Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

O2: Dotácie telefónov, neobmedzený paušál za 70 €

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.82.41.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
222 príspevkov
23.4.2012 10:08 / am (zive.sk) Reagovať 15 40 nahlásiť

sklamana som, ani len flat do o2 za 10 eur... na čo nám je zadarmo SMS? ludia nad 30 uz si radsej zavolame, je to pasual pre skolakov... 100 minut za mesiac je malo podla mna.. takze asi zostava nam moznost 2 SIMiek ako doteraz :(...

23.4.2012 10:22 / RomanBA (zive.sk) 18 11 nahlásiť

neuviedli tu vsetko, oddnes su v ponuke aj nove balicky: 10 € - neobmedzene volania v O2, 4 € - neobmedzene SMS/MMS v O2... na stranke O2 uz su tie balicky a dokonca sa uz daju aj aktivovat...

23.4.2012 10:31 / am (zive.sk) 10 4 nahlásiť

som na stránke o2 a nevidim, ziadne extra balicky na vyse... len tie, ktoré tam uz boli aj predtym

23.4.2012 10:44 / RomanBA (zive.sk) 7 8 nahlásiť

klikni na O2 Fer a tam si klikni cennik, tam ich mas vsetky ;-)

23.4.2012 10:44 / am (zive.sk) 4 6 nahlásiť

v cenniku som to nasla... 10 eur za flat v o2 v extra balickoch

23.4.2012 12:54 / pfff (zive.sk) 5 6 nahlásiť

:-D:-D:-D:-D:-D našla, našla, ale čo s ním, keď vďaka tejto revolúcií vo volaní všetci aj tak budú Platinoví? Neber úplatky, nebo se z toho zblázníš! nepočúvli :-/

23.4.2012 11:06 / viperman 7 8 nahlásiť

tak si nechaj o2 fer a aktivuj si balicek, mas 3x100 minut za 9 euro v ramci o2 :)

23.4.2012 11:36 / MM (zive.sk) 5 15 nahlásiť

Nehovoriac o nenapadnom predajnom triku. Je nim dost vyrazny rozdiel v cene ponukanych mobilov oproti spolahlivym internetovym obchodom a napriklad aj voci Orangutanu. Samozrejme, O2 ich ma vyssie. . . Co ak si vyberiem mobil, ktory je lacnejsi ako dotacia pre konkretny pausal? Alebo si nemozem vybrat mobil podla svojej potreby a vkusu?

23.4.2012 13:32 / RomanBA (zive.sk) 7 8 nahlásiť

a v OR si mozes vybrat hocijaky telefon k hocijakemu pausalu ?

23.4.2012 13:51 / MM (zive.sk) 1 1 nahlásiť

OR ma netrapi, ja sa pytam na O2. V jednej diskusii odpovedali ano, v druhej nie, tak ma to zaujima, nic viac. Len som chcel doplnujuce info.

23.4.2012 14:09 / MM (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Uz je to tam, vdaka.

23.4.2012 14:09 / RomanBA (zive.sk) 1 3 nahlásiť

"Je nim dost vyrazny rozdiel v cene ponukanych mobilov oproti spolahlivym internetovym obchodom a napriklad aj voci Orangutanu." - ked ta OR netrapi, koho si myslel tym orangutanom ? ;-) nemozes si zobrat lacnejsi mobil, cena mobilu musi byt minimalne o 1€ vyssia ako je dotacia k pausalu...

23.4.2012 16:13 / MM (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Tym som chcel povedat, ze ma netrapi ako je to u orangutana, ale ze na zaujima ako to je/bude u O2. Info uz bolo doplnene.

23.4.2012 14:46 / peter (zive.sk) 3 6 nahlásiť

aj ja som sklamany maly dat k sms aj hovori v O2 zadarmo.to by bolo aspon premna atraktivne ja napisem za rok max 50 sms a to iba cez vianoce

23.4.2012 16:33 / Veronika (zive.sk) 1 1 nahlásiť

No hovori s sieti O2 Slovensko boli pri Filipovi

23.4.2012 17:16 / Gustocoserehusto (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Kto tu co zase hovori? :-O Preboha spamatajte sa, aspon porozmyslajte co je to sloveso.

23.4.2012 10:12 / prasjak (zive.sk) Reagovať 10 38 nahlásiť

Fuuu! Takze ziadny lacnejsi flat aspon do vlastnej siete? VELKE SKLAMANIE!!! Tymto vlastne dosiahli co? Klasicke bohapuste pausaly, ake mali zvysni dvaja operatori v samych zaciatkoch (predtym nez zacali vymyslat blbosti s roznymi vecermi, vikendami, parnymi a neparnymi dnami a pod.) o2 fail!

23.4.2012 10:35 / ale ano (zive.sk) 5 14 nahlásiť

v sieti O2 mas za 10,- eciek, len to este nedopisali;-);-)

23.4.2012 10:12 / Jaa2 (zive.sk) Reagovať 4 55 nahlásiť

S tymto prisli v dnesnej dobe? Tomuto hovoria ponuka? Chceme stvrteho operatora!

23.4.2012 10:16 / memorex31 (zive.sk) 9 27 nahlásiť

Takze bez flatu v sieti O2? Neverím... :-( Zeby som po 3 rokoch dal papa O2???

23.4.2012 10:20 / Jojo (zive.sk) 7 36 nahlásiť

O2.........ha ha ha Ako chcete zabranit odchodom,ved to nekonkuruje absolutne easy. O2 operator do poctu, drahy jak vemeno.

23.4.2012 10:16 / Reagovať 4 40 nahlásiť

Očakávanie bolo veľké, realita je iná. Pred mesiacom som prešiel z O2 na Easy Free a dobre som urobil.:-)

23.4.2012 10:37 / maxos (zive.sk) 3 11 nahlásiť

Dettto. Plus tento tyzden idem preniest Orange na Easy Time.

23.4.2012 10:17 / abc (zive.sk) Reagovať 4 42 nahlásiť

Riadna somarina. SMS neposielam a 15€ za 100 minut je dost, nehovoriac ze tam neni ziaden net. Telefon som u operatora este nikdy nekupil. Proste ponuka uplne mimo mna a urcite mimo dalsich ludi. A ta palka za 70 je luxus.

23.4.2012 10:19 / roob (zive.sk) Reagovať 5 37 nahlásiť

jo a preco si to mam kupovat 100 minut za 15€, ked pri fer s balikom ich mam za 10€ ?? Koli flat sms? Zblaznili ste sa v tom O2? Nieze by ste znizili cenu 500MB balika na 1€, 1GB na 3€, 5GB 6€, 10GB 8€ a 20GB za tych 11 co je najvacsi balik. Vcera sa tu pisalo, ze bude flat do O2 a xy penazi za ostatne hovory, a to som pisal ze je blbost. Tak toto je mega turbo blbost :) takato ponuka.

23.4.2012 10:37 / nie koli sms (zive.sk) 4 4 nahlásiť

nielen koli sms ale je v tom mobil...;-)

23.4.2012 10:39 / indeks (zive.sk) 7 12 nahlásiť

za ten mobil predsa podla videa na 02 webe fakticky neplatis, tak nie celkom chapem, o com to rozpravas? :-) alebo zeby predsa ten mobil za 1 € ani v tom 02 nebol za 1 €? nehnevajte sa, 02fans, ale jediny mobil bez viazanosti dava na slovensku Orange.

23.4.2012 10:44 / roob (zive.sk) 3 8 nahlásiť

ok. za mobil ti daju 72€. 18x5 je ale 90. Takze prerobis. Inak kto si pre boha dnes kupuje mobil u operatora, ked si moze (ked uz teda nema hotovost) vybrat akykolvek na quatro za 10€ mesacne.

23.4.2012 10:48 / indeks (zive.sk) 6 9 nahlásiť

nehovoriac o tom, ze ta uvodna ponuka je dost uboha.

24.4.2012 08:41 / Matúš (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Ak chceš porovnať s O2 Fér, tak áno, pri Fér maš 100 minút za 10 Eur a tu za 15, ale na druhej strane máš nasledovné výhody, ktoré pri Fér nemáš: 1. 4 eurá na mobil 2. neobmedzené sms zadarmo 3. 10 centov za minútu po prevolaní (pri fér 13 centov) Samozrejme, ak nič z toho nepotrebuješ, tak to pre Teba význam nemá a potom je preTeba iný program lepší. Ale určite sú aj takí, čo to ocenia - napríklad ak si dokážu zmysluplne vybrať nejaký mobil z ponuky, ktorý by si tak či tak kúpili aj pri Fér, tak potom majú výhody 2 a 3 fakticky iba za 1 Eur mesačne, čo naozaj nie je zlá ponuka ...

23.4.2012 10:21 / Misiak22 (zive.sk) Reagovať 3 25 nahlásiť

Mohli do tych pausalov zakomponovat aj volne data. Toto vyzera ako ponuka starych znamych spred 5 rokov. SMS su pre deti.

23.4.2012 10:23 / Manobb (zive.sk) Reagovať 9 107 nahlásiť

Kvázi neobmedzene v Rakúsku 10 Eur (1000 min. pri 60+60) Neobmedzene vo Francúzsku 20 Eur (celé FR + vybrané pevné v rámci EÚ) Neobmedzene v Poľsku 20 Eur (celé PL) Neobmedzene v modrom Slovensku 70 Eur (SR+6 krajín EÚ) Hlavne, že sme všetci zdraví a jesť nám chutí ... Bravó modráci ! Nesklamali ste, Vaše pravidlá, Vaše ovečky ... ;-)

23.4.2012 10:31 / indeks (zive.sk) 8 31 nahlásiť

nehovoriac o tom, ze v ramci toho flatu mas niekde aj data, u nas akurad bublinky (alebo prd, ako si to nazves).

23.4.2012 11:00 / Merfi (zive.sk) 3 31 nahlásiť

A nehovoriac o tom,ze ak podnikas a mas realne viac penazi platis za neobmedzene volania len 55eur. Ak si len bezny zakaznik,ktory realne prevola menej,mas to iste za modrych lacnych 70eur. Obrovske sklamanie,ale pravdou je,ze naznaky boli az prilis ruzove:-D

23.4.2012 11:08 / Sklamany (zive.sk) 5 27 nahlásiť

A nehovoriac o tom ze ak podnikas tak z tych 55eur si este odratas DPH takze realne ta to stoji len 44eur.. v O2 si asi myslia ze sme vsetci sprosti..

23.4.2012 16:28 / +- (zive.sk) 0 5 nahlásiť

55 EUR s DPH je pri 20% DPH =45,83 EUR bez DPH -to len tak margo ;-) Základ počítaš zhora t.j. výslednú sumu s DPH delíš 1,2

23.4.2012 11:09 / indeks (zive.sk) 7 14 nahlásiť

naznaky ruzove, realita modra.

23.4.2012 11:12 / Fanatix (zive.sk) 4 25 nahlásiť

A nehovoriac o tom, že keď nevoláš, tak miesto 55€ zaplatíš len minimálne dohodnutú sumu a nie plných 70€. O2 už reálne nie je schopné konkurovať dvom gigantom. Túto ponuku nazvú ako? O2 unfér?

23.4.2012 11:23 / Merfi (zive.sk) 3 11 nahlásiť

Fanatix To mas pravdu,na to som ani nemyslel.To znamena,ze je to realne este drahsie. Ale predpokladam,ze uz coskoro nabehne uderka a zacne vysvetlovat,ake je to vyhodne Takze to skolenie bolo riadne dlhe

23.4.2012 11:25 / RastislavJ (zive.sk) 2 5 nahlásiť

Ak som to správne pochopil, tak ak kúpiš modráka s mobilom a potom hneď dáš zmenu na platináka tak by si zaň mal platiť len 58€/mesiac :-)

23.4.2012 10:38 / Ty si trtek (zive.sk) 14 9 nahlásiť

ukaz mi tvoju vysnivanu ponuku v OR a TM a potom tu pindaj...;-)

23.4.2012 10:41 / Misiak22 (zive.sk) 1 12 nahlásiť

Ved sme SPECIFICKY TRH ! My sme predsa ochotni liat do gagora nenazranym spolocnostiam.

