Diskusia

Windows Phone 7.5 Refresh alias Tango: Čo ponúkne

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.226.161.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
87 príspevkov
3.4.2012 08:16 / iqlogic (zive.sk) Reagovať 32 15 nahlásiť

Zníženie už tak nízkych HW nárokov je podľa mňa len krok späť ...

3.4.2012 08:23 / Martin (zive.sk) Reagovať 1 13 nahlásiť

Veľa nového som sa teda nedozvedel. :-D

3.4.2012 08:32 / Marko (zive.sk) 41 11 nahlásiť

Hej v podstate tu bud nic nepisu alebo nic nove neprinasa....slaby update rovnako ako cely system :-D

3.4.2012 08:40 / over (zive.sk) 5 12 nahlásiť

Počuj ty expert na mobilné technológie, môžeš nám prezradiť aký OS a mobil používaš a akú verziu?

3.4.2012 18:35 / acmm (zive.sk) 2 11 nahlásiť

ocinko mu kupil iphone, ked sa parkrat doma oplieskal o zem, ze on ho chce :)

4.4.2012 21:56 / Lovap (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Ale no, chudáčik, nesúď iných podľa seba :-) To, že sa to tebe podarilo, neznamená, že rodičia iných detí boli tiež taký hlúpy ... :-)

4.4.2012 23:55 / acmm (zive.sk) 0 3 nahlásiť

mne sa narozdiel od teba podarilo to, ze ovladam gramatiku zakladnej skoly :) a urazky si nechaj pre svojich gangsta kamaratov v gangu, aby si bol este vacsi frajer. ono byt sprosty, nevzdelany velmi nie je k smiechu :) pripomina mi to istu mensinu rozmnozenu hlavne na vychode SR

3.4.2012 08:42 / XYZ (zive.sk) Reagovať 11 8 nahlásiť

Co presne znamena tato veta? "Tiež pribudne podpora nových jazykov vrátane slovenčiny" Podla mne znamych informacii bude slovenska lokalizacia az v Apollo alebo az v dalsej (mensej) aktualizacii po Apollo.

3.4.2012 08:43 / over (zive.sk) 11 12 nahlásiť

Nemáš pravdu a nešír nepravdy!

3.4.2012 09:24 / Dano (zive.sk) 2 9 nahlásiť

Tak daj info na clanok kde o tom pisu ze bude slovencina,lebo ja tiez som v tom ze slovencina nebude,len market sa spusti.Mne by stacila aspon slovenska klavesnica,ine ma netrapi.

6.4.2012 23:14 / ms (zive.sk) 1 2 nahlásiť

slovencina bude az vo WP8 teda Apollo

3.4.2012 09:28 / O (zive.sk) Reagovať 23 9 nahlásiť

WP7 vypustený narýchlo v r. 2010 pomaly ako Beta verzia nedokázal mať taký trhový podiel ako OS Bada. Ten má stále viac ako WP7. Android vypustený v r.2009 už v roku 2010 porazil starý Symbian a atakoval IOS. WP7 by mal mať názov v update ako reštart WP8. Doteraz nepozná slovenčinu.

3.4.2012 10:08 / peter pan (zive.sk) 3 29 nahlásiť

a preco ta to trapi? ako sam pises, tvoju oblubenu platformu WP neohrozi, tak co ta trapi ze vyjde nova verzia? vseobecne co nuti ludi komentovat pod clanky, ktore ich nezaujimaju. ked mal android ovela mensie zastupenie trhu, tak vsetci kricali ze predsa nejde o to kolko kusov sa preda. ked prisla bada, ktora tiez nikdy nemala a ani nebude mat sacnu konkurovat androidu alebo iOS, tak sa tiez kricalo ze sak to nevadi hlavne ze je to dobry operacny system. ja by som si v zivote nekupil android (aspon nie kym nevysla v4, ale ani teraz ma to moc nelaka) ale nikdy ma ani nenapadlo komentovat sprostosti pod clanky o androide o tom aky je ten moj operacny system super. WP si kupim, mne sa paci, teraz mam iphone, ten je ok, ale chcem vyskusat nieco ine, nieco odlisne a WP je pre mna to prave orechove. na pracu je super, hry som sa na telefone nikdy nehral a paci sa mi ze to nie su ikonky 4x6 (alebo iny grid) ale nieco unikatne. slovencinu som v telefone nezapol uz asi 13 rokov, to je to co mi bude chybat asi najmenej :)

3.4.2012 10:23 / O (zive.sk) 25 2 nahlásiť

Ja používam v mobile OS Bada. Mobil s Androidom používam na druhom čísle. Už Android 1.5 poznal slovenčinu. Skús na WP7 písať s diakritikou. To ti nehrozí a ja rád píšem aj e-maily a s diakritikou. Aj keby si mal češtinu bude ti tam chýbať ľ, ô.... Mne sa OS Bada páči lebo nie je prepojená na služby Google ani MS ani Apple. Je to najbezávislejší OS na trhu. K tvojej poznámke, že máš Iphone lendoplním ako sa Apple chváli, že má najvernejších zákazníkov. :) Ja budem fungovať na OS Bada, neskôr uvidím ako bude vyzerať TIZEN a možno Samsung ponúkne update na TIZEN. WP sa vyhnem. To by som si radšej kúpil Blackberry. :)

