Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Diskusia

Telekom: Zmluvu môžete ukončiť bez sankcií. Ak máte bezplatný Deezer

24 príspevkov
Anonymný nick:
Odpíšte znaky z obrázku:

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
Julian
19.3.2017 11:19 | |
+0 -0
Reagovať
Ja som využil zrušenie zmluvy no ostal som v telefóne a uzavrel novú zmluvu a včera došla faktúra na zmluvnú pokutu 250 eur za prenos čísla aj keď ma hosťovali že je všetko ok. V ďalší pracovný deň to budem riešiť. A to som k nim preniesol ďalších 5 čísel za ústretovosť. takže budem bojovať za svoju pravdu.
Deezer 1
3.3.2017 17:30 | |
+0 -0
Reagovať
tiež mi prišla správa ,že môžem odstúpiť od zmluvy bez sankcií preniesla som si číslo a čakám čo bude ...zatiaľ mi prišla od Telekomu správa že keď som si preniesla číslo s viazanosťou môže my byť fakturovaná zmluvná pokuta,uvidím ako to bude mať dohru ale zase zavádzajú ľudí....
Deezer
25.2.2017 15:44 | |
+0 -0
Reagovať
Aj mne prišla tá sms.Má niekto osobnú skúsenosť ako je to s výpoveďou?Podľa logiky porušil podmienky Telekom.Podľa toho by nemal byť problém zmeniť paušal na nulový,alebo pre iesť číslo.Redakcia by to mohla doplni.Určite je veľa ľudí,čo nechce prísť o svoje tel.čísko kôli ukončeniu zmluvy
brian
24.2.2017 22:52 | |
+0 -0
Reagovať
ano, viem o tom ze niekomu cislo ostalo, ale hned na tento pripad telekom zareagoval tak, aby neprislo k hromadnemu ruseniu - tym ze odoberie cislo, cim vlastne SANKCIU na klientoch robi...
Deezer
25.2.2017 15:47 | |
+0 -0
Je veľa ľudí čo má prenesené číslo.To by Telekom nemal mať možnosť "zadržať".Alebo sa mýlim?
brian
24.2.2017 14:15 | |
+0 -0
Reagovať
ono - bez sankcie to neni, Telekom si vypovedanim zmluvy ponecha vase telefonne cislo ...
RobertT
24.2.2017 21:54 | |
+0 -0
Mne telefónne číslo ostalo... Neviem či to bolo tým, že som to riešil na pobočke hneď, ako začali rozposielať SMS (17. 02.)... Sami o ničom nevedeli, telefónujúc niekam na centrálu neboli o nič múdrejší...systém pracovníčku pustil ďalej s požiadavkou na prechod s pôvodným číslom na Easy... o tri dni mi číslo prešlo na dobíjacu kartu a o ďalšie dva dni som už mal na tomto čísle nový paušál s novou viazanosťou aj s novým telefónom... možno až následne začal telekom s týmto niečo robiť a aspoň akotak "sankcionovať" (neponechať im pôvodné číslo) prípadných záujemcov o vypovedanie zmluvy...
Samo
23.2.2017 20:56 | |
+1 -0
Reagovať
Kto by si bral pausal s telefonom kvôli Deezeru? Ale palec hore ze kvôli tej aplikacii mozes zrusit pausal. To vyuziju iba taky co chcu prejst ku konkurecie ale musia cakat pokial vyprsi viazanosť. Takto im to uľahčili 😉
TuKabeI
23.2.2017 18:32 | |
+15 -0
Reagovať
Prďúúsi - zase ste sa dali uviazať? ☺😁
Neviem
23.2.2017 19:00 | |
+1 -5
Chudobným daval bohatým bral. Bohaty Telekom najprv daval a teraz si to plat. Este k tomu ti to zrusi uplne. Cize znova si mozes natahat v ich sieti hudbu, minut zas tolko megacov aby si to pocuval off a ese si to zaplat v mesacnom vypalnim.
valdo
23.2.2017 18:15 | |
+0 -1
Reagovať
Ake cislo, myslis retencne? Ja som cez nich v decembri 2016 predlzoval xl pausal, ku ktoremu je deezer bezplatne, volal som na linku a povedali mi ze sa deezer bezplatne uz neda vybavit
jožo
23.2.2017 17:44 | |
+0 -0
Reagovať
