Diskusia

Orange: Pokles cien internetu, pomalý flat

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.91.82.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
128 príspevkov
16.9.2010 12:27 / pedro (zive.sk) Reagovať 44 6 nahlásiť

Proste Orange pznova potvrdil, ze je lider v datovych sluzbach ;-)

16.9.2010 12:37 / Rob (zive.sk) 3 64 nahlásiť

..a líder v prekombinovávaní neprehladných ponúk:)

16.9.2010 12:42 / kotrcka (zive.sk) 41 12 nahlásiť

co je na tom viac neprehladne ako zlava do kina len v nejaky den, len po kupe prveho listka, len po mesacnom prevolani urcitej sumy, len po urcitej dobe u operatora? co je na tom viac neprehladne ako program s minimalnym plnenim, roznymi kombinaciami doplnkov a zliav pri roznych viazanostiach a roznom pocte SIM? co je na tom viac neprehladne ako iny program, kde urcite zvyhodnenie mas len ak prevolas isty pocet minut a nemas ho, ak si das balik a nemas ho taktiez, ak si ich najvernjsi zakaznik a nemas ho, ak nemas dostatocny kredit na sluzbu, keby bola realne spoplatnena.

16.9.2010 12:58 / ehm (zive.sk) 3 28 nahlásiť

na toto som cakal, tymto uznavas ze o2 je rovnako neprehladne ako orange, resp. su na rovnakej urovni v neprehladnosti sluzieb. navyse orange ma tych kriterii zliav asi 20, o2 ich ma zopar. a kedze si sa v minulosti vyjadril ze viac moznosti zliav nie je benefit ale neprehladnost, tymto ti dakujem ;-)

16.9.2010 13:04 / kotrcka (zive.sk) 27 8 nahlásiť

zasa si si to vysvetlil po svojom. nevadi :-) viac sluzieb je OK, podmienovanie hlupostami nie je OK

17.9.2010 11:12 / 0 4 nahlásiť

príspevok odstránený pre nevhodný obsah Moderátor zive.sk/mobilmania.sk

16.9.2010 23:43 / 7 6 nahlásiť

Prečítal som si slovnú prestrelku, ktorú tu vediete a pridávam svoj názor. Ja som začal s mobilným internetom s modemom Zadacom, hneď po tom ako Orange zaviedol, ako prvý MO na Slovensku technológiu EDGE. Do toho času som používal dial-up pripojenie a rýchlosť 120 kbps, ktorú reálne dosahoval v tom čase OR na EDGE bola výborná s oproti dial-up. Dnes bežne v sieti 3G využívam rýchlosť 2,5 - 3,5 Mbps pričom moje zmluvné naximum je 3,6 Mbps. Orange vybudovaním 3G siete a jej upgradovaním na súčastné rýchlosti vykonal veľký skok do predu, či sa to niekomu páči, alebo nie. Doposial nikdy som neprečerpal objem dát, ktorý mám k dispozícii a to som na internete dosť často. Dátové obmedzenia zavádzajú postupne všetci poskytovatelia internetu, ako ochranu proti chronickým sťahovačom filmov a MP3 albumov. Pre normálnych užívateľov by to nebolo potrebné. Obmedzenie, ktoré ale zaviedol O2 je už poškodzovaním zákazníka, t.j. akokeby vám na aute niekto zablokoval 4. 5. prevodový stupeň a mohly ste vuužívať len 1. 2. a 3. aj keď tie ďaľšie dva sú k dispozícii.

17.9.2010 07:08 / weiss (zive.sk) 1 7 nahlásiť

Definuj prosím ťa normálneho používateľa! Ja si myslím, že pozrieť denne 3-4 videa na Youtube je normálne, ale nedá sa, lebo potom by tie dáta nevydržali ani do polovice mesiaca. BTW ja osobne nemám problém s rýchlosťou, ale s tým už hej, že sa keď chcem ísť na nejakú adresu, potom musím niekedy čakať aj 10 s kým ma tam dostane. Za tých 10 s sa nič neodosiela ani neprijíma.

17.9.2010 17:11 / 4 3 nahlásiť

Šírenie filmov a MP3 albumov cez internet je mnohokrát spájané s porušovaním autorských práv.. Neviem ako nazvať užívateľov, ktorí to využívajú, aby som niekoho neurazil, tak som definoval užívateľov, čo to nezneužívajú. Problém s dlhou odozvou mávajú stránky, ktoré atakuje veľké množstvo účastníkov. V poslednej dobe sa to stáva občas aj na facebooku. Tento problém nemusí priamo súvisieť s rýchlosťou prenosu dát cez sieť, ale s výkonnosťou servra obsluhujúceho žiadanú stránku.

18.9.2010 22:59 / weiss (zive.sk) 3 4 nahlásiť

Nerad nadavam na diskutujucich, ale ty musis byt retardovany. Youtube je podla tebe nelegalny? Ubezpecujem ta, ze moj 3G internet nepouzivam na ziadne protipravne ciny, lebo sa NEDA. A co sa tyka odozvy, dakujem, ze si mi to objasnil. Vsetky webservery na svete su pretazene a moj net fici v pohode. Urcite je to tak. Jezis ludia, tu gulu na krku mate naco?

19.9.2010 00:06 / 4 1 nahlásiť

Pri autorských právach som nemyslel na Youtube, ten je ok. Na nete sú ale rôzne servre, kde sa dajú stiahnúť úplne nové filmy, ktoré sú tesne po premiere a to neni asi ok. S dlhou odozvou sa bežne stretávam aj ja, prejdem na inú stránku a je to ok, vrátim sa na pôvodnú a spozdenie je znovu tam. Ubezpečujem ťa, že retardovaný nie som. S počítačmi a riadiacimi systémami pracujem profesionálne od roku 1977, keď som ako technik začínal na počítači RPP16S. Mám vysokoškolské vzdelanie v tejto oblasti a niekoľko certifikátov. Čo sa týka dlhej odozvy, ktorú si popisoval v článku, uviedol sim iba jednu z možností, prečo k takým spozdeniam dochádza. Aby si sa ubezpečil, že tvoje 3G pripojenie je ok, odmeraj si odozvu na niektorom z meračov pripojení, ktorých je na nete dosť. V tom ti radiť nebudem, aby si si to zase zle nevysvetlil. Ja som ťa pochopil "Mocnému nedvíhaj a múdremu neraď".

17.9.2010 08:22 / Gregory Pecka (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Prvý spustil EDGE EuroTel pod marketingovým pláštikom SuperSpeed (http://hn.hnonline.sk/2-21913675-k10000_detail-8a)... a médiá hneď spravili rovnaký generačný humbug (že 3G), ako dnes, keď LTE označujú 4G. Ale fakt je, že v časoch dial-upu a "superexpress ISDN" bolo EDGE vítanou flatrate alternatívou. Tiež som frčal na Zadacome s Data Nonstop od ET, bola tam akože FUP 1GB, ale nikdy sa neuplatňovala. Z tohto pohľadu je meraný internet krokom späť, ale nutnosťou pre operátorov, lebo majú nedostatočnú infraštruktúru. Internet sa mení, "notorický sťahovač" MP3 a videa nie je kriminálnik, ale normálny používateľ. Kým kedysi som 4GB dát s Flarionom nedokázal minúť, dnes, keď mám doma router a sieť so 4 PC (niekedy je tam zakvačená celá rodina), na FB sa zdieľajú videá, počúvam české rádiá atď., bežať na meranom nete je hendikep jak sviňa. Mám chello 10/1 Mbit/s, flat, za 16€/mes. a v pohode.B-]

17.9.2010 16:30 / 0 0 nahlásiť

O akcii Eurotelu neviem, v lokalite kde bývam bol prvý Orange, dodnes tu T-mobil nemá ani 3G sieť, ale Orange už má dávnejšie. Ja som nikoho nenazval kriminálnikom, ani som to tak nemyslel, ale stiahnutie filmu, aj v formáte MPG4 predstavuje značný objem dát a predplatený limit sa rýchlo vyčerpá. Dnes operátory Orange a T-com ponúkajú služby s programami v HD kvalite a prenosom TV cez internet, ale bežné mobilné pripojenie na to nepostačuje. Ja tiež využívam portál Youtube a občas počúvam aj rádio a 5G limit, čo mám som neprekročil. Ja by som privítal, keby internet nebol dátovo limitovaný, ale niektorí operátori, ktorí nemali limit, ho zavádzajú, lebo internet je pre všetkých, nie len pre tých, čo sťahujú veľké objemy dát.

