Diskusia

Orange a Telekom odkazujú O2: Počítajte ceny s dátami

150 príspevkov
7.5.2012 08:00 / zxcvb (zive.sk) Reagovať 2 44 nahlásiť

pekne, prehladne ponuky...

7.5.2012 08:49 / MM (zive.sk) 6 71 nahlásiť

Nech niektory z opov skopiruje tu vseobecne znamu ponuku rakuskeho orange a potom nech sa ozve ze nie je drahy. Vtedy im zacne niekto verit.

7.5.2012 09:12 / crash (zive.sk) 4 127 nahlásiť

najlepsi je ten hlod ze ORANggE Slovensko mame inu strategiu .........strategia maximalneho vypumpovania penazi aj za cenu korupcnych kartelov podvodne zakladanych konkurencnych firiem a podobne :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

10.5.2012 11:01 / gulak (zive.sk) 9 9 nahlásiť

Je zaujímavé zistenie-že reklama je všemocná-nechápem-načo je Vám internet v mobile,doma máte internet v notasi,či v pc-to máte v škole,či v práci toľko času,že v pohode surfujete na nete

22.5.2012 06:36 / Busy (zive.sk) 0 5 nahlásiť

A ty myslis ze clovek travi 100% casu v skole, ci v praci alebo doma ? Napriklad kto denne cestuje autobusom do skoly/prace, predsa sa nebude stale kukat po X-ty raz na tu istu cestu, ale kukne do mobilu co je noveho na nete. Okrem toho, nie kazdy ma v praci net, resp. nie kazdy moze surfovat v praci kolko chce. Niekto musi aj pracovat ... ;)

9.5.2012 11:23 / :D (zive.sk) 2 6 nahlásiť

kotrckoidov, manobboidov a ostatne OR a TM ovce roztrhne :D:-D:-D:-D:-D:-D

7.5.2012 08:13 / tunfu (zive.sk) Reagovať 32 40 nahlásiť

cim dalej tym viac budu nosnym produktom data...ja uz dnes nepotrebujem ziadne balicky volani ani sms- vsetky hovory a instant messaging idu cez aplikacie....

7.5.2012 08:20 / Reagovať 36 7 nahlásiť

Keď som si to prepočítal tak všeobecne je najvýhodnejší Podľa Seba 3 a to aj proti navyššiemu paušálu v ponuke O2 Osobne mám aktuálne Podľa Seba 1 bez telefónu

7.5.2012 09:21 / pista (zive.sk) 0 102 nahlásiť

Presne, v Telekome je ideal co najnizsi pausal a 6c/min. Ked som si to kupoval, pacil sa mi nazor slecny za pultom (vysvetlovala mi ako funguje Podla Seba): Ona: No. Napriklad si poviete, ze si mozete mesacne dovolit platit 30 EUR. Tak si vyberiete program Podla Seba 5, a date si donho data, 6c/min a 4x 40 volnych minut (bral som bez telefonu = +1 balicek, vtedy boli myslim este balicky po 40, nie po 50 minut, ale je to jedno, lebo aj pri 50 minutach je to stale 10c/min). Tak budete mat 160 volnych minut, a platite IBA 30 E mesacne! Ja: A ked si zoberiem podla seba 1 s datami a 6c/min, tak to nie je nahodou vyhodnejsie? Ona: Nie, lebo to by ste nemali ziadne volne minuty a vsetko co prevolate by ste museli zaplatit! Ja: Ale za 160 minut by som platil menej ako 20 E, a ked prevolam menej ako 160 minut, tak platim este menej - to podla vas nie je pre mna vyhodnejsie? Ona: 10 sekund ticha - ked chcete, mozete to aj tak urobit.

7.5.2012 09:28 / 0 29 nahlásiť

No veď jasne že sa ti bude na predajni budú snažiť predať čo najvyšší paušál, keď sú platený od výšky mesačného poplatku predaných paušálov

7.5.2012 10:45 / Peter (zive.sk) 0 9 nahlásiť

Neviem kedy si si bral ten podla seba 1 a nepoznám históriu tohoto paušálu ale viem že minimálne od októbra 2011 kedy som si bral od nich paušál nebolo možné k programu podľa seba 1 vziať volania za 6centov do všetkých sietí. Takže dnes to už neplatí. Možno to tak dakedy bolo a potom na to prišli že tým vlastne "okrádajú" seba. Ja som si od nich bral v Novembri retenčnú ponuku kde mi dali 50 percent zľavu na vsetky balíky + hotovosť ale teraz mi ej to ľúto lebo by mi plne stačil easy free... no čo už nič nenarobím.

7.5.2012 12:09 / tralala (zive.sk) 2 10 nahlásiť

alebo: Ona: No. Napriklad si poviete, ze si mozete mesacne dovolit platit vypalne 30 EUR.

7.5.2012 18:10 / Marek (zive.sk) 1 10 nahlásiť

je to vela u nas na slovensku to je strasne v UK mas za 20 libier neobmedzeny internet a 600 minut a sms tiez vela ale uz neviem kolko proste u nas to je hrozne

7.5.2012 18:35 / sinus (zive.sk) 1 15 nahlásiť

Mas pravdu. A tak to aj bude dovtedy, pokial ludia budu kupovat predrazene pausaly a tesit sa z akciovych mobilov "za par eur"

8.5.2012 16:59 / klingo (zive.sk) 0 5 nahlásiť

To si trafil fakt presne.

7.5.2012 18:28 / hm takze by si mohol (zive.sk) 0 12 nahlásiť

za pult ty, miesto nej, truby ruzovej! kks takychto hlupakov zbozbujem co robia vo fachu do ktoreho sa nevyznaju, nedajboze by si sa jej opytal napr na telefon a jeho funkcie, koniec... nevedia nic. to niektore dokonca ani len kryt nevedia jak sa na mt otvara. Hm ale ponukla ti slusne 160min za 30e :D to v O2 mas 500 minut za 29€ :) no nic dost bolo reklamy ;-)

7.5.2012 08:28 / PEKNEruzoveNAoranzov (zive.sk) Reagovať 11 72 nahlásiť

nasi dvaja postkomunisticky operatori nech sa strcia do an@lov... aj zo svojimi balickami dat... pokial nebude existovat telefon, ktory pri pouzivani mobilneho intenetu nevydrzi aspon dva tri dni... nech si vsetky balicky opatovne zasunu hlboko OPAKUJEM velmi hlboko do rury... orange arogantne ponuka svoje extremne predrazene pausaly a este aj s milym usmevom na tvari dodava, tie vystihuju potreby nasich zakaznikov, ktorí su asi (nechcem fakt urazat nikoho) ale retardovaní kedze toleruju absolutne nekorektne ceny sluzieb

7.5.2012 08:40 / mauik (zive.sk) 4 19 nahlásiť

co ma spolocne vydrz mobilu (smartfonu) spolocne s ponukou mobilneho internetu od akehokolvek operatora??? Inak pekne porovnanie. Clovek sa mozes aspon mierne zorientovat. Ale aj tak su vsetky hadky o vyhodnost-nevyhodnosti pausalov uuuuuplne zbytocne, lebo nakoniec aj tak zalezi ich vyhodnost-nevyhodnost od subjektivnych podmienok, v ktorych sa ten ktory zakaznik nachadza. Napr. o2 je pre mna najvyhodnejsie, ale sakra, v mojej lokalite nemaju 3G-bum. Orange je pre mna najvyhodnejsi, rychly net mam, ale sakra, viacero znamych ma o2 cislo a volania budu trochu drahsie atd atd atd

7.5.2012 09:11 / len tolko... (zive.sk) 9 16 nahlásiť

ze pre mna je mobilny internet neatraktivny z tohto jedineho dovodu, pretoze pri pouzivani fonu je zalostne slaba vydrz baterie... nevidim teda honbu za vyhodnejsim pausalom s datami... internet aj tak najpohodlnesie bezi na PC

7.5.2012 10:01 / miso (zive.sk) 10 10 nahlásiť

ale pc ti nebezi v elektricke, buse, aute, na ulici atd :)

7.5.2012 12:27 / Testy (zive.sk) 2 23 nahlásiť

v buse, elektricke, aute ci na ulici zas ale nepotrebujes ani 2GB dat mesacne, co potrebujes natahas vo velkom cez pevne pripojenie a detaily poriesis na ulici s par stovkami MB dat.

