Diskusia

Orange WOW: V čom všetkom je iný?

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
162 príspevkov
11.6.2012 01:05 / pista (zive.sk) Reagovať 5 105 nahlásiť

Takze ziadne wow sa nekona, to sa dalo cakat. ved orange bol taky vzdy.

11.6.2012 10:22 / kotrckoidovcom (zive.sk) 1 23 nahlásiť

a ktoze to tu pixoval na spomalenie 16kbps v O2 ?? :D a tie kuxva predrazene data? ...omg ;-);-);-)

11.6.2012 10:56 / juraj (zive.sk) 1 46 nahlásiť

WOW mi pride dost neprehladne

11.6.2012 16:57 / bob (zive.sk) 0 28 nahlásiť

suhlasim, to ktory blb toto povazuje za zjednodusenie?

12.6.2012 00:22 / crash (zive.sk) 0 16 nahlásiť

tak zas je to zjednodusenie oproti tomu cenniku s 5 tis. dodatkami ..... ale zakombinovali to tak riadne ze ani nemam chut to studovat ... orange dovi a do po..... minuly mesiac sa u lekara v cakarni moj syn zase pohral s mobilom ..... zas ma to stalo 40 eur ... orange caka na vase zakonpnutie ...... o 3 dni prisla SMS ze mam precerpane data .... ZLODEJI PRASIVI

11.6.2012 12:32 / pfff (zive.sk) 23 29 nahlásiť

kto to začal? áno miláčik, o2sk začalo so spomalením na 16kbit/s, dalo 500MB za 6€ (o ktorom ty tvrdíš že úplne stačí pre mobily) a orange sa už len prispôsobil, aby to aj vám vyhovovalo - dal 700 so spomalením na 16kbit/s tiež sa opýtaj kto po rokoch priniesol na alternatíne predplatenky účtovanie 60+1... áno, zas o2sk, ktoré sa ho ešte stále drží kto na niekoľko rokov dokázal zrušiť 12mesačnú platnosť kreditu? zas o2sk, ktoré ako nový hráč dalo 3mesačnú platnosť a t-mobile sa okamžite rád prispôsobil... samé dobré veci nám to o2sk prináša - jo a o2fér nevzniklo len tak, bol to dôsledok absolútneho nezáujmu ľudí o o2sk ponuku, keď o2 narovinu simky kapali jak muchy po biolite, z núdze cnosť, sa podarilo o2sk zachrániť... a už pritvrdzujú už len samé dobré veci - vyradenie DN, platinový paušál, 16kbit/s a pod. nám zostáva len jediné a to najúčinnejšie - ignorovať zlé, predražené ponuky ak je na dáta najvýhodnejšie easy free, treba používať easy free. šak ten orange i o2sk sa po pár mesiacoch spamätajú (alebo telekom prispôsobí, t.j. zdražie) chýba 4. operátor, najlepšie taký, ktorý nemá väzby ani na jedného z tunajších a najlepšie s manažérmi neskazenými česko-slovenskými praktikami sr-nia zákazníkom na hlavu

11.6.2012 12:52 / viperman 5 12 nahlásiť

v tesco mobile tam volas za 1 cent minuta tak mas dost jedno ze ci je 1+1 alebo 60+1 tam musis dost vela volat aby clovek minul kredit a nepredpaol :)

11.6.2012 13:42 / pfff (zive.sk) 6 8 nahlásiť

a mimo tých cca 50tisíc tescomobile voláš za 10c so 60+1, aj to musíš veľa volať aby kredit neprepadol?

12.6.2012 19:10 / lol (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Bože to už aký asociáli tu vypisujú tesco mobile...lama

11.6.2012 12:56 / prehistoric (zive.sk) 2 18 nahlásiť

ujo nejako zabudol na podnikateľské paušály od telekomu ktoré mali tarifikáciu 60+1. grrr . veď podnikatelia si radi priplatia. telekom to asi vie. potom to skúšali na deťoch s disney a cars kartami. potom to spustili aj v metrofóne ktorý skončil tam kde skončiť mal.

11.6.2012 13:47 / pfff (zive.sk) 8 9 nahlásiť

dislektik, požiadajk niekoho aby ti vysvetlil význam vety "kto po rokoch priniesol na alternatíne predplatenky účtovanie 60+1... áno, zas o2sk, ktoré sa ho ešte stále drží" ale ďakujem za potvrdenie mnou napísaného: disney, funfón (pôvodné), easy free (stará) boli uvedené až po naymobile, swanmobile, tescomobile so 60+1 od o2sk, takže vidno kto sa snaží neustále zprašiť náš trh na obraz toho českého, kde dokonca O2CZ neváha účtovať 60+60

11.6.2012 14:12 / prehistoric (zive.sk) 1 8 nahlásiť

červené súkno pred tvoj zrak treba nastaviť pri podnikateľských paušáloch telekomu ktorý zaviedol tarifikáciu 60+1 ešte pred príchodom o2. takže trh sa snažili zaprášiť skôr v telekome a držali sa toho až do tohoto roku kedy konečne pochopili že to nemá šancu. rozdiely medzi bežným plebsom a podnikateľmi mali v telekome radi. inak spoplatňovali aj internet pre podnikateľov a pre obyvateľstvo. hovorím o tom pevnom. telekom som preto nikdy neriešil lebo toto mi vadilo maximálne.

11.6.2012 14:25 / prehistoric (zive.sk) 1 2 nahlásiť

aby si nemusel hľadať tak tu máš aj detaily http://www.fony.sk/clanky/2230-... 2.10.2006

11.6.2012 16:19 / pfff (zive.sk) 3 0 nahlásiť

ak považuješ biznis paušál pre ičo zákazníkov za predplatenku pre všetkých, ok

11.6.2012 16:57 / pfff (zive.sk) 3 0 nahlásiť

pozrel som si najnovší telekom cenník a čo tam nevidím? "V rámci aktuálnej akciovej ponuky sa na volania programu Podnikateľ uplatňuje sekundová tarifikácia od prvej sekundy, a to ako pre volania v rámci predplatených volaní, tak aj pre volania po prečerpaní voľných minút (avšak iba pre tie smery, ktoré sú zahrnuté v rámci predplatených volaní)." strana 8 a teraz "biznis" predplatenka tescomobile: "Volania zákazníkov s kartou na dobíjanie kreditu sú účtované 60 + 1, t. j. sekundovou tarifikáciou po prvej minúte, pričom prvá minúta sa účtuje celá bez ohľadu na dĺžku volania a každá sekunda predstavuje jednu hovorovú jednotku, ak nie je uvedené inak."

11.6.2012 13:52 / RastislavJ (zive.sk) 3 1 nahlásiť

"ujo nejako zabudol na podnikateľské paušály" evidentne nezabudol, pret napísal "priniesol na alternatíne predplatenky"

11.6.2012 14:18 / prehistoric (zive.sk) 1 8 nahlásiť

alternatívne by som celkom chápal. telekom ich však priniesol na svoje vlastné. snažiť sa oje.abrať deti tarifikáciou 60+1 bol docela humus.

11.6.2012 14:53 / RastislavJ (zive.sk) 4 1 nahlásiť

Čo to má spoločné s tým či "ujo nejako zabudol" alebo nezabudol?

11.6.2012 13:29 / Busy (zive.sk) 0 10 nahlásiť

"kto na niekoľko rokov dokázal zrušiť 12mesačnú platnosť kreditu? zas o2sk, ktoré ako nový hráč dalo 3mesačnú platnosť a t-mobile sa okamžite rád prispôsobil..." => nechcem ti kazit radost, ale Orange tu uz odjakziva mal 3-mesacnu platnost kreditu bez ohladu na jeho vysku. O2 pri prichode na SK dalo aj 6-mesacnu platnost kreditu, tusim pri dobiti od 500 Sk. Ale je pravda, ze mohlo dat tu rocnu platnost, ako mal Tmobil a aku mali vsetci operatori v Cechach. Namiesto toho sa (zial) T-mobil prisposobil a skratil rocnu platnost, cim hodne stratil lebo ako som vtedy sledoval situaciu, vela ludi bolo u Tmobil prave kvoli tej rocnej platnosti kreditu.

11.6.2012 13:49 / pfff (zive.sk) 4 1 nahlásiť

aké kazenie radosti? veď si sám potvrdil že t-mobile zrušil 12 mesačnú platnosť kreditu až po príchode o2 a uvedení ich o2 narovinu, čo sa nepodarilo orange, zvládlo o2sk s ich "konkurečnou" ponukou

11.6.2012 14:24 / Busy (zive.sk) 0 8 nahlásiť

Otazka na zaciatku bola: "kto to začal?". O2 bolo az druhe. Zacal to Orange.

