Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Diskusia

Mobilný trh: BlackBerry ani Windows prakticky neexistujú

50 príspevkov
Anonymný nick:
Odpíšte znaky z obrázku:

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
cratos38
dnes 20:02 | |
+0 -0
Reagovať
HUGO: To bude asi tym ze Nokia Lumia 930, nebola primarne urcena pre win10. Ak sa pozries do zoznamu kompatqbilnych mobilov, zistis, ze bola zaradena do zoznamu az dodatocne a s vyhradami. Inak povedane ze to moze aj nemus fungovat. Realita je taka ze na 920/930 win 10 jednoducho moc nefunguje. Na druhu stranu stavim sa o co chces, ze win8.1 na nej slapal ako hodinky. Takze tak nejak
barman
20.2.2017 08:41 | |
+6 -2
Reagovať
to je pri novo zakúpených zariadení(keďže pribudlo len pár modelov) , ale stále sa používa množstvo starších w10m.
goro
18.2.2017 05:00 | |
+4 -21
Reagovať
ja som vlani pred rokom kupil 4 lumie s win8 a win10. celkovo som ich preinstaloval za jeden rok asi 12 x. tie updaty to je jeden horor. nestabilne to je..sice pekne ale netabilne..a malo aplikaciek..inac dobry hw to ma...mam aj android...nepaci sa micelkovo nejak moc
lllllll
18.2.2017 17:09 | |
+16 -3
???co si preinstaloval???mam doma tri lumie - jedna insider verzia w10, jedna cista w10 (lumia 950) s jedna s update verziou w10 z 8.1. vsetko sa mi aktualizuje automaticky v noci,ked tel nepouzivam(nastavenia).system je fajn,hardver tiez (ten fotak je fakt uzas)a to tel vyuzivam naplno.
Nils
18.2.2017 19:17 | |
+6 -9
to by ma zaujimalo, naco niekto pouziva/nosi 3-4 telefony. Jedine ze by predpokladal ze to budu telefony a system nanic, tak chce mat istotu ze aspon jeden bude normalne fungovat.
lllllll
18.2.2017 22:26 | |
+11 -3
To je jednoduche...mas polovicku,deti,takze viac lumii v rodine je normalne.plus mi zostala v sufliku lumia 920,ktoru mam ako insider a bolo mi ju luto vyhodit.staci?Svoje peniaze si vazim a ak by som mal vazne problemy s lumiami,prip.w10,okamzite by sli z domu prec.
Nils
19.2.2017 00:54 | |
+3 -8
Tak neviem, lebo ludia si vyberaju telefon sami, a neverim ze by cela rodina chcela prave a len telefon jednej znacky a jedneho typu. Aj ked predpokladam ze tie Lumie asi nebudu rovnaky typ, alebo ano?
Nils
19.2.2017 00:57 | |
+3 -11
Ako pochopim to pri Apple a iPhone, ale pri tak malo rozsirenej znacke ako je Lumia, a zo vsetkymi jej obmedzeniami ako su napriklad menej aplikacii....
lllllll
19.2.2017 15:35 | |
+10 -2
Zrejme si "ajfonista" a tazko ti vysvetlim,ze cela nasa rodina "frci" na lumiach.Napr.teraz vymienam polovicke jej lumiu 640lte za tiez 950ku,ktoru kupim cez bazos v zaruke a s papiermy za cca 180€.Tel.s takymi parametrami a s tak dokonalym fotakom za take peniaze,nie je o com.Nuz,a nedostatok aplikacii absolutne nepocitujem.Napr.apka o lavinach je len pre android a teraz co,teoreticky mam iphone a tak musim dokupit android?????Este raz,svoje peniaze si vazim a ak by boli problemi so sw ci hw,letia z domu.
Nils
19.2.2017 17:50 | |
+2 -8
Mne nic vysvetlovat nemusis. Ale z praktickeho hladiska je to nezmysel, kupovat kazdemu rovnaky telefon, a nebrat do uvahy ze kazdy ma ine poziadavky na telefon. No vidis, MS ju predaval v USA za 50$USD a k tomu daval kupon na nakup v hodnote 25$USD. TY, ale pises ze si vsetkym kupil rovnake telefony. Tak neverim, ze vsetkym vyhovuje ze na Lumiu niesu aplikacie a hry, ktore maju ostatny. Jedine ze by sa pretvarovaly ze je to ok, ale v duchu ich hneva ze si napriklad nemozu zahrat Pokemon GO.
