Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
http://www.zive.sk/top-produkt-2014
Diskusia

Mobilný internet: Podrobný prehľad ponuky operátorov

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.166.113.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
46 príspevkov
20.10.2011 18:21 / Fefe (zive.sk) Reagovať 9 9 nahlásiť

Ten odsek o 1GB za 3,90 k službe MusicJet zmeňte. Cena 3,90 je len do 14.11. potom bude cena 6,90. A túto uvádzaciu cenu získa iba zákazník, ktorý má na danej sim aktivovný niektorý z balíčkov Internet v mobile.

20.10.2011 23:34 / Alojz_Vlcko (zive.sk) 4 8 nahlásiť

Dobrý deň, doslovne tam píšeme: "Ak už zákazník využíva niektorý z balíkov internetu v mobile (s výnimkou najmenšieho desaťmegabajtového), MusicJet Premium získa za 3,90 € mesačne." - na nutnosť používať niektorý z balíčkov Internetu v mobile teda upozorňujeme. Pokiaľ ide o dátum skončenia promo ponuky - keďže je predvianočný čas, je vysoko pravdepodobné, že to bude za rovnakú cenu aj po 14.11. Ponuku budeme sledovať a ak sa niečo zmení, článok budeme aktualizovať.

21.10.2011 00:50 / pfff (zive.sk) 3 1 nahlásiť

pre FF MJ platí momentálne tento cenník "Ceny MusicJet pre FunFón upravuje - Dodatok 3 k cenníku FunFón predplatená karta" http://goo.gl/MM9bP... akosik tam neviem nájsť zmienku o dočasnosti ponuky ani dátum konca jej platnosti tak ako to bežne uvádzajú pri dočasných ponukách (v súčasnosti napr. pri 100% kredite)

20.10.2011 18:42 / lol (zive.sk) Reagovať 14 8 nahlásiť

mam internet od UPC a som maximalne spokojny

20.10.2011 19:41 / Peter (zive.sk) 5 19 nahlásiť

Mobilný? :) nechápem prečo sa zapájaš do diskusie, keď nevieš čítať nadpis. Jedná sa o MOBILNÝ internet. To že máš na ton UPC namontovaný wifi router neznamená že máš mobilný internet :)

20.10.2011 22:05 / T-M (zive.sk) 11 4 nahlásiť

Ja som z UPC odišiel začiatkom roka. Ak sa neozveš automaticky ti predlžujú viazanosť na ďaľších 24 mesiacov s tou istou cenou. Navyše 6 mesiacov pred koncom viazanosti ponúkali to čo som mal ja rok aj pol za 39,80€ akože výhodná cena na 2 roky za 19,90€. Nemohol som z toho 6 mesiacov preč, lebo to platilo, iba pre nových. Potom mi to už ponúkali, ale z netu som im dal výpoveď aj z pevnej linky a nechal si, len TV bez viazanosti. Kábel si so sebou napr. do práce nevezmem. A cez firemnú sieť nepíšem súkromné veci počas prestávky. Preto mobilný net je super vec. Free wi-fi sú nebezpečné. Napr. by som ich nepoužil ani na internet banking..

20.10.2011 19:55 / weiss (zive.sk) Reagovať 1 8 nahlásiť

Dufam, ze Orange vymysli nejaku normalnu akciu na Vianoce.

20.10.2011 20:55 / Manobb (zive.sk) Reagovať 15 16 nahlásiť

"O2 klasiku neponúka" Veď to je to, že modráci sú zrejme neklasickým operátorom ... Veľa vecí robia akosi komplikovane, zdĺhavo - proste akosi inak ako klasicky. Žiaľ. ;-)

21.10.2011 19:14 / ajaj (zive.sk) 13 8 nahlásiť

O2 sa klasický nespráva od odchodu p.Šedivého. O2 sa stalo odpadom presne tak ako sa predpokladalo. Som rád, že na trhu máme FF ktorému O2 nesiaha ani po členky.