16.9.2010 12:44 / pedro (zive.sk) 16 3 nahlásiť

a co je na tejto ponuke prekombinovane ? Ved pricnip je jednoduchy, naskladas si balik aky chces a ak chces mozes si vytvorit aj flat. Ak dobre pocitam, tak od 5.50 EUR sa da v Orange zohnat flatovy balik, v ktorom je este aj 600 MB pri 3G rychlosti, zvysok pri 64kbits. V tom pripade o2 flat za 6 EUR pri 50 kbits rychlosti prestava byt zaujimavy.

16.9.2010 12:50 / aladin (zive.sk) 1 13 nahlásiť

nic nieje natom prekombinovane:) len to ze si tomu sam nepochopil:-)))) to si moc radosti Otockovy neurobil...

18.7.2011 08:26 / ferdo39 0 1 nahlásiť

nezhadzuj sa stále, ak toto nepochopíš čo tu redakcia dala, tak ťa ľutujem. Musíš byť v dnešnom svete stratený. Takže nehádž svoju neschopnosť pochopiť jednoduché tabuľky na OR, ale sa pozri na seba. 80% ľudí to chápe bez problémov a je to pre nich prehľadné. Ale je nám jasne, že chodiš to maličkej samošky, alebo v tescu by si si nevedel o 5 druhov rožkov a 15 druhov chlebov vybrať :-D

17.9.2010 07:58 / audax (zive.sk) 4 6 nahlásiť

orange zavádza a klame,doteraz som platil za mobilný internet premium 22eur,už dva mesiace mi účtuje 49 eur bez akéhokolvek vysvetlenia a pokial náhodou vypadne 3G signál,okamžite začne účtovať rovnakou tarifou ako CSD pripojenie na mobilnom telefone,t.j v starých korunách 2,50 za každý prenesený MB,takže odteraz,pokial si nestihnem všimnúť na kontrolke modemu,že sa prehodil na iný typ pripojenia ko 3G/HSDPA,tak mám na účtované miesto zmluvných 22eur aj s vernostnou zlavou aj čiastku presahujúcu 150 eur,a to bez akéhokolvek vysvetlenia alebo upozornenia,že zmluvné podmienky v pôvodnej zmluve už neplatia...

17.9.2010 09:39 / pedro (zive.sk) 8 2 nahlásiť

po porve, vymyslas si. po druhe, ak mas takyto problem, nevypisuj na forach ale podaj reklamaciu.

17.9.2010 17:29 / ferdo39 3 2 nahlásiť

ty riadne kecáš, za toto ti kto platí? čo veta to klamstvo. asi ti skončila viazanosť s výhodnou ponukou, tak ti skočí cena bez viazanosti Ak ti vypadne 3G ideš na EDGE (čo sa nestane lebo jedien OR EDGOm pokrýva skoro 90% uzémia SR), tka potom GPRS, a nakoniec nič. 2 mesiace a ty nič nerobíš, dávno si si mal zmeniť program. za toto OR nemôže, iba ty

18.9.2010 01:04 / 1 1 nahlásiť

Ak máš internet premium od orange, je jedno z hľadiska ceny za dáta po prekročení limitu, či si v sieti 3G, alebo v 2,5G. Iná alternatíva v sieti Orange nie je. Ak bývaš v blízkosti hraníc a máš tam silný signál zahraničného operátora, pri špatnej konfigurácii modemu sa môžeš ocitnúť v datovom roamingu a tým platíš viac. Nie som si však istý, či SIM karta so službou internet premium datový roaming umožňuje. Konzultuj tento problém so svojím operátorom, ktorého máš uvedeného na faktúre.

16.9.2010 12:34 / 007 (zive.sk) Reagovať 2 13 nahlásiť

a co orange world ? tiez by som uvital namiesto doplacania za MB nejaky smiesnejsi flat

16.9.2010 12:52 / weiss (zive.sk) Reagovať 2 20 nahlásiť

Boha, aspon tych 64 kb/s mohli zvysit na 128 alebo 256 kb/s. Vsak to je smiesna rychlost. 3-[

16.9.2010 12:58 / kotrcka (zive.sk) 22 3 nahlásiť

preco by to robili? 1. konkurencia ma limiter na 40-ke :-D 2. limit 64 kbit nie je taky tvrdy, pustaju o dost viac (osobna skusenost)

16.9.2010 14:32 / weiss (zive.sk) 1 6 nahlásiť

Preco by to robili? Lebo ta rychlost je smiesna. Aj ISDN ma viac, alebo min. tolko, ale aspon ta je synchronna. Ja ked som bol naposledy oshapovany, potom nepustali ani o b/s viac, neviem ako je teraz.

16.9.2010 18:49 / pfff (zive.sk) 2 21 nahlásiť

keď to prezentujú najmä v súvislosti s 3G, rýchlosť by (keď už nie na 3G 384kbit/s) mali znížiť na EDGE, tj. 296kbit/s ... a nie na trápnych 64kbit/s, na úroveň GPRS... Tú službu prezentujú ako vhodnú alternatívu DSL do kancelárií, domácností aj pre 5 PC... 64kbit/s / 5 = 12.8kbit/s/PC ... som zvedavý ako by to obhajovali, keby to dali sami sebe, po prečerpaní mali úžasných 64kbit/s. Tie programy máme vďaka O2Sk. 1. vďaka tomu že uviedla DN vznikli 2. vďaka tomu že O2Sk nemá a nevie či a kedy bude mať 3G, vďaka tomu že O2Sk DN prioritizuje (umelo obmedzované na 40kbit/s), je stále pomalšie a pomalšie, postupne sa zhoršuje data ponuka Orange.. dokonca sa Orange nepriamo s O2 DN porovnáva!: "Svoj internet môžu využívať neobmedzene aj po prečerpaní stanoveného objemu dát so zníženou prenosovou rýchlosťou, ktorá je približne na úrovni skutočných prenosových rýchlostí technológie EDGE." http://www.orange.sk/web/onas/tlacovespravy/de... ... = Orange rýchlosť 64kbit/s označuje ako "približne na úrovni skutočných prenosových rýchlostí technológie EDGE.". Stálo by za pokus opýtať sa Orange, či priemerna rýchlosť data prenosov pomocou EDGE cez ich sieť dosahuje z 296kbit/s len smiešnych 64kbit/s. Či to potvrdia, alebo budú tvrdiť že je to +- 150-200kbit/s...odpoveď by ma zaujímala.

16.9.2010 18:58 / kotrcka (zive.sk) 5 5 nahlásiť

suhlasim. stalo by to za opytanie :-) davam +

17.9.2010 18:01 / ferdo39 2 0 nahlásiť

OR mobilné programy určite nevznikli na základe trapného obmedzovaného DN, ale bola to reakcia na TM a ich net 10 GB za 20€, lebo ked som OR volal či majú niečo na to bolo mi povedané, že pripravujú niečo pre domácnosti len s 5GB, ale lacnejšie, a hned mi povoedal, že to bude datovo neobmedzené a že sa to bude dať použiť ako mobilný net. a že to je reakcia na TM. ale oni neobmedzujú EDGE, ale 3G, čo je jednoduchšie bloknuť rýchlosť na 64 kbps, alebo bloknúť 3G a EDGE?

17.9.2010 17:46 / ferdo39 4 1 nahlásiť

a prečo O2 blokuje už tak dosť pomalý net? no preto tam je 64 kbps, aby si si dokúpil GB, keby dali 256, tak sa im každý na dokupovanie vyprdne. je to málo, ale je to biznis. Ja za 1 GB navyše dám 3€, čo nei je veľa, keby bola rýchlosť 256 kbps, tak im nedám ani cent

18.9.2010 23:07 / weiss (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Naco sem tahas O2? Ja platim Orangeu. Vazne si myslis, ze si ludia, okrem teba, dokupuju GB za take vysoke ceny?

16.9.2010 13:02 / ehm (zive.sk) Reagovať 3 12 nahlásiť

ked je pre niekoho neprehladnost mat narok po troch 6 eurovych fakturach na dva listky do kina za cenu jedneho, nechcem vidiet, ako pozera na tuto "prehladnu" ponuku...

16.9.2010 13:12 / Manobb (zive.sk) Reagovať 8 30 nahlásiť

Toto je zlacnenie ? "Základným balíkom je 600 MB za 6,50 eura. Doposiaľ stálo 500 MB šesť eur." Takže ak mi včera na 500 MB stačilo iba 5 Eur, tak po dnešnom "ZLACNENÍ" už potrebujem až 6,50 Eur. Hm, tak ďakujem pekne za takéto zlacnenie ... :-(

16.9.2010 13:20 / pepe (zive.sk) 20 4 nahlásiť

nevytrhavaj info z kontextu. Druha cast informacie, ktoru si zabudol povedat je, ze ked mas 2 roky v Orange akukolvek SIM, mas to za 5,90. Okrem toho zdvojnasobili rychlosti. takze nezvelicuj :-P

16.9.2010 13:22 / kotrcka (zive.sk) 15 12 nahlásiť

co uz. prislo zasa obdobie boja za 02, v ramci ktoreho je ochotny skoncit svoj 200 minutovy pausal za 6 € len preto, ze T-Mobile uz nebol ochotny robit dalsie ustupky (pocas viazanosti, teda pocas zmluvnej doby, kedy obe strany suhlasili s nastolenymi podmienkami).

