Diskusia

Vyskúšali sme LG s Windows Phone 7

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.83.233.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
75 príspevkov
26.9.2010 11:17 / lubomir2 (zive.sk) Reagovať 12 1 nahlásiť

No možno raz ten windows phone vyskúšam, ale by som si tam dal Eset mobile security. :) Zatiaľ som spokojný so Symbianom a Androidom. Možno ak by Nokia opustila Symbian prešla by na Windows phone 7. :-D

26.9.2010 11:33 / stefan (zive.sk) Reagovať 9 16 nahlásiť

No je tazke sa drzat s dobou, toto je priklad....

26.9.2010 22:52 / Olo (zive.sk) 3 0 nahlásiť

Tak toto moze predavat len spolahlivost a spojenie s inym HW ako od LG. Ale ak to bude mrznut ako WM6.5 tak treba pockat este par rokov na osmicku :) Osobne som od microsoftu cakal podstatne viac :(

29.9.2010 08:13 / Chupacabras (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ja mám teraz Androida, ale páči sa mi aj tento Windows Phone 7. Ten čistý design má niečo do seba.

26.9.2010 11:54 / cthulhus (zive.sk) Reagovať 12 25 nahlásiť

Prvý šok asi 2:40 keď vytiahol roletu a objavila sa podľa mňa otrasná grafika menu.Ďalšie prekvapenie keď chcel napísať web adresu mobilmanie a márne čakal kým sa otočí display.Ďalej som už ani nepozeral.

26.9.2010 18:23 / RVM (zive.sk) 7 8 nahlásiť

lebo grafika menu urcuje ci je OS dobry, alebo nie...

26.9.2010 20:30 / gertrudo (zive.sk) 5 4 nahlásiť

Tak pri MT je dizajn menu a celkoveho spracovania ovladania telefonu to najdolezitejsie. Ja sa mozem vykaslat na to ze s mojim mobilom sa viem hacknut do CIA ked sa z toho poriadne nedovolam, alebo mi trva dlho. Prvy kto toto pochopil bol apple, ludia chcu telefon s ktorym sa dobre pracuje, aj preto prekonal ostatne dotykove telefony. Na WM si sice v tom case dokazal divy oproti inym telefonom ale trvalo to ako hladnemu sranie. A to ludi nebavi, ked si chcu len zavolat. A teda WP7 si moze ist pomaly kopat svoj hrob.

26.9.2010 22:46 / janac.marek (zive.sk) 4 7 nahlásiť

Ale veď ty si totálne protirečíš. Microsoft práveže pochopil to, čo ukázal Apple - v jednoduchosti je krása. Microsoft vydáva teda OS, s ktorým sa bude jednoducho pracovať, bude prehľadný a hlavne rýchly. To že sa rozhodol ísť graficky inou cestou je dobre. Načo by bola ďalšia kópia iOS? WP7 si žiaden hrob nekope. Osobne očakávam, že ďalšie verzie sa budú len a len zlepšovať, presne ako tomu bolo u iPhone. Prvé iOS boli pre mňa ako mobil nepoužiteľné, no štvorka sa mi páči. Verím, ze s WP7 to u MS pôjde podobným smerom a postupným vývojom a zdokonaľovaním.

27.9.2010 00:33 / gertrudo (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Ano trochu si protirecim. Ale nevyuziteho miesta je tam az az, na realnu rychlost si pockam ked bude dostupny, ale bohuzial microsoft v tomto smere vzdy zlyhal. Mozno viac zo mna hovori pesizmus po predchadzajucich skusenostiach, ale 6 obdlznikov ma o buducnosti tohto systemu velmi nepresviedcaju.

27.9.2010 09:18 / cca1 (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Spravili to teda geniálne: od iPhonu prevzali absenciu multitaskingu a pridali otrasnú grafiku pre drsných chlapov. :-D Neviem, koho má toto osloviť: "IT profíci" si zrejme ponechajú starý WM na svojich HTCčkach a ostatní nemajú prečo meniť. Neverím, že toto sa presadí...

27.9.2010 09:25 / janac.marek (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Realitu ukáže až čas. Ale nezabúdaj ako vyzeral iPhone v prvej verzii... Navyše WP7 má jednu vec, ktorú iPhone zatiaľ nemá - má today obrazovku, riešenie cez huby. Toto bude mať iOS dúfam od ďalšej verzie OS.