20.10.2011 21:55 / T-M (zive.sk) Reagovať 19 8 nahlásiť

O2 sa vôbec nedá porovnávať s nikým, lebo aj keď padne rýchlosť, tak de facto mobilné dáta idú na úrovni dial-up. A bežná rýchlosť nič moc. Zasekne sa aj You tube v mobile. Navyše max 2GB za 11€ do 1Mb/s je úbohé a drahé. Ja mám v Telekome aj vyššiu rýchlosť uploadu ako má O2 download v 3G a 10GB bez viazanosti za 20,16€. Keď sa blížim k 80% príde varovná SMS správa, tak sa nemusím báť prečerpania. Rovnako príde aj pri plnej spotrebe. Keby som rátal v O2 10GB aktivovaných po 2GB na piatich SIM dostanem super sumu. :-D Mám modem do 7,2Mb/s download a 2Mb/s upload. Keby som chcel som v pokrytí HSPA+ a stačí vymeniť usb modem. Zatiaľ mi to ide priemerne takto v silnej prevádzke: www.speedtest.net/result/1546252478.png V O2 vám to nehrozí, a preto tu len mínuskujú namiesto toho, aby dali svoje meranie. :-D

20.10.2011 23:08 / petriq (zive.sk) Reagovať 0 5 nahlásiť

Chyba v clanku: Do programu Orange svojim sa nezaratava vyuzivanie sluzieb Orange Doma. Zakaznik musi mat hlasovu, pripadne datovu SIM kartu na pausal.

20.10.2011 23:30 / Alojz_Vlcko (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Informáciu sme čerpali z letáku k internetom, kde sa vyslovene spomina, ze sa zaratuvaju aj roky s pripojenim Orange Doma. Mate inu skusenost?

21.10.2011 07:34 / M2 (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Ano, ked sme na jar predlzovali fibernet a pozorne sme citali ich podmienky, nikde nemali uvedene, ze treba mat aj iny program aby sme sa kvalifikovali na vernostne zlavy. Avsak v predajnom mieste nas vysmiali a povedali, ze treba aj hlasovy pausal - cize asi treba. (aj ked je zase pravda, ze po 3 mesiacoch nam klesla platba z 21,90 na 17,90 co by odpovedalo zlave, na ktoru sme mali narok)

21.10.2011 08:05 / Alojz_Vlcko (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Neviem, ci sa spravne rozumieme. Tu nejde o zlavu Orange svojim na Fibernet, ale na program Mobilneho internetu, resp. Internetu na doma. Pri ziskavani zlavy na Fibernet pravdepodobne platia ine pravidla.

21.10.2011 09:05 / M2 (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Praveze nie - na vsetky sluzby by sa mal vztahovat rovnaky narok na zlavu po 2, 4, 6 a 8 rokoch - aspon podla cennika a dodatkov k februaru 2011 - odvtedy to uz mozno zmenili.

21.10.2011 09:06 / M2 (zive.sk) 0 1 nahlásiť

EDIT: no je mozne, ze sa asi nerozumieme spravne, takze to radsej uzavrime :)

21.10.2011 08:25 / Jano z Terchovej (zive.sk) Reagovať 0 5 nahlásiť

toto su fakt uzasne ceny. Keby dali nizsiu cenu tak ako teraz pri MJ 3,90/1GB tak by si ten net dalo ovela viac ludi ako pri 6,90. Ja som nevahal ani chvilu a hned ako som sa dozvedel ze je 1GB za 3,90 okamzite som ho aktivoval a myslim ze by to spravila vacsina ale orange(FF) ma asi nejake ine lepsie prepocty a vyhodnejsie je pre nich drahsie a menej klientov ako lacnejsie a viac

21.10.2011 08:36 / novidis (zive.sk) 0 16 nahlásiť

a ja po zisteni ze ja musim platit za rovnaku sluzbu az 6,90 namiesto 3,90 co platia socky z funfonu davam ziadost o prenos cisla z orange do pryc. raz a navzdy. stacilo.