11.6.2012 14:31 / pfff (zive.sk) 6 3 nahlásiť

vidno že nepoznáš históriu či sa len sprosto snažíš o demagógiu kedysi bola 60 a 90 dňová platnosť kreditu, ktorú t-mobile postupne predlžoval skrátenie nastalo až po príchode o2 a uvedení o2 narovinu orange na prime ponecháva platnosť kreditu stále rovnakú snaž sa akokoľvek, nič to nezmení na tom, že to o2sk uvedením tej ich "konkurečnej" ponuky zabezpečilo po x rokoch zrušenie 12mes. platnosti kreditu pri hocakom dobití a aby toho nebolo málo, samotné o2sk skrátilo platnosť vlastných kariet zo 14 na 13 mesiacov ešte pre uplynutím 14mesiacov u ich prvých predoplateniek

11.6.2012 14:45 / Busy (zive.sk) 0 8 nahlásiť

To len potvrdzuje, ze nie O2 bol tym, kto tu prvy zacal s trojmesacnou (a dokonca este menej) platnostou kreditu ;-) To ze Tmobil potom neskor po prichode skratil platnost kreditu je z hladiska toho kto s tym zacal vedlajsie, pretoze (ako sam pises), uz davno pred prichodom O2 mal takuto kratku platnost. Podla mna, O2 zaviedlo 3/6 mes platnost kreditu preto, lebo Orange mal 3mes. Inak by nemalo dovod, pretoze v tom case vsetci ostatni ceskoslovenski operatori (vratane O2.cz!) mali rocnu platnost kreditu. Preto stale tvrdim, ze Tmobil sice zrusil rocnu platnost kreditu, ale tym prvotnym dovodom bolo ze Orange mal 3 mesiace. Pretoze keby Orange nemal 3 mesiace ale rok, tak by sme stale mali rocnu platnost kreditu. Je pravda ze keby neprislo O2 tak Tmobil by mozno mal stale rocnu platnost kreditu (co aj tak nie je iste) ale to by sme tu zase mali bezne predplatenkove ceny cca 50 centov za minutu co je este horsie ako skratenie platnosti kreditu (pre ludi co nemaju simku len na obcasne prezvonenie).

11.6.2012 16:23 / pfff (zive.sk) 7 1 nahlásiť

wow, ústav chorobomyselných opäť otvoril brány? prehistoric považuje biznis paušál za predplatenku, ty tu smolíš o tom že 3 mesačná platnosť kreditu bola aj predtým, len aby... takže t-mobile nezrušil 12 mesačnú platnosť kreditu po uvedení o2 narovinu, kým pred uvedením o2 narovinu bola 12 mesačná pri ľubovolnej sume dobitie? áno alebo nie

11.6.2012 16:35 / prehistoric (zive.sk) 0 8 nahlásiť

vyzerá to tak že otvoril. indivíduum ktoré nieje schopné stráviť názor iných to dokazuje každým svojim príspevkom. aby si nemusel premýšľať áno hovorím o tebe. trtošíš tu s tým kto deformuje trh. ja tvrdím že prvý kto ho začal deformovať s tarifikáciou 60+1 bol telekom so svojimi podnikateľskými paušálmi v roku 2006. je irelevantné či podnikateľské paušály boli pre bežných ľudí alebo nie. pokračovali zdarne a opäť na svojich vlastných kartách v edícii disney a cars kedy oslovovali najzraniteľnejšiu skupinu obyvateľstva. inde som už napísal že mi je celkom fuck o čo sa tu snažili virtuáli. faktom je že prvý už po zavedení sekundovej tarifikácie vtedajším globtelom bol eurotel/t-mobile/telekom. a nech aj pukneš od zlosti.

11.6.2012 16:49 / pfff (zive.sk) 7 0 nahlásiť

predpokladám že ti vôbec ale vôbec nevadí, že vývoj bol 60+60, 60+1, 30+30, 1+1 a vôbec ti nevadí, že telekom na pevných stále účtuje 60+1 a ani to, že predplatenky mali 1+1, telekom to skúsil s fixom 30+30 (stará easy tarifikácia), ale o2sk opäť uviedlo po mnohých rokoch do obehu PREDPLATENKY so 60+1 a mohol si pokojne spomenúť, že medzinárodné a roamingové hovory si účtovali so 60+1, 60+60 ale na to aby si demagogicky popel pravdu o PREDPLATENKÁCH, vyťahuješ BIZNIS paušál tak ak podľa teba nedokážem prijať iný názor, máš pravdu, názor dabilov nepríjimam. pre mňa je dabil ten, čo pri diskusií o PREDPLATENKÁCH vyťahuje BIZNIS paušál

11.6.2012 21:15 / wow (zive.sk) 0 7 nahlásiť

wow budem platit viac? nie, idem prec

20.6.2012 17:27 / janci (zive.sk) 0 2 nahlásiť

WOW sa nekona :) http://www.youtube.com/watch...

20.12.2012 09:01 / lui (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ze wau. Pozrite si Rakusky orange na www.orange.at a potom uvidim ci budete mat chut ist k nejakemu opratorovi na Slovensku. A ze Wauuuu?

11.6.2012 01:24 / pfff (zive.sk) Reagovať 8 35 nahlásiť

na SK je pre mňa a mne podobných (viac dáta ako hovory a sms/mms) najednoduchšia, najvýhodnejšia ponuka od telekomu, predplatenka easy, teda dve easy free 9/10c/min. so sekundovkou sms 6c 2GB za 5€, po prečerpaní zníženie rýchlosti na 64kbit/s - ideálna do smartu, tabletu aj do notebooku (či len do mobilu len občas zavolať) - platí sa len to čo sa skutočne prevolá (cena za minútu aká inde je až po prevolaní desiatok minút) - stačí dobiť len raz za 12 mesiacov, žiadne prepadávanie kreditu po 3/4/6 mesiacoch - výdaje absolútne pod kontrolou (po spoplatnenej operácii info sms) - vhodná ako hlavná sim easy time 15c za hovor do telekomu a všetkých pevných na Sk - pevná linka bez pevnej linky, ideálne na vykecávanie (večer, po práci rodine, známym, či známosti - podmienka je telekom, či pevná linka), obvolanie úradov, firiem - inak 12c/min. so sekundovkou - data sú drahšie, takže táto sim je skutočne najmä na dlhé hovory, bez obmedzovaní sa, strašiaka konečnej sumy za hovor, bez nejakých balíčkov za volania vrámci svojej, proste 15c za hovor, 6-10€ raz ročne (12mes. platnosť kreditu) - dať do lacnejšieho mobilu, použiť keď to má zmysel (hovor dlhší ako 1,3min., osobne mne stačí mať ju doma - nech si zavolá s ňou kto chce, potrebuje. predsajlen nie každý absolvuje dlhé hovory každý deň, nevolá po úradoch, firmách denne = zbytočne by mal každý člen svoju) žiadne riziko prevolania gatí, exekúcie, ak nejaký problém, max. tak operátor môže vrátiť neminutý kredit. so easy

11.6.2012 01:42 / Pre redakciu (zive.sk) Reagovať 0 27 nahlásiť

V clanku chyba dalsia tabulka. Pri pausaloch Snov, bolo mozne ich zobrat aj bez viazanosti a telefonu (moj pripad). Vtedy boli ceny napriklad vecer a vikend do Orangeu za 8,9 EUR a 50 minut za 5,9 EUR. Dnes to uz nie je mozne a za volania vecer a vikend chcu az 11,9 EUR. Tak poprosim prepocitat (minutova cena potom vyjde lacnejsie) a pridat dalsie tabulky.

11.6.2012 01:52 / Pre redakciu (zive.sk) 0 15 nahlásiť

A este dodam ze pri neviazanom pausale snov, bola cena za minutu po prevolani predplatenych minut 12 centov a sms tiez za 6 centov. Pozrite napriklad sem http://www.fony.sk/clanky/5150-... Balik 100 minut vychadzal na 9,95 centu/min. Sucasne WOW pausaly su vyhodnejsie AZ OD 250 minut. Samozrejme nemusime kazdy mesiac povinne tolko prevolat a je tu aj dotacia telefonov,, ale kto ma na telefon, radsej dotovany a brandovany brat nebude.

13.6.2012 11:02 / parom (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Ja som mal za tuto cenu /15 EUR/ 100min. do vsetkych sieti + vecer a vikend- bez viazanosti a mobilu. Hoci mi to ponukali drahsie, povedal som im, ze za to nie som ochotny platit tolko, kolko chcu. Napisal som "vyhraznu spracu":))) ze ak mi neponuknu nieco zlavnene ako pre verneho zakaznika, prechadzam k inemu operatorovi. Na to mi ihned volala "mila slecna zo zakaznickej linky", ze ako vernemu zakaznikovi mi ponukaju 20% zlavu...ale len na rok- tak som ich uz zrusil, a ebem cely orange, nie su ochotny podliezt ceny inych len sa prisposobuju...nech nam ponuknu to co ponukaju v rakusku (1000min do vsetkych sieti za 8,9€)

11.6.2012 06:29 / g211 (zive.sk) Reagovať 3 77 nahlásiť

Podla mna sa manazeri v O2 a v Telekome museli po uvedeni tejto WOW ponuky strasne smiat... :)

11.6.2012 06:45 / Manobb (zive.sk) 4 34 nahlásiť

To, že OR nemal záujem o predplatenkárov (málo volajúcich) a na roveň im postavených nulových paušálistov (teda tiež málo volajúcich), to sme predsa vedeli ... Ale touto "akože WOW" ponukou to teda "zaklincoval" poriadne ... Proste už niet pochýb, že týmto zákazníkom operátor zdvihol prst a vlastne im povedal: Chcete platiť vééééľmi, ale že vééééľmi málo ? OK, ale budete za to v prepočte na základnú jednotku platiť VEĽA !!!! 13 centov/min. v dnešnej dobe je už totiž skutočne VEĽA (rozumej DRAHO). ;-) P.S.: Takže za týchto okolnosti OR-u dávam NIE, pretože je tu EASY a tá je pre priemerných zákazníkov (podľa zverejnených štatistík) výhodnejšia !

11.6.2012 06:46 / 2 48 nahlásiť

podla mna sú manažéri orange pod vplyvom rôznych húb, toluenu a iných ľahkých likérov.....vymysleli hlúposť, ktorá sa nechytá na easy free....B-]

11.6.2012 08:39 / pepe (zive.sk) 10 14 nahlásiť

podla mojich velmi doveryhodnych informacii sa velmi rychlo dosmiali B-]

11.6.2012 08:54 / RastislavJ (zive.sk) 0 21 nahlásiť

Dostali od rehou pruh?