7.5.2012 13:47 / pfff (zive.sk) 5 2 nahlásiť

keď bol v ponuke DN si písal inak, vtedy si zásadne odmietal menšie balíky, potreboval neobmedzene

7.5.2012 08:59 / mat0 (zive.sk) 4 13 nahlásiť

https://www.orange.at/Content.Node/tarife/

7.5.2012 09:46 / Fanatix (zive.sk) 0 29 nahlásiť

Keby som prišiel teraz na shop Orange a pýtal si tých 1000 min., 1000 SMS a neobmedzené dáta za 7,50€, ako by asi na mňa pozerali.

7.5.2012 10:15 / Martin (zive.sk) 3 20 nahlásiť

Ide ma je.bnúť keď to vidím , nechápem ako je toto možné v susednej krajine a to my horšie zarábame . tento paušál , že 4000min. do všetkých rak. sietí , 1000sms, 4GB internet 21Mbit / po prekročení 64kbit . 20€/mesiac. https://www.orange.at/Content.Node/tarife/tarife-ohne-handy/all-in-40-sim-only/

7.5.2012 10:38 / Manobb (zive.sk) 8 35 nahlásiť

Áno, máš pravdu, zarábame horšie ako v AT. A máš pravdu aj v tom, že sme (s)prostí ľudia ..., keď sme ochotní platiť tak veľa za tak málo. HOLD, špecifickí ľudia = špecifický trh ! Kým nezmeníme zmýšľanie my ľudia, od operátorov to budeme zbytpčne očakávať ... RIEŠENIE ? 1.) Zostať na predplatenkách a využívať minimum služieb (max. do 10 Eur/mes.) - keď sa ozve operátor, trvať na paušále alá AT 2.) Využívať iba paušály s výraznými dodatočnými zľavami (nad 50%), pretože základné ceny sú premrštené a teda pre zákazníka nevýhodné - keď sa ozve operátor, tak do horšieho neísť a požadovať minimálne to čo máte + zakaždým treba pribrať nejaké to percento zľavy navyše P.S.: A treba sa v kútiku duše už teraz tešiť na príchod 4. mobilného operátora ..., pretože už iba on dokáže opäť rozvíriť hladinu cien, ktorá sa aj vďaka modrákom už ustálila a všetci traja si idú v zhode po svoje (nie malé) ročné výnosy zo služieb ... Samozrejme, že na úkor nás všetkých ! ;-)

7.5.2012 12:16 / magenta (zive.sk) 0 1 nahlásiť

predplatenkari operatorov velmi nezaujimaju. ako pausalista si mozno vydobijes nejaku retencnu ponuku (aj to len na urcitu dobu...)

7.5.2012 12:58 / Manobb (zive.sk) 7 18 nahlásiť

Zatiaľ ich možno nezaujímajú, ale časom, keď ich bude pribúdať, tak prídu na to, že je lepšie mať klienta na paušále ako na predplatenke ..., kde len Sibyla dokáže predpovedať, koľko a kedy predplatenkár minie a tiež aj to, kedy si telefón vypne hoci aj na mesiac, ako ho nebude potrebovať. Kredit mu totiž nikto nevezme, ale poplatok za paušál po mesiaci nenávratne PREPADNE !!! Nehovoriac už o tom, že napr. pri predlžovaní viazanosti nemajú operátori ostych si vypýtať poplatok cca +/- 10 Eur !!! Za čo taký vysoký administratívny poplatok je ? Snáď nie za vernosť ? Či ? ;-) P.S.: Chcel som tým povedať to, že keď bude veľa predplatenkárov, tak operátor má v podstate niekoľko možností, ako ich späť získať na paušál: - dať výhodný paušál do základnej ponuke (čo je zatiaľ skôr utópia) alebo - cez telemarketing ponúkať rôzne individuálne podpultovky .... (a tu je priestor pre "náhrady" rakúsky vyzerajúcich paušálov) Cenu určujú klienti a nie operátori. Aspoň tak by to malo byť, ale to by nesmeli byť Slováci takí (s)prostí ... ;-)

12.5.2012 20:46 / Ss (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Plus rapidne znizit dotaciu telefonov

7.5.2012 12:54 / mhn (zive.sk) 2 3 nahlásiť

Alebo menej volat.B-]

8.5.2012 17:05 / klingo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Menej volať asi nie lebo ak ty zaplatíš paušál tak operátorovi je jedno či ho prevoláš alebo nie.

7.5.2012 16:46 / zxcvb (zive.sk) 0 9 nahlásiť

ja som na kredite 10. rok , miniem ~5€ /mesiac a operator mi stale nevola a nevola ...B-] je pravda, ze ani ja jemu a ani sa nechystam

18.5.2012 10:24 / Imre (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Nevola ti, lebo operator takych zakaznikov ako si ty nepotrebuje!

28.5.2012 14:48 / fero (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Manobb > plne suhlasim !!!

7.5.2012 09:07 / Deli (zive.sk) 66 11 nahlásiť

Orange ako jediný ponuka k paušálom odomknuté telefóny .To znamená že keď si dám kartu z O2 bude mi fungovať bez toho že by som stratil záruku na prístroj .Ďalej dátové prenosy ktoré mi umožnia telefonovanie zadarmo .taktiež špičkové telefóny ktoré mi umožňujú telefonovanie cez internet zdarma ...aj z poza hraníc a to nehovorím o tom že 90%mojich známych ma Orange.Nehovorím že je lepší je SYMPATYCKEJŠÍ ...

7.5.2012 09:13 / JaSomAxxo (zive.sk) 4 52 nahlásiť

To si peknú blbosť napísal ale nevadí. Tie ich večné výpadky, predražené služby a arogantný postoj voči zákaznikovy. To je podľa teba symatické? Neviem, žeby O2 blokoval telefóny, tak čo tu trepeš o tom, že Orange ako jediný ponúka odomknuté MT. Jediný, kto blokuje je škaredý T-Mobile. Som sa pekne zasmial ale tak necham ťa v tom

7.5.2012 10:11 / wtf??? (zive.sk) 3 21 nahlásiť

cize orange ti da odomknuty telefon ktorym sa zaviazes na 2 roky, teda pravdepodobne budes svoju 2 roky viazanu Orage SIMku pouzivat v telefone pocas jeho zarucnej doby. Alebo kedy si tam budes strkat tu O2 kartu? A ked si ho odomknes po 2 rokoch tak uz o zaruku neprides lebo ziadnu nemas. Spickove telefony? To pises ako keby Orange nejake vyrabal a mal ich v ponuke, ono tie smartphony vyraba Samsung, HTC a ini a tak su v ponuke vsetkych operatorov a obchodov s elektronikou Kto ma kde znamych je uplne jedno pri minutovych/sekundovych sadzbach rovnakych do vsetkych sieti. toto nie je o tom byt proti orange, toto je o tom byt proti tvojim vyjadreniam

7.5.2012 13:51 / Merfi (zive.sk) 3 3 nahlásiť

Pokial to urobis dobre,tak odblokovanim o zaruku neprichadzas. Iny pripad je ak to robis cez tp,ale to uz je dnes skor vynimka