16.9.2010 13:20 / kotrcka (zive.sk) 15 2 nahlásiť

neprehanaj. okrem toho, zasa si si vypichol len cast, ktora ti vyhovovala? co tak zvysenie rychlosti, ktora bol doteraz nizsia? co tak zlavana zaklade vernosti, ktora doteraz neplatila? okrem toho, je to 6 €, nie 5 €, takze ak aj by sme do uvahy nebrali nic z toho, tak je to zvysnie o 50 centov s tym, ze mas 100 MB navyse.

16.9.2010 13:35 / Manobb (zive.sk) 4 16 nahlásiť

Tak, tak, takže naozaj ide o zdraženie o 50 centov. Jasné, že som čítal celý článok, takže tam vidím aj tie ostatné podmienky a zľavy pre verných atď., ale aj tak ma táto časť textu najviac pobavila v kontexte s názvom článku o zlacňovaní ... Takže to prosím neber osobne a vec sa má asi nasledovne: ZLACŇOVANIE - áno, ale iba ako pre koho, však ? ;-) P.S.: Nebojujem ani za OR, ani za O2 a ani za TM. Ak "bojujem", tak iba ak za nižšie ceny, a to aj u OR, aj u TM a aj u O2 ... Formy a prejavy tohoto "boja" sú samozrejme rôzne tak isto, ako na bojisku, raz je útok, inokedy ústup a obrana a zasa útok a tak dookola ... S prezliekaním kabáta to preto naozaj nemá nič spoločného ... ;-)

16.9.2010 13:42 / kotrcka (zive.sk) 19 4 nahlásiť

ide o zdrazenie, ak si to takto nastavis, ze chces, aby to bolo zdrazenie. teoreticky aj tvoj pausal je zdrazenie oproti napriklad mojej predplatenke, ked obaja minieme 1 minutu. toto je zmena, zmena cena, zmena objemu, zmena rychlosti. to je ako keby kilo horsej ryze stalo doteraz 5 € a jeden a pol kila lepsej ryze by odteraz stalo 6. navyse, ak ryzu jes uz 2 roky, mas ju odteraz lacnejsie. lenze ty budes argumentovat len tym, ze 800 gramov ta odteraz vyjde drahsie. proste si vyberas veci tak, aby ti sedeli do teorie - lebo TY si sa rozhodol, ze toto chces nazvat zdrazenim. a ano, bojujes za 02, jednoznacne vidno zmenu postoja k tomuto operatorovi za posledne tyzdne. mimochodom, postoja k operatorovi, ktory ti tiez neumoznil kopec veci, ba dokonca si myslim, ze ich bolo viac, ako v pripade T-Mobile, ktoreho si zaskatulkoval po jednom odmietnuti tvojich poziadaviek (nad ramec dohodnuteho). neviem, ako by sa tebe pacilo, ak by si mal pracovnu zmluvu na dva roky s nejakou mzdou a po roku by k tebe zamestnavatel prisiel s tym, ze by chcel, aby si robil o 4 hodiny denne naviac, ale najlepsie zadarmo. a ak nie, vyhrazal by sa ti odchodom.

16.9.2010 20:49 / zipo (zive.sk) 2 9 nahlásiť

Kotrcka, tvoja teória má jednu chybičku krásy. To, že ide o zdraženie, tak sa dá názorne ukázať na tej tvojej ryži: ak som doteraz vystačil z 1kg ryže za 5E a vôbec, naozaj ani náhodou som nechcel jesť viac ryže ani o jeden jediný gram, tak teraz ma predajca donútil kúpiť 1,5kg ryže za 6E (mám taký dojem, že 6 je viac než 5 všade na svete, možno dokonca aj v Bulharsku...) Inými slovami, 0,5kg vyhodím, lebo mi stačilo doteraz 1kg a som prejedený.... To isté aj s dátami, stačilo mi 500, no predajca mi nanútil 600...čo s tými 100 nespotrebovanými? Prenesú sa mi do ďalších období? Ako poznáme všetci nenažrancov z Orange, tak odpoveď je jasná...

16.9.2010 23:36 / kotrcka (zive.sk) 6 2 nahlásiť

vidim, ze si si z toho vybral to, co sa ti hodilo :-D typicke.

17.9.2010 17:35 / ferdo39 3 0 nahlásiť

500 MB za 6 € = 1 MB za 12 centov pri rýchlosti 1,5 Mbps 600 MB za 6,5€= 1 MB za 10,83 centov pri rýchlosti 3,5 Mbps

17.9.2010 17:38 / ferdo39 3 0 nahlásiť

zipo neviem ako nakupuješ ty, ale ja nakupujem, tak že si pozriem jednotkovú cenu! čiže máme napr. 500 cukríkov za 6€ alebo 600 cukríkov za 6,5 €, ano tých 6,5€ je viac, ale je tam aj viac cukríkov. Potom sa pozriem na štítok, kde je to jasne na každom napísané, lebo je to zo zákona, že 1 cukrík pri menšom balení stojí 12 centov a že 1 cukrík pri väčšom balení stojí iba 10,83 centov čiže 500 cukríkov vo väčšom balení mám za 5,42 € a nie za 6€

17.9.2010 18:34 / zipo (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Ja a Ty, nemysli si, že som spadol z jahody a nechápem čo je to jednotková cena... Problém predsa nie je v jednotkovej cene, ale vo výslednej cene, ktorá je VYŠŠIA. Nechápeš to, že ja potrebujem iba 500 MB a nie 600 a niekto ma núti aby som si ich kúpil o 100viac, než potrebujem?! A keď ich je o 100 viac, než potrebujem, tak čo asi spravím s tými 100MB nevyčerpanými, no samozrejme zaplatenými?! Môžem si ich strčiť vieš asi kam...Budem ich "vyhadzovať", pretože do ďalšieho mesiaca sa mi neprenesú, nebudem si môcť v ďalšom mesiaci kúpiť iba 400... Je to úplne jasné rafinované zdražovanie...

18.9.2010 11:11 / ferdo39 4 0 nahlásiť

to sú keci, zrazu potrebuješ iba 500, no ja potrebujem iba 400, ale nemajú. ja chcem iba polku banánu, ale nemajú,... tak si vyber niekde inde iný balík, kde majú iba 500 MB v 3G sieti za menej peňazí. Aj mne stačí iba 1 tis minút do vlastnej a nie 2 tis, ... Proste takto to nefunguje. Nie je to zdražovanie, lebo je to zlacňovanie, a ukázal som ti jasne, že to tak je, mysli si čo chceš

18.9.2010 13:43 / zipo (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Ja a Ty, je mi ľúto, no splietaš "piate cez deviate", miešaš hrušky s jablkami (a ešte aj s banánmi)... Prečo vravíš, že "ZRAZU potrebujem iba 500..."?! Ja predsa stále od začiatku tvrdím, že mi stačilo doteraz 500 a prišla zmena od odrbávača nenažraného, ktorý mi dáva 600, no za vyššiu sumu a ten odrbávač povie ešte aj že zlacňuke!!! Tu sa predsa absolútne nejedná o pol centa, tu ide o princíp, tu ide o to, že túto metódu skrytého zdražovania používajú oranžoví nenažranci od úplného počiatku (bohužiaľ však nie iba Orange). Ja si predstavujem zlacňovanie tak, že ak som za 500 platil 5, tak po zlacnení budem platiť 4,50 a pol centa, ktorý som takto ušetril hodím hoci aj bezdomovcovi... Výsledok toho zlacnenia je jasný, hmatateľný, nikto ma neochniapal hrou so slovíčkami, mám po zlacnení v ruke reálne 50centov... čo ostane tebe? Ty zaplatíš po tom "zlacnení" ešte viac, než doteraz...

17.9.2010 19:19 / zipo (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Ja a Ty, predstav si, že si chodil nakupovať každý mesiac 500 cukríkov... Každý deň si ich cmúľal ako besný a stačili ti na ten jeden mesiac úplne v pohode a ešte ti jeden-dva aj zostali. Zajtra prídeš do obchodu a tam ti "láskavý" pán obchodník-odrbávač, ktorý si potrebuje zvýšiť obrat, povie s milým úsmevom, že už si musíš kúpiť cukríkov 600..., síce zaplatíš viacej, no budeš ich mať 600. Na konci mesiaca budeš ucmúľaný donemoty, no aj tak ti ešte 100cukríkov zostalo a čo je najhoršie, zajtra ti znovu "dovezú" 600. Jednotková cena je síce super, no už sa na cukríky nemôžeš ani pozerať, tak nepotrebnú stovku vyhodíš... Na záver logická hádanka: Orange zlacnil 500MB dát o 0,5EUR mesačne. Koľko EUR takto ušetríme za obdobie 10mesiacov pri porovnaní s rovnakým obdobím pred ORANŽÁCKYM ZLACNENÍM? Pomôcka: Ušetríme veľké smradľavé (sem dosadiť výsledok logickej hádanky)...