3.4.2012 10:30 / over (zive.sk) 1 27 nahlásiť

Teraz sa krásne ukázalo ako tupý a neznalý človek ide písať o WP7 a ani si nedá tú námahu si to overiť. Stačí ak si v WP7 vyberieš len českú klávesnicu a máš tam celú sadu SK znakov,čiže aj ľ,ô a iné. Netrep sprostosti a nezavádzaj!

3.4.2012 10:34 / XYZ (zive.sk) 2 9 nahlásiť

SVK lokalizaciu nemam ani na jednom zariadeni (PC, AV technika, mobily, ...) a kedze uprednostnujem pisanie bez diakritiky, tak mi ani klavesnica nechyba (na prac. PC nemam SVK klavesnicu ani nainstalovanu, kedze v praci komunikujeme vyhradne v EN). Ale ty si pretym ako napises blabol zisti fakty, kedze ľ, ô, ... sa da na WP7 v pohode pisat aj s CSY klavesnicou.

4.4.2012 07:14 / rebel (zive.sk) 6 2 nahlásiť

Na pracu? Na aku,co budes s wepeckom rylovat?, jedine to,na nic ine nie je dobry

3.4.2012 10:13 / Zaklinac (zive.sk) 25 16 nahlásiť

Ze si decko uz vieme. Ale ze si aj klamar, to je novinka. Android bol vypusteny v roku 2008. V roku 2010 mal Symbian 36.6 az 41% a Android 17.2 az 25.5 % (podla zdroja). Symbian bol prvy do roku 2011. Zmen radsej nick. Kazdy den sa viac zakopavas.

3.4.2012 11:17 / mental.disease (zive.sk) 17 15 nahlásiť

tusim prvy raz s tebou suhlasim :-) mrkvosoft si asi myslí, dame lacnejsie zariadenia (so "slabuckym" hw a nechutnymi obmedzeniami) a predaj/podiel stupne. Tudle nudle, nie je to o cene. Nedokazali to ani v "high endoch". Pritom ajFon or SGS II sa predavaju ako "teple rozky". Proste WP je nedorobeny zmetek. Obmedzenia hw (displej/foto/video/cpu..) počínajúc cez mass storage, nepodpora mSD, nepodpora dolezitych BT profilov (vlastne podporuje iba 5 z 31!), flash, lokalizacia, až po chaby marketplace, ktory cez pc ani nie je dostupny pre svk. A schvalne som si pozrel, mnou 20 najpouzivanejsich app pre android, wp ich ma dostupnych 6. Takze no way. Ak chce niekto stabilitu rychlost iOS ak funkcionalitu tak android. Ak by niekto namietal moju zaujatost, roky som spokojne pouzival WM (MDA Vario, HTC TyTN, HTC Touch Pro) - to bola sloboda a funkcionalita - az na to zastarale UI..

3.4.2012 11:23 / over (zive.sk) 9 13 nahlásiť

Tvoj nick ťa vystihuje,takže to asi tak všetko k tvojej osobe a tvojmu komentáru. Nazdar!

3.4.2012 11:34 / mental.disease (zive.sk) 10 10 nahlásiť

heh si mi to nandal. nejaké fakty, nebudú? k tomu BT: podpora WP http://support.microsoft.com/kb/2449475... http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_operating_system... duhy BT profilov a čo podporuju http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth_profile... http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_operating_system... funkcionalita jednotlivých OS pekne v tabulke: http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_operating_system...

3.4.2012 11:52 / jk001 (zive.sk) 7 17 nahlásiť

ach jo tabuľky tabuľky každý užívateľ má iné priority pre mňa je najdôležitejší faktor stabilita a ešte raz stabilita a rýchlosť ,bezpečnosť a garancia že ak potrebujem niečo ide to rýchlo spoľahlivo jednoducho a ergonomický, telefón je pre mňa prvom rade pracovný nástroj až potom hračka mal som na výber moje podmienky spĺňal iphone a WP7 keďže telefón je pracovný nastroj a musí si seba zarobiť iphone som vylúčil za jeho cenu máme vo firme 3 omnie 7 nerozvážne sme zariskovali aj z androidom ale do spoľahlivost a bezpečnosti má ďaleko aj keď tabuľkovo je najlepší len toľko pár postrehov z praxe nech si urobí každý obraz sám a vyberie čo mu najviac sedí nie sme male deti čo sa hádajú viac pásikov viac adidas čiže v preklade viac parametrov v tabuľke lepši systém PS aj tak najväčší problém všetkých smartfónov je výdrž batérie pri práci