7.5.2012 14:03 / Deli (zive.sk) 2 1 nahlásiť

súhlasím

7.5.2012 11:55 / feťak (zive.sk) 3 9 nahlásiť

Pomarančoví Guru,trepes 2/3

7.5.2012 12:32 / Testy (zive.sk) 0 10 nahlásiť

Jediny, kto blokuje je Telekom, aj to nie kazde zariadenie. Zaruka s blokovanim nema nic spolocne, dokonca ani prepalenie SW nie je dovodom na zamietnutie zaruky z drvivej vacsiny poruchy HW - predajca musi dokazat suvis reklamovanej poruchy s upravou zakaznika. Spickove telefonovanie cez internet zdarma? No mozno len na obmedzenu skupinu ludi, ktori su tiez online a v dosahu volnej a kvalitnejsej siete, inak su Skype a podobne sluzby nevyhodnejsie ako lubovolny slovensky mobilny operator a v mnohych pripadoch po zvukovej stranke i nekvalitnejsie, volat z roamingu za roamingove ceny cez internet je financna sebevrazda. Navyse baterka pri intenzivnom pouzivani netu hreje ako svina - maximalne nepohodlne. A teraz co, das si Deli? :)

7.5.2012 13:04 / Deli (zive.sk) 9 7 nahlásiť

ja nikomu neberiem jeho presvedčenie ale keď som odchádzal za pracou do do krajiny kde bol O,2 tak mi nezobralo kartu z slovenského O.2 telefónu viac som to neskúmal a ani nejdem a cez internet sa dotelefonujem domou na pevnú linku zadarmo lebo mam pokrytie Wifi jak v práci tak v hoteli tak na letiskách a cez Viber je to dokonca zdarma aj na mobil a ďalšia vec je som nepovedal že je Orange lepší ale že mi je SINPATYCKEJŠÍ a to som mal niekoľko paušálov ako dátových v Orange tak aj v Euroteli a zaleží na každom čo si kto vyberie jeho vec a jeho peniaze moja vec moje peniaze asi tak.a dodatok na toho guru je http://pokec.azet.sk/despect... usudok si spravte každý sam

7.5.2012 14:52 / 1 18 nahlásiť

orange? nikdy nebudem predsa platiť ich megaprimitívne reklamy

8.5.2012 17:07 / klingo (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Riaditel obchodnej sekcie?

7.5.2012 14:37 / Busy (zive.sk) 1 13 nahlásiť

"orange arogantne ponuka svoje extremne predrazene pausaly a este aj s milym usmevom na tvari dodava, tie vystihuju potreby nasich zakaznikov" Ale ved to je pravda, Orange pausaly naozaj najlepsie vystihuju potreby zakaznikov ! A ceny tychto pausalov zase najlepsie vystihuju ziskuchtivost operatora ... ;-)

7.5.2012 08:38 / Reagovať 3 37 nahlásiť

Takze sme krasne zistili, ze pokial sa Telekom este ako tak drzi O2, Orange je jasne najdrahsi. Treba ludi zodrat a poriadne sa napakovat.

7.5.2012 08:42 / mauik (zive.sk) 14 6 nahlásiť

ako ich zodiera? meni ceny pocas trvania pausalu? to nie je danovy urad, ktoremu neujdes. mobilny operator je len sluzba, ktoru si mozes a nemusis vybrat a navyse je to firma. To znamena, ze jej cielom nie je co najviac ulahcit zivot Branovi ale svojim akcionarom. Trochu pragmaticky sa treba na to pozerat

7.5.2012 08:38 / Reagovať 2 17 nahlásiť

Takze sme krasne zistili, ze pokial sa Telekom este ako tak drzi O2, Orange je jasne najdrahsi. Treba ludi zodrat a poriadne sa napakovat.

7.5.2012 10:18 / No (zive.sk) 0 20 nahlásiť

...a potom rozdať 60 Mercedesov pre nových "zákazníkov"

7.5.2012 08:40 / Adrian (zive.sk) Reagovať 1 48 nahlásiť

O2 robi dobre, potrebujeme prehladne pausaly...

7.5.2012 13:53 / Merfi (zive.sk) 15 6 nahlásiť

Ak ma byt prehladnost v O2 podmienena otrasne drahym pausalom,tak dik nie neprosim Ale ak sa ti zda niektory pausal v O2 lacny,tak napis ktory,rad sa necham poucit;-)

8.5.2012 18:50 / jaroslav (zive.sk) 1 10 nahlásiť

noi neviem citam tu vselico ale jednoznacne orange najdrahsi ,t com stred a najlacnejsi jednoynacne O2- co sa tyka volania ak neberiem do uvahy net v telefone ,co sa tyka telefonov najepsia volba hotovost kupa cez net ,operatori jednoznacne predrazene alebo tie lepsie smartfony musis mat jednoducho vyssi pausal cim to preplatis -jedine v tom pripade sa ti to oplati ako sa beru mobuily na firmu a das do nakladov,najlacnejsia verzia pokial nie si zatazeny na svoje cislo -tak vyberies sim kartu v orange alebo t comu zaplatis poplatok a prejdes do O2 -bonus bol 5O alebo 100 euro takze ta 100 minut do vsetkych sieti vyjde len 5 euro a kazdy mesiac ti za podmienky ze prevolas 100 minut odcitaju mesacne 5 euro---takze minuta ta vyjde na 5 centov-1,50 sk a to je zatial najmenej takze 10 alebo 20 mesiacov len 5 euro tato moznost inde NIIIIEEE JEEEE,pochopil si ma bratm

12.5.2012 21:05 / Ss (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Neverim ze pochopil. Ved zda sa ze je zakaznikom orange.

7.5.2012 09:01 / marek1234 (zive.sk) Reagovať 6 27 nahlásiť

Orange: Máme skrátka inú stratégiu... To je pravda, strategiou je velky neprehlad, vdaka ktoremu sa ako tak dari robit aj z drahych veci relativne "lacne" vdaka kratkozrakej a neobjetivnej ORANGE Garancie. Kazdy operator ma svoje plusy aj minusy, predovsetkym je treba si uvedomit, komu a do akej sieti najcastejsie volam. Bohuzial toto je slovenska realita. Na druhej strane O2 to prestrelil, cakal som, ze znizia ceny za data a upravia denny cenovy strop v prospech EASY karty. Nestalo sa a tentokrat, kto chce data, tak O2 je drahe s mizernym 3G pokrytim (a to mam primarnu O2 kartu na volanie). Je smutne, ze nutia zakazikov neustale kombinovat, prenasat cisla a rozmyslat, kde co a ako. Bohuzial dnes fungujem na cestach vdaka EASY Time v modeme a telefonujem s O2 profilom jednotka. Pre nasich operatorov je velkym problem pripravit komplexnu sluzbu za rozumnu cenu. Ja sa uz len tesim, ze prijde 4 operator a ze sa nenajde novodoby Palacka, co to zmari!

7.5.2012 09:19 / antiRUZOVY (zive.sk) 6 8 nahlásiť

dufajme ze sa tak stane a ludia nebudu hlupe ovce a prejdu inam, aby donutili znizit trhove ceny ktore su neprimerane... optimum na kredit by bolo cent za minutu hovoru a cent za sms...

7.5.2012 10:14 / robo (zive.sk) 17 6 nahlásiť

Ja ked som si prepocital svoj pausal v Orange na ceny O2, tak v O2 by som platil standardne asi o 33 EUR a mna pausal stoji 30 EUR... A ja si priplatim za pokrytie, ktore Orange ma, za odblokovany telefon (hned po kupe)... Ine je, ked porovname ceny nasich operatovor s cenami operatorov v zahranici, nasi su drahsi vo vsetkych pripadoch, ceny volani, sms, dat a aj ceny telefonov...

