Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

Virtuálny operátor FunFón má stotisíc zákazníkov

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.167.171.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
53 príspevkov
20.3.2012 11:32 / .. (zive.sk) Reagovať 6 16 nahlásiť

Gratulujem.

20.3.2012 12:09 / Merfi (zive.sk) 6 6 nahlásiť

Vzhladom na to co ponukaju som myslel,ze to bude skor

20.3.2012 12:11 / 11 22 nahlásiť

len majster svetla pista lakatos sa na taku blbost nachyta....

20.3.2012 12:31 / botto (zive.sk) Reagovať 9 23 nahlásiť

Rýchly nárast zákazníkov sa dal čakať. Tuším FF bude 10.6.2012 oslavovať rok od zavevedenia výborneho bonusu 3.kamosi. Gratuľujem veľkému úspechu.

20.3.2012 13:52 / miso (zive.sk) 4 7 nahlásiť

Nuz, O2 malo po roku nejakych 400 000 zakaznikov a bol to podla mnohych prepadak (ano mali povodne 600 000, ale aj tak). Teraz ma FF po neviem akom case, ale isto je to viac ako rok 100000 a je to uspech. Zaujimavy meter :-D

20.3.2012 13:56 / la katosh (zive.sk) 5 7 nahlásiť

nejako sa musia utesovat :-D ze velky uspech

20.3.2012 14:13 / tomcop (zive.sk) 6 8 nahlásiť

Je rozdiel,ked prides na trh, kde boli 2 nenazrati a dohodnuti operatori a je to ine, ked prides v casoch,ked uz funguju 3 opovia a k tomu dalsi mozno 3-4 virtualni. Takze treba sa aj takto na to pozerat.

20.3.2012 15:11 / miso (zive.sk) 2 6 nahlásiť

Aj v case prichodu O2 uz bola penetracia okolo 100%, takze az taky velky rozdiel tam nie je. Priznajme si tiez, ze vacisna virtualnych operatorov tu vela vody nenamutila. ;-) A ked si pripomenieme kampan 4 SIM zdarma od FF, tak uz sme asi aj pri koreni tohot pomerne velkeho "virtualneho" narastu.

20.3.2012 15:44 / RastislavJ (zive.sk) 4 1 nahlásiť

A čo keď "Aj v case prichodu O2 uz bola penetracia okolo 100%" Stále je podstatný rozdiel či máš na výber z 2/3/3+4 operátorov

20.3.2012 15:50 / miso (zive.sk) 2 3 nahlásiť

A co? Tazsie sa bojuje na preplnenom trhu a preplneny bol uz vtedy. Okrem toho neexistovala moznost prenosu cisla. Tak neviem preco by malo byt teraz z toho vsetkeho take velke halo. To je vsetko

20.3.2012 16:01 / RastislavJ (zive.sk) 4 1 nahlásiť

Preplnený až dvomi operátormi? prenos čísla bol už pred príchodom O2 http://mobilmania.azet.sk/clanky/faq-prenositelnost... ... Aké veľké haló?

20.3.2012 14:32 / RastislavJ (zive.sk) 3 2 nahlásiť

"Podľa najprísnejších štandardov, ktoré započítavajú len zákazníkov aktívnych za posledné tri mesiace máme 287 tisíc aktívnych klientov. 213 tisíc našich zákazníkov využíva predplatené služby a 74 tisíc paušálne," nejako si sa sekol http://www.o2.sk/o-nas/novinky/archiv/2008... ... Zákazníci mali o jednú zlú skúsenosť s novým operátorom menej.

20.3.2012 15:08 / miso (zive.sk) 2 5 nahlásiť

A teraz co ako? Sa tu mam poskladat, ze niekto si da tu namahu vydolovat tlacovu spravu o pocte zakaznikov O2 po jednom roku? Je to viac ako tychto 100 000? Je!. Milujem takychto chytacov za slovicka. Mozes si spolu s pfff ist podat rucicku na pieskovisko. :-D

20.3.2012 15:40 / RastislavJ (zive.sk) 5 4 nahlásiť

"Sa tu mam poskladat, ze niekto si da tu namahu vydolovat tlacovu spravu " nie každý je taký neschopný aby vyhľadanie tlačovej správy bola pre neho námaha. A radšej trieska tu číslami, ktoré neovláda. O2 mala jedinečnú šancu : - nasratý zákazníci existujúcich operátorov - drahé služby - len dvaja konkurenti Výsledok : v 2008 roku strata 270 tisíc SIMjek a to aj v čase O2 Fér FF nemala ani jednu túto výhodu. Ešte ideš niečo porovnávať?

