Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Hostesky sa sťažujú, že im 4ka nezaplatila. Tá viní agentúru

Nováčik rieši kurióznu situáciu. Pracovníčky, ktoré propagovali služby, nedostali zaplatené.

. .
Štvrtý mobilný operátor musí vyriešiť nepríjemnú situáciu, keď sa na sociálnych sieťach šíria informácie o tom, že im nezaplatila za propagáciu služieb.

„Je nám ľúto, že došlo k tejto situácii. Títo pracovníci ale boli v pracovno-právnom vzťahu s našou dodávateľskou agentúrou, nie so Swanom. Do tohto vzťahu nemôžeme nijakým spôsobom vstupovať,“ uviedol špecialista pre vzťahy s médiami 4ky Tomáš Stupavský.

Podľa informácií Živé.sk to nie je jediný problém, ktorý musí Swan s agentúrou riešiť. Spoločnosť nespresnila, koľko ľudí agentúra nevyplatila. Tvrdí však, že poškodeným pracovníkom chce pomôcť.

. .

„Sme v pravidelnom kontakte s naším zmluvným dodávateľom. Vzniknutá situácia nás mrzí, no nebola spôsobená našim pochybením. Napriek tomu vyvíjame maximálny možný tlak, aby došlo k jej vyriešeniu,“ dodal zástupca 4ky.

Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne zaregistrovaný.
Pre dokončenie prosím kliknite na odkaz v e-maili, ktorý ste obdržali na Vami zadanú e-mailovú adresu.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.