16.9.2010 13:50 / kotrcka (zive.sk) 17 1 nahlásiť

ale ako OK, nemusis to brat, ak je to pre teba zdrazenie. kludne predaj pausal u T-Mobile, ked je pre teba nevyhodny (z principu, ci ako som to pochopil) a daj si super speci Moju firmu a Data Prioritizovane a volaj do zblaznenia do CR a na mobile si pusti Radio Sity :-D

17.9.2010 17:34 / ferdo39 3 0 nahlásiť

aké zdražovanie, omg zas? zdražovanie by bolo, keby ostala rýchlosť aj MB ale rýchlosť je 2x vyššia a je tam +100 MB čiže: 500 MB za 6 € = 1 MB za 12 centov pri rýchlosti 1,5 Mbps 600 MB za 6,5€= 1 MB za 10,83 centov pri rýchlosti 3,5 Mbps ja vidím zlacnenie a zrýchlenie

17.9.2010 17:38 / ferdo39 3 0 nahlásiť

alebo inak po starom 500 MB za 6€ pri rýchlosti 1,5 Mbps Po novom 500 MB za 5,42€ pri rýchlosti 3,5 Mbps

18.9.2010 20:17 / Merfi (zive.sk) 0 4 nahlásiť

@Ja a Ty Neverim,ze skutocne nechapes co sa ti snazi chalanisko vysvetlit.Je to proste o O.5€ drahsie a hotovo.Jasne prehladne ako facka.Ano je to rychlejsie,o nieco viac dat,ale predsa len drahsie.Presne tak ako program Orange garancia.Nesnazi sa ponuknut pausal za menej penazi.Snazi sa presvedcit ta,aby si platil o trosicku viac a budes mat "rezervu". Nebavime sa tu o tom,ze je to zalostne malo na net.Bavime sa tu o tom,ze sa snazia dosiahnut vacsi financny mesacny obnos!

16.9.2010 13:41 / lubomir2 (zive.sk) 12 1 nahlásiť

To je pridanie dát a je to mobilný internet. T-mobile má za 6€ 500MB mobilný internet. To je segment služieb, kde si konkuruje, len T-Mobile a Orange, lebo O2 s 2G sieťou s EDGE tam nemá šancu vstúpiť voči 3G s HSPA a čoskoro bude mať Orange HSPA+............... Lepšie by bolo keby bol mobilný internet napr. s FUP 10 000MB a potom by to spadlo na rýchlosť EDGE. A kupovali by sa rýchlosti 3,6Mb/s, 7,2Mb/s, 14,4Mb/s a 28,8Mb/s..........No tam chýba konkurencia O2 nechcú dať akcionári peniaze na 3G sieť a T-Mobile ani Orange to sami neurobia, len dorovnajú ponuky....:)

17.9.2010 17:32 / ferdo39 2 0 nahlásiť

treba si to prepočítať 500 MB za 6€ = 12 centov za 1 MB 600 MB za 6,5€ = 10,83 centov za 1 MB ide o zlacnenie

17.9.2010 17:38 / ferdo39 2 0 nahlásiť

alebo inak po starom 500 MB za 6€ pri rýchlosti 1,5 Mbps Po novom 500 MB za 5,42€ pri rýchlosti 3,5 Mbps

16.9.2010 13:28 / lubomir2 (zive.sk) Reagovať 14 6 nahlásiť

Orange ide na HSPA+. LTE sa nechytá je zbytočné. Do LTE sa nehrnú ani niektorí veľkí operátori v zahraničí a tiež robia upgrade na HSPA+. Orange world 1000MB za 6,90 a 2000MB za 9,90 úplne stačí to v mobile neminiete. Po tejto správe možno zareaguje T-Mobile a pomení mobilný internet. O2 analyzuje a aj analyzuje, kde ešte treba FUP na EDGE a, kde je potrebné prioritizovať EDGE spomalenie.............. Zákazníci O2 sú spokojní s EDGE a LTE O2 otestovala a česká pobočka O2 im na LTE neuvoľní peniaze. Akcionári uvoľnili peniaze, len pre českú pobočku O2, aby si vybudovala 3G sieť. Slovenská O2 v červených číslach je OUT............ :)

16.9.2010 13:54 / pch (zive.sk) 5 10 nahlásiť

ze zlacnenie, ha ha ha. zas si mozu socky stiahnut o tri pesnicky mesacne viac :-D

16.9.2010 14:13 / lubomir2 (zive.sk) 8 1 nahlásiť

Kde si ich stiahnu? Ovi music market nie je pre slovenský trh a podobne je na tom aj Iphone. Kto chce ťahať si nedá mobilný internet a 600MB si nedávajú socky, ale ľuďia čo si na nete občas surfujú, alebo potrebujú prístup na internet banking a pod........... :)

16.9.2010 14:26 / pch (zive.sk) 2 3 nahlásiť

n e v e r i i i i i m . . . :-D :-D :-D

16.9.2010 14:33 / lubomir1 (zive.sk) 1 11 nahlásiť

cela ta hlupost o sockach je smiesna ... ale paci sa mi tvoje zmyslanie ze ludia si stahuju oficialnu hudbu ked nemusia :-)

17.9.2010 07:10 / Marcus_A (zive.sk) 1 0 nahlásiť

co sa tyka LTE > len jedna sprava, T-Mobile De zacina produkcny rollout LTE v nemecku. Ono HSPA+ je vo vacsine pripadov upgrade SW + rychlejsi backhaul k betke, kdezto LTE je novy mobilny Core a nova access technologia. ALe neboj sa, aj LTE sa dozijeme.

16.9.2010 14:39 / me (zive.sk) Reagovať 4 7 nahlásiť

O2 flat je fajn, ale keby Orange urobil skutocnu konkurenciu, mozno by som uvazoval nad vratenim sa, lebo sucasna nizsia rychlost mi zacina vadit ale ak aj pri Worlde zacnu pouzivat podobnu politiku s vernostou tak to uz bude pre mna uuuuplne odveci

16.9.2010 16:11 / hmm (zive.sk) 2 8 nahlásiť

Orangutan namiesto tých 3ooo programov co ma na net mal dat TRI varianty 1 , 3GB - 10€ , 2 6GB - 20€ , a potom 12GB - 30€ , ... a bolo by , urcite to bude mat cele este nejaky háčik , ... niekolko krát zmene podmienky , ... niekolko krat zmena DODATKOV aspon 50 krat , ... a ludia to budu stale kupovat , ...

16.9.2010 17:11 / kotrcka (zive.sk) 11 3 nahlásiť

a co teba trapi zmena dodatkov, ked si viazany? teba sa nedotykaju. a mne osobne by prave tvoje varianty nevyhovovali, tato ponuka je lepsia

16.9.2010 19:57 / Busy (zive.sk) 3 2 nahlásiť

No akurat, ved tie tri varianty su na jedno kopyto, ziadna variabilnost alebo vyber. Malo by to byt takto: a) 0 GB, bez pausalu, cena napr. 0.1 eur za megabajt b) 2 GB za 5 eur mesacne, kazdy dalsi megabajt za 0.1 eur c) neobmedzene za 10 eur mesacne, denne FUP 2 GB, potom znizenie rychlosti na rychlost EDGE Myslim si ze takto by si ovela viac ludi vybralo. Ohladom FUP (ak by teda vomec nejaka musela byt), mesacna je blbost, pretoze vyznam FUP (podla operatorov) je aby nebola prilis zatazena siet, avsak pokial budem naplno stahovat prvych par dni v mesiaci, tak "znefunkcnim siet" na par dni v kuse, ale ak bude denna, tak bude zahltena maximalne tak par hodin po polnoci, a hlavne nebudem musiet cakat az do konca mesiaca na maximalnu rychlost :)

16.9.2010 16:21 / crucifix (zive.sk) Reagovať 7 2 nahlásiť

600 MB internet na doma je fajn pokial chce zakaznik kvalitu, hoci cena mohla byt nižšia. Je to konkurent O2DN, som zvedavy ake dotovane zariadeniek tomu supnu.

