Diskusia

Zákaznícka linka Telekomu: Cez víkendy a sviatky už iba cez samoobsluhu

28 príspevkov
2.6.2012 12:39 / Lubino Reagovať 2 22 nahlásiť

Co z toho vyplyva? Radsej aby sa clovek ani nestazoval a suchal nohami. Ach Telekom Telekom.

2.6.2012 13:07 / Peter Reagovať 2 25 nahlásiť

A zamestnanci call centra su urcite spokojni, za prisli o priplatky za víkend a sviatky.

2.6.2012 14:23 / ja Reagovať 2 27 nahlásiť

ak ich neprepustia :-(

2.6.2012 12:41 / Manobb Reagovať 3 31 nahlásiť

Nedôstojné pre operátora s prívlastkom: najväčší slovenský operátor. Neviem ako by sa tváril operátor, keby mu zákazníci oznámili, že oni pre zmenu budú telefonovať len cez víkendy ... Operátorovi by sa to asi tiež nepáčilo, že cez týždeň by BTS-ky mali free ... Takže - palec dole. ;-)

2.6.2012 13:29 / Ja Reagovať 1 16 nahlásiť

To je predsa jednoduché, telekomu klesajú zisky, tak musí niekde ušetriť.Takže sa bude prepúšťať...

2.6.2012 13:40 / Reagovať 7 8 nahlásiť

"Zákaznícka linka Telekom 0800 123 456 je jedinou bezplatne dostupnou zákazníckou linkou pre všetkých volajúcich, vrátane zákazníkov iných operátorov." O2 má tiež bezplatnú linku 0800020202, pri volaní naň sa sice ozve hláška, "Vítaje na predajnej linke o2" vybavíte na nej však(aj z čísla iných operátorov) všetko čo aj na "zák.linke" túto možnosť častokrát odporúčajú aj samotný zamestnanci o2, napr.aj v rôznych diskusiách, a v dokumentoch nie je toto číslo uvádzané ako bezplatná linka.

2.6.2012 13:47 / Reagovať 0 8 nahlásiť

a ani v dokumentoch nie je spomenuté že sa jedná o PREDAJNÚ LINKU. Je v nich toto číslo uvádzané ako bezplatná linka. Ps. Niekde sa stratili pár slov s predchádzajúceho príspevku. :-)

2.6.2012 19:18 / gogo1 Reagovať 12 3 nahlásiť

0 800 123456 nie je bezplatna.

2.6.2012 14:12 / xxx Reagovať 23 5 nahlásiť

"Orange ani O2 takýmto spôsobom prevádzku svojich zákazníckych liniek neobmedzujú. Kontakt s agentom call centra je dostupný nonstop" ano, v Orange a O2 sa vam ozve AGENT, ale oznami vam ze vasu poziadavku budu riesit technici v najblizsi pracovny den :-D

2.6.2012 14:25 / MS Reagovať 4 25 nahlásiť

Možno preto, lebo si si chcel na ich infolinke objednať pizzu. Bez väčších problémov sa ujmu problému hneď na jednej aj druhej infolinke.

2.6.2012 15:03 / Reagovať 1 19 nahlásiť

Čiastočne súhlasím, bežné veci vybavís kedykoľvek, aj v noci. S vážnejším alebo technickým problémom to môže byť ako píšeš, je to ale stale lepšie ako sa tam nedovolať vôbec.

2.6.2012 15:38 / xxxxxx Reagovať 2 15 nahlásiť

nie je vsetko tak jednoduche ako sa zda... len ludia maju milnu predstavu o tom ako funguje riesenie technickych problem... chceli by vsetko hend zadarmo a neobmedzene...

2.6.2012 21:26 / xxx Reagovať 9 3 nahlásiť

Prave naopak, mam velmi dobru predstavu ako veci funguju, robim na supporte pre nadnardonu IT firmu. Ja chapem ze nejde vsetko vyriesit hned a zadarmo a neobmedzene. Problem je, ze prave toto casto reklamy slubuju a ked ti reklama nieco ponuka HNED, ZADARMO a NEOBMEDZENE, je potom normalne ze to vyzadujes, ci ? Ked su v reklame deb!liny tak by taka reklama mala byt zakazana a zadavatel by mal dostat pokutu, ale sme na Slovensku Ide o to ze podla nadpisu mozu mat niektori ludia pocit ze dostanu ovela horsie sluzby, avsak vo vacsine pripadov to v reali znamena ze rozdiel nebude prakticky ziadny, totiz rozdiel medzi "nedovolanim sa"(resp automatom) cez vikend a hlaskou agenta v zmysle " Vas problem sme zaznamenali, nasi technici sa vam ozvu v pondelok" nie je ABSOLUTNE ZIADNY :-D Navyse v clanku sa spomina ze "hotline" linka pre hlasenie poruch bude fungovat aj nadalej v nezmenenej jpodobe.

3.6.2012 10:49 / Gertrudo Reagovať 0 4 nahlásiť

No tak to asi nemas. Oni su zakaznicka linka, nie nonstop technicka podpora. Orange taku ma, a je pekne draha. A tiez asi nerobis support pre xy roznych sluzieb, a xy roznych zariadeni, a ich fungovanie s xy OS atd..

