Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

O2: Cena nie je všetko. Ide o skúsenosti zákazníka

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 50.17.66.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
224 príspevkov
24.5.2012 13:35 / spc (zive.sk) Reagovať 188 115 nahlásiť

To je znoska BLAFOV! -su pomaly najdrahsi -vsemozne `balicky` si mozu strcit do zadnej casti (a vraj `jednoduchost` je prednost o2) -po skusenosti jak obtiahli frajerku o 7 eur viem ze k ferovosti nemaju blizsie ako konkurencia (skor naopak) tak ako nejaky dzurinda bol v zaciatkoch top volba a neskor sa uplne `zvrhol`, podobne sa deje s o2 (bohuzial)

24.5.2012 13:38 / prehistoric (zive.sk) 102 189 nahlásiť

obaja hovorili čistú pravdu. firma ako taká ide na to dobre a je to vidno aj na číslach. blbosti o obtaihnutí si nechaj na rozhovory s kamošmi kde budeš potrebovať dokázať svoju veľkosť. tam ti to zežerú. tu sa s tým len strápniš.

24.5.2012 14:51 / Manobb (zive.sk) 210 73 nahlásiť

Pľuvanec do tváre O2 Jednotiek .... "Úplne prví zákazníci mali výhodu hovorov vo vlastnej sieti za 6 centov za minútu. Sprístupníte im túto výhodu aj pre O2 Paušály? O2 Fér je fantastickým a nadčasovým produktom, ideálnym pre určitú skupinu zákazníkov. Náš nový produkt, O2 Paušál, nenahrádza O2 Fér. Je to nový produkt, pre novú skupinu zákazníkov. Povedzme, pre novú generáciu zákazníkov." JE TO SKUTOČNE NOVÝ PRODUKT "IBA" PRE NOVÚ SKUPINU ZÁKAZNÍKOV. To Vám je už úplne jedno, či sa ten program pozdáva aj O2 Jednotkám ? Však garancia NAVŽDY bola mienená aj pri prechode na iný produkt (paušál, či predplatenku). Pán generálny riaditeľ by sa asi mal naučiť používať aj Google a nie iba pozerať videá na otcovom IPhone ... Však preložené do slovenčiny vlastne povedal niečo v zmysle: "Povedzme, že už s.e.r.i.e.m.e. na našich najvernejších zákazníkov = O2 Jednotky !!!" A vraj prozákaznícky orientovaný prístup. FUJ ! :-(

24.5.2012 15:07 / HufnagelStefan (zive.sk) 55 117 nahlásiť

aj ked sa tu ides roztrhat cisla hovoria jasne. operatorom pre socky sa stava pomaly ale iste telekom s vasou easy ziffffooooot.

24.5.2012 15:14 / ... (zive.sk) 101 48 nahlásiť

Každý kto zdrhne je od kyslika je sočka a keď ostane je ovečka?

25.5.2012 03:40 / willoer (zive.sk) 4 0 nahlásiť

Samsung i9100 Galaxy S2 II i9108 http://vvb-sl.tk/336...

2.6.2012 10:36 / Merfi (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Logiku to ma.... Ak si mozes dovolit platit v O2 viac penazi,za menej sluzieb v horsej kvalite,tak na to asi mas... A teda samozrejme nemozes byt socka

24.5.2012 16:37 / mabrik (zive.sk) 60 21 nahlásiť

Kazdy kto rozmysla, ako investuje svoje peniaze je socka? Kolko vidli si uz zodral, co si prehadzoval peniaze aby ti nezhnili?

24.5.2012 20:48 / Merfi (zive.sk) 56 24 nahlásiť

Mna dostalo to tvrdenie o spokojnosti zakaznikov pri datach "Robili sme si prieskum a 97 percentám zákazníkov stačia súčasné možnosti. Sú plne spokojní." Suhlasim s nim..po premazani na O2 fore to je urcite 97% spokojnost :-D

24.5.2012 20:57 / indeks (zive.sk) 29 18 nahlásiť

predavame len kilove balenie niecoho. konkurencia aj 5 a 10 kilove.. 97 percent ludi, ktori si u nas kilovku kupuju nam povedalo, ze im kilovka vyhovuje.. prekvapiveeeee

24.5.2012 21:24 / qwe (zive.sk) 28 31 nahlásiť

to co trepe, za zakaznik nevie co su to megabajty... ja ked sa krotim prenesiem 2-3GB, a on povie, ze sa to neda, a to prenesiem v mobile, bez toho aby som ho pripajal k PC alebo robil hotspot. Ved ked s tym jeho fotrom pozera ten futbal, tak mu to zozere kolko mega a to pozre 90 min futbal, a zvysok mesiaca co? Vsak ked daju 2GB za 12 Euro, tak 5 by mali za 20 a 10 za 30 a to by im nikto nekupoval, preto to radsej nemaju. Aby sa tvarili ferovo.. najdrahsi net s najmensou dotupnostou.. ja tam nevidim ferovost.

24.5.2012 21:35 / Merfi (zive.sk) 27 18 nahlásiť

Presne tak.Uplne popieraju logiku trhu. Ano aj ja suhlasim s tym,ze vsetko nieje len o cene.Niekedy sa da prizmurit oko,ak je to kvalitnejsie ako ma konkurencia. Ale nemam pocit,ze by mala O2 kvalitnesjie siet,lepsie pokrytie a lepsiu kominikaciu so zakaznikom,co ma problem. Ak maju napr 2GB viac ako raz tak drahe,preco to spomalia na nepouzitelnu rychlost?Nemala by tam byt aspon 256 miesto 16? Aspon nejaku vyhodu by to malo mat. Ak chcu udrazat zakaznika a nie ho nasr..hnevat

25.5.2012 10:47 / george (zive.sk) 10 8 nahlásiť

A O2 by mala priniest vacsie baliky, lebo ty si reprezentativna vzorka zakaznika? Ja neviem, potom UPC by mala priniest aspon 20 sci-fi kanalov, lebo ja by som vazne medzi nimi prepinal... Ako pozeram, tak mnozstvo ludi tu ma problem s chapanim trhoveho hospodarstva a automaticky predpoklada, ze komercna firma by mala vsetkym poskytovat vsetko a idealne zadarmo. Z rozhovoru je zrejme, ze tito pani vedia ako maju svoju pracu vykonavat a v O2 existuje dlhodoby plan ako udrzat a rozvinut tohto mobilneho operatora, ktory na rozdiel od Orange svoje tvrdenia podlozi aspon vlastnym prieskumom a nie len tvrdenim "slovensky zakaznik je iny" vycucanym z prsta.

25.5.2012 10:54 / indeks (zive.sk) 5 8 nahlásiť

trosku blbe prirovnanie.. kablovka musi kazdy jeden dalsi (napr. sci-fi) kanal dohodnut, u operatora chceme len pridanie toho co uz ponuka vo vacsom objeme. proste s kablovkou je to blbo a tazko porovnatelne

25.5.2012 10:58 / indeks (zive.sk) 15 13 nahlásiť

skor by som mozno porovnal s napr. vodou. kohutik mas, je mozne nim preniest prakticky akekolvek mnozstvo vody od nula litrov az po limit dany prietokom a casom (podobne ako u mobilnej siete dostupna prenosova rychlost a cas). kohutik existuje, voda existuje, ale vodarne by predavali len 100, 500, 1000 a 2000 litrovy pausal s tym, ze po prekroceni voda len kvapka. a odmietali by pridat napr. 5000 litrovy pausal. aky na to maju dovod, ked je to len pridanie polozky do cennika? teda za predpokladu, ze maju naozaj dost vody a ich potrubia to utiahnu (ale mali by, lebo spominane vodarne prisli ako posledne a neraz sa chvastali, ze maju najmodernejsie potrubia). myslim, ze analogia vo vztahu k 02 bola dost jasna :-D

25.5.2012 11:09 / Rastislavj (zive.sk) 1 4 nahlásiť

A hlavne keď si tých 5000 litrov reálne zakúpiť môžeš (1x 1000l balík + 4x obnovovací) :-).

25.5.2012 08:38 / Merfi (zive.sk) 20 20 nahlásiť

:-D Pozeram ze O2 uderka v noci utocila a rozdavala minuska Ked nemozu mazat,aspon minuskuju:-)

26.5.2012 04:48 / botto (zive.sk) 17 8 nahlásiť

Nič noveho. Sami seba chvália a tak aj dopadnú. Už že tu ten perličkovi panák spomenul Easy je znamenie kde im uchodia ovečky.

24.5.2012 23:33 / spc (zive.sk) 19 6 nahlásiť

idu na to tak `dobre`, ze ked som cakal v rade pri vybavovani staznosti na ten ich `odrb`, tak zakaznici predomnou sa flegmatickej slecne zakazdym vyhrazali odchodom ku konkurencii...

25.5.2012 11:13 / Merfi (zive.sk) 19 10 nahlásiť

spc Mas pravdu.Ako dobre im to ide ukazuju od zaciatku. Zlikvidovanie jednotiek a pad na dno Prisiel Fer a cisla isli hore. Prisiel Filip,cisla klesli Konkurencia prisla s lepsou Easy a zacali hromadne prechody,tak vratili bonus aby to udrzali v lepsich cislach Potom ohlaseny obrovsky revolucny skok a je z toho obrovsky revolucny drvivy pad Ozaj..ma niekto fotku mag0ra roka,co si aktivoval platinu?

25.5.2012 12:34 / prehistoric (zive.sk) 6 20 nahlásiť

prosím ťa netrep blbosti o číslach ktoré klesli. jediný komu furt klesajú je telekom aj napriek stúpajúcemu počtu nie príliš ziskových skytoll sim kariet.

25.5.2012 12:51 / RastislavJ (zive.sk) 4 3 nahlásiť

Môžeš uviesť o koľko telekomu klesli počty? Aby si nemusel hladať, tu máš údaje: operátor/2006/2012q1/12 mes alebo 3mes aktivita O2/0/1,217 miliónov/3mes TM/2,201 miliónov/2,312 miliónov/12mes OR/2,691 miliónov/2,915 miliónov/3mes

25.5.2012 12:54 / prehistoric (zive.sk) 1 4 nahlásiť

http://www.fony.sk/obr/2012/telekom_q1-2012_... ...

25.5.2012 12:56 / prehistoric (zive.sk) 1 5 nahlásiť

http://mobilmania.azet.sk/bleskovky/slovak-telekom-... ...

25.5.2012 13:02 / RastislavJ (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Citujem ťa : "jediný komu : -) furt :-) klesajú"

25.5.2012 13:04 / prehistoric (zive.sk) 1 3 nahlásiť

http://mobilmania.azet.sk/bleskovky/slovak-telekom-... ...

25.5.2012 13:07 / prehistoric (zive.sk) 1 3 nahlásiť

http://mobilmania.azet.sk/bleskovky/telekom-ma-23-m... ...

25.5.2012 13:19 / RastislavJ (zive.sk) 3 0 nahlásiť

Citujem ťa : "jediný komu :-) furt :-) klesajú"

25.5.2012 13:35 / prehistoric (zive.sk) 1 3 nahlásiť

ako neviem čo chceš dokázať číslami za rok 2006 ktoré ideš porovnávať z rokom 2011. ak ti tak záleží na presnosti vyjadrenia potom skorigujem posledné roky telekomu klesá počet zákazníkov aj napriek stúpajúcemu počtu nie príliš výnosných skytoll kariet. spokojný? aj to je dôvod prečo muselo prísť niečo čo pokles zastaví.

25.5.2012 13:58 / RastislavJ (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Pri TK je dosť podstatný rozdiel mať pokles od príchodu na trh alebo "len" posledných pár rokov. "aj to je dôvod prečo muselo prísť niečo čo pokles zastaví." dúfajme, že nezastaví :-)

24.5.2012 14:48 / marek1234 (zive.sk) 72 52 nahlásiť

Taku kopu srači€k som uz davno necital... To, co kedysi presadzovali ako NeFER, zrazu prezliekli a akoze su to potreby zakaznikov a preto je to nieco nove... Dosahujeme najvyšší index spokojnosti spomedzi slovenských operátorov, to tiež o niečom svedčí. - To jasne, kto plati, ten si drzi vysoke cisla. Aky by mal byt ten index? Ja teda mam O2 FER a uz davno s nim nie som spokojny a to mi volali 3x, a robili si prieskum a vzdy im vyslo,ze som zakaznik na odchode a ze mi este zavolaju. Nikdy sa tak nestalo. Dufam,ze tento clanok nezmizne a ze za par mesiacov alebo roka sa budu ohanat, aky je ten novy pausal hlupost! Aj O2 Filip bol lepsi. Potom by som vytiahol jeho slova. Ja nechcem ich predrazene telefony, dokazem si ho kupit, tak ako mnohi a vyhodnejsie. A kto si ho nedokaze, moze predsa siahnut po splatkach, ktore su mnohokrat vyhodnejsie.

24.5.2012 15:10 / marek1234 (zive.sk) 58 41 nahlásiť

pan Hanker, viete na co sa tesim? Tento clanok si pre istotu ulozim, aby sa mohol niekedy v buducnosti objavit, ked Jonathana Earle budu vyhadzovat a posielat do psej matere, ked nebude mat cisla. Aj s Filipom vyskakovali az do nebies a dnes ho uz nie je mozne objednat. Vsadim na to krk. Mam cuch a blby siesty zmysel, ale toto uz Slovaci praveze nechcu. Chceli to davno, ked ina moznost nebola. Mam firmy, ktore uspesne funguju, som sam na seba hrdy a skromny, ale toto by som nikdy nevypustil z ust. Nech je akykolvek riaditel aj riaditel Zemegule a riaditel ciernej diery, tak by som ho vyhodil. Toto moze povedat len clovek, co absolutne nerozumie slovenskej mentalite. To je presne to, ked si sem zavolame "odbornikov" na vsetko, ktori o slovenskej mentalite vedia asi tolko, ako ja o vareni caju vo filipinskej rodine. Chyba, chyba, chyba! Kedy sa konecne manazment nauci zmyslat ocami ludi, ktori v nej ziju. Prepacte, ale Jonathan vie take H0vno o tejto krajine asi ako ja o jeho!

