Už aj zákazníci O2 môžu využiť mobilnú aplikáciu slúžiacu na kontrolu spotreby. Operátor uvádza aplikáciu s názvom „Moje O2“ dostupnú pre smartfóny s operačným systémom Android a iOS . Jej prípravu potvrdil pre MobilManiu ešte na sklonku minulého roka.
Zákazníci s platbou na faktúru si vďaka novinke v telefóne budú vedieť skontrolovať, koľko pretelefonovali, koľko zaslali správ, či aké množstvo dát stihli preniesť. „Predplatenkári“ zasa v aplikácii zistia výšku a platnosť svojho kreditu.
Navyše po prihlásení sa do aplikácie máte k dispozícii informácie k čerpaniu balíčkov a služieb, možnosť obnoviť si internetový balíček a zobrazí sa vám aj zoznam aktívnych doplnkových služieb.
Samotná aktivácia, respektíve deaktivácia doplnkových balíkov však cez aplikáciu nie je možná. Do budúcna sa s ňou ale počíta, potvrdila hovorkyňa O2 Martina Jamrichová. Nefiremní zákazníci v „Moje O2“ nájdu aktuálne aj faktúry a informácie o stave ich úhrady.
Do aplikácie je používateľ prihlásený automaticky iba pokiaľ má v telefóne vloženú O2 SIM kartu pripojenú na internet. Ak ste pripojený cez Wi-Fi, k aplikácii získate prístup jednorazovo cez SMS kód alebo prostredníctvom mena a hesla vytvoreného na webovej verzii „Moje O2“.
Aplikácia je dostupná pre smartfóny s operačným systémom Android 2.3 a vyšším alebo iOS 5.x a vyšším. Svoje mobilné aplikácie majú už aj Orange a Telekom . O2 malo doteraz iba webovú zákaznícku zónu prispôsobenú aj pre menšie displeje.