23.4.2012 10:50 / RomanBA (zive.sk) 8 29 nahlásiť

doplnim: neobmedzene v oranzovom na Slovensku: NEMAME neobmedzene v pupuskovom na Slovensku: NEMAME lahko sa kritizuje iny, hlavne ked vlastny to ani len neponuka :-D:-D:-D a teraz ty pacient, ked porovnavas zahranicie a Slovensko, daj sem porovnanie OR A a OR SK :-D:-D:-D

23.4.2012 11:03 / Merfi (zive.sk) 3 12 nahlásiť

RomanBa To.ze ich duopol nema je pravda,ale zase maju super retencne ponuky a predplatenky o akych sa modrakom ani nesniva A co som ocakaval ja,ze to bude nieco aj pre beznych a menej majetnych ludi A tu namiesto cesty zlacnovania pribiju za pausal viac,ako ma podnikatel Nieje to podla tebe koniec uz aj tak nastrbenej ferovosti?

23.4.2012 11:06 / indeks (zive.sk) 5 14 nahlásiť

podnikatel musi setrit, aby ta mohol zamestnat, dat ti minimalnu mzdu a ty si z nej mozes kupit flat drahsi ako ma on. bezni ludia na to maju. nechapem, pre koho je ten flat - oplati sa len v pripade, ak ako fyzicka osoba prevolas viac nez 1000 minut.

23.4.2012 11:18 / RomanBA (zive.sk) 1 10 nahlásiť

ja si neviem vobec predstavit cloveka, ktory by tolko volaval a kade-tade... su ludia, ktori dlhe minuty vykecavaju, ale ti maju v drvivej vacsine aj toho "spolukecalka" vo vlastnej sieti, takze vyuzivaju FF, OR flat, Filipa, tusim aj v Podla seba je uz TK Flat alebo TK Easy time... je jasne, ze ani tato ponuka nie je pre kazdeho, sem vacsinou pisu mladi a ti bazia po nete, ti to tu zhodia pod ciernu zem... kvalita netu u nas vseobecne je chaba, OR ma vypadky, TK po zavedeni Easy nestiha a tiez vypadky, u O2 aj skoda o tom pisat...;-) ale zoberme ten najmensi pausal, platis 15 €, v tom si 4 € platis za mobil, cize 11 € mas na 100 minut a SMS mas flat... ked volas a zadari sa na hranu, volas za 11 centov/minuta... prevolas menej, aj tak ale zaplatis rovnako, toto mas ale aj u pausalov konkurencie... no posli napr. denne 1 SMS, pri beznej cene 6 centov uz mas 100 minut len za 9.20 € ( 11-1.80 )... a ten platinovy ? - nie kazdy ma na to, aby hned vyplatil 250-300 € za mobil, zoberie platinovy, po mesiaci prejde na Fera a plati 16 € za mobil+k tomu sluzby, co pouzije... a ma to bez viazanosti...

23.4.2012 11:28 / indeks (zive.sk) 2 6 nahlásiť

v tom pripade sa to ale dalo urobit ako balicek k Fer. prevolas 10 (15 - to je jedno, nejaku stanovenu sumu), dostanes 4 € bonus na mobil. neprevolas, zaplatis prevolane + 4 € (ako aj teraz, aksa rozhodnes zrusit pausal). a odstupnovane. ked to vedia podmienit utratou pri pridelovani bonusu za prechod, tak zjavne to vedia urobit vseobecne, cize aj pre tento pripad. a s Fer by si to mal flexibilnejsie.

23.4.2012 12:26 / RomanBA (zive.sk) 0 5 nahlásiť

takuto otazku som polozil aj operatorovi, ze na co to zbytocne komplikuju, odpoved: chodilo k nam vela ludi s otazkou, ci im vieme ponuknut pausal s telefonom za 1€ ako ponuka konkurencia... preto sa to vola O2 Pausal...

23.4.2012 13:27 / Busy (zive.sk) 4 15 nahlásiť

Pre blbych ludi blby pausal ... ;-) ;-) :-)) :-D

23.4.2012 14:08 / mememe (zive.sk) 2 7 nahlásiť

pekne povedane, v podstate pocuvaju hlas ludu ... a samozrejme nemozu za to ze lud je este stale blby, ved ked na takych ludoch ryzuje konkurencia preco nie aj O2 :-)

23.4.2012 10:25 / peter (zive.sk) Reagovať 4 16 nahlásiť

no strasne ma natento, beriem 7sim na easy, som zbytocne cakal mesiac

23.4.2012 10:27 / AS (zive.sk) Reagovať 3 42 nahlásiť

Som este aj zakaznikom O2, aj ked za posledny mesiac mam na fakture s Ferom velku 0, lebo som zobral na skusku Easy Free. Mobil mam vlastny, pouzivam hlavne net a okolo 30 minut volani do roznych sieti , SMS ziadne, na to mam net a vela volani tiez cez skype (casto videohovorov). O2 je raz tak drahe pri MOJOM vyuzivani smartfonu. EF 30 minut x 9 centov je 2,7E plus 2GB dat za 5E je 7,7E priemerne O2 30 minut x 13 centov je 3,9E plus 2GB dat za 11E je 14,9E priemerne Pokrytie / rychlosti / obmedzenia su tiez v neprospech O2. Cakal som co prinesie dnesok, ale ked na tlacovke nepredstavia nic pouzitelne, tak vyuzijem 30E bonus za prenos... O2 bol som s Vami od zaciatku, DN aktivovane hned pri uvedeni ale ak je toto naozaj vsetko a na tlacovke sa to len potvrdi, tak papa...

23.4.2012 10:29 / roob (zive.sk) 2 6 nahlásiť

daj mi pls odkaz na tych 2GB dat za 5€, nic take neviem na tcom stranke nasjt...

23.4.2012 10:31 / peter (zive.sk) 5 8 nahlásiť

http://www.telekom.sk/osobne/telefonovanie/mobi... ...

23.4.2012 10:35 / roob (zive.sk) 2 3 nahlásiť

a ide to normalne v notebooku? s usb modemom? alebo mi daju 2 simky 1 do fenu a 1 do usb modemu? skocim do predajne neska.

23.4.2012 10:47 / mirik (zive.sk) 1 10 nahlásiť

dostanes iba sim kartu easy free ak chces usb modem tak si kup v T kreditny internet za 39E, kredit predatujes, sim vyhodis a do modemu das easy free a si vysmiaty :-D alebo second hand modem

23.4.2012 10:48 / roob (zive.sk) 0 3 nahlásiť

ja modem mam. A iternet chcem primarne do notebooku, moze byt aj v telefone ale nemusi. Vsade mam internet iba na chate nemam. V telefone nepotrebujem.

23.4.2012 10:56 / mirik (zive.sk) 2 5 nahlásiť

ide aj v nb kupis za 9E easy free s 9 E kreditom das do modemu posles sms a datujes easy ;-)

23.4.2012 11:11 / x (zive.sk) 3 2 nahlásiť

Skutocne to ide, das Easy FREE do modemu a mas internet v notebooku v pohode a za super cenu

23.4.2012 12:14 / bombardier (zive.sk) 2 4 nahlásiť

Ja používam telefón ako modem k notebooku a funguje to bez problémov, takže by mal fungovať aj samostatný modem.

23.4.2012 10:47 / AS (zive.sk) 1 13 nahlásiť

Ide to normalne aj v USB modeme, mne to doma v BA davalo pri speedteste dl 6-7mbps a up okolo 6mbps, ping 80-100ms. Testovane u kamarata na tej bielej vlozke co daval pomaranc. Videohovory na smarte cez skype nesekaju, nepadaju ako u kyslika s osekanym internetom, lebo skype je p2p prenos a treba ho oshapovat podla bubliniek ;-) . Ale zase pri rozbehu EF bol problem s padanim netu, po reklamacii a resete netu od nich to slape ako hodinky. Jedine na co si musim opat zvykat je doplnat kredit na predplatenku, faktura bola pohodlnejsia, ale zase co tam nemam, to neminiem :-D

23.4.2012 15:38 / roob (zive.sk) 2 6 nahlásiť

tak som bol, 2 simky mi k easy free nechceli dat, tak som zobral na skusku easy free. 2 karty maju k Podla seba 1 - 50min vsade + neobmedzeny net za 9,9€, len viazanost 24mes. Uvidim co a ako a ak fajn, prenasam cislo. Vy*erte si oko O2 aj s 500 mega netom za 6 euro a gigovym za 8. Banani.

23.4.2012 10:39 / Poppop (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Donedavna bola najlacsia ponuka pre socky (podľa miestneho maniodepresivneho manobba). Či to už neplatí? :-D

23.4.2012 10:37 / peter (zive.sk) Reagovať 0 12 nahlásiť

flat za 10 eur je v o2 fer cenniku platnom od dnes...

23.4.2012 10:37 / naco mi je dotacia (zive.sk) Reagovať 5 24 nahlásiť

na telefon, ked ich ma o2 predrazene? Da sa zobrat pausal za 70 eur aj bez tej dotacie 16 eur, takze by to bolo za 54eur? Ak nie tak nech si s tym pausalom vypichnu oko. Hlavne v tych pausaloch zufalo chybaju data, mile o2 dnes je rok 2012, je mi z Vas smutno.

23.4.2012 11:13 / feťak (zive.sk) 7 12 nahlásiť

v o2 je rok 1985 a prave zohnali 1 kaalkulacku od vietnamcov za 300 kčs

23.4.2012 10:48 / sovereign (zive.sk) Reagovať 3 15 nahlásiť

mno, ak by namiesto neobmedzenych sms dali radsej nejaky datovy balik, tak by som to bral, takto nie...

23.4.2012 10:53 / abc (zive.sk) 1 15 nahlásiť

Presne tak. Doma mam jednu fer kartu kde su sms na 6 mesiacov zadara, zatial som z nej neposlal este ani jednu sms. A ani neplanujem. SMS ma nezaujimaju.

23.4.2012 10:57 / msxx Reagovať 1 8 nahlásiť

Nakoľko 70 € paušál dáva zľavu pri telefóne, tak pre zákazníkov, čo telefón nechcú je to prehnane drahé. Veď Moja firma stojí 55 € najviac a zákazník bez telefónu preplatí navyše 15 €.

23.4.2012 11:00 / peter (zive.sk) 1 11 nahlásiť

ale hlavne na moja firma nemusis povinne mesasne platit az 55e, kdezto tych 70e musis platit aj ked prevolas len napr. 200min

23.4.2012 11:26 / NoName (zive.sk) 1 5 nahlásiť

toto je zásadný problém tejto ponuky, že "bonus" ti dajú len keď zoberieš telefón. Ale keď ho nezoberieš tak nič? Trochu nelogické. 70€ - 16€ (zlava na mobil, teda vlastne príplatok ) je záhadne 54 EUR čo je tak trochu podobné 55 Eurám za flat ...

