Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Diskusia

O2: Máme lepšiu sieť než 4ka. Tu sú naše dôvody

240 príspevkov
Anonymný nick:
Odpíšte znaky z obrázku:

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
%u010C%u013E
23.2.2017 05:01 | |
+6 -1
Reagovať
No O2 ma neskutočne predražené služby oproti 4ke , len si prepočítané koľko by vás u O2 stalo 100Giga
janokosice5
21.2.2017 13:51 | |
+9 -2
Reagovať
O2 má akurát tak 4krát drahšie služby ako 4ka.
Miso
21.2.2017 09:02 | |
+5 -0
Reagovať
Caute, ja som tiez zakaznik co presiel od jedneho modreho operatora do stvorky, ze to skusim. Ano stvorka ma naozaj dobre ceny, dobre data, ale zial pokrytie je velmi slabe. Problem su hlavne budovy, napr. v BA v Lindner hotely prakticky hladate signal, alebo aj inde na Slovensku, ked ste v kongresovej sale napr. Pre mna, kedze vela telefonujem a telefonuju mne, je to podobne ako pre Neila neprekonatelny problem. Darmo mam za 7,50 300 min a 15giga dat,ked sa mi koli praci nik nemoze dovolat a to som povedzme v Bratislave a mne povedzme utecie koli tomu dohoda, dohoda na schodzku a podobne. Takisto ak clovek vela cestuje, postrehol som ja osobne, ze casto som viac mimo siete bez dat, niekedy aj so zalostnym signálom kdekolvek sa hybem mimo miest. Mne to tiez zacalo velmi stazovat pracu aj ine moje aktivity a preto som sa vratil tam kde som bol. Casto chodim aj na sluzobky a povedzme giga dat v roamingu sa mi hodi. Aj ked prezil by som aj bez toho. Giga v stvorke v roamingu a 40 eur fuc. Napriek tomu nedovolim si nikoho kritizovat, kazdy nech si svoje peniaze mina podla uvazenia, kazdy operator ma aj svoje vyhody, aj napriek povedzme nízkej, ci vyssej cene. Ja osobne dufam, ze toto vsetko posmeruje k tomu, ze skor, ci neskor, tie ceny trochu klesnu, resp. prinesu vyrazne lepsie sluzby, ci hlasove, ci datove.
galaxi
20.2.2017 14:51 | |
+13 -6
Reagovať
O2 asi straca hodne zakaznikov, ked tu bluzni okolo 4ky.
barbed_wire
20.2.2017 10:40 | |
+6 -2
Reagovať
treba si vazit, ze existuje sloboda prejavu a tieto diskusie.. aspon sa clovekovi trosku otvoria oci skusenostami ostatnych..
zive
20.2.2017 09:45 | |
+7 -3
Reagovať
preco frflete.chodte do telekomu alebo orangeu zaplatte za kvalitu a hotovoRKNE8
galaxi
20.2.2017 03:57 | |
+4 -19
Reagovať
Odchadzame cela rodina zo stvorky. Zdrazeli data o 100% a mizne kredit. Podla ohlasov na ich fb to je tak aj u inych. Nebudeme im platit predrazene sluzby.
profesor
20.2.2017 04:50 | |
+27 -0
co potrebujes nase pozehnanie alebo ti mame napiect buchty na cestu.
wolf143
20.2.2017 08:06 | |
+14 -2
A kde chceš ísť? Konkurencia to má ešte drahšie.
galaxi
20.2.2017 17:07 | |
+3 -1
Mas smolu galaxi neodchadzame
galaxi
19.2.2017 23:32 | |
+6 -5
Reagovať
Nakoľko mám otestovaný FunFon(Orange sieť ), musím potvrdiť , že pokiaľ máte 4ku v sieti Telekom, tak z vlastných skúseností je lepšie na tomto lepšie 4ka so signálom . Mám v jednom mobile 4ka a FunFon a 4ka jednoznačne vyhráva lepším signálom a cenou. A to som minulý rok pocestoval po celom Slovensku . Orange je o moc na tomto horšie ako Telekom.
