Diskusia: Telekom spustil pre zákazníkov vynovenú zákaznícku zónu

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
7 príspevkov
xxx_6666
23.6.2016 22:17
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný používateľ
Hamo
2.6.2016 22:13 | |
+0 -0
nič netreba podpisovať, jeden ti povie tak, druhý inak... ale nič podpisovať netreba :-)
Anonymný používateľ
zlodej
31.5.2016 11:44 | |
+3 -1
Ajajaaaaaj, prihlasil som sa premigrovalo ma za 1 min, videl som vsetko tak som sa odhlasil a uz sa neprihlasim. Volal som na zakaznicku linku kde som sa dozvedel ze sa neprihlasim kym nepodpisem zmluvu o vyuzivani sluzby. Takze tak nejak...
Anonymný používateľ
Marek
31.5.2016 02:08 | |
+5 -1
To je na akom servery? Strašne pomalé. Mam optiku u mna chyba isto nieje.
Anonymný používateľ
peter
31.5.2016 19:50 | |
+3 -0
Podobny problem, je to pomaleeeee. Telekom sa chvali kvalitou cloudovych sluzieb a nevedia pre seba zabezpecit rychly server, kde by sa poziadavka overila za kratky cas. Nemozu sa vyhovarat, ze overovanie pri nejakej poziadavke trva dlho. Pri sms brane, sluzbe kde je to v minulosti bolo ako blesk. Teraz mozem ist na kavu kym sa mi vacsina poziadaviek spracuje.
Anonymný nick
30.5.2016 21:45
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
akla
30.5.2016 21:41 | |
+15 -3
A cenu služieb kedy vynovia?
Anonymný používateľ
hotentoten
31.5.2016 15:52 | |
+0 -6
a ty kedy poziadas zamestnavatela o znizenie platu? a idealne priloz hned aj ziadost o bezplatne nadcasy navyse.
Bonyek
4.6.2016 23:31 | |
+1 -0
vsak nepisal, ze chce znizit ceny, len vynovit. ;)