21.10.2011 08:48 / Yan (zive.sk) 1 14 nahlásiť

zaujímavé info sa vyskytli na facebooku. je to možné? to už tu nikto nič negarantuje? pekný pokus o reklamu na svoju sieť. ako vidno realita je úplne iná. Orange Slovensko Pre vaše pohodlie sa dlhodobo zameriavame na zvyšovanie kvality našej siete. Úsilie prináša ovocie :) Svedčí o tom aj pozitívne hodnotenie medzinárodne uznávanej agentúry P3 Communications. Tá opäť potvrdila, že Orange 3G sieť patrí medzi najvýkonnejšie v Európe. Prečítajte si viac tu:Orange 3G sieť opäť medzi najlepšími v Európe www.mobil.sk Nezávislé merania medzinárodne uznávanej agentúry opäť potvrdili, že 3G sieť spoločnosti Orange Slovensko patrí medzi najvýkonnejšie v Európe Like • Comment • Translate • about an hour ago Rasťo Piovarči, Jergus Pavciak, Valika Káčerová and 3 others like this. Marek Zilinsky kedze na nasej ulici nie je 3G signal, tak mi taketo spravy len dvihaju adrenalin .... about an hour ago • 1 person Zdenko Šmondrk evidentne vidno, ze agentury robia hodnotenia podla podkladov dodanych od operatorov, ked by prisli merat signal do realu tak naozaj neviem ci by Orange ako moj operator patril k tym, co by vobec stali za zmienku... 57 minutes ago • 1 person Daniel Szabosi cg:) 55 minutes ago Orange Slovensko Dobrý deň :) Marek, správa je aj o tom, že našim cieľom je sieť neustále skvalitňovať a rozširovať. Ide však o dlhodobý proces. Snáď sa čoskoro dočkáte aj vy a podobné správy vás len potešia. Zdenko ide o nezávislé meranie :) 51 minutes ago Zdenko Šmondrk iste... len stale akosi neviem najst tu 3G siet v istych osidlenych oblastiach... ked idem do kopcov na hriby tak ano tam je... ale ked ju potrebujem v dome tak edge na jednu "palicku" - obec Prestavlky 50 minutes ago • 1 person Marek Zilinsky Drahy Orange - sprava je o tom, ze vase usilie prinasa ovocie. nezdielam vsak tento nazor. Je super mat kvalitny signal niekde v centrach miest, no na vidieku je uroven a pokrytie stale 3G sietou stale slabe ... 49 minutes ago • 1 person Katarína Kralovičová Súhlasím s týmito uvedenými názormi. Ja mám tiež slabý signál, keď mi niekto volá, v telefóne nikoho nepočujem. A bývam tiež blízko civilizácie. 43 minutes ago Orange Slovensko Samozrejme, nie vždy a všade je pripojenie momentálne úplne ideálne. Ale, ako sme už spomínali vyššie, ide o dlhodobý proces a na skvalitnení a rozšírení siete preto pracujeme aj naďalej. Našim cieľom je priniesť kvalitné pripojenie všade, nielen do centier miest. 41 minutes ago Petra Marková hmm.. nie vždy a všade... 5 názorov predo mnou a predpokladám že ešte kopec po mne.. a nikto sa nejak pochvalne k Orange signálu nevyjadril... do neskutočnej vývrtky ma dostáva keď mám dôležitý hovor a najskôr sa krútim ako vretenica aby som človeka na druhej strane počula a keď sa nebodaj zabudnem tak ma to v polke hovoru preruší... najväčším bonusom bolo keď mi volali ohľadom ponuky z Orange a na trikrát sme si volali, lebo nás bohužial prerušovalo.. bývam v civilizácii v dedine 8 km od jedného okresného mesta a 10 km od druhého okresného mesta... keď som sa sťažovala tak mi prišla sms, že áno vedia o tom že je slabý signál, ale momentálne neplánujú žiadne opatrenia voči tomu robiť... pýtam sa dokedy budeme my zákaznici platiť za nekvalitné služby???? ja to viem presne.. strihám si meter do konca viazanosti a potom dovi k modrým.... 29 minutes ago • 1 person Peter Toth Že som ja prešiel z O2 do Orange. Bývam v Nitre a signál mám doma miestami taký že sa mi nedá dovolať, len prijde SMS že sa má pokúšali kontaktovať .. kvalita signálu pod holým nebom (na balkóne) mám na HTC Desire S 2 zo 4, miestami aj menej... Keď dám nejakú o2 kartu do menovaného telefónu tak mám stále 100%... Hanba vám! 26 minutes ago • 1 person Orange Slovensko Dobrý deň, takto cez facebook sa k vášmu pripojeniu presne vyjadriť žiaľ nevieme. Pošlite nám vaše údaje na náš mail orangesk@facebook.com. My vás budeme kontaktovať a spoločne určite nejaké riešenie nájdeme. Prajeme pekný deň :) 19 minutes ago Marek Zilinsky Petra - ja tiez byvam 5 KM od Piestan a nemam signal - vraj mam smolu, pretoze byvam na konci dediny a tam uz signal z PN akosik nema dosah. Uz im tam tiez rok a pol volam a posielam maily - vzdy ochotne preverie a ochotne zistia, ze sorry, ste na konci obce, prepnite si na GSM. Nasledne dodaju, ze rozsirenie neplanuju a dovidenia. Tak ako ty, tiez cakam na ukoncenie viazanosti a dovidenia zbohom Orange - po viac ako 10 rokoch .. 16 minutes ago http://on.fb.me/nTRvTW...