7.5.2012 12:38 / Testy (zive.sk) 2 11 nahlásiť

Dalsi predajca ci diskuter, ktory dostal za ulohu pouzit 3 frazy a zlepsit image firmy, ktora tvrdi, ze zakaznici sa maju prisposobovat jej? :-)) Telefon mas odblokovany aj v O2 (uz od ich nastupu na trh), u O2 dokonca nie si nijako viazany - jednoducho zmenis sluzbu alebo i operatora, ked najdes nieco lepsie. Pokrytie Orange nie je nijako uchvatne, zalezi od toho, na co telefon potrebujes a kde sa nachadzas (zapadne Slovensko ma O2 pokryte na urovni Orange a aj 3G postupne pribuda, narodny roaming v TMobile nadalej funguje). Ak v Orange usetris 3 Eur oproti lubovolnej konkurencii, tak ti gratulujem, nie je vas zas tak vela B-]

7.5.2012 13:44 / pfff (zive.sk) 8 5 nahlásiť

"Dalsi predajca ci diskuter, ktory dostal za ulohu pouzit 3 frazy a zlepsit image firmy" že to zrovna ty píšeš, ktorému v o2sk vždy a všetko fungovalo, keď som napísal že obmedzujú https a iné prenosy, tebe všetko šlo úúplne rýchlo a chyba u mňa, samozrejme to moje sa potvrdilo a ty zmizol ako smrad a našiel si inú tému

7.5.2012 18:01 / robo (zive.sk) 21 2 nahlásiť

napisal som iba pravdu... viem to porovnat, O2 maju moji rodicia a otec aktivne vyuziva ich net v BA... asi by som si to hodil, keby som aktualizovat apps cez market... to ze maju aj O2 odblok. telefony som nevedel, za to sorry, ale inak inak sa mi O2 nijako neoplati... oni totiz zvyhodnuju hlavne svoju komunitu, cize vsetko zadarmo v ramci O2, ale to je mi na dve veci, kedze 55 percent znamych mam v Orange-i, ci v Telekome... proste O2 sa podla mna oplati tym co malo volaju, malo pisu a malo surfuju..., ja nie som z toho ani jedno...

9.5.2012 09:10 / Busy (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Kazdy operator vzdy jednoznacne uprednostnuie svoju komunitu a inak to ani nikdy nebude.

7.5.2012 09:19 / JaSomAxxo (zive.sk) Reagovať 1 21 nahlásiť

T-Mobile riadne zatrepal s tými dotovanymi telefónmi :-D Že vraj to majú výhodnejšie? Zabúdajú ale, že blokujú telefóny. Pacienti. Blokovanie telefónov je už pekne zastaralé a patrí do mobilného praveku ale nie teraz. Radšej zaplatím o pár eur viac a mám neblokovaný MT. Môže ošť@ť celý T-Mobile. Zažil som už pri nich dosť, odkedy je na trhu O2, som u nich a nesťažujem si.

7.5.2012 09:24 / 13 14 nahlásiť

do CO2 prejdem, iba ak na pol roka požičajú s paušálom aj tú cickatú slečnu hore pri článku.... inak easy free....B-]

7.5.2012 09:34 / marek1234 (zive.sk) 4 10 nahlásiť

Suhlasim, oplati sa na EASY Free, najlepsi produkt na trhu a neprekonany zatial. Este tak prijst na to, aby sa mi dobijal automaticky a spravil si z toho pausal pri znizeni kreditu a beriem to. Momentalne, co zamiesa kartami bude TESCOMOBILE, 200 minut do vsetkych sieti, 200 do vlastnej sieti, a 2 EURA spat formou klubovych bodov za 10 EUR

7.5.2012 09:45 / BobiBolivia (zive.sk) 0 1 nahlásiť

TESCOMOBILE nie je nahodou "odnoz" O2 ? Videl som totiz jeden ich plagat kdesi na zastavke a dole malym pismom "Prevadzkovatelom sluzby je Telefonica Slovensko" - a pokial dobre viem, tak Telefonica je vlastne O2.

7.5.2012 09:54 / milan.ko (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Tesco Mobile je virtualny operator, ktory bezi cez siet ineho operatora, v tomto pripade O2. Tak isto bezi aj Funfon a byvale Naymobile a Swanmobile (ale niektory z nich tusim ide cez Telekom). Urcite si firma ako Tesco nezacne z cista jasna budovat zakladnovky :-D

7.5.2012 09:59 / marek1234 (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Len doplnim, vsetci su virtualny, je to ale v podstate jedno. Lebo bezis na sieti O2, resp. v slabom pokryti na T-Mobile sieti, ale uctuje ta O2. V podstate TESCO nema nic, len dalo svoju znacku a nazvali si to virtualnym operatorom. Vsetko zastresuje O2, vratane fakturacie, zakaznickej linky apod. Su to ti isti ludia v Banskej Bystrici v CALL Centre. Ziaden z nich nejde cez T-Mobile, co spominas, T-Mobile ma len jedneho virtualneho a to je METRO pausal MPHONE link tu http://www.mphone.sk/sk/index.shtml...

7.5.2012 10:50 / milan.ko (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Tak potom nie Telekom ale Orange, ten prevadzkuje Funfon Ostatne robi O2, a to som myslel, ze aj Swanmobile uz zakapal :-D

7.5.2012 21:59 / botto (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Jaže call trencin.

7.5.2012 12:40 / Testy (zive.sk) 0 3 nahlásiť

50% Tesco Mobile vlastni Telefonica, 50% vlastni Tesco Stores... Tesco Mobile teda je aj nie je O2 :-))

7.5.2012 09:56 / jozef (zive.sk) 0 0 nahlásiť

TescoMobile nie je "odnoz" O2 ale tzv. virtualny operator.

7.5.2012 10:45 / peter (zive.sk) 1 1 nahlásiť

no maju to na polovicu tesco a o2

7.5.2012 13:45 / pfff (zive.sk) 1 0 nahlásiť

a nie je to ani virtuálny ale značkový operátor, rebrand

7.5.2012 14:15 / feťak (zive.sk) 4 0 nahlásiť

2012 tesco mobile sim kariet fakt ohrozi Orange ci Telecom

7.5.2012 22:01 / botto (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Neohrozí ale je to výborná ponuka.

7.5.2012 09:26 / Amnart (zive.sk) Reagovať 2 3 nahlásiť

lenze ked niekto nepotrebuje internte v mobile tak o2 -30€ za zlaty pausal ale maximum minut pri zlatom pausali je zhruba 698 minut + neobmedzene sms a samsung galaxy s 2 za 314€ = 1034€ s mobilom telekom - 30€ podla seba 5 maximalne 200 minut a neobmedzene sms - zlava 30€ teda jedna mesacna splatka pausalu + volania najblizsim na 6 mesiacov zadara + samsung galaxy s 2 za 249€ = 939€ s mobilom rozdiel je zhruba 100€ za dva roky ale pri pohlade na pocet minut je rozdiel zanedbatelny ratal som 2 rocnu viazanost www-pausal-o2-sk - uplne dole na webe je moznost vypocitat kolko minut chcete

7.5.2012 12:45 / Testy (zive.sk) 1 8 nahlásiť

Ak niekto nepotrebuje data, nekupi si Samsung Galaxy S II, ale nejaky telefon, ktory potom v O2 vyjde idealne s nulovym doplatkom, za 180 Eur kupi trebars iPod touch 4.gen. (aby mal tie videa, internet cez wifi, mp3 prehravac a hernu konzolu) a tych 130 Eur usetri, cim podlezie Telekom o 35 Eur podla tvojich prepoctov (plus minus ten mini doplatok za telefon v O2). O2 teda podla tvojich prepoctov vyjde o 498 minut mesacne vyhodnejsie a navyse bez viazanosti.