27.9.2010 13:01 / JaM (zive.sk) 0 4 nahlásiť

noze mi povedzte ktory OS je ako kopia iOS? uz ma celkom vytaca opakovana loz o kopirovani iOS... iOS nema pracovnu plochu ako ostatni, namiesto toho ma len zkesi menu s aplikaciami. Kym na Androide alebo WM je plne modifikovatelna plocha primarna a menu s aplikaciami len doplnok, iOS ma len ten "doplnok" a pre akukolvek potrebnu informaciu treba otvarat samostatnu aplikaciu... v Androide (a WM6) nie je problem si dat na plochu kalendar,kontakty,odkazy na web stranky, skratky k programom, rozne widgety s pocasim, casom, alebo FB statusmi a pod... to ze je sekundarne menu riesene podobne je absolutne nepodstatne. takze ake kopirovanie????

27.9.2010 14:09 / 0 0 nahlásiť

vies ono staci ze sa to podobe ovlada(ze uz tam nie je klasicka today obrazovka) a uz to ludia povazuju za kopiu :D mne osobne sa to paci a planoval som ked mi skonci akcia menit za android ale este uvidime...

27.9.2010 14:32 / janac.marek (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Nesmieme sa na to pozerať cez IT oči. Masa vidí veci inak. Masa napríklad netuší čo to WM je (bolo) alebo nepočula o PalmOS. Masa pozná Nokie a možno niektorí z nich vedia, že je tam Symbian (aj keď inštaláciu app už nezvládajú). Preto sa mnohí výrobcovia snažia odkukať od iPhone to, čo jednoducho masu zaujalo. Treba uznať, že myšlienka AppStore sa proste uchytila a preto som rád za marketplace aj store v Androide. Kópiami iPhone sa dajú nazvať rôzne uzavreté systémy v podaní Samsungu atď. Ale vidieť, že niektorí výrobci odkopírovali nejaké veci (okrem spoločného store). Ale mne nešlo o zdôrazňovanie toho, kto od koho kopíruje. Je to jedno. Je koniec koncov dobré, ak sa dobré nápady rozšíria aj medzi iné OS. Išlo mi skôr o to, že napríklad Android má štýl usporiadania aplikácií ako iPhone a today obrazovka aj keď nie je kópia WM, tak filozofia je podobná. Preto vravím, že MS sa rozhodol skúsiť niečo nové a uvidíme, ako sa to uchytí. Otvorený multitasking ale asi tak skoro inde ako v Androide neuvidíme. Tam je daňou ale stabilita a výkon, v čom sa dá očakávať, že bude WP7 a iOS rýchlejší.

28.9.2010 13:20 / romčo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ludia sú dnes podstatne náročnejší ako v minulosti, kedy sme sa všetci rozplývali nad Nokiou 5110. Spolahlivosť a stabilita je jedna vec a druhá je užívateľské prostredie, ktoré má lahodiť oku a pritom nestrácať na funčnosti a jednoduchosti. Áno, máš pravdu WP7 si žiadny hrob nekope, lebo si ho už týmto vykopal a pokial bude naďalej používať tú nechutnú zelenú farbu v menu, tak celý projekt skrachuje!!! Som maximálne sklamaný..!

28.9.2010 13:24 / janac.marek (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Prečo si myslíš, že všetko, čo sa nepáči tebe, sa nepáči nikomu?

27.9.2010 09:36 / jozo (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Dobre....a teda naco mas iphone ked si potrebujes len zavolat ? Ci ?

26.9.2010 13:34 / Amnart (zive.sk) Reagovať 16 16 nahlásiť

Parametre dobré,ale inak je to hnus, menu je najodpornejšia vec akú som v živote videl, a to som videl veľmi veľa hnusných vecí, z toho menu sa mi chce zvracať

26.9.2010 13:36 / jjjjj (zive.sk) Reagovať 13 11 nahlásiť

no vyzera to presne ako som cakal, zase nic moc :D takto mal vyzera WM6 a nie 7. najlepsia ale bola poznamka konecne tu mame system pre chlapov :D skor pre niekoho kto este nevidel iOS a android

26.9.2010 14:30 / Slik (zive.sk) Reagovať 12 11 nahlásiť

Tiez ma to absolutne nezaujalo... A uvodna obrazovka je podla mna strasna. Ak sa to bude predavat budem sa velmi cudovat :-/

