Diskusia: Orange: Aké číslo má infolinka, kedy sa dovoláte a čo zistíte
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
15 príspevkov
Matus
Nikto sa nezapojil do diskusie? Boli tu minimálne dva názory a "záhadne" zmizli. Vadia vám už aj konštruktívne názory ľudí, nezriedka aj priamo zákazníkov, ktorí vedia najlepšie čo im operátor za ich peniaze dáva alebo naopak berie. Pokiaľ neviete zniesť kritiku, tak diskusiu zablokujte a/alebo článok označte ako PR. Zatiaľ to totiž vyzerá na novinársku prostitúciu. (tento príspevok bude vymazaný o 5... 4... 3...)
Informácie v tomto článku sú nepravdivé a zavádzajúce, takže aby bol každý informovaní....
Orange má zákaznícku linku 905, ktorá tu je primárne pre zákazníkov OSK, k dispozícii sú 7dní v týždni od 6-22hodiny. Spoplatená je 0,05 centov za minútu. Prechádzate na ňu cez hlasovú voľbu.
Orange má zriadenú ale aj Infolinku /infocentrum/ 999 pre širokú verejnosť, kde poskytuje informácie o telefónnych číslach a poskytuje komerčné informácie. K dispozícii sú 24hodín denne, nonstop každý deň aj sviatky, teda nepretržitá prevádzka. Linka je spoplatnená sumou 1,20 za celú dĺžku hovoru. Akonáhle voláte na linku, zdvihne Vám operátor. Nieje to automatizovaná linka.
Čiže keď v noci voláte na zákaznícku Vás to automaticky presmeruje na infolinku, kde ak majú zamestnanci v kompetencii riešiť vaše podnety, Vám poradia v danej oblasti.
Pekný deň.
Orange má zákaznícku linku 905, ktorá tu je primárne pre zákazníkov OSK, k dispozícii sú 7dní v týždni od 6-22hodiny. Spoplatená je 0,05 centov za minútu. Prechádzate na ňu cez hlasovú voľbu.
Orange má zriadenú ale aj Infolinku /infocentrum/ 999 pre širokú verejnosť, kde poskytuje informácie o telefónnych číslach a poskytuje komerčné informácie. K dispozícii sú 24hodín denne, nonstop každý deň aj sviatky, teda nepretržitá prevádzka. Linka je spoplatnená sumou 1,20 za celú dĺžku hovoru. Akonáhle voláte na linku, zdvihne Vám operátor. Nieje to automatizovaná linka.
Čiže keď v noci voláte na zákaznícku Vás to automaticky presmeruje na infolinku, kde ak majú zamestnanci v kompetencii riešiť vaše podnety, Vám poradia v danej oblasti.
Pekný deň.
onemary
"Neskutocne" sluzby v 21. !!!! Druhy den nefunguje internet. Ako uvadzaju dalsi diskutujuci, operatori zahadne zmizli. Nedovolate sa na Zakaznicku linku ani na uzasne 14905. Ked vas uz prestane bavit vytacat donekonecna, tak sa vyberiete do kamenneho centra, kde vam pani s kludom Anglicana oznami, ze aj im trvalo 10 minut, kym sa dovolali do Zakaznickeho centra, lebo burka im sposobila problemy a nijako mi nevedia pomoct. Takze s touto skutocne "dolezitou"info sa odoberiete domov, aby ste dalsich x-krat skusali volat. A stale nikto nedviha... Co tam po tom, ze net potrebujete kvoli praci a platite za mesacne vyuzivanie netu!!!! Ale skuste vy raz nezaplatit.... prec z Orangu, toto nema obdoby...
hortenzia
Zdravím. Čo sa týka služieb poskytovaných cez zákaznícku linku sú pod bodom mrazu. Dovolať sa cez deň,alebo ku večeru je úplná hrôza. Môžem volať aj pol hodiny a nik to nedvihne. Internet nefunguje aj tri dni,ale za poruchu nemôže nik. Bez oznámenia zmenia prihlasovacie heslo a potom ešte väčší problém sa dostať do systemu a zmeniť ho. Škoda vôbec komentovať
LPZV
Aj ked je uvedene, ze informacie su opravene stale nie su spravne. Plnu podporu dostanu zakaznici kazdy den od 6-22, t. z. vikendy aj sviatky. Automatizovana je zakaznicka linka len po 22:00, resp. mozete zanechat podnet a pracovnici 905 Vas budu na druhy den kontaktovat. Expert linka tiez nie je nonstop a limit 10 eur na hovor plati len v pripade ze je volane z Orange cisla.
"Orange má vytvorenú aj špeciálnu linku technickej podpory, ktorá je dostupná nonstop. Nachádza sa však na platenom čísle 14 905. Za minútu hovoru zaplatíte 0,60 eura, maximálne však 10 eur za celý hovor.
V článku sme po publikácii opravili záverečné informácie. Za chybu sa ospravedlňujeme"
Tak ešte tam buď doplňte ceny aj z ostatných sieti pri volaní na to špeciálne číslo, alebo opravujte ďalej.
Lebo Aj keď v orange všetci tvrdia, že je volanie na to číslo spoplatnene pre všetkých operátorov rovnakou cenou, a aj pred samotným spojením zaznie hlaška o cene, Nieje to pravda.!!!
Ps.
Podnet s nesprávnym účtovaním aj s priloženými dokazmi som vám poslal ešte koncom minuleho roku, aj začiatkom tohto roku, kedy už spomínané v článku platilo. Ani ste na podnet/email neodpovedali.!
http://www.zive.sk/clanok/96153/regulator-sprisnuje-posvieti-si-na-faktury-aj-rychlost-internetu
Len sa o tom nejako bojíte napísať.!
V článku sme po publikácii opravili záverečné informácie. Za chybu sa ospravedlňujeme"
Tak ešte tam buď doplňte ceny aj z ostatných sieti pri volaní na to špeciálne číslo, alebo opravujte ďalej.
Lebo Aj keď v orange všetci tvrdia, že je volanie na to číslo spoplatnene pre všetkých operátorov rovnakou cenou, a aj pred samotným spojením zaznie hlaška o cene, Nieje to pravda.!!!
Ps.
Podnet s nesprávnym účtovaním aj s priloženými dokazmi som vám poslal ešte koncom minuleho roku, aj začiatkom tohto roku, kedy už spomínané v článku platilo. Ani ste na podnet/email neodpovedali.!
http://www.zive.sk/clanok/96153/regulator-sprisnuje-posvieti-si-na-faktury-aj-rychlost-internetu
Len sa o tom nejako bojíte napísať.!
- 1
- 2
- 1 / 2
- Ďalšie príspevky
Načítavam ďalšie články ...