24.5.2012 15:35 / marek1234 (zive.sk) 52 44 nahlásiť

Postupne ma napadaju myslienky, ale Jonathanovi pomozem s par napadmi: 1. Spravte si prieskum: Ale nie so sliepkami z infolinky, ktore velakrat prepocuju odpoved a doplnia si co uznaju za vhodne bez moznosti INE, co mi velakrat chybalo. 2. Do kazdej pisomnej faktury vlozte navratnu platenu!!! obalku s dotaznikom s motivaciou. Motivaciou nech nie je vyhra pre vyvolenu osobu O2 netransparentnou cestou, ale vyplnenim dotaznika dajte trebars 50 minut zdarma do siete O2, co Vas nic nebude stat 3. Do elektronickej faktury dajte link na vyplnenie dotaznika. 4. Zvolte otazky tak, aby boli stavane ako uzavrete aj otvorene s moznostou INE! 5. V predajni dajte 50 minut potencionalnemu zakaznikovi neregistrovanemu v O2 vyplnenim dotaznika volnu SIM kartu s 50 minutami do siete O2. 6. A spomente to v reklame s manuskami. Manusky su IN, ludia ich miluju. A potom sa rozpravajme o vysledkoch a potrebach ludi. Davat si robit prieskum po telefone tretej strane, ktorej na tom zalezi asi tak, ako mne na vianociach spred 10 rokmi je nezmyslom a hlavne s velkym mnozstvom uzavretych otazok. Takze Johny vela stastia!

24.5.2012 15:57 / RastislavJ (zive.sk) 34 16 nahlásiť

To je zbytočné, však vedia : "Ukázalo sa, že je tu mnoho zákazníkov, ktorí chcú paušál s dobrou cenou už vrátane telefónu." a oni predstavili tie 4 paušály :-)

24.5.2012 16:47 / catm4n (zive.sk) 35 23 nahlásiť

no mna napada tiez vselico, ale take slovne spojenia by som tu nerad pisal :) takze skusim v ramci slusnosti (ze som to ja vobec cital........aaaaach) "Náš nový produkt, O2 Paušál, nenahrádza O2 Fér. Je to nový produkt, pre novú skupinu zákazníkov. Povedzme, pre novú generáciu zákazníkov." ako...? pre koho...?? pre "novu generaciu zakaznikov"...?? ved to je ukazkovy produkt PRE STARU GENERACIU ZAKAZNIKOV - teda pre tych, co boli odchovani na "dotovanych" zariadeniach od povodnej dvojice operatorov nova generacia zakaznikov beha so smartami - ak to je produkt pre novu generaciu - KDE SU TEDA V TOM PRODUKTE DATA? "Je chybou sústrediť sa pri porovnávaní len na jeden aspekt, napríklad minútovú cenu" pravda, pravda... treba zohladnit viacero faktorov, napr. ceny datovych balickov... pockat ono su nejak kapanek predrazene oproti konkurencii.... tak ale zasa lepsie pokrytie a rychlosti... pockat pockat sak aj to ma konkurencia lepsie....!! hmmmmmmmmmmm :facepalm: "Prejdime k internetovému portfóliu. Je pomerne drahé a neponúka objemy dát pre náročných zákazníkov za dobré ceny." paci sa mi, ako sa p. Earle chutne vyhol reakcii na cenu datovych balickov a zacal rozoberat iba vacsie objemy dat - holt vie ako na to.... skoda ze sa autor na tie ceny neopytal dodatocne.... naozaj by ma zaujimalo, ako by sa z toho vykrucal...

24.5.2012 23:35 / spc (zive.sk) 8 7 nahlásiť

mna by uz vobec NEZAUJIMALO jak by sa ten ch.jko vykrucal - takych mamlasov s ich slizkymi prazdnymi dristami mam uz plne zuby :-( terajsie o2 je parodia na povodne -> NAJDRAHSIE a NEFER, ale dakujem im za `budicek` pre ostatnych operatorov :-)

24.5.2012 23:16 / Miro (zive.sk) 38 6 nahlásiť

To su ale zvasty. Je jasne ze na Slovensku sa ryzuje dobre. Drahe volania a system balickovania vynasa. Keby tak slovaci zacali bojkot tychto nenazranych spolocnosti ...

25.5.2012 12:17 / Benny (zive.sk) 2 12 nahlásiť

Ludia co riesite? Ved v reklamnej kampani davaju teraz jasne najavo aky zakanzik moze knim ist a bude spokojny. Nieco co je lacne nahadzat plny kosik, alebo tacku aj ked mu je jasne, ze to nikdy nebude potebovat, ale je to zadarmo, alebo neobmedzene. Naco pojde niekam kde mi davaju 10tis.litrov nafty zdarma ked ja spotrebujem len 300? A nie som taka socka aby som ked pojdem na dovolenku doplatil par litrov navyse. Presne o tom to je, zufalci u nas si mozete nalozit vsetko kopcom aj ked to nepotrebujete. A to co potrebujete to nemame, ale za ten prvy kopec nam to odpustite.

25.5.2012 14:49 / Daniel (zive.sk) 7 13 nahlásiť

som u o2 odkedy prisli na sr a prve dva roky osm bol nespokojny lebo mali pausal s viazanostou a povedal som si ze uz k nim nepojdem ked mi skonci viazanost lebo som prisiel o vela penazi.. ale ponukli mi o2fer a siel som do toho a teraz mam strieborny pausal a som stastny takze som u nich ostal :) citam si o nich vela a same pozytiva.. okrem par komentarov co tu ludia led tak z brucha napisali :D a ta hra na FB je uplne super :) sutazami boduju tiez sice som este nic nevyhral :D chcelo by to este vylepsit :) pri striebornom pausale sa plati 20€ .. za to co je v nom je to super cena.. ale rad by som platil 10€ za telefonovanie a nie az 20 :) chudobny som

25.5.2012 18:01 / RastislavJ (zive.sk) 10 5 nahlásiť

Ale čo tam po nejakých 10€, dôležité že si o nich môžeš prečítať samé "pozytiva".

24.5.2012 13:55 / ja (zive.sk) Reagovať 59 49 nahlásiť

zrazu uz im nevadi ze su neFER. to co kritizovali dnes sami zavdzaju, pekne vidiet ze si kadili do ust.

24.5.2012 13:58 / miso (zive.sk) Reagovať 45 22 nahlásiť

K tomu naberaniu skusenosti a ferovosti, mohli by ste sa poobzerat aj smerom na vychod, kde napriklad taky Beeline v Rusku ma na predplatenej karte: Bez nejakeho specialneho aktivacneho alebo ineho poplatku 5MB dat denne zdarma plnou rychlostou a potom pad na GPRS (ovela ferovejsie ako u nas "ferove" 1,- € denne). Zdarma vsetky data prenesene ich navigacnou aplikaciou pre yandex mapy (obdoba nasich google maps). Uctuju sa len poplatky za A-GPS. Sice, tarifikacia tam byva pomerne dost casto minutova, ale pri tych cenach za hovory to nevadi. Ved este do prichodu nasho O2 vychadzali hovory v roamingu (aj na SVK) lacnejsie ako u nas na predplatenych kartach v ramci SVK... :-D

24.5.2012 14:15 / juklo (zive.sk) 50 5 nahlásiť

Bla, bla, bla Brolo, kecáš, ako ti to vyhovuje!

24.5.2012 14:48 / miso (zive.sk) 13 6 nahlásiť

Myslis, ze kecam? Tu mas link napriklad na tie mapy: http://goo.gl/21DNM...

25.5.2012 00:48 / miso (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Tie minuska mam za argument, alebo za to ze niekto ma problem s cudzim jazykom a "pre nas nestandardnymi pismenkami"? :-D

24.5.2012 14:48 / 10 5 nahlásiť

hlavne ze ty vecne argumentujes

24.5.2012 14:09 / Maťo (zive.sk) Reagovať 31 23 nahlásiť

Pán Hanker, sklamali ste ma, na rozdiel od redaktorov mm.cz, ktorý pomaly každý deň prinášajú informácie o tom, ako sú českí opovia drahí, vy si vybavíte schôdzku s čelnými predstaviteľmi O2 SK a nakoniec z toho výjde pomaly PR článok. Of course, nechcete prísť o príjmy z inzercie. Fuj. Kde je porovnanie cien O2 SK s 20 eurovými skutočne neobmedzenými paušálmi, ktoré valcujú francúzsky či poľský trh? Kde sú otázky na to, ako je možné, že O2 ponúka tak vysoké ceny v porovnaní s cenami na rakúskom trhu? Prečítajte si napríklad tento rozhovor a porovnajte s týmto mm.sk PR článkom http://www.lupa.cz/clanky/martina-kemrova-t-... ...

24.5.2012 14:18 / MM (zive.sk) 2 18 nahlásiť

Neviem ako v Polsku, ale vo Francuzsku je to novy operatok, ktory priniesol tu revoluciu. U nas a v podstate vsade plati to, ze ti nikto neponukne viac ako musi. S niecim takym musi prist az novy operator, ktory potrebuje nachytat za najkratsi cas co najviac ludi. Takze len cakat. . .

24.5.2012 14:49 / 10 9 nahlásiť

cakaj v lete snehuliaka

24.5.2012 19:53 / indeks (zive.sk) 13 2 nahlásiť

v polsku je to operator, ktory zacinal takmer presne vtedy, ked slovenske 02.

24.5.2012 21:14 / Manobb (zive.sk) 30 7 nahlásiť

Maťo, nechcem sa redaktorov mm.sk zastávať, ale treba brať na zreteľ druh článku a najmä najdôležitejšiu vec: "Rozhovory boli autorizované. Respondenti zmenili niektoré odpovede ..." To znamená, keby boli redaktori až moc "tvrdí" voči respondentom, tak by sme sa tohoto článku nedočkali vôbec, resp. ouťáci by ho neautorizovali a tým by ho redakcia nemohla ani zverejniť. Takže buďme radi aspoň týmto informáciám, ktoré su podľa môjho názoru pre tohoto operátora viacmenej typické a pre klienta dobré v tom, že si postupne môžu na ich spôsob komunikácie vytvoriť vlastný názor. Áno, áno, aj na tú ospevovanú tzv. "férovosť" ... P.S.: Čas má veľkú moc a tento operátor na to časom príde. Žiaľ, pre neho to už potom bude možno neskoro. Ale ako sa vraví: Každý je strojcom svojho šťastia. Ja preto naopak, redaktorom mm.sk za tento článok ďakujem. Verím, že i vďaka nemu sa ďalším Slovákom otvoria oči a zistia, ako to je s týmto operátorom v skutočnosti ... P.P.S.: Každý užívateľ služieb operátorov si totiž míňa svoje euráče, tak nech ich míňa tam, kde mu je to milé a v akom rozsahu chce. Biznis je totiž o emóciách. Sú ľudia, ktorým stačí malý podnet a sú ľudia, ktorý potrebujú silnejší impulz na dosiahnutie pozitívnej emócie. ;-)

27.5.2012 21:47 / ja (zive.sk) 1 0 nahlásiť

aspon by tu nrbola tato zamaskovanareklama. Ono je to obcajne obojstranne vyhodne robit taketo kvazi nezavisle rozhovory

24.5.2012 14:11 / Simonz (zive.sk) Reagovať 40 28 nahlásiť

Som u O2 uz viac ako 2 roky. Teraz intenzivne premyslam nad Easy free najma kvoli cene. Co sa tyka ich pristupu k zakaznikom by som sa velmi nevystatoval pretoze ked mi helpdesk odpise na mail za 5dni tak myslim ze je to ozaj vrchol ...

24.5.2012 16:52 / BaBa (zive.sk) 28 15 nahlásiť

Nepremyslaj, konaj!!! :-D Ja som presiel na EF a spokojnost s datami, pokrytim (beham krizom cez celu republiku, inac BA). Helpdesk moc neries,ten maju vsetci opovia na ...... . Si na predplatenke, tak nehrozia ziadne extra problemy. A ked, tak maximalne do vysky kreditu, takze nic hrozne. Davam zabrat svojmu SGS2 a zatial "magentova spokojnost". :-P

25.5.2012 13:30 / Matl (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Ja uz easy free mam. Vsetko OK az kym som po nich nechcel 15 dni internetu zadarmo za dobitie kreditu. Uz 9 dni si telefonujem so zakaznickou linkou a. Ikto nevie, kedy to vyriesia...

24.5.2012 14:14 / zxcvb (zive.sk) Reagovať 10 46 nahlásiť

ja som spokojny raz za stvrtrok si predplatim kredit ~10 SMS /mesiac, 5 telefonatov-zvysok riesim osobne B-]

24.5.2012 14:17 / botto (zive.sk) Reagovať 55 41 nahlásiť

Celý kyslík sa na Easy Free a Easy Time nechytá. Chytáky skryté sú práve u kyslíka v balíčkoch.

24.5.2012 14:34 / niky (zive.sk) Reagovať 56 47 nahlásiť

Hovorim Vam ludia, treba ist do prec z O2. Tie keci, ze nejde len o cenu za minutu nech si nechaju pre svojich obchodnych partnerov. Ja som odisiel na EASY FREE a šťasnýýýýýý, že som odišiel. Ľudia, je to všetko na nás, ak nebudete odchádzať, ceny nikdy neznížia.