23.4.2012 10:59 / indeks (zive.sk) Reagovať 5 53 nahlásiť

Poprosim pritomnych, aby povstali a minutou ticha si uctili pamiatku maleho Filipka, ktory zavinenim rodicov umrel kratko po oslave prvych narodenin. Filip - 5.4.2011 až 22.4.2012

23.4.2012 11:14 / BaBa (zive.sk) 1 14 nahlásiť

Hlaska dna. :-D:-D:-D:-D:-D Mohli by to dat na titulnu stranku MM. :-D

23.4.2012 15:21 / 3 3 nahlásiť

Nechce sa mi verit, ze Filip je uz po... Niekto pred par dnami v diskusii napisal, ze este budeme plakat za Filipom a ano, mal pravdu. Keby na zaciatku dali Filipa 20 a volania za 0.13, bolo by to super. Kazdopadne, Filip 30 bol podla mna najlepsi produkt pre bezneho cloveka s neobmedzenymi hovoromi do vlastnej siete... Cest jeho pamiatke :-(

23.4.2012 10:59 / Peto (zive.sk) Reagovať 4 13 nahlásiť

Minuly tyzden som sa zaviazal v T-mobile na dalsie dva roky a ako vidim urobil som dobre kedze mam za 5,- Euro mesacne 1,5GB dat a 40minut do vsetkych sieti (podla seba 1, bez telefonu-s bonusovym balickom a 50% zlavou z poplatku) O2 sa na retencne oddelenie T-mobilu nechyta...

23.4.2012 11:02 / peter (zive.sk) Reagovať 2 14 nahlásiť

nieco na sposob palenia moreny? spolocna rozlucka s o2 sim?

23.4.2012 11:15 / ... (zive.sk) Reagovať 3 17 nahlásiť

Ešte jednu revolúciu v O2 a z platinového bude platinový+ za 100€. Je to o produktoch ktoré majú O2 finančne obohatiť a vytiahnúť z ovečiek O2 viac financííî

23.4.2012 11:16 / pravda (zive.sk) Reagovať 2 5 nahlásiť

zase tie kokocke tabulky pausalov a somarin, komu sa to chce lustit...

23.4.2012 11:18 / Fanatix (zive.sk) Reagovať 4 17 nahlásiť

Kde je teraz ten trtko, čo zo školenia odchádzal celý nadšený s tým, že pomaranč a pupuš sa teraz zapotia? Chlapče, keď vyrastieš a absolvuješ viac tých vymývaní mozgov na školeniach, možno budeš mať aj vlastný názor a neohúri ťa kadejaký tréner, predtým "úspešný" podomový predajca hrncov, s kadejakou chuj0v1nou.

23.4.2012 11:34 / Lwes (zive.sk) 3 20 nahlásiť

Výsmech do tváre SLOVÁKOV. Ku všetkým "paušálom si samozrejme pripočítajte sumu za Internetový "balíček" napr. 500 MB za 6 Eur. Potom sme na sume 21 Eur. Za 100 min a 500MB je to šklbanie slovenskej husy. SMS, nahrádza napr Viber, G-tolk a ine... oni to dobre vedia... Osobne len verím, že ludia na SK sa už tak ľahko oblbnúť nedajú !!! Potesil by som sa napr. neakej akcii... niečo na sposob mesacneho bojkotu operatorov... tak aby im klesli nehorazne zisky.... :)

23.4.2012 11:20 / iqlogic (zive.sk) Reagovať 3 22 nahlásiť

No to sú nám za akcie ... flatový program za 70€? To je skôr na smiech keď napríklad v takom Poľsku ho majú cca za 20€ ... ako vidím, žiadny z našich operátorov nedokáže človeku ponúknuť absolútne nič výhodné ...

23.4.2012 11:30 / indeks (zive.sk) 2 12 nahlásiť

nie nie.. toto nepis, pride RomanBA a napise, ze je to super, lebo nikto iny to na slovensku neponuka. cize aj keby to bolo za 100, 200 ci 500 €, tak je to super, lebo to nikto neponuka. ze o 100 km dalej to maju za dvacku? a ze v tom maju aj data? no a? my na to mame. bezny clovek na to ma, nemusi setrit ako podnikatelia, ktori to maju za 55.

23.4.2012 14:18 / RomanBA (zive.sk) 5 6 nahlásiť

daj citaciu, toho mojho "ze je to super" ;-) alebo opat bluznis ? ;-) inak v Polsku maju aj super ceny na sol, nevadi, ze je cestarska, tomu nad tebou zachuti :-D podla mna ju bude pridavat aj do zakuskou, ved za tu cenu, co by nie ;-)

23.4.2012 14:43 / iqlogic (zive.sk) 5 4 nahlásiť

Až rozum zastáva nad tým ako veľmi sú dnes ľudia obmedzení ... čo má soľ spoločné so službami operátorov? Či akože naši operátori majú tak úžasne kvalitné služby, že si tie vyššie ceny môžu dovoliť? B-]

23.4.2012 21:29 / indeks (zive.sk) 1 1 nahlásiť

ok, nenapisal si super, ale ani si tu cenu neodsudil... iste si pochopil, ako som to myslel, ale zviedol si to na slovickarenie a odpoved nejako ututlal.. takze ako? aj za 100 by si napisal to iste? a za 200? a za 500?

23.4.2012 23:56 / RomanBA (zive.sk) 0 4 nahlásiť

na to, aby som tu cenu odsudil, by som ju musel s niecim porovnat, ale s cim, ked na Slovensku zatial nik iny flat neponukol ? ponuky zahranicnych operatorov su sice pekne, ale nie su platne na Slovensku... a kde najst u nas meritko ? ak niekto prevola denne hodinu, t.j. 1800 minut mesacne a zaplati za to 70 €, je to vela ? ak ano, tak preco sa tu napriklad ospevuje 9 centov/min pri EASY free, ked s tou cenou by to stalo 162 € ;-)

24.4.2012 06:56 / Manobb (zive.sk) 0 0 nahlásiť

"na to, aby som tu cenu odsudil, by som ju musel s niecim porovnat, ale s cim, ked na Slovensku zatial nik iny flat neponukol ?" RomanBA, prepáč, ale vyznieva to dosť alibisticky, pretože z tohoto pohľadu vlastne nodsudzuješ potom asi ani cenovku 500 Eur. Však aj 5.555 minút môže predsa niekto prevolať, že ? Nie, nie, indeks od Teba chcel odpoveď v tom zmysle, či zdravý rozum ešte pripúšťa tak diametrálny rozdiel oproti Európe ... 70:20 je veľký nepomer Ak by išli operátori na hranici červených čísiel každý rok, tak by som pripustil rozdielnosť trhu vo FR, PL a SK. Ale nejdú, tzn. ryžujú v pohode a nie je to teda iba o veľkosti trhu, ale o tom, že ľudia nemajú častokrát "zdravý rozum" a platia nehorázne predražené paušály. A FLAT za 70 Eur medzi ne rozhodne patrí ! ;-) Trochu súdnosti pri platoch 300-700 Eur/mesačne by zaiste neuškodilo ani operátorom a ani niektorým zákazníkom (prepáč mi to, ale k nim radím aj Teba) ...

24.4.2012 08:15 / RomanBA (zive.sk) 0 2 nahlásiť

opakujem este raz, kde najst meritko, kde urcit hranicu v pocte minut, ktore uz nenazveme "ohranicene minuty", ale uz to mozeme nazyvat FLAT ? 500 minut ? - asi nie, kedze operatori maju v ponuke programy s vacsim poctom predplatenych minut 1000 minut ? - mozno ano, mozno nie... ale ak ano, tak suma 70€ je vyborna, ved 90% tohto fora ospevuje EASY free a 9centov/min, cize tam by to stalo 90 €... ale zase mozno ani toto nie je spravna hranica, kedze operatori maju aj 1500, 3000 minutove balicky volani vo vlastnych sietach...

23.4.2012 11:28 / Fanatix (zive.sk) Reagovať 3 27 nahlásiť

Tak to už hej! Kvôli tomu urobiť taký humbuk, naťahovať to mesiac jak gumku z gatí a nakoniec toto?! Myslím si, že z marketingového hľadiska sa táto ponuka operátora mala objaviť v cenníku celkom nenápadne bez aktívnej mediálnej komunikácie aspoň by si operátor nepoškodil meno.

23.4.2012 11:33 / jeefko (zive.sk) Reagovať 35 13 nahlásiť

skoda ze pri tych prispevkoch nie je uvadzany aj vek prispievajucich lebo mam pocit ze sem pisu babatka... a teraz k tej ponuke easy free... sledujem na stranke ratam a akosi sa nemozem zbavit pocitu takeho klasickeho kedysi eurotelackeho teraz telekomovskeho O*EBU... ktosi v prispevkoch pisal ze z easy free vola len za 7,7 eur mesacne (hovory za 0,9 centu a k tomu internet 2gb za 5eur), pocitajme spolocne teda podla podmienok uvedenych na stranke ruzovej... na zaciatku za potrebujete dobit sumov minimalne 10 eur aby sme mohli volat za tych 0,9 centu... OK dalej k tomu ziskavam internet na dva tyzdne zadarmo OK ale k tomu aby sme ten internet mohli vyuzivat do konca mesiaca si potrebujeme aktivovat balicek surf 30 za 5 eur co mi cini mesacne 15 EUR natvrdo... neviem o akej vyhodnosti to tu teraz hovorime ale nevadi... v tom spociva cely jeden velky O*EB vo vyhodnosti volani... neberem fakt nizke ceny volani internetu ale treba si uvedomit ze na slovensku nejestvuje pausal ktory by bol nizsi ako 15 eur... OK o2 neponuka datovy balik ale je to na vybere zakaznika co preferuje... ale ovce ktore sem prispievaju jednoducho nechapu alebo nechcu pochopit... tak napr... EF : 15 eur(0,9 centov volanie, 0,6 centov SMS a k tomu 2 GB net) O2: 15 eur(0,15 centov volanie, sms free, 0gb net) cize je uz na volbe zakaznika co si vyberie

23.4.2012 11:42 / ... (zive.sk) 9 17 nahlásiť

tvoje vzdelanie najvyššie je pomocná škola:-D modráci ťa majú véľmo radi, máš pravidelné soc. dávky či ako.

23.4.2012 11:59 / jeblina (zive.sk) 14 7 nahlásiť

hlavne ze ty si vzdelany a inteligentny paci sa mi ako podrazdene reagujete na vytahovanie penazi od operatorov ktory by svoje ponuky nedokazali zlacnit az po prichode tretieho operatora... a ty obmedzenec ruzovy si plat vyhodne kde chces

23.4.2012 12:46 / pfff (zive.sk) 5 6 nahlásiť

v kolónke je "Meno:" nie "Kto som:" za úprimnosť máš bod, tvoje názory to potvrdzujú na 120%

23.4.2012 13:30 / jeefko (zive.sk) 5 3 nahlásiť

ty mozes vyuzit svoje socialne davky a vyuzivat pausal pre chudobnych nechat sa o*ebavat nadalej v zlozitom systeme pocitania a dobijania sa urcitych sum.... a nabuduce kalkuluj aj s poctom odoslanych sms ktore su na slovensku dost podstatnym cislom... a potom sa mozme bavit o nakladoch a vyhodnostiach

23.4.2012 13:46 / pfff (zive.sk) 4 6 nahlásiť

j.e.b.l.i.n.a. či jeefko, "kvalita" príspevkov rovnako "vysoká" ostatní O2 GURU sa doteraz z toho spamätávajú, o pár hodín po otupení logického kritického uvažovania sa tu objavia, budú kázať novú "bibliu" v tomto prípade "bliju" zatiaľ ti ďakujem za hájenie o2sk priemer odoslaných sms na jednu simkartu je tak vysoký, že po uvedení 100 kusového balíku uviedli 50 kusový, ani to nepomohlo, tak k sms pridali aj mms a... stále nič moc predaj tak a teraz dajte 15-70 € kvôli free smskám... inak všetko ok, nie?

23.4.2012 14:12 / jeblinajeefko (zive.sk) 6 7 nahlásiť

ked mi chces vyvratit moje tvrdenie ty inteligent oruzovany daj sem cisla konkretne a bavme sa o nich... ten poskomunisticky operator ti uz nacisto zgumoval mozog alebo ti posledne zbytky vernosti stale drzi ten buzik z reklamy... :D keby nebolo O2 tak si volas este stale s tvojim relaxom 55 za 500 skk... sudruh docent ing.

