Diskusia

Test Nike+ iPod: Keď beháte s technikou

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 23.20.112.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
16 príspevkov
11.5.2012 09:20 / crash (zive.sk) Reagovať 1 0 nahlásiť

nemate niekdo skusenosti s externym prijmacom GPS pre mobil ?

11.5.2012 09:29 / capo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

mame

11.5.2012 09:32 / Marian (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Aky to ma este zmysel, kupovat externy GPS prijimac?

11.5.2012 10:10 / jozef (zive.sk) 1 11 nahlásiť

Napr. : 1. AA baterie do externeho GPS prijimaca kupis na kazdom rohu 2. pouzitim externeho GPS prijimaca znizis spotrebu smartfonu 3. externy GPS moze mat vyssiu citlivost ako GPS v smartfone

11.5.2012 10:58 / RS (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ad 1/ to je pravda (s vynimkou pripadov, kedy ich naozaj budes potrebovat - vtedy ako na potvoru nebudu, ale bude zatvorene) :D Ad 2/ tu by sa dalo polemizovat - ten GPS prijimac predpokladam bude posielat data do nejakej aplikacie v telefone a ci naozaj pojde o relevantne znizenie spotreby je otazne; navyse ho kompenzujes vydavkom za AA baterie (bod 1) a kvalitne baterie nie su lacne Ad 3/ tu nesuhlasim; urcite zavisi od modelu ale testoval som senzory G1 a G5 od Polaru v porovnani s hodinkami Garmin Forerunner 310XT, 410 a 610 + iPhone a externe senzory G1 a G5 neobstali ani raz. Vitazom bola FR310XT, potom 610 a 410 (minimalny rozdiel), iPhone (vsetky cez 98% presnost). G5 mala okolo 92% a G1 len 88% Pre ilustraciu - nekalibrovany senzor adidas miCoach mal v mojom pripade (kadencia behu okolo 80spm) na 5km trati presnost 96% - aj to bolo lepsie ako externe priijimace. V tomto pripade by som povedal, ze Polary v GPS stracaju na konkurenciu a stoja za staru backoru, ale interne GPS by som nezatracoval ani nahodou. Navyse pokial ide o beh ako taky - ovela lepsie je mat toho so sebou menej :-)

11.5.2012 12:10 / Martin (zive.sk) 0 0 nahlásiť

ad 2 , väčšinou ho ale pripájaš cez bluetooth, takže tá spotreba nie je až taká nízka , ale určite nižšia ako pri použití vstavaného GPS. Mám externé gps evolve výdrž na jedno nabitie je cez 20 hodín.bez problémov sa spároval so symbianom aj na staršom telefóne (nokia 6120c) úplná spokojnosť , navigácia bežala bez problémov a netrebalo ani internet na rýchlejšie zistenie družíc :)) Ale v podstate s tebou úplne súhlasím :)

11.5.2012 12:03 / jony5ku (zive.sk) 0 0 nahlásiť

crash ak nebudes miestach kde neni ani signal uplne staci Track od google. Zivote by som nekupil gps vec od Nike ukazovali presnos (hodiniek)snimania :-D:-D na kilometre mino.

11.5.2012 09:37 / RS (zive.sk) Reagovať 1 3 nahlásiť

Sam som s Nike+ behaval a presiel som inam. Uz len nutnost zakazdym kupovat senzor je hlupost. Hlavne ak clovek nabeha 200-300km mesacne tak to uz nieco stoji (novy senzor je okolo 20EUR, GPS mobil kupite okolo 100, Garmin FR110 cca 130-140EUR). Komfort neporovnatelny. Nike sa uz tuto technologiu vzkriesit pokusa pomocou Nike GPS Watch (powered by TomTom) kde hodinky vybavene GPS prijimacom su doplnene o tento senzor. Ono to ma svoje vyhody ak vam vypadne GPS signal (tunel, husty les, husta zastavba apod.). Takisto je obcas meranie pomocou GPS nespolahlive - pozoroval som to na iPhone 4 kedy pri slabom signali telefon aproximuje a vysledkom je trasa, ktora s realitou nema nic spolocne. Na trhu su ale lepsie riesenia - ci uz je to Garmin Forerunner, kde navyse lahko dostanete moznost merania tepovych frekvencii pomocou hrudneho pasu co dava treningu novy rozmer. Dalej samotne hodinky maju ovela viac funkcii (intervalovy trening, virtualny partner, mnozstvo nastaveni okruhov, vlastnych treningov apod.) a aj samotny software resp. web sluzba od Garminu ma ovela viac funkcii oproti Nike. Dalej mate moznost exportovat data napr. do RunKeeper, TrainingPeaks apod. a analyzovat vas beh podrobnejsie. Riesenia od Polar-u su trosku kostrbatejsie, ale pokial to s treningom podla HR myslite vazne aj toto moze byt cesta. Prekazkou je vysoka cena v porovnani s Garminom na ukor funkcii. Samotne Nike ponuka alternativy v podobe Nike+ GPS aplikacii a tak mam pocit, ze postupne senzor odpise. Isty zmysel by mal v pripade treningu v posilnovni, ale moderny pas vam vzdialenosti, frekvencie krokov a cas zmeria v pohode aj bez tejto 'vychytavky' takze ja to vidim s Nike+ blede - v konkurencii neobstoji.