20.3.2012 15:55 / miso (zive.sk) 1 6 nahlásiť

-nasrati zakaznici su tu stale -drahe sluzby su tu stale -konkurenti su tu dokopy traja teraz - o jedneho viac a ako sa tu vyjadruje kopa diskutujucich "odbornikov" tak aj v o2 su nasrani = idealne podmienky -FF nemusi budovat ziadnu siet Dalej FF rozdaval karticky (nie po jednej ako O2, ale po styroch), otravuje vsade v TV a radiach... No neviem neviem. A vysledok? Nikto, opakujem NIKTO v mojom okoli FF nema a ani nad nim neuvazuje. Vyprsia bonusy a karticky FF skoncia u vsetkych spekulantov v suflickoch - to bude cely vysledok.

20.3.2012 16:12 / RastislavJ (zive.sk) 6 2 nahlásiť

- áno celých 600 tis ako pri príchode O2, takže môžme O2 zrušiť lebo nesplnila poslanie a vypísať nový tender na 3. operátora - Neviem volám v FF za 0€/mesiac + 10GB za 10€ v TM a tento mesiac 100 min do SK sieti za dobitie v tescomobile. To sa mi nezdá drahé. No ale dá sa aj draho - Konkurenti sútu 3+4 - to že nemusí budovať sieť mu pridá zákazníkov? O2 tiež mohlo rozdávať kartičky ale oni sa ulakomili na 50SK A čo keď v tvojom okolí nemá nik FF A čo keď skončia v koši? Aspoň budú musieť dať lepšiu ponuku.

20.3.2012 16:21 / botto (zive.sk) 4 3 nahlásiť

stači predlžovať 3.kaprov a budem ich mať stále.

20.3.2012 17:23 / RastislavJ (zive.sk) 3 1 nahlásiť

Ale nebránil by som sa, keby to zmenili na 4K, 5K 6K, ...

20.3.2012 17:35 / zxcvzxcv (zive.sk) 3 1 nahlásiť

na styroch koko ehm ov :D

20.3.2012 22:45 / miso (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Takze to znamena, ze si kopis kreditik na FF a nikam z neho nevolas. To je velmi vyhodne :-D Ja ti neviem ale prehadzovat si karticky medzi telefonmi, alebo premyslat, z ktoreho kam volat, mi nepride dvakrat vhodne riesenie. Co sa tyka O2 svoj ucel splnili. Ceny klesli (samozrejme mohli klesnut aj viac). To, že niekto nemusi nic budovat mu setri naklady a moze mat teda nizsie ceny. 50,- Sk nebolo nejako vela za SIM kartu v tej dobe a bolo to vratane postovneho. ;-) No a co ked v mojom okoli nikto nema FF? No to asi znamena to, ze s tymi 100 tisicmi to nebude az take horuce, ale bude to skor tych 25000 so 4 kartickami.

21.3.2012 06:56 / RastislavJ (zive.sk) 5 1 nahlásiť

- a prečo by som nemal volať? - prečo by nemalo byť vhodné riešenie. Máš snáď problém oddeliť 3čísla od ostatných? - nebudovanie siete virtuálom nešetrí náklady, lebo cenu siete zaplatí operátorovi, ktorý mu poskytol sieť -"50,- Sk nebolo nejako vela za SIM kartu" tak čo im bránilo to dávať zadarmo ako FF ten to posielal kuriérom - "No a co ked v mojom okoli nikto nema FF? No to asi znamena to, ze s tymi 100 tisicmi to nebude az take horuce," no práve to to neznamená

