7.8.2016 18:00 | Bleskovky MobilMania.sk
Video

Fanúšik upravil reklamu na iPad Pro. Teraz propaguje konkurenciu

Zdroj: Apple

Autorovi sa podarilo ukázať, ako blízko k sebe majú oba konkurenčné produkty.

Pred pár dňami internet obletela nová reklama na iPad Pro. Mala nás donútiť k tomu, aby sme prehodnotili význam slova počítač. V prospech tabletu bola spomínaná napríklad voliteľná klávesnica, dotykový displej či podpora stylusu.

Zdá sa ale, že rovnaké argumenty (a dokonca aj rovnaký komentár) by mohli byť použité na propagáciu konkurenčného produktu – tabletu Surface Pro 4 . Ukazuje to autor nasledujúceho videa.

Video: Apple „propaguje“ Surface Pro

V prospech tabletu od Microsoftu hovorí napríklad viac portov, väčšie úložisko či plnohodnotný Windows 10. Pri kúpe možno presvedčí aj fakt, že v prípade Surface Pro 4 je stylus súčasťou balenia, zatiaľ čo Apple si za Apple Pencil pýta ďalších sto dolárov.

Čítajte aj Fanúšik upravil reklamu na iPad Pro. Teraz propaguje konkurenciu