11.6.2012 09:02 / Busy (zive.sk) 1 28 nahlásiť

Hej, hej, manageri Orange sa velmi rychle dosmiali ked zistili ze pre inteligentnych ludi ten ich WOW je skor OU :) :-)) :-D

11.6.2012 10:00 / catm4n (zive.sk) 4 2 nahlásiť

doslo im, ze OR sklbne viac ako oni, co..?

11.6.2012 07:05 / štefan (zive.sk) Reagovať 3 37 nahlásiť

Vyzerá to tak, že jediné čo orange zbojník dokázal zmeniť, je názov paušálov :-)

11.6.2012 07:21 / mmx (zive.sk) 2 56 nahlásiť

Dovolim si nesuhlasit. Okrem nazvu vo velkom mnozstve pripadov zdvihol cenu a odstranil rozne existujuce zvyhodnenia.

11.6.2012 07:22 / OJRO (zive.sk) Reagovať 3 21 nahlásiť

WOW "To je dobré, to musí byť ORANGE..." :-D

11.6.2012 07:39 / marian (zive.sk) 2 20 nahlásiť

nema nahodou Orange podla nariadenia EU umoznovat aj vyuzivanie sluzby s viazanostou iba 12mesiacov? Lebo teraz je to tak ze ci sa zaviazete alebo nie, cena za pausal je uplne rovnaka, to ale nie je celkom v sulade s nariadenim EU.

11.6.2012 13:34 / pepe (zive.sk) 0 8 nahlásiť

hmm dobry postreh... ale tak orange moze, v tej ich dokonale neprehladnej ponuke sa to vsetko tak strati, ze im je uz aj problem nieco dokazat a vytknut, lebo tomu uz nerozumeju ani oni sami :)

11.6.2012 13:37 / Busy (zive.sk) 0 7 nahlásiť

Ved oni daju rocnu viazanost. Ale vsetky vyhody, ci uz zlava na mobil, alebo zlava z pausalu bez mobilu, budu ovela ovela mensie (tak aby sa zakaznikovi iba rocna viazanost rozhodne nevyplatila).

13.6.2012 14:13 / Zyxo (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Už sa im len tak neprepečie všetko ako bývalo niekedy. Teraz im už klepli po prstoch. Veď už pri neplatení paušálu nemajú právo na zaplatenie pokuty za akciový mobil. Súdy im to už nepriznávajú. Písali o tom aj v sme a aj na stránke www.najpravo.sk som našiel zo tri - štyri rozhodnutia súdne, kde ich riadne zdrbali súdy, že ožobračujú bežných ľudí. Je to trošku ťažšie čítanie, ale určite sa oplatí si prečítať, ako im klapli zuby naprázdno. Dokonca v jednom z tých súdnych rozhodnutí sa píše, že: "mobilný operátor neeticky žiada za svoju službu maximálnu sumu, že Vianoce má už v septembri a zákazníkov zapája do svojich súťaží a hazardných hier, aj keď o to nemajú záujem. Výsledkom toho sú predražené ceny po pretelefonovaní paušálu aj trojnásobok oproti zdravému konkurentovi.."

11.6.2012 09:00 / Busy (zive.sk) Reagovať 1 8 nahlásiť

V clanku mi chyba este jedna dolezita poznamka. Pokial clovek prevola do zahranicia (v ramci EU) viac ako 53 minut, uz sa mu vyplati zobrat si balicek neobmedzenych hovorov do EU. Pokial ale po SK prevola menej ako tych v clanku spominanych 636 minut, balicek neobmedzenych slovenskych hovorov sa mu brat nevyplati (navyse pre volania po SK moze pouzit ovela lacnejsie easy free/time v kombinacii s balickami O2). Lenze takyto clovek je diskriminovany, pretoze Orange balicek volani do EU zial nezmyselne podmienil balickom neobmedzenych volani v ramci SK :-( PS: Samozrejme vecsina beznych ludi nepotrebuje vela volat do zahranicia, ale myslim ze tych ludi, co po SK prevolaju menej ako 636 minut a pritom do EU viac ako 53 minut, zase az tak malo nie je.

11.6.2012 09:06 / Crucifix (zive.sk) Reagovať 1 49 nahlásiť

V orange maju marketingovych profikov. My co sa aspon trochu vyzname nie sme pre citrus zaujimava skupinka a sme vyslovena minorita. Ide v podstate o jedine, zmenit par veci (dat tomu coolovy nazov), ale vsetko prepocitat tak, aby sme boli v krasnom zisku. Niekedy staci zmenit len nazov, niekedy to trosku zamiesat...ale v podstate ceny su priblizne rovnake. Ako vidno stale im na tieto finty skoci dostatocny pocet ludi. Aj tato ponuka, ako mnohe ine predchadzajuce je tak krasne komplikovana...ale ma to svoj dovod, zakaznik nerozumie....pride sa poradit do predajne, kde ho trenovany predavac ukeca. Pomarancu nic nebrani dat von zrozumitelnu ponuku, ale naco...?

11.6.2012 09:23 / 1 1 nahlásiť

Mno az za par rockov nieco rozumne ponuknu, treba nas dovtedy podojit a drzat ceny na bejakej urovni a dojit. Proste jednoducho = ist s cenami dole co najpomalsie... Ako sa vsetko vyvija, aj tento trh niekam smeruje....

11.6.2012 09:29 / Hmmm (zive.sk) 0 18 nahlásiť

Pre mna zdrazeli, vyuzival som najma vecer a vikend za 8,9 a internet za 6,9. Volania za 12 centov (do 50 minut mesacne). Teraz za to zaplatim o 3,55 eur viac. Rozmyslal som ze by som si nechal iba net , no tak by som dal 19,9 namiesto 6,9. 27. jula mi konci viazanost a pri prenose cisla sa len tak zaprasi. Bol som u nich 10 rokov s mesacnymi fakturami cez 30 eur.

11.6.2012 11:26 / pepe (zive.sk) 0 7 nahlásiť

Presne, mne sa tiez tento jul zavrsi 10 rokov u orange a momentalne som s fakturami na uctyhodnych 45 eur za blby 100 minutovy pausal a gigovy internet. Niekde sa asi stala chyba... Zbohom orange.

11.6.2012 15:26 / fry (zive.sk) 0 12 nahlásiť

ja končím 29.7. a basta. dokonca poriadne podraželi mobily a nemám ani žiadnu výhodu ako verný zákazník.

11.6.2012 13:59 / alesus (zive.sk) 1 2 nahlásiť

presne si to vystihol...pre firmu su nezaujimavi zakaznici co skocia po kazdej co len trosicka lacnejsej ponuke...co riesia kazdy centik...pre nich su zaujimavi zakaznici so su proste radi ze sa vojdu napr do 20 eur a neriesia...je to proste tak...

11.6.2012 09:08 / pepe (zive.sk) Reagovať 1 37 nahlásiť

Buduci mesiac mi KONECNE konci viazanost u tejto wow firmy a osobne ma tieto ich tahy uz len utvrdili v tom, ze tychto pomarancovych francuzov raz a navzdy opustam. Neni co viac dodat, zelam im uspesny odliv zakaznikov.

11.6.2012 09:23 / Reagovať 0 24 nahlásiť

Uz len to kolko treba miesta na rozpisanie sa o pausale, svedci o niecom... To aby si clovek zobral aspon jeden den v tyzni volno a ratal a ratal a ratal... :-P

11.6.2012 09:57 / :) (zive.sk) Reagovať 40 13 nahlásiť

Sa mi paci ako sa tu pohorsujete nad totalnymi malichernostami.. A kam si prenesiete cislo? Do O2 ktore zaspalo dobu a nic vyhodnejsie neponuka? Alebo do telekomu (ti ktori volaju skutocne malo) a usetretie pri malych hovoroch euro, dve nanajvys tri? Ste smiesny, len sa smejem.. ManoBB, ti co volaju priemer, tak maju sadzbu 0.10 centov za minutu nie 0.13 lebo sa im znizi cena. A ti co prevolaju pod 80 minut stale maju 0.12-0.13 co je este uplne v pohode.. Nakolko nemusis ako u Tecka riesit ze raz nezaplatis fakturu a hned ta vypnu, alebo mas problem sa dovolat na zakaznicku linku ktora vtedy ked najviac potrebujes nefunfuje.. Alebo smiesne O2, doslova miesne ktore NIC vyohdnejsie neponuka.. Akokolvek som to pocital, momentalne mi vychadza ponuka oranzovych totalne najvyhodnejsia pre ludi co prevolaju od 80 mimut a viac do mesiaca.. A ti co menej, tych par centov co daju navyse nikoho nezabijea maju istotu ze kedykolvek budu potrebovat telefon/internet alebo cokolovek, rata sa im loayalitny bonus.. How simple B-]

11.6.2012 10:12 / 1 15 nahlásiť

zabi ma, lebo ja prevolam mozno 300 minut a surfujem cely mesiac, no faktury mam urcite nizsie ako v orangei

11.6.2012 10:15 / 0 12 nahlásiť

zabudol som napisat ze mam O2 :)

11.6.2012 10:15 / RastislavJ (zive.sk) 1 11 nahlásiť

"Alebo smiesne O2, doslova miesne ktore NIC vyohdnejsie neponuka.." koľko ťa bude stáť 99 minút do valstnej siete? Koľko ťa bude stáť 60min hovor do vlastnej siete? V TM na Free máš cenu 9€c/min, ktorú si môžeš znížiť bonusovými dobitiami. Takže za tých 80 min možeš zaplatiť aj 0€ (po rozpočítani nutného dobitia 1x ročne 0,50€) miesto 8€ v OR "A ti co menej, tych par centov co daju navyse nikoho nezabijea maju istotu ze kedykolvek budu potrebovat telefon/internet alebo cokolovek," aj keď im padne celá sieť? "Nakolko nemusis ako u Tecka riesit ze raz nezaplatis fakturu a hned ta vypnu," mne došla SMSka a nevypli.