21.3.2012 11:53 / miso (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Ved sam si si napisal, ze volas z FF iba na FF = kredit sa ti iba kopi, lebo na FF volas zadarmo. Preco by to nemalo byt vhodne? Lebo, ked niekam volam, zvycajne vyberiem hned prve cislo z nejakeho kontaktu (ak ich je viac). Pri takych ako ty si musis najskor vybrat telefon/SIM, z ktorej ides volat a potom este vyberat aj cislo, na ktore ides volat a popritom vsetkom sa modlit, aby to cislo nebolo prenesene, lebo by si nahodou volal o par centov drahsie. Proste je to ako skrabat sa lavou nohou za pravym uchom :-D Nebudovanie siete nic nesetri? Aha, tak mat potom plne pokrytie hned od zaciatku, platit iba nejaky pausalny poplatok za siet (urcite mensi ako stoji vybudovanie siete) a nestarat sa o jej prevadzku (ziadne platy zamestnancov, co maju na starosti siet, ziadne platby za HW + opravy a energie). Ak je toto podla teba vyhodnejsie, tak prosim. Este nejaku tu perlicku nedas? :-D 50,- Sk nebolo vela, coho dokzaom bolo 600000 sim kariet. Ved kolko v tom case stala prima alebo easy? A kedze si si priznal sam, ze s tymi 100000 to nie je az take horuce, tak sa dostavame hned k mojmu prvemu prispevku, ze PRECO take halo po tolkych rokoch co je FF na trhu. ;-)

21.3.2012 16:02 / RastislavJ (zive.sk) 2 0 nahlásiť

- takže volať z FF na FF je podľa teba " nikam z neho nevolas." no potom áno nikam z neho nevolám to sa mi tie hovory teleportujú - takže celá moja nevýhoda je v tom, že ty máš problém mi zavolať (keby si vedel moje čísla). No ešte, že nie je u mňa problém oznámiť protistrane na ktoré číslo mi má volávať. To z ktorej volám ja ju práve zaujímať nemusí. - písal si o šetrení nie o tom či je to výhodnejšie. Zatiaľ si šetrenie nepreukázal. Predpokladáš, že si tie služby nedá operátor poskytujúci sieť dobre zaplatiť od virtuálneho? - Easy stála 100SK s 100SK kreditom voči 50/100SK s 50SK kreditom O2 karte - Máš už aj vlčiu tmu keď logiku máš už v prdeli dávno? Ale pre teba po lopate. To, že ty nemáš nikoho v FF neznamená to, že s 100 tisícmi to nebude až také horúce. Takže snívaj ďalej.

21.3.2012 20:13 / miso (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Opat raz slovickarenie. To "nikam" bolo myslene mimo FF. Nevyhoda je v tom, ze musis neustale mysliet na to, z ktoreho telefonu komu volas a este musis aj oznamovat kam ti maju volat. Pri tomto zgrlosskom systeme sa isto u teba objavuje kazda predplatenka, hoci aj o cent lacnejsia ako konkurencia. Mat ta v tel. zozname musi byt "radost". Takze sim O2 bola za polovicu = vyhodnejsie. Ohladne vlastnej siete ti bolo napisane nizsie, tak s prestan uz hrad na najmudrejsieho ;-) A ano, to ze FF v mojom okoli nikto nema, znamena, ze to nebude take horuce. Mojim okolie je totizto sirsie ako rodina, v tvojom pripade. :-D

22.3.2012 14:07 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Nauč sa vyjadrovať a nebudeš sa musieť sťažovať na slovičkárenie po tom čo napíšeš sprostosť. Oznamovať musíš len ak bi si zmenil primárne číslo na dovolanie sa. Stačí si to uvedomiť pred volaním a nemusíš na to myslieť stále. Ale verím tomu, že oddeliť troch ľudí od zvyšku tebe bude robiť neprekonateľné problémy. Už ani nehovoriac o možnosti mať tri skupiny ľudí. To by si definitívne skolaboval. To že bola za polovicu s polovičným kreditom ešte neznamená, že bola výhodnejšia. Už len napríklad platnosť kreditu tam bola 12mesiacov oproti platnosti kreditu na O2 karte s 3/6 mesačnou platnosťou kreditu. „Ohladne vlastnej siete ti bolo napisane nizsie,“ – je podstatný rozdiel niečo popísať a niečo vysvetliť a už nehovoriac niečo dokázať. Aby si to pochopil aj ty. Je rozdiel šetriť a mať to ekonomicky výhodné. Pre virtuála je ekonomicky výhodné, že nemusí mať/zháňať vysoký obnos peňazí a v prípade neúspech projektu sa jednoducho zbalí a odíde z trhu. Ale služby musí zaplatiť a teda nešetrí. To môže spraviť poskytujúci operátor, keď kúpi lacnejšie komponenty. Takže poznáš cez 5 300 000 osôb žijúcich na SK, aby si z toho dokázal určiť, že tých ostatných nie je 100 000 a teda FF zavádzalo. To ti potom gratulujem a ospravedlňujem sa, že som o tvojich záveroch pochyboval.

