Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

4ka navštívila predajne O2. Vypustila balóny, vyzvala na zlacnenie

Nováčik konkurentom odkazuje, aby znížili ceny a upravili podmienky pre klientov.

Balóny 4ky v predajni konkurenčného operátora. Foto: Swan Mobile Balóny 4ky v predajni konkurenčného operátora. Foto: Swan Mobile Štvrtý mobilný operátor 4ka dnes navštívil predajne O2 a doručil im balíček s balónmi s logom Štvorky a porovnaním ceny za minútu v oboch sieťach.

Chcel tak poukázať na základnú cenu, ktorú má O2 za minútu: 13 centov pri volaniach v rámci SR a ČR oproti štyrom centom 4ky v celej EÚ.

Paušálom s objemom minút, ktoré priemernú cenu v O2 znižujú, či benefitu volania po 1. minúte zadarmo v sieti operátora, sa správa na balóne ani tlačová správa operátora nevenujú.

Kampaň za lepšie podmienky

Aktivita má byť súčasťou dlhodobej výzvy operátorom, aby reálne zlacnili „hlasové a najmä dátové služby“. Na ponukách ostatných operátorov kritizuje obmedzenú platnosť cien či lepšie podmienky len pre niektorých klientov.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Formu pokračovania kampane na podporu „výzvy“ 4ka nespresnila.

Foto: Swan Mobile Foto: Swan Mobile

Na otázku, či sa operátor obáva odvetných krokov či žalôb za formu realizácie protestov, uviedol, že jedinou správnou odvetou je podporenie jeho snáh.

Balóny majú podľa operátora svoju symboliku. „Zdanlivo výhodné ponuky a ceny sú často nafúknuté viac, než naše balóny“ a dá sa na ne „dosiahnuť ťažšie, ako na balóny pod stropom,“ myslí si riaditeľ divízie obchodu a marketingu prevádzkujúcej firmy Swan Mobile Peter Helexa.

O2: Ľudí ste balónmi nezaujali

K vypusteným balónom sa vyjadrila aj hovorkyňa O2 Martina Jamrichová. „Úprimne, nemali sme veľmi čas sa tým zaoberať, keďže my sa radšej venujeme svojim zákazníkom. Mimochodom, za celý deň sa nikto z nich na stropnú dekoráciu ani len neopýtal,“ uviedla v stanovisku.

. . Zároveň dodala, že klienti O2 vraj chodia do predajne za „za obsahom, kvalitou, top službami a starostlivosťou“. „Každý balónik raz praskne,“ dodáva k aktivite 4ky Jamrichová z O2.

Minulý týždeň 4ka pred sídlom Telekom postavila šibenicu, cez ktorú tiež konkurentov vyzvala, aby znížili ceny a upravili podmienky pre zákazníkov. Helexa zo Swan Mobile pritom pôsobil 12 rokov práve v Telekome, naposledy vo funkcii riaditeľa pre stratégiu a rozvoj nového podnikania. Pred nástupom do Swan Mobile – prevádzkovateľa operátora so značkou 4ka – bol rok podpredsedom predstavenstva Slovenskej pošty.

Na O2 minulý týždeň reagoval aj Telekom. Poslal mu šampón proti vypadávaniu siete.

Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne zaregistrovaný.
Pre dokončenie prosím kliknite na odkaz v e-maili, ktorý ste obdržali na Vami zadanú e-mailovú adresu.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.