23.4.2012 16:00 / pfff (zive.sk) 2 4 nahlásiť

uf, už som sa bál že ty dáš niečo čo vyvráti to moje a potvrdí to tvoje

23.4.2012 23:09 / S_M (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Ano, to je pravda, volali by sme s relaxom 60 alebo 55 viac za 474 sk s DPH, ale bohuzial teraz to telekom vratil O2. Sam vlastnim SIM karty obidvoch operatorov a musim povedat, ze mne vychadza momentalne lepsie telekom aj kvoli lepsiemu pokrytiu 3G a lepsej cene za internet.

24.4.2012 08:28 / RastislavJ (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Nevolavi by sme s Relaxom. O2 nebol jediný kandidát na 3. licenciu.

23.4.2012 11:45 / Peto (zive.sk) 3 16 nahlásiť

ako nech sa na tu ponuku O2 pozeram z ktoreho kolvek pohladu neviem tam najst nic prevratne a svetoborne... Je tu niekto koho tato ponuka oslovila a planuje ist do toho? Mna osobne vobec, kedze mi v tych pausaloch chyba internet...

23.4.2012 11:49 / ... (zive.sk) 3 9 nahlásiť

tebe internet a O2 súca 3G sieť. Už vieš kde je chyba.

23.4.2012 13:51 / pfff (zive.sk) 3 12 nahlásiť

2012 telekom uvádza predplatenku s netom zadara alebo za 5€ o2sk uvádza svetoborný paušál za 15-70€ s free sms, za prenos čísla zadarmo sms na polroka do vl. siete 2015 netuším čo telekom, ale o2sk zavedie službu "fax cez sms" neobmedzene len za 25€ mesačne

23.4.2012 11:48 / clovece (zive.sk) 3 10 nahlásiť

ked oni su babätka, tak Ty si 99 rocny skoro slepy dedo. Pretoze pri tom priklade za 7,7 eur mesacne je uvedene, ze sa vztahuje na pretelefonovanie 30 min. mesacne. Preto to dobitie 10 eurami netreba opakovat kazdy mesiac, ale staci raz a pri spotrebe 30min x 9 centov = 2,7 eura mas predplatene na 3,7 mesiaca. Ale internet treba dobit kazdy mesiac za 5 eur, preto 2,7+5=7,7.

23.4.2012 11:57 / jeefko (zive.sk) 6 7 nahlásiť

za predpokladu ze vela nevolam ale ak volam tak sa nevyhnes tym 15 euram mesacne... cize zlozite a neprehladne komplikovane klikanie po strankach telekomu....

23.4.2012 12:06 / zbytocne kluckujes (zive.sk) 2 4 nahlásiť

nazval si niekoho babätkom len preto ze sam si slepy. Staci si to chlapsky priznat, alebo byt aspon ticho.

23.4.2012 13:36 / pfff (zive.sk) 2 3 nahlásiť

v jednom príspevky priznal kto je, do kolónky meno: dal "je.b.l.i.na"

23.4.2012 12:03 / wpr (zive.sk) 0 2 nahlásiť

pri nacasovanom dobijani za 10e a vyuziti tych 15dni netu zadarmo (po uplynuti 5e na 30dni) + spotrebe 30min mesacne sa clovek vie dostat do 80e/rok... kazdy 1,5mes dobijes za 10e =80e z toho spotreba bude cinit 8x5 za net + 2,7*12 =

23.4.2012 23:16 / S_M (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Mozno hlupa otazka: Kupim si easy free, dam si tam 10 euro, dostanem net na 2 tyzdne, potom si kupim ten surf 30, bude mi ten surf platit len 2 tyzdne, alebo celych 30 dni, teda aj 2 tyzdne dalsieho mesiaca? teda, ze mozem striedat? Dobijem si -> mam 2 tyzdne zadarmo -> kupim si 30 dni net -> dobijem si -> mam 2 tyzdne zadarmo. a dalsia otazka: ked pocas prebiehajuceho obdobia sufr 30 si dobijem kredit, zacne sa mi to 15 dnove obdobie bezplatneho netu az po ukonceni surf 30, alebo sa to bude prekryvat dnom dobitia kreditu? Dakujem za odpovede

23.4.2012 12:12 / Fanatix (zive.sk) 1 14 nahlásiť

A ja sa na to pozriem z druhého pohľadu. Mesačne prevolám cca 200 minút do všetkých sietí. V OR platím teraz 40€ za 150 minút + Non stop + 1GB internet. Ak prejdem na EF a zaplatím 10€ v prvej polke mesiaca a 10€ v druhej polke mesiaca, tak získam 222 minút volaní a internet zadarmo na celý mesiac, netreba nič iné, len použiť hlavu.

23.4.2012 12:45 / Misiak22 (zive.sk) 3 2 nahlásiť

Tak pockat pan kolega. Neviem co tu splietas o 15 eur natvrdo. Nikto ta nenuti platit mesacne 15 €. Dobjies si 10€, na nasledujuce 3 mesiace mas hovory 0,09 c/min. Net si das 2GB za 5€ (v O2 za 11€). Hoci ten ich internet zadarmo (na 15 dni) je nevyuzitelny, stale to je lepsia ponuka ako O2.

23.4.2012 12:52 / mozem sa opytat (zive.sk) 2 2 nahlásiť

preco je ten ich net zadarmo na 15 dni nevyuzitelny? Zaujima ma to cisto ako potencialneho zaujemcu o easy free. Vdaka za odpoved.

23.4.2012 12:56 / pfff (zive.sk) 1 0 nahlásiť

lebo je to "len" 100MB / deň plnou rýchlosťou, potom spomalenie na 64kBit/s a on to nikdy nemal radšej ti odporúči na mesiac 100MB za 3€ v o2sk so spomalením na 16kbit/s

23.4.2012 13:06 / takze ked si dobijem (zive.sk) 0 3 nahlásiť

tak ten 15 dnovy internet zadarmo je len 100MB/denne a potom spomalenie? Tak to ale teraz trochu sklamany, na strankach telekomu o tom nikde nie zmienka, asi to maju klasicky zasite niekde v cenniku dole miniaturnym pismom. Skoda. http://www.telekom.sk/osobne/telefonovanie/mobi... ...

23.4.2012 13:32 / pfff (zive.sk) 2 0 nahlásiť

neviem, zavolaj si na 0800123456, mne nie je problém 5€ mesačne za net, dobíjať 2x10€ mesačne len preto, sa mi nechce aj keď sa to dá a je to ok, proste ja dám za net 5€ a nič viac neriešim možno keby som prevolal z nej mesačne tých 15-20€ ale na to mám easy time, 15c za hovor, easy free na net + k tomu mi dobiehajú iné čísla ale mal by byť aktivovaný surf1, čo je tých 100MB denne (toľko na mobile nepresurfujem, notebook hádam nebudem dobíjať 2x 10€ mesačne, hromadiť kredit) ale ak by som mesačne prevolal nad 15€, potom by som mal sim v mobile, na to mi tých 100MB denne je až až, po spomalení 64kbit/s ešte stačí aj na skype hovory, keby niečo

23.4.2012 14:07 / Dakujem (zive.sk) 0 0 nahlásiť

zistim

23.4.2012 13:59 / juro (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Hlupost, net na 15 dni zadara po dobiti obsahuje 1 GB dat. Potom pride spomalenie. Taka odpoved z Telekomu. 100 mega zadara na net na 7 dni je pri dobiti sumou mensou ako 10 €!

23.4.2012 14:08 / Juro Ti (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Dakuje;-)

23.4.2012 13:08 / Misiak22 (zive.sk) 1 0 nahlásiť

No neviem ako ty, ale ja vyuzivam internet viac ako 15 dni. To akoze 15 dni od dobitia mozes surfovat a potom co? Budes bez netu do dalsieho dobitia? Alebo budes dobijat vzdy po 15 dnoch?

23.4.2012 13:18 / A preto je nevyuzite (zive.sk) 0 0 nahlásiť

to si snad robis srandu, nie? Si myslis ze kazdy ma potrebu dobijat az vtedy ked Ty? Mna zaujimaju iba parametre internetu ktory dostanem na 15 dni ako bonus ked si dobijem za 10 eur. Kolko mozem denne preniest plnou rychlostou? Su na tom 15 dnovom nete nejake obmedzenia? Dakujem za odpoved.

23.4.2012 13:12 / AS (zive.sk) 1 3 nahlásiť

"preco je ten ich net zadarmo na 15 dni nevyuzitelny? Zaujima ma to cisto ako potencialneho zaujemcu o easy free. Vdaka za odpoved." Vyuzil som 14 dni po dobiti a net bol plne pouzitelny, ale je pravda, ze nad 100M za den som sa nedostal. Im+, RSS, WEB, Skype, Waze, Gmaps, Locus - bez problemov. Rychlost rovnaka pri "zadarmo" ako aj pri zaplatenom Surf30.

23.4.2012 13:16 / AS (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Nevyhoda "zadarmo" internetu je ta, ze treba deaktivovat inet balicek po dobiti, v mojom pripade surf 30, aby sa "zadarmo" dalo vyuzit a na konci "zadarmo" inetu zase balicek aktivovat. Takze opruz a nebudem vyuzivat. Taktiez zabudnutie sa moze vyjst draho. Ale na konci "zadarmo" inetu mi dosla SMS ze halo, dnes ti to konci, sprav s tym nieco. Aktivovany surf 30 sa automaticky reaktivuje po 30 dnoch, ak je dostatocny kredit.

23.4.2012 13:24 / Dakujem, toto som (zive.sk) 0 2 nahlásiť

potreboval zistit. Ta smska na konci obdobia bude stacit. Este musim niekde zistit ci tam je alebo nie je obmedzenie 100MB/den plnou rychlostou. Ale este raz vdaka, pomohol si mi.;-)

23.4.2012 13:49 / AS (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Nie je za co ;-) Este na doplnenie, ak chces vyuzivat vyhody inetu zadarmo pri balicku Surf 30, tak dobijat nad 10E na konci 30 dna, pockat na sms o internete zadarmo, deaktivovat surf 30 cez SMS, pouzivat 15 dni inet zadarmo a po prichode SMS o konci inetu zadarmo aktivovat cez SMS surf30. Vhodne pre ludi co radi setria vsade a maju cas zaoberat sa tym, mne staci trvalo aktivovany balik s 2GB za 5e a raz za cas tam doplnit cez IB par drobnych ;-)

23.4.2012 14:01 / Rhade (zive.sk) 0 0 nahlásiť

takzte to mam chapat tak ze tych 30dni je presnych 30dni ako trhaci kalendar a nie je to fizovane na konkretny datum aktivacie? a teda cely ten proces co si napisal je len otazkou nejakych tych centou na aktivovanie a deaktivovanie sluzby? (naklady)

23.4.2012 14:20 / AS (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Surf 30 je presnych 30 dni. Aktivujes 1 februara a skonci 2 marca :) Teda pri neprestupnom roku :-D

23.4.2012 14:28 / AS (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Aktivacne a deaktivacne SMS su zdarma. Musis ale na to mysliet dopredu, sledovat stav kreditu a doplnit tak, aby ti to dobijanie nad 10e vyslo na konci 30 dni, co sa nie vzdy da, staci kupit listok na mhd cez SMS alebo poslat darcovsku SMS alebo viac volat a budes potrebovat rychlo dotlct kredit mimo, tak "zadarmo" nevyuzijes (mimo vacsieho objemu dat), ak sa ti kryje so surf 30... Pripadne mat dostatocny kredit na vykrytie necakanych vydavkov, ale to su viazane bubaky na simke. Ziaden z operatorov nie je charita a kotuhy to maju preratane a je len na tebe, o kolko sa nechas obtiahnut :-))

23.4.2012 12:59 / jeefko (zive.sk) 6 1 nahlásiť

stale sme tu akosi pozabudli na tych ktori smskuju... to si do nakladov nezaratavate??? priklad za 10 eur o2 fer mam 40 minut a 83 sms... pol na pol... ak nechcem dotovat nasich operatorov ktory su predrazeny... teraz za 15 eur mam sto minut a neobmedzeny pocet sms...??? internet v mobile nepouzivam, takze este raz verim tomu zeby o2 neuvadzalo takyto pausal keby nevedeli o potrebach svojich zakaznikov... ktory z ostatnych operatorov ma sms zadarmo??? ani jeden skuste si zaratat do nakladov aj nejakych 200 sms ktore posielam a potom sa mozme bavit o vyhodnosti a nevyhodnosti pausalov...