22.3.2012 21:21 / miso (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ahaha, tecie nam do topanociek, tak sa uchylujeme k urazkam? Ake duchaplne :-D Platnosz kreditu je vacsine ludi ukradnuta, kedze z tej karty aj VOLAJU a nemaju ju odlozenu v suflicku. Ja ti nemam co dokazovat, kedze sam sa ohanas tvrdenim, ze lacnejsie ta vyjde vlatna siet, tak prosim, mozes nam to tu dokazat. Ak na to nemas, suchaj pekne v kute nozickami ;-)

23.3.2012 08:40 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

"tecie nam do topanociek" si pobavil "tak sa uchylujeme k urazkam" cituj z toho môjho príspevku čo považuješ za urážku. Hej volám z tej FF a dosť a platnosť kreditu ma zaujíma, tak isto ma zaujímala aj platnosť kreditu na O2. A ak by si mal pravdu, že "Platnosz kreditu je vacsine ludi ukradnuta, kedze z tej karty aj VOLAJU a nemaju ju odlozenu v suflicku." tak by O2 nepotrebovala obmedzovať platnosť kreditu, ale platil by do zrušenia karty a tá by bola na dobu neurčitú tak ako fakturované programi. Jasné ty napíšeš bludy a keďže nedokážeš ani len vysvetliť ako to má fungovať nieto ešte aj fungovanie dokázať (čo od teba ani nik nechcel) tak chceš od druhého aby ti dokázal, že to tak nefunguje?

23.3.2012 11:44 / miso (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ano, do topanociek ti tecie. Sa prizri lepsie na ton tvojho prispevku. Ked dost z FF volas, tak co ta trapi platnost kreditu? Kto dost vola, tak mu nemoze robit problem raz za 3 mesiace dobit si kredit. Rovnako tak aj v O2. Toto trapi skor tych co nevolaju a spekulantov, co chcu za kazdu cenu ziskat nejaku akciu atd. Pokial viem, obmedzenu platnost kreditu maju vsetci operatori. Ja pisem bludy? Ked su to take bludy, preco sa potom nehrabe kazdy budovat svoju vlastnu siet? Sa uvedomte pane. Vysvetlene vam to bolo dostatocne v tejto diskusii.

23.3.2012 21:43 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

"Ano, do topanociek ti tecie. Sa prizri lepsie na ton tvojho prispevku." doteraz som si myslel, že do topánok tečie v tedy, keď druhá strana má nejaké argumenty dokazujúce, že diskutér sa mýlil a nie keď má nejaký tón. " preco sa potom nehrabe kazdy budovat svoju vlastnu siet?" koľko je licencii k dispozícii? žeby 3?koľko je využívaných? žeby 3? Tak že nám ostáva 0 voľných licencii k výstavbe sieti? To sa bude dosť ťažko budovať nejaká mobilná sieť, keď nie je k dispozícii žiadna vhodná frekvencia, však. Je podstatný rozdiel či ti niečo robí problém spraviť a či ťa niečo trápi. "Pokial viem, obmedzenu platnost kreditu maju vsetci operatori." tak to vieš zle

21.3.2012 14:32 / mim (zive.sk) 0 2 nahlásiť

"nebudovanie siete virutalom nesetri naklady..." Prepacte to ste tak naivny alebo to len hrate? Alebo ste to myslel ako zart? Najvacsi naklad u providerov je prave vybudovanie siete a nasledna udrzba. Malokedy reagujem na prispevky ale vacsiu sprostost ako toto som tu davno necital.

21.3.2012 16:05 / RastislavJ (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Takže predpokladáte, že operátor poskytujúci sieť dotuje virtuálneho a dáva mu to pod nákladové ceny?

21.3.2012 20:08 / miso (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Tak nam to vysvetli Rastik, ako tym operator setri, ze ma vlastnu siet? Podla tvojej logiky su v O2 vlastne uplne sprosti, ze este stale vyuzivaju narodny roaming, vsak? Tvoja teoria sa nejak rozpada uz v zakladoch :-D

21.3.2012 20:16 / indeks (zive.sk) 1 0 nahlásiť

tak protiotazka: preco potom nevyuziva narodny roaming vsade, kde sa da. pokial viem, podmienky pre 02 boli dost vlazne, takze nemuseli budovat ani tak, ako budovali...

