Operátor chce hranicu prekonať do pár dní. Aké novinky prinesie, nehovorí.
Štvorka (4ka) dnes oznámila, že po šiestich mesiacov od vstupu na trh si predplatenú kartu Moja4ka kúpilo už takmer 150-tisíc klientov. Hovorí, že do niekoľkých týždňov prinesie viacero noviniek.
„Hranicu 150-tisíc zákazníkov dosiahneme už v najbližších dňoch. Považujeme to za veľký úspech a potvrdenie našej stratégie, že sa to dá aj bez viazanosti, ak ponúkate kvalitné služby za výhodné ceny,“ uviedol výkonný riaditeľ Swan Mobile Martin Mosný.
Operátor v tlačovej správe avizuje, že sa najbližšie nesústredí iba na zahusťovanie a rozširovanie siete, prísť majú viaceré novinky. O aké pôjde, zatiaľ nie je známe.
„Spustili sme Odboj za lacné volania a dáta, v ktorom mienime pokračovať. A to nielen marketingovou kampaňou, ale aj konkrétnymi činmi v prospech všetkých našich zákazníkov,“ uviedol Peter Helexa zo Swan Mobile. Ďalšie detaily majú byť známe v najbližších týždňoch.
4ka v minulých týždňoch navštívila všetkých svojich konkurentov a kurióznymi až spornými formami ich vyzvala na zníženie cien a zlepšenie podmienok.
Telekomu pred sídlom postavila šibenicu s „obesenými nevýhodami“, operátorovi O2 vypustila v predajni balóny, do predajne Orangeu poslala ľudí prezlečených za zvieratá , ktoré majú symbolizovať jeho paušálnu ponuku. Opäť držali v rukách nevýhody operátorov podľa 4ky. Konkurencia na tieto kroky nijako nereagovala.