Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Diskusia

Orange spustil volania v LTE sieti. So štyrmi modelmi

67 príspevkov
Anonymný nick:
Odpíšte znaky z obrázku:

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
LukasS
15.5.2017 17:30 | |
+3 -1
Reagovať
Aký je zmysel tejto kraviny? Tu je treba specificky smartphone. A este sa za to plati. Jednoduchsie je messenger co ma teraz kazdy, ci whatsup, BBM, facebook.. A volat mozu cez LTE, a kvalita hovoru je na spickovej urovni... Totalna kravina
rastislav.j
15.5.2017 20:30 | |
+1 -1
zmysel je uvoľniť frekvenčné pásma 3G a neskôr aj 2g pre novšie siete (v súčasnosti LTE), ktoré efektívnejšie dokážu pracovať s frekvenčným pásmom. A tie tvoje príklady komunikácie nemá každý. Ozaj a už dokážu komunikovať medzi sebou navzájom?
jarda
15.5.2017 17:03 | |
+2 -3
Reagovať
Prečo sa to Orange snaží dobehnúť 4ku!!!
Peter
15.5.2017 17:36 | |
+1 -4
Troll od Swanu, nauc sa pisat. Mas za povinnost aspon trikrat denne prispievat podobnymi zvastami do rovnakej temy?
noone
15.5.2017 19:35 | |
+2 -2
Uz ste zaplatili faktury cinanom zo ZTE? Ozaj, na akom cinskom srote funguje to vase "VoLTE"?
thunar23
14.5.2017 19:16 | |
+9 -7
Reagovať
nechajte si tie sprosté názory na 4ku pre seba..Keď som v pokrytí ich siete, tak prečo by som to nevyužil, že mi ponúkajú dáta za výbornú cenu? Bol by som blbý aby som sa nechal zdierať Telekomom či Orangeom. Tam kde LTE sieť nemajú funguje spoľahlivo 2G a na písanie cez messengery to stačí. Pokiaľ človek nebýva v nejakej diere tak signál má bez problémov
Peter
14.5.2017 23:01 | |
+4 -3
Mily troll zo Swanu, pre teba je centrum 13 tisicoveho mesta diera? Sidlisko s 2 tisic obyvatelmi je diera? To si potom velky pan. Kde mate iba 2G, tak zrazu netreba net pouzivat a staci iba messenger. Kde mate akoze tu napodobeninu LTE, tak je zrazu potrebne vyuzivat data co najviac. Mate ten marketing dost nezvladnuty. Asi treba dalsiu financnu pomoc od statu. Skuste spolu navrhnut tender na nejaky dalsi statny portal.
to je jedno
15.5.2017 09:10 | |
+5 -0
Sam som do 4-ky presiel na skusku a kedze TT aj BA je pokryta tak za 10€ som v suchu. Verim ale ze ked niekto je v oblasti bez pokrytia tak mu je cela 4-ka na 2 veci kedze si ten 1GB dat v EDGE vychutna. :-D Drzim palce ale treba makat na rozsireni siete.
vevo
16.5.2017 10:19 | |
+1 -0
Peter - Mal by si si lepšie pamätať, čo si písal v iných diskusiach. Veď si sa predsa chválil, že sa ti pomocou petície podarilo zmariť výstavbu BTS SWAN na bytovke, kde bývaš. Tak si potom nesťažuj, že na sídlisku nemáte signál 4ky!
jarda
14.5.2017 14:40 | |
+6 -3
Reagovať
Počkam si na článok, Orange spustil dáta GB po 1€.
vevo
14.5.2017 15:16 | |
+2 -5
To sa teda načakáš! Orange SK bude istotne posledný operátor na svete čo také niečo ponúkne.