11.5.2012 09:46 / 0 0 nahlásiť

ja si uplne vystacim s iphonom a endomondom. Mam aj najvyssi model polaru ale nejak som tomu zariadeniu neprisiel na chut a vacsinou to nechavam doma. resp. pri mojom amaterskom behani si nepotrebujem neustale pozerat HR. Zaujimalo by ma ci ma niekto skusenosti meracom HR, ktory je kompatibilny s iphonom. trochu ma laka to kupit, ale predsalen nie je to lacne a neviem ci to je spolahlive

11.5.2012 10:02 / Peter (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Polar nedavno predstav bluetooth hrudnikovy pás kompatibilny aj s iphonom. http://www.polar.fi/en/products/accessories/P... ... V oblasti HR je Polar najlepší takže o kvalite a spoľahlivosti by som nemal pochýb B-]

11.5.2012 10:50 / RS (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ja som s iPhonom prestal behat - je prilis velky do ladvinky, ktoru mam specialne na beh. Armband neznasam - je to neforemne, tlaci ma to na ruke, pri rychlych sprintoch otravne. U mna momentalne Forerunner FR70 s HR a FootPod (dlhodoby test) a SansaClip+ na dlhe behy. Na kratke trate a intervaly bez hudby. Ja som testoval ten hrudny pas spolu s iPhonom a meranie je v pohode - presne a spolahlive ako kazdy iny HR od Polaru. Mensie vypadky v blizkosti zdroja vysokeho napatia (zeleznicny trolej, trafostanica apod.) ale to je problem vsetkych HR meracov a je to len kratky 'spike' nahor cize na celkovych priemeroch sa to nepodpise. A vyskytuje sa to len obcas - napriklad ked bezim po moste ponad zeleznicu. Ak pisal kolega - Polaru sa v tomto pripade da verit.

11.5.2012 11:04 / 0 0 nahlásiť

ja som kupil armband a som s tym uplne spokojny. Ja si zas neviem predstavit beh bez iphonu. Tym aplikaciam k tore k behu mozes pouzivat sa nerovna ziadny polar atd. + v tom mam hudbu a som na prijme telefonu. Suhlasim s tym, ze pri behu je lepsie mat minimum veci ale uz len z principu telefon nenecham v aute, lebo je to dobry terc pre zlodejov. O tom snimaci polar porozmyslam a mozno ho kupim

11.5.2012 11:16 / RS (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ked budes mat niekedy moznost skus si zabehat s Forerunner (210/310/410/610/910) a stiahnut data do Garmin Connect, prip. exportovat do TrainingPeaks prip. RunKeeper. Uz Garmin soft je dobry, TP to uz je uplne ina liga. Tel. ma vyhodu, ze po dobehu uz mas data priamo v nom a ak nechces tak uz doma nic neriesis - z hodiniek tie data este musis dostat von. Ale kazdemu vyhovuje nieco ine. Amaterskym bezcom urcite staci telefon a navyse byt na prijme to je velke plus. No a zlodeji... holt na slovaci je to tak.

11.5.2012 13:50 / samob (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

odporucam checknut adidas micoach ako alternativu k Nike klasicka GPS tracking app je zadarmo a dovolim si tvrdit ze v kopec veciac je pred konkurenciou. Cez web platformu si vies nastavit treningovy plan, ktory ta doslova "coachuje". Hlasi spomal, pridaj, podla toho aky plna si nastavis. Cize nie len klasicke meranie vzdialenosti,alebo kalorii Nedavno som si k app dokupil ANT+ senzor (adidas micoach connect za cca 60e), takze okrem GPS na meranie trasy a zdialenosti mam udaje aj o pulze. Dalo to novy rozmer mojim treningom, nakolko sa nemusim orientovat podla rychlosti, ale podla pulzu mi hlasi ci mam pridat, alebo spomalit, atd.

11.5.2012 13:51 / martin (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Ak chce niekto behať pravidelne a nie si to len vyskúšať tak jednoznačne športtester..človek má na ruke jedny hodinky, čo je neporovnateľne vyšší komfort pri behu ako čokoľvek iné. A to je naozaj dôležité. Ja som si jednoducho vybral z pomedzi širokej škály modelov Garmin, ktoré maju najlepšiu presnosť,funkcoinalitu vs. cena. Zobrazujú všetky potrebné údaje a fréé software connect je asi jeden bezkonkurenčný nástroj (aj pre tých , čo garmin nemajú)

14.5.2012 18:13 / H (zive.sk) Reagovať 1 0 nahlásiť

nike+ senzor + ipod bol jeden z najvacsich failov v sportovych zariadeniach vobec. drahe, nespolahlive, komplikovane.

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.