Nová nárazová predajná akcia sa tentoraz konala na indickom trhu.
Spoločnosti ako Xiaomi sú známe aj špeciálnymi formami predaja výrobkov. V rámci nich sa napríklad uvoľní do predaja len určitý počet kusov pre potenciálnych zákazníkov. Na ďalšiu várku produktu už potom musia ľudia čakať aj celé týždne.
Podobnú metódu teraz (prvýkrát) využila firma Xiaomi na indickom trhu. A vcelku úspešne, informuje web Fonearena.com.
Za prvou várkou Redmi 4A sa doslova „zaprášilo“. Cez 250-tisíc kusov sa predalo v rámci štyroch minút. Predaj lacného smartfónu Redmi 4A odštartoval v Indii exkluzívne prostredníctvom dvoch kanálov: Amazon.in a webu Mi.com.
Okrem skutočnosti, že za pár minút sa podarilo predať cca. 250-tisíc kusov, stojí napríklad za povšimnutie, že maximom bolo 1 500 objednávok za sekundu.
V súvislosti so záujmom potenciálnych kupcov tiež indický Amazon zaknihoval vyše milióna upozornení („notify me“) od zákazníkov.