Nováčik rieši kurióznu situáciu. Pracovníčky, ktoré propagovali služby, nedostali zaplatené.
Štvrtý mobilný operátor musí vyriešiť nepríjemnú situáciu, keď sa na sociálnych sieťach šíria informácie o tom, že im nezaplatila za propagáciu služieb.
„Je nám ľúto, že došlo k tejto situácii. Títo pracovníci ale boli v pracovno-právnom vzťahu s našou dodávateľskou agentúrou, nie so Swanom. Do tohto vzťahu nemôžeme nijakým spôsobom vstupovať,“ uviedol špecialista pre vzťahy s médiami 4ky Tomáš Stupavský.
Podľa informácií Živé.sk to nie je jediný problém, ktorý musí Swan s agentúrou riešiť. Spoločnosť nespresnila, koľko ľudí agentúra nevyplatila. Tvrdí však, že poškodeným pracovníkom chce pomôcť.
„Sme v pravidelnom kontakte s naším zmluvným dodávateľom. Vzniknutá situácia nás mrzí, no nebola spôsobená našim pochybením. Napriek tomu vyvíjame maximálny možný tlak, aby došlo k jej vyriešeniu,“ dodal zástupca 4ky.