30.8.2015 19:30 | Bleskovky MobilMania.sk

Orange: Aké číslo má infolinka, kedy sa dovoláte a čo zistíte

Zdroj: dreamstime

Prinášame všetky podstatné informácie o infolinke operátora aj s cenou za takéto volanie.

Tento text patrí do špeciálnej rubriky  Nastavenia mobilu a služieb .

Aj napriek tomu, že operátori majú vlastné aplikácie pre vybavenie mnohých požiadaviek, nemálo používateľov preferuje komunikáciu so zákazníckou linkou. Pozreli sme sa na to, kedy sa na infolinku dovoláte a akou sumou je volanie spoplatnené.

Čo môžem vybaviť?

Cez linku operátora si môžete zriadiť nové služby , informovať sa ohľadom tých, ktoré už využívate či zistiť aktuálne ceny produktov. Okrem toho môžete zistiť detaily o práve prebiehajúcich akciách.

Operátori vám poskytnú aj informácie o dostupnosti služieb, faktúrach alebo predajniach.

Kedy sa dovolám a koľko ma to bude stáť?

Zákaznícka linka Orange má číslo 0905 905 905 (skrátené 905) a volania na ňu nie sú pre zákazníkov spoplatňované až do spojenia s operátorom. Následne za minútu hovoru zaplatíte 0,05 eura. Pri ostatných operátoroch je minutá hovoru spoplatnená ako hovor do inej siete.

Dovoláte sa na ňu nonstop – operátori vám budú odpovedať každý deň od 6. do 22. hodiny. Počas zvyšného času a víkendu získate iba automatizované informácie, možnosť zablokovať SIM či podať podnet na neskôr.

Pre zákazníkov s predplatenou kartou má mobilný poskytovateľ automatizovanú hlasovú linku na čísle 444 , kde nie je možné spojenie s operátorom. Môžete si na nej však zistiť stav kreditu či jeho platnosť. Zákazníci môžu zároveň využívať aj linku 905.

Orange má vytvorenú aj špeciálnu linku technickej podpory , ktorá je dostupná nonstop . Nachádza sa však na platenom čísle 14 905 . Za minútu hovoru zaplatíte 0,60 eura, maximálne však 10 eur za celý hovor. 

V článku sme po publikácii opravili záverečné informácie. Za chybu sa ospravedlňujeme.