Diskusia: 4G od Swanu: Budúci týždeň môžu nastať krátke nočné výpadky služby

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
8 príspevkov
Anonymný používateľ
uzivatel
20.7.2015 10:22 | |
+1 -0
O2 ma uz roky pravidelny vypadok, ktory nie su ochotni odstranit.
Presne o polnoci sa prerusi 2G hovor.
Ale zjavne im to vyhovuje, pretoze clovek musi zacat novy hovor a to je nova tarifikacia (odzub ako vytazit viac z bezplatnych volani po 1. minute).
Anonymný používateľ
abcdghjklmnoptt
19.7.2015 20:40 | |
+1 -0
preco sa neda do outu o2 prihlasit?
Anonymný používateľ
Kamil
18.7.2015 10:50 | |
+2 -0
Vnútroštátny roaming?
Anonymný používateľ
mihihi
17.7.2015 19:12 | |
+7 -3
Raz doroka sa dajú výpadky tolerovať ale ako O2, Orange či Telekom ty majú výpadky každý deň.
Anonymný používateľ
Fero
17.7.2015 22:26 | |
+5 -1
Ja vyuzivam sluzby najstarsieho mobilneho operatora na Slovensku a ze by mal vypadky kazdy den nemozem povedat. Vypadok je skor vynimocne a tych par hodin bez niektorej sluzby (najcastejsie datovej) sa prezit da. Nie som ten co da kazdy pich0vinu na FB a co potrebuje neustale kontrolovat, ci mu niekto nieco nenapisal. Su aj ine moznosti komunikacie.
Anonymný používateľ
WP17
18.7.2015 10:49 | |
+3 -0
Orange máva výpadky - posledný nedávno v článku MM, keď vypadli dátové služby na 2G, 3G aj 4G sieti. Telekom dlho žiadny výpadok nemal. Tesco Mobile v sieti O2 tiež ide dlho bez výpadku. Swan tiež ešte nemal výpadok a to ich net používam od konca Apríla. Zrejme tento výpadok bude mať súvis s prípravou na národný roaming v sieti Telekomu.
fedoracik
19.7.2015 09:34 | |
+0 -0
lubko, sama mobilmania pri testoch hlasila vypadky (este ked to mali oficialne len v trnave).

takze sa ukludni.
navyse, swan v 3G ani 2G vypadok asi nebude mat (zaznamenatelny zakaznikmi), kedze 2G a 3G (pre rypalov, pisem len zjednodusene) pre zakaznikov nema.
Anonymný používateľ
WP17
19.7.2015 17:14 | |
+0 -0
Fedor, ale ja som písal ods obdobia odkedy Swan používam. Aspoň dali vedieť e-mailom. Taký Orange, keď vypadne ešte sú arogantní. Keď niečo robili nedali vedieť e-mailom - nájdite si plánované výpadky na webe. Napr. taký Funfón nespomalil, ale zablokoval sa net po 200MB a na zákazníckej linke po 3 týždňoch oznámili, že si mám dať skontrolovať SIM v predajni. Ešte som minul kredit aj na ich linku kvôli tomu. Letela do smetia. :)