Diskusia: Roaming v EÚ takmer končí: Otázky a odpovede

Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený užívateľ.
37 príspevkov
Anonymný používateľ
peterfffffff
1.7.2017 10:49 | |
+0 -0
som na cypre na dovolenke, mam aktivovany mesacny internet tesco mobile 500mb, rychlost je taka, ze tuto stranku mi nacitavalo 40 sekund, a nejde ani pustit radio slovensko v najnizsej kvalite 32kbps . neviem ci to naschval obmedzuju alebo aj lokalny ludia to maju take pomale, oprator MTN, signal 3 palicky, H+ . mal som si asi kupit lokalnu prepaid kartu ak tu taka moznost je, ale kedze som veril zvastom o EU roamingu tak som nezistoval .
Anonymný používateľ
radec
15.6.2017 15:18 | |
+0 -0
dokopy sa nic nezmenilo, stale si uctuju priplatky.a vraj musim viac ako 50% minut doma,ako?kazdy den som v inom state a ked som doma tak nepotrebujem telefonovat takmer vobec, pracujem ako vodic kamionu som doma 5dni z mesiaca ,takze ked si to spocitam budem platit este viac ako doteraz
Anonymný používateľ
5555
18.6.2017 19:36 | |
+0 -0
Zial v tomto pripade sa priplatky uctuju. Ale nebudes platit viac ako doteraz, kedze aj oproti povodnemu stavu priplatky klesali. Inak okrem spotreby sa sleduje aj pocet dni straveny v zahranici, co sa teba netyka, ale mnohych inych ano - ak je zakaznik napr. denne na Slovensku, ale vacsinu spotreby ma v zahranici (typickym prikladom je napr. osoba zijuca v Bratislave a pracujuca na viedenskom letisku), tak roamingove priplatky neplati. V zasade je idea taka, ze mas mat SIM kartu tam, kde travis dlhodobo viac ako polovicu dni. Blbe je, ak taku krajinu vobec nemas.
legnaw
14.6.2017 16:52 | |
+0 -0
Osamotnení ostanú O2 a 4ka..... akí? 😱
Anonymný používateľ
Milo
12.6.2017 15:57 | |
+6 -2
4KA v oblasti "zrusenia" ROAMINGU stale mlci. A pritom dobre vie, ze programy /pausal/ TO. mozu zakaznici pouzivat v celej EU. Ibaze by 4KA chcela obist pravidla EU a isla v slapajach Slovenskeho Orange ked...