3.4.2012 11:33 / jk001 (zive.sk) 4 14 nahlásiť

ach jo čo takto zoradiť si všetky najnovšie(tohtoročné) top modely androidu počnúc htc a sony ,samsungom SIII končiac koľko z nich má nevymeniteľnú batériu a nepodporuje rozšírenie pamäte garantujem že ani SIII nebude sd karty podporovať ono nemožnosť resetnúť telefón alebo vybrať batériu je na androide dosť risk jedna naprd aplikácia a si vieš čo teraz len na okraj omnia 7 za 8 mesiacov ani jeden reštart ani jedno zamrznutie a stále rovnako rýchla ked potrebujem hocičo ide to rýchlo a spoľahlivo kolega má SII ti neprajem počuť ked potrebuje napr súrne volať ale telefón sa reštartne to pekne naserie

3.4.2012 12:25 / mental.disease (zive.sk) 8 8 nahlásiť

vzdy tu budu Andoid fony čo budu podporovat SD karty treba si vybrat.. "nemožnosť resetnúť telefón alebo vybrať batériu je na androide dosť risk" - máš dojem, že iPhone alebo Xperia S sa nedá reštarovať bez vybratia baterie? :-D Motorola Atrix za 8 mesiacov žiadne zamrznutie, len 2x samovolny reštart.. Inak pozerám tú podporu WP v mínuskách a pluskách. No nejak mi to nejde do hlavy. Celosvetovo je udávaný podiel WP od 1,9 do 3,8%, Na slovesku necelé 1%. Vo svojom okolí poznám až jedného človeka s WP, ale sem ai chodia iba všetci čo majú metro :-D http://www.mojandroid.sk/android-os/statistika-and... ...

3.4.2012 13:00 / Nokia Positive (zive.sk) 1 6 nahlásiť

Dobre rano stara mama... cital si clanok poriadne? Na Slovensku sa oficialne zacal predaj VCERA !!!! a operatori ho zaradia behom par dni... O akom market share to chces hovorit. To mozem povedat ze narast aplikacii v Marketplace oproti min roku je 400% ) rovnaka kravina ako tvoje porovnanie aj ked je to pravda ) Je to system s perspektivou a silnou podporou velkych hracov a ked doladi plnu podporu s W8 tak tak to bude skvele a uplne porovnatelne s Googlom a Applom... btw ked chce tak velmi porovnanie pozri sem: http://www.microsoft.com/windowsphone/en-us/cmpn/s... ...

4.4.2012 07:10 / rebel (zive.sk) 5 2 nahlásiť

HTC sensation,ani jeden restart a na rozdiel od omnie 7 mi bezi background a mam ho plne naladovany aplikaciami

3.4.2012 11:37 / peter pan (zive.sk) 5 8 nahlásiť

ty si realne myslis ze o predajoch rozhoduje nieco z toho co si teraz pisal? myslis ze priemerneho majitela iphonu zaujima ci ma mass storage, microSD karty alebo BT profily (tipujem absolutna vacsina ci uz iphone alebo android telefon majitelov ani netusi co to je). mamicku co na iphone hra angry birds alebo manazera co si kupil android pretoze "predsa musim mat smartphone" vobec netrapi obmedzena sloboda alebo na druhej strane moznost nahrat si do telefonu 50 roznych GUI. hlavny problem WP je absentujuci marketing. opytaj sa nahodne 10 ludi na ulici ci vedia co je to Windows Phone. a ci vedia co je iPhone a Android. jasne ze ked sa opytam 10 svojich kolegov, tak 10 z nich to bude vediet, ale to nie je reprezentativna vzorka kupcov smartphonov. minule som sedel v podniku vecer a vedla pri stole sedeli dvaja chalani co mali kazdy WP a s nimi 3 baby a bol som fakt prekvapeni ako to tie baby zrali ked im ukazovali ten zahadny a neznamy operacny system...

3.4.2012 12:08 / jk001 (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Marketing WP7 do posial ani na Slovensku ani nemohol byť do marca oficialne nebol na slovenský trh uvedený žial sme malá krajina . ale na veľkých trhoch napr Anglicku beží marketing na plné obrátky a už aj prináša prvé ovocie síce pomaly ale stúpa predaj tel z WP7 Slovensko bude vždy na konci pre svoj malý trh a bez lokalizácie je pre bežných userov nezaujímavý žial to musím priznať ale WP je na trhu rok aj kúštik a kde bol po takom čase android a akú mal funkcionalitu čas ukáže či trh akceptuje viacej ako dve platformy ale neberiem to osobne ak WP neuspeje čo už

3.4.2012 13:57 / rebel (zive.sk) 9 5 nahlásiť

Presne tak,ja som kupu HTC s mangom trpko olutoval,wp ako os bol pre mna nocnou,tie obmedzenia a limitovana funkcionalita aplikacii to kompletne zabili,ja by som wp nazval skor senior smart phone,pekne velke tlacitka,vyuzitelnost temer nulova,ale stale otvoreny os

3.4.2012 14:32 / matoe (zive.sk) 2 2 nahlásiť

stabilitu a rychlost ma aj WP7 a co sa tyka obmedzeni, nie je na tom podstatne inak ako iOS. vymenoval si mass storage, podporu kariet, flash, to vsetko chyba aj iOS, u BT profilov neviem povedat, lokalizacia je otazka casu a marketplace otazka preferencii..

