Diskusia: Prvé dni so 4kou: Čo funguje dobre, čo nie a aké sú riešenia

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
121 príspevkov
Anonymný používateľ
eXtrem
16.10.2015 01:08 | |
+11 -0
Sme Fer a nikdy neprestaneme,,, aaa nikdy neprestaneme odchadzajucim zakaznikom zneprijemnovat odchod cisla,,, aaa nikdy neznizime cenu 13 centov za minutu,,, aaa nikdy neznizime cenu balickov vratane internetovych,,, aaa nikdy uz nebudeme zlepsovat pokrytie a sme fer a nikdy neprestaneme nakolko davame zakaznikom volanie po minute zdarma aaa nakoniec rozdavame aj manusky na oblbovanie,,,
Anonymný nick
16.10.2015 21:44 | |
+1 -0
Suseda preniesla O2fer na kredit do 4ky a tiež sa jej nemohli deň dovolať. Vyplíva z toho, že prenosy z O2 sú dosť problematické.
Anonymný používateľ
MaTo
15.10.2015 23:50 | |
+6 -0
Ako čítam príspevky nižšie... niečo ako bezproblémový prenos čísla z O2 kdekoľvek neexistuje, to na Slovensku nevie nikto O2 klepnúť po prstoch zato že robia zákazníkom cielene problémy keď od nich odchádzajú?

Mohli by redaktori z Mobilmanie preniesť číslo z O2 do 4ky a následne nám napísať priebeh ďalšieho "úspešného" prenosu čísla.
Anonymný používateľ
MaTo
15.10.2015 23:30 | |
+5 -0
Takže O2 za odmenu že od nich človek odchádza si robí čo chce. Prenos ktorý má byť uskutočnený dňa 16.10.2015 00:00 - 06:00 dopadol aktuálne takto:

1. V nedelu zadaná žiadosť o prenos čísla. Dnes (Štvrtok 15.10.2015) ráno prišla na O2 kartu SMS správa že dňa 16.10.2015 bude číslo prenesené.

2. Opäť dnes dňa 15.10.2015 o 18:01 > pri zavolaní na dočasné číslo na karte 4KA SK sa ozve hláška : "Číslo ktoré voláte bolo zmenené." a hovor sa ukončí

3. Pri volaní na prenášané číslo ktoré je/malo by byť stále v O2 sa nedá hovor zrealizovať z telekomu, orange ani z pevnej linky = číslo sa vytáča, a hovor sa ukončí bez akejkoľvek hlášky, odoslané SMS nie sú doručené nikam.

Z O2 karty sa nedajú uskutočnovať žiadne hovory rovnako od 18:00; pri volaní z karty 4ka SK je prichádzajúci hovor zobrazovaný stále z dočasného čísla 0950xxxyyy na ktoré sa však naspäť už volať nedá !!

Kontaktoval som samozrejme infolinku O2, riešili to s technikmi, kontaktoval som SWAN resp. infolinku 4KY.
Infolinka O2:
Operátor: Číslo je v systéme štandardné aktívne a žiadny problém tu nemáme
Ja: Tak na to číslo prosím teraz zavolajte
Operátor: Hmm, uff no nedá sa, posielam žiadosť technikom do hodiny Vám volám

Volanie na Infolinku O2 po 3 hodinách:
Ja: Požiadavka na technikov bla bla bla
Operátor: Požiadavka bola vybavená, číslo už je prenesené 15.10.2015 22:20 ?!? WTF
Ja: Bohužiaľ nefunguje mi ani SIM 4ky ani SIM O2, ani odchádzajúce ani prichádzajúce hovory
Operátor: To sa nám ešte nestalo, nemáme žiadnu skúsenosť s prenosom do 4ky
Ja: Podla zmluvy má byť číslo do 15.10.2015 23:59 plne funkčné v sieti O2
Operátor: Áno je to v zmluve ale 4KA to má asi inak
Ja: 4KA ? Neprenášate číslo náhodou vy do 4ky a máte to robiť po polnoci?
Operátor: Nevieme Vám už pomôcť, toto číslo nie je už naše, chcete poradiť s niečim iným?
Anonymný používateľ
MaTo
15.10.2015 23:40 | |
+3 -0
Pokračovanie:
Operátor 4KA:
Ja: Nedá sa dovolať na prenášané číslo ani na dočasné číslo
Operátor: Dočasné číslo bolo zrušené z dôvodu očakávaných zmien v systéme
Ja: V poriadku, nepoužíval som ho, je mi to jedno
Ja: Ale prečo moje prenášané číslo už od 18tej hodiny nefunguje ?
Operátor: Spoločnosť O2 Vaše číslo zrušila ale údaje o nastaveniach nám žiadne neposlali, nie je čo prenášať
Ja: čo teraz?
Operátor: Volajte O2....