16.9.2010 17:40 / pfff (zive.sk) Reagovať 2 8 nahlásiť

Blahoželám k dokonale zmätočnému článku! 2x som ho čítal a doslova utrpenie, ako silou mocou sa snažíte textom plným slov nahradiť použitie jednoduchých, prehľadných tabuliek. kto ma záujem o skutočne prehľadné info: http://www.mobil.sk/spravy/clanok10368-Orange... ... http://www.fony.sk/index.php... K ponuke - nič moc. 600MB a potom už len 64kbit/s za 9,50€ = výsmech! Ak dokonca udajú že je výhoda mať 3G , tak to potom aj s kopnutí zákazníka priamo do ksichtu. (za 9,90€ predtým bolo možné získať 5GB, neskôr to upravili na 3GB a teraz inovovali na 0,6GB ... viem, 9,90€ bolo len s inou službou, ale aj tá sa dala využiť) Moja predstava o 3G jú GB a nie MB! OW zas bezozmeny. Zas nič na mobil do 3€.. 6,90€ za 1000MB + NTB 9,50€ za 600MB ... len za 16,40€ mesačne až 1600MB ... k tomu DSL (18€) ... kto chce mobil, ntb, doma net (hl. videostream) = 34,4€/mesiac + ak viac členov domácnosti + 6,90€/mobil...heh Hlavne sa ich pýtajme, kedy zavedú LTE. To za 8,99€ ponúknu FUP až 150MB s bezplatný sťahovaním medzi 4.85 a 5.72 ráno.

16.9.2010 17:49 / ehm (zive.sk) 5 4 nahlásiť

"sa snažíte textom plným slov nahradiť" co???? :-D snazis sa pisat inteligentne ale pozri aka konina nakoniec z toho vysla...

16.9.2010 18:03 / pfff (zive.sk) 2 5 nahlásiť

Tak ti to preložím: Miesto toho aby do textu vložili prehľadné, jednoduché tabuľky, slovný popis skrátili na minimum, všetko zbytočne obkecávajú, naťahujú. Teraz čakám ďaľšiu tvoju "chytrú" reakciu, moja predstava je nasledovná: "co???? :-D snazis sa pisat inteligentne ale pozri aka konina nakoniec z toho vysla..." ako je možné dať do textu tabuľky? :-D:-D:-D:-D vidno že nemáš čo iné na práci, len prudiť.

16.9.2010 20:43 / ehm (zive.sk) 4 3 nahlásiť

mne islo o ten tvoj chytry slovosled... text plny slov. coho moze byt este plny text? obrazkov? tabuliek? to uz nie je text.

16.9.2010 21:34 / pfff (zive.sk) 4 4 nahlásiť

a preto sa nedajú do textu vložiť obrázky, tabuľky, však? ... ešte niečo podobne chytrého a užitočného chceš zvestovať?

16.9.2010 19:21 / 5 8 nahlásiť

článok sme mali o 12 hodine ako prvé slovenské médium. V tom čase, ani desiatky minút po nich, neboli k dispozícii tabuľky v elektronickej verzii a na ich vlastnú výrobu som nemal čas. Ponuka sa musela opísať aj textom, takže som uprednostnil text. Konkurencia, ktorá mala článok hodinu a pol až tri a pol hodiny po nás, ich má - aj s chybou, ktorú tam Orange nechal. Tabuľky doplníme, žiaľ nie vždy je čas priniesť aj priehrštie vyčerpávajúcich informácií, aj sa zaoberať tabuľkami.

16.9.2010 20:00 / pfff (zive.sk) 3 2 nahlásiť

ďakujem za vysvetlenie

16.9.2010 20:06 / 1 4 nahlásiť

v tejto chvíli pribudli aj tabuľky, prídu aj tie porovnávacie. Každú z tabuliek oproti tlačovým správam dopĺňame, spresňujeme, prípadne opravujeme.

16.9.2010 18:43 / ferdo39 Reagovať 4 1 nahlásiť

Nemám času a rýchlo som to prebehol Povedzte mi prosím niekto ako je to s tým OR netom na doma? Chcel som zobrať ešte jeden. (teraz mám 5 GB za 14,9€ bez viazanosti a po prekročení as mi iba spomalí rýchlosť a 1GB si môžem kúpiť za 2-3€) Ide mi o to, či ostáva to, že ak prekročím datový limit, tak sa mi len spomalí net, ale nebudem nič navyše platiť? A či aj ďalej sa k netu na doma dajú kupiť GB za cenu 2-3€ za 1 GB? ďakujem

16.9.2010 18:54 / pfff (zive.sk) 1 1 nahlásiť

tu je prehľadná tabuľka http://www.orange.sk/web/onas/tlacovespravy/de... ... zhoršilo sa... ale ak doplácaš pravidelne, môžeš za 18,90-15,90 získať 6GB, potom zostáva 64kbit/s. inak 9,50-7,50€ za 600 MB!!! potom 64kbit/s

16.9.2010 23:11 / ferdo39 2 1 nahlásiť

cena je lepšia za 1 GB ako pri mojom nete na dom 5GB. Len škoda tých GB navyše za tú cenu :( Na začiatok zoberiem Klasic+ za 16,9€ a potom prejdem na možno na premium+ za 20,9€ dúfam, že sú to ceny bez viazanosti. Prípadne uvidím čo mi povedia. Super je ale vyššia rýchlosť a za 1-2€ dokúpiť maximálku ;-)

16.9.2010 23:19 / ferdo39 2 1 nahlásiť

teraz ked na to kukám, tak sa oplatí zobrať rovno MOI Premium+ a tam 1GB navyše stojí 10€ (čo je dosť, predtým starý net na doma 1GB za 2-3€), uvidíme

16.9.2010 23:11 / ferdo39 2 1 nahlásiť

jo a dík

16.9.2010 18:56 / crucifix (zive.sk) 1 1 nahlásiť

pre teba platia podmienky, ake si si dohodol. Nic nemen

16.9.2010 23:06 / ferdo39 2 1 nahlásiť

ja som plánoval zobrať ešte jeden net na doma ako mobilný, ale ešte som ho nezobral. To, že na starom sa to nemení viem, ale tento nový je trochu horší a data navyše sú drahšie :(

16.9.2010 20:25 / Petricca (zive.sk) Reagovať 6 11 nahlásiť

Ovocinar zkapina, len tak dalej, este trochu zmixujte ponuku a uz to bude dokonale. Bolo by zaujimave vediet, kolko cisel sa denne prenesie k alternative :-D Nj, akych ludi zamestnavaju, take maju sluzby, hh

16.9.2010 21:07 / lubomir2 (zive.sk) 5 4 nahlásiť

Alternatíva to je akože O2? Toto je článok o mobilnom internete a Orange má najväčšiu 3G sieť. Dá sa ísť akurát ku T-Mobile hlavne ak sú ľudia v pokrytí 3G sieťou T-Mobile. Do O2 určite nie to je internetová brzda. EDGE prioritizované a v cenníkoch o tom ani zmienky. Konkurencia má aspoň označenie hviezdičkami, tak človek vie aké služby si kupuje........:)

16.9.2010 23:14 / ferdo39 5 1 nahlásiť

vieš SR národ sa nechá rád klamať a okrádať, nevie si vybrať pre seba najlepšiu ponuku, oni si nechajú niečo nakukať a to zoberú a nevedia priznať chybu

16.9.2010 23:13 / ferdo39 4 4 nahlásiť

moc ich nebude, keby ano O2 nerobí reklamnú kampaň akú robí, ani nemení balíky, ani nedá Neobmedzené volania pre biznis. Ani nedáva 50% bonusy pre nových,.... takže O2 to už moc nejde, ľudia čo chceli prejsť už prešli, začína sa boj. A OR v rýchlom mobilnom nete bojuje iba s TM, O2 im s OBMEDZENYM EDGE nemôže konkuerovať a dnes už ani cenami nie, lebo O2 je momentálne drahšie ako OR.

16.9.2010 23:45 / papachicco (zive.sk) 3 5 nahlásiť

o tom, že tí , čo chceli prejsť už podľa teba prešli si básnil už pred cca 7-8 mesiacmi... akosi si sa ani vtedy netrafil (žeby klamstvo? to v tvojom prípade určite nie :-D ), rovnako je to aj teraz, zase píšeš o tých, ktorí ak chceli prejsť, tak už prešli - to je pravda, lebo tí, čo nechceli prejsť ešte neprešli :-D počkaj si radšej na aktuálne čísla za kvartál :-P

17.9.2010 11:40 / ferdo39 2 1 nahlásiť

ale trafil a O2 to svojou kampaňou a nedávny čísla dokazuje. Jo počkáme si na tie umelé čísla kde na 1 klienta O2 pripadá v priemere 2 a viac simkariet. ale samozrejme koľko simiek toľko klientov :-D tomu veria iba malý chlapci ako ty. Je zaujímavé, že O2 dalo viazané ponuky, dalo dotované mobily,... oni to 3 roky kritizovali a odmietali! už minulé čísla ukázali, že s O2 to ide dole vodou, preto tie 50% bonusy pri novom dobití, ked ti dôjde kredit a do 2 dní nedobojieš už ti posielaju SMS, že máš národ na 25, 50 či 100% a môžeš si ísť do predajne pre novú simkartu s 50% bonusom. takže asi, takto umelo rastie O2, ver si tomu ďalej, ale prechod od OR a TM k O2 je menší a menší, prečo sa O2 tým nechváli ako predtým? Lebo je to tak ako hovorím, umelo rastie novými bonusovými kartami!