3.4.2012 10:09 / jk001 (zive.sk) Reagovať 1 4 nahlásiť

Podľa zatiaľ dostupných informácii a klebiet zverejnených na nete slovenskú lokalizáciu tango nebude obsahovať sú to však všetko dohady a MS sa oficialne nevyjadril ktoré jazyky pribudnú niečo však napovedia nové nástroje pre vývojárov SDK upgrade tango kde pribudli dva jazyky ale slovenčina to nie je takže uvidíme Poprosím ešte autora článku z akého zdroja má informáciu o slovenskej lokalizácii v tangu

3.4.2012 10:27 / Lubino (zive.sk) Reagovať 0 5 nahlásiť

WP7 Fresh je možné si už vyskúšať na HTC HD2 :-P

11.4.2012 16:18 / 0 1 nahlásiť

Jak vyskusat? Ja na nom normalne ficim ;-)

3.4.2012 10:33 / fail (zive.sk) Reagovať 14 10 nahlásiť

Takze pomaly pridavaju to, co konkurencia ma uz ROKY. A i tak stale chybaju uplne elementarne funkcie. O aplikaciach skoda hovorit. A ako bonus, novou slabsou HW specifikaciu zacina fragmentacia platformy.

3.4.2012 10:47 / jk001 (zive.sk) 4 13 nahlásiť

Fragmentáciu má aj android ale pekne zle výrobca si vyrobí lacný telefón ktorý laguje mrzne a je nestabilný a chýba aj info ktoré aplikácie pôjdu z marketu na 100% a ktoré mrznú nefungujú korektne čiže veľké sklamanie pre prvých majiteľov lacných androidov narozdiel od toho WP7 slabšie telefóny sú rýchle a stabilné a marketpalce pustí len aplikácie ktoré pôjdu na menších nárokoch čiže záver v danej cene a z daným procesorom rýchlejší stabilnejší android nenájdeš je to proste fakt , a stým momentálne nikto z Vás nič neurobí.

3.4.2012 12:31 / fail (zive.sk) 7 6 nahlásiť

Klames. WP na HW ako maju terajsie lacne Androidy nikdy nepojde, cize bude stat viac. Skus si dostudovat aspon HW specifikaciu pre WP a pozriet aky HW je v najlacnejsich androidoch...

3.4.2012 12:39 / jk001 (zive.sk) 3 7 nahlásiť

vieš čítať predpokladám že vieš kde som napísal že android nepôjde spustiť na slabších procesoroch ako wp7 otázne je ako pôde ale to neriešim napísal som citát v danej cene a z daným procesorom rýchlejší stabilnejší android nenájdeš či že pre menej chápavých v cene WP7 a s procesorom rovnakým ako v WP7 tango stabilnejší a rýchlejší android nenájdeš a dovolím si tvrdiť že ani SII nie je rýchlejšia a stablinešia ako omnia 7 osobné skúsenosti a čo tak trochu porozmýšlať až potom sa srápniť

3.4.2012 19:03 / R1S0 (zive.sk) 1 2 nahlásiť

a kolko rokov su tu os,ktore to uz ponukaju roky...? asi nie rok a nieco ako WP,ze? :-O ale ako provokacny prispevok si to napisal dobre. B-]

3.4.2012 11:10 / Reagovať 3 16 nahlásiť

Ach jaj...zase komentujú článok o WP7 tí, ktorí používajú iOS a Android aj keď sa ich to vôbec netýka. Ak boli novinky o vašej platforme, nepísal som tam kraviny, lebo ma to za prvé nezaujímalo a za druhé nebudem kecať o tom, čomu nerozumiem. Ale vy úplne v pohode a pre tých špekulantov, ktorí videli WP 7 aj to iba na obrázku, mám pár viet : Tango bude iba menšia aktualizácia, ktorá bude akýmsi vyladením systému pre low-endové smartphóny, nebude taký žrút ohľadom HW, o to väčšia bude aktualizácia Apollo, ktorá príde v druhej polovici roka a bude rovnako dôležitá ako Mango. Slovenčina, Marketplace a ostatné jazyky, krajiny by mali byť pravdepodobne už v aktualizácií Tango. P.s. píšem z WP7 a čuduj sa, mám tu diakritiku :D z niektorých špekulantov mi je do smiechu :D

3.4.2012 11:22 / jk001 (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Keby thomasovy niekto neveril ô ľ ä ú ť ach jo niekto je za hlupáka píšem z omnie 7