23.4.2012 13:06 / pfff (zive.sk) 3 1 nahlásiť

už zmizni je blina 23. 04. 2012 11:59 194.145.206. x

23.4.2012 13:03 / mental.disease (zive.sk) 1 11 nahlásiť

mna by zaujimalo kolko rokov mas ty, ked nevies pocitat B-] Po dobití 10€ máš volania za 9 centov na 3 mesiace, čo je priemerná mesačná útrata 3,33€ (ak by si iba volal). 5€ (strhne sa z toho kreditu 10€ dili) na net ti stačí aktivovať po 2 týždňoch na dalších 30 dní = 44 dní. Ak využívaš net pravidelne, tak či tak dobiješ raz za 1,5 mesiaca 10€ a k tomu máš 55,5 minút. Ak to spriemerujem na mesiac máš net + 37 minút za cca 6,70€ :-P

23.4.2012 13:20 / jeblina88 (zive.sk) 7 1 nahlásiť

suhlasim zo vsetkym co si napisal do poslednej bodky ale stale zabudate a nekalkulujete sms pretoze by vam vase prepocty rozkalkulovali :D

23.4.2012 13:34 / mental.disease (zive.sk) 4 12 nahlásiť

SMS sú pre retardovaných. používam net v mobile koli - VIBER, VHATSUPP, SKYPE, FB CHAT, IM+ E-MAILY. kde pošlem kludne tisíce správ.. Ak nie je iná možnosť pošlem sms za 6 centov, Načo mi je balík 100sms za 5€? aha ušetril som 1 cent na 1sms :-D :-D :-D

23.4.2012 14:26 / jeblina8875 (zive.sk) 5 6 nahlásiť

uz vidim ako milovana mamicka pouziva viber na komunikaciu zo syncekom :D tesim sa z toho ze vies pozivat internetove aplikacie daj cas vydrze baterie tvojho telefonu... a bavme sa dalej... na tychto komentoch vidiet ako plytko ludia premyslaju neberu do uvahy vyhody len zhodia vsetko je proste na p*tschu...

23.4.2012 14:37 / mental.disease (zive.sk) 3 9 nahlásiť

no moja matka ma 63 a puziva v SE dumb icq klienta :-O a si píš, že až bude mať android tak tam bude Viber ;-)

23.4.2012 16:09 / pfff (zive.sk) 3 7 nahlásiť

vždy to chce len 2veci: 1. človeka ochotného niečo nové sa naučiť 2. človeka ochotného to druhého naučiť, vysvetliť potom môžu dávať v TV 70-90 ročných seniorov, ktorí chodia na kurz internetu, skypujú, píšu emaily - čo bolo v jednej z reportáči v TN ale niekto má predstavu že ľudia nad 50 sú už len d-e-b-i-l-i ktorým treba len plienky meniť

23.4.2012 17:06 / +- (zive.sk) 2 1 nahlásiť

To pfff Jj tie dve veci ja volám osveta, aj keď je pravdou že už aj štúrovci ukázali, že slováci potrebujú aj buditeľov... :-D

23.4.2012 16:18 / roob (zive.sk) 1 1 nahlásiť

takze teraz som aktivoval kartu. V predajni som platil 9€, mam v tom hovory na nasledovne 3 mesiace za 9c (ktore nepouzijem, bude to cisto internetova karta) a na 2GB netu na dalsich 30 dni. A to mi este neodratalo z kreditu, ktory je cuduj sa svete 9€. Takze o 30 dni mi este vystane na 1 predlzenie netu. Potom po dobiti najnizsou sumou (snad 6€?) budem mat furt budem mat kredit este na 2 dobitia. CIze za 15€ mam net na 4 mesiace ;) Pocitas zle. ps. jasne ze nedobijem 6€, 12mes. ked je platnost kreditu, dobijem 12*5+ 2-3€ rezerva a rok mam pokoj.

23.4.2012 21:27 / chameleon (zive.sk) 0 1 nahlásiť

ja som to vyriesil. T-mobile 400 min za 10 € do vs sieti - akcia spred styroch rokov, jedna sim, druha sim O2 neobmedzeny net za 6 € a funguje aj na notebooku. Toto keby bolo u jedneho z troch bolo by fajn.

23.4.2012 11:42 / Jano (zive.sk) Reagovať 3 37 nahlásiť

Pá, Pá, Pá O2 ! Bol som u vás 3 roky. Povedal som si, že vydržím do tejto hyper zázračnej akcie. Tie ceny a vôbec prístup k tvorbe balíčkov a paušálov ma presvedčili, že inovátorom sa stal niekto iný. Španielsko je v kríze, ale to neznamená, že Slovensko a Slováci budú vaša dojná krava. Odchádzam. Zbohom. Po pomarančovi druhý oerátor, ktorý nevedel a nemal záujem o zákazníka a chcel len ryžovať. Easy Free - to istí. A synovi nebude každé 3 mesiace prepadávať na predplatenke kredit. Migrujem celú svoju rodinu = 6 čísel.

23.4.2012 11:52 / M2 (zive.sk) Reagovať 2 3 nahlásiť

Takze mam 2 O2 cisla - zalozne a "hlavne" (teraz uz ani ne kedze mam Easy Free). "Druhe Hlavne" prenesiem do Telekomu, co so zaloznym? Nejake napady?

23.4.2012 12:11 / Busy (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Ak niektore z nich je bud O2 Jednotka alebo tam mas O2DN, mozno by sa dalo este nejak vyhodne spenazit ... ;-)

23.4.2012 17:30 / +- (zive.sk) 2 3 nahlásiť

To M2 odporúčam ak máš rodinu alebo známych s pevnými linkami resp. ak potrebuješ občas zavolať na úrady a pod. tak záložné číslo prenes tiež do Telekomu na Easy Time a využij reálny 26 EUR bonus (30 -4,01 za SIM) počas 6 dobití napr. po 7 EUR. Pohľad na displej mobilu s informáciou Váš posledný hovor stál 15 centov po 10 minútovom volaní na úrad stojí za to... ;-) :-) :-)) :-D

23.4.2012 12:03 / jasna diskrimininaci (zive.sk) Reagovať 2 15 nahlásiť

nepodnikatelov. Namiesto toho aby pre ponuke flatu pre nepodnikatelov jednoducho skopirovali Moja Firma, tak nepodnikatelom navyse nanutili svoje predrazene telefony. Nehovoriac o tom ze pri Mojej Firme je 55 eur strop a minimum je okolo 30 eur. Pri superspicabohovoneodolatelne platinovom flate pre nepodnikatelov platis 70 eur aj ked nechces zlavu na telefon, alebo si v aktualnom mesiaci na dovolenke a preto prevolas trebars len polovicu zvycajnych minut. Nutne potrebujeme stvrteho, piateho alebo aj siesteho operatora, dokial nedostaneme porovnatelnu ponuku s Francuzskom, Polskom.

23.4.2012 12:19 / crucifix (zive.sk) Reagovať 4 29 nahlásiť

15 Eur za 100 min? to kde sme, v Etiopii? Flat za 70 Eur? co piju? dam si tiez...

23.4.2012 15:55 / doktor (zive.sk) 2 4 nahlásiť

v podstate mas pravdu dal by som si aj ja :) PS: vsetko by to bolo OK keby to viac diferencovali. napr. pre vacsinu ludi su zbytocne volania to tych par vybranych krajin.Mohli to rozdelit a dat flat na volania na SR do vsetkych sieti za rozumnu sumu.Myslim si ze by o taky program bol vacsi zaujem ako o ten platinovy!!! PSS: tie sms/mms su aj tak len pre deti do 18

23.4.2012 12:26 / T (zive.sk) Reagovať 3 6 nahlásiť

Včera som písal, že česká Telefónica sa nezaprie. Splácanie mobilu je ako viazanosť. Dosť sa tie paušály podobajú na český Neon, len český neon je 100x horší. Ani táto ponuka nie je výhra. Nemá to na Easy Free a Easy Time...Dáta predražené.

23.4.2012 13:32 / Busy (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Ale je tu jeden obrovsky rozdiel ! Splacanie mobilu este nie je viazanost. Pokym ini operatori pri akciovom mobile viazu aj samotne sluzby, u O2 mas viazane vzdy iba splatky bonusu za mobil. Cize sluzby mozes kedykolvek zrusit (alebo aj zmenit na nizsie) bez zmluvnej pokuty. Presne ako pri splacani mobilu polovicou Filipovej penazenky. Pokial by si chcel neviazane aj samotne splatky, tak to mas to iste ako keby si si chcel kupit akykolvek iny tovar kdekolvek inde na splatky (napr. televizor v multiservise), pricom by si chcel mat moznost splatky hocikedy vypovedat bez akejkolvke pokuty alebo doplatku zvysku nesplatenej sumy. A to je dost hlupost...

23.4.2012 13:53 / T (zive.sk) 3 1 nahlásiť

Busy ty už preplácaš aj samotný mobil v O2. Pozri si porovnania na heureka.sk... Ja už niekoľko rokov nemám dotovaný mobil a všetky mám z e-shopov. Keby som chcel paušál s mobilom radšej by som si dal v Telekome Podľa seba3 a vzal dotovaný mobil a bol by som za 19,90??? s mesačným poplatkom a paušálom aj s dátami na tom lepšie ako niekto s mobilom na splátky a prerobeným Neón flatom z ??R. Tie splátky máš na 18 mesiacov = skrytá viazanosť.

23.4.2012 14:12 / Busy (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ja som len chcel napisat, ze akekolvek splatky, aj u takeho Celetemu a inych roznych multiservisov su taka skryta viazanost :) Samozrejme suhlasim s tym ze ceny mobilov u operatorov su predrazene. Ja som si kedysi kupil svoj jediny akciovy mobil v roku 2004 pretoze cena pausalu ktory som mal bola rovnaka s mobilom alebo aj bez mobilu, tak jasne ze mobil vezmem. Ale v poslednych par rokov mobily zasadne kupujem v e-shopoch alebo hypermarketoch, kde su jednoznacne najlepsie ceny.

23.4.2012 12:29 / miguel (zive.sk) Reagovať 2 14 nahlásiť

O2 sa vracia späť do starých osvedčených vôd, ktoré to dlho praktizovali zvyšný dvaja operátori. Kde su ich hesla "prehľadné a jednoduché účtovanie, žiadné skryté poplatky, platíte le to čo prevoláte" a pod. Všetko znegovali. Nakakali si do vlastných úst. Zamotali to tak, aby odrbali zákazníkov. Keby som nemal Fér-jednotku a volania za 6 centov, tak idem k Easy, kde je to skutočne prehľadné a jednoduché a myslím že aj výhodné.

23.4.2012 12:58 / mabrik (zive.sk) 2 4 nahlásiť

O2 jednotku si nechaj ako zaloznu kartu do stareho mobilu na volanie do O2 a CZ,... A do smartfonu daj EASY a mas vymalovane. Toto aj ja planujem.