11.6.2012 10:15 / JaroB (zive.sk) 3 5 nahlásiť

"Nakolko nemusis ako u Tecka riesit ze raz nezaplatis fakturu a hned ta vypnu, alebo mas problem sa dovolat na zakaznicku linku ktora vtedy ked najviac potrebujes nefunfuje.." Keď si prenesiem číslo na Eazy free tak ako ma Telekom vypne?Poprosím príklad. U Pomaranča keď nezaplatíš tak ťa nevypnú ale faktúru zaplatia za teba?Či čo? Poprosím nepíš somariny lebo aj tak ti ich nik nespapá

11.6.2012 11:40 / 3 0 nahlásiť

S tým vypnutím to nie je zas také dramatické. Mne sa raz podarilo zabudnúť podať platobný príkaz a nejak som v Orange prešvihol dátum splatnosti faktúry. Ku žiadnemu vypnutiu nedošlo, iba ma operátor pomocou SMS upozornil, že mám neuhradenú faktúru. Ja som okamžite zjednal nápravu a podal platobný príkaz. Keďže mám účet v inej banke, ako Orange, medzibankový prevod prebehol až za cca 48 hodín, aj napriek tomu ma operátor nevypol.

11.6.2012 11:30 / pepe (zive.sk) 1 9 nahlásiť

Neviem sice na com zakladas tvoje kalkulacie, ale ak mi ides tvrdit, ze orange ma momentalne najvyhodnejsiu ponuku, tak si si bud este nezobral papier a kalkulacku do ruky a nepreratal tie jednoduche sumy alebo pracujes pre orange a prisiel si sem odprezentovat tieto bludy. Simple as that.

11.6.2012 11:40 / pepe (zive.sk) 1 13 nahlásiť

A este jedna vec - ides mi nieco tvrdit o zakaznickom pristupe orangeu? Moj svokor, dlhorocny poctivo platiaci zakaznik ich jedinecnych pausalov, si dovolil nechat si minuly rok konecne zaviest od nich net do mobilu. V ramci jeho gigoveho baliku sa mu hned prvu noc stiahlo 1 a pol giga dat a prisla mu faktura na 150 eur. Ako sa to podarilo nie je doteraz jasne, na vypisoch bolo uz iba vidno ako sa mobil nonstop celu noc pripajal, nikto nevie kam a plnou rychlostou stahoval nikto nevie co. Ta jeho jednoducha Nokia ani nema taku pamat aby ulozila tolko dat, jedine co spozoroval bol fakt, ze mobil bol rano kompletne zmrnuty a keby nevybral baterku a nenabootoval ho znovu, tak by mal fakturu mozno aj za 2 vyplaty. Cize bud chyba telefonu alebo chyba v sieti, nikdy sa to nepodarilo zistit, pretoze aka bola odpoved orangeu po niekolkotyzdnovom natahovani? "Je nam luto, my podrobnosti o datovych prenosoch zo zakona nevedieme, fakturu musite uhradit". Netvrdim, ze ini operatori by sa isli potrhat, aby nieco taketo vyriesili k spokojnosti zakaznika, ale takato skusenost naveky pochova doveru k firme a jej sluzbam.

11.6.2012 12:35 / pista (zive.sk) 1 9 nahlásiť

vybalis novu nokiu, hras sa v menu a spustis mapy. prva otazka je ci chces stiahnut mapy, yes, ci mas pouzit datovy prenos, yes, a uz sa tahaju 2gigabajty, a orange nic netusi, zatlka, cize zaraba...

11.6.2012 13:02 / pepe (zive.sk) 2 5 nahlásiť

Ano, toto je presne ten problem, ze kazdy si hned mysli, ze sa urcite jedna o uzivatela, ktory nevie co robi a teraz sa stazuje. A ano, fakt je ten, ze sa to dokazuje len tazko. Mozem ti povedat len tolko, ze bol som pri tom ked sa to stalo a viem, ze svokor si sam nepusti ani browser, kym mu to neukazem. Akoze sam som zatial pocul asi len o 2 podobnych pripadoch (rovnako nevyriesenych), zial ked sa to stane (ci uz chybou zariadenia alebo siete) pravdy sa nedovolas ani keby ti to spravilo ucet za 5 litrov, kedze Orange v tomto odmieta akukolvek zodpovednost a ziadne blizsie informacie o tvojich datovych prenosoch ti nie su ochotny poskytnut. Proste celu mieru rizika prenasaju na teba - zaplatil si si od nas net, tak znasaj vsetky rizika, hoci su problemy zrovna v nasej sieti alebo s nasim zariadenim, ktore nam poctivo v ramci viazanosti splacas. Moze ta aj rozdrapit, nic si nepomozes. Mozem len zelat vsetkym ich zakaznikom aby sa im nic podobne nestalo. A skus nezaplatit tu fakturu - mas na krku exekutora, o com ma samozrejme nevahali hned upozornit na ich infolinke, ked som sa to pokusal v mene svokra riesit.

11.6.2012 13:13 / Mirik (zive.sk) 5 1 nahlásiť

a presne toto riesi Easy free mas 2 G so spomalenim... minies kredit, dalsie 30 dnove obdobie nezacne, nehrozi ziadna velka faktura myslim ze ani Tcko nechcelo uviest taky user friendly a lacny produkt dufam ze to nesprznia :-)

11.6.2012 13:23 / pepe (zive.sk) 0 3 nahlásiť

...a presne preto tam buduci mesiac prechadzam a dufam, ze casom dostane rozum aj zvysok rodiny, vratane spominaneho svokra :)

11.6.2012 13:10 / pepe (zive.sk) 1 2 nahlásiť

A este k tym mapam - nie, ziadne mapy nestahoval ani ziadne doteraz nema, navyse pokial viem sa ich kapacita nevysplha na 1 a pol giga ani keby si ich dal zrovna stahovat pre vsetky kontinenty. Mal som tiez Nokiu s navigaciou a data co zhltli Nokia Maps boli zanedbatelne.

11.6.2012 13:34 / Busy (zive.sk) 1 3 nahlásiť

S tym svokrom a jeho 150 eurovou fakturou je to mrzute a nastve to. Avsak taketo praktiky maju zial vsetci operatori. Napriklad O2 mi nauctovalo SMSky ktore som vobec neposielal. Na reklamaciu mi odpovedali ze smsky su zaznamenane v systeme tak faktura je spravna a dovidenia. Clovek sa v podobnych pripadoch skutocne nema ako branit a v podstate je vydany plne napospas pazurom operatora... :-(

11.6.2012 13:44 / Mirik (zive.sk) 5 1 nahlásiť

toto zase riesi predplatenka nechavam si posielat kazdu zmenu kreditu smskou mam stale prehlad o kredite viem ze pre niekoho je to otravne ale pre moje komunikacne potreby je to super ked som mal pausal tak mi bud zvysne minuty prepadali alebo boli minuty nad velmi drahe! WTF? pre mna (prevolam 150min) je predplatenka BEST!

12.6.2012 01:26 / PK (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Neriesi. O2 ma interval kontroly kreditu 15 min!. Kupil som predplatenu O2 do alarmu, vlozil, spustil, odisiel na vikend k rodicom. Zrazu sa alarm zblaznil a zacal mi posielat stavove SMS co to dalo. Mal som tam 6E kredit, napriek tomu to poslalo 700 SMS! Zablokovalo mi kartu a ked som ju chcel odblokovat, musel som dobit cez 45 Eur! Nechcem si predstavit co by sa stalo ak by som do toho alarmu vlozil pausalovu SIM a odisiel do zahranicia ako som planoval....

12.6.2012 06:42 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Prepokladam ze si simku rovno hodil do kosa a objednal si zadarmo novu z eshopu ;) Inak, kolko smsiek by mal mesacne naposielat ten alarm za normalnych okolnosti ? Ci by sa ti nevyplatilo si na simke aktivovat neobmedzene spravy za 4 eura mesacne..

12.6.2012 18:54 / PK (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Nehodil, kedze som odchadzal prec, tak som nemal cas zhanat novu. A ktovie ci by to aj tak nevymahali kedze SIM bola na moje meno. Normalne by nemal posielat nic pravidelne, len ked posles nejaku poziadavku na fotku, alebo nastavovanie tak to potvrdi. To vychadzalo tak na 20-30 SMS mesacne. A nevyplatilo, pretoze som mal dve moznosti, bud ten Alarm ovladat z roamingu s O2 kartou a dostavat zadarmo, alebo lacnejsie spravy, pritom draho posielat Alarmu z roamingu, alebo Ovladat Alarm zahranicnym cislom, posielat na neho SMS za lokalne lacnejsie ceny a prijimat ako na zahranicne cislo.

12.6.2012 19:24 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

SIM sice moze byt na tvoje meno a O2 sa na zaklade svojich vlastnych VOP moze tvarit ze to bude vymahat, ale z pravneho hladiska medzi tebou a O2 nie je ziadny zmluvny vztah, pretoze neexistuje ziadna pisomna a obomi stranami podpisana zmluva ktoru ste medzi sebou uzavreli, preto cez sud by taketo vymahanie nepreslo.