Nils
19.2.2017 23:52 | |
+3 -4
viem ze tu chodia zamestnanci MS, tak ma ten nesuhlas ani neprekvapuje. Ale ani nesuhlas nezmeni skutocnost, ze Windows "Mobile" nema uspech ako MS chcel a predpokladal ze bude mat. Preto aj znacka Lumia, patri uz do minulosti.
camilo
20.2.2017 10:05 | |
+1 -1
Nils: nie chodia sem normalny useri... sam mam L950 (kamos 950xl, sused 650) a zatial co ju maju rok nereinstalovali nic. Ja ju mam od oktobra a tiez nic, je to stale rovnako rychle... Co sa tyka apiek mi chybaju akurat nativne google mapy, ale pouzivam gmas, iba koli trafike. pre mna je hocijaky system na telefone na dlhsiu pracu o nicim, hlavne neergonimocke (nebavime sa o hrani angry birds, alebo o pisani zopar mailov alebo o par pismenkach cez chat) mam novu zen book a ked treba otvorim ten a robim. aj ked by som ho nemal, ziade os mi proste neposkytne to co notebook. ano pre vacssinu ludi co sa venuju len konzumu je to nepredstavitelne kedze im chybaju kolko x blbosti...
camilo
20.2.2017 10:06 | |
+2 -0
a ano mobilne widle nemaju az taky uspech. mne to nevadi, ked zaniknu kupim nieco ine...
Nils
20.2.2017 20:01 | |
+2 -0
Nie, chodia sem aj zamestnanci MS,"riesilo" sa to tu asi rok-dva dozadu ked bola diskusia o win10, a ukazalo sa ze su tu ludia ktory pracuju priamo pre MS. Ale ved som neriesil kvalitu ci nekvalitu OS, ale jeho "rozsirenost" a popularitu na celom svete. Aj Lumia je "konzum", takze trocha mimo, celkovo ale....dal som ti plusko+, hlavne za vecnu a dobru argumentaciu.
camilo
včera 15:45 | |
+1 -0
Nils tak kazdy konzumujeme nieco ine samozrejme... kazdopadne verim tomu cze sem obcas zajde nejaky zamestnanec operatora / vyrobcu / predajcu (poniektori to maju urcite v popise prace) ale nie je to urcite vacssina... jo a vcera sa mi 950 prvy krat restartla, ked som browsoval v galerii obrazkov. rovnako mi to urobil iphone (4s) android (razr (okey, custom rom, moze byt) kazdopadne ziaden os nie je dokonaly pad sa proste deju na iose / os xe (mal som macbook pro / air / ipad / iphone / jedine co mi bez padu fachalo boli ipody :) ) a ktor tvrdi ze ios je v tomto ok je proste zaslepeny a nic viac.
Nils
dnes 00:32 | |
+2 -0
normalne v diskusii bol minimalne jeden clovek, ktory pracuje pre MS, ci uz pre slovensku pobocku to neriesim. Ale bol tu. A typujem ze tu nebol jediny od/z MS. No vidis, mne Apple iOS fungoval v pohode roky, ani raz nezamrzol. Zato Android od Google, ten zamrzol za rok viac krat. iOS je ale ovela lepsii ako Android. Teraz sa bavime o "cistom" OS, nie o systeme kde maju poniektory ludia aj "milion" aplikacii.
camilo
dnes 11:52 | |
+1 -0
ako cisty system ti pobezi v pohode aj android.... nejaky cas :) mam napr win 10 (zenbook) a neviem si to vynachvalit... presiel som proste z iosu a os x na win a lumiu a spokojnost... a o tom to je.
TicTac
17.2.2017 16:02 | |
+12 -3
Reagovať
Blackberry zabilo to , ze ked si od nich kupis telefon napr Z30 uz nepotrebujes vela rokov riesit novy.
Viva
19.2.2017 10:07 | |
+10 -0
A že by mohli osloviť ďalších používateľov z 99,9%, ťa nenapadlo ? Tam by si potenciál na rast nevidel ? ?
Tommixqo
17.2.2017 15:04 | |
+12 -1
Reagovať
Ako zachrániť ešte prežívajúce alternatívne OS? 1. Znovu ich zaradiť medzi priority pre ich vývojárov. 2. Vydávať pravidelné aktualizácie. 3. Dodržiavať sľuby. 4. Priviesť na trh nové konkurencieschopné zariadenia vo všetkých cenových segmentoch. 5. Znovu získať dôveru kupujúcich.
Mudzahedin
17.2.2017 15:11 | |
+6 -7
No ale to sa uz nikdy nestane :)
olaf
17.2.2017 15:56 | |
+12 -2
1. ked vyvojar robi UWP aplikaciu robi ju aj zaroven pre PC, mobil aj tablet, takze podpora pre mobily ostava 2. pravidelne aktualizacie pre vsetky win10 mobile zariadenia su kazdy mesiac, 2. utorok v mesiaci. (okrem tohto februara, kedy narazili na vazny bug v pripravovanom update a nestihli ho opravit)
ererer
17.2.2017 16:12 | |
+6 -3
@Tommixqo: ty si taky mudry, teba by chcela mat doma kazda zena. B-)
Tommixqo
17.2.2017 17:32 | |
+5 -2
@eerer Aj mnohí muži ;)
Cziro
17.2.2017 12:23 | |
+19 -2
Reagovať
Ja som so svojou Lumiou 640 s W10 spokojny. A vyber aplikacii od kancelarskych, cez navigačné, ci nastrojarske su pre mňa postacujuce. Telefon je svizny, zive okna su fajn a cena phonu viac ako vyhovujuca.
