Diskusia: Železnice vysvetľujú komplikovanosť lístkov cez SMS

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
11 príspevkov
Anonymný používateľ
gustopn
27.11.2015 12:27
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný používateľ
t00r
27.11.2015 11:54 | |
+5 -1
Riešenie sa volá primitívna appka ktorou sa zoskenuje QR kód na stanici a appka pošle presne naformátovanú SMS na správne číslo. Pošlem ŽSSK faktúru za konzultáciu?
Anonymný používateľ
tosomzaseja
27.11.2015 13:35 | |
+2 -0
a kolko qr kodov tam das podla typu listka? a ako ti to zoskenuje niekto s obycajnym mobilom? a to co sa napisal na to nepotrebujes specialnu aplikaciu, je to uz dnes dostupne v google play. ako na tom niekto zarobi?
Anonymný nick
27.11.2015 11:32
Príspevky používatela boli zablokované z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný používateľ
Robo
27.11.2015 10:00 | |
+0 -1
Jednoznacne by mali ZSSK vydat OFFLINE aplikaciu ktora by obsahovala databazu nastupnych a vystupnych stanic na sposob CP.SK, dalej casy ked dane stanice maju/nemaju obsluhu, nasledne by vygenerovala spravny kod SMS, ktory by sa odoslal.
Drzim palce, cez SMS uz davno chodim MHD aj parkujem...
Anonymný používateľ
microsoft
27.11.2015 08:45 | |
+0 -0
aplikacia by bola tiez fajn. ved dochodci si aj tak lisky cez sms nebudu kupovat, maju zadarmo. a pre ostatných by bolo super keby na kazdej stanici- zastavke mali iba tie kody ktore by sa tyklai len vlakov ktore vedie z danej stanice-zastávky ist. samozrejme ze to bude prehladne len na mensich staniciach
Mirel1
27.11.2015 08:30 | |
+4 -1
to asi len na slovensku sa komplikovane riesenia len vysvetluju a nie zjednodusuju
Anonymný používateľ
ererer
27.11.2015 07:19 | |
+0 -4
Silna SMS lobby po parkovani a MHD uz ovladla aj zeleznice.
Kto to dodava a kolko to stalo by bolo zaujimavejsie.
A potom uz hovorkyna nemusi vysvetlovat preco je to vyriesene takto blbo.
Anonymný používateľ
SeppWinkler
27.11.2015 08:07 | |
+5 -1
Uznávam, že lístok na vlak asi presahuje možnosti SMS pri zachovaní určitého komfortu. Ale prečo odsudzovať všetko? MHD a parkovné sú vynikajúce produkty. Nemusím hľadať stánok, automat, nemusím mať drobné a za 10 - 20 sekúnd môžem cestovať a parkovať. Ja to veľmi oceňujem.
Anonymný používateľ
ererer
27.11.2015 08:22 | |
+4 -1
> SeppWinkler, ale ved jasne ze je to lepsie ako hladanie drobnych ale nevies si to predstavit napriklad lepsie, cez nejaku aplikaciu v mobile, nie nejakym primityvnym rucnym vypisovanim SMS co bolo zaujimave pred 15timi rokmi? Asi ti chyba fantazia.
Anonymný používateľ
SeppWinkler
27.11.2015 08:35 | |
+2 -1
@ererer: Nie, nechýba, aplikácia sa nájde, niekto ju napíše (ak to bude aplikácia, ktorá zostaví správny reťazec a odošle SMS). Pokiaľ by to mala byť aplikácia, kde by som mal zadať číslo platobnej karty, alebo niečo na takýto spôsob, tak to radšej SMS. Nemám potrebu zdieľať údaje platobných kariet s kde kým. Platba vo faktúre operátora sa mi zdá bezpečnejšia.
Anonymný používateľ
wagimir
27.11.2015 08:36 | |
+1 -1
> ererer , aplikacia je fajn, ale nie vsetci to takto platia maju aj mobilny net. Na druhej strane by bola moznost aplikacie, kde si vyberies potrebne udaje a a nasledne ti po odsuhlaseni odosle SMS. Da sa rozne, len treba chciet. Toto statnym uradom chyba...chciet nieco realne zlepsit...
Anonymný používateľ
ererer
27.11.2015 08:46 | |
+2 -1
> wagimir, SeppWinkler jasne ze z uctu operatora, nebudem tam vypisovat svoju kreditku ale to sa da. A su aj firmy ktore by to urobili, bohuzial SMS lobby ta nepusti lebo oni by prisli o kseft. To je to co pisem hned na uvod.