Diskusia: Chcete lacné volania? Odíďte do Poľska, odkázal Čechom úradník

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
37 príspevkov
Anonymný používateľ
ferinko
17.2.2017 14:05 | |
+0 -1
9 eur mesacne:

5GB dat
80 minut hovorov(v sieti zadara)
10 SMS
bez viazanosti
bez telefonu
minuta hovoru / sms za 2,4 centu
(balik s 10GB dat o necele 2 eura viac)

*vsetko s DPH
Anonymný používateľ
torbi
16.2.2017 12:43 | |
+7 -0
kazdy si urobi zaver:) ked ten isty minister lobuje za zvysenie cien roamingu..
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10117034229-168-hodin
vevo
16.2.2017 13:23 | |
+4 -0
Pozrel som si to video na odkaze a žasnem. Preboha Česi, čo to máte za ministra.Žente ho z toho kresla, veď on je úplne proti svojim občanom.
Anonymný nick
16.2.2017 10:23 | |
+16 -2
je o o hluposti ludi ze si to nechaju pocinajuc mzdou konciac cenami za sluzby a tovar.Taky Poliak alebo Francuz keby mu v Predajni povedali ze tu mate pausal za 30eur by ich za to prizabil Slovak len pokyve a povie beriem nepovie ze take drahe nechce skuste dat zlavu.
Anonymný používateľ
Lilka
16.2.2017 09:41 | |
+26 -0
Zijem vo Francuzsku, mam pausal bez viazanosti, smsky; volania neobmedzene, 20Gb internet a to cele za 10€. Ja si priplacam este 1€ naviac aby som mala neobmedzene smsky aj v ramci EU a teda mohla smskovat na Slovensko.
Ked vidim tieto balicky na Slovensku, ze 30€-40€ tak mi je az do placu! :/
Anonymný používateľ
Peter
16.2.2017 12:03 | |
+11 -5
Francuzsky lud je vyspely a zasluzi si vyhodnejsie sluzby. Slovensky lud je jeden z najhlupejsich na svete, zasluzi si taketo ceny a z toho moze dotovat vyhodne ceny v zahranici.
vevo
16.2.2017 12:21 | |
+6 -11
Peter - Čo si to napísal? Veď aj ty si Slovák, či nie? Slovenský ľud nie je hlúpejší, ako francúzsky, iba máme nesprávnych politikov, ktorým je úplne jedno, aké tu máme ceny a kvalitu služieb aj potravín.
vevo
16.2.2017 12:54 | |
+11 -0
Mannob - Presvedčil si ma. Nech tam zvolíme kohokoľvek, všetci sa správajú rovnako. Dávam ti plusko.
Anonymný používateľ
galaxi
16.2.2017 13:05 | |
+3 -1
ja bi som volil manobb je TOP
Anonymný používateľ
Lilka
16.2.2017 17:00 | |
+1 -0
@vevo; orange je sice francuzsky ale zaroven je tu jeden z najdrahsich.. na vyber mas z cca desiatky operatorov ;)
Anonymný používateľ
Manobb
18.2.2019 17:12 | |
+14 -4
re: vevo .... Sme hlúpy národ, keď si ešte aj po nežnej revolúcii stále a zas volíme "nesprávnych politikov" ....
vevo
18.2.2019 17:12 | |
+19 -1
Aj na Slovensku máme francúzskeho operátora Orange, ale tu má ceny za podobné služby o 300% vyššie.
Anonymný používateľ
pypo
16.2.2017 09:14
Príspevok bol zablokovaný z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.
Anonymný používateľ
galaxi
16.2.2017 09:06 | |
+4 -4
Kúpte si 10 Jurov po 1€ a máte na 10 mesiacov po 250 minút za 1€ a do všetkých sietí 💣
Anonymný používateľ
Mario
16.2.2017 08:21 | |
+4 -2
Skutocna sranda nastane o par rokov. Prenositelnost cisla v ramci EU, cize prave SK cislo si mozte preniest napr. prave do Polska. Kedze bude aj EU roaming, bude to jedno rovnako ako pri 4KA.
