Tesco Mobile vlani výrazne zvýšil tržby, zdvojnásobil počet zákazníkov

Tesco Mobile vlani výrazne zvýšil tržby, zdvojnásobil počet zákazníkov

Virtuálny mobilný operátor Tesco Mobile v uplynulom roku zaznamenal 78,5-percentný nárast tržieb, ktoré ku koncu decembra dosiahli viac ako 3 mil. eur. Operátor vlani zdvojnásobil aj počet svojich zákazníkov, keď ich ku koncu roka evidoval viac ako 58 tisíc, pričom niekoľko stoviek zákazníkov si prenieslo do Tesco Mobile aj svoje telefónne číslo. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) zostal vlani v porovnaní s predošlým rokom stabilný na úrovni 6,7 eur.

Tesco Mobile spustil koncom novembra minulého roku aj možnosť aktivovať si mobilný internet, ktorý podľa neho do konca roka využilo niekoľko stoviek zákazníkov.

„Aj v aktuálnom roku chceme pokračovať v nastavenom trende a zároveň si udržať spokojnosť zákazníkov, ktorá je druhá najvyššia spomedzi všetkých mobilných operátorov,“ uviedla v stredu marketingová manažérka Tesco mobile Alexandra Grič. V nezávislom prieskume totiž Tesco Mobile skončil spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov na druhom mieste v rámci úrovne spokojnosti zákazníkov. Najspokojnejší boli respondenti s cenami a poskytovaním výhodných služieb.

(SITA)

 

Diskusia / 21
>
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.