Peter
19.2.2017 23:53 | |
+5 -9
Samozrejme, ako inak mohol dopadnut tvoj "test" ako v prospech 4ky, vsak? Je to asi tak seriozne, ako ked Kalinak skumal pochybenie policajného zboru :D
galaxi
20.2.2017 01:09 | |
+3 -3
Skutok sa nestal to sú tvoji obľúbený mecenáši 👎
Pavol
19.2.2017 22:35 | |
+16 -3
Reagovať
To tu je uroven. Podaktori si myslia ze ked maju O,T,O2 a chytaju Markizu tak su vyssia vrstva.. Klobuk dole.
galaxi
19.2.2017 23:22 | |
+3 -3
👍👍👍
Neil
19.2.2017 17:28 | |
+5 -18
Reagovať
Bol som u vas desat mesiacov. Viac som to nevydrzal. Zdravie mam len jedno. Nie som tipek co minie jedno euro mesacne ako tu niektori vasi trollovia vypisuju. Ale za svoje peniaze chcem adekcatne no najma plnohodnotne sluzby. Mms nevynimajuc. Z vas mobilny operator nikdy nebude. Kydanim na konkurenciu v diskusiach to nezachranite. Som spat u jedneho z triopolu ako ich radi nazyvate. Dostavam to, co potrebujem a platim za to pre mna prijatelnu cenu. Tak sa zmierte s tym ze okrem tych co minu to jedno euro mesacne nikto normalny k vam nepojde.
Neil
19.2.2017 17:31 | |
+5 -10
Mala to byt reakcia na samo. Vetvenie v pripade noveho ucastnika diskusie funguje tak ako fubguje. Cela ta diskusia potom nedava zmysel. A pisal som o mojom ucinkovani v stvorke aby to bolo kazdemu jasne
Juraj
19.2.2017 19:22 | |
+13 -1
Keď chceš poriadnú sieť,a najlepšie pokrytie,tak O2 nepatrí k tomu...Takže buď Orange,alebo Telekom,keď,už chceš poriadnú sieť..
Samo
19.2.2017 20:23 | |
+12 -4
A sme tam kde sme boli. Podla coho tvrdis ze platis prijatelnu sumu? Lebo ti to SK operator ponukol? Co tam vyjednavat s nim. Ked odchadzas do konkurncie tak z retencneho uz vyvolavaju a ponukaju podpultovky. Ked to ide aj za menej ale z retencneho tak preco nieje taka ponuka pre vsetkych? A vyser sa na 4ku ked ti nevyhovuje ale nepis ze platis prijatelnu cenu. Sam tomu neveris. Pre takych ako si ty operatori nikdy nezlacneju lebo beru co ponukaju. Predrazene služby ale hlavne ze maju mms a signal v pivnici.
Zdeno
19.2.2017 20:58 | |
+2 -8
Vy d ked si myslis ze v zahranici to mas vyhodbejsie tak sa tam odstahuj. Ja tiez tvrdim ze platim adekvatne tomu co dostavam ako protihodnotu. Nic nie je zadarmo. Nezarabam minimalku. Ak ty hej tak robis nieco zle. Zdvihni zadok a zmen svoj zivot. A potom bude tvoj den krajsi a nebudes sa navazat do kazdeho kto si mysli ze ta vasa stvorka nie je prenho.
Samo
19.2.2017 21:47 | |
+13 -3
neviem co vsade pletiete 4ku.. predstav si ze pracujem v zahranici a je mi uprdele ake ma 4ka pokrytie. kedze tu mam signal vsade a mam 4ku. Zarabas 1000ecok a myslis si ze platis adekvatnu sumu za mobilne sluzby. Na SK? smejem sa.... ja zarabam 3krat tolko. Zas si sa inspiroval ceskym ***m a mame sa vsetci odstahovat do zahranicia. Kedy pochopis ze v zahranici maju krasne platy a aj lacnejsie mobilne sluzby. Na SK su platy ake su a predrazene mob.sluzby. Ale taky ako ty to nikdy nepochopi lebo plati adekvatne tomu co dostava ako protihodnotu. Oponovat ze nic nie je zadarmo, mas pravdu ale moze to byt lacnejsie. Pre vsetkych co za kazdym slovom vidia 4ka strcte sa. Ste mi ukradnuty. Cely svet sa netoci iba okolo nej tak pohov. 4ka je iba lacnejsia alternativa k zivotu ale podaktori beru operatora ako clena rodiny a ked niekto nieco zle napise tak je problem. Platte si kolko chcete su to vase peniaze ale nie vsetci vidia tieto vety cierno.