Anonymný používateľ
Peter
16.2.2017 09:02 | |
+4 -13
Si pekna naivka. Ale aspon si si zatrolloval za 4ku, tato nenapadna trapna reklama ti nevysla.
vevo
16.2.2017 10:03 | |
+3 -4
Peter - 4ka má cenu hovorov 1min/4centy už teraz na Slovensku aj v zahraničí a bude to tak aj po zrušení roamingových poplatkov. Čo je na tom také pre teba nepochopiteľné? Ku dátam sa vyjadrovať nebudem, v tom ako to s nimi bude stále ešte nie je jasno.
Anonymný používateľ
Peter
16.2.2017 11:45 | |
+1 -1
Tu nehoraznu hlupost co napisal, akoze prenositelnost cisla v ramci EU, aj skoda komentovat. Hovory dnes nikoho netrapia, dolezite su data a tam si v EU roamingu 4ka uctuje predrazenych 40€ za 1GB bez moznosti zvyhodnenia. Samozrejme uz bola cenovo predbehnuta.
vevo
16.2.2017 12:07 | |
+0 -0
Peter - Prenos čísla ku zahraničnému operátorovi je samozrejme nezmysel, s tým s tebou súhlasím. Ani to zrejme nie je prakticky možné tak, aby bolo zachované pôvodné číslo aj s predčíslim domovskej krajiny. Ale keby bolo možné kúpiť si v zahraničí 1GB dát za 1€, ako to má 4ka na Slovensku, bolo by to fajn. Či to bude možné ešte v tomto storočí, to si netrúfam tipnúť.
Anonymný používateľ
Mario
16.2.2017 13:19 | |
+2 -1
Pani vy tu trepete blbosti. Mal som ucitela anglictiny vo svojom prvom zamestnani este v roku 2001 a uz vtedy bolo mozne sice vynimocne ale preniest (presmerovat) hovory aj sms s tym ze platil lokalnu tarifu Globtelu. Inak mal svoje cislo z USA zachovane. EU roaming vo svojej finalnej faze bude o tom, ze nesmie byt drahsi ako lokalna tarifa. Preniest cislo aj s prevolbou k operatorovi do Polska je mozne aj teraz len to neradi robia lebo veci treba nastavit rucne. Nie je ziadny problem s tym aby si natrvalo fungoval v roamingu ked sa vyrovnaju ceny. Co sa 4ky tyka, som ich spokojny zakaznik, nie zamestnanec. V pokryti 4G siete je internet skvely, tam kde je iba 2G Telekomu je to pochopitelne pomalsie, ale budovanie ich vlastnej siete je hodne poznat. Napr. zrovna dnes som si v celoplechovon vytahu vsimol, ze ked zavru dvere, 4G uz nezmizlo ako tomu bolo predtym.
vevo
16.2.2017 13:39 | |
+2 -0
Mario - Presmerovanie hovorov a prenos čísla to sú úplne odlišné služby. Presmerovanie som aj ja využíval, keď som si súkromné číslo presmeroval na služobný telefón, aby som nemusel nosiť 2 telefóny, bolo to v čase keď ešte neboli dostupné MT s možnosťou použitia 2 SIM.Ale presmerovanie hovorov je platená služba.
Anonymný používateľ
Mario
16.2.2017 15:45 | |
+0 -1
Ano, viem o tom, ale realne hovor/sms vzdy prechadza najprv cez system povodneho operatora.
Anonymný používateľ
barman
15.2.2017 23:58 | |
+26 -0
chceš úradovať?!, ťahaj do Poľska.... tu takých nepotrebujeme...
krahule
16.2.2017 07:15 | |
+2 -0
Do Polska nie, do Somalska. Tam by sa este uplatnil.