3.4.2012 12:14 / 6 2 nahlásiť

ked tak čítam väčšinou tu robia bohov zo svojich telefonov na 99% Androprďáci tým nie je nič donbré len zelený kontrolný orgán

3.4.2012 12:14 / O (zive.sk) Reagovať 2 2 nahlásiť

Keby ??echom ponúkli mobil, ktorý nemá českú lokalizáciu ani podoru. Tiež by m angličtina nerobila problém, ale ide o rincíp. Keby na americký trh dodali mobily s ruštinou a čínštinou ako jazyky, ktorými hovorí najväčší počet populácie na svete tiež by si taký mobil Američan nekúpil. To, že bude mať veľa spoločné s W8 je dobrá správa pre vírusy. To radšej Symbianovú Nokiu :) Na Symbiane nebol problém ani so slovenčinou. Ten OS zabila Nokia spojením s MS a svojími vyhláseniami. Predaje Symbianu padli až po oznámení spojenia Nokie s MS na samé dno.

3.4.2012 12:17 / pravda (zive.sk) 1 0 nahlásiť

ak budes pouzivat WP len presne na to, co dokazeaj symbian, tiez na nom nikdy nechytis virus :)

3.4.2012 12:25 / jk001 (zive.sk) 1 6 nahlásiť

už som sem nechcel písať ale vždy ma pobaví keď niekto počuje o WP7 alebo WP8 prvé čo tresne sú vírusy filozofia WP a jeho uzatvorenosť a strikne dané podmienky pre aplikácie 3-tích strán k čomu majú prístup a k čomu nie robí z WP momentálne najbezpečnejší systém na trhu to priznáva väčšina vývojárov ktorý vyvíjajú pre všetky tri platformy a WP8 pôjde v bezpečnosti ešte ďalej PS zapamätajte si aj keď prostredie bude dizajnovo podobné WP8 nebudú zmenšená kópia Windows 8 takže viac sa vzdelávať a až potom písať do diskusie blbiny o vírusoch na WP

3.4.2012 12:38 / O (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Na linuxových platformách nechytíš vírus surfovaním po nete. Na Symbiane som mal kedysi Eset mobile security. Na Bade mám Samsung security, ktorý scanuje stahnuté aplikácie. Len na linuxový soft si vírus môxže nainštalovať, iba sám užívateľ. Nevie sa tam nainštalovať sám Pri oknách nemá vírus problém. MS podľa politiky považuje Slovensko za nepodstatný trh a tam je Slovensko aj zaradené. Nech dajú ??í??anom anglickú verziu OS. :)

3.4.2012 12:45 / jk001 (zive.sk) 1 4 nahlásiť

no vidíš WP7 žiadny antivírus nepotrebuje on totiž ani žiadny neexistuje lebo čuduj sa nieje treba systém je sám o sebe bezpečný že , divné ale je to xixi

3.4.2012 13:17 / O (zive.sk) 9 0 nahlásiť

Daj si do google antivírus WP7 AVG. Nezabúdaj, že vychádza z deskopového systému. Dúfam, že ani na pc nemáš ochranný soft.

3.4.2012 13:22 / over (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Ty tupelo, keby si vedel,tak tento soft bol ihned stiahnutý z Marketplace,lebo to bol spyware a nie antivirus. Viac info tu: http://www.winbeta.org/news/wp7-avg-antivirus-ap... ...

3.4.2012 13:24 / H (zive.sk) 0 4 nahlásiť

co to melies sa hluposti? avg bol vyradeny z marketu kvoli tomu, ze sa pofiderne spraval. to je jedine, co sa o avg pre wp7 dozvies. wp7 nevychadza z desktopoveho systemu, avg bolo specialne napisane pre tuto platformu a s desktop win nema ani ciarku spolocnu. wp7 bezi na win CE, co totalne iny system. rovno napis, ze osx ma rovnaky zaklad ako win, lebo na nom bezi eset.

3.4.2012 13:25 / XYZ (zive.sk) 0 1 nahlásiť

To myslis ten Spyware pokus od AVG, ktory bol do par dni stiahnuty z marketu a automaticky odinstalovany zo vsetkych WP7 zariadeni?

3.4.2012 13:39 / jk001 (zive.sk) 0 3 nahlásiť

človeče dnes ale perlíš tak ti poviem polopate AVG nebol antivírus nemal žiadne funkcie antivírusu ale bol to pokus od AVG zbierať údaje z telefónu a posielať ich AVG. AVG si to následne vyžralo a dnes neccú o tom úlete ani počuť asi tak MS tento soft následne hneď odinštaloval zo všetkých telefónov v súčastnosti žiadny ativírus neexistuje googluj poriadne lebo mi je ťa fakt ľuto

3.4.2012 14:32 / 0 0 nahlásiť

Dnes tu človek príde o nervy...