17.9.2010 11:48 / papachicco (zive.sk) 1 3 nahlásiť

composite, prepitujem, ale táraš... Tí ľudia, čo reálne odišli od TM a OR (obaja ich uvádzajú v štatistikách) asi umreli, alebo im umreli karty, však? Smiešne Tvoje teórie o počte SIM kariet na jednu hlavu, to , že ty a lubomir mate doma x kariet s 50% bonusom este neznamena, ze to tak robia všetci. (len socky, ktore chcu setrit a preto im ani nevadi, ze maju kazdu chvilu ine cislo :-D kto sa v tom este najde je mi v podstate jedno, ale je to fakt). Opakujem, počkaj si na oficiálne čísla za kvartál a potom sa keď tak nejako vyňadri ;-)

17.9.2010 13:52 / RastislavJ (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Ono sa v tých správach niekde vyjadrujú, že koľko im pribudlo kariet aj bez akcie a koľko na základe akcie? A operátory zverejnili počty prenosov a počet prenosov do O2 pred akciou s 25€ bonusom (2. štvrťrok) bol výrazne nižší ako za 1. štvrťrok.

17.9.2010 15:58 / ferdo39 2 1 nahlásiť

nie je to smiešne je to realita. prečo potom O2 na leto zvýšilo bonus na 25€? z nudy? len tak? Prd, lebo už prechod nie je čo býval a 16,6€ už ľudí nejako neťahá, tak dali 25€, aby prešli. no čo kúpim OR kartu v akcií za 7,9€ s 10€ kreditom niečo prevolám nechám kredit na prechod, prejdem k O2 dobijem ešte získam 50% bonus, prevolám ho a ked mi v mesačných platbách vratia 25€ zahodím. to isté s bonusmi. medzi 1Q a 2Q je pokles prechodu, teraz možno bude pre zvýšnie dotácie O2 mierny rast, ale po 3Q a 4Q zas bude koles. či si myslíš, že väčšne všetci budú prechádza k O2 :-D, si riadne naivný, ale čo by som iné čakal od ALI-ho, že?

17.9.2010 10:11 / 3 4 nahlásiť

hovor za seba, ze ti co chceli prejst uz presli. V toto obdobi bude koncit dvojrocna akcia v t mobile ludom, ktori sa pred dvoma rokmi masovo viazali so zlavami 50-75%, vratane mna. Ak t mobile neda konkurencieschopnu ponuku, tak bez vahania idem do O2, a xy mojich znamych tiez. PS: nie som socka, co ma fakturu do 30 eur

17.9.2010 11:44 / ferdo39 1 1 nahlásiť

a prečo ideš k O2? je drahší ako OR, jaj lebo to je trend, všetci podme k O2 aj ked je už drahý :-D prečo si sa pred 2 rokmi zaviazal u toho zlého a drahého TM? prečo si nešiel hned k O2? U O2 som bol ďakujem pekne, nikdy viac, je to banda amatérov, to som myslel, že ako nováčik na trhu bude klienta obskaktovať, opak bol pravdou, prístup horší ako u OR a ceny vyššie ako u OR. čo mi ponuke OR a O2 za 30€ 400 minút za 29,9 € bez viazanosti u OR 300 minút za 27 € bez viazanostu u O2 alebo bez predplatených minút: 250 minút u OR 231 minút u O2

17.9.2010 11:56 / 1 3 nahlásiť

preco idem k O2? lebo je lacnejsi ako konkurencia (niekolko nasobne). Preco som sa zaviazal v t-mobile? Lebo bol vtedy pre mna najvyhodnejsi. Este nejake otazky, na ktore ti mozem dat uplne jasnu odpoved? Nikde som nenapisal, ze je nejaky operator zly alebo dobry. Moc to prezivas, relaxuj pohodicka

17.9.2010 12:15 / lubomir2 (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Ale článok bol o mobilnom internete. Kto potrebuje mobilný internet a je v pokrytí 3G sietí nepôjde do O2, lebo O2 3G sieť nemá. :)

17.9.2010 12:18 / 2 2 nahlásiť

dovolim si oponovat. som v 3g sieti a do O2 rad pojdem. Na 3g siet som z edge prepol asi 4x v zivote na telefone. Na ipade si necham 3g kartu od tmobilu. Na mobil uplne staci edge

17.9.2010 12:33 / lubomir2 (zive.sk) 1 2 nahlásiť

No, ale článok bol hlavne o mobilnom internete. Keď potrebuješ mobilný internet pre notebook. Určite by si s EDGE dlho s nervami nevydržal, keby to kreslilo každú podstránku a keby tam bol flash sa to sekne. Ja aj mobily mám prihlásené do 3G. S EDGE O2 sa mi seklo aj obyčajné youtube v mobile. :)

17.9.2010 12:41 / 1 2 nahlásiť

je mi jedno o com bol clanok, ja som reagoval na typka, co napisal, ze k O2 uz vacsina ludi presla a dalsi neprejdu, co nie je pravda. Ked uz teda chces velmi k clanku tak sa bavime o mobilnych telefonoch a mobilnom internete. Pre mna je edge v mobile uplne dostacujuce. nikdy som nehovoril o notebookoch. Hadam si nemyslis ze si kupis simku od O2 a doma si cez to pripojis 10 notebookov do internetu. Na notebook si kludne zober sim kartu od orange alebo t mobilu to je ozaj lepsie. Youtube v mobile potrebuju jedine deti

17.9.2010 13:13 / ferdo39 3 2 nahlásiť

ale je, minulé štatistiky to potvrdili aj to čo O2 robí posledný pol rok to potvrdzujú aj to, že O2 dalo neobmedzené volania pre biznis, kde bude viazanosť aj dotované mobily,... aj to, že O2 sa už nechváli každý štvrť rok, koľko klientov k nim prešlo ako predtým už sa len chváli umelým navyšovaním. Ale kto to nechce vidieť nevidí

17.9.2010 13:17 / 2 3 nahlásiť

skusim jednoducho. mne su uplne ukradnute tvoje statistiky aj to ci O2 klame alebo nie aj to , ze nenavidis O2. Ja budem v O2 platit menej ako inde. to je pre mna dolezite. chapes? ked sa to zmeni a budem platit menej inde, pojdem tam ok?

17.9.2010 15:53 / ferdo39 4 2 nahlásiť

aké moje, to sú štatistky O2. mne sú ukradnuté tvoje keci a domnenky! ja dávam reálne čísla ty keci. U O2 nebudeš platiť menej ako inde! CHAPES!? asi nie, alebo si proste zadubený zamestnanec O2, čo si nedá povedať! naštuduj si cenníky, alebo sa nauč čítať

17.9.2010 13:11 / ferdo39 1 2 nahlásiť

"lebo je lacnejsi ako konkurencia (niekolko nasobne)" ukáž mi to niekoľko násobne? Lebo ja som ti ukázal, že O2 je drahšie. ďakujem Kedže ti je jedno u akého si operátora, tak ti je jedno do akej siete voláš. Jo a u O2 nemáš rýchly mobilný net

17.9.2010 13:15 / 2 2 nahlásiť

uz som napisal, ze edge v mobile mi uplne staci. naco mi je rychly mobilny net? Edge v mobile mozno nestaci len spekulantom, ktory si na tom chcu urobit firemnu siet. Preco ti mam nieco ukazovat? Si nevies pozriet cenniky? Tam mas cierne na bielom, ze O2 je najlacnejsi. ved kludne bud u akehokolvek operatora, pohodicka, hovorim, ze moc to prezivas

17.9.2010 15:51 / ferdo39 3 2 nahlásiť

ako pozerám, tak pozerám O2 je drahšie. ja nič neprežívam, ale nemám rád klamárov a ľudí čo neodpovedia na priamu otázku priamou odpoveďou ako ty! takže ideme si pozrieť znova to niekoľko násobné predraženie: minuty / OR / O2: 100 / 9,9€ / 10€ 200 / 18,9€ / 20€ 300 / - / 27€ 400/ 29,9€ / - správy / OR / O2 50 / - / 3€ 70 / 3,5€ / - 100 / 4,5€ / 5€ 200 / 7,5€ / 10€ 400 / 12,5€ / 20€ bez predplatenia minút OR / O2 12 / 13 centov za minutu neviem aké cenníky ty čítaš, ale ja som čísla opisoval z aktuálnych cenníkov! Nikde nevidím to niekoľko násobne lacnejšie O2 ako OR, jedine čo vidím DRAHE O2 http://www.orange.sk/web/prevas/pausaly/pausal... ... http://www.sk.o2.com/download/cenniky/Cennik_O... ... ceny sú s DPH, bez viazanosti a ďalších balíkov a služieb

17.9.2010 16:04 / 0 3 nahlásiť

zbytocne tu furt davas tu istu tabulku. realne skusenosti uzivatelov hovoria nieco ine. po prechode k o2 klesli vydavky na telefonovanie.