21.10.2011 11:55 / pfff (zive.sk) 6 1 nahlásiť

"novidis 21. 10. 2011 08:36 a ja po zisteni ze ja musim platit za rovnaku sluzbu az 6,90 namiesto 3,90 co platia socky z funfonu davam ziadost o prenos cisla z orange do pryc. raz a navzdy. stacilo." a kam si dáva socka "novidis" preniesť číslo?

21.10.2011 12:07 / pfff (zive.sk) 9 4 nahlásiť

čo nám prezradí O2SK FB stránka? Tomáš Oravec Dobry den, dnes som si aktivoval datovy balicek (sms v tvare "INET A" na cislo 99222). O par sekund mi prisla sms, ze balicek je aktivovany(tu sms mam stale ulozenu ako dokaz), a z kreditu mi to strhlo 6eur. Po odpocitani 6eur mi ostal kredit nieco vyse 70centov, cize vsetko v poriadku Cca hodinu som bol na internete a prisla mi sms, ze moj kredit dosiahol 0eur. Vytocim *100*#, a tam vidim ze moj kredit je dokonca -3 eura. Za ten cas som ale nikde nevolal, neposielal som ziadnu sms.. proste nic. Iba som bol na internete, co by som mal mat ododnes na cely mesiac zadarmo. Cize za internet som pekne platil kreditom aj napriek balicku, ktory ocividne vobec nefunguje. Teraz sa mi na internet neda dostat vobec. Ako dostanem kredit naspat? Dakujem Erik Gál zdravim neviete ci sa nepripravuju nake nove datove balicky? lebo terajsia ponuka zaostava za konkurenciou dokonca uvazujem ze si kupim druhu simku iba koli netu Ondrej Dlhý haloo haloo O2!!! uz viackrat som sa tu pytal na rozsirenie pokrytia sietou 3G v Piestanoch, ale zatial ziadna odpoved!!! :( neni nejaky termin??? dakujem!!! Peter Novák Aj ja uz dlhsie postradam rovnaku odpoved pre mesto Dolny Kubin. (podla doterajsich odpovedi kompetentnych vsak odpoved zvladnem aj ja: Nasa spolocnost samozrejme planuje dalsie rozsirovanie 3G siete. O plane dalsieho rozsirovania budeme zakaznikov urcite vcas informovat.) Peter Novák Nic si z toho nerob, ja sa ich to pravidelne vypytujem ci uz na O2 fore, cez formular "napiste nam" na ich webe, na O2 infolinke, aj tu. Prelozene z PR reci do ludskej - vyhladovo 3G sice planuju rozsirovat, ale momentalne to nie je na programe dna. (Len aby, ked to uz bude na programe dna, tak aby uz nebolo neskoro. Lebo podla mna bolo neskoro uz vcera. ): Emil Cenki Cenkner Ach jaj....2 hodiny po dobiti kreditu .... a kredit nikde :( Robert Beker Pechac ach ten signal :-( Erika Era Bulková ja to robím takto.... idem do hornej podkrovnej izby, jednu nohu mám zapretú o kraj postele, odrazím sa a následne sa prehnem cez okno... potom vystrčím ruku smerom k Trenčínu, a nabehnú mi hned dve paličky na signále :D no ešte neviem ako to budem riešiť cez zimné obdobie... ale vždy lepšie ako Orange :D Slavo Labsky Mile O2, zase ste mi nauctovali smsky ktore som neposielal. Pravdepodobne mate chybu v systeme alebo niekto falsuje podrobny vypis hovorov :( Milan Méheš dobry den. mam otazku. minuta volania je spoplatnena 13centov. zostatkovy kredit mi cini 40 centov a bez dobitia kreditu sa nedovlam nikomu. co to ma znamenat? nielen u unych operatorov, ale aj u O2 mi za cas stacilo kreditu na nie celu minutu volania aby sa clovek aspon dovolal ze halo zavolaj mi naspat. to nehovorim o dalsich "o2 trikoch" ktore v poslednej dobe sposobuju ludom v mojom okoli problemi. moje telefonne cislo najdete v databaze pod menom s ktorym pisem tuto spravu. dakujem... atď.

