Diskusia: Huawei: 6 či 8 GB RAM v smartfóne? Zbytočnosť

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
13 príspevkov
Anonymný používateľ
brambor
9.3.2017 16:55 | |
+0 -0
Neviem pani no mam IP5S posledny iOS 10.2.1 a nemam pocit aby sa nejak spomalil ... a pre vrtkav kupil som ho v 2013 ako novy ... len tolko ... otazka skor je ktory mate v poradi tel vy a ci Vam spravne pracuje ako v den kupy takto stary. :P
Anonymný používateľ
Liam
7.3.2017 18:44 | |
+3 -0
tak trocha "nepresne" vyjadrenia. iOS sice potrebuje na fungovanie malo RAM, ale je to aj z toho dovodu, ze je to v podstate len jeden HW, jednej znacky. A aj to casom ako vychadzaju novsie verzie iOS, sa zvysuju naroky na RAM, lebo inak sa system spomaluje.
Anonymný používateľ
Pebo
7.3.2017 16:27 | |
+1 -3
Momentálne na väčšinu vecí vrátane multitaskingu a náročnejších hier na smartfónoch 4 GB RAM zrejme stačí. Otázne je čo napr. virtuálna realita, aké bude mať požiadavky na RAM (vr moc nemusím, ale ako príklad). Alebo čo keď trochu neskôr prídu také hry, ktoré budú takmer porovnateľné s tými na PC a konzolách a ktoré majú minimálne požiadavky 8 GB RAM? Výkon CPU, GPU a kapacitu RAM postupne zvyšuje aj Apple. IPhone 7 plus má 3 GB RAM, iPhone 8 plus by podľa predbežných info mal mať až 4 GB. Časy, keď iPhonu stačilo 1 GB RAM, sú preč. Kedysi aj Windows na PC mal bežne oveľa menej RAM než je štandard teraz. Samozrejme, vhodnú softvérovú optimalizáciu je treba, niektoré veci si však vyžadujú zodpovedajúci hw a požiadavky postupne rastú. Šetriť je ale tiež fajn. Otázne je na čom šetriť. Na RAM, na procesore alebo na prestížnej značke, za ktorú sa tiež platí? Ušetriť sa dá tak, že si kúpim kvalitný smartfón raz za dva roky, nie každý rok
Anonymný používateľ
Pebo
7.3.2017 17:50 | |
+1 -1