11.6.2012 12:14 / 7 6 nahlásiť

Precitaj si pozorne ponuku Easy Free a potom tu vypisuj...takze, ak dobijes za 10€ mas hovor vsade za 9c na 3 ( slovom tri ) mesiace tuto cenu a k tomu 15 dni net zadaro...Ja neviem, ako a co je u Teba v "pohode", ale mne nie je jedno, ci volam za 13 (12)c ci 9c!! A k tomu net, cize ak dobijem raz za mes.10€, stoji mat net 3,33 € priemerne za mesiac ( 15 dni zadaro + 5€ za 30 dni ). A vlastne rychlost ani po spomaleni ( teraz tak idem pri asi 74 kB ) temer necitim...Takze tych 10c je v com?! vyhodnych? I v clanku stoji: Najväčší interval na programe WOW je medzi 80 a 250 prečerpanými minútami. " Takze vacsina vola v tomto rozpati a tych 10c je stale viacej ako 9 v TC! Cize pod 9c sa dostanes iba pri programe 300+!!! To nehovorim o pouzitelnom a prakticky neobmedzenom a FUNKCOM nete!! Takze ako si zaklincoval... How simple ;-)

11.6.2012 14:13 / :) (zive.sk) 3 7 nahlásiť

Pani, ja zo vsetkym co pisete suhlasim.. Kazdy operator ma svoje +, aj svoje minus. Ja osobne som si to pomenil a mam to nasledovne: Nonstop Orange za 19.90 (mes. prevolam cirka 400-700 min v tejto sieti, zalezi aky je mesiac Music Jet premium na 12 mesiacov (kupil som 4 kupony z eshopu za cca 7 eur) takze mam neobmedzeny internet v mobile za 2.33 eur mes ked to prepocitate. Smsky neposielam, na to mam viber, ked sem tam nejaku poslem tu si zaplatim. A do inych sieti prevolam maximalne 20-30 minut mesacne, nakolko priatelka, rodina a ludia s ktorymi chodime von maju v drvivej vacsine naozaj Orange.. Doma mame od Orangeu optiku, Fiberplay, platime mesacne 22 eur kde mame 100 Mbit download, 100Mbit upload, 7 dnovy archiv, nahravanie a dokumentarny balicek. (do konca roka mame zdarma aj sportovy). Kvalita obrazu uzasna, internet ani komentovat nebudem nakolko optika je zavedena az do bytu a je to skutocne paradicka.. Je celkom mozne ze su ludia ktori maju aj negativne skusenosti, aj ja som mal ked som mal este davno PRIMA kartu a ukradli mi telefon, operator mi nevedel vystavit to iste tc. nakolko som nemal cislo SIM (doteraz tomu nerozumiem, ked to bolo pisane na mna..) Jedna zla skusenost ale neprevysuje tie dobre ktore s operatorom mam, a preto som vdacny za konkurenciu vdaka ktorej sa neustale znizuju ceny, zvysuje kvalita.. Ale koli usetrenym 3-5 euram ktore necham na taxik sa nebudem trhat, ked som spokojny s tym co mam, lebo vsetko funguje ako mam. Na dodatok este dodam, ze operator mi k pausalu dodal aj iPhone za cemu 99 EUR k pausalu v dotacnej hladine 18-26 co bolo pri starych pausaloch snov (uz som zmenil na wow).

11.6.2012 14:29 / mememe (zive.sk) 0 3 nahlásiť

sa necudujem, to je motto vsetkych orange kampani ... mate co mate, budte radi :-) a ludia su, a ani si neuvedomuju ze to nemaju z vlastnej hlavy :-)

11.6.2012 14:34 / pepe (zive.sk) 2 5 nahlásiť

Yop, presne ako som pisal nizsie - ak aj pre teba plati, ze mas vacsinu znamych v orange, tak nemas velmi co riesit. Otazne je vsak ako dlho toto bude platit, v mojom okoli opusta orange stale viac ludi. Pre mna osobne to nebude uspora 3-5 eur mesacne, ale zhruba 20-25 za rovnaku ponuku, aku mam momentalne v orangei. Navyse v dobe internetu platit mesacne 20/30/40 palky za volanie je uplny nezmysel podla mna. Cez den neni velmi casu sa vykecavat a na nevyhnutne hovory je niekolkokrat lacnejsia predplatenka od O2/Telekomu. A vecernu komunikaciu (a nakoniec vela krat aj tu dennu) si vybavim cez skype/chat. Ked uz si platime flat internet v domacnosti + internet v mobile, naco mam este niekomu platit taketo sumy za hlasove sluzby? Tak ako uz niekto na tejto stranke kedysi spominal - hlasove sluzby su prezitok a snaha zarobit na nich su len posledne vykriky tychto poskytovatelov. Takze osobne odmietam platit akekolvek podobne pausaly akemukolvek operatorovi, nie som na ne odkazany a so znamymi mozem komunikovat napriek tomu kvalitnejsie, dlhsie a lacnejsie.

13.6.2012 14:25 / Zyxo (zive.sk) 0 3 nahlásiť

malichernosti? Prečo som v Orange platil mesačne 30 eur a pri nezmenených návykoch mám teraz v 02 účet cca 6 €? O tomto je tu debata. Že podstatný je výsledok, ktorý sa ti prejaví v peňaženke a nie zmena názvu a premiešanie podmienok v hrnci. Keď sme celá rodina, t. j. každý z nás platili do Orangu 20-30 eur mesačne každý jeden a teraz všetci po prechode do 02 dokopy zaplatíme 20 eur.... A bez obmedzovania sa, či kontrole, že kam vlastne volám a kedy volám. Pri O2 ma jedine mrzí, že skončili s DN, čo bolo a ešte pre tých čo si neprestali platiť stále aj je (napriek slabej rýchlosti) prevratný krok. Ako si mám totiž odsledovať, koľko MB som minul, resp. koľko si stiahli aplikácie. To aby som sa stal otrokom mobilu, ktorý si len kontroluje koľko ešte môže využiť a koľko mu ostáva. Tak to je úroveň banánistan.

11.6.2012 10:27 / Viliam (zive.sk) Reagovať 0 15 nahlásiť

Takže najvýhodnejší paušál už nie je najvýhodnejší? no to ma podrž

11.6.2012 11:04 / Mirexxx (zive.sk) Reagovať 4 4 nahlásiť

Všetky ich paušály stoja za prd. POkiaľ neprevoláte všetky volne minuty, jednoducho prepadávajú. Aj ked nezavoláte ani raz, paušál zaplatiť musíte. Jediná pre mna výhodná je EASY FREE s cenou 0,09€ / minutu, to je momentálne nahjmenej, NIKTO neponúka lepšie ceny, ani paušály!!! A ked nevolám neplatím nič. Napríklad pri odcestovaní do zahraničia na mesiac...

11.6.2012 11:26 / klauzul (zive.sk) 0 4 nahlásiť

a práve to je zákaznícky smutné na slovenskom trhu mobilných služieb, ak je taký Easy Free najvýhodnejšou ponukou - aj s takými stále nepríliš priaznivými cenami za hovory/SMS...(asi i za dáta).

11.6.2012 12:23 / 4 1 nahlásiť

Tie data su prave zatial velmi vyhodne, toto neponukol u nas nikto. I ked netvrdim, ze by to nemohlo by uz aj niekde inde...

11.6.2012 11:25 / Reagovať 3 5 nahlásiť

Drastické spomalenie na 16 kbit má jasný účel, a to taký aby nebolo, možné použitie Skype na smartfónoch. Kto chce využívať hlasové služby a zároveň do zahraničia Skype, tak jedine Easy Free od Telekomu, kde sa dá balíček 2000MB kúpiť za 5€.

11.6.2012 11:25 / pitbul (zive.sk) Reagovať 1 5 nahlásiť

V konecnom dosledku sa jedna o o*J..eb,ava'nie ludi a miliardove zisky.

11.6.2012 11:53 / milan (zive.sk) Reagovať 1 16 nahlásiť

postarom minuta 12c a 1gb za 7e, ponovom 13c/min a 700m za 15e to vam da jedine orange

11.6.2012 12:07 / Reagovať 2 12 nahlásiť

Nejak ponuka WOW nezaujala predajňa Orange prázdna a predajne konkurencie plné hlavne O2 , aspoň v Nitre tomu tak bolo včera popoludní ...

11.6.2012 12:28 / Reagovať 2 4 nahlásiť

hovada zdieraju nas v nasej chudobnej krajine.ved si pozrite ake maju ceny rakusania.soim v rakusku.mam tu za 10 eur dobijaciu kartu a na nej na 30 dni -1000minut,1000sms a1GB internet do vsetkych sieti.kua asi ostanem v zahranici a ani sa nevratim domov

11.6.2012 12:50 / candrej (zive.sk) Reagovať 9 2 nahlásiť

Zdravim. Ako ratam tak ratam, zial Orange mi vycadza najlepsie. Mam momentalne pausal "snov": (okrem toho, ze ma na zaciatku brutalne ale brutalne oklamali, a nepomohol som si ziadnou staznostou ani vypisovanim, nezostava mi nic ine ako byt u nich :-() Takze moj pausal: 100 minut do vsetkych sieti, 100 MB internet, a orange vecer a vikend ak ma neklame pamat nieco okolo 30 € mesacne. (sem tam sa mi podari prevolat 100 minut, priemerna vysa faktury je 35,20 € za 15 mesiacov) Naucili sme sa vykecavat vecer svojim . takze mesacne dame tych nad 1000 minut dole s pausalu. Takze ponuka MAXIMUM sa mi celkom paci. Alebo ma prosim presvecte o niecom inom, ze sa mi to oplait. Jasne mozem prestat volat.... a to je tiez riesenie... lebo pri pomysleni ze OR dam rocne 480€ mi nie je celkom OK... ( ano davam im ich aj teraz za blbsi pausal) Poradte prosim...

