Diskusia: Orange spúšťa vernostný program. Sľubuje veľké zľavy

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
66 príspevkov
Anonymný používateľ
Laura
28.7.2015 19:01 | |
+0 -0
nefunguju tie karty s ciarovym kodom, zladna pokladnicka nevie nacitat kod z telefonu pri pokladni, mali velku reklamu, ze uz clovek so sebou nemusi vsade vlacit vernostne karticky z obchodov. vsetky si naskenujete do mobilu.. ale proste im to nejde :-( :-{ :-D :-D :-D
Anonymný používateľ
sefo
11.6.2015 21:57 | |
+1 -0
2000 minut mesacne do EU.nie CZ.kto mi vie poradit?Dakujem :-)
akla
11.6.2015 18:38 | |
+7 -1
To sú iné vernostné ofaje. Orange opäť nesklamal. Fuj orangeu.
Anonymný používateľ
michal
10.6.2015 22:23 | |
+13 -2
orange odrbáva a odrbával už roky a preto sme s celou rodinou prešli do Telekomu,nebudte sprostý ludia a neverte im je som našťastie odišiel včas,lebo bolo málo že mám mesačné faktúry 200-250eur bol som slabý zakazník pre nich!!!!!.***íci...telefon nie za vernosť ale vyplatiť 180eur a plus mesačne platiť po 40eur doplatky za mt plus faktúru...hovno hovno slavný sude nikdy viac,ved všetci od nich utekajú...
Anonymný používateľ
peponi
11.6.2015 18:37 | |
+3 -4
No vidíš a ja za 6 paušalov platim mesačne cca. 100e a na Huawei Mat 7 mi dali zlavu taku, že ho mam za 15e a k tomu 10% zlavu na Panter 40 a v cene mam už zaratany balik roamingu a prednostnu starostlivoť.... Stači len požiadať o zlavu za vernosť a ide to.
Anonymný používateľ
murolive
14.6.2015 17:53 | |
+3 -0
peponi : za 6 pausalov ti dali len Mate 7 za 15e :o)) ja by som cakal ze ti daju aspon Note 4 za 15e...to je taka zlava ze normalne uvazujem ze prejdem spat :o))))))))a budem platit 100e mesacne...boze a potom sa necudujme ze tu mame take "krasne" vernostne zlavy
Anonymný používateľ
bonyek
15.6.2015 20:05 | |
+1 -0
peponi,
to je +- pre noveho prichadzajuceho zakaznika bezna ponuka.

http://s13.postimg.org/g1b3cwimf/panter_40.png
Anonymný používateľ
abcd
10.6.2015 13:56 | |
+5 -0
Dnes si priateľka išla kupit crocsi do exisportu ktoré stoja 50 e celá vytesena ze bude mať 25% zľavu z tohto portálu od orange v exisporte nám povedali že o tom este info nemaju ale ze nevadí že ak bude kód tak dajú tak som zapol aplikáciu dal využiť zľavu a ked som sa tak na to pozrel tak tam.žiaden kód nebol len tam vybehol nejaký čas cca 3 dni no z toho v exisporte neboli nadšený pani mi povedala že kolega zistil tieto zľavy mali prísť az v júli a ze orange to spustil skor z veselej predavačky sa stala len taká zakriknuta matoha ked som jej povedal že ma to nezaujíma keďže som tam nevidel dátum od kedy to platí ale iba do kedy nakoniec mi zľavu dala.Ďalšia blbosť prečo to neni pre zákazníkov funfonu veď to je vlastne orange
Anonymný používateľ
SeppWinkler
10.6.2015 10:24 | |
+17 -1
To, že tá ponuka nestojí ani za ... nič :) to sa dalo čakať. Ale preboha, oni sú technologická firma, tak prečo vyzerá Orange Portál tak, ako vyzerá a prečo vyzerá tá ich nová stránka orangevyhody.sk tak, ako vyzerá. To naozaj nie sú schopní urobiť jednoduchý, pekný, moderný, prehľadný a hlavne fungujúci web? Prečo ich aplikácia Orange Go vyzerá tak otrasne a funguje tak otrasne? A prečo ich nová aplikácia na výhody má 50 MB? To fakt nevedia zaplatiť normálnych vývojárov? Veď 50 MB má veľký a nenažraný browser Chrome, ktorý má o dosť viac funkcií. Robia si srandu zo sveta, tak nech dopadnú ako v Rakúsku, odkiaľ odišli s "kapitalistickým" odôvodnením, že trh tam je príliš konkurenčný :)
Anonymný používateľ
jonatan
10.6.2015 13:05 | |
+16 -2
slovensky trh je specificky a narod sprosty, tu mozu skusat taketo veci este hodne dlho :) hlavne nech je spot v kazdom reklamnom brejku pocas burliveho vina aj farmy, a ovecky same dojdu do orindzu a s radostou sa nechaju podojit a ostrihat :)
vaknavon
11.6.2015 20:47 | |
+2 -1
jonatan, presne si to vystihol...
Anonymný používateľ
LLLLLLL
10.6.2015 06:36 | |
+4 -27
Bez ohladu na to ci je tu clanok o O2, Orangei, Telekome... VZDY VZDY VZDY same frflanie, tymto sprostym slovakom treba poharik na spagatiku nie operatorov
Anonymný používateľ
Manobb
10.6.2015 06:46 | |
+26 -2
V podstate máš pravdu, ale uvedomuješ si, že dnes je už iná doba a "vymývanie mozgov cez reklamy" už nestačí ?