Limpopo
14.5.2017 15:40 | |
+4 -4
Necakaj, uzivas si tie uzasne baliky v stvorke co nema siet. Hlavna je cena gala i. Akla a skll sa ti uz zunovali?
pepino316
15.5.2017 12:44 | |
+1 -0
Pred vyše mesiacom tu bol aj članok o tom, ako Orange v apríli plánuje zemyn v programoch a navýšenie dát v balíčkoch... Je polka mája a skutek utek...
Peter
15.5.2017 16:44 | |
+0 -3
pepino316 - data v balickoch sa budu znizovat, nie zvysovat. kedze z roamingu klesnu trzby, treba dohnat financie inde. nebudu predsa len tak dobrovolne davat nieco zadarmo navyse.
Tsugaru
14.5.2017 08:56 | |
+6 -3
Reagovať
Vyzera to tak, zu spolocnosti Orange plati Samsung za spustenie VoIP. Strasna ubohost...
Peter
14.5.2017 16:14 | |
+1 -3
Ubohe su zatial jedine tvoje prispevky, "Tsugaru". Ale mas moznost to napravit a postnut sem link, ktory potvrdzuje, ze je to tak.
Franti%u0161ek K
14.5.2017 06:42 | |
+3 -7
Reagovať
Nebudem predsa kupovať kvoli LTE SAMSUNG smartphon - čo je to vydieranie, alebo marketingový ťah ????????
Peter
14.5.2017 16:15 | |
+6 -0
Nuti ta niekto kupovat Samsung telefon a pouzivat VoLTE? Vydiera ta niekto? Spominas si, ako zacinali kedysi MMS, alebo uz zabudnute 3G videohovory? Ci to si este nebol na svete?
detektivoriesok
13.5.2017 18:01 | |
+3 -7
Reagovať
Za pár dní je tu zrušený roming v celej EU,tak nejaký Orange,O2 a Tmobile ma už nebude zujímať.Tie príšerné ceny za volania a mesačné faktúry,budú minulosťou v SR.
Limpopo
13.5.2017 18:03 | |
+5 -1
A potom ta uz osetrovatelia zobudili...
Trend
13.5.2017 19:30 | |
+0 -1
Limpopo. Aj ked ti zahranicny operator bude uctovat tie poplatky co urcila EU tak aj tak to bude lacnejsie ako ma teraz napr. O2 (13centov) za minutu. A pri internete mas suma fuk ake mas cislo. To si mozes menit aj kazde 3 mesiace ak ti zacnu uctovat tie poplatky.
pet84rik
14.5.2017 01:22 | |
+5 -0
trend: povieme si tak rok po zavedeni, ano?
Peter
14.5.2017 16:17 | |
+6 -0
Slovenski operatori upravia datove balicky vo svojich pausaloch tak na 100-200 MB, ktore pojdu vyuzivat v EU, pridaju bezplatny "slovensky" datovy bonus vo vyske povodnych MB-GB v pausaloch, obidu tak europske nariadenie a veselo sa pokracuje dalej. Roamingove poplatky sa budu uctovat dalej a podobne si ochrania svoj biznis aj zahranicni operatori. To len hlupe naivne deti ako "detektivoriesok" si myslia, ze zacne charita, alebo ze si nebodaj budu moct kupit zahranicny pausal a vyuzivat ho na SR.
numo
14.5.2017 20:32 | |
+4 -0
odporucam si to nariadenie EU aj precitat. Operator ma pravo zistovat, ci mas pobyt v krajine, odkial mas SIM-ku. A kedze data medzi operatormi zadarmo nie su, ale mozu si uctovat do 7,70 za GB, tak to pre netrivialne objemy velmi pravdepodobne robit budu.
thunar23
13.5.2017 14:27 | |
+5 -3
Reagovať
nechápem načo to spúšťajú keď to využije asi 1% zákazníkov, kvôli tým všetkým obmedzeniam..
Limpopo
13.5.2017 18:00 | |
+5 -3
A kolko percent vas postatelakov to v tej vasej neexistujucej sieti s tym jednym jedinym cinskym zte zazrakom to vyuzije?