Zdeno
20.2.2017 08:20 | |
+2 -10
Ked ppvies A, tak musis aj B. Napriklad v Rakusku je tarifikacia 60+60 a teda vzdy platis celu minutu aj ked z nej prevolas len jednu sekundu. Dalej platis rocny servisny poplatok. A tiez poplatok za aktivaciu sim karty. By si he way zarabam viac ako si napisal ale to nie je podtstatne. Dolezite je to ze som spokojny. Pre lowcost tu mame funfon, tescomobile. Stvorka je pre socky. Vasa Stvorka nema siet a to je problem. Chceli by tridsat eur za pausal na dobijacej karte kde musis vopred zaplatit za sluzby ktore si este neminul. To je zderstvo. Data v pozicanej 2g sieti telekomu su na infarkt. Zmier sa s tym ze su tu ludia s vyssimi narokmi na sluzby a dokazu si za dostupnost 3g a 4g siete a jej kvalitu priplatit. Tymi vasimi neustalymi utokmi na konkurenciu dokazujete aka ste luza.
rastislav.j
20.2.2017 10:27 | |
+8 -3
Zdeno to aká si "luza" predvádzaš vo svojich príspevkoch.
Samo
20.2.2017 17:01 | |
+5 -0
Zdenko. Skusil si uz minut neobmedzene sluzby? Pises 30 ale je 15 a asi to tak aj ostane. Platis vopred a?!?! Kolko mil.zakaznikom ma pausal? Teraz nemyslim tie kolko prevolas platis. To nie je zderstvo platit. Ty platis po ale tiez pevne stanovenu sumu za sluzby. Pointa je ta ista. Pevne stanovena cena. Je jedno ci na kredit alebo fakturu. Platis to v eurach. Zakaznik ktory nie je v pokryti 4ky si nebude aktivovat ten balik ak chce aj datovat to vie kazdy len ty si stale mimo. Omielat tu stale pokrytie ale skutek utek. Kde nie je pokrytie tam nie su zakaznici tak co tu splietas o zderstve na 2G telekomu. Väčšina pouiva aj hlavu nie len co tu vidia popisane.
Samo
19.2.2017 17:14 | |
+23 -3
Reagovať
Ze vas to este bavi. Slovensko je cenami za mobilne sluzby 3 odspodu. Operatori sa ohanaju ze ponukaju co zakaznik chce. Toto chcete? Radsej TU budete vypisovat o 4kovom pokryti sietou. Ja som spokojny. Keby kazdy napise aj svojemu operatorovi nejaku rozumnu pripomienku ze rovnaka spolocnost v zahranici ponuka to iste za polovicne ceny. Ved oni su tu pre nas nie mi pre nich. Oni ziju z nasich penazi nie mi z ich. Bez nas by tak akurat prach utierali z BTSiek. Vie mi nejaky z Triopolu vysvetlit preco plati trojnasobok tej istej sluzby co ponukaju tie iste znacky v okolitych krajinach za lacnejsi peniaz. 4ka ma ceny podobne ako v zahranici len ten zvysok sa zabudol niekde v roku 2003. A vy mu to zerete a este kydate na 4ku. Co vam kresli triopol srdiecka na faktury, posiela stravne listky ze mu zerete tie ich ceny. A uspokojujete sa ved ma pokrytie aj za dedinou kde som este nikdy nebol ale na mape to ma vyznacene. Sa uz zamyslite. 4ku vam nikto nenuti ale su to vase peniaze a nikoho nezabije ked sa pripomeniete svojmu operatorovy ze vase peniaze idu k nemu a konkurencia ta moze viac zaujat a vase peniaze uz k nemu nebudu chodit.
ach jaj
19.2.2017 19:35 | |
+6 -1
ach jaj, galaxi, my akože my všetci sa nepíše "mi" to je mi akože mna, a viac operátorov sa píše "operátori" ... ty si fakt tupý jak brok :-(
Samo
19.2.2017 20:38 | |
+3 -5
Co sme na stranke o pravopise alebo na zive.sk Ked uz nieje co ofrflat tak postaci aj zmienka o i/y. Hlavne je ze si sa zúčastnil. Ked si nepochopil pointu pre nespravne i/y tak opusti tuto stranku a zivot bude krajsi s tebou aj bez teba.
