2.9.2005 00:00 | MobilMania

Problém: Nezarátal sa mi Easy Bonus

Čitateľ Majo v našej Diskusii upozornil na problém, ktorý sa mu nedávno stal so službou Easy Bonus. Počas doby platnosti tejto služby obdržal 50-minútový hovor zo siete Orange, no kredit zaň mu nebol pripísaný. Operátorka linky Služieb zákazníkom ho navyše mylne informovala o príčinách tohto javu - údajne ňou bol nízky kredit na karte, to však nie je pravda. Ak ste podobný problém zaznamenali aj vy, v článku sú uvedené jeho možné príčiny.

S prípadom sme sa obrátili na hovorcu spoločnosti T-Mobile Martina Vidana, ktorý nám poskytol odpovede ohľadom možných príčin nepripísania kreditu.Službu je možné využívať iba ak je kredit na Easy karte aspoň 0,01 Sk. Ak zákazníkovi nebol pripísaný kredit zo služby Easy Bonus, príčinou môžu byť nasledujúce faktory:- Prekročenie maximálnej hranice pripisovaného kreditu: Pri programoch Easy Life a Easy Nonstop "prvej generácie" 500 Sk mesačne, pri programoch Easy Team a Easy Nonstop "druhej generácie" 50 Sk denne.- Hovor zo siete Orange bol vedený cez GSM bránu T-Mobile.Ak nešlo o tieto prípady, zákazník môže podať písomnú reklamáciu na adresu spoločnosti, kde mu budú príčiny objasnené, prípadne kredit spätne pripočítaný.V diskusii k problému sa objavila ešte informácia o ukončení služby - zákazníci sú o tom totiž SMS správou upozornení 5 dní vopred. Ak ale počas posledných piatich dní platnosti neuskutočnia žiadny hovor ani neodošlú SMS správu, táto informácia k nim nikdy nedorazí.