7.6.2005 00:00 | MobilMania

T-Mobile nesprávne fakturuje audiotexové hovory

Vo faktúre z T-Mobilu sme našli závažnú nepresnosť pri volaniach na audiotexové čísla. Boli totiž uvedené ako hovory do siete T-Mobile. Je to nepochopiteľné, keďže materská firma Slovak Telecom takúto chybu už pred rokmi odstránila. Jediným riešením, ako kontrolovať počet prevolaných minút na špeciálne spoplatnené čísla je objednanie podrobného výpisu hovorov.

Spoločnosť T-Mobile klamlivo informuje svojich paušálových zákazníkov v mesačných faktúrach. Hovory na audiotexové čísla spoločnosť účtuje ako hovory do siete T-Mobile. O vyjadrenie k tejto chybe sme preto požiadali i T-Mobile, kde nám hovorca spoločnosti Milan Hric spokojne odpovedal: "V súhrnnej faktúre sú audiotexové čísla zahrnuté do hovorov do siete T-Mobile. V podrobnom rozpise faktúry však tieto čísla figurujú ako audiotexové čísla.". Z toho vyplýva že v bežnej mesačnej faktúre položku za takéto hovory budete len márne hľadať. V podrobnej faktúre už takúto informáciu nájdete či už v poštovej forme (cena 59,50 Sk) alebo vo forme e-mailu či prezerania prostredníctvom web stránok (cena 35,70 Sk).Takže ak máte podozrenie, že napríklad vaše deti priveľa telefonujú do siete T-Mobile, jediná forma ako ich kontrolovať je ročne platiť svojmu operátorovi 714 Sk za podrobný výpis. Nielenže zbytočne premrháte peniaze, ale i zabijete čas hľadaním takýchto čísiel v podrobnom výpise, keďže v ňom sú zobrazené všetky volané čísla za daný mesiac.Skutočne nerozumiem tomu, či operátorovi ide o zarábanie na audiotexových hovoroch alebo na výpisoch, ale najskôr ide len o neschopnosť pracovníkov nastaviť fakturačné zariadenie.