Miso
17.5.2017 09:12 | |
+0 -0
Urcite je to ale buducnost. Nemozes to brat tak, ze ked to teraz nemozes vyuzivat ty, tak je to nezmysel. Teraz to vyuzije 1% ludi, ale o 2-3 roky to bude mozno 30%. GSM treba casom odstavit a toto, ze podporuju iba par telefonov treba brat proste ako skusobnu prevadzku.
ehm_sk
13.5.2017 07:54 | |
+0 -0
Reagovať
Ako sa to aktivuje? dojde mi nejaka sms ze volte bolo pre moje cislo aktivovane?
CicoNavara
13.5.2017 10:07 | |
+7 -6
hej, príde SMS volte Fica :)
Peter
14.5.2017 16:19 | |
+2 -2
Ficovolici su vsetci v 4ke, tym taka sms netreba. Velebia Swan, ktoremu Robertko priklepol z ich penazi 19 milionov eur a aj tak su spokojni.
noone
14.5.2017 18:51 | |
+4 -0
Sudruhovia zo Swanu boli velki kamarati aj so superdemokratmi Mikim a Ivankom, aj Riskom s vypchatymi gulami - staci si pozriet, ake ksefty za statne peniaze realizovali za poslednych 15 rokov.. treba uznat, ze vedia v tom chodit, cicat statny cecok bez ohladu, kto je pri koryte!
Powermax1975
20.5.2017 21:26 | |
+0 -0
Netreba nič aktivovať, v pokrytí 4G siete v stavovej lište v pravo hore zobrazí vedľa značky 4G objaví aj VoLTE značka. Overené na S7Edge.
slava
13.5.2017 06:33 | |
+3 -2
Reagovať
a co tam budem akoze pocut navyse aku pridanu hodnotu?
Juraj
13.5.2017 07:38 | |
+10 -0
Vsak to tam pisu. Budes moct volat a byt pripojeny na internet. Situacia: som pripojeny v terene notebookom cez telefon na internet, niekto mi zavola a nepopadaju mi sessions na terminaloch. Takto musim mat zvlast krabicku, alebo sim v notebooku.
sven01
13.5.2017 12:39 | |
+2 -9
ako casto sa ti stala taka situacia? a kolko ludi realne to dokaze vyuzit?
Limpopo
13.5.2017 18:02 | |
+5 -2
Mily plateny troll stvorky sven01. Zamyslite sa nad tym naco ste tu parodiu volte spustili vy ked nemate poriadnu celistvu siet a podporujete jeden jediny cinsky smejd od zte...
Jan44
13.5.2017 05:58 | |
+7 -3
Reagovať
Keby radsej spustili volania v 2G sieti,aby sme nemuseli za signalom behat po kopcoch.
Peter
13.5.2017 11:27 | |
+4 -6
A inak doma vsetci zdravi?
Tsugaru
14.5.2017 09:00 | |
+2 -0
@peter: to, o com pise Jan, je zial realita VO vidieckych oblastiach na Slovensku.
Peter
14.5.2017 16:20 | |
+1 -1
Jediny, ktoremu poriadne nefunguje ani 2G siet, je Swan/4ka. A to ani v mestach, nieto este na vidieku. Ale viem, ze to sa vam ako zamestnancom zle pocuva.