Anonymný používateľ
Manobb
15.2.2017 19:56 | |
+37 -0
Samozrejme, že je slabá konkurencia aj na Slovensku ... ale netreba zabúdať na fakt, že ľudia sú hlúpi, ak nevedia na operátorov pritlačiť, keďže oni rozhodujú o tom, či operátor bude fungovať alebo skrachuje, ak nezačne načúvať hlasom svojich "platcov = zákazníkov". Ako na nich ? Jednoducho: drasticky znížiť trafik ! Až potom sa operátor ozve sám od seba a zákazník bude v lepšej vyjednávacej pozícii.
Anonymný používateľ
pypo
16.2.2017 09:17 | |
+1 -0
Ze to hovori prave ten, ktoremu operator pokazde zavre usta zlavou par eur.
wolf143
16.2.2017 10:29 | |
+6 -3
A ako by si to drastické zníženie trafiku chcel dosiahnuť? Bohužiaľ v dnešnej dobe sa stalo používanie smartfónov súčasťou každodenného života, bez ktorého by väčšina ľudí nebola schopná prežiť ani deň. To máš podobné ako keby si povedal: Elektrina je drahá, všetci hromadne vypnime všetky spotrebiče a nesvieťme! Urobí to niekto? Nie.
Anonymný používateľ
Manobb
16.2.2017 10:42 | |
+5 -1
re: wolf143 ..... Kde je vôľa, tam je aj cesta. Ak človek nedokáže bez mobilu prežiť ani deň, tak je to už "čistý závislák". Ľudia sa dokážu v komunitách dohodnúť na oveľa väčších kravinách, tak mi nehovor, že by sa nevedeli dohodnúť povedzme na 1 mesiaci bez zbytočných volaní, SMS, chatov a pod. Každý z nich nech prejde na nulový paušál, alebo na predplatenku (ako dôvod uviesť nespokojnosť s výškou paušálu) a stačí vydržať !!! Výsledok sa dostaví, tomu ver. Čím viac ľudí vie konať v synergii, tým je výsledok lepší.
vevo
16.2.2017 11:44 | |
+2 -0
wolf143 - Telefonické hovory je možné zredukovať a zbytočne neviesť dlhé hovory o ničom. S elektrinou je to horšie. Aj ja som povymieňal žiarovky v byte za úsporné, vyhodil starú chladničku aj mrazničku a kúpil nové úsporné v triede A+. Ale neušetril som nič, distribučná spoločnosť mi okamžite zvýšila poplatok za istič. Tak to proste na Slovensku chodí.
Anonymný používateľ
inspektor derik
15.2.2017 19:54 | |
+10 -16
vyjadrenie ma svoje racio. co je na tom nezrozumitelne? ved to je ako s inym tovarom. kto chce lacnejsi benzin, tak ide tiez tankovat do zahranicia. kto chce lacnejsi iphone, zacestuje si do usa na otocku a tam si ho zakupi. vyhlasenie uradnikov je logicke, jasne, racionalne. netreba za vsetkym hladat skandal.
Anonymný používateľ
Manobb
15.2.2017 20:00 | |
+25 -0
Nemáš pravdu !, pretože v tejto oblasti podnikania nie je voľný trh ! Ak by bol a ani tak by sa nenašiel v SR lacnejší operátor ako v okolitých krajinách, potom by to malo logický význam, ale pri regulovanom odvetví určite nie. Veľkú časť zodpovednosti za tento marazmus má určite aj príslušný štátny orgán, ktorý ani za 20 rokov nedokázal vytvoriť v SR prostredie, ktoré by dokázalo vygenerovať nižšie ceny = lepšiu konkurenciu.
Anonymný používateľ
Nils
16.2.2017 00:17 | |
+3 -7
no zeby bol iPhone od Apple lacnejsii v USA by som nepovedal. Len vela ludii pozrie ceny na Apple store a mysli si, ze tolko aj skutocne iPhone stoja, no nestoja lebo ceny tam su pisane bez dane.
Anonymný používateľ
Nils
16.2.2017 18:14 | |
+1 -0
Vidim, ze stale existuju ludia, co veria nezmyslom ze iPhone je v USA lacnejsii. Najvtipnejsie je, ked ako "argument" pouziju cenu pri viazanosti z operatorom.