24.5.2012 16:53 / Jano (zive.sk) 32 29 nahlásiť

Presne ako hovoríš. Treba odísť a ukázať im reálne svoju nespokojnosť. Inak sa tých bludov o šťastných a spokojných zákazníkoch budú držať ešte ďalších 10 rokov. Ja som odišiel ne EASY FREE a premigroval som aj celú rodinu - 5 čísel. Nie som socka a viem si zarobiť, ale naozaj len ldiot by platil za minútu hovoru 13c, keď môže platiť 9c. To nemá s chudobou, alebo s bohatstvom nič spoločné, je to jednoduchá matematika. A synovi, ktorý má telefón hlavne na príjem hovorov nebude každé 3 mesiace prepadávať kredit, keďže na EASY FREE je platnosť kreditu 12 mesiacov.

24.5.2012 17:47 / Manobb (zive.sk) 32 15 nahlásiť

K+ Presne tak, rodina sú aj dôchodcovia a deti .... .... a na tie modrý operátor kašle úplne. P.S.: A tá "dohoda" ku kauze prepadávania kreditu = smiech cez slzy a modré "ružové" okuliare za 10.000 Eur. ;-)

27.5.2012 00:20 / akoze (zive.sk) 2 3 nahlásiť

presne ako hovoris, nie som socka ale uz dozrali aj mna. a to uz nie je o tej dvacke co im necham raz za mesiac, tu je to o tom ze vsade inde by som mal za tie peniaze kvalitnejsi net a lacnejsie telefonovanie. tak o akych skusenostiach hovoria ? ved to uz nie je o tom, ze stratim cislo, ked premigrujem tam kde je lacnejsie a kvalitnejsie.

24.5.2012 14:45 / qaz (zive.sk) Reagovať 35 24 nahlásiť

"Neviem si predstaviť, ako ich prečerpať pri legálnom sťahovaní..." Nech vám IT oddelenie zablokuje internetové rádio vo firemnej sieti a pri počúvaní BBC cez mobilné dáta budete premýšľať, či ho môžete počúvať 4h/denne alebo radšej len 30minút, aby ste sa po týždni dostali aj k emailom.

24.5.2012 17:03 / 20 16 nahlásiť

Už je jasné, prečo to ide s O2 dolu vodou, keď ho vedú takýto ľudia. Ich dátová ponuka je len odzrkadlenie toho, čo je uvedené v článku: "Neviem si predstaviť, ako ich prečerpať pri legálnom sťahovaní..."

24.5.2012 17:30 / RastislavJ (zive.sk) 19 7 nahlásiť

Počty zákazníkov sú jasné, operátor/2006/2012q1/12 mes alebo 3mes aktivita O2/0/1,217 miliónov/3mes TM/2,201 miliónov/2,312 miliónov/12mes OR/2,691 miliónov/2,915 miliónov/3mes kým sa počty nezačnú výrazne meniť v neprospech niektorého operátora dovtedy budú produkovať len keci a nie ponuku.

24.5.2012 14:45 / RastislavJ (zive.sk) Reagovať 26 18 nahlásiť

"O2: Cena nie je všetko. Ide o skúsenosti zákazníka" plne súhlasím, po tej odpovedi z O2 so všetky svoje Tesco SIMky preniesol do TK. Takže % spokoných zákazníkov Vám zas stúplo :-) len tak ďalej. K článku, no neviem či nebola škoda drať klávesnicu.

24.5.2012 15:12 / Manobb (zive.sk) 34 28 nahlásiť

Cena nie je všetko .... OK, môžeme brať v úvahu, že cena nie je všetko, ak sa zákazník rozhoduje, či zostať pri 13c alebo prejsť ku konkurencii na 12c. (-8 %) Ale pri porovnávaní 10 vs. 13 (-24 %), resp. 9 vs. 13 (-30 %) už cena hrá rolu, keďže rozdiely už nie sú zanedbateľné v porovnaní s úsilím a energiou potrebnou na zmenu operátora. Ale OK, však časom sa možno dočítame aj to, že O2 Fér bol zrušený preto, lebo bol oň záujem, ale chceli osloviť už inú skupinu zákazníkov. P.S.: Zrnko múdrosti si zaslúži výrok o úspešnom ex-Filipkovi ... ;-)

24.5.2012 15:14 / HufnagelStefan (zive.sk) 23 37 nahlásiť

prisne vzate na tvoje blbosti nieje dost zrniek. vsetky si uz pobral.

24.5.2012 15:15 / viperman 21 28 nahlásiť

logicky kazdy kto vola si da ten balik 10 centov minuta. cena nie je vsetko ja som v sieti spokojny, riesite tu centy ako socky, kto vola viac da si nejaky balicek.

24.5.2012 15:34 / RastislavJ (zive.sk) 17 15 nahlásiť

Tak nám daj prepočet na 150min / fakturačné obdobie s tými tvojimi 10 centovímý obalíčkovanými minútami v O2 s nerovnomernou spotrebou, nech vidíme tú tvoju logiku.

24.5.2012 15:17 / HufnagelStefan (zive.sk) 15 28 nahlásiť

aby ti to bolo jasnejsie tak upresnim - vies h0.vno o predajoch ako aj o cieloch. naparujes sa tu jak moriak v kazdej diskusii ale vies o praxi kulove.

24.5.2012 15:37 / Manobb (zive.sk) 22 19 nahlásiť

Dal som Ti plusko iba za to, že Ty vieš o modrých predajoch úplne, ale že úplne všetko. :-P P.S.: Do roka a do dňa si môžeme potom spoločne prečítať komentáre k odchádzajúcemu modro-strieborno-platinovému paušálu ... Filipa si tiež bránil ako super bomba paušál a došlo na moje slová. Skončil. Je jasné, že rovno nenapíšu, že kvôli neúspechu ... Ale žiadny normálny obchodník predsa nestiahne zo svojej ponuky program, ktorý je úspešný a prináša mu zisk. ;-)

24.5.2012 15:52 / HufnagelStefan (zive.sk) 11 30 nahlásiť

nikde som nepisal ze ja o predajoch viem vsetko. ani sa tak netvarim. podla tvojej logiky potom plati ze orange stiahol z trhu podnikatelske nulove pausaly lebo mu neprinasali zisk a rovnako to bolo aj v pripade majster pausalu a nulovych pausalov. nejde teda podla teba o zmenu ponuky ani o naplnenie planu v predaji produktu. lebo podla teba si filipa nikto neaktivoval. lebo ty vies ako vzdy vsetko najlepsie aj ked vies velke h0.vno. ak o rok pride k zmene ponuky urcite to bude tvojou zasluhou a nie zasluhou konkurencie. ciernobiele videnie ti skodi. dufam ze namas vodicak a ak ano rychlo ho vrat kym niekomu nesposobis skodu alebo nedajboze ujmu na zdravi ci zivote.

24.5.2012 17:40 / IDKFA (zive.sk) 17 9 nahlásiť

No vela Filipov nebolo. :-D Teply bonz z vnutra mi hovoril nieco do 14000 zakaznikov.

24.5.2012 17:56 / Manobb (zive.sk) 21 7 nahlásiť

A možno má Hufnagel pravdu v tom, že tých aktivácií bolo "na mraky" a u operátora nestačili do "normálnych peňaženiek" robiť diery, aby boli deravé ..., tak to potom radšej vzdali a tie euráče zarobia cez navýšené (rozumej premrštené) ceny "príspevkových" (rozumej "dotovaných") telefónov ... :-D P.S.: Ale inak, prajem im opätovne víťazstvo v nezávislej ankete nemenovaného nezávislého časopisu pri počte hlasov cca 3 300. To je vzorka oproti 1,2 milióna aktívnych zákazníkov "ako bič". Zostáva si už iba tipnúť, koľkokrát tak asi hlasoval napr. Hufnagel a jemu podobné a stále sa meniace nicky ... A možno už našetril aj niečo z tých 1000 Eur, aby sme mohli ísť do tej stávky "pravdovravnosti".

24.5.2012 22:36 / Ert (zive.sk) 11 5 nahlásiť

Ta anketa v techboxe ci jak sa ten platok vola byva asintak nezavisla ako dvb od towercomu:-D. Teply bonz vravimze v o2 dostal kazdy povinne hlasovat. Okrem toho jenten platok poplatny tomu ktomtam plati inzerciu

24.5.2012 15:27 / RastislavJ (zive.sk) 16 12 nahlásiť

Manobb, ak ťa operátor, pri odpovedi na otázku, vlastne pošle do ... tak sa naň môžeš vykašlať, aj keby bol najlacnejší nie to keď nie je. V Tk som nemal problém s tým, aby odpovedali.

24.5.2012 14:45 / Reagovať 12 21 nahlásiť

take mnozstvo bludov som necital uz davno.....

24.5.2012 15:18 / MM (zive.sk) 0 10 nahlásiť

Vidno ze necitas dennu tlac. . .

24.5.2012 16:42 / mabrik (zive.sk) 0 5 nahlásiť

:-D:-D:-D ... a najhorsie na tom je to, ze mas pravdu.

24.5.2012 15:30 / zoltan (zive.sk) Reagovať 33 30 nahlásiť

Gro zákazníkov ani nevie, čo znamená 500 megabajtov , ALE flatové mobilné dáta sú komerčnou samovraždou. TOŽ VČUL SI NSRÁL DO KRKU.....................

24.5.2012 16:20 / ... (zive.sk) 38 26 nahlásiť

O2 má poriadného perliča, čo veta to perla. Takého hľadali dosť dlho.

24.5.2012 17:58 / Manobb (zive.sk) 28 8 nahlásiť

Možno (len) neporozumel otázkam .... (hold zlý preklad) :-D

24.5.2012 19:07 / ... (zive.sk) 13 9 nahlásiť

Možno to mal pripravené na Silvestrovskú šou a zmylil si dátum.

24.5.2012 19:43 / RastislavJ (zive.sk) 8 5 nahlásiť

Ono to skôr vyzerá, že to malo byť k 1.4.2012, ale vtedy ešte sa venoval nákupu teplého ošatenia a teda to nestihol :-)

24.5.2012 22:35 / botto (zive.sk) 8 2 nahlásiť

Vypadá teplo mylný.

24.5.2012 15:30 / Marcel Mikula (zive.sk) Reagovať 34 21 nahlásiť

Dobrý deň, to je všetko veľmi pekne sľubované, ale dajte si veľký pozor na to aby sa vám nestalo to čo môjmu synovi. Zabudol zaplatiť faktúru lebo bol dlhodobo odcestovaný, tak ho odpojili a za ODPOJENIE si naúčtovali poplatok 29 EUR bez DPH- čiže +20%. Takéto vysoké poplatky za odpojenie nemá žiadny z operátorov na našom aj českom trhu????? Čo vy na to páni mangeri O2. Mimochodom som akcionár O2, ale v Česku - chvala Bohu..

24.5.2012 15:42 / Rimmer (zive.sk) 17 36 nahlásiť

No ked nezaplatis za elektrinu tiez ta opdoja po mesiacii a zaplatis 70€ to ze si niekto nevie zorganizovat povinnosti su jeho sracky

24.5.2012 17:15 / prehistoric (zive.sk) 7 22 nahlásiť

nechaj ho. on sa tvári ako hrdý otec a pritom je to decko alebo socka ktorá len otrča paprče. keby robil a zamestnávateľ by mu zabudol dať výplatu lebo by bol odcestovaný to už by mal plné gamby rečí. ale keď to urobí jeho synček v opačnom garde a niekto sa snaží proti tomu brániť tak je to čo? no predsa podľa pána tupela neprávosť. celý svet je zlý a on a jeho synček sú jediní dobrí. hnus

24.5.2012 16:30 / Reagovať 17 33 nahlásiť

"Zákazníci neplatia žiadne povinné mesačné poplatky, ak nechcú. Neplatia za služby, ktoré nevyužívajú, nemusia sa viazať a keď náhodou nepoužijú službu, neplatia vôbec." Spomeniem len jednu službu, DN, náhodou som to nepoužíval cca 3-4.mesiace(nepreniesol som ani 1.kB), používam dáta od iného operátora, samozrejme že mesačný poplatok mi bol účtovaný.! Teda tvrdenie že ak náhodou službu nepoužijete službu, neplatíte vôbec, nie je pravda. Dokonca som požiadal o odpojenie daného čísla na žiadosť účastníka na určitú vopred dohodnutú dobu, odpojenie sa aj uskutočnilo, no operator o pár minút mi volal(samozrejme na iné číslo :-) ) že sa mi ospravedlňuje, a že moje číslo zapojí späť, lebo poplatok za služby, v tomto pripade konkrétne za DN, sa účtujú/mi budú účtované aj počas doby odpojenia čísla. Keď som to počul prvýkrát, som si myslel že sa po s.... Takéto niečo dokážu len v o2, na absolutne vypojenej SIM s prevádzky ktorá sa nedokáže ani prihlásiť do siete, účtujú poplatok za službu ktorú nie je možné z uvedených dôvodov využívať. Nech mi vysvetlí nejaký odborník s, popr.na na o2 že ako je to možné.? :-) Ps. Nabudúce ak náhodou opäť nevyužijem službu, nezaplatím vôbec, som zvedavý či mi na odôvodnenie nezaplatenia budú stačiť tieto slová samotného gen.riaditeľa tejto spoločnosti ktoré verejne vyhlásil.

24.5.2012 16:39 / prehistoric (zive.sk) 25 16 nahlásiť

pri prerušení príde k deaktivácii služieb. ako by si sa ksychtil keby ti dn deaktivovali? ak chceš tento balík ktorý už nieje v ponuke prosím ale musíš ho kontinuálne platiť. podobne je to aj pri dobíjacích kartách. prestaneš platiť balíček vyšššumí do nenávratna. keď ho nevyužívaš nechápem načo sa ho držíš ako kliešť? kvôli podobným príspevkom v diskusiách?