21.10.2011 12:30 / vlado (zive.sk) 2 14 nahlásiť

ublizil ti niekto? treba ta trosku polutovat? chyby su vsade kde sa nieco robi, chyby sa ale daju odstranit. nevsimol som si ze by sa o2 niekde furt opakovane chvastalo ze ma najkvalitnejsiu siet aj napriek opacnemu nazoru zakaznikov na tuto orange siet tak ako to furt robi orange v case ked nemecka konkurencia buduje a zrychluje . ak je pre nich 15 rokov malo tak uz sa tesim ako v roku 2054 budem mat ich signal aj na cintorine. smutne. a to vsetko pri zavratnych ziskoch za cele obdobie ich fungovania na slovensku. trtosit s paritou kupnej sily tam kde sa im to hodi vedia. zaplatit za frekvencie nie. zaplatit za neschopnost dodrzat zakon o elektronickych komunikaciach tiez nie. platit musi len zakaznik. a ked nezaplati tak si priplati. predpisy platia len pre zakaznika. pre operatora by malo byt asi vsetko bude zadarmo alebo blizko zadarmo. a ziadne sankcie.

21.10.2011 12:31 / pfff (zive.sk) 15 1 nahlásiť

ublizil ti niekto? treba ta trosku polutovat?

21.10.2011 14:45 / M2 (zive.sk) 1 12 nahlásiť

Padol si na hlavu? Treba ti specialny pristup?

21.10.2011 15:18 / pfff (zive.sk) 7 1 nahlásiť

nie M2, tú svoju štátom pridelenú sociálnu asistentku si nechaj. písať ťa už naučila, možno za ďaľších 20 rokov dokáže aj aby si niečo zmysluplné bľabotal