7.5.2012 09:32 / Reagovať 0 45 nahlásiť

tak trochu mimo... Ja nemozem z toho ako si nemenovany operator nazyva internetove balicky... napr NEOBMEDZENY internet 2000 ? To je dobra sila... ved predsa ked pouzijem slovo neobmedzeny tak ho predsa nemozem obmedzit po vycerpani nejakej casti ani rychlostne ani inak.. ved neobmedzeny znamena neobmedzeny.. Podla mna to poriadne zavadza. Je to normalne ? To mozem aj ja povedat ze mam Neobmedzeny 150-litrovy bojler ... Mozem odobrat viac ako 150 litrov teplej vody.. len po 150 tich musim cakat kym sa ten exot nahreje.Teda slovo neobmedzeny je zavadzajuce.. (tym nechcem rozputat debaty typu " kup si prietokovy ohrievac :-D )

7.5.2012 09:51 / Pepe (zive.sk) 0 19 nahlásiť

Plny suhlas. Ako moze byt nieco "neobmedzene", ked uz v samotnom nazve balika je uvedeny datovy limit. Napr. "neobmedzeny" internet s 2000 MB rychlych dat... To koho este idu takto oblbovat???

7.5.2012 11:03 / Palo (zive.sk) 8 1 nahlásiť

Vies to je tak ze oni asi mysleli neobmedzeny ze ho mozes pouzivat napriklad hocikde na slovensku. Neobmedzuju ta ze ho musis pouzivat iba doma alebo v praci ale neobmedzene kdekolvek. Nikde totiz nie je napisane ze je objemovo neobmedzeny. TO slovicko sa proste vztahuje na iny parameter sluzby ako na objem. Je to samozrejme zavadzajuce ale to je reklama. Ziadna reklama nam nikdy nepovie zapory. Iba vyhody.

7.5.2012 12:45 / maxos (zive.sk) 2 3 nahlásiť

No on v podstate neobmedzeny je pretoze aj po preneseni dat ti internet pojde len sakra pomaly 8 KB/s. Takze tych 2000 MB sa da brat ako FUP.

7.5.2012 12:53 / Testy (zive.sk) 0 11 nahlásiť

V tom pripade aj O2 ponuka neobmedzeny net za 6 Eur :-D Akurat od 500MB sa trosku poplazi do toho nekonecna B-]

7.5.2012 13:59 / maxos (zive.sk) 0 3 nahlásiť

V podstate ano a myslim ze ho tak aj prezentuje.

7.5.2012 16:26 / JaroB (zive.sk) 2 3 nahlásiť

No neviem odkiaľ máš tých 8 KB/s ??? O2? Lebo Telekom po prekročení 2000MB klesne rýchlosť na ešte ako tak znesiteľných 64KB/s ...preto neobmedzený lebo môžeš ťahať aj 100GB ale takouto rýchlosťou si to hodíš..:DDD

7.5.2012 16:48 / mirik (zive.sk) 0 4 nahlásiť

troska poopravim ak sa nemylim rychlost klesne na 64kb/s = 8kB/s

7.5.2012 17:01 / RastislavJ (zive.sk) 0 4 nahlásiť

O2 má 16kb/s teda 2kB/s TM má 64kb/s teda 8kB/s

7.5.2012 09:33 / misxxxo (zive.sk) Reagovať 12 12 nahlásiť

jednoducho O2 je vyhodne iba pre toho kto nepotrebuje pouzivat internet. nepotrebuje alebo nechce. dovtedy su vyhodnejsi. ale niekto ako ja , kto pouziva internet v mobile uz takmer 10 rokov si logicky vyberie "T"

8.5.2012 11:48 / tom (zive.sk) 1 4 nahlásiť

asi tak nejak ... ja mam wifi vsade kde sa pohnem a travim tam najviac casu - telefonujem a posielam sms malinko mesacne dam O2 tak 2- 3 € a som tam 3 roky preto som s O2 spokojny. Ale O2 net nieje ani zdaleka najlacnejsi a ani najrychlejsi a pokrytie je dost mizerne.

7.5.2012 09:35 / martan1981 (zive.sk) Reagovať 3 7 nahlásiť

Nemaju nahodou O2 pausaly aj flat do vlastnej siete? Ak hej, tak cele toto porovnanie je uplne nezmyselne. Zavisi od individualnych preferencii. Ak ma niekto vacsinu znamych v O2, tak je pre neho pausal s flatom do O2 jasne lepsi ako cokolvek od konkurencie. Ta navyse neponuka vo svojich pausaloch flat do vlastnej siete. Tak si to prepocitajte aj s volaniami povedzme 300minut do vlastnej siete a potom porovnavajte. Ale inak suhlasim, ze O2 malo dat do kazdeho pausaly este 2GB dat v zaklade. Potom by som modry pausal bral. Za 15E. Ale nie za 26E :-(

7.5.2012 10:32 / indeks (zive.sk) 0 2 nahlásiť

nemaju. nemuseli by 2 GB, ale aspon nejake data + napr. to, ze keby si chcel vacsi datovy balik, tak by si mal vyhodnejsiu cenu (logicky, kedze by si neminul ten vstavany)

7.5.2012 09:43 / Pepe (zive.sk) Reagovať 3 26 nahlásiť

Ponuka rakuskeho operatora Orange: All in: 1000 min 100 sms 1 GB + 100 min do sieti EU za 15,- eur. A teraz sa mozu vyjadrovat nasi operatori, kto je z nich lacnejsi.

7.5.2012 12:27 / fanatix (zive.sk) 4 5 nahlásiť

Hore mas link, 1000 min., 1000SMS, a 1GB neobmedzeny internet za 7,50€!!!!!!!!!

7.5.2012 21:24 / xxx (zive.sk) 0 3 nahlásiť

este nech eu zrusi poplatky za roaming a slovenski operatori mozu zatvorit B-]

7.5.2012 21:42 / botto (zive.sk) 1 7 nahlásiť

Si to robíme sami. Treba brať to čo sa najviac oplatí. Keď tescomobile dáva 200min. za 8€ treba brať a hlavne sa neviazať a potom neplakať.

7.5.2012 09:47 / klik (zive.sk) Reagovať 1 16 nahlásiť

mna by zaujímal obsah kartelovej dohody medzi mobilmnými operátormi na slovensku.

7.5.2012 10:12 / Reagovať 3 1 nahlásiť

Ono treba vzait do uvahy aj to ze O2 pausal mas na 18 mesiacov. Potom mozes ukoncit. Pol roka nie je zanedbatelne ak platis 30 EUR, 30 x 6 = 180 EUR !

7.5.2012 10:26 / prehistoric (zive.sk) 0 9 nahlásiť

omyl. keďže sú to paušály bez viazanosti tak skončiť môžeš kedy len chceš. a to aj v prípade ak máš k paušálu telefón. http://www.youtube.com/watch...

7.5.2012 10:33 / indeks (zive.sk) 8 1 nahlásiť

30 € ale neplatis za nic. to akoze v 02 proste po 18 mesiacoch prestanes volat? a s tym, ze si vezmes novy mobil na mna nechod, to ponukaju aj v telekome zhruba po 18-20 mesiacoch (s tym, ze podpises novu zmluvu, samozrejme).