Beeeee
12.5.2017 15:28 | |
+7 -2
Reagovať
To mate ako s Mmskami. Ked to pred rokmi spustili, tak podporu malo par telefonov na slovensku, ale casom sa to zlepsilo. Vo lte je na Sk este v plienkach, tak dajte tomu cas a zoznam podporovanych telefonov sa bude zvacsovat. Do 5rokov bude Vo lte telefonov cez 50%
Frenky
12.5.2017 16:31 | |
+4 -3
Do 5 rokov tu bude zasa ina technologia a mozno aj smartfony tu uz poriadne ani nebudu :) Technologie nacakaju na tych z Linuxom :)
otaznicek
13.5.2017 08:46 | |
+1 -2
podla mna to neznamena ze to ide len na tych telefonoch, ale tie su podporovane teda ked mas problem tak ti vedia poradit. ked si to rozbehas na znacke XY tak by to malo ist .. akurat na vlastne riziko. ci zle to chapem? inak by pisali ze je volte spristupnene len pre tie modely co uvadzaju .. ale nechcem zavadzat
Frenky
12.5.2017 15:17 | |
+25 -0
Reagovať
Mne tyto operatori a ich technologie z 90tich rokoch pripominaju filmovy priemysel, ktory chce stale predavat prava kazdemu vacsiemu mestecku na svete zvlast a vsetko uctovat zvlast. Je rok 2017 a vsetko ide cez internet, co tu koduju ludi ... ide to cez net, ma to cecat data, ziadne minuty, volne, nevolne, vikendove, po siestej, do vlastnej, cudzej siete a s dostatkom, vianocnou akciou a podobne. Dnes ked kazdy ma nonstop mobil pripojeny online, ponukaju par MB, v lepsom pripade par GB na cely mesiac ... ako v nejakej Papua New Guinea kde neprisiel este elektricky prud :)
klm987654321
12.5.2017 14:32 | |
+6 -6
Reagovať
Čakal som aj podporu iPhonov. Tak zasa o rok.
Frenky
12.5.2017 15:21 | |
+5 -3
Ono podpora LTE musi byt tusim priamo vo firmware telefonu, takze myslim, ze to musi pridat Apple, nie Orange.
noone
12.5.2017 15:29 | |
+3 -1
Orange musi dat VoLTE nastavenia svojej siete Apple v tzv. carrier settings.. potom sa objavi volba povolit hlas aj data na LTE na iPhonoch.
Bebe
13.5.2017 08:11 | |
+2 -0
V kazdom pripade si Orange bude musiet nechat najprv svoju 4G siet certifikovat spolocnostou Apple, kedze podla zoznamu Orange nema certifikovanu 4G, vid. stranku https://support.apple.com/sk-sk/HT204040 Z nasich operatorov ju ma certifikovanu iba Telekom. Ja predpokladam, ze iphone bude mat podporu VoLTE az ku koncu roka.
klm987654321
13.5.2017 22:02 | |
+0 -2
Áno Bebe, už dávnejšie som si to všimol
noone
14.5.2017 18:53 | |
+1 -0
Apple zoznam ma nulovu vypovednu hodnotu.. podla neho by v Orange SK nemalo vobec fungovat LTE, napriek tomu funguje bez problemov (uz od iPhone 5S)! A na rozdiel od Telekomu to pise LTE, Telekom si to musel brandovat na 4G :-))))
ricsi
12.5.2017 14:27 | |
+5 -0
Reagovať
este napiste kolko hovorov sa usutocni cez Volte za mesiac
Lucas
12.5.2017 12:42 | |
+8 -0
Reagovať
A ake to ma vyhody? Neviem, preto sa pytam.
Peter
12.5.2017 12:55 | |
+4 -5
Ked si kúpiš u Orange mobilné telefóny Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8 a Samsung Galaxy S8
MaTToS
12.5.2017 17:31 | |
+0 -3
Nie u Orange ale akýkoľvek mimo Telekomu... všetky S7 a S7 Edge na Slovensku mimo telekomu boli ORX modely takže rovnaké ako v Orange.
hotentoten
12.5.2017 17:55 | |
+7 -0
take ze pri pokuse o volanie alebo prijatie hovoru pri pripojeni na LTE ta uz nemusi zhodit do siete nizsej generacie ale hovor bezi priamo v LTE. je to rychlejsie (ak volas z telefonu v LTE sieti na telefon v LTE sieti bez VoLTE, tak len na zacatie vyzvanania mozes cakat viac nez 10 sekund = mnozstvo ludi si mysli ze nieco nie je v poriadku a polozia). plus, tym ze ta to nezhodi do nizsej siete, nenastavaju problemy s beziacimi prenosmi v LTE. mimochodom, to iste (ale strucnejsie a mozno nie uplne vystizne a uplne) je to aj v clanku, odporucam nabuduce precitat, nie je az tak dlhy.