21.10.2011 09:26 / vlado (zive.sk) 0 21 nahlásiť

v poslednom case mam aj ja podobne pocity. som zakaznikom orange od roku 2000. ak ja platiaci zakaznik platim za data skoro dvojnasobok toho ,co nejaky predplatenkar od ich virtualneho partnera ,tak nemam dalej o com. som neviazany po predoslych sklamaniach ze si uctuju poplatok este aj za predlzenie viazanosti som sa viac neviazal. to je dan za vernost? problem s pokrytim je aj v mojom pripade citelny. vonku na otvorenom priestranstve este ako tak ale v nutri v dome katastrofa. pravidelne vypadky pocas hovoru. jedna vec je pr a druha vec skutocnost. najvyssi cas dat moje peniaze niekomu inemu. nepotrebujem medove motuzy o dotovanych telefonoch ktore su aj tak drahsie ako v eshopoch. telefon si kupim sam podla vlastnych predstav a nebude posahany nejakym balastom. takze po jedenastich rokoch som uz rozhodnuty. ako vidim problemy su aj u inych zakaznikov a riesenie nikde. reci o dlhodobom procese situaciu neriesia.

21.10.2011 10:03 / PeterS (zive.sk) 0 39 nahlásiť

dlhodobý proces? si robia srandu? 15 rokov je krátka doba? 15 rokov parádnych ziskov nestačí na dokrytie? koľko si tak asi predstavujú že by im malo stačiť? a čo tak namiesto otravných reklám s antitalentami čo si chodia kupovať paušály investovať do kvality siete? čo tak namiesto pr článkov o najkvalitnejšej sieti aj nejaké reálne výsledky? čo tak namiesto masírovania mozgov o najväčšom počte zákazníkov aj nejaké skutky? čo tak namiesto predbiehania sa v rýchlostiach, ktoré sú len laboratórne aj nejaké zlepšenie z pohľadu cien? čo tak namiesto neustáleho pr napríklad priblíženie sa k rakúskym cenám? prečo rakúsky orange žije aj pri rádovo niekoľko násobne nižších cenách za rovnaké služby? prečo hovorca neporovnáva paritu kúpnej sily v rakúsku a na slovensku pri cenách služieb poskytovaných pod rovnakou značkou? treba pokračovať? nestačia tieto argumenty?

21.10.2011 12:31 / vlado (zive.sk) 0 17 nahlásiť

lepsie by som to nenapisal. 100% suhlas

21.10.2011 14:53 / webservis.sk/magazin (zive.sk) 0 14 nahlásiť

To všetko, čo robia, je asi tak desaťkrát lacnejšie ako to, čo by si ty od nich chcel. A tak zvýši nie len na ples v Opere, ale aj na plesové róby, jachty, hodinky a iné nevyhnutnosti... http://magazin.webservis.sk...

21.10.2011 14:50 / rasty (zive.sk) 0 8 nahlásiť

budes spokojny.cislo prenesene z orange v marci.mal som to urobit uz davno.

21.10.2011 09:01 / Zion (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

Ma niekto tip, ako na fone s androidom povolit data iba v narodnom roamingu T-mob, no v inom roamingu zakazat? Telefon ma iba zaskrtavatko na blokovanie datovej prevadzky v roamingu a nijako neviem ovplyvnit, aby pre niektoru siet data povolil tiez... V pokryti O2 som na 99% casu, no aj to jedno percento by potesilo mat vyplnene. Diky za kazdu radu ;-)

21.10.2011 09:07 / Marcel (zive.sk) Reagovať 8 4 nahlásiť

Zdravim...no ja byvam v dedinke Velicna, co je pať km od okresneho mesta, byvam na okraji obce, ale predstavte si, ze po neunavnom hladani som u mna v dome nasiel 3g siet s troma palickami...kedze mam mobilny neobmedzeny internet zapnem na Desire HD wifi hotspot a mam kraasne pripojenie v celom dome :) Cize niekedy treba mozno pochodit po dome hladat, hladat a hladat a mozno sa stastie na Vas usmeje :-D

21.10.2011 09:24 / T-M (zive.sk) Reagovať 17 2 nahlásiť

Koľko O2 fanatikov beží na kábloch a majú ten zlý Orange a Fibernet. Prečo nie O2 a 2GB za 11€? Napr. taký O2 fanatik M2. M2 v predajni Orange. Asi si zmýlil modrú s oanžovou. M2 viac mínuskuj. :)