11.6.2012 13:21 / pepe (zive.sk) 0 7 nahlásiť

Ty si presne ten specificky pripad, pre ktoreho je orange fakt najvyhodnejsi. Ak volas takto vela a v ramci siete tak samozrejme nemas kde inde ist. Jedine zeby si presiel aj s tvojimi znamymi do O2 napriklad a potom mate volania po 3. minute zadarmo. A potom by si videl tie uspory oproti orangeu. V tomto smere orange stale tazi z toho, ze si (zial) vybudovali klientelu a maju stale najvacsi podiel na trhu. Moja alternativa by bola tieto vecerne a vikendove volania cez mobil vymenit za skype, flat internet je dnes dostupny uz pre vacsinu populacie, ale mozno to z nejakeho dovodu prave pre teba aplikovatelne nie je. Takze jedine zotrvat a poctivo zivit orange alebo spravit aj so znamymi hromadny prechod do O2.

11.6.2012 13:27 / Mirik (zive.sk) 3 3 nahlásiť

alebo na Easy Time? 15c / hovor co je menej ako 3min*13c = 39 c / hovor v O2 ci? :-D

11.6.2012 13:29 / pepe (zive.sk) 1 2 nahlásiť

...presne, alebo Easy Time, akosi som to opomenul :-D

11.6.2012 13:24 / Busy (zive.sk) 1 8 nahlásiť

Podte vsetci do O2. Tu si budete moct nielen v slabej prevadzke, ale aj v silnej vykecavat kolko chcete za 10 eur mesacne. A do inych sieti budete platit len to co prevolate, popripade si mozete dat 100 minutovy pausal za dalsich 10e mesacne. A k tomu 100 MB net za 3e.

11.6.2012 14:00 / pfff (zive.sk) 4 1 nahlásiť

takže už je z toho 23€ so skvelým 100MB netom za 3€, keď konkurencia ponúka 2GB za 5€ :-D:-D:-D:-D:-D srandista byť to za 5€, dobrá ponuka pre nezamestnaných, zamestnaní, študujúci nemajú čas ani chuť vykecávať celodenne ale sem tam stačí 15c za hovor, čo pri 10€ stačí na 66 veľmi dlhých vykecávačiek, čím menej kecania, tým menej sa platí, takže niekto sa môže vykecať hocikedy len za 1-2€ mesačne a mať normálny net za 5€, síce s 2simkami, ale v pohode za polovicu a menej, ako to tvoje 23€ balíkové šialenstvo

11.6.2012 14:32 / Busy (zive.sk) 1 8 nahlásiť

Moj predchadzajuci prispevok odpoveda na problem pausalu 100 min vsade + neobmedzene v slabej prevadzke za vyse 35e v Orange - ponuka alternativne a lacnejsie riesenie. Ak mas este lepsi tip ako ja, samozrejme sem s nim, bude vitany. A konkretne k tomu co si napisal - z O2 volam do vsetkych ceskoslovenskych sieti (+ zopar okolitych statov) za 6.4 centu za minutu (platim len to co skutocne prevolam) a v ramci vlastnej siete neobmedzene za 10e (vsetko vela kratkych hovorov). Vzhladom na moje potreby, mne osobne sa do toho tvojho 9 az 10-centoveho predrazeneho sialenstva rozhodne ist neoplati. PS: A net mam neobmedzeny O2DN za 6e :)

11.6.2012 17:03 / pfff (zive.sk) 8 0 nahlásiť

si v liečbe či ešte len sa chystáš? "Moj predchadzajuci prispevok odpoveda na problem pausalu 100 min vsade + neobmedzene v slabej prevadzke za vyse 35e v Orange" za 35€ orange nemá žiadne len v slabej, žiadne len v silnej, žiadne len do vlastnej, žiadne len 100 minút, ale hocikedy do hociktorej slovenskej pevnej či mobilnej siete, síce "len" na 250 rôznych čísel v danom mesiaci, ale volať každý deň na ďaľších + 9 nových čísel nebude bežná prax, takže unlimited vs. tvojich skvelých 100 alternatívnych minút

11.6.2012 20:25 / Busy (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Ty mas asi fakt velmi nizke IQ ked si nevies odpustit tie nemiestne narazky o liecbe ;-) Radsej si pozri tento prispevok: candrej | 11. 06. 2012 12:50

11.6.2012 14:07 / RastislavJ (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Teescomobile 10€ dajú 100min SK siete (potom 10€c/min)+ 100min tescočísla (potom 1€c/min) + 100 bodov na clubkartu 5€ 500MB balík Teda spolu cca 24€ z toho ti 1€ vrátia na nákupi v tescu Teraz majú akci že za 10€ 200min SK siete (potom 10€c/min)+ 200min tescočísla (potom 1€c/min) + 200 bodov

11.6.2012 14:12 / F. (zive.sk) 3 3 nahlásiť

Pred par dnami som po 12 rokoch odisiel k Orange ku konkurencnemu Telekomu aj s manzelkou.. cast rodiny nas bude nasledovat. Preco? Po ukonceni viazanosti mi nedokazal Orange ponuknut nic okrem 20 eur zlavy na mobilny telefon. Pouzival som tiez 100 minut do vsetkych sieti a neobmedzene hovory v sieti orange vecer-vikend. Faktury sa pohybovali niekde okolo 25 EUR vratane sms a nejakych hovorov nad pausal. Telekom mi ponukol presne tych istych 100 minut a neobmedzene hovory vecer-vikend za 13,99 EUR + volania najblizsim (neobmedzene volania,sms a mms na 3 vybrane cisla v sieti Telekom) za 2.99 EUR. Po zaznamenani ziadosti o prenesenie cisla nasledoval telefonat z Orange ale bohuzial tuto ponuku nevedeli dorovnat, ako dlhorocnemu zakaznikovi... velmi smutne. Nakoniec som tento pausal posunul manzelke ktora telefonuje viac :D a ja som si zobral easy free, koli 2GB internetu za 5 EUR. Pre mna je sucasna ponuka orange maximalne nevyhodna. Cele je to postavene na co najvacsiu spotrebu a uplne sa vykaslali na ludi, ktori nechodia s telefonom prilepenym na uchu. Ostal by som pri nich len v pripade, ze by mi na moj sucasny pausal dali aspon 30-40% zlavu, ktora by dokazala dorovnat ponuku Telekomu.

11.6.2012 14:19 / :) (zive.sk) 4 1 nahlásiť

Mne napriklad operator po 8 rokoch dal 300 eurovu zlavu na iPhone. Nikde som nevolal, nic som nepytal.. Na vianoce ma operator kontaktoval s prieskumom spokojnosti, povedal som ze som uz dlho a nejako necitim ze by o mna operator stal aj ked som so sluzbami spokojny, a ze by som uvital nejaku lepsiu zlavu na telefon alebo nejaky iny bonus kedze vyuzivame viacej sluzieb. Do 5 dni mi volali, dali mi na iPhone 300 EUR zlavu ked sa zaviazem na 24 mes (rok som mal cislo bz viazanosti), FiberNet mi zmenili zo 40/4 Mbit/s na 100/100 Mbit/s a znizili cenu (redtym som za Orange Doma sluzby platil cirka 35 teraz 22..) Tak ja neviem...

11.6.2012 14:40 / pepe (zive.sk) 0 4 nahlásiť

...len si este zabudol uviest jednu drobnost - kolko ta tato ich stedrost teraz mesacne stoji :) Pockaj, tipnem si - aspon 40 EUR? Trafil som? :)

11.6.2012 14:46 / :) (zive.sk) 4 1 nahlásiť

Doteraz som mal 100+vecer a vikend za 22, teraz som to zmenil na wow kde som dal Nonstop do Orangeu za 20 Eur, do inych to co prevolam. Internet mam porieseny tak ze som si kupil 4x music jet kupin na 3 mesiace (1 stoji cirka 7-8 eur) cize na rok mam aj neobmedzeny internet v mobile, ked to prepocitas mesacne to vynde cirka na 2-3 eura). Potom kupim dalsi music jet.. :) a doma optika 100/100 co je ozaj kvalitka

11.6.2012 14:55 / F. (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Nuz, patris medzi tych stastnejsich... asi sme si nesadli so zamestnancom z retencneho, ked mi prvy krat volali :-D Nevadi.. zmena je zivot. Mimochodom, ostali mi 3 nepouzite 3-mesacne musicjet kupony, predam B-]

13.6.2012 14:38 / Zyxo (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Keď som ja zahlásil prenos čísla z Orange do O2, tak mi najprv volali bez konkrétnej ponuky štýlom "čo robíš somár", potom mi volali druhýkrát, že mi dajú to isté, čo mi ponúka O2 - podľa ich vyjadrení to bola len cena 13 centov za minútu, tak som sa ich opýtal, že či bude aj zadara po 3 minúte do Orange a balík data neobmedzene za 6 euri, teda štandard O2, tak povedali, že určite niečo vymyslia a ozvú sa a už sa neozvali. Šancu som im dal, nuž ale nikto mi neponúkol ani zľavu na mobil, ani nič iné. A to som bol v Orangi od ich vzniku. Hlavne, že pri skončení paušálu som mal skoro vždy horšie podmienky ako mali noví zákazníci. Ešte som bol taký somár, že som im dal šancu ponúknuť mi niečo ako stálemu zákazníkovi, nuž a ešte aj vtedy sa na stáleho zákazníka vy...ali. že WOW, čo?

11.6.2012 15:03 / pepe (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Takze podobny pripad ako 2 nad tebou - drzis sa tiez toho, ze mas vacsinu znamych v orange. A ak vies, ze potrebujes na hlasove sluzby stovky minut mesacne, potom asi naozaj neni ine riesenie. A ako tu uz niektori spomenuli - presne pre takychto je ponuka orange sita. Ja mam rovnako vacsinu znamych v orange, ale viem, ze napriek tomu odchodom od orange nebudem mat faktury vyssie ako 10 eur, pricom ironicky teraz im platim vyse 40 (aj vratane mobilneho netu a nejakych dalsich blbosti, na ktore som sa pri poslednom podpise zmluvy nechal zbytocne namotat).

