Diskusia: Ako prežiť so 16GB iPhonom? Pripravte sa na dáta v cloude a časté zálohy

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
47 príspevkov
Anonymný nick
8.10.2017 21:56 | |
+17 -4
Ja len dufam kedy Apple vyda iPhone 6s 2GB Socka limited, pre tych co ziju na internatoch a studuju kvasive prasive odbory ako socialna praca, humanitne vedy, politologia, ekonomia a advokat. Svoje Ing. a Mgr. tituly by si s tymto modelom iPhonu doplnali v dokonalu osobnu sprostost.
Anonymný nick
8.10.2017 20:34 | |
+9 -0
drahy mobil ako slak a nedaju Slot na Pametovky....Nonsens
Anonymný používateľ
milan
1.10.2015 14:16 | |
+7 -3
Nikdy nepochopim ako ľudia môžu používať online CLOUD. To je snáď vrchol ľudskej primitívnosti. Dneska sú pamäťové karty za par eur, dokonca existujú wifi harddisky kde má iPhone prístup aj bez toho aby musí mať slot na pamäťovú kartu. A keď si chcem niečo uložiť nejaké fotografie alebo film na iCloud tak čakám pol dna... a aj opacne... Pritom hardisk ma rýchlosť zápisu 100 vyššiu,a data sú v mojich rukách. A nie si ešte platit za CLOUD.. Keď môžem mať za pár desiatok eur 500GB hardisk... Niekto bude oponovat ale ja si nechcem brať ešte okrem telefónu harddisk. Ja odpoviem ale uploadovať a downloaudovať rýchlostou 124kilobyt/sec a down. 1000kilobytov to už ochotný sú.... A to len v prípade len keď sú doma na domácej wifi. Už chcem vidieť ako niekto cez LTE a mobilného operátora mesačne ulouduje 10-50 GB. Keď dátový balík ma tak 5 GB mesačne plnou rýchlostou... Žasnem nad ľudskou logikou , ako sa dali nahovoriť na cloud. Ďalší zázrak marketingu. Predať nepredajné.
Anonymný nick
1.10.2015 23:54 | |
+3 -3