26.9.2010 14:38 / TheSalko (zive.sk) Reagovať 6 10 nahlásiť

Takze toto je ta odpoved na iOS a Android :) Inak tiez som cumel, ze ked bol v Explorer a otocil mobil, tak system to nezaujimalo... Nie je to tak davno, ked uzivatelia Win vykrikovali, ze iOS nema multitasking a podobne :) Proste system pre chlapov! :D

27.9.2010 00:00 / zoki (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Ten telefón mal problém s otáčaním obrazovky aj v iných situáciach. Stačí byť pozornejší. A autor by sa fakt mal naučiť vyjadrovať. Chlapský telefón? "Uvedenie niekoľkých mobilných smatfónov"? Pozná niekto aj nemobilný smartfón?

27.9.2010 14:23 / Jerzi (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Niekto si tu asi nevšimol češtinu ;-), video je pôvodne z mobilmania.cz

26.9.2010 14:42 / Jerzi (zive.sk) Reagovať 8 11 nahlásiť

Mne sa celkom pozdáva, grafiku by som nechal tak ako je len by som upravil niektoré časti. Informačnú lištu by som upravil aby bola stále viditeľná, umiestnil by som tam nejaký statický panel na ktorom by sa zobrazoval čas, dátum. Niekto proste fakt nepotrebuje veľa grafiky a rôzne farby.

26.9.2010 15:24 / R1S0 (zive.sk) Reagovať 6 21 nahlásiť

NJ,nema to nadherne animovane pocasie,nema to krasne tienovane ikonky,nema to listy papiera v SMS mode...takze je to hnusny shit. preco si toto ludia myslia? :-O preco chcu,aby bolo vsetko rovnake? podla mna je to vyborny priklad,ako vytrcat z davu,a ja ten minimalizmus novych WP zeriem. no co uz,niesom zmasirovany kopcom rovnakych grafik is,androidu,symbianu,ci palmu. vsetko graficky skoro rovnake s drobnymi rozdielmi.... :-/

26.9.2010 18:50 / IT diletant (zive.sk) 3 4 nahlásiť

odhliadnuc od vzhladu, co je ciste subjektivna zalezitost. Isli do toho bezhlavo urobit jednoduchy system, tak ako to robi apple, ale ked dvaja robia to iste, nikdy to nie je to iste. Zoznam vsetkych aplikacii je uplne zle. To ked budem mat velke mnozstvo aplikacii, tak dokedy budem rolovat, kym sa dostanem k tej svojej? Nevyrazne pismo na svetlych stvorcekoch, asi cakaju ze k telefonu si zadovazim lupu. Menu nastaveni hrozne. Ako chapem, ze to ma byt jednoduche, ale len cisty text na ciernom pozadi mi pride ako chaos, ziadne usporiadanie. Kontextove tlacidla (tie tri bodky a pod.) su imho strasne male a opat nevyrazne. Ma to byt ovladatelne prstami a tie su vacsie ako spominane ovladacie prvky. MS sa bohuzial este uplne nepoucil z chyb Win Mobile 6. Idu sice spravnym smerom, este ale budu potrebovat cas. Mozes si hovorit co chces ohladne nejakych marketingovych masazii, ale ludia sami vedia, co sa im ovlada spravne. Pochybujem, ze niekomu nejak extra zalezi na vzhlade. Ved symbian tiez nie je extra krasny.

26.9.2010 19:28 / Jerzi (zive.sk) 2 3 nahlásiť

Je tam ešte pár chýb ale je to len prvá verzia, určite ju ešte malinko pozmenia

26.9.2010 20:07 / xsarahdi (zive.sk) 2 3 nahlásiť

máš to prehľadnejšie usporiadané ako na hociktorom inom OS...je to podľa abecedy a tak vieš kde hľadať...či na začiatku alebo v strede...ako tel. zozname...je to oveľa prehľadnejšie ako na IP...mal som tú česť...tu to nieje vidno lebo je ten tel prázdny ale už na iných prezentovaných videách je vidieť prečo sú tie ikony veľké...pokiaľ tam budeš mať udalosť od niekoho alebo sa ti zmení nejaký status tak to tam bude pekne vidieť "vybehávať"...mne sa strašne páči toto prostredie ale hlavne sa teším už na poriadnu synchronizáciu s Outlookom a poriadny kalendár s pripomienkami + práca s Office....zatiaľ tie nové OS sú čo sa tohto týka slabé...