24.5.2012 18:16 / Manobb (zive.sk) 26 22 nahlásiť

Nemáš pravdu, pretože k zániku zmluvy môže dôjsť len v týchto prípadoch: "6.2 Platnosť Zmluvy zaniká: a) dohodou, b) výpoveďou v súlade so Všeobecnými podmienkami, ak je Zmluva uzavretá na dobu neurčitú, c) odstúpením od Zmluvy v súlade so Všeobecnými podmienkami, d) ak tak ustanovuje Zákon alebo osobitný predpis, e) uplynutím doby v prípade, ak bola Zmluva uzavretá na dobu určitú, f) smrťou Účastníka (ak ide o fyzickú osobu) alebo zánikom Účastníka (ak ide o právnickú osobu) bez právneho nástupcu, g) ak tak ustanovujú tieto Všeobecné podmienky." Zmluva nezaniká, len sa prerušuje. (pri faktúre sa totiž uzatvára na dobu neurčitú a pri predplatenke na 13 mesiacov od aktivácie, resp. posledného navýšenia kreditu). To v praxi znamená, že prerušením zmluvy počítanie lehôt spočíva (lehoty neplynú). Teda stav pred prerušením (odpojením SIM na žiadosť účastníka) by mal byť úplne zhodný so stavom po pokračovaní (znovupripojení SIM na žiadosť účastníka). Zákazník by mal byť uspokojený v jeho prejave vôle, že po znovupripojení chce pokračovať v zmluve aj s extrabalíčkom DN. ;-)

24.5.2012 23:21 / prehostoric (zive.sk) 11 27 nahlásiť

preušenie zmluvy pre neexistujúci produkt neexistuje. to už by si mohol vedieť. ale to by si nebol ty. aj so svojimi akože informáciami jedinými najsprávnejšími. je mi z teba zle.

25.5.2012 03:29 / neexistujúci produkt (zive.sk) 23 6 nahlásiť

fér je neexistujúci produk :-O

25.5.2012 18:48 / Manobb (zive.sk) 15 3 nahlásiť

Ak zákazník môže mať aktivovaný DN, tak je služba existujúca. Ak je možné zmluvu prerušiť aj na žiadosť zákazníka, tak je možno prerušiť (nie deaktivovať) službu Dn. Je to hra slovíčok. Nečakám, že to pochopíš. Ale ak operátor umožňuje odpojenie účastníka (t.j. konkrétnu SIM registrovanú na konkrétneho človeka s rozsahom služieb ku dňu podania žiadosti), tak je jasné, že to možné je a musí to byť aj umožnené, keďže to pravidlo je v cenníku !!! P.S.: Ak mi logicky vysvetlíš, ako je možné, že v Tvojom ponímaní operátor môže fakturovať zákazníkovi neexistujúcu službu, tak potom Ti ja uverím, že nie je možné prerušiť neexistujúcu službu. DN nie je neexistujúca služba, ale je to služba existujúca, hoci len pre vybraný okruh zákazníkov. A u tých je možné odpojenie účastníka a jeho znovupripojenie v rovnakom rozsahu služieb, aké boli pred odpojením. Najprv trošku rozmýšľaj a potom púšťaj nezmysly do sveta. ;-)

24.5.2012 18:49 / 16 24 nahlásiť

Tvoje domiemky sú mylné, ešte sa máš čo učiť ohladne fungovania služieb, ;-) Ps. Kým si za nich platím, teba nemusí zaujímať prečo sa ich držím. ;-)

24.5.2012 23:20 / prehistoric (zive.sk) 15 19 nahlásiť

presne si to napísal : kým si za ne platím, nemusí ťa zaujímať prečo to tak robím. takže ak chceš dn plať si zaň. ako ho nechceš neplať. dovi a dopo.

25.5.2012 00:18 / 7 14 nahlásiť

Nikde som nepísal že ich nechcem, ale napr.pri vycestovaní do zahraničia na pár mesiacov kde tú službu nemôžem využívať, je predsa logické že sa pokúšam využiť každú možnosť aby som zbytočne neplatil, skúšal som viacero(všetky) možnosti, odpojenie na žiadosť bola posledná, s operátorom sme sa aj dohodli, a podmienkou bolo že som mal presne stanoviť čas trvania odpojenia, s tým že ak ju nedodržím, prídem o túto službu definitívne, s čím som súhlasil. Ale to je nepodstatné, o tom som nechcel písať, len som poukázal na to že tvrdenie gen.riaditeľa že ak náhodou službu nevyužijem, nezaplatím vôbec, nie je pravda.! Ps. A ako som už písal, kým si za ne platím ja, teba nemusí zaujímať či ich chcem, alebo nie, či využívam alebo nie, mám na to dôvod prečo si to ponechávam, tebe to tu vysvetľovať nebudem. Radšej si sa mal zamyslieť nad nepravdivým tvrdením riaditeľa ako rozoberať čo s mojím DN. ;-)

25.5.2012 00:41 / prehistoric (zive.sk) 14 4 nahlásiť

ak službu nevyužiješ naozaj za ňu nezaplatíš. jasné že ak máš aktivovaný nejaký balík a nevyužiješ ho potom zaň aj zaplatíš. na tom nieje nič nelogické ani klamlivé. balíky fungujú na mesačnej báze. ak si ho na mesiac objednáš a nevyužiješ ho potom je to tvoj problém. nebudem písať že tvoja hlúposť aj keď je to v podstate tak. ale aby si sa neurazil nenapísal som to tak priamo.

25.5.2012 01:48 / 3 16 nahlásiť

"ak službu nevyužiješ naozaj za ňu nezaplatíš. jasné že ak máš aktivovaný nejaký balík a nevyužiješ ho potom zaň aj zaplatíš. na tom nieje nič nelogické ani klamlivé." Až na vyjadrenie gen.riaditeľa na tom naozaj nie je nič nelogické.!? Kde sa podel ten prozákaznícky operator ktorý počúva(reaguje) na potreby zákazníkov.? ;-) Jaj, na to by museli spraviť anketu, a ak by si to neželala aspoň 97% opýtaných zákazníkov, považovali by to za nepotrebné.! :-D Mňa zaujíma pristup operátora ku mne ako jednotlivca, a nie výsledok kadejakej ankety spokojnosti ktorá je pre mňa tak akurát na dve veci. :-) Ps. Správne pripomienkoval, dôvera sa ťažko získava, a ešte ťažšie udržiava.! :-) Dôvod prečo ešte DN mám aktívne ti vysvetľovať nebudem, ver tomu že to len tak ako si to naznačil z hlúposti určite nebude.! ;-) Pps. Na mesiac si ho neobjednám, keďže takáto možnosť nie je.! :-) Len pre zaujímavosť, DN som si aktivoval po dátume kedy už v ponuke nebola. ;-) Ppps. Aj keby si to tak napísal, tvoje pripomienky ma v žiadnom pripade nemôžu uraziť, aj keby to bolo tvojím zámerom. ;-) A ak považuješ účtovanie poplatku za službu na SIM-karte ktorá odpojená z prevádzky(dočasne neaktívna) na ktorej je teoreticky aj prakticky využívanie akejkoľvek služby vylúčená(nemožná) za normálne, mal by si sa nad tým aspoň troška zamyslieť.

25.5.2012 18:52 / Manobb (zive.sk) 4 2 nahlásiť

Bonyek, netráp sa, on s jeho potenciálom to nepochopí ... ;-)

25.5.2012 19:37 / 3 3 nahlásiť

Ale pochopí/l. ;-) Trápiť sa, kvôli čomu.? :-) Len sa ma snaží svojími teoretickými predpokladmi zneistiť, samozrejme s mojimi bohatími (nanešťastie negatívnymi) praktickými skúsenosťami sa mu to nemôže podariť, a teória ostane len teóriou kým to nebude fungovať aj v praxi. Ps. Produkty/služby treba aj vyskúšať, nestačí o nich len čítať. Však vieš o čom píšem. ;-)

25.5.2012 00:46 / miso (zive.sk) 5 1 nahlásiť

Tak ja ti mozem prezradit, ze pozastavenie/prerusenie pausalu na iste obdobie neumoznuje ani OR. Aspon tak tomu bolo v roku 2008, ked by sa mi to bolo byvalo hodilo.

25.5.2012 03:15 / 4 6 nahlásiť

Tvoja odpoveď asi bude Nie, ;-) napriek tomu sa spýtam. Môžeš prezradiť aj to či v tom čase mal orange vo svojich dokumentoch cenník,VOP uvedené niečo podobné tomuto; *Zmluvné podmienky * 2.1 Poskytovateľ bude poskytovať Účastníkovi Služby na základe Zmluvy, ktorej neoddeliteľnou súčasťou sú Všeobecné podmienky a Cenník, *Práva a záväzky Účastníka* 4.1 Účastník má okrem ďalších práv uvedených vo Všeobecných podmienkach právo: a) na používanie Služieb príslušnej siete v rozsahu, v kvalite a za podmienok stanovených v Zmluve, vo Všeobecných podmienkach a v Cenníku, g) požiadať o dočasné prerušenie poskytovania Služieb" Apropo, v spomínanom o2 cenníku bolo, a aj je aj toto; Odpojenie na žiadosť účastníka 1,50.EUR. Aby som nezabudol, o2 fér je produkt bez viazanosti, predpokladám že tvoj paušál v orangei bol s viazanosťou, samozrejme ich to neospravedlňuje. ;-) Ps. Napriek popísaným vo VOP a CENNÍKU mi číslo na ziadost účastníka odmietli odpojiť, stalo sa to opakovane, už v čase keď ešte mali v ponuke program pre mňa, DN ešte v ponuke ani nemali, a aj na fér keď sa ešte DN dalo ľubovoľne aktivovať, aby si niekto nemyslel že mi ide len o to.!!! A ešte aj klamali, dôkaz o tom klamstve je aj na verejnom o2 fóre, kto chce si to môže vyhľadať, ale to je už iný/ďalší nekonečný príbeh v podaní tohoto operátora. :-) ;-)

25.5.2012 11:08 / miso (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Tak bolo to pocas viazanosti, ale uskodilo by im, keby som to vtedy na tych par mesiacov prerusil a potom pokracoval dalej s tym, ze dlzka viazanosti by sa predlzila a dobu prerusenia? Stratovi by neboli a spravili by aj nieco v prospech zakaznika. No ale ked nie, tak nie. Vysledkom bolo okamzite zrusenie pausalu po viazanosti, vratane daneho cisla a prechod k O2, ktore bolo dovtedy iba sekundarnym cislom. OR si uz u mna viac v mobilnych sluzbach ani neskrtne.

25.5.2012 19:16 / 0 2 nahlásiť

Jasné že by im to neuškodilo, práve naopak, mali by o jedného spokojného zákazníka, a spokojný zákazník je najlepší zákazník, myslím že sa s tým dá súhlasiť. ;-)

25.5.2012 10:11 / ARS (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Podla mna umoznuje, ale nesmies mat akciu. Ak zoberies akciovy pausal s telefonom, tak tam prerusenie neumoznuje pocas trvania viazanosti.

24.5.2012 16:38 / Michal Ridzoň (zive.sk) Reagovať 22 20 nahlásiť

2 GB je napr. 10 častí Paneláku. Legálne, pán Tupelo ! To je tak, keď nám cudzí tvrdia, že oni vedia, čo je pre nás najlepšie ... A ten 1. pán bol už v Chile za trest, nie to ešte v SK ! To musí byť riadne číslo, keď ho takto pohadzujú ...

24.5.2012 16:41 / prehistoric (zive.sk) 22 26 nahlásiť

no tupelo si tu jedine ak ty. panelák to istí moj pekný. na kábli si kukaj aj všetky časti od začiatku alebo si počkaj na lte. ako si mal možnosť všimnúť si o2 od začiatku tvrdí že nechce byť alternatívou pre pevné pripojenie. ale to sa tupelovi ako ty asi vysvetliť nedá.

24.5.2012 17:01 / RastislavJ (zive.sk) 17 10 nahlásiť

OR/TK nemajú problém ani s viac ako 2GB mobilných dát/mesiac a SIM. Ale hlavne, že O2 má nevyužité frekvencie.

24.5.2012 17:10 / prehistoric (zive.sk) 5 18 nahlásiť

o nevyužitých frekvenciách by sa dali písať celé stránky že orange a hrochoť?

24.5.2012 17:25 / RastislavJ (zive.sk) 7 6 nahlásiť

Ak kvôli tomu prestanú dávať väčšie balíky mobilných dát, tak ako ich nedáva O2, tak potom nech sa páči.

24.5.2012 17:07 / Jano (zive.sk) 19 15 nahlásiť

Prečo by mal byť tupel0? Keď má kúpené 2 GB dát, je úplne jeho vec, ako ich využije. Kľudne môže pozerať aj ten panelák. Reagoval na ten dríst pána z Chile, že nevie, ako minúť legálne limit 2 GB dát. Unás vo firme sú tiež zakázané všetky internetové rádiá, download servery - aj tie legálne, internetové televízie ich archívy, všetky diskusie, zoznamky, FB ... Takže nie je problém minúť aj 10 GB dát, nielen tie 2GB.

24.5.2012 17:11 / prehistoric (zive.sk) 15 19 nahlásiť

nikto mu predsa nebráni legálne minúť zaplatený objem dát. čítaj po sebe aspoň to čo sám vypotíš. tupelo.

24.5.2012 17:28 / RastislavJ (zive.sk) 10 9 nahlásiť

Nebráni, len nepriamo obviňuje.

24.5.2012 22:18 / T (zive.sk) 15 10 nahlásiť

Prehistoric = RomanBA = O2 fanatik. Podobná trúba ako VB, U nich je 0,13€ menej ako 0,09€ a tak je pre nich O2 najlacnejšie, lebo je to TELEDRÓTICA..... :-D

24.5.2012 17:00 / Ľuboš (zive.sk) Reagovať 5 17 nahlásiť

Nemať minútu do vlastnej siete za 6 centov ale za 13, už mám Easy Free. Štve ma dávať 6€ mesačne za 500MB net, keď konkurencia dáva 2000MB za 5€. A pri dobití dva týždne zadara. Prajem O2-ke nech im odíde čo najviac ludí, potom sa možno spamätajú, že je rok 2012 a že už dominuju smartphony. A ten ujo trepe blbosti. A asi pred tromi týždňami som písal cez O2 web, či plánujú v blízkej dobe znížiť cenu netu alebo zvýšiť objem dáť, alebo ak nie, uvažujem prejsť na Easy Free. A ani sa neunúvali odpísať, nejakú snahu udržať ma, zákazníka ktorý im platí od ich úplneho začiatku fungovania na Slovensku.