7.5.2012 10:42 / T (zive.sk) 16 4 nahlásiť

Nový mobil si kupujte v overených e-shopoch a môžete si vybrať typ mobilu, ktorý nie je u žiadneho operátora... Samozrejme aj ceny sú inde. V e-shopoch nedržia starší typ mobilu cca 6 mesiacov starý na horných cenových pozíciách. U operátora je to naopak. Aj Telefónica je predražená. Asi majú španielsku prirážku a českú maržu. Viazanosť majú skrytú....Len čakám kto napadne tú klamlivú reklamu na ich český paušál.... :-)

7.5.2012 10:32 / T (zive.sk) Reagovať 17 2 nahlásiť

Mini 3G HUAWEI O2 to nie sú ani dáta.... Na trhu je najlepší produkt EASY FREE a Easy Time. Orange by mal zmeniť Prima karty a dať tam normálne dátové balíky a normálne ceny. Paušál nechám podnikateľom. Keď majú výhody, tak nech si platia faktúry. Myslím, že pre operátorov by nemal byť problém zlúčiť služby. Je to určitá forma diskriminácie a malo by to byť zakázané dávať zvlášť ponuky zákazníkom s IČO.

7.5.2012 10:46 / peter (zive.sk) Reagovať 1 2 nahlásiť

no na 200min za 8e vsade ma telekom a orange a o2 nejaku konkurenciu?

7.5.2012 10:55 / T (zive.sk) 12 7 nahlásiť

Ja som sa všade naučil používať hlavne dáta. Komunikujeme cez Google+, gmail, hotmail a Skype. Hovor hlavne cez Telekom, tam sa oplatí Easy Time a nutný hovor do iných sietí cez EASY free... Platiť pevný hlasový paušál je napr. u mňa zbytočné. Aj na zahraničie je lepší Skype..... Telekom s Easy Free a Easy Time poslal konkurenciu ďaleko a to ukážu čísla asi v jeseni.

7.5.2012 12:51 / Testy (zive.sk) 3 14 nahlásiť

A doma mas maly dieselovy elektrogenerator a predlzovacku s poriadne vela zasuvkami, aby si vsetky nabijacky naraz uzivil. Na ulici ta ludia spoznaju tak, ze na lavicku vyhadzujes hromadu lacnych zariadeni, aby si konecne v tej hromade po vreckach nasiel to so spravnou sim kartou, ze? :-D Komunikacia cez Google+ :-D Minimalne vyuzitie na Slovensku, priemerny straveny cas 3 minuty denne na pouzivatela, Skype prudko nepohodlne ak volas v pracovnej dobe, cez volno nepotrebujes na to mobil. Skype na volanie na mobily a pevne siete je absolutne nevyhodny. Joooj tebe musia dobre platit v tom Telekome, aby si sa na verejnosti neukazoval, lebo taku hanbu by nezniesli :-D:-D

7.5.2012 13:41 / pfff (zive.sk) 8 2 nahlásiť

zosmiešňovanie ti ide, len škoda že obsahy tvojich príspevkov "hovoria" že za nimi je "praštený", nekompletný

7.5.2012 14:14 / ultras... (zive.sk) 0 5 nahlásiť

ultra ortodoxny ruzovy telekomak... nic viac nic menej...

7.5.2012 15:15 / Iguso (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Lubomirko "cital" , cize on vie najlepsie.... http://lubomir2.minus.com/m_lubomir2/33f... http://lubomir2.minus.com/m_lubomir2... Netreba dodavat viac.

7.5.2012 13:07 / Manobb (zive.sk) Reagovať 4 4 nahlásiť

"Orange sa odvoláva na svoje strategické zameranie na najmodernejšie mobilné služby, za ktoré v súčasnosti považuje mobilné dátové služby. „Ich význam navyše z roka na rok stúpa. ..." ... tak to sme zvedaví, aké paušály (samozrejme, že iba tie "najvýhodnejšie" ... však OR ani iné vraj nevie ponúkať) prinesie OR v máji 2012, na kedy vraj avizoval svoju novú ponuku ... Mňa zaujímajú samozrejme najmä tie pozitívne posuny v dátach k nulovým paušálom bez viazanosti. ;-) P.S.: Ak tam už budú aj volania do ČR, nemám čo riešiť.

7.5.2012 13:25 / jojo (zive.sk) 1 6 nahlásiť

Treba este pockat do 15,v tedy orange predstavi nove pausaly.................ale netreba mat velke oci, OR je tazka hus nas šklbanie.

7.5.2012 13:20 / pekneRUZOVEnaORANZOV (zive.sk) Reagovať 0 7 nahlásiť

pacia sa mi strasne tie stupidne reklamy na orange superrychly internet... ziskal som superrychle moznosti ale dohoda ACTA mi ich strcila niekam... PYTAM sa na co nam je superrychly internet ked z neho nebude co stahovat, lebo o chvilu sa bude platit hadam za vsetko....

7.5.2012 18:22 / preto aby si si dal (zive.sk) 0 0 nahlásiť

a odtial sledoval vsetko v hd kvalite, a mozno o 35r v fullHD :D tiez ma sklamalo fileserve po tom co ich postrasila ACTA sa neda nic od nich stiahnut, polrocne predplatne za 30€ v PYCY, dik ACTA, internet = prison

7.5.2012 13:37 / pfff (zive.sk) Reagovať 5 8 nahlásiť

toľko článkov ktoré preberajú, analyzujú o2sk paušály si nepamätám o žiadnej inej ponuke... že by to bolo tým, že kyslík tu má reklamu a potrebuje aby sa o ich nezaujímavej ponuke písalo? easy free 100 minút 9€ 2000MB 5€ = 14€ ľudia v minuosti prechádzali na paušály, pretože ponúkali dotované zariadenie, lacnejšie hovory, doplnkové služby HW je dnes lacný, dáta idú aj na predplatenkách a oplatí sa používať aj dobijacie kupóny, už to nie je to najdrahšie volanie na "svete", 14,5Sk/min. po Sk je už minulosť min. v prípade nových easy kariet tak vo co go?

7.5.2012 14:18 / Manobb (zive.sk) 7 6 nahlásiť

Analýzy mobilmanie naopak vítam, pretože môžu (opakujem môžu = nemusia) otvoriť oči mnohým prostým Slovákom, ktorí si sami nedokážu zrátať 1+1 alebo sa ťažšie orientujú v cenníkoch operátora. Žiaľ, už aj cenníky modrákov sa začínajú (zbytočne) komplikovať. Mne však príde to porovnanie tak či tak, len ako jedna strana mince. Nezbavím sa totiž dojmu, že výhodnejšia cena mnohokrát nestačí a o absolútnej výhodnosti rozhodujú aj iné faktory (stabilita siete, kvalita zvuku, rýchlosť dát, či pokrytie siete v lokalitách, kde sa zákazník najčastejšie nachádza, resp. kade sa pohybuje). Z tohoto pohľadu by som teda napr. nové modré paušály bral "s rezervou", pretože tá výhodnosť je veľmi, ale veľmi relatívna. ;-)

7.5.2012 13:50 / e51nokia (zive.sk) Reagovať 4 6 nahlásiť

Celkovo po prepočte min. a spotrebe dát čo je základ vychodí najlacnejšie Easy Free. Vychádzam z logického princípu. Každý mesiac nieje rovnaký vo volaní. Predplatené minúty paušál, faktúra vo veľkom množstve prepadávajú v čom je úraz preplácania a zdraženia. Z Easy Free je to o okamžitom prevolaní a vynásobení základnou sadzbou za min. čo je ideál. 9€c je veľmi dobrá cena za minútu a 5€ dobrá cena za 2GB dát.