26.9.2010 21:13 / IT diletant (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Myslim, ze cas ukaze, ci taketo rolovanie je stastne riesenie. Pre ludi, ktori maju aplikacii viac to nemusi vyhovovat. Niekto bude pouzivat aplikaciu, ktora zacina pismenom "Z" castejsie ako ine app a bude musiet zakazdym rolovat. I ked je pravda, ze si ju zrejme moze vytiahnut na tu prvu plochu pre rychly pristup. Ved uvidime. Ad praca s office: no neviem ci by som to nazval pracou. Ten office je tam naozaj len provizorny a neviem si predstavit niekoho ako na tom pracuje niekde na cestach. Na to rozhodne mobil nie je. Zvykol som si ale, ze slovenski diskuteri maju tendenciu pracovat za vsetkych okolnosti a na vsetkom :).

26.9.2010 20:38 / R1S0 (zive.sk) 1 1 nahlásiť

a na iphone ci htc ci samsungu kolko rolujes,pokial sa dostanes k svojej aplikacii ked ich mas vela? :-O kontextove tlacitka-no a co ze su mensie,ked okolo nieje nic a nehrozi ti preklik inde...? klavesnica-s tym suhlasim,skoda pasov na krajoch. inak myslim si,ze toto bude ovela viac customizovatelne,ako iOS ci Android.

26.9.2010 21:04 / Jozef Remen (zive.sk) 2 3 nahlásiť

Na iPhone 2x stlacim home tlacidlo a zadam prve pismeno aplikacie. Pustim… A od vela aplikacii su predsa foldre

27.9.2010 23:00 / R1S0 (zive.sk) 0 0 nahlásiť

A myslis,ze na novom WP7 ked das tlacitko search a napises zaciatok toho,co chces,ze to nenajde?

26.9.2010 21:05 / IT diletant (zive.sk) 1 2 nahlásiť

tak ono na iOS ma 16 ikoniek na kazdu plochu + ikony mozes zlucovat do skupin, co ti umozni znizit pocet ploch. Nie je to sice usporiadane abecedne, ale mozes si to teda upravit ako chces. O customizovatelnosti by som este nepredbiehal, zatial sme videli len moznost presuvat tie stvorceky.

26.9.2010 21:05 / IT diletant (zive.sk) 1 2 nahlásiť

tak ono na iOS ma 16 ikoniek na kazdu plochu + ikony mozes zlucovat do skupin, co ti umozni znizit pocet ploch. Nie je to sice usporiadane abecedne, ale mozes si to teda upravit ako chces. O customizovatelnosti by som este nepredbiehal, zatial sme videli len moznost presuvat tie stvorceky.

26.9.2010 22:15 / a (zive.sk) 0 3 nahlásiť

u androidu máš search widget na ploche(alebo použiješ search tlačidlo), môžeš apps roztriedené do foldrov n home svreene, s prislušným launcherom môže byť zoznam rozdelení podľa abecedy alebo zamerania(Internet, Games etc)

27.9.2010 23:01 / R1S0 (zive.sk) 0 0 nahlásiť

a u WP7 mas search button na telefone.takze aky problem? este to nikto nemal v rukach,ale uz tu hadze problemy,ktore tam vobec byt nemusia :-)

26.9.2010 15:53 / Daniel_ (zive.sk) Reagovať 4 5 nahlásiť

Ziaden multi-tasking?!

26.9.2010 19:23 / neveriaci tomas (zive.sk) 1 2 nahlásiť

neverim, ze nema, ked pustil Word, pytalo si to najprv ulozit nejaky jeho predchadzjuci pokus...

27.9.2010 07:52 / Stefan (zive.sk) 2 0 nahlásiť

:-D ved a co by si chcel? Ved keby mal naraz otvorene viac ako dve aplikacie, by sa len obrazovka otacala par minut asi a mozno by to ovplyvnilo aj cas, ze by meskal na nom :-D

27.9.2010 08:45 / dve meno (zive.sk) 0 0 nahlásiť

dokaz.

26.9.2010 16:21 / Jozefina (zive.sk) Reagovať 10 0 nahlásiť

Autor videa v 12-tej minute uverejnil svoje cislo, ktore je: +420724669050 :)

27.9.2010 11:00 / jedno (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Chces za to, ze si si to cislo vsimla medailu !?