17.9.2010 16:50 / kotrcka (zive.sk) 1 0 nahlásiť

ake realne? realne typu "presiel som do 02 a setrim 50 percent" bez konkretnych cisiel?

18.9.2010 20:59 / quazak (zive.sk) 0 1 nahlásiť

vysvetlenie je jednoduche. Bezny clovek nepotrebuje/nevola viac ako par minut denne a neposle viac ako par sms/mms mesacne. Cize to robi cca 50-100 minut mescne + do 10 sms. Bezny clovek, je ale lahko ovplyvnitelny a az tak velmi neuvazuje, tak aby mal "lacnejsi" telefon, tak si da pausal aj dvojnasobny ako potrebuje so sluzbami co vyuziva len sporadicky, lebo nemusi dat za mobil 90 ecok, ale len 1. To, ze to v skutocnosti nevyuzije ho v momente podpisu zmluvy, ked je nadrzany na novy fon az tak netankuje. Mam to z vlastnej skusenosti, takmer tri roky som sa denne stretaval s tymto typom ludi, nebolo im mozne vysvetlit, ze aj ked teraz to budu mat za korunu, v skutocnosti to za dva roky strasne preplatia, lebo ich potreby su realne nizzsie. A zrazu tento bezny clovek prejde do o2, kde zaplati len to co prevola, cize vola len ked mu treba a nie nasilu, resp. neprpadavaju mu ziadne nevyuzite sluzby a ajhla, polovcina uspora je na svete! Chapes? Pre vacsinu ludi totiz nie je 100minut mesacne minimum, ale maximum. A prave v tomto segmente je o2 fer najvyhodnejsi.

19.9.2010 09:02 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Môžeš uviesť nejaký odkaz na zdroj údajov o potrebách bežného človeka?

19.9.2010 20:03 / quazak (zive.sk) 0 0 nahlásiť

www.zdravyrozum.sk, dlhorocnaprax.com, osobnaskusenost.net, skuotocny-zivot.sk, otec.samozivitel.sk, nemam_cas_na_vykecavacky.mob, musim.sk/makat.html a mnoho dalsich, ktore ty a tebe podobni navstevuju zriedka.

19.9.2010 21:44 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Takže, ako vždy len kecáš blbosti. Čo iné sa od teba dalo čakať. Načo by som chodil na internetové stránky o veciach, ktoré narozdiel od teba mám?

17.9.2010 08:15 / Manobb (zive.sk) Reagovať 1 8 nahlásiť

Slovenské "kocúrkovo" alebo "Orange: Pokles cien internetu, pomalý flat" ... Včera sme si už vysvetlili to zlacnenie zo 6 Eur na 6,50 Eur pri základnom balíku v podaní najväčšieho operátora. (väčšina to pochopila - našli sa aj výnimky, či skôr výnimka) Je zaujímavé sledovať, ako sa najväčší operátor s 3G sieťou (až mi je to ťažké vysloviť) podriaďuje politike najmenšieho iba s EDGE sieťou a po jeho vzore začína poskytovať FLAT internet s rýchlosťou cca 64 kbit/s voči cca 40 kbit/s. Skutočne bravó ! Aspoň vidno, že Slovensko je skutočne výnimočné a tu je prestíž založená skôr na tom, kto poskytne čo najmenej za čo najviac Eur. Vo svete vďaka vyvinutému konkurenčnému prostrediu to skôr funguje tak, že sa snažia poskytnúť čo najviac za čo najmenej Eur. Ach jaj OR, touto ponukou podľa môjho názoru Váš imidž dosť klesol ..., keďže "líder" trhu sa prispôsobuje "benjamínkovi" ... :-(

17.9.2010 11:32 / RastislavJ (zive.sk) 2 0 nahlásiť

"začína poskytovať FLAT internet s rýchlosťou cca 64 kbit/s" si bol kde doteraz, však to poskytuje už dávnejšie.

17.9.2010 14:28 / kotrcka (zive.sk) 2 1 nahlásiť

zacalo obdobie boja za 02, pod hlavickou nejakej filozofie. ak mu nedaju nic navyse v 02, bude zasa aj kritizovat. pockal by som tak 4 mesiace, po vianociach uvidime realny stav :-D

17.9.2010 20:30 / Manobb (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Každý jav v živote sa dá popísať dvomi spôsobmi. Príklad: 1. majstrovský zápas vyhralo družstvo A nad B 1:0. 2. majstrovský zápas družstvo A remizovalo s družstvom C 2:2 A teraz pointa: Ty napíšeš, že super, však družstvo A sa zlepšilo o celých 100%, lebo nedalo iba jeden gól, ale až dva góly. (tzv. pozitivistický prístup k posudzovaniu javu) Ja napíšem, že čo z toho, že dali dva góly, keď s nimi iba remizovali (získali iba 1 bod). (pozn. v 1 zápase s 1 gólom získali až 3 body za výhru) (teda môj prístup je negativistický) Kto z nás dvoch má pravdu. Teoreticky obaja. Avšak tá Tvoja pravda je družstvu nanič, keďže získali až o dva body menej aj napriek tomu, že v Tvojom ponímaní hrali až o 100% lepšie. Už to chápeš, Peťo ? P.S.: Ja pri mobilnom internete idem po minimálnych nákladoch (používam ho zriedka). Pre mňa teda táto ponuka ZDRAŽELA a Ty s tým nespravíš nič. Jednoducho to tak vnímam vzhľadom na moje aktuálne potreby. P.P.S.: Neber si to osobne, ale toto nie je o OR, TM, O2, toto je iba o úspore zákazníckych financií. Operátori sú len nástrojom na zabezpečenie si úspor za služby, ktoré využívame. A áno, súčasný stav mi veľmi pripomína boj dvoch rozdielnych filozofií. Sám som zvedavý, ktorá zvíťazí. Rozhodneme o tom MY - zákazníci ..., t.j. JA, TY, Tvoj sused, môj sused, atď. ;-)

18.9.2010 12:29 / kotrcka (zive.sk) 3 0 nahlásiť

ked ides po minimalnych nakladoch, tak pre teba orange ma inu ponuku. places proste na zlom hrobe.

17.9.2010 10:32 / Miro (zive.sk) Reagovať 5 5 nahlásiť

Cennik ORANGutana mal konecne preklepnut Telekomunikačný úrad Predstavte si: idete kúpiť napr.MLIEKO, Zblbnutý z reklám najdetete obchod ORANG.... najprv sa musite upisat na 2roky... A zacita cenovy chaos MLIEKO stoji cez víkend,večer a cez deň vždy inač. Samozrejme aj táto cena sa meni, či kúpim 1 alebo 153 litrikov MLIEKA. Pri plateni v pokladni dalsie prekvapenie - dalsi poplatok, ze som nakupil prilis vela MLIEKA. A samozrejme, ak by som ich chcel podviest a nebodaj si nic nekupit, alebo iba malicko, tak je tu PAUSAL poplatok...

17.9.2010 10:52 / Muuú (zive.sk) 4 3 nahlásiť

V obchode/predajni OR nepredavaju mlieko, kto potrebuje toľko mlieka nech si kúpi rovno kravu :-) :-) :-)

17.9.2010 11:47 / ferdo39 4 4 nahlásiť

CENNIK O2 by mal preklepnúť TU a SOI, lebo min. rok klamali a zavádzali klientov, čo dokázala aj mm.sk! Kde aj na priamu otázku mm opäť O2 verejne klamalo! Nemusíš sa upisovať, ceny sú rovnaké počas celej viazanosti, ale aj ked si bez viazanosti, proste cena akú máš v čase zobratia produktu. Ale O2 zamestnanci musia klamať a zavádzať, lebo O2 je drahé a neschopné, tak to inak nejde. Chaos má iba v tvojej hlave

17.9.2010 17:13 / do mobilu (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

hmm ale toto nie je internet ktory si mozem aktivovat k hlasovemu pausalu vsak? ci?

