Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Telekom: Ako si overím spotrebu pri paušále a predplatenej karte?

Ak si chcete overiť zostávajúce minúty či SMS v paušále, prípadne zistiť stav kreditu pri predplatenej karte, vieme ako na to.

Tento text patrí do špeciálnej rubriky Nastavenia mobilu a služieb.

Overovanie spotreby Overovanie spotreby Operátor má viacero možností, ako si môžete overiť aktuálnu spotrebu pri svojej fakturovanej službe. Zistiť si môžete, koľko minút ste už počas mesiaca prevolali, koľko SMS ste zaslali, prípadne aké množstvo dát ste už presurfovali.

Telekom umožňuje pri predplatených kartách zistiť aktuálny kredit – nezistíte však, koľko minút ste prevolali, prípadne zaslali správ.

Presný postup

Pri paušále môžete zistiť spotrebu v zákazníckej zóne poskytovateľa, v mobilnej aplikácii Telekom (iOS a Android) a prostredníctvom linky 0800 123 456. Môžete zaslať aj bezplatnú SMS v tvare MIN na číslo 123, ktorá je spoplatnená sumou 0,10 eura.

Pri predplatenej karte stačí, ak zavoláte na číslo *111#. Následne sa vám zobrazí správa o aktuálnom kredite. Tento spôsob overenia kreditu je bezplatný.

Ako si overím spotrebu pri paušále a predplatenej karte u:

Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne zaregistrovaný.
Pre dokončenie prosím kliknite na odkaz v e-maili, ktorý ste obdržali na Vami zadanú e-mailovú adresu.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.