21.3.2012 22:37 / miso (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Tak teraz neviem. Vsetci tu na cele s tebou vytykaju pokrytie O2 vlastnou sietou a zrazu tu zrovna ty ides vypisovat nieco taketo? :-D Neviem ake presne podmienky mali na % pokrytia, ale nejake isto boli. Narodny roaming vsak vypli vsade tam, kde maju uz svoju siet - teda v mestach, kde je vyssia vytazenost a prevadzka siete. Na vidieku a odlahlych oblastiach sa do budovania vlastnej siete ani len nechystaju. Je mozne, a aj hlboko pravdepodobne, ze cena za narodny roaming sa vyratava aj na zaklade vytazenosti siete. Cize z toho vsetkeho vyplyva, ze pre zacinajuceho operatora so zanedbatelnym poctom zakaznikov, je ovela vyhodnejsie vyuzivat narodny roaming, nez budovat vlastnu siet. ;-)

22.3.2012 00:38 / indeks (zive.sk) 0 0 nahlásiť

kde som ja tvrdil nieco take ako spominas? vlastna siet je narocna na vystavbu (financne), ale ak uz raz stoji, tak ryzujes na volaniach vo vlastnej sieti, na datach, na SMS, si sam sebe panom. prenajom siete je nenarocny na uvodnu investiciu, ale platis za vsetko a vzdy.. za volania vo vlastnej (ak teda nie si nieco ako funfon, co je len znacka - v principe vseobecne sa da povedat, ze na slovensku praveho virtuala nemame, vsetko su to tzv. "brand resellers", teda znackovi operatori), za data, matersky operator ta limituje v sluzbach a ich parametroch (ak ti matersky operator povie, ze tvoji zakaznici budu mat max 256 kbit/s, tak sa mozes aj na hlavu postavit a viac to nebude. a ze 02 nestavia siet v riedko osidlenych oblastiach? nuz, nemaju peniaze a aj keby ich mali viac, tak ich nechcu investovat. maximalizacia zisku, minimalizacia usilia (co samozrejme nie je nic zle, neprisli sem robit charitu). ono to vidno aj na tom, ze dokonca aj v miestach kde 2G siet je, tak BTS su na vyvysenych miestach, aby pokryli co najvacsiu plochu za cenu nizkej kapacity (zname problemy s rychlostou dat v EDGE oproti konkurencii su dokazom) + zla infrastruktura (to len na doplnenie, aby toho nebolo malo zleho na 02 :-D )

22.3.2012 10:55 / miso (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Cize si potvrdil, ze mam pravdu ohladne FF a narodneho roamingu. Narodny roamnig sa vo vacsine pripadov vyplaca, pretoze kym ti na SVK stoji kompletna siet, vrazis do toho neskutocne prachy (hornaty teren atd). A neviem co je zle na tom, mat BTS na vyvysenych miestach. Maju to tak vsetci traja. A problemy s rychlostou EDGE? Tak to je potom divne, ze mi to stale slapalo celkom fajn (oblast TN aj BB). Ono, ked sa najde v nejakej lokalite kopa trubirohov, co to vyuzivaju ako nahradu pevneho pripojenia a tahaju cez to vsetko mozne, tak ti nepomoze nic. Napriklad aj ten internet 0 od TM siel tak rok dozadu okolo 4Mbps a teraz sa ledva vysvihne na 1,5Mbps (oblast TN). A to sa chvastaju upgradom na 42Mbps :-/

20.3.2012 15:55 / Manobb (zive.sk) 7 4 nahlásiť

Zaujímavý meter ... "Nuz, O2 malo po roku nejakych 400 000 zakaznikov a bol to podla mnohych prepadak (ano mali povodne 600 000, ale aj tak). Teraz ma FF po neviem akom case, ale isto je to viac ako rok 100000 a je to uspech. Zaujimavy meter" OK, priznávam: v porovnaní "virtuálnych" operátorov malo 02 lepší nástup ako FF. P.S.: Doteraz som si však vždy myslel, že 02 je potrebné zaraďovať medzi klasických operátorov a nie medzi virtuálnych ... :-P ... i keď asi naozaj patrí skôr k virtuálom ako ku klasickým operátorom. Ktovie, možno časom predsa len prekvapia a zaradia sa medzi plnohodných operátorov s vlastnou sieťou bez potreby "priživovať sa" v národnom roamingu a podobne ... ;-)

20.3.2012 20:54 / ((( (zive.sk) 2 1 nahlásiť

No ked to porovnas s Tesco Mobile, ktore je tu ovela dlhsie, ma velku predajnu siet a maju len 58.000 zakaznikov tak je to vcelku uspech.

