Diskusia: Orange: Zjednodušíme aj hlavné cenníky. Najskôr ten obrovský
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
33 príspevkov
Peter
To sa len ty cudujes, Galaxi. Medzi tymi par zufalcami, ktori do 4ky presli, uz stretavam ludi, ktori sa vracaju naspat. Su totiz znechuteni z toho, ako vyzeraju vase sluzby a pokrytie.
Peter
Keby k vam tak hufne prechadzali, tak by ste zverejnili pocet aktivnych sim kariet, ktore sa pravidelne pouzivaju. Ale kedze to stale odmietate a vyhovarate sa na hluposti, asi tie cisla budete mat dost mizerne.
galaxi
Peter, keď ti už ani chlebodarca nechce povedať číslo koľko mu zdrhlo ovečiek do 4ka, tak začina to byť podozrivé.
Peter
Moj chlebodarca ma na starosti iny biznis. Cisla, kolko odislo Orangu, Telekomu a O2 pravidelne zverejnuju. To len vy labutky stale len vyhovorky :) a uz vam aj odchadzaju.
Peter - Ja som mal Globtel/Orange vyše 15 rokov a preniesol som si číslo do Telekomu. Prečo asi? Orange má síce siete 2G, 3G aj 4G dobré, ale čo z toho, keď má zlé ceny aj služby. Stále nadávaš na 4ku, ale uvedom si, že tá je na trhu niečo cez rok a Globtel/Orange je tu od roku 1997. Keď si spomeniem ako na tom bol so sieťou Globtel po roku od spustenia prevádzky, tak 4ka je na tom dnes lepšie. 4ka začala dobrými cenami, hlavne dátových služieb a možno tak aj ostatní operátori prehodnotia a upravia svoje ceny, tak ako sa to stalo s cenami hovorov po príchode O2.
A čo sa týka cenníka Orange? No je to proste jedna veľká katastrofa.
A čo sa týka cenníka Orange? No je to proste jedna veľká katastrofa.
Lolo
Ja som naopak po 18 rokoch opustil Slovak Telekom a presiel do Orange. Dovodom bolo,ze ST svojou ponukou Happy pausalov (roky nezmenenou) uz nereflektuje na potreby uzivatelov. Tie ich datove balicky (2-4 Gb) boli zaujimave pred 6 rokmi. Ponukali mi 50% zlavu na Happy XL pausaly, ale viac zial na retencnom nedokazali vykuzlit a sami uznali, ze v ponuke dat zaostavaju. Nevedeli mi vyskladat viac dat a menej minut, to ich Happy portfolio ich nepusti. Nemaju cisto datove baliky,nemaju zdielanie dat na viac sim, nemaju zvysene FUP, maju drahe dokupovanie dat a pod.Inak skoda, za tie roky sa na nich nemozem v nicom stazovat.
Lolo -Ja som prešiel z Orange do Telekomu na Easy Free. V tom čase tam bol dátová balík 2GB za 5€, platnosť kreditu 12 mesiacov, 15 dní internet bezplatne po každom dobití kreditu a žiadna viazanosť ani faktúry. Bola to ponuka v tom čase bezkonkurenčná. Od tej doby to Telekom pos..l. Dnes už je už len balík 1GB dát za 6€ a žiadny bonus pri dobití. Ale Orange nemá ani to, ich Prima je totálne nah..no. Ja už nikdy nechcem viazanosť, ani žiadny paušál. Či sa to niekomu páči, alebo nie, 4ka je dnes cenovo TOP operátor, hlavne pre tých, čo iba telefonujú, tam nie je problém s pokrytím, vzhľadom na národný roaming v Telekome.
Lolo
Ved prave ten 1 Gb v Telekome za 5,90 Eur je kamen urazu, za 3 Gb zaplatis 18 Eur. Neviazany Data Max 20 v Orange so zvysenym FUP (3 eura) aj s prenosovym bonusom stoji taktiez 18 Eur, je v tom 6Gb a potom vyrazne vyssia rychlost ako v ST, naviac 1 Gb mesacne na pol roka ako bonus za nakup cez net a dalsi 1 Gb mesacne na pol roka za clenstvo v skupine navzájom zadarmo, teda na pol roka 8 Gb za 18 Eur (potom 6 Gb), a to uz je vyrazne v neprospech ST. Dalsi benefit je, ak si rodic pre deti zoberie nulovy pausal sikovna volba, zaradi ho do skupiny navzájom zadarmo a zdiela data zo svojho Data maxu so sikovnou volbou, deti tak volaju v ramci rodiny a datuju vdaka rodicovskemu Data Maxu za 0 Eur mesacne, co v ST nedostanes, musis im neustale dobijat easy karty. V tomto ja vidim vyhody Orange oproti ST.
Peter
Cennik ma 400 stran, to nikto nikdy nebude citat, lebo sa to neda, ale musime to podpisat pri zmluve. Ani ich VOP (Vseo. Obch. Podmienky) nie su transparentne.