Lucas
12.5.2017 21:46 | |
+4 -0
Dakujem za vysvetlenie. A k tomu co je v clanku-no v clankoch je v 99% pisane ze.. "je to super, lebo je to nove a je to "in" "... preto sa radsej pytam rovno, ocom to cele vlastne je.
otaznicek
13.5.2017 08:50 | |
+3 -0
v podstate ziadnu. ako vyssie pisu, operator by mal predavat uz len datove balicky kde mas vsetko zaratane od volani po internet ale oni sa idu hrat na minuty a volania ako v starej technologii. chore ;)
rastislav.j
12.5.2017 12:35 | |
+1 -7
Reagovať
Nesľuboval to spustiť už pred dvomi rokmi http://mobilmania.azet.sk/clanok/97956/vsetko-o-lte-top5-otazok-k-rychlym-datam
Peter
12.5.2017 22:36 | |
+2 -3
Vidis rastik, ako si sa zase strapnil. Ako vzdy.
rastislav.j
13.5.2017 14:38 | |
+1 -0
Peter strápňuješ sa tu ty a to tvoje OR, ktoré nedokáže plniť svoje vyhlásenia.
Mike06
14.5.2017 07:14 | |
+1 -1
Rastik (rastislav.j) skutočne si tĺk. LTE a VoLTE sú dve rozdielne veci. LTE sú koľajnice a VoLTE je vlak...
rastislav.j
14.5.2017 13:44 | |
+2 -0
Mike06 najprv sa nauč čítať, ale keďže nie si schopný prečítať celý článok (vyhľadať slovo VoLTE v texte) tak ti dám citát "Aby bolo možné volať a prijímať hovory výhradne cez LTE sieť, Orange spustí v druhom kvartáli budúceho roka VoLTE (Voice over LTE). Táto technológia umožní telefonovanie aj prostredníctvom novej siete." článok je z 18.08.2014. A teda tým tĺkom si tu ty. Alebo ani dátum nie si schopný vypočítať?
Lubo
12.5.2017 12:35 | |
+3 -0
Reagovať
Ak mám SGS7Edge a volaná strana nemá podporovaný mobil tak aj tak sa moj hovor vytočí cez 4G?
Pali
12.5.2017 12:43 | |
+18 -6
Nie, telefon s podporou VoLTE musí mať aj protistrana.......takže je to na dve veci!!! :-)
baltazar
12.5.2017 12:56 | |
+4 -7
Ano, ty pojdes cz VoLTE, volany cez 3G, prepojenie sa deje u operatora.
VolTe
12.5.2017 13:12 | |
+10 -1
Když si s někým volám pomocí VoLTE, musíme mít oba pokrytí LTE a telefon, který umí VoLTE? Přesně tak, všechny výhody VoLTE si užijete jen v tomto případě.
Richard
12.5.2017 15:09 | |
+1 -1
Ano, VoLTE ta neobmedzuje pri volani do akejkolvek siete akehokolvek operatora a rovnako druha strana sa ti musi dovolat z akejkolvek siete. Je to potrebne vnimat ako evoluciu volani do vyssej kvality a rychlosti spojenia. Samozrejme kvalita bude ovplyvnena telefonom na druhej strane.
  • «
  • 1
  • »

PRIHLÁSENIE


Diskusia a pridávanie do fóra sú možné už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii a vo fóre


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne zaregistrovaný.
Pre dokončenie prosím kliknite na odkaz v e-maili, ktorý ste obdržali na Vami zadanú e-mailovú adresu.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.