Operátor 4KA druhý hovor:
Ja: bohužiaľ už niekoľko hodín mi nefunguje prenášané číslo ani v O2 ani v 4KE
Operátor: Preveríme u technikov
Operátor: Bohužial prenášané číslo O2 zrušila a doposiaľ nám dodali iba časť nastavení
Ja: Prečo preboha sa to prenáša o deň skôr a prečo o 18:00 večer v pracovný deň ?
Operátor: Veľmi nás to mrzí avšak z našej strany robíme všetko pre to aby zákazník bol spokojný no pravidelne na dennej báze riešime problémy s O2
Ja: Ďakujem za vysvetlenie, prajem pekný večer

Takže O2 sa takto chová k zákazníkom? Naozaj Férový operátor, sme Fér a ponúkame Férové služby vrátane Férového prenosu čísla.
Som zvedavý čo na to povedia príslušné úrady pretože číslo podla zmluvy vlastní 4KA až od 0:00 16.10.2015 a O2 si samovoľne zruší číslo kedykoľvek chce.
Z celej O2 som znechutený a zajtra idem zrušiť aj posledné dve SIM a nech si nechajú bezplatné hovory aj celý roaming. Zle mi je z takého pseudoperátora akým je O2.

A to ešte čakám že zajtra sa na prenesené číslo určite z O2 siete nebude dať dovolať - to som zvedavý.
Všetko robia schválne len aby zákazník bol poškodený. Dnes sa to iba potvrdilo, žiadne upozornenia ani nič, proste si zrušili číslo a viac ich nezaujíma.
Anonymný používateľ
eXtrem
15.10.2015 21:42 | |
+1 -0
Mne to uz konecne funguje. Ja som volal vecer okolo 22 hod na zakaznicku linku 4ky, vtedy sa tam da uz dovolat a nahlasil som problem a na druhy den to fachcilo. A este mi aj spat volali zo zakaznickej linky ze to uz ide a mam si to vyskusat. Ale mam tusenie ze operatori povodni si s tym davaju nacas a neuvolnuju poriadne do 5 dni cisla ako maju podla zakona.
Anonymný používateľ
AT77
15.10.2015 21:31
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný používateľ
SKIK
15.10.2015 12:56 | |
+11 -2
tak a uz zacinam mat toho plne zuby. Zistil som este jeden problem. Na cislo ktore som preniesol do 4ky sa mi nemozu dovolat ludia co vlastnia pevne linky. Zacinam lutovat, ze som to k nim prenasal. Ak sa to nevyriesi dnes, tak v pondelok odchadzam spat do Telekomu! Takyto prenos cisla do 4ky som si urcite nepredstavoval. Treba asi pockat mesiac ci rok pokial vychytaju vsetky tie muchy...
Anonymný používateľ
Cyril
15.10.2015 21:56 | |
+1 -0
Ja som mal podobny problem, ale dnes poobede sa mi uz dovolali aj z pevnej linky.
Anonymný používateľ
cb911
15.10.2015 11:21 | |
+9 -4
Nechapem ako si moze niekto po par dnoch prevadzky presuvat cisla k inemu op. Osobne by mi to nestalo ani za ten cas, ani za pripadne komplikacie. Zvysok operatorov casom cenu dorovna, pripadne zase podlezie. Nuz chapem ze pre studenta aj 4 eura dobre...

K firme SWAN moj osobny nazor/skusenost. Je to firma ktora ma zakaznika na salame. Ked su problemy riesia ich velmi neochotne a amatersky. Mnohokrat ich dokonca vytvaraju.
Mozno ze divizia telefonov bude fungovat inac.

PS: Nepracujem u ziadneho operatora.
Anonymný používateľ
hulahop12
14.10.2015 23:47 | |
+2 -2
mam 4ku a k tomu lumiu 640, v telefone mi ukazuje vlastne cislo ako +1(512)638.... nepisem sem cele cislo, ale co to je za divocina, ze mi ukazuje americke cislo??? (Mam v telefone aj o2 kartu a ta ukazuje spravne cislo) Stretol sa s tymto uz niekto?
Anonymný používateľ
MaTo
15.10.2015 23:44 | |
+4 -0
Je to bežné rovnako to majú všetky SIM SWANu. Jedná sa čisto iba o identifikátor ktorý neplní žiadny účel. Pri SIM kartách Telekomu, Orange alebo O2 býva tento údaj zvyčajne prázdny pretože pri výrobe karty nikto nevie aké telefónne číslo bude karta mať.

Rovnako som sa s týmto stretol aj v zahraničí že buď tam nieje nič, alebo je tam náhodný zhluk čísel +12345678910. Jedná sa o náhodne generované hodnoty, neplní to žiadny technický účel na tej SIM karte a číslo sa dá ľubovolne meniť priamo cez telefón.
Anonymný používateľ
Dragon
14.10.2015 21:21 | |
+4 -3
Sľubovaný 4G internet nikde, iba superpomalý 2G net, predávajú cudziu mačku vo žltotyrkysovom vreci. Riešenie počkať si kým pokryjú skutočný svet, nie nejakú mapku na obrázku.
Anonymný používateľ
yyyyy
14.10.2015 14:48 | |
+1 -1
Takze po 6 dnoch sa mi uz da dovolat do 4ky aj z O2. Asi pred polhod.mi volali zo zakaznickeho centra 4ky a uz to rozchodili. No zatial sa neozve hlaska ze sa vola na prenesene cislo.