galaxi
19.2.2017 23:17 | |
+2 -2
ach jaj>>> všetci sú tí tu galaxi 📯, ty 🚾
wolf143
20.2.2017 08:31 | |
+2 -1
Samo ohľadom tých cien v zahraničí. Poviem ti to, čo hovoria operátori a síce fakt, že na Slovensku nie sú tie isté podmienky ako v zahraničí. Uvediem na jednoduchom príklade. Cifry sú vymyslené. Operátor v zahraničí vybuduje vysielač. Za vybudovanie zaplatil 1000 € a na údržbu a energie minie mesačne 100€ Na tento vysielač má pripojených 20 užívateľov: 100/20 = 5€ ale treba pripočítať aj ďalšie veci tak dajme tomu 7€ mesačne. V zahraničí iný operátor vybuduje ten istý vysielač za 1000€ a tiež má mesačné výdavky 100€ ale má na ňom pripojených 50 ľudí: 100/50 = 2€ + 2€ za ďalšie veci, takže ľudia platia za tie isté služby 4€ mesačne. Toto je totálne triviálny biznis model. Započítaj do toho rozdiel v rozlohe Slovenska a zahraničnej zeme, rozdiel v počte obyvateľov, životnej úrovne a poplatkoch štátu. Vyjde ti presne dôvod, prečo sú na Slovensku ceny také, aké sú. Netvrdím, že by nemohli byť nižšie, ale určite neverím tomu, že by mohli byť také ako v zahraničí. Ak už chceš porovnávať, tak to porovnaj s krajinou s približne rovnakou rozlohou, počtom obyvateľ a hustoty osídlenia a podobnou ekonomikou.
rastislav.j
20.2.2017 10:35 | |
+1 -2
wolf143 miesto tých rozprávočiek sem daj čistý zisk na klienta.
Kardan
20.2.2017 12:06 | |
+3 -1
Rasticek namiesto tych rozpravociek sem daj ten zisk ty. A pochop ze ak sa nahodou stane ze labutka ponecha polovicne ceny aj od 1.5., tak to bude preto ze sa to nepredava a tiez preto lebo ti, co im na tie polovicne ceny za technologiou a dosahom siete obmedzene nekonecna skocili minaju z tych balikov pramalo.
rastislav.j
20.2.2017 12:50 | |
+2 -3
Kardan ja akosi nemám dôvod obhajovať zisky operátorov a čo sa mňa týka, ak ich po 1.5 dajú desatinové, tak len lepšie pre zákazníka.
Samo
21.2.2017 01:53 | |
+1 -0
Dik za priklad. A co povies na take Slovinsko, Maltu, Holansko, Luxembursko.. Pocet obyvatelov menej nez na SK rozlohou mensie krajiny. Tvoj priklad momentalne stratil vyznam. Slovinsko, Malta ekonomicka velmoc... OK Malta je bez dani. Tvoj priklad je: Podme hladat vyhovorky preco to nepojde. Mna nezaujma kolko vysolil na BTSky kolko si este nauctuje extra tie ceny su mi ukradnute. Co ja mam s toho. Mna zaujma cena ktoru budem platit ja. Operator sa tiez nestara odkial zoberies na jeho sluzby. Ked mam vyber tak si vyberiem lacnejsiu ponuku a naco by som platil dvojnasobok niekde inde. Usetrene peniaze mozem minut trebars na elektriku.