Tom@s
17.2.2017 12:21 | |
+18 -2
Reagovať
Akurát v piatok som si kúpil Lumiu 640XL + 32GB micro Sd kartu. Zatiaľ maximálna spokojnosť.
Palo
dnes 20:51 | |
+0 -0
Prosim ta aj ja rozmyslam nad 640 xl alebo 650. Nie je 640xl moc velka? Diki
Pebo
17.2.2017 09:01 | |
+14 -4
Reagovať
Či už BlackBerry, Windows alebo ostatné OS - je to percentuálne málo, ale ide o státisíce až milióny kusov za minulý rok
SeppWinkler
17.2.2017 07:40 | |
+47 -2
Reagovať
Problémom je len to, že svet sa stal malý pre viac, ako dvoch hráčov a to je výhoda pre nich, ale nevýhoda pre spotrebiteľov. Preto si Google aj Apple robia so spotrebiteľmi, čo chcú. Ich produkty už dávno nie sú určené spotrebiteľom. Sú to len terminály pre podsúvanie reklamy a generovanie reklamného zisku. Preto zobrali spotrebiteľom admin práva na ich legálne kúpených zariadeniach. nevidím dôvod, prečo by nemohlo existovať aj desať systémov aj s úplne malými podielmi. Nevadí, že na ne nebude toľko aplikácií ako na Android a iOS, niekto ich nepotrebuje a niekto dokonca nechce koncentrovať riziko a natrepať si do telefónu deravú bankovú aplikáciu, platobnú kartu a všetky osobné údaje. Napriek tomu si ale chce pozrieť počasie, správy na webe. Pre takých je Windows správna voľba. Je stabilný, jednoduchý, bezpečný, kompatibilný s desktopom. Navyše malý podiel znamená malý záujem tvorcov malware a teda vyššiu bezpečnosť. Do firmy je Windows ideálny.
baloo
17.2.2017 10:15 | |
+17 -5
Palec hor👍. PS: Moju L950 len ťažko pár mesiacov niečím nahradím. Mám tam všetky dôležité APP.
hotentoten
17.2.2017 20:13 | |
+3 -12
predstav si, ze mam android telefon a nikto pri mne nestoji s pistolou u hlavy a nenuti ma instalovat si deravu ani nederavu bankovu aplikaciu.
jpu1
16.2.2017 19:53 | |
+39 -16
Reagovať
mam lumiu 920 a neoficialnu verziu w10. buduci mobil bude urcite s w10. vyhadzovat nekrestanske peniaze za iOS neplanujem a android dieravy ako sito neplanujem taktiez. potrebujem telefon, ktory je bezpecny, stabilny a tym w10 je. ozeliem tych menej aplikacii, nepatrim k tym, ktori neprestajne skusaju rozne aplikacie. Ono kvantita nezodpoveda vzdy kvalite ;)
borrelli
16.2.2017 22:19 | |
+14 -31
android od verzi 6 je uplne v pohode. naco ti bude mobil na ktory niesu ziadne dolezite apky? banky sa ti na to vykaslu, spotrebna elektronika uz davno bezi len cez android, navigacia waze zastavila vyvoj pre WP uz pred 4 rokmi... neviem ale zahrat hadika si mozem aj na svojej starej nokia 6210, ale bude mi to stacit? :)
Hugo
17.2.2017 07:49 | |
+20 -10
Mal som lumiu930 s w10 a bolo tam také kvantum technických problémov, že som to nakoniec vzdal. Každý update bolo veľké dobrodružstvo, čo začne a čo prestane fungovať. Spolupráca s inými zariadeniami, hotová katastrofa. Po pripojení k autu niekedy Ok, inokedy totálne zmrznutie a nutný hard reset. Idea systému sa mi inak veľmi páčila, ale čo z toho, tiež mám len jedny nervy. Prešiel som k iOS a telefón už neriešim. Ale uznávam, že je to predražená ***ka. Za tie prachy čo si Apple pýta to žiaden zázrak nie je, tiež to má svoje muchy. Na trhu nevyhravajú najlepšie výrobky a vynálezy, holt to je kapitalizmus.