18.9.2010 20:35 / pali5 (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

A kolko bude stat doplatenie 4 000 MB k zakladnemu baliku 600 MB? Viete niekto?

19.9.2010 11:40 / tibor (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

Mohli by radsej znizit ceny za preneseny MB nad ramec pausalu Orange world. Minuly mesiac som si nechtiac neodsledoval spotrebu, dosledkom coho bolo prenetovanych 120 MB nad ramec 1GB pausalu. Vysledok ? 60 Eur na fakture. Viem, moja chyba ktora sa nezopakuje, kazdopadne zaplatit 60 eur za 120 MB (50 centov za prenesene 1 MB nad ramec pausalu) je v roku 2010 smiesne. Hlavne ked dalsie predplatene 1GB k pausalu je mesacne za 3 eura... Dlhodobeho zakaznika takato skutocnost zaskoci, nepotesi a v konecnom dolsedku nahra uz z principu body konkurencii.

19.9.2010 11:48 / tibor (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Dalsia vec je ze Orange nema ziadny mechanizmus, ktorym by na ziadost zakaznika zabezpecil, aby nebolo mozne cerpat data nad ramec predplateneho pausalu, ani informovat zakaznika v zapati po prekroceni predplateneho objemu prenesenych dat. V podstate je to taka mala pasca na zakaznika - verim ze kazdemu sa obcas stane ze par MB nad ramec prekroci - operator potom slusne zaryzuje a verim tomu ze nebude vola toto riesit. V konecnom dosledku - na skodu oboch stran, kedze tym nepriamo uprednostnuje aktualny zisk pred dlhodobym prijmom od spokojneho zakaznika.

19.9.2010 14:38 / 0 2 nahlásiť

To nie je malá, ale obrovská pasca na zákazníka. V istom čase Orange viedol masívnu reklamnú kampaň na sledovanie TV, prostredníctvom mobilného telefónu. To sa riadne čudavali tí, ktorí po odsledovaní pár relácií, alebo filmov na MT v sieti 3G Orange, dostali faktúru. Na takéto chytáky si treba dávať pozor a pravideľne kontrolovať množstvo prenesených dát vo fakturačnom období, treba mať ale mobil, ktorý to podporuje. O2 má za 6€ data neobmedzene, bohužiaľ len s rýchlosťou EDGE, aj to ešte obmedzovanou. Pri takej obrovskej cene za 1 MB nad rámec predplatených dát, by seriózny operátor mal klienta upozorniť prostredníctvm SMS o vyčerpaní limitu.

19.9.2010 22:20 / tibor (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Na toto si tiez dovolim reagovat. Vlani pred vianocami mali taku akciu, ze ked zakaznik zobral akciovy mobil, zadara mu aktivovali TV cez mobil, bezplatne na urcite obdobie (tusim 1 alebo 3 mesiace ?, napamatam presne). Nejdem rozmazavat ze zakaznik si musel v spravnom case spomenut ze to ma deaktivovat, inak mu sluzbu v nasledujucom obdobi autmaticky spoplatnili a nafakturovali. Vtip je v tom ze na bezplatnu TV ti musela prist aktivacna sms. Tato ale znamemu prisla na druhy den od objednania sluzby (kupy mobilu s pausalom). Skoda ze dotycny medzitym vecer hodinu vramci testovania "bezplatnej" sluzby tu mobilnu TV pozeral. Cifru za OW TV mimo predplateneho balika si mozte pozriet v aktualnom cenniku (vtedy mu to vyslo nejak 1minuta=1Euro) ... Nechcem robit Orangeu zlu reklamu, sam teraz ficim na ich 3,5G mobilnom nete ktoreho technologiu musi niekto zaplatit. Nie kazdy je vsak happy ked plati za nieco, co by za normalnych okolnosti (s vedomim dosledkov) nevyuzil.

19.9.2010 11:48 / tibor (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Dalsia vec je ze Orange nema ziadny mechanizmus, ktorym by na ziadost zakaznika zabezpecil, aby nebolo mozne cerpat data nad ramec predplateneho pausalu, ani informovat zakaznika v zapati po prekroceni predplateneho objemu prenesenych dat. V podstate je to taka mala pasca na zakaznika - verim ze kazdemu sa obcas stane ze par MB nad ramec prekroci - operator potom slusne zaryzuje a verim tomu ze nebude vola toto riesit. V konecnom dosledku - na skodu oboch stran, kedze tym nepriamo uprednostnuje aktualny zisk pred dlhodobym prijmom od spokojneho zakaznika.

19.9.2010 13:37 / Busy (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Podla mna, v roku 2010 je absolutne smiesne vobec uctovat cenu podla poctu prenesenych megabajtov. Ano, pri predplatenych programoch alebo programoch s nulovym pausalom to inak asi ani nejde, ale tam zase clovek vie ze zaplati presne tolko kolko dat prenesie. Podla mna najlepsie riesenie je nejaky flat za pevny mesacny poplatok. Napr. 6 eur za rychlost 2.5G, alebo povedzme 10 eur za 3G. Na pevnych linkach (chello, fibernet) su vsetky programy bez akychkolvek datovych obmedzeni alebo FUPiek standartne uz davno. Tak preco nie aj na mobilnom pripojeni ? Lenze to by potom nasi mili operatori nemohli az tak ryzovat na zakaznikoch ktori sa takto nestastne chytia do pasce ... :(

19.9.2010 14:12 / weiss (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Ide o to, ze pri mobilnom pripojeni nemozes davat flat, lebo by sa siet zahltila co sa tyka rozhrania BTS-pouzivatel. Pri 2G sa ti minu timesloty, pri 3G sa ti neumerne zasumi pasmo kvoli DSSS. A este aby to nebolo take jednoduche, BTS-ky su zvycajne pripojene mikrovlnou do siete, kdezto taky DSLAM v meste je pripojeny optikou alebo 100mega ethernetom. Ale inac tie ceny nad ramec predplatenych dat su smiesne vysoke.

19.9.2010 15:32 / 0 0 nahlásiť

Cena za prenesený MB nad rámec predplatených 1.GB pri OW nie je 0.50.EUR/MB, a cez vstávaný prehľadač si na wap.orange.sk môžeš kontrolovať spotrebu. http://www.orange.sk/web/internet/orange_world... ...

19.9.2010 16:52 / 0 3 nahlásiť

Pozrel som sa na označenú stránku, naozaj to neni 0,5 € za 1 MB nad rámec, ale "iba 0,25 €", avšak pro OW 100 je to až 1,35 € a to je už sila!

19.9.2010 18:59 / 0 0 nahlásiť

Veru je to sila, on ale uvádza konkrétny balík, prenesený objem dat nad rámec a účtovanú čiastku, a podľa toho by mu "mali" účtovať o polovicu menej čo je tiež sila :-) ale predsa len o čosi menej. Ak sú tie udaje čo popísal skutočne, niekde nastala CHYBA.! ;-) na čo som ho v predchadzajucom príspevku len chcel upozorniť.

19.9.2010 21:39 / tibor (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ok sorry za nepresnost, prenetoval som teda nie 120 ale 240 MB. (Uvedena vec sa mi stala pred par dnami a od samej radosti som to ani dalej neriesil). Toto je dalsia sranda, v standardnej kontrole spotreby sa neda pozriet kolko MB za tym poplatkom je, kedze pise iba volne MB a Eura nad ramec. Takze aby si zakaznik pozeral aktualne cenniky a potom sam pocital kolko "asi" MB nad ramec teda prenetoval. Alebo zaplatil za podobny vypis ... Samozrejme, po prvom takomto prekvapku si uz vacsina ludi da pozor. Alebo zvysi pausal (ciel providera). Alebo sa naserie a pri najblizsej moznej prilezitosti odide ku konkurencii (ktora ma predpokladam velmi podobne nastavene podmienky). Skoda sa tym zaoberat, ucime sa cely zivot ;)

19.9.2010 19:52 / Dubo (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Neviem, ako pozerám tak pozerám, na stránke orangu nič o nových programoch nevidím. Ešte mám otázku, či bude nejaká zľava pre študentov. Dik

20.9.2010 13:19 / Cronig (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

No pre mna Orange konci aj tak. Tri roky mam ich datove pausaly s tym ze v lokalite kde byvam maju len EDGE a nepohli s tym ani kusok, hoci sa slubovalo ked som to bral. Momentalne mi uctuju upomienky ktore mi udajne poslali a ja som nikde nic nedostal. Za 2 GB pytaju nieco cez 20 EURi. S tymto co prislo o zlacneni ma neoslovuje ako skutocne sledovat tabulku kam spadam ma nebavi. Viem co chcem viem kolko som ochotny platit. Zacinaju to komplikovat. Otazka do plena modemy Orangu Huawei pojdu aj na karty inych operatorov???

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.