23.4.2012 21:19 / 3 0 nahlásiť

Počuj, ja mám tiež jednotku a vieš čo im na ňu môžem? Nechám ju prepadnúť. Jednotka 0,066 eur/min ostatné 0,13 eur/min 0,076 0,12 0,086 0,11 0,096 0,10 Ak to spriemeruješ (za predpokladu že voláš rovnako 2/ iné siete) tak je to cca. 0,10 eur/min Easy sa ti oplatí viac ako jednotka. Už je koniec tak to chopok.

24.4.2012 18:15 / miguel (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Len si zabudol na jednu maličkosť, že pri O2 jednotke keď potrebujem veľa volať, aktivujem balíčky kedy chcem a aké chcem, mojim trom a ešte neviem čo, a tým znížim výdavky výrazne pod priemerných 0,09 centov/min, čo u Easy Free nie je možné. Musím toto konštatovať, aj keď som po pondelku na O2 nasraný.

23.4.2012 12:36 / pfff (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D blááááázni 6. song http://www.taktici.sk/hudba/taktici-2004-the-be... ...

23.4.2012 20:47 / +- (zive.sk) 2 3 nahlásiť

Ja len dodám: -pri tvorbe nových paušálov zjavne ignorovali poznanie matky v CZ, ktorá už v roku 2011 vedela prečo mať INTERNET V MOBILE: http://www.youtube.com/watch... Takže neobmedzené SMS v paušále je z môjho pohľadu krok tak do roku 2009 alebo žeby až do 2008 ? :-/ ale možno je to len trik ako zvýšiť ARPU pri paušáloch, lebo internet v mobile a hlavne v smartfóne je dnes už nevyhnutnosť. B-]

24.4.2012 08:40 / +- (zive.sk) 0 1 nahlásiť

To pfff Celkom zaujímavo s istou metaforou pasuje na to čo spáchalo O2 aj text: Sagvan Tofi - Večírek http://www.youtube.com/watch...

23.4.2012 13:10 / Jaro (zive.sk) Reagovať 2 16 nahlásiť

O2 sklamalo na celej ciare. Uz len pocitam dni do minutia kreditu a odchodu.

23.4.2012 13:27 / mental.disease (zive.sk) Reagovať 3 25 nahlásiť

platina 70€ :-D od rána sa na tom smejem.. toto je asi svetový unikát dať 70€ paušál bez netu (čo i len 500MB) za sedemdesát tam malo byť aspoň 20GB. ale šak si možno niekto pridá 2GB (16kbps fup) = 81€ Ak bych to využil (volať do nemtava) dám rovno O2 firma na kamoša čo tam ma 3 sim a volám za 10,9,8 centov do celej EU (nie 6 krajín) od "NULA" do 55€. please ak spoznáte niekoho kto si toto aktivuje PLATINU hoďte sem foto na pobavenie..

23.4.2012 13:56 / pfff (zive.sk) 2 9 nahlásiť

celý vyšší manažment o2sk bud. rok bude nový gen. riaditeľ - po tomto ktorého našli po x výmenách, keď ani jeden nebol až taký deb. aby sa pod to podpísal

23.4.2012 19:11 / miguel (zive.sk) 2 5 nahlásiť

Rád by som spoznal toho prvého imbecila, ktorý pobeží si aktivovať ich FLAT za 70 Euri, keď firemný FLAT je len za 55Euri a ešte keď prevoláš menej, zaplatíš menej. Nový Generálny riaditeľ O2 je čudák. Asi ho sem poslali menežovať z Papui Novej Guinei.

23.4.2012 13:47 / Meky (zive.sk) Reagovať 15 2 nahlásiť

Ak odratam dotaciu za mobil - neobmedzeny flat na hovory a sms za 54 Eur? Lepsie ako Moja Firma... Prihodim nejake data a uz sa absolutne nemusim starat o nejake faktury, co viac este moze narocny klient ako ja este chciet? B-] Deticky nadavaju, lebo na to nemaju, hlavne ze velkej dvojke veselo preplacaju jedna radost :-D

23.4.2012 13:50 / Fanatix (zive.sk) Reagovať 5 14 nahlásiť

Teraz som si všimol tú ich "férovosť" :-D:-D:-D:-D:-D Tak HTC Wildfire S, ktorý sa dá kúpiť za 158€ Vám "féroví" operátor ponúkne pri viazanosti za púhych 155€!!! Tak to hej, no nekúp to! Keď vezmem do úvahy, že ten telefón nakupujú ako operátor s inými podmienkami ako malý e-shop, tak na ňom ešte aj zarobia viac ako e-shop. A že dotovaný telefón :-D:-D:-D:-D:-D zákazník dotuje O2. Na h0vn0 paušály, na h0vn0 telefóny, na h0vn0 operátor!

23.4.2012 14:05 / Lubomir (zive.sk) Reagovať 3 4 nahlásiť

Vsetko je to o h.o.v.n.e . Neviem, mozno som nejaky iny zakaznik, ale ja nepotrebujem 300 minut alebo flat zdarma do vlastnej siete a ostatne spoplatnene . . . apropo, ako by som si kontroloval prevolane minuty na telefone? Ako telefon rozlisi volania do vlastnej siete a do inych sieti? absolutna chu.jo.vi.na . . . Mna ako volajuceko, ak potrebujem volat, absolutne nezaujima kde kto je v akej sieti . . . Preco nemozu napr namiesto 300 volnych do vlastnej a zvysok hovory 9 c dat napr. 150 volnych vsade zadara, alebo 100 a po prevolani cena povedzme 9-12 13 c . . . No a ten net, x deb.bilnych balickov . . . na 15 dni, obnovit, povolit, zakazat, da sa obnovit az po precerpani jedneho a odobne stupidy . . . alebo 500MB za 5 E tusim, ked v OR je za 6 2 GB tusim, nepametam , (ani nevyzdvihujem OR - ten namiesto spomalenia, spoplatnuje - spomalenie by bola pre mna lepsia moznost) . . .

23.4.2012 14:41 / AS (zive.sk) 2 4 nahlásiť

"No a ten net, x deb.bilnych balickov . . . na 15 dni, obnovit, povolit, zakazat, da sa obnovit az po precerpani jedneho a odobne stupidy . . ." Povolit a zakazat riesis len v pripade, ze chces net na EF na 15 dni zadarmo, tzn ze nemusis vyuzit, je to len a len odmena, ze si si kredit dobil o viac ako 10e. Ak si raz aktivujes Surf 30 s 2GB na EF, tak sa ti kazdych 30 dni reaktivuje automaticky, ak mas dostatocny kredit, teda uuuuplne rovnako ako pri inet baliku od O2 pri predplatenke. Rozdiel je vsak v cene a v zuctovacom obdobi. EF 2GB 5e, O2 2GB 11e. EF 30 dni, O2 kalendarny mesiac, ci ma 28, 29, 30 alebo 31 dni. Takze jedine co musis riesit je aby bol dostatocny kredit na karte a to sa da aj automaticky z uctu s pohodlim ako na fakture, ale bez viazanosti.

23.4.2012 15:02 / Lubomir (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ano, pravdepodobne mas pravdu, niesom takto zbehly, len som to tak zbezne pozeral . . . Ano, ale preco ak si dobijem kredit nevyuzit ponuku zadara a navysit si 2GB o nejakych X MB? Nemyslel som to nejak utocne na tento produkt, len zase je tu tisic ponuk, desattisice kombinacii a prehladnost sa straca . . . ako napr. ze internetovy balizek je X MB za Y euro . . . ale neda sa hned kupit dvojnasobok . . . da sa znova aktivovat po minuti prveho . . . . co ked sa mi minie urostred komunikacie? zvysnych 10% budem tahat mozno pol hodinu, lebo spadne rychlost . . . u nemenovaneho operatora . . . myslim ze vela ludi by privitalo nejaky klasicky pausal ako bol povedzme start o OR (povedzme za nizsiu minutovu cenu vsade bez rozdielu siete) a balicek povedzme 2 Gb za X eur . . . jednoduch, prehladne na kontrolu, aj minut , aj dat . . .

23.4.2012 15:03 / UzMamTohoDost (zive.sk) Reagovať 1 4 nahlásiť

tak ako iny tiez som cakal na tento "produkt" s nadejou, ale vidim ze zbytocne. U ktoreho z operatorov by ma vyslo nieco take najlacnesie: Volanie do vlastnej siete non stop zadarmo+ min 200 min do ostatnych sieti u nas a v zahranici , bez viazanosti.

23.4.2012 15:29 / Busy (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Zahranicie ? Tak to Telecom asi uplne vypadava z hry :) Ale k veci. Zalezi ake zahranicie myslis. Pokial su to staty kam volas z O2 za domace ceny, tak potom v O2 by to v ramci standartnej ponuky mohlo vyjst 30e = 10e za flat do O2 + 20e za 2x100 min. Ale ak by si chcel 300 min vsade, tak to by bolo uz za 35e (a 500 za 39e). Pokial by si vyuzil akciu 100% kreditu navyse zadarmo, tak to cele mas prve dva mesiace za polovicnu cenu :) V ponukach inych operatorov sa az taky prehlad nemam, to nech napisu ini. Ale pametam si ze svojho casu Orange ponukal pausal kde boli za 900 Sk neobmedzene volania v ramci svojej siete (FUP 6000 minut) + 150 minut do inych sieti. Ale to bolo myslim len v ramci Slovenska.

23.4.2012 15:39 / Reagovať 3 13 nahlásiť

Smer Easy Free dokedy si to nerozmyslia s bonusom, lebo po dnešku ho už ani nemusia dávať.

23.4.2012 15:43 / roman (zive.sk) Reagovať 3 0 nahlásiť

Dobry den, moja otazka je, ze ak nechcem mobil od O2, tak napriklad pri modrom pausale, ktory je za 15 Eur, budem platit 15 - 4 (zlava z mesacneho poplatku )=11 Eur ?????

23.4.2012 15:47 / hmmm (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Nie, mobil je ako bonus k pausalu. Oplati sa ho ale zobrat :) Ak nezoberies, tak budes platit 15 eur tak ci tak.

23.4.2012 15:51 / lacika (zive.sk) Reagovať 3 5 nahlásiť

tak ako tato ponuka je maximalna traparina, to nevedia dat neobmedzene volania uz ? ze 100 min za 15€ a ze neobmezdene smsky, koho to zaujima? sak je whatsapp a podobne alebo hned volam, to len na slovensku mozu toto zaviest, uplne zle

23.4.2012 15:53 / joseph (zive.sk) Reagovať 3 9 nahlásiť

Staci jednoducha matematika a kazdy vie ze na easy free je to momentalne velmi vyhodne (priklad uvaádzam po akcii 30dni zadarmo): 1.5.2012 si nabijem za 10 eur: do 15.5.2012 mam internet zadarmo v ten den si aktivujem balicek surf 30 za 5 eur a mam inetrnet do 15.6.2012 aktivovaný cize internet ma stojíl na 1,5 mesiaca (45dní) 5 Eur (3GB), ostava my na 1,5 mesiaca 5 eur za ktoré mám 55 minút na 1,5 mesiaca. dna 15.6.2012 znovu nabijem za 10 eur a zopakujem. V celkovom súčte to výchádza nasledovne za 3 mesiace: 20 eur, v priemere mesačne tým pádom: 6,66 Eur (36 minút a internet cely mesiac zadarmo) ... ak chcem telefonovat dlhsie dobijem si samozrejme kredit navyse a ziadny problem plus v ramci vikendu si je mozne za 2 eura aktivovat neobmedzene hovory v tmobile pre tých co to vyuziju. Mne ako cloveku co bohate staci 30 minut plus net kedze vyuzivam aj sluzobny mobil je zbytocne zavazovat sa a preplacat nieco co nemusim.