21.10.2011 14:50 / M2 (zive.sk) 3 8 nahlásiť

Lubko, narozdiel od teba nejsom d...l a farboslepy :) V pripade pevneho netu nema Orange v mojej lokalite konkurenciu - ako jediny dodrziava a dokonca dava vacsia rychlosti ako uvadza STALE (aj v spicke), kdezto u UPC som na 60 Mbps maval casto rychlosti DSL aj mimo spicky. Pokial mi zozenies inu optiku v BA, pri ktorej platim 17,90 eur za 40 Mbps (obcas az do 45), nemam ale ZIADNY FUP a ziadne obmedzenia (+ verejnu IP) tak tam pojdem :) Krom toho ja mam stale DN, takze nemam dovod si davat 2 GB za 11 eur zvlast, ak cakam na toho noveho opa, co snad pride do konca 2012 :) Ale miestny posuk lubomir bude trepat kraviny aj keby dalo O2 internet zadarmo :)

21.10.2011 14:51 / M2 (zive.sk) 1 5 nahlásiť

A aby som nezabudol - narozdiel od teba, pre mna je ten internet do mobilu doplnok, nie primarny net ako pre niekoho, kto ma akoze faktury 50 eur mesacne, co pochybujem :)

21.10.2011 17:26 / T-M (zive.sk) 6 1 nahlásiť

M2 platím 20,16€ Telekomu za dáta. Z Orange som s netom odišiel, lebo Telekom mi ide rýchlejšie v uploade a 10GB mi stačí. Je to bez viazanosti. Modem mám z mobilného internetu 0 za 39€. To by som v O2 nedostal za tú cenu. :) Tvoj názor, že mobilný net nemôže byť ako primárny je zastaralý. Od HSPA to konkuruje káblovým pripojeniam. Pri kábloch začínajú najnižšie programy od 2Mb/s a to HSPA hravo zvládne (O2 nerátam tí majú v prevádzke polosieť, tak v plnej prevádzke nevytiahne ani 0,60Mb/s). :) Ospevoval si O2. Oni sa na globálnej stránke chvália, že sú najväčším operátorom v EÚ a nevedia na Slovensku postaviť optiku. VBlastne nevedia postaviť ani poriadnu 3G sieť ani v ČR. Aj taký J a T Towercom si stavia optiku na zelenej lúke a postavil si ju aj Orange na zelenej lúke. Mne mobilný net vyhovuje, lebo si ho vezmem kam chcem. Kábel je neprenosný. Navyše doma mi nezavadzajú káble. A keď si ospevoval aká je O2 super a bude mať LTE, tak ju používaj ako primárne pripojenie..... 2GB za 11€ a spomalené.... Ako v ĆR.....:-D

21.10.2011 19:16 / miso (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Lubko, Lubko, nechcel by si ty niekde viest prednasky na tuto temu? Obzvlast o tej zastaranosti kabloveho netu :-D Vacsinu tvojich dristov preskocim, ale uvedomujes si, ze pri kablovom nete je realna rychlost +- rovnaka ako reklamovana na rozdiel od toho tvojho super mobilneho internetu? ;-)

21.10.2011 20:57 / T-M (zive.sk) 3 0 nahlásiť

Ani by som nepovedal. Rýchlosť v kábloch tiež kolíše. Mal som 25Mb/s net od UPC a reálne to išlo okolo 12Mb/s a pingy tiež boli rozdielne. Ja nehovorím, že káblový net je zastaralý, ale nedá sa prenášať a musíš aj tak platiť mobilné dáta mimo domu. Ja si vezmem dátovú simku hodím do mobilu a je vybavené. 10GB mi stačí - filmy ani hudbu neťahám. :)

21.10.2011 21:09 / M2 (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Keby si cital, tak by si vedel, ze to o UPC som vravel aj ja. Krom toho je rozdiel ci pouzivas na 40 Mbps metaliku alebo optiku :) Doslova to mas ako 2G vs 3G :)

