Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Telekomu už štyri dni nejde webová zákaznícka zóna. Rieši to

Už niekoľko dní nie je dostupný portál operátora. Kedy pôjde, zatiaľ nevedno.

Minimálne štyri dni nefunguje Telekomu zákaznícky portál, na ktorom je možné pozrieť si spotrebu, zaplatiť faktúru, či zistiť ďalšie informácie.

Poskytovateľ o probléme vie a podľa zákazníckej linky aktuálne pracuje na jeho vyriešení. Kedy bude portál opäť dostupný, nevedel operátor call centra spresniť. Ak si chcete zistiť informácie o faktúre, Telekom odporúča zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456 alebo navštíviť predajňu.

zdroj: redakcia zdroj: redakcia

Aj napriek tomu, že zákaznícky portál nie je aktuálne funkčný, spotrebu a ďalšie informácie zistíte v mobilnej aplikácii Telekom, ktorá je podľa našich testov v prevádzke.

Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne zaregistrovaný.
Pre dokončenie prosím kliknite na odkaz v e-maili, ktorý ste obdržali na Vami zadanú e-mailovú adresu.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.