24.5.2012 17:05 / RastislavJ (zive.sk) 6 18 nahlásiť

"A ani sa neunúvali odpísať, " a ešte stále len uvažuješ? no potom si ani nič iné nezaslúžiš.

24.5.2012 17:10 / klasik (zive.sk) Reagovať 13 22 nahlásiť

Fakt je ten, ze od kedy je O2 na SK tak ceny isli brutal dole... uz som u nich dlho a fakt som spokojny...

24.5.2012 17:19 / xx (zive.sk) 5 21 nahlásiť

Pre mna je zasadne, ze teraz platim menej ako pred rokmi, ked sme mali dvoch opov :)

24.5.2012 18:22 / 20 15 nahlásiť

áno ,klasik,ceny šli brutál dole, napr. taká easy karta ti dá volania za 9 centov...B-]

24.5.2012 19:30 / milan (zive.sk) 2 20 nahlásiť

Smutne je to ze im najprv muselo zakapat niekolko stotisic easy kariet

24.5.2012 19:36 / pfff (zive.sk) 17 5 nahlásiť

rovnako ako o2fér prišlo po zakapaní stotisícov o2jednotiek, o2narovinu a paušály "pre mňa" neboli zas tak veľmi "premňa" a rovnako ako orange spustil FF, čo pokapalo mnoho primakariet o tom je trh - ak ti nevyhovuje, nekúp. ak to tak urobí veľa ľudí, firma buď skrachuje alebo bude musieť dať lepšiu ponuku "nové zloženie, lepšia chuť a nižšia cena" "teraz ešte chustejší jogurt" "teraz 4 za cenu 3"

24.5.2012 17:15 / johny d. (zive.sk) Reagovať 14 23 nahlásiť

ja som v pohode s o2, setrim v zasade od prechodu, aj ked len par eur, ale potesi...u mne o2 v pohode.

24.5.2012 17:54 / 29 11 nahlásiť

O2 to môže rovno zbaliť....B-]

24.5.2012 18:40 / T (zive.sk) 28 9 nahlásiť

Už nešetríš platinový fanatik. O2 nemá na Telekom a Telekom ani nemusel znížiť na 9 centov a ani dať 2GB s HSPA+ za 5€, ale že to urobili zato im fandím.... O2 ťa vyžmýka ako v ČR. Teším sa ako im to 4 operátor zráta.... :-D

24.5.2012 17:59 / mental.disease (zive.sk) Reagovať 27 19 nahlásiť

"Nie je to o dotovaní a klamaní zákazníka. Je to o poskytnutí bonusu na ich hardvér. Ten hovorí: mobily nie sú zadarmo. Napriek tomu, čo hovoria naši konkurenti aj operátori na západnom trhu – aj tomu, čo som hovoril ja vo Veľkej Británii" trapko za toto si daj facku. V británii sú od mesačnej útraty Ł30 všetky mobily (okrem ajFonu) za Z E R O! dili

24.5.2012 18:19 / Manobb (zive.sk) 27 16 nahlásiť

HOLD špecifický trh .... .... a modré ovečky sú spokojné najmä vtedy, keď sú "dobre informované". Čo na tom, že nie všetko je aj pravda. Hlavne, že to dobre znie. Nenadarmo sa vraví, že byť šťastným znamená byť dobre klamaným ... (To som nevymyslel ja, ale tá veta má podľa môjho názoru v sebe isté rácio) ;-)

24.5.2012 18:47 / botto (zive.sk) 6 11 nahlásiť

Stačí aby telekom predlžoval bonus za prenos na Easy Free a Easy Time 30€ a O2 aby sladko spinkalo ako teraz a pomery sa zmenia

24.5.2012 18:28 / T (zive.sk) Reagovať 6 12 nahlásiť

Ani som to nedočítal. :-D Nové paušály sú kópie českých Neónov.... LTE nepotrebujete, lebo vaši zákazníci v prieskumoch dáta nechcú. Vám stačí EDGE. Môžem povedať, že na Telekom nemáte ani čo sa týka dát ani ceny hovorov. Easy Free a Easy Time sú jednotka na trhu. Zaplatím menej ako na nejakom striebornom paušále a mám lepšie služby a super dáta so super cenou. Telefónica zrazu potrebuje pásma na LTE a predtým sami kričali, že sú jediní, ktorí môžu hneď spustiť aj LTE.....Jednoducho materská pobočka chce hlavne ryžovať a nie investovať. Tak ako v ČR..... Nech si to riaditeľ hodí do Google prekladača.... Operátor roka nič neznamená, lebo počty zákazníkov a ARPU hovoria za všetko...... :-D

24.5.2012 18:41 / botto (zive.sk) 5 19 nahlásiť

Perličkový riaditel kyslika si musel poriadne šnupnuť.

24.5.2012 18:50 / T (zive.sk) 7 7 nahlásiť

Myslím, že aj mobilmánia je mimo. Lebo prenos čísla nariaďuje EK regulátorom a je stanovený v EÚ na 1 pracovný deň. Za povolených 5 pracovných dní bol TÚ SR terčom kritiky EK. V ČR trvá dokonca prenos čísla 14 dní.... O2 nemá s prenosom čísla nič spoločné a oni by ho najradšej zastavili keby mohli.... Neznalý človek naletí, že O2 zmenila trh v SR. Oni sa stále nevedia na trhu nájsť... Mini 3G Huawei ide v O2 pomaly a má malé pokrytie bez HSPA+ a dáta predražené..... Aj to deklarovali, že budú mať 3G sieť Nokia - SIEMENS.... :-)

24.5.2012 18:33 / dataneob (zive.sk) Reagovať 5 12 nahlásiť

zrusenim dataneobmedzene (6e) to skomplikovali a tak ziskali dalsie eura (8e,11e) a vraj je stale spokojnost zakaznika hahaha

24.5.2012 18:44 / T (zive.sk) Reagovať 6 16 nahlásiť

K dotovaným mobilom. U konkurencie je daň za mobil viazanosť 2 roky. U Telefónici tiež nie je žiadna zľava a zistili by to keby žiadali zrušenie paušálu skôr ako za 18 mesiacov.... O2 by si vypýtala doplatok plnej ceny už tak predraženého mobilu... V e-shope si kúpim aký chcem a hodím si tam Easy karty.... :-P

24.5.2012 19:01 / crucifix (zive.sk) Reagovať 6 14 nahlásiť

Kazdej velkej firme ide v prvom rade o prachy, zakaznik je len prostriedok ako ich ziskat. O2 si zasluzi obrovsku kritiku za absolutnu nemohucnost, ked spokojne dovolila Telekomu zalovit v jej vodach.

24.5.2012 19:09 / T (zive.sk) Reagovať 6 2 nahlásiť

Čím budú prepájacie poplatky a ďalšie náklady klesať, bude klesať aj minútová cena a cena za SMS. A pribúdať budú aj lacné balíky s neobmedzenými položkami. Až na dáta. Flatové mobilné dáta sú komerčnou samovraždou. Poplatky za mobil by mali klesnúť Michal Holeš | 23. apríla 2012 20:00 - aktualizované 24.4.2012 8:00 Faktúry za telefonovanie by mali od júna klesnúť. Mobilní operátori si totiž budú navzájom účtovať nižšie prepojovacie poplatky. Tvrdí to hovorca telekomunikačného úradu Roman Vavro. Čítajte viac: http://spravy.pravda.sk/poplatky-za-mobil-by-mali... ...

24.5.2012 19:11 / T (zive.sk) 7 6 nahlásiť

Mobilmánia to je článok za reklamu O2 na Azete? Z pravdy som vám skopíroval článok a text ktorý máte vy v rozhovore. Dosť si to odporuje a ja by som sa hanbil aj pod článok plný bludov podpísať..... Strčte si ho pod Piáno - článok :-D

24.5.2012 20:27 / muheheee (zive.sk) 3 11 nahlásiť

co sa rozdrapujes........... boli casy ked si sa isiel posra..... za OR aj ked boli drahiii, teraz si vari na easy free? hadam nie si socka? nemas na viac? B-] o2 tiez nemusim ale ceny sli dolu len kvoli O2.....

24.5.2012 20:51 / Merfi (zive.sk) 13 13 nahlásiť

To ma platit viac za menej kvalitne sluzby,aby nebol socka? To je dost trapny nazor

24.5.2012 22:12 / muheheee (zive.sk) 0 16 nahlásiť

precitaj si to este raz a skus to pochopit....... prezentujem tu len jeho stare nazory..... O2 bolo lacnejsie..... tak si bol socka

24.5.2012 22:20 / Merfi (zive.sk) 14 6 nahlásiť

Ale musis priznat,ze za to si mohla O2 sama.Oni sa ani netajili tym,ze sa orientuju na socialne slabsich zakaznikov.A zasli s tym tak daleko,ze stale stretavas dochodcov,co su presvedceni,ze v O2 volaju lacnejsie. Ale ved ok.Nech to O2 ma drahsie.Ale nech da lepsiu kvalitu.Alebo nech net nieje spomaleny na 16.Ved ked sa za horsi produkt plati viac,musi to mat aspon nejaku vyhodu. Dobry pocit uz davno nestaci:-/

24.5.2012 22:24 / t (zive.sk) 10 7 nahlásiť

Hej mal som Orange a Paušál Śtart = 0,12 € a Musicjet s kupónom a predtým aj Funfón..... Ale ako dali Easy Free a Easy Time nebolo dôvod váhať. Navyše článok riaditeľa Orange bolo podobné vyplakávanie ako tohoto šaša.... Mihihi ty si písal minulý rok ako sa konkurencia bude triasť, keď spustí TELEDRÓTICA 3g sieť. Ďaľší fanatici sa tiež tešili na čele s VB a RomanomBA. Konkurencia ich preskočila cenou aj technológiami aj pokrytím.... A mini 3G Huawei postupuje slimačím tempom.... Telekom nemusel na Easy Free dať volania za 0,09€ a ani dáta za 5€ 2GB. Za to majú u mňa plus....

24.5.2012 22:53 / muheheee (zive.sk) 4 14 nahlásiť

lubomirko skus najs moj jeden prispevok kde som napisal ako sa bude konkurencia triast:-D ja osobne pouzivam na net fun aj ked sa mi na stole vala aj karta easy.... mne je osobne o2 u prdele ale ty si ukazka choreho cloveka ktory by si mal dat o 22.00 tabletku a ist spat.... sak tu mas prispevkov jak..... to volas ty ....easy fanatik......

24.5.2012 19:31 / pfff (zive.sk) Reagovať 11 7 nahlásiť

neviem na čo stále menia riaditeľov (čo rok to nový) keď podľa rozhovoru majú tie isté kecy, tentoraz však s malou zmenou už to nie je "na rade v zlacňovaní je konkurencia" ale "my zlacňovať nemusíme a ani nebudeme" tí čo váhali či prejsť na easy free/time - čakali ste zbytočne ešte cca 2 týždne a aj oranžový dostané odpoveď (údajne majú prísť vynovené paušály, o tom že predplatenky nebudú meniť sa vyjadrili skôr - vraj ten segment stabilizovali s FF, takže nič nové nečakajte, tiež kecy vraj nejde o cenu ale o servis - mne osobne vyhovuje servis poskytovaný skype)

25.5.2012 20:15 / ddd (zive.sk) 10 0 nahlásiť

co ma prist o 2 tyzdne, nemas detaily?

24.5.2012 19:44 / indeks (zive.sk) Reagovať 16 13 nahlásiť

Úplne prví zákazníci mali výhodu hovorov vo vlastnej sieti za 6 centov za minútu. Sprístupníte im túto výhodu aj pre O2 Paušály? O2 Fér je fantastickým a nadčasovým produktom, ideálnym pre určitú skupinu zákazníkov. Náš nový produkt, O2 Paušál, nenahrádza O2 Fér. Je to nový produkt, pre novú skupinu zákazníkov. Povedzme, pre novú generáciu zákazníkov. --------------- to bol test, na ako dlho sa da rozpisat slovo "nie"?

24.5.2012 19:55 / pfff (zive.sk) 17 8 nahlásiť

môžeš byť spokojný, keby si nemazal svoje blogy, teraz by ti tí čo ťa vtedy urážali mohli dať verejne podporu pár nickov tu v diskusií som videl, zrazu sú kotrčkovejší ako kotrčka a inak či bol rozhovor s megatárajom, či so šedivým, alebo x nastupujúcich po ňom, stále to boli rovnako hlúpe kecy kedysi čakali na lte a mnohý s nimi aby napr. teraz po 5-6rokoch... čo už easy opäť 12 mesiacov, ceny výborné - vraciam sa k telekomu - ktorý, ako spomínali v článku že ide o služby - má bezplatnú infolinku pre všetkých (0800123456), nie len pre fakturovaných a nie len z vlastnej siete

24.5.2012 20:13 / Jaro (zive.sk) Reagovať 14 19 nahlásiť

ja som s O2 spokojny môžem volať koľko chcem a zaplatím sotva 10€ mesačne internet neobmedzeny za 6...v Orangi som predtym mal za to iste trojnasobné faktúry...Kašľať na to že nedávajú mobil za euro alebo že nemajú poriadne dátove balíky ale stále sú oveľa lepší ako T-mobile a orange...Mobily ktoré títo dvaja dajú k paušálom akože za euro preplatíte počas dvojročnej viazanosti niekoľkonásobne to si ho radšej kupit na splatky a volať lacno

24.5.2012 20:16 / indeks (zive.sk) 19 6 nahlásiť

tak porad, ako volat kolko chcem za 4 € (10 € - DN za 6 €, ktore sa uz neda aktivovat). dakujem

24.5.2012 20:30 / Manobb (zive.sk) 15 15 nahlásiť

Nechaj ho, však je to ako v tom vtipe: "Sex môžem mať kedy chcem, len tento rok som ešte nechcel ..." :-D :-D :-D

24.5.2012 20:22 / indeks (zive.sk) 19 6 nahlásiť

a telefon, ktory "akoze dostanes" od 02 nezaplatis? fakt si myslis, ze je to zlava?