TTscale
19.2.2017 15:35 | |
+17 -4
Reagovať
Rok a pol som u štvorky, priemerne teraz miniem 1€ mesačne (a to občas aj dátujem ak nie som v dosahu wifi). Za trinásť mesiacov som kupoval iba 3x štvoreurový kredit, nič viac. U Kyslíkovcov ma nútii si dobiť kredit za 5€ každých 6 týždňov, nehovoriac o 3x vyšších cenách. Je rozdiel ročne platiť 40€ a 12€. A dodnes na hanbu sveta (napriek dvom urgenciám!) mi z O2 nevedeli vrátiť preplatok na kredite 2,80. Takže - v čom sú lepší, keď už sa bavíme o princípoch? V zlodejine?
ach jaj
19.2.2017 19:38 | |
+5 -14
v O2 je platnosť kreditu 12 mesiacov pri akomkoľvek dobití, ty tupelo
wolf143
20.2.2017 08:34 | |
+4 -2
ach jaj pred rokom a pol v 02 nebola platnosť kreditu 12 mesiacov. TTscale píše že prešiel do 4ky pred rokom a pol. Nabudúce lepšie čítaj, ty tupelo. http://mobilmania.azet.sk/clanok/122810/o2-predlzuje-platnost-kreditu-na-12-mesiacov
Juraj
19.2.2017 13:58 | |
+7 -2
Reagovať
Presne tak,ako píšeš,Janci 👍👍👍.
Janci
19.2.2017 12:49 | |
+24 -7
Reagovať
Netrep, takmer cela nasa trieda na VS sme presli postupne posledny polrok do 4ky a lutujeme ze sme nepresli skor, super ceny a kopa dat. Pokrytie v Nitre uplne bezproblemove, ty si zabudol napisat, ze odkial si alebo si mal nizke vianocne odmeny v telekome, tak treba nakydat na tych co za to mozu??? Co sa tyka O2 to je to najhorsie, nemaju ani ceny a mnozstvo dat 4ky ani kvalitu siete ako orange a telekom, cize uplne zle.
Juraj
19.2.2017 13:04 | |
+3 -3
👍👍👍
M 76
19.2.2017 11:25 | |
+8 -2
Reagovať
Treba pokryť oblasť a nie populáciu V pokrytí oblasti ste ďaleko s udavanymi percentami
4543
19.2.2017 11:55 | |
+4 -1
Až 41 percent nášho územia tvoria lesy.
4543
19.2.2017 12:04 | |
+3 -3
Ani jeden operátor nemá pokryté viac ako 40 percent nášho územia .
3454
19.2.2017 12:45 | |
+3 -9
Pjosim pjosim pjestan klamat ujo. Opejatoji maju ppkryte viac ako 40%uzemia. To len vy amateji zo swanu si vymyslate ppdobne nezbednosti aby ste nejako ospjavedlnili tu vasu pajodiu na siet. Tak uz neklamte ujo.
sven01
19.2.2017 20:28 | |
+2 -0
takze ked idem do lesa tak nemam narok sa nikam dovolat, ani horskych zachranarov si zavolat, ani ma nemaju sancu lokalizovat? ani na online turistickej mape si nemozem nic pozriet.. zaujimava logika...
duplo
19.2.2017 22:20 | |
+1 -1
sven01 ty zas o zemiakoch a ostatny o paprike.. este ze si v skupine zelenina.
duplo
19.2.2017 22:25 | |
+1 -1
3454, ked sa adult hra na decko to je uz nieco? daj adresu poslem hracky po detoch..trocha ojete ale aj ty si ojety starec tak este posluzia.
wolf143
20.2.2017 08:36 | |
+1 -0
Aj srnky majú právo na 4G!!!
Samo
21.2.2017 02:14 | |
+0 -0
To bola krasna bodka. Aj srnky majú právo na 4G!!! To si zabil.
Loko
19.2.2017 10:15 | |
+7 -3
Reagovať
Ano da sa riesit 4ka za 5 korun ale neviem preco cakate rovnake/podobne pokrytie. Nikdy ho nedostanete. Ak sa chce 4ka dostat na trh musi nastavit ceny tak aby sa na nu ludia pozreli aj pri kvalite aku ponuka. Telekom odkupil podiel v Slovenskych telekomunikaciach, ktore su tu odjakziva. Naskok samozrejme citit. Orange pokrytim na druhom mieste vstupil na trh v roku 96 ako globtel. Nasledne 10 rocny business 2 operatorov. Prislo O2. 10 rokov na trhu zo stavom siete aka je.Vacsia konkurencia nizsie ceny na mensom pocte zakaznikov pr kazdeho z operatorov. Pride 4ka.Neskuseny sopliak ,ktory nejako prerazit musi. Ceny uzasne, nemusi sice platit svoje predajne ale buduje siet ako blazon. Zatial cista strata.Ale 4 operatori na trhu kde je 5 mil ludi(niektori maju aj 2 telefony cize aktivnych kariet viac)? Napr. Nemecko ma 80 mil ludi a operatorov 6... Bud bude cenotvorba prijatena pre zakaznika alebo to 4ka vzda... Neverim vsak ze maju pokrytie ake deklaruju.. A ano je super ze to stoji 5 korun ale ak sa nemam niekde dovolat alebo mi nefunguje net ked potrebujem tak to mozem ototo a radsej si priplatim...
