5.4.2016 13:05 | Bleskovky MobilMania.sk

4ka: Blížime sa k hranici 150-tisíc zákazníkov. Chystáme novinky

Zdroj: archív

Operátor chce hranicu prekonať do pár dní. Aké novinky prinesie, nehovorí.

ikona stvorka Zdroj: archív

Štvorka (4ka) dnes oznámila, že po šiestich mesiacov od vstupu na trh si predplatenú kartu Moja4ka kúpilo už takmer 150-tisíc klientov. Hovorí, že do niekoľkých týždňov prinesie viacero noviniek.

„Hranicu 150-tisíc zákazníkov dosiahneme už v najbližších dňoch. Považujeme to za veľký úspech a potvrdenie našej stratégie, že sa to dá aj bez viazanosti, ak ponúkate kvalitné služby za výhodné ceny,“ uviedol výkonný riaditeľ Swan Mobile Martin Mosný. 

Čítajte aj 4ka: Blížime sa k hranici 150-tisíc zákazníkov. Chystáme novinky

Operátor v tlačovej správe avizuje, že sa najbližšie nesústredí iba na zahusťovanie a rozširovanie siete, prísť majú viaceré novinky. O aké pôjde, zatiaľ nie je známe.

„Spustili sme Odboj za lacné volania a dáta, v ktorom mienime pokračovať. A to nielen marketingovou kampaňou, ale aj konkrétnymi činmi v prospech všetkých našich zákazníkov,“ uviedol Peter Helexa zo Swan Mobile. Ďalšie detaily majú byť známe v najbližších týždňoch.

4ka v minulých týždňoch navštívila všetkých svojich konkurentov a kurióznymi až spornými formami ich vyzvala na zníženie cien a zlepšenie podmienok.

Telekomu pred sídlom postavila šibenicu s „obesenými nevýhodami“, operátorovi O2 vypustila v predajni balóny, do predajne Orangeu poslala ľudí prezlečených za zvieratá , ktoré majú symbolizovať jeho paušálnu ponuku. Opäť držali v rukách nevýhody operátorov podľa 4ky. Konkurencia na tieto kroky nijako nereagovala.

Čítajte aj 4ka: Blížime sa k hranici 150-tisíc zákazníkov. Chystáme novinky