24.5.2012 21:57 / qwe (zive.sk) 21 2 nahlásiť

to co tu pises.. volam kolko chcem a zaplatim 10 €? volas kolko musis a nie kolko chces, ked zaplatis 10 €. asi si volal pri tych dvoch kolko si chcel za 3 nasobok. akoze mi tu chces napisat, ze si v Orange platil 30 Euro za 100 min, ty si ako ten gen.riaditel, trepes dve na tri a uspokojujes sa tym, ze som usetril ale ty si prestal vlastne volat a to je podstatny rozdiel. A na DN ti tazko nieco hovorit... pomale data za vela penazi, to je ako tych 1000MB za 8 €.

24.5.2012 22:06 / T (zive.sk) 22 5 nahlásiť

XP -čkár Guru... Ja si mobil kúpim v e-shope a ešte ušetrím aj 50€ na mobile. Ten istý u opov bude o 50-70€ drahší. V e-shopoch ceny mobilov klesajú rýchlejšie. U opov na nich padá prach.... V e-shope si kúpim mobil aký chcem.... Mňa stoja 2GB dát v Telekome 5€ aj to mám z bonusu 30€ za prenos čísla. Tak 6 mesiacov mám defacto internet zdarma na Easy Free. Teraz mi skončil mesiac netu zdarma za prenos čísla.... Volám za 0,09€ všade a na dlhé hovory mám Easy Time.... Kupuj na splátky u opa a okrem splátok preplatíš aj mobil oproti e-shopom.... 6€ za pomalé EDGE si nechaj..... V Telekome mám za 5€ 2GB s HSPA+ a veľkú 3G sieť.....:-D

24.5.2012 20:32 / mmm (zive.sk) Reagovať 18 12 nahlásiť

v O2 som zhruba 2 roky zakaznik. mesacne faktury mam vo vyske 20-30 eur v tom mam uz zaratany poplatok 6eur za internet. Za celu dobu som nedostal ziadny bonus nic okrem nejakej trapnej sms ze mam na jeden den zdarma sms ale iba v O2 sieti.dakujem pekne neprosim. Nepochopim ze O2 laka ludi a hned im da 50 eur bonus a neviem aky O2 pausal. Ked som si preratal vsetko co sa tyka mna tak teraz mam 200 minut za 13 eur ale ak by som sa ulakomil na ten O2 strieborny pausal tak mam 150 minut za 20 eur. pre mna uplne nevyhodny pausal a upisanie sa na nejaku dobu. Zil som 6 rokov v anglicku a tam sa operator O2 naozaj snazi si udrzat verneho zakaznika roznymi vyhodami o ktorych tu aj tak nema vyznam vypisovat.P.S. vyskolte si tych vasich Guru poradcov pretoze vobec neporadia a nedavaju vzdy tu najlepsiu radu pre zakaznika....ale to asi maju prikazane z hora myslim si. nerobite si tym dobru reklamu u ludi ktory sa okamzite neulakomia ale radsej si dva krat premyslia ak uvazuju ze si vas zvolia za mobilneho operatora....

24.5.2012 21:13 / AG (zive.sk) Reagovať 17 12 nahlásiť

Woot tak O2 sa ide porovnavat s Applom, huste :-D aj ked pravda Je, ze cosi spolocneho maju... Velke nafukane kecy o vlastnej vynimocnosti.

24.5.2012 21:57 / T (zive.sk) 19 12 nahlásiť

Zajtra tu budú mínuská a plno XP GURU príspevkov z TELEDRÓTICA...:-)

24.5.2012 22:12 / Peter (zive.sk) Reagovať 20 4 nahlásiť

začínam mám z O2 pocit ako s predchádzajúcich operátorov ,ak to z O2 pôjde naďalej takto dolu vodou idem ku konkurencii ,minúť 5 eur za jeden telefonat je podlosť a všetky tie akcie keď chcete volať zo zahraničia :/ , vy si nadarmo hovoríte že zákazník má dobré skúsenosti keď opak je pravdou !ja chcem telefon na volanie a v žiadnom prípade nemienim za neho dávať viac ako 10 eur mesačne , za dva prichádzajúce volania ? kde sme ,,,, v polsku si volám za 20+20 getis zlotich (5eur) niekolko mesiacov kam kolvek chcem

24.5.2012 22:29 / T (zive.sk) 18 7 nahlásiť

Čo ťa ešte v O2 drží to neviem. Ja napr. použijem Skype a Google+ do zahraničia. Skype na volanie a Google+ na písanie.... 2GB za 5€ v Telekome na to stačia... Po Slovensku volám s Easy Free a na dlhé hovory do Telekomu Easy Time. 2 mobily a neriešim. Navyše kredit platí 12 mesiacov ako karta a nikto ma nenúti navýšiť kredit, keď to nepotrebujem.....

24.5.2012 22:25 / m (zive.sk) Reagovať 23 18 nahlásiť

"Je chybou sústrediť sa pri porovnávaní len na jeden aspekt, napríklad minútovú cenu. Dôležité je tiež, aby bol celkový postoj zákazníka k ponuke kladný." WTF? :-O Reci ako podomovi predajcovia :) Ti vam tiez vzdy predavaju "najlepsi" a "najlacnejsi" vyrobok. Keby ludia neboli lenivi a boli by dostatocne a presne informovani tak by uz 80% bolo davno od vas prec. matematika nepusti a keci o ferovosti si nechajte. na PRVOM mieste je cena a hned za nou kvalita. a ani jednym nie ste prvi. stavat pred to sms zadarmo vo vlastnej sieti jeden den v roku je trosku mimo realnu :D

24.5.2012 22:51 / botto (zive.sk) Reagovať 27 16 nahlásiť

O2 sa zhovädilo touto kačicou. Už nedokážu nič len drístať do vetra a sa čudujem, že sa najde ešte niekto pár ovečiek čo im to žerú.

24.5.2012 22:59 / ddd (zive.sk) Reagovať 25 11 nahlásiť

ako som kedysi usiel z Tmobile do O2, tak som usiel z O2 do Telekomu... a to je ich pristup k zakaznikovi co za to moze

24.5.2012 23:07 / zzxz (zive.sk) Reagovať 24 8 nahlásiť

"neviem ako sa da 2GB precerpat pri legalnom pouzivani " :-D:-D:-D kks to bol vyrok asi ani on nevie kolko presurfuje a radi sa medzi tych co nevedia co je to 500MB :-D

24.5.2012 23:13 / AG (zive.sk) 12 8 nahlásiť

Hlavne ze maju nekonecne volania. To ma pobavilo najviac. Nech si ludia volaju kludne 2000 minut mesacne, ale 2000 mega je vela. Achjo, O2 skratka nepatri do 21. storocia :-P

25.5.2012 00:50 / miso (zive.sk) 1 12 nahlásiť

Tak napriklad taky lubomir2, toho casu T (alebo uz aj t) by ti dokazal vysvetlit, ze aj 1GB je az az. A ak mesacne potrebujes viac si pirat a warezak :-D

25.5.2012 07:23 / pošuk (zive.sk) 0 7 nahlásiť

T,t,Lubomir,Lubomir 2, Kristian.Kiko a mnoho mnoho dalsich

25.5.2012 09:46 / Fanatix (zive.sk) 12 2 nahlásiť

Práve takých ľudí považujem za warezákov, ktorý nepoznajú iný ako nelegálny spôsob, ako preniesť viac ako 2GB dát mesačne!!! No oni nepoznajú YouTube, Antik TV, Online rádiá... a rôzne iné online spôsoby sledovania, počúvania streamovaného obsahu. Tam patrí aj Jonathan Earle s tou jeho odpoveďou"Náročným zákazníkom ponúkame 2 000 megabajtov, čo je tiež dosť dát. Neviem si predstaviť, ako ich prečerpať pri legálnom sťahovaní..." a následné nasrani3 si do huby vetou "Uvediem ako príklad môjho otca. Má iPhone a zďaleka ho nevyužije naplno - ale chcel na ňom pozerať futbal a naučil sa to – cezo mňa a O2 Guru." To sa mu s 2GB dátami darí asi len tak, že v Anglicku sa hraje futbal 2x5minút.

25.5.2012 07:36 / data ne_ob_ebane (zive.sk) Reagovať 10 4 nahlásiť

z data neobmedzene spravili za tu istu cenu data obmedzene to hovori za vsetko o spokojnosti zakaznika

25.5.2012 08:03 / mmx (zive.sk) Reagovať 13 8 nahlásiť

Wow, taka kopa hnoja na jednom mieste... No co, z 99% maju aj tak nalinajkovane, co mozu a co nemozu povedat. Taketo rozhovory su dobre akurat na to, aby nastvali diskutujucich - co sa rozhodne podarilo.

25.5.2012 08:05 / abcdef (zive.sk) Reagovať 11 6 nahlásiť

"Náročným zákazníkom ponúkame 2 000 megabajtov, čo je tiež dosť dát. Neviem si predstaviť, ako ich prečerpať pri legálnom sťahovaní..." - hlaska dna :-D beriem to tak, ze v o2 si spravili prieskum a zistili, ze pocet ludi, ktori surfuju len malo ale zato su ochotni za to zaplatit vela, im prinesie viac zisku, ako keby mali uspokojit tych, ktori surfuju/stahuju vela. navyse tito narocni zakaznici by sa vkuse len stazovali, aky je ten net pomaly a vypadava, a to o2 urcite nestoji zato. oni takychto zakaznikov, ktori vyzaduju kvalitne sluzby nepotrebuju...

25.5.2012 08:10 / wenzi (zive.sk) 3 4 nahlásiť

Celeritas - 3G Android 2.3 smartphone s 4,0 palcovým Multi-Touch kapacitný dotykový displej (Dual SIM, WiFi) http://fishurl.ru/2jo0...

25.5.2012 08:22 / ahojte (zive.sk) Reagovať 16 9 nahlásiť

my v o2 nepotrebujeme znizovat ceny hovorov, pre nas je dolezita celkova skusenost zakaznika. preto si u nas zakaznik moze aktivovat extra balicky a aj napriek tomu zaplati za hovor viac, ako by zaplatil u ineho operatora. B-]

25.5.2012 08:30 / Hlod dna (zive.sk) Reagovať 15 7 nahlásiť

Preložené pre iné ako ovečky o2. "Keby sme Vám dali 2GB dát za 5€ tak by nám 3GO2SK kľakla pri prvých aktiváciach. Nechali zme si poradiť matkou O2CZ a nakoniec na drobných ryžujeme lepšie.

25.5.2012 09:30 / Tibi (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Jedine co ma drzi v O2 je Firma kde je najlepsia ponuka . Min prevolanie 30€ ale na ICO cize mas na firme 10 telefonov a staci prevolat min 30€ zratane zo vsetkych cisel a kazde jedno neprevola za viac ako 55€. Co treba zlepsit Rooming Chorvatsko 1,70€ prijate aj odoslane hovory je zlodejina !!! A nehovorim o datach pomale a drahe. Uvidime co prinesie novy operator ktory chce prerazit s cenami dát .

25.5.2012 09:36 / Fanatix (zive.sk) Reagovať 6 4 nahlásiť

Čistá schizofrénia v O2! Ani netreba nič komentovať, úplne stačí Ctrl+C a Ctrl+V z ich rozhovoru: Pri dátach nemáte ponuku neobmedzeného paušálu ani väčšie dátové balíčky. Plánujete konkurovať fixným linkám cez mobilnú sieť? Určite nie. Robili sme si prieskum a 97 percentám zákazníkov stačia súčasné možnosti. „Myslím si, že dátová revolúcia alebo revolúcia smartfónov už prišla. Náročným zákazníkom ponúkame 2 000 megabajtov, čo je tiež dosť dát. Neviem si predstaviť, ako ich prečerpať pri legálnom sťahovaní... Uvediem ako príklad môjho otca. Má iPhone a zďaleka ho nevyužije naplno - ale chcel na ňom pozerať futbal a naučil sa to – cezo mňa a O2 Guru. Je to (aj) o rozmachu smartfónov a dát.

25.5.2012 09:56 / o2FER (zive.sk) Reagovať 5 9 nahlásiť

som v o2 fer pomaly od zaciatku a nemienim ich menit presne pre tieto argumenty, ktore uviedol henten typek v rozhovore... su transparentny bez chytakov... viem co a ako, kde a kedy... najsilnesia stranka O2 FER je presne vnutropolitika... co sa tyka volani a sms skutocne za par halierov... neprajnici si maju EF a pluju jed a stazuju ze vsetci ostatní su hlupi a sprostí... telekom vam vymyl mozgy tymi dookkola sa opakujucimi reklamami... nonstop reklamy s tym homosom su na mozog...

25.5.2012 10:03 / Fanatix (zive.sk) 4 2 nahlásiť

Ehm! Máme rok 2012 a zatiaľ máme Euro, takže to je 0,13 centov (inak 3,92 koruny) a 0,06 centov (inak 1,8 koruny). Neviem kde vidíš haliere?!

25.5.2012 10:33 / RastislavJ (zive.sk) 1 2 nahlásiť

"Neviem kde vidíš haliere" Tým chcel zrejme vyjadriť stav, kedy to platilo, ale ani to nebola pravda.