Vážený zákazník, ďakujeme Vám za využívanie našich služieb. Z dôvodu zmeny obchodných podmienok ukončujeme k 20. 3. 2017 poskytovanie doplnkovej služby Deezer Premium Plus za 2 Eur. Doplnkovú službu Deezer Premium Plus Vám naďalej ponúkame k mobilným programom Happy a Bez záväzkov ako aj k službám pevnej siete (Pevná linka, Magio internet, Magio TV) v nasledujúcich variantoch • služba viazaná na 12 mesiacov za 2,99 Eur/mesiac (následne cena ako pri neviazanej službe). Pri aktivovaní uvedenej služby sa zaväzujete túto službu využívať počas 12 mesiacov. • neviazaná služba za 4,99 Eur/mesiac. V prípade záujmu o túto službu navštívte Telekom centrum alebo kontaktujte linku 0800 123 456. V prípade, že si neaktivujete ani jednu z ponúkaných možností služba Deezer Vám bude 20. 3. 2017 automaticky deaktivovaná. Ukončením poskytovania doplnkovej služby Deezer dôjde k podstatnej zmene zmluvy o poskytovaní verejných služieb 2028791968 (ďalej len „Zmluva“), preto v zmysle ustanovenia § 44 ods. 7 písm. a) zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách máte ako účastník právo na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní verejných služieb bez sankcií, ak takúto zmenu neakceptujete a to najneskôr do jedného mesiaca od oznámenia podstatnej zmeny prostredníctvom tohto e-mailu. Ak nemáte ďalej záujem o využívanie dotknutej služby za zmenených podmienok, doručte nám odstúpenie od Zmluvy poštou alebo prostredníctvom našich predajných miest. Doručením odstúpenia zabezpečíme zrušenie dotknutej služby a ukončenie Zmluvy. V prípade ďalších otázok nás, prosím, kontaktujte na bezplatnom telefónnom čísle 0800 123 456. Váš Telekom
jožo
23.2.2017 18:02 | |
+0 -0
Keď si to tak čítam čo mi prišlo mailom, tak sú to zmätky. Ak si neaktivujem žiadnu možnosť, služba bude automaticky deaktivovaná. A potom nižšie, že mám doručiť odstúpenie od zmluvy. Tak na kieho b..a, doručovať odstupovanie od zmluvy, keď služba bude automaticky deaktivovaná v prípade, že si zákazník nevyberie žiadnu možnosť. Veď to vyplýva z logiky, že ak zákazník neakceptuje nové podmienky a nič si nevyberie, zmluva zaniká k 20.3.2017. Ja chcem pritom pokačovať za 2,99 namiesto 2 (doteraz). Aj som volal a chcú mi resetovať účet do 48 hodín, čo už prešlo a nič sa neudialo, žiaden inštrukčný mail neprišiel,z vyššie uvedeného mi zase plynie, že sa bude pokračovať v zmluve (keďže som volal) a účet sa zrejme resetovať nebude. Nakoniec príde nejaký dodatok k zmluve poštou a bude sa pokračovať a nie resetovať účet, zriaďovať nový - tam by možno pri pokuse o zriadenie účtu a použití pôvodného mailu (aby som si zachoval knižnicu) vyskakovalo pri zriaďovaní, že prihlasovací mail už bol použitý a treba sa prihlásiť iným a obdobné technické detaily, ktoré sú vždy a v prvom rade najdôležitejšie a nie všelijaké vaty, neurčitosti...
xH4wK
23.2.2017 22:05 | |
+4 -0
Jozo jozo... sluzba = deezer, to znamena, ze deezer zadarmo sa deaktivuje a tvoj ucet prejde na bezplatny.. zmluva s operatorom automaticky samozrejme nezanika ! A preto ak chces zrusit aj pausal musis zmluvu vypovedat.
Silvia
23.2.2017 17:30 | |
+0 -0
Reagovať
Deezer som mala aktivovaný s Magio internetom zadarmo. Moznost odstupenia od zmluvy by som rada vyuzila, ale je tu jeden problem, brala som s internetom aj akciovy notebook a dokonca viazanosti zostava este 19 mesiacov. Neviete nahodou niekto, ci toto odstupenie od zmluvy sa vztahuje aj na pripad, ked som vyuzila akciovu ponuku s notebookom?