3.4.2012 13:20 / H (zive.sk) 1 2 nahlásiť

"To, že bude mať veľa spoločné s W8 je dobrá správa pre vírusy." no tak nech sa paci, mozes tuto tvoju hlboku myslienku rozviest. zatial to vyzera, ze je to len take placanie do vetra, capkanie do vody a prdenie do vesmiru.

3.4.2012 13:28 / peter pan (zive.sk) 1 7 nahlásiť

ja tomu nejak nerozumiem, ked na linux nemozes chytit virus, preco si tam instalujes antivirus?? agrumentovat ze wp8 bude mat vela spolocne s w8 a preto tam bude plno virusov je ako tvrdit ze ked firefox je aj na linuxe aj na mac os aj na windows, tak vsetky windowsove virusy pojdu aj na ostatne os. realne mi povedz kedy si mal naposledy virus na windowsovej masine? a nemyslim nejaky cracknuty windows xp, ale riadne kupeny windows 7. pretoze ja si nepamatam. jedine ked mi vyskocil antivirus (MSE) tak ked som mal nejaky crack stiahnuty a to som robil dobrovolne. virus z internetu? kazdy moderny prehliadac (chrome napr) pracuje v sandbox mode, takze nic co ty nepovolis nema z internetu pristup do systemu. pokial aj nieco dovolis (eg stiahnes si to dobrovolne), tak pre nainstalovanim ti windows aspon 2x vynada ze je je to neznama aplikacia a UAC ta nikam nepusti kym to nepovolis sam, hlavne ak sa chce instalovat nieco do systemovych adresarov. jednoducho povedane cela agrumentacia "windows su same virusy, linux rulez!!" bola platna pred 10 rokmi, teraz uz nie. to ze linux nie je mozne nakazit virusom je tiez totalna kravina, pokial niekto chce, tak ti spravi virus na cokolvek aj na ladnicku, rozdiel je v tom ze virusy sa vyrabaju k nejakemu ucelu a ich ulohou je nakazit co najviac pocitacov, tak preco vyrabat virus na linux, kde nakazit to mizive percento pouzivatelov, ked mozes spravit virus na system, ktory pouziva polovica sveta...

3.4.2012 22:13 / bree (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Mal som dvakrat pred par rokmi legalny windows xp s kupenym esetom, ktory sa mi na nom j...l a cuduj sa svete dvakrat bluescreen a kazdych 5 minut surfovania na nete mi pisal system detekoval toto a hento :D windows 7 sa mi raz tak skvele restartoval, ze mi zmizli dokumenty aj cely office stastie, ze som ich mal skopirovane. Odvtedy len Mac OS X a Ubuntu nemam naladu ani dobre skusenosti s plastovimi oknami. Na WP8 sa tesim a WP by mohol byt kvalitny hrac vedla iPhonu, lebo N8 uz starne.

4.4.2012 07:48 / aaa (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Mam doma 10 rokov pc, v robote to s Xp 7 rokov a za ten cas som nevidel ani raz modru obrazovku, dokonca ani neviem ci vobec vo Win XP je nakolko som ju videl naposledny v minilom tisictoci na W95 a 95. tak isto ked sa nieco stane sem tam riesim ostatne PC vo firme, modru obrazovku som este nevidel ani na zioadnom oc mojich znamich. Minule som ale bol svedkom predvadzania macbooku ze aky je husty, parada suchal po touchpade posuvalo sa uzasne efekty a zraju je.j zamrznute, ano dakujem parada, neomysly system.

3.4.2012 12:28 / H (zive.sk) 1 5 nahlásiť

zrejme ten tvoj princip spociva v tom, ze v kazdej diskusii k wp nadrbes aspon 5 prispevkov o tom, ako nema slovensku lokalizaciu, ale iba cesku. ja fakt nerozumiem. ak ta to trapi, tak si ten telefon jednoducho nekupuj. mam velmi silnu pochybnost, ze by si ho kupil aj keby tam slovencina bola, tak o co ide?

3.4.2012 12:54 / HTCC (zive.sk) Reagovať 5 7 nahlásiť

Caute pouzival som dakedy androida a aj iOS android ma jedinu vyhodu ze sa tam da nahodit kadejaka custom rom to ma bavilo asi 2 tyzdne testovat a skusat ktora je najlepsia potom ma to omrzelo a vykaslal som sa nato neskor som androida predal zaobstaral som si Iphone to bola fajna zmena s nicim som sa nemusel zabavat telefon fical super nemrzol ani nic podobne po polroku som ho tiez strelil prec a kupil som si BB povedal som si skusim nemal som to este za par dni uz bol na inzerate :D momentalne mam HTC s WP system je svizny ziaden problem som spokojny ak by som sa mal vratit k inemu OS tak to bude asi iOS. V rodine mame xperia x10 mini ale ked to zoberem do ruky a chcem daco spravit tak ma ide porazit pokial sa telefon rozhodne aby mi vyhovel to je nevihoda androidu ze je ta v kazdom telefone naseru to uplne vsade aj ked to ten HW nezvladne..