2.6.2012 17:26 / T Reagovať 21 3 nahlásiť

Ja si myslím, že je to plus... Operátor má nižšie náklady a môže ísť s cenami dole a zamestnanci sú možno aj radi.... Na zákazníckej linke cez víkend by aj tak nevedeli pomôcť s väčším technickým problémom.... S O2 som mal skúsenosť v r. 2009... Kúpil som si v Tescu O2 Fér a na karte bolo napísané, že na aktiváciu stačí zavolať 949. Na 949 povedali, že registrácia je nutná v predajni O2... Tak mi bola zákaznícka linka nanič.... Karta O2 Fér je dávno na smetisku a aj 2 jednotky predtým.... :) Naposledy som volal na 12345 pri prenose čísla, lebo nešli dáta na Easy Free ako som preniesol číslo a museli službu reštartovať u nich.

2.6.2012 18:25 / Reagovať 1 18 nahlásiť

"Ja si myslím, že je to plus... Operátor má nižšie náklady a môže ísť s cenami dole a zamestnanci sú možno aj radi...." kolka to naivnost v tebe drieme :-O

2.6.2012 18:32 / Butterfly Reagovať 1 11 nahlásiť

mylis sa. to neni jeho naivnost :-D

2.6.2012 21:36 / oldboy63 Reagovať 0 7 nahlásiť

chlapci, MYSLIEŤ, ZNAMENÁ HO^NO VEDIEŤ! B-]

2.6.2012 19:33 / Reagovať 2 5 nahlásiť

12345 je bezplatné.? Telekom nemám, ani som nikdy nemal tak neviem, len sa pýtam.

2.6.2012 21:44 / T Reagovať 5 2 nahlásiť

Pre paušálnych zákazníkov je zákaznícka linka v Telekome bezplatná....

2.6.2012 19:44 / M2 Reagovať 2 6 nahlásiť

A teraz tu o karkulke - objednal som si pred 2 a pol rokom (cca) O2 fer cez web a v pohode som ju aktivoval cez 949 po prichode a este mi ako nejaka "promo" akcia bolo spustene O2DN na mesiac zadarmo, co vtedy nepropagovali :) Takze lubko, netrep :)

2.6.2012 21:45 / T Reagovať 7 2 nahlásiť

M2 netrepem.... Presmerovali ma návštevu predajne.... :-)

2.6.2012 23:23 / . Reagovať 1 9 nahlásiť

Tak Lubko, gratulujem - po tomto prispevku je uz absolutne kazdemu jasne, ze robis platene PR pre Telekom :-)) Aj to najvacsie ho..o budes oslavovat ako kolac a zvladnes v tom istom prispevku napadnut O2. Good job. Operator call centra nech ma plat 1000 Eur, ak jedneho prepustia (lebo viac ich cez vikend asi aj tak velmi nerobi), tak Telekom mesacne usetri v priemere 0,03 centu na zakaznika - to budu bohovske zlavy Lubko, nas plateny diskuter, len co je pravda. Normalne, ze si za necelych 17 rokov nasetris na 1 rohlik...

3.6.2012 11:02 / zxcvb Reagovať 2 6 nahlásiť

Telekom nebrat

3.6.2012 14:56 / Tomas Reagovať 1 6 nahlásiť

Ach Telekom Telekom to čo ušetríte na zamestnancov tak toľko aj stratíte zákazníkov možno aj viac .... šetriť by ste mali na riaditeľoch a zjednocovať dané úseky ... zákazník nebude mať nervy na vaše automatické hlásky .... asi ste nemysleli na to že veľa ľudí nemá čas počas pracovných dňoch a ten víkend je práve tím keď si sadne človek pred PC a vyberie si práve vaše služby ako je ( internet alebo mobilné služby ) a zavolá na zákaznícku linku telekomu 0800/123456 a objedná si domov nejaký ten produkt práve cez ten víkend ... napríklad ako to robievam aj ja ... asi s automatickou hláskov si nebudem vedieť po kecať .... Díki telekom ešte že sa môžu presúvať tel.čísla k iným operátorom :D

4.6.2012 03:47 / tm1234 Reagovať 1 1 nahlásiť

Ahoj, chlapci, myslím, že to CyberWave - 3G Android smartphone s 3,8 palcovým kapacitné dotykovou obrazovkou tak dokonalý, páči sa mi to moc. najnižšia cena na svete a dopravu zdarma. Najlepšie pre nás, to si to myslíte? http://nmx.kr/hU...

29.8.2012 19:50 / riko Reagovať 0 3 nahlásiť

Aj preto od nich odchadzam,,,,vsetko je prednejsie nez zakaznik

10.9.2013 11:32 / Štefan Jacko Reagovať 1 0 nahlásiť

Úplná spokojnosť s poskytovanými službami

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.

PRIHLÁSENIE

Ak chcete komentovať, musíte sa prihlásiť do siete médií Azet.sk.
Chcete sa prihlásiť?

Áno Nie

Ak nemáte ešte prihlasovanie meno, zaregistrujte sa.

MIGRÁCIA ÚČTOV

Pokiaľ ste využívali pôvodné prihlásenie na Živé.sk a MobilMania.sk, preneste si svoje konto - hneď po úspešnom zaregistrovaní a prihlásení pod Azet kontom.

Viac informácií o migrácii a redizajne môžete získať na tejto stránke