26.9.2010 17:38 / XXX (zive.sk) Reagovať 6 3 nahlásiť

No ja skor mam pocti ze se w mobile snazil o jednoduchost cisto po gragickej stranke.Pretoze jednoduchost a ucelnost moze byt kludne aj v peknej grafike lez tu skor dotvara dojem jednoduchosti prostredie s 3 farieb...Dajte si to menu do viac farieb a bude vyzerat mega zlozito.Cize nie je jednoduchost ako jednoduchost.Sto ludi sto chuti niekomu sa to pacit moze no mne nie...Podla mna priemer.Par new veci a vzhlad menu a hotovo.Ziadne neake revolucne riesenie som tam nevidel.Myslim ze toto na iOS alebo Android ani zdaleka nestaci...Myslim ze w mobile vsadil skor na dojem a par veciciek ktore akoze mozu zaujat ale casom sa ukazu ako nepodstatne...

26.9.2010 18:13 / windowsista (zive.sk) Reagovať 9 3 nahlásiť

Hlavna obrazovka - skarede, nekontrastne hlavne menu, trosku slnka a clovek tam nic neuvidi, teraz na WM 6.5 vidim pocasie, aktualne udalosti kalendara, notifikacie SMS, emaily, pripadne ine, a par ikon na najpouzivanejsie programy, dalej nema zmysel pisat. Hlavna obrazovka nedodrziava pravidla pristupnosti (nedostatocny kontrast, uz vieme aku farbu ma rad hlavny dizajner MS ),male pismena v notifikaciach, zbytocne zabrane miesta sipkou, to plati aj pre ostatne obrazovky so sipkou. Ten zlaty rez niekto zle pochopil. To by ma zaujimalo, kto taku blbost vymyslel. Nechat patinu obrazovky prazdnu, to je vyslovene sialenstvo. Ako pan redaktor spravne povedal, dolezity je kazdy pixel. Este mi napriklad chyba trvale zobrazenie stavu baterie na hlavnej obrazovke. Klavesnica na sirku uplne zbytovne zuzena. Aj funkcnost bude asi tak zla ako na WM 6.5, tj. blizke dotykove plochy tlacidiel oproti iPhonu, co znamena viac preklepov. Este ze mame xda :). Je tam podivne viac dizajnov menu, setup je na sposob androida, pekny citatelny s hintom k polozke, to hlavne menu (nie hlavna obrazovka) je uplne dizajnovo ine a podla mna dost humusne. Mali ikonky s textom v strednom stlpci. Dalsia exotika, to sa hodi pre mobily s displayom s malym rozlisenim. Ludia s vizualnou pamatou maju smolu. Nemoznost kontroly multitaskingu, nahravanie vlastnych aplikacii a ine obmedzenia su krok spat. MS sa chcel priblizit konkurencii a nepochopil, ze sa musi drzat na polceste mezi iPhonom a Androidom. Tam je jeho miesto. Tento pokus priblizit sa iPhonu a urobit z toho akusi hracku bez plnej kontroly pouzivatelom asi nebol rozumny krok. Uvidime, ci si MS udrzi 5% mobilneho trhu. Co sa mi pacilo je to Zune vyzerane menu, ktore sa potom pouziva aj v inych castiach rozhrania. Zaujimave, ze tam uz dizajnerom ta sipocka nechybala. MS nesklamal tym, ze nedokaze spravit jednotne rozhranie aj ked nieco vyrobi od podlahy. Kto poriadne pozeral, napr. farebnost klavesnice pri pisani SMS je uplne ina ako wo Worde. To si ma clovek zvykat na rozne farby klavesnice? Pre redaktora: Neviete tam nahrat par multimedialnych suborov a par kontaktov, nech vidime ako sa to realne pouzva?:-)) Ako je to s podporou aplikacii z WM6.5? Napr. navigacny software. Ako je to s vydrzou baterie? Na zaver: pre ovecky a uz zasiahnutych jednoduchym rozhranim - iPhone, pre technoidov a menej majetnych Android. Aka je cielova skupina WM7?

26.9.2010 19:02 / windowsista (zive.sk) 2 2 nahlásiť

nesuhlasim, nesuhlasim, napis preco ...

