Diskusia: Prémiová starostlivosť: Nová zbraň výrobcov smartfónov?

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
5 príspevkov
Anonymný používateľ
Aleck/Adam
15.4.2016 14:20 | |
+1 -1
V USA bezne, na Slovensku nieco nove.
Anonymný nick
16.4.2016 17:11 | |
+0 -1
Treba ešte doplniť že v USA bežné a ZADARMO!!!!! Na Slovensku "novinka" spoplatnená cca 30€ mesačne po dobu záruky na smartfón. Problém nastane keď si budete chcieť tú "starostlivosť" uplatniť a budete požadovať výmenu za rovnaký smartfón alebo vrátenie peňazí.
Anonymný používateľ
Izoq23
15.4.2016 13:56 | |
+1 -1
Doplním k Samsungu:

S7 Agent
SPÄŤ
Poistenie
Vďaka môjmu poisteniu získate ročnú ochranu svojho telefónu pred náhodným poškodením. Poistenie zaisťuje opravu telefónu v prípade nečakaných a neúmyselných udalostí spôsobených užívateľom ako napr. opravu mechanicky poškodeného displeja alebo poškodenie telefónu spôsobené tekutinami.
Krytie poistenia sa vzťahuje na 1 poškodenie za rok so spoluúčasťou 39 EUR vr. DPH. Získanie poistenia je podmienené Vašou registráciou prostredníctvom tejto aplikácie do 30.6.2016. Vzťahuje sa len na koncových zákazníkov a na telefóny z oficiálnej distribúcie spoločnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

To je podľa mňa super! A zadarmo!
Anonymný používateľ
SeppWinkler
15.4.2016 07:57 | |
+4 -3
Je to len ďalšia technika, ako z ľudí vylákať peniaze za predražené modely, v podstate ide o klamlivú reklamu na hranici zákona v tzv. šedej zóne. Zákazníka dostatočne chránia predpisy o záruke a o ochrane spotrebiteľa. "Prémiová" starostlivosť nič podstatné k tomuto nepridáva, len ťaží z hlúposti ľudí, ktorí sa potom tiež budú cítiť "prémiovo malomeštiacky". Bohužiaľ, robia to všetci - vznikajú VIP kluby, banky kategorizujú klientov ako VIP už od pravidelného príjmu pomaly 500,-, a hlupáci majú dobrý pocit že sú niečo viac :)