Ľudia dnes majú internet, hranice sa otvorili (ľudia viac cestujú), tzn. majú oveľa väčšiu možnosť porovnať SR a zbytok sveta ..... a to nielen z pohľadu výšky platov ... ale aj napríklad rozdiely v cenách "totožných služieb" (hlasové služby, SMS, MMS, dáta ...).

Naši operátori by sa vo viacerých prípadoch mohli len červenať a tíško stáť v kúte v porovnaní so službami ich (ne)konkurencie za hranicami SR, kde jedinou brzdou je neochota úradníkov EÚ otvoriť jednotný európsky trh aj v oblasti telekomunikačných služieb ...

Asi by si sa divil (vzhľadom na svoj príspevok), ale po otvorení trhu by sa skutočne Slovákom viac oplatilo používať služby niektorého zo zahraničných operátorov .... a dokonca by nemusel ani nikde vycestovať a volať zo SR do celej EÚ.

Otvor oči, bratu ...
Anonymný používateľ
jonatan
10.6.2015 13:14 | |
+16 -0
Drahy orindz, keby ste nerobili z ludi blbcov, nefrflali by tolko. Spravate sa k zakaznikom ako ku kretenom, tak sa potom necudujte. Firma nemoze mat v genetickej vybave zakodovane, ze zakaznika treba odrbat, inak sa jej to potom vrati na hromade negativnych emocii, ako sa to vracia vam - a potom uz mozete robit co chcete, zakaznik bude vzdy mat chrobaka v hlave - zase ma chcu odrbat.. Je holy fakt, ze pomarancovi predajcovia aj callcentrum casto davaju klientom nespravne a zavadzajuce informacie, a ze mate veci nastavene tak, ze tieto nepravdive informacie sa oznamuju zasadne telefonicky alebo osobne, a nikdy nie pisomne, aby o tom nebol jednoznacny zaznam. A vo vseobecnych podmienkach na strane medzi tristo a styristo je potom cez tri odkazy napisany presny opak toho, co tvrdi ustne predajca ci callcentrum, a ked sa zakaznik dozaduje pravdy, tak ho oddrbete s tym, ze vseobecne podmienky hovoria tak a tak. Uz takto odrbavate ludi dost dlho, to sa raz muselo prejavit...
Anonymný používateľ
regiojet
9.6.2015 20:27 | |
+9 -1
No nič ostava to len na využivani bonusov kym sa nerozbehne swan.
Anonymný používateľ
Manobb
9.6.2015 19:12 | |
+34 -3
Toto je tá nová akčná ponuka očakávaná koncom mája 2015, ktorú tento portál avizoval v dostatočnom predstihu ? Uff, sorry, ale nič moc ...

Ale iné som chcel:

Orange opäť ukazuje svetu, aký je "dobrý obchodník" (teraz myslene doslovne bez srandy). Iba Orange totiž dokáže vernosť svojim zákazníkom "platiť" z peňazí iných podnikateľov ...

Napr.: Myslíte si snáď - milí verní zákazníci Orange-u", že tých 35% zľavy (ak je teda reálne a nie len fiktívna) v predajni Adidas Vám zaplatí Váš milovaný operátor ? NIE ! On jednoducho nechá Vašu vernosť zaplatiť inému podnikateľovi ... Aké jednoduché ...

Namiesto toho, aby Orange už konečne urobil férový vernostný program tak, aby sa oplatilo u neho byť ako verný zákazník a nie ako kočujúci klient bažiaci po prenosových bonusoch, tak tu ukazuje (z môjho pohľadu) arogantný prístup spočívajúci v implementovaní cudzích podnikateľov, ktorí sa mu vyskladajú na bonusy pre jeho "verných zákazníkov" ...

Toto (povyšovať arogantný a povýšenecký postoj za prejav vernosti a prívetivosti) skutočne dokáže snáď jedine tento operátor ...

Nemám slov ...

;-)
Anonymný používateľ
gabriela553
9.6.2015 18:57 | |
+3 -3
niky567 veľmi pekne ďakujem, ale už som prešla k outu a nemám žiadny problém s posielanim mms
Anonymný používateľ
bonyek
11.6.2015 15:01 | |
+2 -0
zrejme v OR chceli povedať, že je potrebné aktivovať pristup na internet, ak trvali na aktivacii nejakého balíčka, tak zavádzali.
Ps.
pred necelou hodinou pred týmto príspevkom ti to ešte nešlo. to si nejak rychlo stihla prenos. ;-)