20.3.2012 21:19 / botto (zive.sk) 2 2 nahlásiť

odhadujem že 10.6 bude mať FF 150 tisíc.

20.3.2012 14:43 / O (zive.sk) Reagovať 2 5 nahlásiť

Funfón tiež zaspal ako O2 a nereaguje na ponuku Easy free. Na funfóne najviac chýbajú dátové balíky. Ja som sa vrátil do Orange na paušál Štart a cez kupón Musicjet mám 1GB predplatený do konca roka a stojí ma 2,84???. Hovory 0,12???.

20.3.2012 16:25 / Marko (zive.sk) 5 3 nahlásiť

Funfonu by stačilo dať kupóny na MusicJet - tie zlacnené a volania za 9 centov a bola by to neprekonateľná ponuka...

20.3.2012 16:33 / botto (zive.sk) 4 0 nahlásiť

tiež si myslím. Ale zrejme sa skôr dočkáme 100 percentného kreditu za dobitie.

20.3.2012 15:56 / botto (zive.sk) Reagovať 5 8 nahlásiť

Aj Easy Free tak ako FunFon majú tendenciu rýchleho získania zákazníkov. O tom niet pochýb. O2 bude mať špatné štatistiky za rok 2012

20.3.2012 17:17 / meno a meno (zive.sk) 2 6 nahlásiť

zákaznik : na jedno meno 5-6 simkariet = 5-6 sim ( aktivacii ) správne zákaznik : na jedno meno 5-6 simkariet = 1 zákaznik tam je ten problém ...

20.3.2012 17:18 / Marko (zive.sk) 4 1 nahlásiť

Ved prave ak to beru takto tak napr. my mame cela rodina funfon lenze objednaval som 4 sim na seba - to znamena jeden zakaznik ale 4 simky tak ak je to tak tak potom to je mozno aj 400 tisic aktivnych simiek :P

20.3.2012 17:22 / RastislavJ (zive.sk) 2 4 nahlásiť

Nie, robí sa to normálne SIM = zákazník

20.3.2012 17:20 / RastislavJ (zive.sk) 2 3 nahlásiť

A teraz si to premietni na právnickú osobu : zákazník 1 podnik 500 SIM 500 uživatelov

20.3.2012 21:51 / pfff (zive.sk) Reagovať 1 3 nahlásiť

pripájam sa ku gratulácii! po 1,5 roku milionových investícii do kampane sa úspech dostavil - až 100 tisíc aktívnych simiek z ktorých väčšina využíva len bezplatné volania, je skutočne obdivuhodný úspech! len tak ďalej orange! rovnako s kreditným internetom - záujemcom o DSL dávajú za 1€ balík kreditného netu s modem, simka kreditného netu má expiráciu 12.2012 - podobne ako FF ešte dlho predlho distribuoval simky s prelepenými dátumami expirácie, ta ale keď som tu písal dôvody prečo to nebude úspešný produkt, ej boli na mňa silné reakcie (to bolo pred zmenou na 1+1 a 3K zadara vrátane kritiky príšerného webu, ktorý medzitým bol kompletne prepracovaný, tarifikácia zmenená) zároveň FF zakape skôr či neskôr ak neurobia ďalšie zmeny - tých 100 tisíc sa dá očakávať že sú to 4rice sim, t.j. 25000 rodín, skupiniek, inak napísané, zákazníkov FF tažšie nájsť ako ihlu v kope sena, je to uzavretý okruh simiek na ktoré nevolajú ani zákazníci orange so zvýhodnenými volaniami vrámci siete, podľa reklamy tých môže byť až milión, FF neponúka nič zaujímavé okrem okruhu 3K... pyrrha by bol spokojný, po zverejnení ARPU a nákladov na šampón reklamu. miesto rehabilitácie zabehnutej PRIMA, CLICK trieštenie na malé nekompatibilné skupinky kde jedna výhoda je kompenzovaná násobkami nevýhod