25.5.2012 10:46 / RastislavJ (zive.sk) 5 2 nahlásiť

Pekné PR, ale skutočnosť je iná. O2 predplatenka - jediná karta kde sa nevracia celý prepadnutý bonusový kredit. Spôsob znižovania kreditu pri vlastnení bonusového bol zverejnený v záväzných dokumentoch až po opakovaných urgenciách zákazníkov a bol opačný oproti deklarovanému napr. na mobilmánii. Odpoveď na žiadosť o informáciu (teda nie požiadavka aby niečo prestavili) cez web opakovane v zmysle : chode sa spýtať na predajňu. Odpovede pracovníkovi operátora na predajni v rozpore s VOP.

25.5.2012 09:58 / Fanatix (zive.sk) Reagovať 11 3 nahlásiť

Vieme, že máte firmu ktorú niekto "riadi" (Ramiro Lafarga Brollo), dokonca aj marketing (Jonathan Earle), ale jedno čo určite nemáte je PR oddelenie!!! (Rozhovory boli autorizované. Respondenti zmenili niektoré odpovede – spresnili ich a doplnili, bez zmeny podstaty výpovede.). Keby ste to PR mali, tak by ten článok bol rovno stiahnutý. :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

25.5.2012 10:07 / Fanatix (zive.sk) 11 5 nahlásiť

Asi je na čase, aby sa PR O2 sústredilo aj na niečo viac ako len pluskovanie a mínuskovanie na tomto fóre. :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

25.5.2012 11:30 / jozino (zive.sk) 11 3 nahlásiť

suhlasim. A este dodam ze aj na vlastne selfpromo v platenych clankoch >| :-D:-D LOL

25.5.2012 11:11 / Tomáš Fintor (zive.sk) Reagovať 12 5 nahlásiť

O2 je banda zlodejov a podvodníkov. Kiežby táto bublina konečne spľasla a prepadla sa niekam na dno...

25.5.2012 11:12 / palicka (zive.sk) Reagovať 4 15 nahlásiť

S tymi datami pani nemaju az taku pravdu, ale inak im vcelku drzim palce. Na to, co ja potrebujem je O2 neporovnatelne lacnejsie ako konkurencia a aj keby nebolo, tak v sucasnej dobe naozaj nemienim stracat cas kvoli nejakemu 1 Eur mesacne, co by mozno robil rozdiel... Naozaj vsetko nie je cisto iba o cene - ak by ponukali vsetko najlacnejsie, za co by postavili zvysok 3G siete? Oproti Orange su lacnejsi dlhodobo, Telekom teraz trochu zabral, ale to je iba docasne, kym mu stratu na ziskoch z predplateniek budu zivit pausaly. Navyse teda ja by som si predplatenku ako hlavnu kartu uz najradsej nikdy nekupil - fakturu zaplatim raz mesacne, pozriem komplet vypis a mam pokoj. Predplatenku treba neustale kontrolovat, nosit so sebou rezervny kredit ci uskladnovat tam vyssie sumy - to nepohodlie mi za nejakych par usetrenych centov nestoji. Takze drzim panom palce, nech im ich strategia vyjde a uprimne sa tesim na tie nove miesta s 3G pokrytim, konecne sa dostane aj na moju obec.

25.5.2012 11:19 / Merfi (zive.sk) 12 7 nahlásiť

Co ta viedlo k myslienke,ze Easy je pre operatora stratova:-O Podla mna stratova nieje.Urcite nezarabaju tak ako kedysi,ale nemyslim,ze by mal Telekom az tak velke socialne citenie,aby dal menej majetnejsim nieco zadarmo

25.5.2012 13:40 / T (zive.sk) 11 5 nahlásiť

To je tak, keď má niekto namiesto hlavy palicu. Aj keby som ušetril za mesiac 1€, tak za rok už je to 12€. Easy free je najlepší produkt na trhu. Kredit si skontrolujem cez kód a platí v Telekome ako karta 12 mesiacov. Nabíjam to cez internet banking... Ty si pre O2 stratový kým nie si platinový....... Prajem ti, aby ti O2 hodila do faktúry aj niečo navyše. Ja paušál nechám biznis triede..... V Rakúsku sú iné ceny a opovia nie sú v strate... Takých ako ty Teledrótica potrebuje......

25.5.2012 18:50 / Fanatix (zive.sk) 12 3 nahlásiť

palicka, ver tomu, že ty a tvoj názor nezaujíma ani jedného operátora, vrátane O2!!! Ak ty ušetríš s EF 1€ mesačne, tak to značí, že prevoláš len 34 minút!!! S O2 platíš 34x0,13=4,42€ a s EF pri tej prevádzke zaplatíš 34x0,1=3,4€. Zákazník s ARPOU 4,42€/mesiac je pre operátorov odpad!!! Kým O2 pokryje tvoju dedinu 3G sieťou, konkurencia bude už fachčiť na LTE+ultra. Mimochodom, Orange má už dávno tarifikáciu pri paušále Štart 0,12€/min, tak neviem ako je to dlhodobo drahšie??? O2 je momentálne operátor s najvyššími cenami, najhoršími službami (pokrytie) a je svojou jednoduchou štruktúrou určený pre socky, ktoré dokončili maximálne učňovku a nevedia rozmýšľať nad najvýhodnejšou ponukou.

25.5.2012 22:53 / Merfi (zive.sk) 8 5 nahlásiť

Ak operatora nezaujima nazor vacsiny,je to zly operator! A nazory na sluzby/ceny v o2 maju ludia na ich vlastnom fore podobne,ako Lubomir;-) A to je ta obrovska chyba co robi O2....Oni to proste zmazu,napisu tam par zvastov,ako je to v O2 super a predvedcia sami seba o svojej dokonalosti. A nakoniec padnu na dno ako ked sa masivne suflikovali jednotky

26.5.2012 02:51 / taozi (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Wow, to 9,7 "malato Android 2.2 Froyo IPS multitouch Kapacitný displej tabletu s NVIDIA Tegra2 Dual-Core Cortex A9 CPU 1.0 GHz, 1GB tak dokonalý: http://clck.ru/198q5...

26.5.2012 04:36 / botto (zive.sk) 8 5 nahlásiť

Merfi ako pišeš a ešte doplním. O2 si samochválu vyrába samo a časom sa to prevalí.

26.5.2012 08:54 / Manobb (zive.sk) 5 2 nahlásiť

Manipulácia v biznise ... Napríklad: "Manipulatívne metódy a etika - nerešpektovanie a obchádzanie slobodnej vôle iných - klamstvo" Mazanie názorov zákazníkov na fóre nie je náhodou tiež nerešpektovaním, alebo obchádzaním slobodnej vôle iných ??? Však ponechanie iba nekritických a chváliacich príspevkov jasne poukazuje na manipulovanie verejnej mienky, či ? A ako máme vlastne inak správne nazvať perfektné "odhalenie" operátora redakciou mm.sk po rýchlostných testoch služby DN ? Ani dodatočne rýchlo zverejnený pojem "prioritizácia" to nezachránila, pretože k zvýšeniu priority nedochádzalo u tých klientov, ktorí ťahali menej, ale rýchlosť bola znížená všetkým už od začiatku. "Metódy a charakteristiky manipulátora" .... aj tu si človek vyberie ... Stojí to za prečítanie a zamyslenie sa, či pootočenie do nedávnej minulosti ... Zdroj: http://sk.wikipedia.org/wiki/Manipul%C3%A1cia_%28... ... Ak bude čas, tak aj toto je celkom fajn. Zdroj: http://mediaetika.longtail.sk/... ;-)

26.5.2012 09:04 / Manobb (zive.sk) 5 2 nahlásiť

Ako sa brániť ? "Vedieť odmietnuť manipulátorovu žiadosť (vybudovať si odolnosť voči manipuláciám), nemať voči nemu zábrany a záväzky." Inak napísané, neviazať sa k nemu, vedieť ho a mať silu ho poslať k vode ... Však operátor žije z našich zákazníckych peňazí. Ak nebudú zákazníci, nebude ani operátor. Takže zákazník by mal určovať, čo chce a koľko maximálne za to je aj ochotný zaplatiť. Rôzne BALÍČKY, či dokonca "EXTRABALÍČKY" sú jasne namierené proti zákazníkovi. Cena by sa mala účtovať až ex-post (t.j. po využití služby = SMS-ky, 1s volania, 1 bitu dát a pod.) v závislosti od výšky už využitej hladiny. A nie platiť vopred za paušály, ktorých obsah využiť na 100% je v prevažnej väčšine zákazníkov aj tak nemožné = strata pre zákazníka !!! ;-) P.S.: V tomto smere preto chválim produkt O2 Moja Firma, pretože tam to účtovanie je tak nastavené. Avšak jedným dychom dodávam, že proti zákazníkovi je nastavená podmienky minimálneho čerpania vo výške tušim 25 Eur bez DPH. Ak by túto podmienku vypustili, tak je to ukážkový produkt. Takto sa však ako ukážkový produkt žiaľ iba tvári, i keď je k nemu o čosi bližšie ako iné paušály. P.P.S.: Ak si zákazníci neuvedomia, že oni sú tu pánmi situácie, nikdy nebudú platiť menej, ale budú iba otrokmi pseudoponúk biznismenov, ktorí manipulovať vedia. Dokazujú to totiž už dlhé roky a ich zisky sú jasným dôkazom toho, že to vedia naozaj dobre. ;-)

26.5.2012 11:26 / indeks (zive.sk) 2 1 nahlásiť

MF nie je v principe zly.. ale: 1. mal by byt pre vsetkych (fyzicka osoba ma platit 70 za to, co PO dostane za 30-55?) 2. malo by byt odstranene minimalne plnenie (pre firmy este dajme tomu, pri viac nez 3 SIM je to menej nez 10 € na SIM a kto vo firme neprevola na SIM priemerne 10 €, tak nepotrebuje a nevyuzije ani ostatne vyhody programu MF)

26.5.2012 11:55 / Manobb (zive.sk) 5 2 nahlásiť

Súhlasím, však presne to isté som napísal aj ja. Program dobrý, jediné negatívum (principiálne) je spodný limit plnenia. Po jeho odstránení kľudne ašpirant na produkt roka, pretože by bol spravodlivý. Ak by taký produkt okopčili aj ružoví a oranžoví, začala by konkurencia už len o lepšej výške (resp. nižšej výške hladiny) na prechod do nižšej sadzby účtovania. O tom by mala byť predsa súťaž operátorov ... V súčasnosti totiž súťažia žiaľ len o to, kto z nich nám ponúkne menšiu blbosť, avšak zakaždým je to blbosť, pretože zákazník nemá veľké šance tie balíky využiť na 100%. Iste, pár šťastlivcom sa to podarí vtedy, keď to poddimenzujú, avšak potom platia vyššiu sadzbu nad rámec balíčkov a podobne. Efektívnosť je preto prakticky vždy pod 100%, niekedy aj hlbšie pod 90, 80, 70, dokonca v niektorých prípadoch aj pod 50% ... Osud človek totiž neovplyvní a život je pes, ktorý dokáže neraz pripraviť pre ľudí zložité situácie. Viď. príklad Bonyeka, ak nechce prísť o niečo, musí platiť i vtedy, ak je mimo republiky a podobne. Príkladov by sa zaiste našlo i viac. Prajem príjemný víkend a pekné počasie, aby bola možnosť ísť do prírody a podobne ... ;-)

26.5.2012 13:26 / botto (zive.sk) 31 7 nahlásiť

O2 bolo akože fer pri zavedení O2 Fér bez balíčkov. Ináč O2 celkovo by sedel názov chytákovo.

26.5.2012 14:50 / Fanatix (zive.sk) 10 5 nahlásiť

Napísal si to výstižne a reakcia úderky z PR O2 sa už dostavila. Že -26 :-D

26.5.2012 18:58 / Merfi (zive.sk) 18 2 nahlásiť

Ze je to O2 uderka,alebo lepsie povedane udernik,no to je nad slnko jasnejsie:-) Staci pozriet kolko ludi tu na O2 frfle a kolko sa ich zastava. Kde su tie davy o2 fand co minuskuju? Chlapovi sa chce mazat prehliadac,ake ip sa mu uz mazat nechce Alebo ak by ich menil tiez,nieje toho vela,co sa da pri O2 chvalit Mimochodom s reklamou v telke zacinaju byt otravnejsi ako Orange a Telekom dokopy:-)) A klamstva v nich je tolko,ze cakam kto z duopolu poda podnet

26.5.2012 21:03 / botto (zive.sk) 7 3 nahlásiť

Tie (-) mám v paži ale to že O2 lakomstvo si uvedomuje kvantum ľudí je už badatelné a Manobb to tu klepol tak ako to je. Easy Free a Easy Time O2 pekne páli na duši. Keby to rozšírili v podobe faktury ako neviazaný nulový paušál alebo ako paušál štart tak by to pekne O2 osladili.

26.5.2012 21:21 / botto (zive.sk) 12 3 nahlásiť

Pre baranov PR O2fans aj ja som bol dávnejšie dozadu o2fans a žral to fer z ktorého je už nefer a dražoba okata jak ďas.

