9.3.2016 20:00 | MobilMania

4ka navštívila predajne O2. Vypustila balóny, vyzvala na zlacnenie

Zdroj: Swan Mobile

Nováčik konkurentom odkazuje, aby znížili ceny a upravili podmienky pre klientov.

fotogaléria
Balóny 4ky v predajni konkurenčného operátora Zdroj: Swan Mobile

Štvrtý mobilný operátor 4ka dnes navštívil predajne O2 a doručil im balíček s balónmi s logom Štvorky a porovnaním ceny za minútu v oboch sieťach.

Chcel tak poukázať na základnú cenu, ktorú má O2 za minútu: 13 centov pri volaniach v rámci SR a ČR oproti štyrom centom 4ky v celej EÚ.

Paušálom s objemom minút, ktoré priemernú cenu v O2 znižujú, či benefitu volania po 1. minúte zadarmo v sieti operátora, sa správa na balóne ani tlačová správa operátora nevenujú.

Kampaň za lepšie podmienky

Aktivita má byť súčasťou dlhodobej výzvy operátorom, aby reálne zlacnili „hlasové a najmä dátové služby“. Na ponukách ostatných operátorov kritizuje obmedzenú platnosť cien či lepšie podmienky len pre niektorých klientov.

Formu pokračovania kampane na podporu „výzvy“ 4ka nespresnila.

fotogaléria
Foto: Swan Mobile Zdroj: Swan Mobile

Na otázku, či sa operátor obáva odvetných krokov či žalôb za formu realizácie protestov, uviedol, že jedinou správnou odvetou je podporenie jeho snáh.

Balóny majú podľa operátora svoju symboliku. „Zdanlivo výhodné ponuky a ceny sú často nafúknuté viac, než naše balóny“ a dá sa na ne „dosiahnuť ťažšie, ako na balóny pod stropom,“ myslí si riaditeľ divízie obchodu a marketingu prevádzkujúcej firmy Swan Mobile Peter Helexa.

O2: Ľudí ste balónmi nezaujali

K vypusteným balónom sa vyjadrila aj hovorkyňa O2 Martina Jamrichová. „Úprimne, nemali sme veľmi čas sa tým zaoberať, keďže my sa radšej venujeme svojim zákazníkom. Mimochodom, za celý deň sa nikto z nich na stropnú dekoráciu ani len neopýtal,“ uviedla v stanovisku.

fotogaléria
. Zdroj: Štvorka

Zároveň dodala, že klienti O2 vraj chodia do predajne za „za obsahom, kvalitou, top službami a starostlivosťou“. „Každý balónik raz praskne,“ dodáva k aktivite 4ky Jamrichová z O2.

Minulý týždeň 4ka pred sídlom Telekom postavila šibenicu , cez ktorú tiež konkurentov vyzvala, aby znížili ceny a upravili podmienky pre zákazníkov. Helexa zo Swan Mobile pritom pôsobil 12 rokov práve v Telekome, naposledy vo funkcii riaditeľa pre stratégiu a rozvoj nového podnikania. Pred nástupom do Swan Mobile – prevádzkovateľa operátora so značkou 4ka – bol rok podpredsedom predstavenstva Slovenskej pošty.

Na O2 minulý týždeň reagoval aj Telekom. Poslal mu šampón proti vypadávaniu siete.

Čítajte aj 4ka navštívila predajne O2. Vypustila balóny, vyzvala na zlacnenie