3.4.2012 13:19 / RastislavJ (zive.sk) 2 3 nahlásiť

"vyhovel to je nevihoda androidu ze je ta v kazdom telefone naseru to uplne vsade aj ked to ten HW nezvladne.." však nekupuj tie čo to HW nezvládajú. Nik ti ich nenúti.

3.4.2012 13:39 / O (zive.sk) 7 2 nahlásiť

Mne na Samsungu Android nemrzne a ani na tablete. Chalan nevie čo chce. Ešte nemal mobil s OS Bada. Ale aj ten by asi predal. :) Otázka koľko vydrží na WP. Posledná veta v článku hovorí za všetko. :)

3.4.2012 13:39 / HTCC (zive.sk) 0 1 nahlásiť

ja ich nekupujem vobec len v rodine mame tu x10 mini ale neni moja ja by som to nechcel

3.4.2012 14:22 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Tak potom aká nevýhoda?

3.4.2012 14:07 / rebel (zive.sk) 11 3 nahlásiť

Svizny je bo to temer nie je smart,aplikacie nie su,nemas tam co okrem fartmasin co nainstalovat,background je nefunkcny,bodaj by nebezal svizne,ale smart phone je urceny na nieco ine,wp je niekde na pol ceste medzi hlupym telefonom a smartom,uvidime co prinese wp8,7ke zatial hovorim nie,wp je hanba ms,to hovorim ako dlhorocny uzivatel wm

3.4.2012 14:31 / H (zive.sk) 3 5 nahlásiť

aky typ aplikacie ti chyba medzi tymi 70.000 v markete?

3.4.2012 14:38 / peter pan (zive.sk) 4 10 nahlásiť

tak nam prezrad na co je urceny smartphone? na hranie sa hier? na bavkanie sa s user interface? twittrovat ze som na zachode? to ze tebe to nevyhovuje, neznamena predsa ze to nebude vyhovovat kazdemu... pre mna smartphone je na to aby som vedel ist na internet (to wp zvlada velice dobre a rychlo), pisat maily (podpora exchange, co moze byt lepsie ako mat mailoveho klienta priamo od vyrobcu servru?), pracovat s dokumentami (znova, ktory telefon bude pracovat lepsie s office dokumentami ako ten od MS?) a hlavne to vsetko potrebujem rychlo a stabilne. no a este baterka ma trapi a tam presne prehravaju nenazrate androidy, ktore sa predbiehaju, ktory bude mat viac jadrovy procesor a vacsi displej, ako keby to bolo na nieco realne dobre okrem hrania sa. (doma na stole mam 4-jadro a 24" monitor, na co mi to bude do vrecka?) vazne som uvazoval nad HTC Sensation ked teraz tak zlacnela a uz ma aj ICS, potom som si precital nejake diskusie a zistil som ze uzivatelia su radi ked im telefon vydrzi cely jeden den... to je to co presne potrebujem aby mi moj "bezdrotovy mobilny" telefon travil vacsinu casu v nabijacke.

3.4.2012 14:57 / over (zive.sk) 2 6 nahlásiť

Toho rebela netreba brať vážne, on si honí svoje ego tu na diskusiách ako sa len dá, vyťahuje android do nebies a účelovo zhadzuje symbian a android. Toto tupelo je len decko čo sa potrebuje predvádzať za každú cenu a vyvoláva flame.

3.4.2012 14:57 / over (zive.sk) 1 7 nahlásiť

zhadzuje symbian a wp7 som myslel :)

4.4.2012 06:52 / rebel (zive.sk) 5 0 nahlásiť

Dumbass,na internet ti staci barsjaky tupy telefon a na pisanie dokumentov vyuziva 3,7" displej len mongol

4.4.2012 06:58 / rebel (zive.sk) 5 0 nahlásiť

Netrep o baterii,smartphone je na pouzivanie,ani notebook ti nevydrzi bez snury bezat tyzden,mimochodom mojho mozarta som nabijal rovnako casto ako sensation

4.4.2012 08:11 / over (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Tak ty si teda riadny tupec a nie rebel :-D

4.4.2012 10:11 / peter pan (zive.sk) 0 3 nahlásiť

smutne ze som zatial od teba nevidel jeden konstruktivny prispevok, miesto toho aby si napisal nieco inteligentne zacnes pisat sprostosti o rylovani a nadavat do mongolov. predpokladam ze este aj drevenou palicou udieras do stola pred pocitacom :) miesto odpovedania na otazku na co je podla teba urceny smartphone, tak zacnes nadavat a pisat blbosti, jednoducho smutne :) (a zaroven usmevne) ja tiez tvrdim ze smartphone je na pouzivanie, ale zakladna poziadavka je ze ked rano vyrazim z domu, tak chcem aby mi vydrzal aspon kym zase pridem domov a to ked zvladne tebou spominany notebook, preco by to nemal zvladnut telefon?