20.3.2012 23:44 / Manobb (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Trefný príspevok. Obdobne i ja som tvrdil, že ak niečo neurobia s dátami, nemajú veľkú šancu zaujať. Volania 3 kamošom je síce užitočný benefit, ale na TOP SIM to jednoducho nestačí. Ani prieskum veľmi nepomohol (dáta sa nezlepšili) + navyše dnes už je konkurencia o krok vpred aj čo sa týka dĺžky platnosti kreditu (12 mes. EF oproti iba 4 mes. FF), takže aj u mňa išli kartičky FF do šuflíka a nahradili ich EF s 12-mesačným kreditom ... ;-)

20.3.2012 22:17 / indeks (zive.sk) Reagovať 1 1 nahlásiť

divne cisla.. napisem aj preco si to myslim. "K počtu čísel značkových operátorov zverejnil riaditeľ komunikácie Telefónica Slovakia, René Parák, len „zverejniteľný odhad“. Ten sa pohybuje na hranici 20 % celkového počtu zákazníkov, čo znamená, že služby v sieti O2 využíva približne 230 tisíc zákazníkov značkových služieb. Presný počet aktívnych čísel zo značkových operátorov v sieti O2 uvádza iba Tesco mobile, ku koncu minulého roka ich evidoval viac ako 58 tisíc." zdroj: http://mobilmania.azet.sk/clanky/o2-ma-o-stvrt-mili... ... ak teda "znackovych" SIM je v 02 sieti 230 tisic, tesco ma z toho zhruba 60 tisic, na ostatnych dvoch ostava 170 tisic, co pri uplne presnom rozlozeni sil by znamenalo zhruba 85 na 85 tisic pre naymobile a swanmobile. ak by vsak bol pomer co i len 100 a 70 tisic, tak jeden z tych zvysnych znackovych operatorov (ci uz nay alebo swan) by mal byt vacsi alebo rovnako velky ako funfon. mne teda vychadzaju 2 realne zavery: 1. znackovych SIM v sieti 02 nie je 20 percent ale vyrazne menej (moj osobny odhad je do 100 tisic), majoritu ma tesco (predpokladam podla znalosti znacky a kampani - pre zvysnych dvoch predpokladam tak 10-30 tisic SIM) 2. alebo tu mame utajeneho cierneho kona na trhu BR - ktory by sa ale zrejme pochvalil, ak by mal zhruba 100 tisic SIM, nie je dovod to tajit kazdopadne, moze mobilmania zistit, ako to je s tymi poctami? lebo ak cisla podla 02 sedia, tak tesco je zo 4 BR az na 3. alebo 4. mieste: - na 3. mieste ak FF ma 100, jeden z dvojice swan/nay ma viac a jeden menej nez 58 tisic (napr. pri 170 tisicoch 120 a 50) - na 4. mieste ak FF ma 100 a obaja z dvojice swan/nay maju viac nez 58 tisic (napr. pri 170 tisicoch po 85 tisic)

20.3.2012 22:18 / indeks (zive.sk) 3 2 nahlásiť

a ak cisla od 02 nahodou nesedia, tak... vlastne nic, na zavadzanie a klamstva od 02 sme si uz zvykli.. :-D

20.3.2012 22:27 / pfff (zive.sk) 3 2 nahlásiť

zverejnil len „zverejniteľný odhad“ to je odpoveď nie kvalifikovaný, nie odborný, nie relatívne prsné vyjadrenie ako "z nich je približne 20%" ale len a len „zverejniteľný odhad“ pri vyššom čísle by bol označený za blázna, pravdu priznať nemohol, lebo by bola útrpná, preto len "zverejnil len „zverejniteľný odhad“"

21.3.2012 10:34 / indeks (zive.sk) 2 0 nahlásiť

no pojem "zverejnitelny odhad" pri cisle 20 percent pre mna znamena, ze neuviedol presne cislo (napr. 18,53 percenta alebo cisla v tisicoch), ale kazdopadne by to nemalo byt ani 10 ani 30... takze sa zhovadilo 02 tak ci tak... ak to cislo je mensie (co podla mna je, kedze podla mna je lidrom BR v sieti 02 prave tesco a to malo necelych 60 tisic), tak neuvadzam blbosti zakryte carovnymi slovickami. to ako keby som uviedol, ze zverejnitelny odhad mojho zarobku je 2000 €, ale realita bude blizsia k 1000.

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.