TTscale
19.2.2017 15:44 | |
+6 -2
Nechcem byť sarkastický, ale v princípe: prečo by ma malo zaujímať, či Ty máš pokrytie v Hornej Dolnej, keď u mňa ide, v mojom akčnom rádiuse tiež nemám problémy, a aj keby som sa dal na turistiku, vždy je tam pri najhoršom roaming? Viem, vyznie to cynicky, ale na tomto príklade pochopíš, že to slávne pokrytie nemusí byť nemusí byť najdôležitejší parameter. Veď to dá zdravý rozum, že tam kde nie je spojenia, vie je ani velenia - kde nie je pokrytie, tam si ľudia takéhoto operátora nezvolia. To je rovnaké ako s diaľničnými známkami - ak ne je diaľnica, určite si ju nekúpiš. No pre tých ďalších 2,5 milióna je nevyhnutnosťou.
sudruh veduci
19.2.2017 23:05 | |
+3 -0
TTscale, uplny suhlas s tebou...
Loko
19.2.2017 23:26 | |
+0 -2
Ta Horna Dolna je v BA.. Co sa tyka O2..Pokrytie napriec SR je slabe.. Skace to z LTE do 3G niekdey este horsie...Nehovoriac co to robi s telefonom ked toto musi riesit...nemam odskusanu 4ku ale myslim ze bez toho 3G je to dost podobne + prepnanie do roamingu.Ale ako hovoris 2.5 mil to nepotrebuje. Preto je pre niekoho 4 postacujuca pre niekoho nie. Ale ako som povedal 5 korun pre niekoho nieje argumentom na to aby ho islo porazit preto ze ma problem sa vobec dovolat popripade nieco na nete dohladat. Preto je O2 pre iekoho stale lepsie ako 4 ka...a naopak.. A ao ceny su tam vyssie...Ale mozno to musia robit..Keby dali net za nizsiu cenu fajnovo by im to zacalo vytazovat siet a este viac by to efungovalo ako teraz. A niecom zarobit musia a mozno tie peniaze napchat fakt tam kde to je potrebne.. Je to biznis.. A ten sa robi nie preto aby bolo dobre tebe ale niekomu inemu..
Palibrat
19.2.2017 09:35 | |
+5 -12
Reagovať
4ka je zbor amaterov. Kazdy kto potrebuje smartfon na viac ako len obcasne zavolanie a pozretie odchodu vlaku v meste v exterieri nech sa ich sluzbam velkym oblukom vyhne. Vydrzal som 4mesiace dufajuc ze sa to zlepsi lebo ved vsade tvrdia ze zlepsuju. Neustale prepinanie do roamingu a to aj v miestach o ktorych hrdo a nahlas tvrdili ze ich maju pokryte. Stacilo zajst do budovy a ich signal zmizol. Takze na serizne pouzivanie cokolvek ine len nie swan 4ka.
TTscale
19.2.2017 15:49 | |
+8 -1
Zdá sa, že ten zbor amatérov "prechcal" zbor mudrlantov. A úplne najlepší sú tí, čo si potrebujú pri polhodinovej ceste autobusom alebo osobákom púšťať cez LTE nejaký film, nech susedia puknú závisťou. Trafil som?
Palibrat
20.2.2017 08:58 | |
+0 -3
Nie netrafil si. Ale ak by sa aj nasla vynimka opisana v tych tvojich zvastoch len by bola prikladom tej vasej doby datovej ktoru mate furt v ustach. Takze tisko trollko tisko.
onk1
19.2.2017 01:03 | |
+2 -0
Reagovať
no a co teraz 4ka ci o2
pFF..