7.5.2012 14:28 / T (zive.sk) 6 2 nahlásiť

A keď si prenesieš číslo pustia ti v Telekome 2GB na mesiac zdarma aj 9 centové volania na 90 dní. 30€ bonus za prenesenie čísla po 5€ ti na 6 mesiacov zabezpečí 2GB zdarma, lebo si ich zaplatíš z bonusových 5€.

7.5.2012 14:33 / Busy (zive.sk) 3 6 nahlásiť

9c je dobra cena pri volani do inych sieti, ale do vlastnej je to stale predrazene. Do vlastnej si predstavujem rozumnu cenu tak na urovni 1 az 3 centy, alebo nejaky flat za 6e mesacne (nech si zakaznik moze vybrat). Btw. ja (vdaka akcii) volam do vsetkych sieti (SK+6 dalsich statov) za 6.5 centu za minutu, takze pre mna osobne je aj tych 9c predrazene :)

7.5.2012 14:43 / ... (zive.sk) 5 3 nahlásiť

Buzyk skús prevolať mesačne len pár minút koľko zacvakáš Z bonusom na easy free volám za menej ako 5 centov a lacno surfujem.

7.5.2012 17:05 / Busy (zive.sk) 2 5 nahlásiť

Tvoje IQ asi nebude moc vysoke, ze ;) Cena 6.5 centa samozrejme plati aj s tym ze platim len tolko co prevolam, ziadne vopred dane mnozstva minut nemusim kupovat. Ty sice mozno volas s bonusom za 5 centov ale skus zavolat aj do zahranicia, sa nedoplatis :-):-)):-D

22.5.2012 00:33 / 0 0 nahlásiť

Mozes mi prezradit, aka to bola ( je?) akcia? solium3@gmail.com Vopred vdaka...

22.5.2012 06:56 / Busy (zive.sk) 0 1 nahlásiť

No ty mas ale odvahu takto verejne uviest svoj email ... priprav sa ze ti zacne chodit kvantum spamov, len co ti to tu spamove roboty najdu ;) Ale k veci: Ta akcia bola 100% bonus pri prvom dobiti kreditu navyse. Objednal som si novu simku, dobil maximalnu moznu ciastku kolko sa len da, takze som vlastne dostal dvojnasobok a k tomu este 2 eura navyse ako specialny bonus. Vyhodou je, ze nielen ceny hovorov, ale _vsetky_ ceny, aj ceny vsetkych balickov, su v konecnom dosledku este menej ako polovicne. Nevyhoda je casova obmedzenost tejto akcie - doba pocas ktorej operator ponuka 100% bonus pri dobiti navyse + doba kolko ti vydrzi takto nabity kredit, co zalezi od toho kolko toho pretelefonujes. Nevyhodou je ze ak uz mas svoje cislo, musis mat dve simky, a tiez si treba strazit prepadavanie kreditu. Ak vsetok takto ziskany kredit nespotrebujes do pol roka, treba si dobit nejakou minimalnou ciastkou aby ten bonusovy nenavratne neprepadol. Pri tomto dalsom dobiti uz nedostanes dvojnasobok, takze hovory sa od toho okamihu malicko predrazia, v zavislosti od toho kolko toho bonusoveho kreditu ti este zostalo. Momentalne to myslim O2 neponuka, ale v minulosti to ponukalo uz viackrat a nie je vylucene ze to v buducnosti zase ponukne...

7.5.2012 14:28 / Tibor (zive.sk) Reagovať 2 4 nahlásiť

Tu mate aktualnu ponuku s Rakuska :-) https://www.orange.at/Content.Node/shop/aktuelle-angebote/ A mozte si ju porovnat s nasou :-) Som zvedavy co na to poviete!!! P.S. ak by tomu niekto nerozumel,dajte si to do Google prekladaca!

7.5.2012 14:59 / Manobb (zive.sk) 7 2 nahlásiť

Pre modrákov: ALL in EUROPA ************** 1000 minút do ALL sietí v krajine operátora 100 minút do krajín v rámci EÚ (zahrňuje odchádzajúce volania z domovskej krajiny + prichádzajúce/odchádzajúce volania v rámci roamingu v EÚ = klobúk dole pred touto kombináciou) 100 SMS do ALL sietí v domovskej krajine + EÚ 1 GB rýchlosťou až 21 Mbit/s, potom spomalené na 64 kbit/s 15 € za mesiac s mobilným telefónom !!! alebo 12 EUR za mesiac bez mobilu P.S.: Tarifikácia: 60+60 Aktivačný poplatok 49,90 Eur = 2,08 Eur/mes. na 24 mesiacov (pri aktivácii cez e-shop je grátis !!!) Servisný poplatok je 19,90 € za rok ... zodpovedá 1,11 mes. na 18 mes. alebo 0,83 mes. na 24 mes. Samsung Galaxy Ace je za 149 Eur Nuž neviem, či modré paušály, hoci aj s volaniami zo SR do krajín zóny 1 sa chytajú na túto ponuku. ;-)

7.5.2012 17:02 / RomanBA (zive.sk) 0 9 nahlásiť

pre privrzencov ruzovuckeho a pomarancoveho operatora: tito dvaja tu oklbavaju ludi uz 20 resp. 15 rokov, preco sa na nich neobratit s takouto poziadavkou ??? lebo akosi zasadne sa ten rakusky OR produkt spomina v suvislosti so slovenskym O2, v diskusiach o zvysnych dvoch to nik nespomenie...

7.5.2012 20:03 / RastislavJ (zive.sk) 5 1 nahlásiť

"lebo akosi zasadne sa ten rakusky OR produkt spomina v suvislosti so slovenskym O2," Lebo ekonomické zákony nepustia.

9.5.2012 13:06 / si robis prdel (zive.sk) 0 3 nahlásiť

dnes už nik nie je ochotný platiť 60+60 tarifikáciu, mal by si si tie svoje trepy a žvásty pre seba...už len kombinuješ a čoraz viac trepeš pretože sa zamotávaš v tých svojich chorých výplodoch...;-);-);-)

7.5.2012 14:42 / hey apple (zive.sk) Reagovať 0 16 nahlásiť

Nechcem robiť kyslíku reklamu ale som im vďačný za to že to oni spôsobili vlnu znižovania cien za mobilné služby. Orange vsadil na svoju bežnú stratégiu a miesto zlacnenia , zlacneli len pomyselne a viac odrbávajú, v zásade moc rozdiel nenájdete :-D

7.5.2012 15:09 / fan (zive.sk) Reagovať 0 8 nahlásiť

Zvasty pre reklamne ucely. Operatori sa zlakli a zacinaju vymenuvat kazdu vyhovorku, ktora im napadne, len aby si udrzali odchadzajucich zakaznikov :-/

7.5.2012 16:39 / ... (zive.sk) Reagovať 22 3 nahlásiť

toľko ospevujete to trápne O2. Ja nemám komu zavolať kto by mal ešte O2, všetci sú už na Easy Free a Easy Time. Ak by som náhodou postreho že mi volá od O2 tak Vám napíšem čo zrejme sa asi nestanene a zrejme ani nikto si nedá modrý paušál. :D

8.5.2012 14:15 / Busy (zive.sk) 0 6 nahlásiť

No vidis, ja zase v okruhu mojich znamych neviem o nikom kto by mal easy free alebo time. Vecsina stale ma O2. A ta mensina ostatnych co maju inych operatorov, tak vecsinou maju na dva roky viazane pausaly lebo sa ulakomili na eurovy mobil ...