23.4.2012 16:05 / pfff (zive.sk) 4 4 nahlásiť

+ 12 mesačná platnosť kreditu + okamžitá kontrola spotreby (po spoplatnenej akcií info sms o kredite) + žiadne zmluvy, faktúry + keby niečo, môžeš ju stratiť, požičať bez toho aby si sa bál následnej exekúcie + 12 mesačná platnosť kreditu som spomínal? raz ročne dobiješ a voláš kedy chceš, žiadne dobíjanie počas roka keď máš ešte hafo kreditu ale op ti ho 2-4x zablokuje?

23.4.2012 17:43 / peter (zive.sk) Reagovať 3 8 nahlásiť

Velke sklamanie pre uzivatelov predplatenych sluzieb od O2. O2 DN je jedine precom som BOL v O2. Caste vypadky, nizka rychlost. zbohom. idem do Telekomu.

23.4.2012 21:56 / d (zive.sk) 2 2 nahlásiť

ja som svoju predplatenku tiez akorat dnes preniesol do Telekomu. Snad sa v tom OuTu uvedomia a ked pridu s lepsou ponukou, pojdem do O2, ale bonus 30 eur mi vystaci na najblizsich 6 mesiacov....

24.4.2012 09:00 / jet78 (zive.sk) 0 1 nahlásiť

presne tak,bez adekvatnej datovej ponuky to nema vyznam dalej v O2 zostavat,aj ja len kvoli O2 Data neobmedzene som tam zotrvaval,a cakal na tuto akoze skvelu novinku.beriem zvysne 3 sim karty do telekomu.

23.4.2012 17:55 / Reagovať 2 18 nahlásiť

Len pre tu srandu som pohladal ceny tych telefonov u ostatnych operatorov a na eshopoch. http://www.scribd.com/doc/90817472/telefony... Kto kupi tie telefony v O2 s tou ich akoze dotaciu tak nemoze byt normalny

23.4.2012 18:11 / +- (zive.sk) 2 8 nahlásiť

To Patrik Mobilmania by ti mala zaplatiť za niečo čo mali urobiť ich redaktori...;-) Dávam +

23.4.2012 18:52 / 2 4 nahlásiť

Diki :)

23.4.2012 18:29 / crucifix (zive.sk) 3 13 nahlásiť

tiez som sa pousmial nad tymi cenami :P Nuz, cakal som vselico, ale na tuto absurdnu ponuku nenachadzam slusneho slova. O2 pre mna je od tohto dna len derivat duopolu, ktory skocil na liniu specifickeho trhu. Keby dali flat za 19,90 ako v inych krajinach, maju o zakaznikov postarane. Pa Pa O2, prenasam, mate co ste chceli.

23.4.2012 18:53 / 2 4 nahlásiť

Ako telekom s cenami tiez nic moc :) ale ked dotuju tak je to o dost viac nez O2 a dost ma prekvapil orange ze sa blizi s cenami k tym z tych eshopov...

23.4.2012 20:47 / mauik (zive.sk) 3 2 nahlásiť

fajn praca, take tu trebalo. len pre objektivnost by som dal tie Internet e-shop ceny take tie strednejsie. predsa len taky Galaxy Note alebo HTC One X si ludia nekupuju z divneho mesiac stareho obchodu, aj ked ma najnizsiu cenu. V kazdom pripade to poukazuje na to, aku marzu si tam hodili a tym padom tie ich bonusy, aspom pri modrom pausale stracaju zmysel...

23.4.2012 21:01 / 2 2 nahlásiť

HTCecko je na normalnzch obchodoch o 5e drahsie to je stale nic oproti tomu co tam je :-) snazil som sa to robit objektivne ;-)

23.4.2012 20:00 / Manobb (zive.sk) Reagovať 5 21 nahlásiť

Chcelo by to PETÍCIU za vypísanie tendra na 4. mobilného operátora v SR, pretože dnes Slováci nemajú vôbec dôvod na radosť. Vlastne áno, predpokladám totiž, že dnes musia mať u ružových a oranžových celkom určite párty, pretože je zjavné, že modráci definitívne začínajú hrať podľa ich nôt. Slováci, nechcem byť zlým prorokom, ale lepšie ponuky istý čas neprídu. Ružoví si zoberú iba späť to, čo im patrilo, oranžoví sa zjavne zmierili so súčasným stavom a pôjdu teraz ešte viac cestou DSL, optiky a mobilného internetu. Obávam sa dokonca, že po upokojení hladiny "špecifického mobilného mora" sa ponuky aj zvyšných dvoch dorovnajú k modrákom. Takže, ak sa Vám páči nejaký doterajší program u ružových a oranžových, tak berte, lebo zajtra už možno nebude čo. A hlavne: Ak nemusíte (rozumej ak to vyslovene nie je super bomba), tak sa neviažte ! P.S.: Nájdu Slováci tú občiansku silu a dokážu si vynútiť 4. operátora napr. PETÍCIOU na TÚ SR ? Čakám Vaše názory ... ;-)

23.4.2012 20:25 / crucifix (zive.sk) 4 8 nahlásiť

Akakolvek peticia je bohuzial zbytocna, moze tu byt xy operatorov, pokial budu pracovat rovnakym manazerskym systemom ako tito doteraz. V jednoduchej reci - co najrychlejsie si namastit vrecka a drzo tvrdit, ze im ide v prvom rade o zakaznikov. Nejde o ludi, ide o prachy. V kazdom podnikani sice ide legitimne o peniaze/zisk, problem nastava ked ide "len o peniaze". Pricom konkurencia, kvalita, uspokojenie potrieb zakaznikov ostavaju ako druhotne premenne. Ja som napr. dnes poslal vypoved zmluvy do pomarancu po 10 rokoch (a moze mi volat aj 10 ludi z retencneho) o mesiac urobim to iste v telekome. Budem na free a dost.

23.4.2012 21:14 / 3 3 nahlásiť

Zakladáme petičný výbor? Beriem si na starosť TN kraj.

23.4.2012 20:33 / Reagovať 2 3 nahlásiť

no jo, ale stále sme len na Slovensku a ani O2 sa nesnaží spraviť nejaký prielom. si by sme mali pozvať operátora zo susedného Rakúska. http://www.drei.at/webshop/prepareSelectionT... ...

23.4.2012 21:24 / Reagovať 4 10 nahlásiť

Milé O2! Narástlo si, zmužnelo si, si nejaké iné, možno je to vekom, možno je tou maskou, ktorú si odhodilo. Možno len chamtivosťou. Jedno je však isté, myslíš si o zákazníkoch to ako sa k nim správaš. Si presne ako ostatný dvaja. Je na čase pustiť k nám štvrtého hráča. Lebo O2 dostáva koncovku.cz To pre zákazníkov je ta najhoršia správa. Bohužiaľ.

23.4.2012 21:38 / majus (zive.sk) Reagovať 13 4 nahlásiť

vy si uz uvedomte ze tie firmy sem prisli robit biznis a nie dobrocinnu akciu ani charitu...zamyslite sa co by ste dali zakaznikom vy keby ste boli na vyssej pozicii v takej firme a akcionari by chceli od vas zisky...pripadne ze by te mali nejaku firmu, ci by ste sa pozerali na to co chcu zakaznici alebo vy a pokial chcete nizsie ceny a pacia sa vam pausaly vo Francuzsku, Rakusku alebo Polsku tak co tam nejdete zit?

23.4.2012 21:46 / mito (zive.sk) 3 5 nahlásiť

Nemas vobec pravdu! Zisk a uspech z niecoho prameni v uplne niecom inom. Aj dobre nastavene ceny a sluzby mozu byt lacne a vlastne tie potom prilakaju ovela viac zakaznikov, ktori su spokojni. Ale ved cas povie a ukaze, ci tieto pausaly takymito budu. Uz len podla tych komentarov je vidiet, ze moc ludi nepritiahnu. Ale nechapem jedno, naco bolo dobre to halo okolo tychto pausalov? Velikanska bublina pre nic a za nic.

23.4.2012 21:54 / majus (zive.sk) 7 2 nahlásiť

na tak malom trhu ako je slovenský sa nedaju robit zazraky ako napriklad v 62 milionovom francuzsku...

23.4.2012 21:58 / mito (zive.sk) 3 5 nahlásiť

Ja som nenapisal to, aby sme tu mali rovnaky pausal, ako maju vo FR alebo v PL, ale toto co ponukli je na vysmech ludom, je to ponuka vzad, ale to je uz ich problem, s tymto naozaj neohuria, ani neprilakaju novych a spokojnych zakaznikov.

23.4.2012 22:01 / majus (zive.sk) 3 1 nahlásiť

ano ja suhlasim ze ta ponuka nieje nijak prelomova ale co cakali na slovenskom trhu? ten je nejak nastaveny a uz aj O2 zacina hrat hru silnejsich hracov lebo pochopili ze inak to nepojde a mozu sa zbalit a ist .... nic ine sa cakat nedalo...len ludia si mysleli ze ked da O2 13centov za minutu tak pojdu ese nizsie len si nevsimli ze O2 bolo v cervenych cislach a museli s tym nieco spravit...

23.4.2012 22:06 / mito (zive.sk) 1 3 nahlásiť

A ty si myslis, ze takymito fintami a oklukami prestanu byt, ako to ty pises, v cervenych cislach? Ono by to podla viacerych chcelo znova nieco prelomove, ale toto co ponukli sa ani nijak nazvat neda.

23.4.2012 22:08 / majus (zive.sk) 0 1 nahlásiť

ja si to nemyslim, mozno oni ked vysli s takou ponukou...ja som s nou nevysiel

23.4.2012 22:15 / mito (zive.sk) 3 1 nahlásiť

Novy operator je podla mna ako nova politicka strana, ohurit moze len na samom zaciatku, ale v konecnom zuctovani je to vzdy len strach a hruza. Ak nam ti povodni, sucasni a stali operatori neponuknu dobre ceny a podmienky, tak novy toho urcite nebude schopny.

23.4.2012 22:20 / majus (zive.sk) 0 2 nahlásiť

ty by si robil biznis tak aby si na nom zarobil co najviac alebo aby si mal mensie zisky ale najviac zakaznikov?

23.4.2012 22:26 / mito (zive.sk) 3 0 nahlásiť

uz si niekedy pozeral dokument o bohatych ludoch, z coho a ako zbohatli? Preco O2 prerazilo na SK trhu? Cim to bolo? Musi to niecim hlavne dobrym najprv zaujat a potom prilakat, ale tato ich púonuka nema ani jedno, ale ani druhe.

23.4.2012 22:28 / majus (zive.sk) 0 2 nahlásiť

ty to stale pises ako keby som ja obhajoval ich ponuku ale ja som len napisal ze sa nic ine cakat nedalo a ich ponuka zaujala na zaciatku socialne slabsie skupiny ludi ktori nevedia ze nieje vsetko zlato co sa blisti...a ze aj tak skor ci neskor bude musiet O2 zmenit svoju strategiu s ktorou sem prisli ale to je jedno ja len nechapem co cakaju ludia od operatorov...chceli by zadarmo volat do vsetkych sieti...