jpu1
17.2.2017 08:14 | |
+23 -5
borrelli: co su dolezite appky z tvojho pohladu? predstav si mam aj mobilne bankovnictvo. Waze ma netrapi, WP 8.1 ponukal Nokia HERE Maps, ktore boli zadarmo a boli velmi spolahlive (niekolko tisicok kilometrov som s nimi najazdil). Teraz to MS prerobil a premenoval na Maps. To ze spotrebna elektronika bezi na android je ako argument? Ktora spotrebna elektronika? Mixer? Elektricka rura? Plynovy sporak? Chladnicka? Na nicom z toho nam doma nebezi android :D. Znami maju Sony TV s Androidom a je to tam aj krasne poznat. Cele spomalene. O Androide sa neda rozpravat ako o kvalitnom, stabilnom a hlavne bezpecnom systeme. Takisto kompatibilita aplikacii s verziami androidu ba dokonca na roznych telefonoch je katastrofalna. O com ma chces este poucit? Ze ty budes nejaky teenager s androidom, ktoreho jediny argument su aplikacie?
5eter
17.2.2017 09:53 | |
+8 -12
Ja pouzivam Lumiu 930 a moj dalsi telefon uz bude Android. Uz som stratil trpezlivost s Windowsom, postupne vsetky aplikacie ukoncuju podporu pre nich. Je to fajn system, ale bohuzial uz je po klinickej smrti. Podpora tretich stran je dolezita a tu WP8/W10 nema.
koloman natocto
17.2.2017 10:02 | |
+9 -5
Paradoxne, po prechode z W10 mi najviac chýba aplikácia Meteoservis. Mal som platenú verziu a tak dobré počasie pre SK/CZ som už na iOS už nenašiel :-(
baloo
17.2.2017 10:17 | |
+10 -5
Jpu1 aj tebe dávam 👍 , na W10M mi ide už všetko stabilne a veľmi rýchlo. Mapy a mail, EDGE 100%
Cthulhus
16.2.2017 17:12 | |
+34 -3
Reagovať
Je trestuhodné že vedenie Blackberry nedokázalo presadiť tak skvelý OS akým je 10.
Nils
16.2.2017 18:26 | |
+10 -3
nikdy by to ani nedokazalo. Nato su prilis mala firma.
Viva
16.2.2017 21:34 | |
+9 -2
To vedenie Blackberry, nie len že pochovalo vynikajúci OS (BB OS10), ale aj celé BlackBerry. Tých pár kusov v segmente v konkurencii iných Android dodávateľov, je zanedbateľný podiel.
querezz
16.2.2017 22:16 | |
+13 -2
OS10 je vynikajuci system.Ale zabilo ho nedostatok aplikacii.Je to velka skoda.
juju
16.2.2017 16:22 | |
+12 -8
Reagovať
Chapem ze je svet maly pre 3 platformy, urdzovat mobilnu aplikaciu per 3 uplne odlisne platformy je per fy nakladne. Vo vysledku to vsak znamena: * ios - nie vsetko zle, cena vsak nezodpoveda uzitku zaradenia * android - povecsine dodana ako zlatanina s povinnou kopou google aplikacii
jamesy
16.2.2017 18:00 | |
+6 -14
len na androide vies tie google appky pre/odinstalovat,
Nils
16.2.2017 18:08 | |
+13 -2
jamesy-nie tie ktore vyzaduje Google licencia.
jamesy
17.2.2017 03:37 | |
+3 -4
Google storeservices, calendar, mail.... Vies. Na iphone nevies nic.
jamesy
17.2.2017 03:42 | |
+2 -0
Ok pre firmy neviem
hafan
16.2.2017 15:50 | |
+18 -6
Reagovať
Blackberry bol svojim OS10 cosi specialne - ine . Ziadnou reklamou nepresvedcil nikoho, ze vobec existuje a je lepsi ako ostatne znacky. A ako presedlal na Android, tak uz specialny nie je vobec. Naopak stalo sa z neho cosi nezaujimave pre ludi, kedze to dolezite pre ludi uz nedodava. Ti co ho chceli a chcu ,ho uz nechcu a ti co sa o nom teraz dozvedaju, uz duplom ho nechcu.
Nils
16.2.2017 18:11 | |
+5 -2
A co bolo to dolezite?
roob
16.2.2017 23:05 | |
+4 -8
a naco by komu take BB bolo, ked najlacnejsie android BB stoji 360€ s vybavou aku maju ostatni okolo 200€? A este to nieje ani dualsim.
  • «
  • 1
  • »

PRIHLÁSENIE


Diskusia a pridávanie do fóra sú možné už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii a vo fóre


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne zaregistrovaný.
Pre dokončenie prosím kliknite na odkaz v e-maili, ktorý ste obdržali na Vami zadanú e-mailovú adresu.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.