4.4.2012 08:11 / over (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Tak ty si teda riadny tupec a nie rebel :-D

3.4.2012 13:33 / O (zive.sk) Reagovať 4 6 nahlásiť

Presvedčili ste ma. Utekám si kúpiť Lumiu.:-D

3.4.2012 13:42 / peter pan (zive.sk) 2 1 nahlásiť

ci si na to ale najdes cas popri vsetkom tom browsovani, hladani clankoch o inych operacnych systemoch a pisani blbych komentaroch pod nimi... mas iny telefon/OS ako je ten o ktorom je clanok? si s nim spokojny? nevymenil za iny? tak co ta ***** nuti pisat sem??

3.4.2012 20:40 / O (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Teba tiež nikto nenúti komentovať blbiny. :-)

3.4.2012 20:57 / O (zive.sk) Reagovať 1 1 nahlásiť

V Orange už je aj Lumia 710 aj Lumia 800. Teraz si neviem vybrať na nekonečný paušál. :-D

4.4.2012 06:47 / rebel (zive.sk) 8 1 nahlásiť

Mas to jedno,na oboch mas logo nokia

4.4.2012 08:11 / over (zive.sk) 1 6 nahlásiť

Tak ty si teda riadny tupec a nie rebel :-D

5.4.2012 13:36 / rebel (zive.sk) 3 0 nahlásiť

nove spravy z gsmarena.pokrytie trhu v %:november 11 wp-5,2..android 46,9...februar 12:wp 3,9%...android 50.1%!!!,taktiez na xda sa wp spomina len okrajovo,wp7 je prepadak,cisla veru nepustia,takze co,dumbass si tu len ty,over

5.4.2012 19:55 / Zaklinac (zive.sk) 1 2 nahlásiť

To, ze tie cisla su pre USA, si zabudol napisat uplne nahodou, vsak? Troll je iba troll. Mna pobavil ten Symbian, co ma 1,5 % a v Rusku mal cez 40 (aktualne tusim 26). A este je tu Cina, kamarat. Buduci rok budes velmi prekvapeny :)

5.4.2012 22:48 / rebel (zive.sk) 2 0 nahlásiť

No ved toto,rusko,rozsypane 20rocne bmw a pol kilova nokia v zadnom vacku kradnutych jeansov,sen kazdeho ruskeho retardovaneho mladika

5.4.2012 22:56 / tebel (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Prave xda developers su lakmusovy papierik kvality,nokiu tam nenajdes,wp7ke sa venuju Len okrajovo,

5.4.2012 13:37 / rebel (zive.sk) 1 0 nahlásiť

ked uz ta ani xda nepresvedci,znamena to,ze mas mobil len kvoli logu

6.4.2012 23:36 / julo (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Podstata Tanga pre slabsie telefony a teda aj obmedzeni je ta aby telefon fungoval rovnako svizne a ako na silnejsich telefonoch. Taketo telefony su urcene pre menej narocnych uzivatelov. V sucasnosti 95% aplikacii pobezi na Tango a zvysnych MS kontaktoval s navodmi ako optimalizovat aplikacie. Odporucam ist si pozriet Nokiu Lumiu 610 napr na Techdays v BA 18.4. Je tam stanok Nokie, kde maju vsetky modeli 900, 800, 710, 610. Ak porovnate lowendovy Android s Lumiou 610 rozdiel vo sviznosti a plynulosti je vyrazny. Ak neverite mozete si aj zasutazit so svojim telefonom proti Lumiam. Tu je par fotiek zo sutaze: http://windowsphonesk.wordpress.com/2012/04/05/natrela-mi-to-... ...

6.4.2012 23:54 / Julo (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

Chcel by som poprosit autota clanku aby uviedol chyby, ktore mali predchadzajuce verzie WP. Vyvoj kazdeho OS je na zaciatku kompromis medzi stabilitou a mnozstvom novych funkcii. V starsich verziach WP (podoben ako pro iOS a Androide) niektore funkcie naozaj chybali. Ale pisat o chybach je velmi neprofesionalne alebo skor uplne amaterske a zavadzajuce.

7.4.2012 09:47 / spokee (zive.sk) 0 0 nahlásiť

No mne WP 7.5 pride stale ako kompromis. Mam Omniu W 2 tyzdne a uz absolvovala prvy pad (softwarovy). Proste sa pri foteni sam restartol. Tiez mam problem s citanim PDF. Moc som to neskumal, ale pokial je Adobe Reader vrchol toho co mozem na tuto platformu zohnat, tak na tento prispevok prosim nereagujte, pretoze ten telefon vyhodim z okna ... .

15.4.2012 13:51 / James Doubler (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Vyhrajte: Samsung Galaxy Tab 10.1               Samsung Galaxy S II               Samaung Galaxy Note Súťaž je zdarma  http://technologydevice2012.blogspot.com/...

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.