26.9.2010 19:24 / filip (zive.sk) 2 2 nahlásiť

mrkvosoft doplatil na svoju velkost uz nevedia ako sokovat a ako zaujat a tak na cele s tym sialenym balmerom to aj tak vyzera , balmerje absolutny hulvat a blazon hruban .... toto nie je system toto je vysmech ... multitasking ?? hallloo... pocujete ma? ako dlho robiaoperacne systemy?.... mam win 7 na pccku , ok je to pekne, no napr. IE pada ako hnile hrusky, prehliadanie systemu (tu michyba polozka prave tlacidlo na mysi a PRESKUMAT !! kde to zmizlo? v ovladacich paneloch je vacsi bordelako nasmetisku ... a takjetozo vsetkym ... zlate xp cka

27.9.2010 09:28 / cca1 (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Súhlasím. Cieľová skupina? To asi nehovorí mrkvosoftu nič. Fakt nechápem, koho by mohlo toto zaujať. MS by si už raz konečne mal uvedomiť, že nie sú žiadni inovátori - to dokázali už miliónkrát. Sú to experti na to ako predať ***no zabalené do celofánu. V tomto zmysle by mali radšej investovať do kúpy nejakej grafickej nadstavby napr. od HTC. Mohli by tak predávať aspoň tie svoje zdokonalené WM 6.7 atď, ktoré majú akú takú hodnotu vďaka tej ich akože kompatibilite s PC.

28.9.2010 07:43 / xsarahdi (zive.sk) 1 2 nahlásiť

MŇA TO ZAUJALO......A VEĽMI...chcem mať všetko to čo robí WM WMom ale hlavne .... STABILNÉ, RÝCHLE A JEDNODUCHO OVLÁDATEĽNÉ ZARIADENIE...perfektnú synchronizáciu s Outlook a kvalitný kalendár s pripomienkami + Office....TOTO SÚ MOJE POŽIADAVKY NA Môj OS...žiaden zo súčasných nových OS mi TOTO NEPONÚKA ! ! !

26.9.2010 18:58 / uzo (zive.sk) Reagovať 3 9 nahlásiť

1. pan autor by si mohol ujasnit co znamena slovo prototyp. som presvedceny ze to co drzi v ruke prototyp nie je : 2. pokial viem microsoft vydal vyhalsenie ze wp7 nebude podporovat flash, ale autor tvrdi ze si mozme stiahnut samozrejme plugin 3. UI - zle 4. OS pre chapov - to je ako povedat ze windows je pre lamy, linux je pre chapov, pan autor nech si necha svoje subjektivne amaterske dojmy pre seba, vsimol som si to uz aj pri recenzii na samsung tablet. 5. pan autor by si mal aspon trochu detailnejsie prestudovat temy na ktore robi recenzie

26.9.2010 18:59 / permanenteye (zive.sk) Reagovať 1 3 nahlásiť

Absolutne netusim co ma predstaveny system spolocne s Windows(Okna), nic take som tam nevidel. Inak musim priznat, ze farebna kombinacia je odporna a grafika tiez.

26.9.2010 19:26 / no jasne (zive.sk) 3 3 nahlásiť

kedze je to od Microsoftu, nech je to cokolvek, musi sa to kritizovat

26.9.2010 19:50 / Richard (zive.sk) Reagovať 1 2 nahlásiť

Rozhodne to nie je žiadny zázrak. Na rozdiel od toho ako pred troma rokmi prišiel prvý iPhone a pred rokom Android. Som presvedčený, že marketingové oddelenie Microsoftu to ale dokáže celkom dobre predať a že dokáže aj výrobcov motivovať viac na Windows Phone ako na Android. Určite má niečo vymyslené - napríklad pre firemných zákazníkov a pod.

26.9.2010 20:57 / fico do basy (zive.sk) Reagovať 6 3 nahlásiť

je to bomba, tesim sa. toto bude moj dalsi telefon. vyzera to dobre, odozva lepsia ako pri ifone. premakane ovladanie. budu to pekne vianoce.

26.9.2010 23:48 / lol (zive.sk) 3 1 nahlásiť

odozva lepsia ako pri iphone ? :) Drzal si uz IP v ruke? Nikdy by som si nemohol kupit takto phone, tahalo by mi to oci po 3 minutach, ako na tom moze niekto surfovat? Mne staci citat nejaky blog co ma cierne pozadie a biele pismo a oci su uplne mimo. Urcite radsej vyuzijem system ikon IP/Android ako tieto modre tehlicky.