Samo
23.2.2017 21:01 | |
+0 -0
Tak sa im aspon podakuj ked budes odchadzat. Pekne vam to ulahcili kvoli jednej aplikácií 😀.
donduri
23.2.2017 17:00 | |
+0 -0
Reagovať
Patrim k tym ludom, ktorym prisla tato sms. Volal som do Telekomu a povedali mi, ze zmluvu mozem udajne vypovedat bez sankcii iba vtedy ak sa bude sucasne rusit mobilne cislo. Cize bez sankcii podla nich nie je mozne znova podpisat predlzenie zmluvy s viazanostou, nie je mozna migracia cisla k inemu operatorovi. Michochodom, ako to uz u nasich operatorov chodi, da sa vybavit aj bezplatny Deezer minimalne do konca vasej zmluvnej viazanosti. Len treba zavolat na to spravne cislo v Telekome.
RobertT
23.2.2017 22:22 | |
+0 -0
Ja som to spravil tak, ze som minuly piatok dal vypoved na pobocke Telekomu s tym, ze chcem prejst na Easy kartu, takze cislo mi ostalo. Od utorka som uz Easy, takze si cislo mozem preniest kam len chcem. Viazanost som mal do oktobra 2017 aj s mesacnym poplatkom 20 Eur za telefon.
Deezer
25.2.2017 16:06 | |
+0 -0
Neviem si predstaviť na základe čoho by ťa pri prenose sankcionovali,keď zmluvu porušil Telekom. Podľa mňa he to iba bububu zinstrany Telekomu
manuchao
23.2.2017 16:47 | |
+2 -2
Reagovať
na deezer som si zvykol, ma dobru lokalnu podporu, doteraz som ho mal viac ako 2 roky gratis, 3 eura ma nezabiju, ked ostatne sluzby su za 6 eur a viac
jožo
23.2.2017 16:40 | |
+0 -0
Reagovať
samozrejme. teraz budem hladat 5 rodinnych prislusnikov, aby som usetril par centov. mal som ho doteraz za 2 eura, teraz bude za 2,99. prisiel upozornujuci mail od telekomu, telefonicke predlzenie zmluvy a zatial nejake zmatky. mali ucet resetovat do 48 hodin, vraj treba urobit novy - mali prist pokyny mailom, neprislo nic a uz je po 48 hodinach. pytal som sa ci teda po resete uctu vymaze vsetku pridanu hudbu, ze asi hej. ale v upozornujocom maily je, ze navstivit pobocku alebo volat na zakaznicku linku. zrejme budem volat znova a na linku technickej podpory, lebo tieto zakaznicke linky su vzdy o nicom. este tak pausal, balicek tv, ale inac 0 bodov. neviem preco by nemohol ostat povodny deezer ucet a pokracuje sa normalne v platbe, akurat nie 2 eura ale 2,99. naco resetovat ucet, zase uzatvarat nejake nove zmluvy ci co... zrejme ani sami este nevedia ako premigrovat na nove podmienky a dievcence na zakaznickej linke uz toboz nie.
MarekD
23.2.2017 16:27 | |
+3 -0
Reagovať
vzhľadom na to, že Deezer má rodinné predplatné za 9 eúr pre 6 užívateľov, ponuka Telekomu nie je moc výhodná.
Dusan
23.2.2017 16:18 | |
+10 -3
Reagovať
Deezer je fajn služba a aj polovičná cena je akceptovateľná. To, že Telekom informuje vopred zákazníkov aj o možnosti vypovedať zmluvu bez sankcií a nespolieha sa na to, že zákazník musí na túto možnosť prísť sám, je v našich končinách v skutku férový počin.
Free
23.2.2017 17:34 | |
+6 -1
Takyto postup (povinnost) vyplyva podniku zo zakona o elektronickych komunikaciach.
  • «
  • 1
  • »

PRIHLÁSENIE


Diskusia a pridávanie do fóra sú možné už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii a vo fóre


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne zaregistrovaný.
Pre dokončenie prosím kliknite na odkaz v e-maili, ktorý ste obdržali na Vami zadanú e-mailovú adresu.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.