Na predajni prezentuju to co v nich nie je, lebo to ukaze ich interny system, ale v tlacenej forme pristupenej pre zakaznika nie je vsetko co ukaze to LCD v stole zadlabane. Vlastna skusenost :( Je to krasne zavadzanie a odzubavanie zakaznika.
lebo ak to ukaze LCD berieme to ako fakt aj ked to tak v skutocnosti nie je.
Teraz sa s nimi natahujem koli jednemu ich internemu pravidlu... nemaju ho podlozene v ich VOP ale uplatnuju ho na zakaznikov, idealny podnet na SOI.
Uz som spokojna ovecka v inom kosiari, kde je to strucne a jasne zakaznikovi a podla mna aj vyhodnejsim programom/pausalom.
Na predajni prezentuju to co v nich nie je, lebo to ukaze ich interny system, ale v tlacenej forme pristupenej pre zakaznika nie je vsetko co ukaze to LCD v stole zadlabane. Vlastna skusenost :( Je to krasne zavadzanie a odzubavanie zakaznika.
lebo ak to ukaze LCD berieme to ako fakt aj ked to tak v skutocnosti nie je.
Teraz sa s nimi natahujem koli jednemu ich internemu pravidlu... nemaju ho podlozene v ich VOP ale uplatnuju ho na zakaznikov, idealny podnet na SOI.
Uz som spokojna ovecka v inom kosiari, kde je to strucne a jasne zakaznikovi a podla mna aj vyhodnejsim programom/pausalom.
Peter
Kompletne znenie VOP maju ale vsetci traja slovenski mobilni operatori a ani jeden ti ich kompletne na LCD neukaze. Takze v tomto su na tom cca. rovnako. Cize dobre, kym sa nevyskytne problem.
teperec
Presne s tým displejom sa stalo mne, keď som pri uzavtáraní zmluvy (optika net+TV+tel) chcel potvrdený výber všetkých mojich vybraných služieb, s konečnou cenou, ktorú budem platiť. To mi nevedeli a zárove§ nechceli dať, vraj im mám veriť čo mi ústne dvaja pritakávali, a že mám sa pozrieť na displej ich systému, kde mám "potvrdenú" mesačnú cenu. No nemám, platil som odvtedy celé roky o 4 EUR mesačne viac, a hoci som sa s tým nikdy nezmieril, tak od ospravedlňovania sa za ich chyby a "odpustenia" 3 EUR poplatku na 2 mesiace , prešli niekedy až k arogantnému odpálkovaniu, že tak je to správne a už to riešili a nebudú sa k tomu viac vracať. A to som išiel uzavrieť zmluvu zámerne priamo na ich centrálu-obchodné stredisko, aby sa neskôr pri nezrovnalostiach nevyhovárali, že všetci ich predajcovia sú externisti, ktorí sa mýlia (ďalšia z tradičných výhovoriek).
Hlavne že tam majú transparentné podmienky a ombudsmana, keď zapierajú vytlačiť základné prehladné potvrdenie k uzavretej zmluve: služba+celková cena.
Hlavne že tam majú transparentné podmienky a ombudsmana, keď zapierajú vytlačiť základné prehladné potvrdenie k uzavretej zmluve: služba+celková cena.
Peter
Presne tak, teraz sa dotahujem s nimi "na jednom slove"; nohovoriac, ze moralne hladisko je uplne nimi posliapane, kedze oni maju "svoj interny predpis", ktory nie je pristupny, ALE UPDATNUJU HO NA ZAKAZNIKA... a je nadradeny aj obchodnemu zakonniku.
Stale nemam odpoved od SOI, pripravujem reklamaciu na ich zaver/zhrnutie mojej ziadosti...
Kedysi som bol spokojny s ich sluzbami, ale po rokoch pravidelneho boja o vyhodnejsie ceny ci uz telef a sluzieb ma to prestalo bavit a odchod...
Stale nemam odpoved od SOI, pripravujem reklamaciu na ich zaver/zhrnutie mojej ziadosti...
Kedysi som bol spokojny s ich sluzbami, ale po rokoch pravidelneho boja o vyhodnejsie ceny ci uz telef a sluzieb ma to prestalo bavit a odchod...
taperec
Takže raz pre klienta platí to, čo je len na displeji LCD, a inokedy práve to čo ukazovali len na displeji LCD (priamo z ich systému) neplatí. Vždy podla toho, čo bude nevýhodnejšie pre zákazníka... Ja som to skonštatoval už dávno, v takýchto firmách už nerozhoduje o postupoch a pravidlách žiaden človek, ale akýsi ich interný CML (Centrální Mozek Lidstva - aj to nakrivo podložený, ako sa napokon ukázalo v predmetnom seriáli Návštěvníci).
Peter
Na volanie mozno, ale nie sme v roku 2005, ale 2017 a treba kvalitne mobilne data. A tam je v ramci pohybu po SR 4ka absolutne nepouzitelna.
- 1
- 2
- 1 / 2
- Ďalšie príspevky
Načítavam ďalšie články ...