26.9.2010 21:33 / aaa (zive.sk) Reagovať 1 5 nahlásiť

Ta kamera dost skresluje farby, pozrite si aj ine videa na yuoube, rozhranie je vecou vkusi, mne sa celkom paci, hold niekto ma radsej behajuci strierac po displeji. Su tu vycitky voci grafike, multitaskingu, pripadne homescreen. No najlepsi telefon na svete multitaking nemal, domacu obrazovku nemal ziadnu, mal len cierne pozadie bez moznosti zmeny!!! Myslim ze dalej komentovat netreba, keby so spravili inak boli by keci ze kopiruje, takto su reci ze je to otrasne a vsetko zle. Proste hubovat sa musi. Pockajme si na oficialnu prezentaciu a predstavenie a potom hodnotme.

26.9.2010 21:44 / Marian (zive.sk) Reagovať 3 6 nahlásiť

Bez ohladu na to, ci system bude dobry alebo nie.... mozem uz teraz povedat..... ze dizajnovo je to jeden velky HNUS!

26.9.2010 21:55 / ratafak (zive.sk) 4 5 nahlásiť

mozes to povedat akurat za svoj zly vkus.

26.9.2010 22:18 / Tomáš (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Autor ma dlhú pozdĺžnu ranu na pravom zápästí ...

26.9.2010 22:19 / Aurel (zive.sk) 0 1 nahlásiť

na ľavom!!!

26.9.2010 23:41 / imp3rator (zive.sk) Reagovať 4 3 nahlásiť

toto je zatial to najotrasnejsie co som kedy videl !!!!

27.9.2010 00:16 / kakafko (zive.sk) 1 4 nahlásiť

asi si toho v zivote este vela nevidel. a este ked sa kuknes do zrkadla, budeze to nareku. to bude hadam aj sest vykricnikov.

27.9.2010 00:37 / dsadsada (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

aj sa mi to paci aj nie... popravde mam z WP7 dost zmiesane pocity. Som zvedavy na uplatnenie a pouzivanie v praxi.

27.9.2010 08:22 / Reagovať 3 1 nahlásiť

mne sa tento styl prave paci, jednoduchy clean styl, nepotrebujem farebne ikonky a pod hovadiny, ...to ze sa otoci o 1 sec display neskor mi az tak nevadi, skor by mohlo popracovat na tom aby sa dalo nastavit ci chcem mat horny navbar zobrazeny alebo nie, a nie natvrdo ho tam nemat...rovnako by mohla byt moznost nastavenia na cely display...snad na xda na tom popracuju. apokial to nebude nejako pomale tak snad...

27.9.2010 08:48 / Peter (zive.sk) 2 5 nahlásiť

WP7 je hnusný a ten zlatý rez je otras

27.9.2010 08:56 / 2 0 nahlásiť

mne sa paci...dizajn je vec vkusu...nie som zastanca wm (aj ked mam MDA compact IV) ale co sa tyka designu sa mi prave toto paci...hovorim o designe...ved o tom zlatom reze pisem...skor ma momentalne laka android, tak uvidime...

27.9.2010 11:22 / myk (zive.sk) Reagovať 1 1 nahlásiť

Vsetci, co pindate, ze sa neotocil Explorer ... zauvazovali ste aj trosku nad tym, preco s neotocil? 1. predprodukcna vzorka - aj ked to je malo pravdepodobne, ale stale moze mat nejake chyby 2. aj napriek tomu, ze sa vam zda, ze telefon drzi kolmo, v skutocnosti ho drzal dost silno sklopeny. Kamera pozera sikmo dole a telefon je tiez v medzipolohe medzi vodorovnou a zvislou. Skuste si dat do takej polohy iPhone a potom nim otacat, ci sa vam bude obracat obrazovka. Som si isty, ze aj iPhone bude vahat napriek tomu, ze ma asi najlepsiu detekciu otocenia telefonu (mam to odskusane). P.S.: nie som ani windowsak ani applista, tak sa vyhnite zovseobecneniam a osobnym utokom na moju osobu, ktore mozu len ukazat vasu prostotu ducha.

27.9.2010 13:28 / paks (zive.sk) 0 0 nahlásiť

A tie Settings sa otvorily na vertikalnej obrazovke horizontalne, lebo to tiez tak malo byt

27.9.2010 14:14 / Jerzi (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Hovorí ti niečo predprodukčná vzorka?:-/

27.9.2010 12:37 / Otaznik (zive.sk) Reagovať 1 0 nahlásiť

Ten Windows 7 je po vizualnej stranke velmi nepodareny pokus o zart. Az prilis.