19.2.2017 01:35 | |
+11 -4
4ka
roob
19.2.2017 10:16 | |
+4 -1
to sa v casoch dualsim telefonov pytas vazne? A keby aj nie, ty sa musis rozhodnut co je priorita a kolo si za to ochotny zaplatit. Podmienky su jasne stanovene a pri oboch operatoroch ta max prepne do roamingu, ked im nepojde vlastny signal.
co teraz?
19.2.2017 10:44 | |
+2 -0
teraz mobil na 4 SIM karty https://www.youtube.com/watch?v=d8HsRW248y0
Miso
19.2.2017 10:48 | |
+5 -2
Ja som v stvorke asi pol roka, ceny maju super, ale v oblasti, kde sa pohybujem je to bieda, aj ked sa to za toho pol roka kus zlepsilo. Takze podla mna najlepsie zatial Orange Flex 10 so zlavou 2,5 Eur za prenos a 1 GB na pol roka bez viazanosti a o pol roka sa uvidi. Bud bude stvorka pouzitelna a vratim sa k nej alebo zacne Orange/Telekom ponukat nieco normalne pre ludi, ktori potrebuju 100 min a 1 GB do 10 Eur.
Miso
19.2.2017 10:52 | |
+4 -1
Este jedna vec: keby fungoval ten narodny roaming tak ako ma, tak je 4ka v pohode, ale Telekom mam teraz perfektny signal a na telefone nudzove hovory. To iste na dalsich dvoch telefonoch. Niekedy to ide cely den OK, niekedy som aj pol dna nedostupny, preto je pre mna 4ka pouzitelna iba v oblasti, kde maju pokrytie, narodny roaming im proste nefunguje...
Mumo
18.2.2017 23:24 | |
+6 -2
Reagovať
O2 sa na to velmi zle pozera. On berie do uvahy, ze s stym clovek cestuje. Ale urcite je menej tych co cestuju casto. A ak cestuju tak pokrytie bod A a bod B je prioritnejsie ako secko medz ab. 1. Zakaznik pozera tvrdi cenu a objem - O2 nema sancu / zakaznik je mudry 2. Zakaznik si to aj tak kupi ako pevny 4G internet (zasunie simku do routra pripojeneho do 230V :-) ) - 4ke budu urcite tolerovat pokrytie..
4KA
18.2.2017 23:12 | |
+1 -2
Reagovať
Redakcia Zive a Mobilmania vikenduju? Uz sa vybodnite na O2 a jeho vyplody. Take nieco ze 4ka meni cennik a (asi) programy TO ostavaju za doterajsie polovicne ceny. Vsetko toto od 1.5.2017 To kedy chcu zverejnit. Ci oni iba strihaju stare zaznami?
Svato
18.2.2017 23:24 | |
+5 -1
Petko zapol pocitac.. asi uz minul MB na mob.internete od ozajstneho operatora tak sup strcil kabel do PC a sedi doma pokial nenabehnu nove MB.
Fedor
18.2.2017 23:29 | |
+2 -2
Mas namysli ze ked zapnem telku tak sa tam dospelaci hraju z modrou plisovou babkou ala O2 alebo reklamuju sagana a po novom dalsi ma reklamu na cibuli.. este som nevidel reklamu na 4ku a samozrejme aj ja som brigadnik tak sa neunuvaj odpisovat ze som brigadnik uz som ti to napisal.. ak ti je nieco nejasne pouzi google
4KA
19.2.2017 00:10 | |
+2 -0
Nie nestaci, ty co so 4kou nic nemas, neviem co sa ozyvas. Sparaj sa nadalej v nose,suchaj nohami a odpovedaj iba ked sa ta na nieco pytaju. Tu info mam z Techbox.
Rodef
19.2.2017 12:41 | |
+2 -0
Fedorko ty si este nevidel reklamu na 4ka? Chod k ocnemu prosim. Ste vsade. V telke, na nete, v printoch. A vase reklamy su riadne trapne. Este trapnejsie ako ferino s kikuš.

PRIHLÁSENIE


Diskusia a pridávanie do fóra sú možné už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii a vo fóre


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne zaregistrovaný.
Pre dokončenie prosím kliknite na odkaz v e-maili, ktorý ste obdržali na Vami zadanú e-mailovú adresu.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.