26.5.2012 21:37 / Merfi (zive.sk) 7 5 nahlásiť

To je v pohode,vsetci alebo minimalne dost vela ludi co sem chodi malo kedysi aj O2. Ja tak isto..mali som 3 jednotky.A mal som aj Orange a teraz mam len start a Telekom ako hlavne cislo. A v podstate mi O2 ako operator neprekaza.Prekaza mi skor to,ze sa hraju na nieco co niesu. Vadi mi,ak sa hraju na fer a pritom je tam diskriminacia pausalistov Vadi mi ak moze mat clovek s ico pausal za max 55eur a ak ico nemas,tak uz mas obmedzenie len na 6 statov a este si za to aj priplatis a stoji ta to "smiesnych" 70eur Ak by som tam mal vplyv,tak ten pako co vymyslel tie uzasne pausaly by letel s hodinovou vypovedou Ak by pouzili aspon 10% navrhov na ich fore,tak su dnes TOP. Lenze oni to radsej premazu,potom pride VB,alebo nejaky iny fans,nahadze sem minuska a tesi sa,aky je O2 skvely operator

26.5.2012 23:19 / indeks (zive.sk) 9 5 nahlásiť

ale v tych 70 € mas este sluzbu, po ktorej je v roku 2012 najvacsi dopyt, myslim ze sa vola SMS alebo tak nejako. to je super, lebo keby tam dali nejake data alebo nieco, tak to kopec ludi nevyuzije, ale SMS je proste pecka. no a samozrejme tam mas dotovany telefon, ktory ale nie je dotovany, ale mas na neho zlavu. lebo keby bol dotovany, tak by si ho potom neferovo platil v mesacnom poplatku a to je zle zle zle. tu za mobil celkom urcite neplatis, platis len za sluzby a mas aj vyssie spominane SMS, takze pecka. sice ked ten telefon nechces platit priamo, tak musis sluzby pouzivat 18 mesiacov, ale nie je to viazanost, takze uplne totalne najlepsie. lebo viazanost je fuj, hovoria to aj manusky a manusky maju vzdy pravdu, lebo to je v telke a v telke stale hovoria pravdu. a este outu rozsiruje aj 3G, za pol roka pribudli dve lokality a uz v pondelok pribudne tretia, takze si mozes k 70 € pausaliku priplatit aj data, aby si si mohol trosku posurfovat na novom mobile za 1 €, ktory posledne viac nez tri roky nebol za 1 € ale uz je za 1 €, lebo uz to dava aj outu a nie len zly zly pomaranc alebo ti-mobajl. ale odporucam len ten gigovy balik, lebo 2 giga sa uz aj tak neda legalne spotrebovat, takze uplne zbytocne - ani keby si naucil otca pozerat na ajfone futbal, tak to proste neminies, nie je to mozne.

27.5.2012 09:46 / stary chren (zive.sk) 2 2 nahlásiť

"....ani keby si naucil otca pozerat na ajfone futbal, tak to proste neminies, nie je to mozne" hahaha zabav sa pol hodinu na youtube (1O klipov) a 500Mb je v prdeli (10x50mb) sprav to pet dni v mesiaci a 2,5giga mas minute....a to si si este nepozrel ani postu hihi a co ostatnych 25 dni? :)

27.5.2012 12:22 / indeks (zive.sk) 0 1 nahlásiť

starychren: to sa vola sarkazmus.. myslel som, ze je to z mojho prispevku jasne :)

27.5.2012 11:03 / Manobb (zive.sk) 3 2 nahlásiť

Tomu hovorím pekné "nedeľné upratovanie" ... Sarkastické, ale žiaľ pravdivé. Ale ako je nižšie uvedené, najprimitívnejším ovciam to stačí a myslia si, že sú "IN", lebo sú u operátora roka s cca 3.300 hlasmi ... (samozrejme v nezávislej ankete u nezávislého periodika - to len, aby sa nezabudlo) ;-) P.S.: Čo je však ešte horšie, že aj tie najprimitívnejšie ovce (rozumej najviac manipulovateľné) majú nielen slobodu výberu operátora, ale aj volebné právo (nemyslím teraz rozhodne iba spomínané ankety, skôr som mal na mysli parlamentné voľby). Potom to aj tak vypadá na tom našom skutočne veľmi "špecifickom" Slovensku ...

27.5.2012 11:17 / Merfi (zive.sk) 3 3 nahlásiť

Indeks mas recht...O2 to asi berie tak,ze prachy sockara maju mensiu hodnotu,ako peniaze podnikatela Aj ked sockar,co plati 70€ za pausal asi nebude sockar

26.5.2012 18:49 / indeks (zive.sk) 1 0 nahlásiť

vikend v prahe je OK, len turistov uz je prilis vela

27.5.2012 09:30 / mato (zive.sk) Reagovať 2 6 nahlásiť

v rakusku stoji mesacny pausal napriklad u orange 7,5 eura. mate v nom 1000 minut 1000sms a neobmedzeny internet. v baliku za 12euro je k tomu este 100 minut do celej europy. za hodinu tu clovek zarobi tak 8euro... je to sranda, ze tu si clovek z hodinovej mzdy kupi pausal na cely mesiac. na sk musi ako dlho robit na ich predrazene pausaly.... a nech netvrdia ze sa neuzivia, ze slovensko je maly trh. ani rakusakov nieje o moc viac.

27.5.2012 09:50 / stary chren (zive.sk) 0 6 nahlásiť

problem je ze slovač je ine kafe haha proste pes ktory sa odtrhol z retaze

27.5.2012 10:11 / ferdo39 Reagovať 6 2 nahlásiť

od začiatku som hovoril, že O2 je rovnaké ako OR a TM, dokonca horšie, lebo útočí na tie najprimitívnejšie ovce, ktoré nakoniec najviac oškube

27.5.2012 11:09 / Manobb (zive.sk) 5 1 nahlásiť

Hoci to tak od začiatku nebolo až tak "viditeľné", naozaj tereza s odstupom času beriem, že po dosiahnutí tej pomyselnej klientskej masy to tak už vypadá a črty vidno čoraz viac ... Prajem primitívnym zákazníkom toho "NAJ"lepšieho operátora, nech si to teda poriadne užijú. Len sa potom niet čo čudovať, že zadĺžených ľudí na Slovensku pribúda, keď nemajú problém aj pri tých skutočne nízkych platoch (v porovnaní s EÚ) platiť také drahé produkty a služby ... Najhoršie na tom celom je, že primitívom (rozumej najmenej zodpovedným ľuďom) sa potom znižujú dane a zvýhodňujú sa oproti tým, ktorí majú viac, lebo dokážu žiť zodpovednejšie = našetriť si viac financií, lebo míňajú zodpovedne = v konečnom dôsledku menej !!! Čo sme to za štát, keď zodpovednosť je potlačovaná (diskriminovaná) a nezodpovednosť je nepriamo podporovaná aj štátom ... Ach jo, špecifické Slovensko ... :-(

27.5.2012 11:14 / Manobb (zive.sk) 2 3 nahlásiť

SHOOTY to vidí podobne ... http://i.sme.sk/cdata/6/63/6391696/shooty... ...

27.5.2012 18:26 / ferdo39 5 0 nahlásiť

O2 je ako SMER, útočí na konkurenciu, ľudom maže med po hube a ked príde na činy zaútočí na ich peňaženky. vid. 23% daň z príjmu (predtým vykrikovali ako budú chrániť živnostníkov, domáce a malé firmičky), aj tak 85% z nich robí "daňovo - odvodovú optimalizáciu") = ešte väčší nárast šedej ekonomiky. Tých čo by sa to malo týkať sú aj tak exportéri a zahraničné firmy, čiže likvidácia domáceho trhu, konkurencie, 25% daň pre úspešných 2750 € hrubý príjem a už platíš vysoké dane celkové kroky FICA = likvidácia domácej ekonomiky, odstrašenie nových investorov a zamestnávateľov, rast chudoby a ešte väčšie vybrakovanie peňazí hlavne tým najchudobnejším, lebo firmy ani banky, ani niekto určite tie vyššie dane nezaplatí

27.5.2012 15:03 / Ado (zive.sk) Reagovať 3 1 nahlásiť

Pan Hanker ma presvedcil ze idem ku konkurencii.On aj tie jeho nove pausali su na inom zajazde. Hlavne ze sa vezie na uspechu niekoho ineho som zvedavy dokedy...

28.5.2012 00:04 / Reagovať 7 2 nahlásiť

Su to keci...uz chcu na Slovakoch len ryzovat lebo sa nabalili dost vela ludmi zo Slovenska ktori si myslia ze su stale najvyhodnejsie ... A ryzuju na nas-staci sa pozriet co o2 ponuka v GB a pochopite

28.5.2012 03:18 / mailyou (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Ahoj, chlapci, nenechajte si ujsť tento nádherný CyberRadiance - 3G Android 2.3 Smartphone s 4 Inch kapacitný dotykový displej (8MP fotoaparát, Dual SIM, WiFi), tak dokonalý: http://nmx.kr/fW...

28.5.2012 05:46 / Jozef (zive.sk) Reagovať 4 6 nahlásiť

Bol by som zvedavy kolko mudrcov tu pisucich ma O2 operatora. Ja som maximalne spokojny. Prestupil som pred rokom a moje ucty klesli skutocne o polovicu. Mnohi ludia naletia na telefony zadarmo ale je to obycajne oblbovanie zakaznika. Sam som sa o tom presvedcil pri poslednom telefone s viazanostou na 2 roky ked som si spocital aku sumu za hovory som pocas dvoch rokov zaplatil. Tu mam volne ruky, chcem skoncit, skoncim s nimi...chcem si zvysit alebo znizit pausal...ziaden problem , z domu cez net si upravim program podla toho ako to mne vyhovuje. Takze mudrci,piste len o vlastnych skusenostiach s O2,nehovorim ze aj tu nemaju co zlepsovat ale ja svoju volbu nelutujem. Ako som pisal,usetrim mesacne polovicu z toho co som platil v minulosti.

28.5.2012 09:56 / indeks (zive.sk) 2 3 nahlásiť

tak preco si vzal program s telefonom??? dam ti malu radu do zivota.. celkove naklady za telefon a 2 roky pouzivania sluzieb sa daju zhruba vycislit aj pred zakupenim, nie len po nom.

28.5.2012 11:05 / Merfi (zive.sk) 10 5 nahlásiť

Ak si tak bohaty,ze si mozes dovolit O2,tak len plat viac eur za nizsi standart sluzieb v slabsom rozsahu. Takych ako ty O2 potrebuje;-)

28.5.2012 12:41 / janosik (zive.sk) Reagovať 14 5 nahlásiť

Ja som bol rad ked prislo O2 na Slovensko lebo som mal s nimi pozitivne skusenosti z UK. Tak som behol na stranku O2 kde sa dalo vybrat cislo (volne zadara). Vybral som no v prvej fakture mi prislo ze 40e za cislo. Darmo som sa hadal pani za tel. ze poznamka na nete o spoplatneni v tej dobe nebola - nepomohlo.Po zlych skusenostiach u oranzovych som sa na to vykaslal a prestal som to riesit.Spokojnost vyse roka bola.Faktury okolo 30e. No prislo velke sklamanie.Mal som menisie problemi a nevyplatil som fakturu za necele 2 mesiace.Odpojili ma.Ok.Volal tam ze kedy to uhradim.Pani ze ok.Uhradil som ako som povedal a viete co sa stalo? Cislo mi uz nezapojili.Presne to za ktore som zaplatil 40e nechtiac. Nalakali ludi na fer a po rokoch sa uz spravaju horsie ako orangovy.Vidno to na ich novych productoch.Pfuuj.

28.5.2012 13:09 / HufnagelStefan (zive.sk) 6 8 nahlásiť

a teraz tu o snehulienke a siedmych trpaslikoch B-]

28.5.2012 15:31 / paf (zive.sk) Reagovať 5 7 nahlásiť

Ja mam o2 fer a som s nim spokojny, ale tento rozhovor sa neda zaradit do inej kategorie ako vymyvanie mozgov. Dookola opakovanie fraz o spokojnosti zakaznikov a pocuvani a ferovosti mi pripominaju spravanie v sekte.

29.5.2012 04:41 / youjian (zive.sk) 0 1 nahlásiť

vysoká kvalita CyberStar - 3G Android 2.3 smartphone s 4,3 palcovým kapacitný dotykový displej (Dual SIM, WiFi) je môj obľúbený telefón, myslím, že keď ho vidíte, ste úplne milujú príliš. Teraz ukážeme tu: http://fishurl.ru/2jpw...

29.5.2012 18:43 / Juraj (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

O2 nieje najdrahsi,ani najlacnejsi...Najdrahsi je jednoznacne Orange co sa tyka predplatenych sluzieb.O2 ma vyhody tiez,ceny hovorov do zahranicia za vyhodne ceny po tiez ma moznost aktivaciu balickov,pre este vyhodnejsiu komunikaciu.Nevyhody su pre mna slabe pokrytie 3G sietou,nakolko som majitel Nokia N9 a vyuzivam internet v mobile,sice menej,lebo radsej vi-fi,ktore je rychlejsie o dost.Akurat mi vadi ten narodny roaming,ktory,uz by mohol skoncit a mali by mat pokrytie sietou vsade 2G,uz je nacase !! Ked chcu konkurovat musia v oblasti UMTS rozsirit siet,na uroven konkurencie,aby boli plne konkurencie schopny.Inac som spokojny z nimi,ceny maju prijatelne,maju svoje vyhody.No tiez Easy je dobra karta,myslim obe Free a Time.Akurat mozem povedat,ze Orange Prima je sialene draha najme,ak sa vola inde,ako do Orangeu.Takze,keby som mal Prima,tak asi by som vahal,kde prejst.No asi tak.

30.5.2012 14:25 / lepo (zive.sk) Reagovať 2 1 nahlásiť

KUPON NA 30% ZLAVU (USETRIS 144eur) NA PAUSAL PODLA SEBA 3 (4) V TELEKOME . INFO xmiq@azet.sk .

30.5.2012 20:28 / T (zive.sk) 1 1 nahlásiť

S EASY Free a EASY TIME ušetrím viac oproti paušálom Podľa seba a nepotrebujem žiadny kupón... :-)

31.5.2012 07:17 / Juro9 (zive.sk) Reagovať 1 2 nahlásiť

V poslednej dobe mi od O2 chodi stale viac reklamnych spamov. Pri zruseni zasielania reklmanych SMS spamov zrusia aj moznost platit cez SMS (napriklad listok na MHD apod.) Pokrytie signalom - slabe, na reklamacie reaguju tak, ze rozsirenie v danej oblasti neplanuju. Skusil som ich mobilny internet - prakticky nepouzitelne. Cize - vsetko len nie to co potrebuje zakaznik. O2 tazila z toho, ako sa chovalo Orange. Ale aj u O2 pomaly prichadza k dobe, kedy uz ich zakaznik bude mat ich "kvalit" plne zuby.

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.