27.9.2010 12:55 / JaM (zive.sk) Reagovať 0 3 nahlásiť

uz mi to tak pripada ako keby Microsoft ani nechcel uspiet... - ziadny multitasking, nema to podporu microSD kariet,nevie to copy&paste, len MS vyvinute UI, a teraz najnovie ziadny tethering... nakoniec z toho ostane hracka pre deti,ktorym sa ale tie modre/oranzove stvorce ani nebudu pacit... uz to tak vyzera ze ak chce clovek smartphone na robotu musi ist do Androidu...

27.9.2010 15:52 / Dano (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

Vie niekto odpoved: -Mam chapat chybajucu podporu Multitastingu napriklad aj tak,ze ani komunikacne softy nepojdu na pozadi? (napr. Skype,IM+).Lebo potom neviem naco ten telefon bude... -ako to bude s navigaciou?Nejak som tusim moc necital ze s akym navigacnym softom tieto stroje pojdu... Dizajn a menu je v pohode,aspon to nieje take vycackane.Uz WM 6.5 sa ubralo podla mna dobrym smerom so svojou uvodnou obrazovkou. Konecne to bol trosku telefon a nie iba pocitac.Komu to nestacilo,doladil si to sam dalsim softom.V kazdom pripade som zvedavy kto zariskuje a kupy tieto stroje hned po vyjdeny na trh,ratam ze lacne nebudu (hardverove naroky su vysoke),ja by som teda neriskoval a pockal aspon pol roka aby sa vsetko doladilo (zeby prvy Servicepack? :-) ).

27.9.2010 22:41 / xexeo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

neboj ,multitasking v takej podobe ako bol to nebude ale tvoje oblubene applikacie pojdu na pozadí asi takže ťa to upozorní ked ti niekto niekde napíše navigacia ? no určite tam bude google + data a určite všetci ostatný výrobcovia,TomTom,Navigon,Sygic,Copilot a atd. len hold už sa nebude kradnuť ale kupovať

28.9.2010 11:50 / Dano (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Neslo mi o to ze sa ukradne,ja len ze som zatial nevidel nejake informacie o tom ci nejaky vyrobca navigacii je na toto uz pripraveny.Vyhodim tazke peniaze a budem cakat co na tom pojde? (v mojom pripade cisto teoreticky,do tohto neinvestujem,bohate si vystacim s WM6.x zariadeniami,pre moju potrebu su dostatocne a teraz aj dostatocne lacne)

28.9.2010 08:30 / Matrix44 (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Cim viac toho vidim o WP7, tak som radsej ze som presiel od WM k Androidu. A to som zastancom funkcionality a jednoduchosti bez zbytocneho farebneho preplacania ale toto je des ! O super ciernom pruhu na pravo je sa uz aj zbytocne vyjadrovat :(

28.9.2010 11:00 / veto (zive.sk) Reagovať 0 6 nahlásiť

pan redaktor, moc rozpravate a malo ukazujete. V tej recenzii ste zabili minuty na obycajne popisanie skrolovania v hlavnom menu, ale funkcie ako vyhladavanie kontaktov(funguje tak dobre ako na starych windows mobile?), browsing s flashom, instalovanie aplikacii(napr toho flashu-konstatovanie, ze si s tym urcite poradi nikoho neuspokoji), browsovanie fotiek, ukazka aj excelu,atd... Toto je recenzia, ktora sa dala urobit na 3 minuty, keby ste nemali zbytocne kecy, ste dostali touch telefon prvy krat do ruky, ked ste popisovali skrolovanie, ci otacanie klavesnice(dnes snad uplny standart). Telefon ste dostali do ruk asi tak 5 minut pred natacanim a potom spontanne rychlo natocili video, len preto, aby bolo? Nabuduce odporucam vytvorit napriklad aj v spolupraci s citatelmi v diskusiach osnovy, ako by mala vyzerat recenzia/predstavenie a potom si ich niekde vytlacit a podla toho postupovat. Lebo takto urobite 20minutovu recenziu a nic z toho. Esteze ste nezacali popisovat aj to, ze displej svieti a komentovat kazde jedno pismenko.

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.