21.10.2011 22:09 / miso (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Ono mobilne pripojenie si nikto platit nemusi, nie kazdy je na internete zavisly, ze ano ;-) Ale to je kazdeho osobna vec. Okrem toho sme ti tu uz ale viackrat ponukli lacnejsiu alternativu kabloveho + mobilneho netu s lepsou cenou a aj parametrami ako je ten tvoj mobilny a ty si stale nechces dat povedat :-P

21.10.2011 09:59 / Charlie (zive.sk) Reagovať 0 10 nahlásiť

Suuuper ceny 3-[ V Rakusku za cca 15EUR 2GB k 2000min do vsetky sieti (nie ako u nas - doobeda, poobede, výkend a dalsie podmienky ako z rovnikovej Afriky) a kvantum SMS Nenasiel som ziadnu "normalnu ponuku" Nechcem ani tych 2000min, ale nech sa s "hlasom a datami" dostanem na nejaku rozumnu cenovu uroven, nie 40 a viac EUR

21.10.2011 21:20 / crash (zive.sk) Reagovať 2 11 nahlásiť

myslim ze je dobre ze ludia mozu pisat nazory na sluzby operatorov .. ja mam orange mobilny internet predminuly mesiac som prekrocil data .... asi o 4 dni po skonceni fakturacneho obdobia mi prisla SMS ze som prekrocil data nad ramec predpaltenych ... troska po FUNUSE ... no faktura prisla za tych fakt par kb asi na 75 eur ..... skusal som zistit ci dokazem zistit aktualny stav predplanych dat ale aktualizuju to len jeden krat za den tak ze to je dost zcestne cakaju na to kedy spravite chybu a oni sa nabalia na vasej nepozornosti ...................... ,...:-|:-|:-|:-|:-|:-(:-(:-(:-(:-(:-( ked si predstavim ze som im zaplatil za telefonovanie uz viac ako 40 tis eur v ramci mojej firmi je to nepochopitelne spravanie

21.10.2011 21:46 / crash (zive.sk) 2 8 nahlásiť

ono pomylit sa nie je tazke ak mate doma wifi a myslite si ze ste na nu pripojeny a zacnete stahovat trebarz navigon ... ono tento spas vas bude stat u ORANGUTANA asi 1600 EUR ... opravte ma ak sa mylim .... ... a verte tomu ze zvas tie peniaze ORANGUTAN DOSTANE .. pritom navigon stoji nejakych 70 eur ......

23.10.2011 11:08 / indeks (zive.sk) 1 3 nahlásiť

opravim ta, ak sa mylis. balik dat si mozes doaktivovat dodatocne, aby si sa vyhol vysokej fakture (ano, mohol by to orange robit automaticky, aby to pre zakaznika vzdy vyslo vyhodnejsie, ale...).

23.10.2011 09:06 / Megaloman (zive.sk) 7 2 nahlásiť

Chudacik si duchom chudobny ked na jednej strane pises NEZYSEL ze si im zaplatil uz vyse 40 tis. EUR v ramci FIRMI a zaroven pises dalsi NEZMYSEL ze za par kb /este tak za par MB by som to chapal/ ti prisla za data faktura na 75 EUR. Podla mna si decko ktoremu rodicia /podnikatelia/ kupili nieco od Apple a potom vyhubovali za vysoku fakturu lebo si sa pri tom machrovani zabudol pozriet na spotrebu. Nech ti kupia nieco s Androidom a nainstaluju program na kontrolu spotreby, potom ti to precerpanie nebude hrozit lebo ten program ti stopne data ked dosiahnes nastaveny limit !!! P.s. take nieco ako spatne dokupenie datoveho kreditu u Orange ti asi nic nehovori viac si k tomu najdi na mobilmanii

23.10.2011 21:38 / tana (zive.sk) Reagovať 0 9 nahlásiť

mam orange a je to katastrofa, slaby signal, stranky načitava tak dlho že to nakoniec človek radšej vzdá, myslím, že nie je nad ten "kábel"

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.