21.9.2015 10:20 | Bleskovky MobilMania.sk
Doplnené

O2: Kredit po dobití môže prísť neskôr. Časti klientov sa nemusí zobrazovať

Zdroj: dreamstime

Po zmenách v systémoch eviduje operátor viaceré problémy. Čiastočne ich už vyriešil.

Článok bol 21.9. spresnený a doplnený.

Počas víkendu 12. - 13. augusta zrealizovalo O2 odstávku mnohých služieb, počas ktorej prechádzalo na nové  systémy. Nie všetky zmeny sa operátorovi podarili.

„V dôsledku rozsiahlej aktualizácie systémov evidujeme v súčasnosti spomalenie určitých funkcionalít, ako načítanie dobitého kreditu, či kontrola spotreby. Na náprave samozrejme prioritne pracujeme,“ uvádza O2. Rovnaký problém sa týka aj Tesco Mobile.

Kredit do hodiny, nefunguje kontrola

Kredit je po dobití navýšený do hodiny. Vo výnimočných prípadoch to môže byť aj dlhšie, potvrdila operátorka zákazníckej linky. „Klienti, ktorí majú problém s dobitím, by sa mali obrátiť na našu zákaznícku linku. Vo veľkej väčšine prípadov dochádza k dobitiu do hodiny,“ spresnila pracovníčka O2.

Časti klientov operátora nefunguje kontrola kreditu, prípadne prichádza k výpadkom overenia zostatkového kreditu.

Doplnené dnes o 10:20:  „Zákazníci sa nemusia báť, kredit si môžu pokojne dobíjať, spomalenie znamená len to, že sa im kredit nezobrazí hneď, ale do hodinky,“ uisťuje O2.

Týka sa to aj Tesco mobile

Výpadok pri stavoch o kredite zaznamenáva aj značkový operátor Tesco mobile, ktorý funguje v O2 sieti. Časti zákazníkov sa nezobrazuje bonusový kredit, ktorý získajú vždy po dobití karty, ak majú číslo prepojené s vernostnou kartou Clubcard.

„Počas uplynulého víkendu náš poskytovateľ služieb O2 aktualizoval svoje systémy. Z toho dôvodu sa stalo, že informačná SMS o aktuálnej výške kreditu u tých zákazníkov, ktorí majú extra kredit 0 eur,  neukazuje číslo 0,“ informovala Katarína Kadašiová z Tesco mobile.

Zástupkyňa mobilného operátora uviedla, že klientom, ktorí nemajú nulový kredit, sa zobrazuje správny bonusový zostatok. Operátorka zákazníckej podpory však tvrdí, že aj zákazníci s bonusovým kreditom môžu zaznamenať rovnaké problémy.

„Stále na vyriešení problému pracujeme. Neviem odhadnúť, kedy to bude vyriešené,“ dodala pracovníčka call centra.