11.6.2012 15:58 / candrej (zive.sk) 0 0 nahlásiť

A kam ides porad....

11.6.2012 16:10 / pepe (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Bol som dlhu dobu presvedceny ist do O2, ale na poslednu chvilu som presmeroval svoju pozornost na Telekom, najma kvoli 2GB internetu za 5 eur, to je proste bezkonkurencna ponuka. Ako som uz spominal - ja si vacsinu svojich komunikacnych potrieb pokryjem cez net + mi naklady odlahcuje sluzobny telefon, ale tak ci onak, pri mojej sucasnej spotrebe (zhruba 60-80 minut mesacne (ked ratam len moj sukromny mobil samozrejme), hoci si platim pausal 100ku) je v zasade jedno, ci to bude O2 Fer alebo Easy Free, oproti orange to bude vyrazna uspora a Telekom jednoznacne vyhrava so svojim mobilnym internetom, ktory pre zmenu vyuzivam dost. Pre Telekom tiez asi hovori ich lepsie pokrytie, aj ked v ramci mesta je to dnes uz asi jedno.

11.6.2012 14:56 / pepe (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Nuz je to smutna firma, ktora s takymto pristupom pojde pomaly ale isto do smutku. To ze su teraz stale leadri na trhu neznamena, ze budu aj o dalsi rok-dva. Velmi okato zneuzivaju svoje postavenie a ludia im to vecne nebudu zrat ako hlupe ovecky. Tato ich skvela nova ponuka len podtrhuje ich nezaujem o bezneho zakaznika, co viac k tomu dodat.

11.6.2012 13:53 / 222 (zive.sk) Reagovať 5 7 nahlásiť

Ake MMS spravy? Orange predsa nedorucuje MMS. Dorucuje len SMS o tom, ze obrazok si mozete pozriet na webe.

12.6.2012 09:10 / jozef (zive.sk) 0 3 nahlásiť

to len vtedy, ak máš v mobile zakázané paketové dáta, keď si to povolíš, tak Ti príde MMS

12.6.2012 09:38 / fry (zive.sk) 0 4 nahlásiť

volovina. orange doručuje mms. nastav si poriadne mobil. ak to nevieš, tak choď do predajne a tam ti to spravia. potom ti budú mms chodiť priamo na mobil.

12.6.2012 12:02 / fry (zive.sk) 0 5 nahlásiť

tak tu je až 6 blbcov, čo si nevie nastaviť mobil?

11.6.2012 15:24 / Podkušiteľ (zive.sk) Reagovať 0 8 nahlásiť

A odrbávajú a odrbávajú a odrbávajú a ty zákazník plať ako sprostý!!!

11.6.2012 16:24 / emil (zive.sk) 3 1 nahlásiť

necital som tuto celu diskusiu. ale jedno sa mi ziada napisat pre objektivnost /a to som uzivatel easy free/, ze pomaranac ma najvyhodnejsi flat. O2 a telekom su daleko vzadu!

11.6.2012 17:58 / 1 3 nahlásiť

Flat, ale... 250 čísel a dosť, potom platíš. Takže to je taký "flat", ako "neobmedzený" je internet.

11.6.2012 18:35 / pfff (zive.sk) 1 1 nahlásiť

len pre zaujímavosť, na koľko rôznych telefónnych čísel mesačne voláš? mne to vychádza že by som musel každý deň (KAŽDÝ DEŇ vrátane víkendov), ak sa nechcem opakovať, volať na nových 8-9 čísel aby som vyčerpal limit 250 rôznych čísel mesačne poznám ľudí čo majú na FB aj cez 1000 "priateľov", ale že by každému v ten mesiac volali? pochybujem mne by stačilo mať limit 10-15 (za nižšiu cenu), ak by bolo mojim šiestim za 6€, bral by som - to by bolo 90 až 100% mojich minút skupina 250 mi príde veľa aj na študentov, nezamestnaných, mamičky na materskej, obmedzujúce by to bolo práve pre biznis - práve pre telemarketing, čomu orange chce zabrániť - lacno obvolávať mesačne tisíce ľudi s pochybnými ponukami, prieskumami s kritikou internetu súhlasím, 16kbit/s je výsmech, rovnako ako z 1000 urobiť 700 za ešte vyššiu cenu

11.6.2012 23:40 / 0 0 nahlásiť

pfff - Neviem či sa jedná o volanie na 250 samostatných čísiel, alebo 250 volaní všeobecne. Ale ak to chcú nazvať neobmedzené volania, je to úpne jedno, pretože obmedzenie tam je, aj keď dosť vysoko, ale je. Ja osobne ani v zozname 250 čísiel nemám. Uznávam, že obmedzenie 250 čísel je dosť vysoko, ale sú reklamné firmy, otravujúce telefonátmi a tie sú schopné tento limit prekročiť.

12.6.2012 06:51 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ano, jedna sa o 250 roznych cisel. Cize na kazde z nich mozes za mesiac urobil telefonatov kolko len chces, to obmedzene nie je.

12.6.2012 09:17 / RastislavJ (zive.sk) 1 1 nahlásiť

"ale sú reklamné firmy, otravujúce telefonátmi a tie sú schopné tento limit prekročiť." a práve kvôli ním tam tá podmienka je.

11.6.2012 16:41 / derick (zive.sk) Reagovať 1 6 nahlásiť

WOW naj naj najväčší odrb ktorý OwRANG dal na trh. Odrbú Vás aj o GATE expresne rýchlo a nenápadne. A je iní a to že nieje najvýhodnejší odrb na SLOVENSKU ale WOW odrb na SLOVENSKU.

11.6.2012 17:06 / Karči (zive.sk) Reagovať 5 3 nahlásiť

Ten kto veľmi velá volá a do roznych sietí tak ušetrí. Ten paušál maximum 2 nie je až taký zlý za 39,99 Eur je v paušáli úplne všetko, kto má takýto paušál? O2? má ale za 70 Eur + 11 Eur za balík internet v mobile, a T-mobile taký paušál nemá.

12.6.2012 13:11 / mememe (zive.sk) 0 3 nahlásiť

ano, je to dobre pre zeny v domacnosti a pre manazerov kotri musia alebo chcu strasne vela volat a nechcu sa sledovat, ale pre obycajnych ludi ktory pretelefonuju tak 15EUR v priemere je to 2x viac ako potrebuju, za rok je to usetrenych 300EUR podla mna je to hlupa marketingova taktika, specializovat sa na poctom strasne maly segment, specialne v tak malom state ako je slovensko ... ale zjavne si to spocitali

11.6.2012 17:48 / botto (zive.sk) Reagovať 2 5 nahlásiť

Orange ide cestou zdražovania to je jasné. Teraz sa ukáže aký je národ lahostajný k svojím ťažko zarobeným € bubáčkom ak budú akceptovať dražobu od Orange.

11.6.2012 17:50 / Reagovať 6 10 nahlásiť

Keby mám vytvoriť TOP rebríček výhodnosti operátorov tak by to u mňa bolo asi takto : 1. TELEKOM SK 2. O2-SK 3. TESCO MOBILE SK 4. FUNFON SK 5. ORANGE SK

11.6.2012 18:38 / andres (zive.sk) Reagovať 3 9 nahlásiť

Je to smiešne, ako sa zrazu opičia po O2 lebo sa trasú o zákazníkov, ktorí im húfne odchádzajú do O2. Až O2 muselo prísť, aby tu konečne niekto ukončil zdieranie Slovákov mobilnými operátormi. Zrazu to ide aj lacnejšie, ale celé roky nás zdierali z kože. Orange, aj T-Mobile a teraz robia obrovské reklamy, aké úžasné zlavy pripravili a aké super ceny idú zrazu poskytovať. Kde boli doteraz s tými super cenami celých 15 rokov??? TFuj hanba... Som hrdý nato, že som prešiel do O2 medzi prvými a velmi sa divím luďom, ktorí tak ešte stále neurobili.

16.6.2012 14:59 / acmm (zive.sk) 4 0 nahlásiť

osobne auta nove stali kolko pred 10 rokmi a kolko stoja teraz? pocitac s 2GB ramkou stal kolko pred 5 rokmi a kolko stoji teraz? kolko stal pausal s rovnakymi minutami v rakusku pred 10 rokmi a kolko stoji teraz? a co tie ceny vsade znizovalo? tak si nemysli, ze tvoje O2 spasilo vsetko, somar. Si presne taky ako vacsina blbych slovakov, odidu od jedneho k druhemu, kde sa nechaju zdierat dalej, len v modrom :) a budu ich velebit ako spasitela, ktory uz ale nezlacnie

11.6.2012 19:42 / c4 (zive.sk) Reagovať 3 1 nahlásiť

POPLATOK ZA INTERNET V MOBILE: Štart nie za 6,99 ale 14,99 !!!!! ak si nedoplatíte balíčky aspoň za 5 Eur Uvedená výška mesačného poplatku platí v prípade, ak účastník má na SIM karte, na ktorej využíva niektorý zo štandardných balíkov služby Internet v mobile, hlasový účastnícky program s mesačným poplatkom rovným alebo vyšším ako 5 EUR. Účastník aktiváciou niektorého z uvedených balíkov výslovne a neodvolateľne súhlasí s tým, že v prípade, ak výška mesačného poplatku za hlasový účastnícky program na SIM karte, na ktorej súčasne využíva niektorý z uvedených balíkov, klesne pod sumu 5 EUR, spoločnosť Orange je oprávnená tomuto účastníkovi (od začiatku najbližšieho zúčtovacieho obdobia po realizácii takejto zmeny v internom systéme spoločnosti Orange) aktivovať príslušný štandardný balík Internetu v mobile, a to Balík Štart Solo, Balík Klasik Solo alebo Balík Premium Solo) a účtovať mu mesačný poplatok, stanovený pre príslušný Balík Štart Solo, Balík Klasik Solo alebo Balík Premium Solo.