7.5.2012 18:15 / Reagovať 0 11 nahlásiť

ostatni operatori odkazuju o2 - niesme drahi... jo nieste ale lacny tiez nieste a nebyt o2 tak tu zmykate slovakov jedna radost cak? ja som rad ze som v o2 a je mi jedno co ponuka konkurencia, ta sa mi uz davno zhnusila. navyse s o2 viem ze drzia ceny pri zemi. nie ako teple tecko ci prereklamovanopartickoksichticky osupany pomaranc

7.5.2012 18:41 / robo (zive.sk) Reagovať 3 3 nahlásiť

Je to smiesne presne ako sa spomina. Ja zijem dlhodobo v zahranici a tie pausaly tuna sa nedaju porovnat. tak len s mesacnou viazanostou mate za 15 Eur-300min do vsetkych sieti,neobmedzene sms a neobmedzeny internet. AK sa chcem zaviazat na 2 roky a ist s cenou dole tak za 7.50mesacne mam 100 min, 500sms a 2Gb internet mesacne, k tomu telefon zadarmo-trosku jadnoduchci ale predsa.

8.5.2012 14:12 / Busy (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Tesco ma nieco podobne - 200min za 10 eur, jednotkova cena minuty je taka ista, ale vsetko ostatne (spravy, net, mobil) si treba platit zvlast...

7.5.2012 18:53 / xxx (zive.sk) Reagovať 0 9 nahlásiť

" Orange: Máme skrátka inú stratégiu " jasneee chapeme ... a navyse zabudli dodat ze Slovensko je specificky trh :D

7.5.2012 22:36 / xexe (zive.sk) Reagovať 2 0 nahlásiť

hm a riesi tu niekto ze napriklad v o nieje ziadna viazanost? Btw. o2 velmi sexi dotuje pri pausaloch telefony. Skoda len ze s pausalom mi vsetci operatori mozu vyliezt na hrb..... :)

8.5.2012 11:08 / Angel (zive.sk) Reagovať 1 6 nahlásiť

V porovnaní so zahraničím máme predražené mobilné služby... Jediný dôvod prečo sa operátori (ale aj iné sektory napr. benzinky) mozu prizivovat na ludoch je ten ze vlastne tvoria monopol.... skoda len ze na slovensku stale funguje logika "People buy" .... ano lebo kupujeme služby, preto sú tak drahé .... sám si neviem predsatvit ako tomu zamedziť....lebo jeden hlas ktorý sa ozve bude udupaný stádom miliona ovci (prepačte za gramatiku ak som sa niekde pomylil...)

8.5.2012 12:23 / radoslav (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

neviem ako vy ale ja som o2 a vzdi my dali lepšiu ponuku ako uvádzajúcu teraz mam 10€ O2 pausal strieborní a nech mi orange alebo telekom ponukne nieco podobne :-D:-D:-D:-D:-D:-D sa len mozem smiať na ostatných takže asi tak pre mna su vzdi drahy ostatny :-P:-P:-P:-P

8.5.2012 14:27 / drive_u_insane (zive.sk) Reagovať 0 13 nahlásiť

s O2 som od ich prichodu, ked som skoncil s Pomarancom... sekundovy tarif, ziadne nezmysly vecerne a vikendove a neviem ake volania, ziadne pausaly, telefony za korunu, rozne sadzby na roznych operatorov atd ma nezaujimaju..mam v tom jasno, platim to co prevolam a kedze nie som telefonny maniak, vyrazne setrim B-]

9.5.2012 00:30 / pfff (zive.sk) 10 2 nahlásiť

dobíjaš každé 3 mesiace min. 6€, platíš 13c za minútu a výrazne šetríš tí čo nešetria nabijú raz za rok a volajú po 9/10c B-]

9.5.2012 09:09 / Busy (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Co ak to ma na fakturu ? ;-)

9.5.2012 20:28 / pfff (zive.sk) 2 0 nahlásiť

by bola nuda keby si sa ty neopýtal nejakú blbosť tu máš odpoveď: "drive_u_insane 08. 05. 2012 14:27 ... ziadne pausaly, " je v originál príspevku, ktoré treba tiež čítať

9.5.2012 20:31 / pfff (zive.sk) 3 0 nahlásiť

ak to má na faktúru, odpoveď sa mení na: "platíš 13c za minútu a výrazne šetríš tí čo nešetria nabijú raz za rok a volajú po 9/10c"

10.5.2012 14:13 / pfffBUZNAhomosska... (zive.sk) 2 5 nahlásiť

ty jeden degradovany mentalne retardovany pre posahane ruzove reklamy vymyty zaostaly mozog... ja volam a posielam sms neobmedzene... ty si volaj za 9 centakov... absoutne ziadna uspora vyhody mi z toho nevyplyvaju kedze ziadne vyhody co sa tyka volani vo vlastnej sieti z EF... zatial stale vedie O2

9.5.2012 07:36 / Pseffe (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

ja odkazujem operatorom: vsetci ste drahi. fuck U

9.5.2012 16:17 / maco lunexx (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

:-D aj keby teleser, oser alebo thown ponukali zlate medaile v hokeji, aj tak budem O2 pozitiv, a preco? zlodeji, klamari, spekulanti. a ak mne vo fakture mohli urobit preslap vo forme fakturovania po 50tej minute v sieti ale mal som 100minut predplatenych, tym je mi jasne ze si mozu robit co chcu so softwarom. Cize :D koho tu idete tahat za nufak? Naser marketing...

9.5.2012 16:37 / Busy (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Ale najzaujimavejsie je to, ze vsetky preslapy a preklepy vo fakturach su v neprospech zakaznika ... :-(

9.5.2012 23:32 / cocker.ba (zive.sk) Reagovať 2 3 nahlásiť

v tejto bananovej republike su vsetky pausaly obycajne shity...o takychto pausaloch, ako maju rakusania, mozeme v tomto blbom state len snivat...3000 minut do vsetkych sieti za 20€...no neber to...ak ti to tu niekto ponukne... http://www.drei.at/webshop/prepareSelectionT... ...

10.5.2012 08:37 / michal (zive.sk) Reagovať 6 2 nahlásiť

ja som v O2 uz asi 2 roky, ale uz ich mam dost a to z toho dovodu, ze maju velmi slabo rozvinutu siet, casto sa mi stava ze nemam signal a ked sa prepnem do narodneho romingu tak zase nemozem vyuzivat data a MMS :( tak poskulujem po konkurencii

10.5.2012 14:02 / antiruzovy (zive.sk) 6 4 nahlásiť

prestahuj sa do mesta ty sedlak :D

15.5.2012 19:31 / Podkušiteľ (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

Všetci naši operátori majú len jediný cieľ a to OKRADNÚŤ ZÁKAZNÍKA!!!

23.5.2012 10:03 / yumen (zive.sk) 0 0 nahlásiť

SmartQ T19 Android 4.0.3 Tablet PC 10,1 palcový HD IPS obrazovka TI OMAP 4430 Cortex A9 Dual Core 8gb debut! http://goo.gl/pZsmW...

31.5.2012 22:29 / vojto (zive.sk) Reagovať 1 0 nahlásiť

Čo ale budem robiť s SMS ja, ktorý mám 3 dioptrie. Preto ma O2 s jeho SMS vôbec nezaujíma.

2.10.2012 14:02 / dezko (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

. . . Poznám take miesta,kde nie je vôbec žiadny signál, ani jedného nášho operátora. . . A je tam najkrajšie na svete!

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.

PRIHLÁSENIE

Ak chcete komentovať, musíte sa prihlásiť do siete médií Azet.sk.
Chcete sa prihlásiť?

Áno Nie

Ak nemáte ešte prihlasovanie meno, zaregistrujte sa.

MIGRÁCIA ÚČTOV

Pokiaľ ste využívali pôvodné prihlásenie na Živé.sk a MobilMania.sk, preneste si svoje konto - hneď po úspešnom zaregistrovaní a prihlásení pod Azet kontom.

Viac informácií o migrácii a redizajne môžete získať na tejto stránke