23.4.2012 22:33 / mito (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Dostat nieco uplne zadarmo je aj tak o nicom, clovek si toho nevazi , minimalne v tej dalsej faze, lebo na zaciatku to urcite prekvapi a potesi

23.4.2012 22:27 / mito (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Vzdy len spokojny zakaznik, je dobry zakaznik

24.4.2012 01:30 / O2minator (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Preco sa bavime pri Pausale Platinum o 70€??? Citujem jednu vec priamo z clanku: „Ako možno zmeniť paušál - Výšku paušálu si môže zákazník ľubovoľne zadarmo meniť. Zmena výšky O2 Paušálu je účinná od prvého dňa nového (nasledujúceho) zúčtovacieho obdobia. O2 Paušál je možné meniť bez poplatku na akúkoľvek inú výšku nahor aj nadol. Pri zmene paušálu na nižší bude zákazník platiť o toľko viac, koľko je rozdiel medzi mesačnou sumou za mobil (služba O2 Mobil) pri jednotlivých variantoch paušálu. Inými slovami, ak je dotácia pre Strieborný paušál 7 eur a zákazník prejde na Modrý s dotáciou 4 eurá, rozdiel v sumách 3 eurá bude mesačne doplácať k Modrému paušálu. Vyjde ho tak na 18 eur. Naopak vyššie paušály budú lacnejšie, keď na ne zákazník prejde z nižších, kde dostal nižšiu dotáciu na telefón.“ Ano, v cenniku je cena 70,00€, ale ta cena plati len vtedy, ak zakaznik chce spickovy mobil a ak chce vyuzit max. zlavu (288,00€) na mobil. Ak som dobre pochopil system pri prechode medzi pausalmi, tak Pausal Platinum moze vyzerat aj takto napr.: -zakaznik zoberie mobil v hodnote cca. 106,00€ (napr. Huawei Ideos X1) s Modrym pausalom -na predajni zaplati 34€, pretoze dotaciu na mobil ma v hodnote 72,00€ a vo fakture bude mat 4,00€ zlavu mesacne -nasledne prejde na Pausal Platinum, pri ktorom zakaznik vo fakture ma narok na 16,00€-u zlavu mesacne -rozdiel medzi zlavami je 12,00€ (pre slabsich: 16,00€-4,00€=12,00€), takze zakaznik zaplati mesacne o tolko menej, cize 70,00€-12,00€=58,00€ -„len“ 58,00€. Je to nemala suma, ale za tu sumu zakaznik ma neblokovany Smartphone + Neobmedzene volania do vsetkych sieti na SR + Zona1 + Neobmedzene SMS do vsetkych sieti na SR + Zona1 a to vsetko BEZ VIAZANOSTI!!! Pre mna by to bol takmer idealny program, chybaju mi este data. Ked pridame este aj datovy balicek za 8,00€ (1GB – na maily a prezeranie stranok bohato staci), tak za 66,00€ uz mam naozaj vsetko. Len na porovnanie: Momentalne mam u pomaranca Biznis Pausal za 59,99€. Pausal obsahuje: 300 minut do vsetkych sieti asi do celeho sveta, Den+ minuty vo vlastnej sieti od 8:00 – do 18:00, 100SMS a 2000MB + dostal som mobil s viazanostou na 24 mesiacov. Rozdiel v zakladnej cene tychto pausalov je 6,00€ mesacne, ale u pomaranca stale platim takmer dvojnasobok (cca. 100-120€), pretoze naozaj vela volam a 300 minut je pre mna malo. Takze suma sumarum, ponuka O2 je zaujimava, sice nie pre kazdeho, ale aspon pre urcity segment. Keby dali za 58,00€ aj data, (aspon 1GB), tak by bola naj ponuka na slovenskom trhu....

24.4.2012 09:00 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

"Momentalne mam u pomaranca Biznis Pausal za 59,99€." - naštuduj si O2 Moja Firma

24.4.2012 09:28 / O2minator (zive.sk) 0 0 nahlásiť

O2 Moja Firma je program s viazanostou, bez mobilu a dat. Pre mna nevyhodny program, pretoze uz nechcem byt viazany...

24.4.2012 09:57 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Viazanosť 6 mesiacov Ak to nezmenili tak mobil bol, ale cena záležala od dĺžky viazanosti a min. dohodnutého plnenia. Data sa dajú dokúpiť tak isto ako u platináka.

24.4.2012 09:35 / To bude trochu inak (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Uznaj sam, ze predstava toho, ze clovek ktory potrebuje neobmedzene hovory a neobmedzene SMSky si vystaci s 1GB dat je tazko uveritelna. Len tam tych GB pridaj:-D

23.4.2012 22:14 / tom (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Preto maju mob. op. na Slovensku tak obrovsky vysoke zisky ? B-]

23.4.2012 22:53 / +- (zive.sk) 1 4 nahlásiť

To majus schválne čo myslíš koľkokrát je rakúsky trh väčší ako slovenský =cca 8,4 mil. ku 5,4 mil. je málinko viac ako 1,5 krát Geograficky je na to rakúsko možno ešte horšie ako slovensko. No a čo by sa stalo ak sme mali na tomto našom trhu mali hoci aj 2x horšie ponuky ako majú prušiaci pričom ich príjmy radšej neporovnávam s našimi? Tipujem, že by sa asi nepúšťalo toľko reklám v médiách, boli by totiž nižšie zisky operátorov a tí by sa museli viac snažiť zarobené peniažky využiť čo najúčelnejšie aby ich klienti boli u nich spokojní a nemali dôvod odísť ku konkurencii. Cena je totiž len jedna stránka pri poskytovaní služieb, ďalšou je spokojnosť zákazníkov, komplexnosť ponúkaných služieb a podobné maličkosti.

23.4.2012 23:05 / majus (zive.sk) 1 1 nahlásiť

asi sa nechapem...ja nehovorim ze maju male zisky ale preco mat mensie ked mozu mat vacsie...ako by si to robil ty? ja nikoho neobhajujem ale kazdy z tych co tu pise keby aspon dokazal robit to co robia ludia v najvyssich poziciach mob. operatorov by to robili tak isto...

23.4.2012 23:34 / +- (zive.sk) 4 0 nahlásiť

To majus Ako by som to robil ja? No prirodzeným cieľom podnikania je dosahovať zisk a každý podnikateľ sa ho snaží maximalizovať. Čiže asi by som mal tiež snahu dosiahnúť čo najväčší zisk. Ale je tu jedno ale a to je konkurencia a v prípade prirodzených monopolov aj regulácia čo však v minulosti u nás akosi nefungovalo... S príchodom O2 na náš trh boli aj vysoké očakávania na vyvolanie konkurenčného boja a tie tu sú stále sú, ale žiaľ O2 po tom čo prekročilo Rubikon (prvý milión aktívnych SIM) sa nejak zmenilo. Zjavne je vo fáze vyberania ziskov, lebo kupovanie si nových zákazníkov cez prenosové bonusy si určite vyžiadalo mnoho prostriedkov a tie teraz treba vrátiť do obehu na splátky úverov a modernizáciu siete. Takže ak je trh rozdelený a stabilizovaný, tak sa ťažko dočkáme zmien a konkurencie iným spôsobom ako neviazanosťou sa a hlavne migráciou tam kde lepšie uspokoja naše potreby.

23.4.2012 22:35 / ... (zive.sk) Reagovať 3 10 nahlásiť

O2 tento rok vyhrá cenu najdrahšieho alebo najhoršieho opka. Tipujem, že dosiahne prudký pokles ovečiek v košiary.

23.4.2012 23:36 / jozi BA (zive.sk) 4 7 nahlásiť

Vsetci tu placu nad O2. Vsetci (to je suma 6 dopisovatelov do fora, ktori tu budu plakat este x rokov, nakolko nevedia robit nic ine a denne sa bavia iba o centoch, sekundach, mozno funkciach v mobile a pod.) O2 davate zbohom. Nebit o2 dodnes platite vysoke sumy u byvaleho duopolu T a O. Priznam je na tom aj kus pravdy ze tie pausaly mohli byt pruznejsie, hlavne na data. Ocenujem vsak otvorenost O2 hlavne v tom ze sa netvari ze dava mobily za "korunu" ale jasne definuje co je cena za sluzbu a co je cena za HW. AK niekomu nesedia pausaly, ma moznost vyberu. A dokonca aj u konkurencie. pekny vecer

24.4.2012 07:57 / jozo (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Mojko, problem je, ze O2 sa praveze tvari za objavili teplu vodu pritom je to len krasne ospievana dotacia spojenia dokonca s viazanostou. Za takych podmieok ako ponuka telefony O2 ich ma aj Orange. A Orange sa aspon netvari a neprekruca a nebude ti kazdy mesiac pridavat k pausalu nejaky poplatok za "sluzbu mobil+".

23.4.2012 22:45 / Love121 (zive.sk) Reagovať 15 9 nahlásiť

Všetci chudáčikovia čo si dobíjajú 10€ mesačne zaplakali že nebudú mať flat :) Ponuka paušálov nie je pre "dobíjačov",ale pre ľudí, ktorí využívajú paušálne služby a je v porovnaní s konkurenciou lacnejšia. Neťahajte Easy Free medzi paušály..

24.4.2012 08:56 / Busy (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Preco by sme to nemali tahat ? Alebo preco by sme easy nemohli aspon cenovo zrovnavat s pausalmi ? Tiez je to produkt, cez ktory sa da volat, pisat spravy, internetovat. Ze clovek nedostava mesacne faktury, ale plati za to inym sposbom, je z hladiska porovnania cenovej vyhodnosti nepodstatne.

24.4.2012 09:47 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

"ale plati za to inym sposbom, je z hladiska porovnania cenovej vyhodnosti nepodstatne." fakturované služby sú pre operátora výhodnejšie z dôvodu správania sa väčšiny zákazníkov. Preto by mal byť fakturovaný program výhodnejší alebo aspoň rovnako výhodný. Takže ak vychádza nevýhodnejší kreditný je to o to väčší prúser.

24.4.2012 08:16 / asap (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

Doteraz som si myslel, že outú je operátor pre socky. Ako tak pozerám, je to luxus a prestíž B-]

24.4.2012 08:53 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Operator pre socky ktore sedia na peniazoch ;-)

24.4.2012 09:21 / michi (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

no a konecne uz aj modri zistili ze takymto sposbom budu straovi aky mail doteraz :-D myslim ze tie porovnania ked si vyskladam pausal v OR alebo Telekome .. moji zlati to nemyslia vazne .... touto ponukou len zvysili sance u druhych operatorov... tie ceny za MT co maju k pausalu...konkurencia ponuka v priemere o 80 € lacnejsie cize zbohom bud O2 tych "spokojnych" zakaznikov ste stratili... o nete nehovorim atd atd... alho ORANGE!!!! ;-)

24.4.2012 15:08 / Luboš (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

Ja mám O2 od úplného ich začiatku, čiže O2 Jednotka, s ponechanou výhodou 6 centov do vlastnej siete. Keďže drvivá väščina hovorov končí v O2, volám lacnejšia aj ako Easy Free. Za celý čas s čím novým prišla O2, ma nič nezaujalo a samozrejme ani tieto neviazané paušály. WT19i som si kúpil z obchodu v novembri, a platiť prvých 100 minút po 15 centov, hehe no to iste :o) Fakt som čakal že prídu konečne s niečim prevratným po tých rokoch, a zase nič. Ale to samozrejme neznamené že kvôli tomu zmením operátora. Nič sa nedeje, život ide ďalej... U mňa by najväčší PLUS získala O2 keby znížila ceny balíčkov internetu a zvýšila objem dát.

24.4.2012 19:47 / indeks (zive.sk) 0 1 nahlásiť

a na to kazdy cakal. aspon dorovnanie cien hovorov do inych sieti a dat.

25.4.2012 00:40 / Rasti (zive.sk) Reagovať 3 0 nahlásiť

v Telekome mi dali individualny pausal za 94 eur,mam neobmedzene volania,neobmedzene sms a mms,neobmedzeny internet z neobmedzenym objemom dat...do vsetkych sieti...

30.4.2012 10:39 / Win (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Vyhrajte: Samsung Galaxy Tab 10.1               Samsung Galaxy S II               Samaung Galaxy Note Súťaž je zdarma  http://wintechnologydevice.wordpress.com/...

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.