2.6.2012 11:49 | Bleskovky MobilMania.sk

Zákaznícka linka Telekomu: Cez víkendy a sviatky už iba cez samoobsluhu

Telekom opäť zmení štruktúru vybavenia požiadaviek na svojej zákazníckej linke 0800 123456. Zmena sa bude týkať víkendovej a sviatočnej prevádzky call centra pre služby mobilnej siete.

Od 2. júla 2012 bude môcť volajúci na zákaznícku linku počas víkendov a sviatkov vybaviť svoje požiadavky už iba v samoobslužnej zóne prostredníctvom automatickej hlasovej služby. Telekom tak zjednocuje vybavovanie požiadaviek zákazníkov fixných a mobilných služieb. Zákazníkom mobilných služieb totiž doteraz ponúkal aj možnosť spojenia s operátorom cez víkendy a sviatky, od 9. do 20. hodiny.

Personálne kapacity linky z víkendov a sviatkov spoločnosť presunie do najvyťaženejších časov pracovných dní, čo má priniesť lepšiu dostupnosť a zvýšenie kapacity call centra.

„V samoobslužnej zóne bude môcť zákazník zablokovať svoju SIM kartu v prípade straty či krádeže, dobiť si Easy kredit, zmeniť nastavenia služieb či skontrolovať si aktuálnu spotrebu. Okrem toho bude môcť zanechať svoju požiadavku na spätné kontaktovanie operátorom v najbližší pracovný deň,“ uviedol pre MobilMania.sk hovorca Telekomu Michal Korec.

Spojenie s operátorom technickej podpory pre prípady nahlasovania porúch ostane bezo zmeny dostupné nonstop, ako doteraz. Ostatní operátori budú k dispozícii už len v pracovných dňoch od 8. do 21. hodiny.

Orange ani O2 takýmto spôsobom prevádzku svojich zákazníckych liniek neobmedzujú. Kontakt s agentom call centra je dostupný nonstop. Orange má však spojenie s operátorom spoplatnené sumou päť centov za minútu, prípadne ponúka balíky služieb, ktoré obsahujú aj prednostnú starostlivosť . O2 poskytuje infolinku pre vlastných zákazníkov s mesačným programom bezplatne, pri volaní z predplatenej karty sa platí 6,5 centu za minútu.

Zákaznícka linka Telekom 0800 123 456 je jedinou bezplatne dostupnou zákazníckou linkou pre všetkých volajúcich, vrátane zákazníkov iných operátorov.