11.6.2012 20:53 / :) (zive.sk) 3 1 nahlásiť

preco panikaris a siris strach.. pre takych zakaznikov ktori maju start, predplatenky alebo pausal do 5 eur je tu predsa Musicjet za 2.90 mesacne 1000MB a potom 64kbit . . . Tu podla mna skor ide o to, aby zakaznikov odradilo brat mobil k nulovym pausalom a len data.. Neviem preco, ale iba tak si to viem vysvetlit.. Nakolko MusicJet sa nezaratava do dotacnej urovne..

11.6.2012 21:09 / c4 (zive.sk) 0 4 nahlásiť

nejde mi do hlavy tá ich stratégia - ale asi vedia, čo robia, hovoria o tom, že budúcnosť je v dátach, takže zlacnejú hovory a SMSky, ktoré každý porovnáva a dáta zdražejú a ešte uberú aj objem... a kým si ľudia uvedomia, že dáta používajú viac ako hovory, tak už budú zaviazaní...

12.6.2012 12:06 / :) (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ved ano, buducnost je v datach, a nemusi to hovorit Orange, telekom ani O2 to je jasne aj cloveku ktory len cuchne trochu k telekomunikaciam a ma yakladnz prehlad o technologiach. Zhrnme si to: pre predplatenkarov a ludi ktori maju Start je tu MusicJet, najlepsie teda MusicJet kuponz kde sa dostaneme na 1GB a potom pad rychlosti na 64Kbit za necele 3 EURa mesacne. Potom tu mame internetz ya 7,10,16 k pausalom (ten start 700MB za 7 je kravina, ale aka konkurencia taka ponuka. O2 nasadilo dost vysoke ceny, telekom okrem esasy free ma tiez drahe data (na easy free to je MusicJet) takze oranzovy nemaju kam sa ponahlat a davat ceny dole ked logicky data budu zmykat kym to pojde.. Nakolko vsetko su to *a.s. tak je to absolutne logicke.. No a potom sme my, zakaznici ktori maju na vyber. Sikovny clovek si to vysklada tak aby mal pomer cena/sluzby najidealnejsi, hlupak bude platit az bude cierny... Ale to je uplne v poriadku a je to perfektne normalne aj vo svete, raz ked je niekto hlupak a nevie si spocitat 2+2 tak plati vsade, nie len operatorom ale aj v bankach, rekonstrukciach, potravinach, atd..

12.6.2012 17:49 / c4 (zive.sk) 0 1 nahlásiť

mna serie najma to, ze sa to dozvies na str. 39 a to ani nehovorim akym malym pismom... z cennika, ktory ma 60 stran :)

13.6.2012 01:08 / :) (zive.sk) 0 1 nahlásiť

To je pravda, co ti poviem.. Tie cenniky a VOP su naozaj dost neprehladne, plati to u vsetkych 3 narovnako. Zakladne poplatky este ako tak sa vypatrat daju, ale tie veci okolo toho, ako je to pri odpojeni, pripojeni, nezaplateni, strate SIm a boh vie co este co sa bezne kazdemu moze stat, su to sialene ceny u vsetkych opov a pritom "naklady na zasah" zdaleka nie su takejto sumy hodne.. Za SIMku oytat 10 eur, alebo v t-mobile mesiac nezaplatis a hned ta surovo vypnu a okatis ako divy.. Administrativne poplatky a co ja viem co este.. Toto je cisty cash, a nie tych par korun za Flatove pausaly co uz dneska su..

11.6.2012 20:18 / Manobb (zive.sk) Reagovať 4 3 nahlásiť

WoW ponuka zrejme šitá horúcou ihlou ... Nemôžem sa zbaviť dojmu, že táto "dúhová ponuka" bola zrejme šitá horúcou ihlou a pod tlakom času, preto je asi taká rozháraná a neucelená. Ale OK, možno táto dúhová ponuka osloví aspoň tých z dúhového pochodu ... ;-)

11.6.2012 21:09 / 5 2 nahlásiť

ty mas neuceleny ksicht ty de ment

11.6.2012 23:00 / botto (zive.sk) 3 0 nahlásiť

Si šumný.

11.6.2012 21:26 / T (zive.sk) Reagovať 1 7 nahlásiť

WOW - celé zle....:-D

12.6.2012 06:23 / Rastik (zive.sk) Reagovať 1 1 nahlásiť

Ja sa len xcem opytat ci je mozne si preniest cislo z Easy karty na siet orange ale tiez Len na prima kartu. nechcem pausal .. Dakujem :-)

12.6.2012 06:54 / Busy (zive.sk) 0 1 nahlásiť

V principe by to ist malo. Normalne zajdi do predajne Orange a poziadaj o prenos a ked sa ta pracovnik opyta, aky chces mat v Orange program, tak povedz ze primu. Ale vo vseobecnosti, prima je v dnesnej dobe ta najnevyhodnejsia predplatenka. Ake dovody ta vedu k tomu ze chces ist prave na primu ?

12.6.2012 08:04 / qqqi (zive.sk) 1 0 nahlásiť

veľkoobchodné iná cena a štýl iPhone prípad, doprava zadarmo + rýchle dodanie + najnižšia cena, oveľa lepšie ako tá vaša: http://tinyurl.com/7ot6oe6...

12.6.2012 08:19 / cilko (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Pozerám na ponuku"Základ"od pomaranču,za 9,99€ volania na 1 číslo Orange neobmedzene a 11€ na volania do všetkých sieti,SMS/MMS a dáta,to by vyšlo 110minút ,teda niečo pod 10c/minúta,ale to bude isto viazanosť:-( na 2 roky...Tak by sme sa obaja s manželkou zmestili do 20€ za tel.účty a zvyšok cez net doma

12.6.2012 09:35 / mabrik (zive.sk) 1 2 nahlásiť

"Pozerám na ponuku"Základ"od pomaranču,za 9,99€ volania na 1 číslo Orange neobmedzene", tomu hovorim skvela ponuka :-D:-D:-D este pred wow ponukou to bolo az za cca 3€.

12.6.2012 10:28 / F. (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ale pozor, v cene mas 11 € kredit na volania/sms/mms resp. data. Co v principe nemusi byt zla ponuka ale zase ta to nuti spotrebovat viac ako kedysi s pausalom Start 3 €, ktory bol vyborny pre tych, ktori vela neprevolaju alebo vacsina ich hovorov smeruje na jedno cislo, ako napr. ja manzelke :-D.

12.6.2012 11:10 / cilko (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

Čo poviete na toto? http://presov.korzar.sme.sk/c/6414014/invalidny-docho... ...

12.6.2012 19:19 / SonOfGod (zive.sk) 1 0 nahlásiť

ze Orange aj Telefonica sú zdieracské firmy a konecne im súd zakázal dávať pokuty. Mna osobne by zaujímalo aké sú skryté podmienky neobmedzeného flat od Orangeu, nakolko prevolám mesačne 2-4tis minúť a zo skúseností obaja operátori pri prevolaní viac ako 1000 minút mesačne Vás dajú na súd a vymáhajú tisícky eur Ale to sa zamlciava uz roky, kedysi som tu o tom videl článok ale redaktori to ututlali a viac o tom nepísali lebo im operátori zaplatili

14.6.2012 11:26 / Martin Novotny (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Skryte podmienky FUP Orange nema. Volania platia na prvych 250 cisiel, len neviem, ci sa to pocita tak, ze ak vytocim aj 5x za sebou to iste cislo, ci je to povazovane za 1 cislo alebo za 5 za sebou iducich cisiel. Je rozdiel, ked potrebujem zavolat domov aj 10x denne, lebo sa nieco deje a za mesiac by to teoreticky bolo 300 tel. cisiel, ako ked vyvolavam na nejake gsm brany, ci co! To je velky rozdiel!!! Mozno to tu je, diskusia je velmi dlha, zaujimalo ma, kolko musim presurfovat, ked chcem mat 1000 MB za tych 6,99 Eur. Kedze to po 700 MB spomalia, moje vypocty ukazali, ze je to 42 hodin aj 40 minut surfovania s rychlostou 16kbps. //16Kbps=2KBps => 1024KB=512sekund=1MB => 300MB=512 sekund*300 = 153600 sekund/60=15360/6=2560 minut/60=256/6=42,666..hodin=42hodin aj 40 minut// A to je len teoreticka rychlost, ak by sa spomalila napr. na 10kbps, tak amen tma!

14.6.2012 12:09 / rtuh (zive.sk) 1 0 nahlásiť

ci sa to pocita tak, ze ak vytocim aj 5x za sebou to iste cislo, ci je to povazovane za 1 cislo alebo za 5 za sebou iducich cisiel. to vazne nevies toto? tak si stiahni ich cennik ked si este nenarazil v diskusiach na to co sa riesilo milionkrat..a je aj v blbom cenniku vysvetlene! si lenivy citat a tak sa takto opytas? a co cakas? osobneho asistenta co ti vyhlada info ktore tu zadas??????????????

14.6.2012 12:14 / gre (zive.sk) 0 0 nahlásiť

ze sud v presove... komu bol dedko rodina.. asi tak sa u nas vyhravaju sudy.. ctal zmluvu ktoru podpisal? je nesvojpravny???? sudy rozhoduju tak ze ked mate pravdu seru na vas ale ked ju nemate a viete ako na to tak vyhrate...naco taky trto podisuje zmluvy ak potom take zmluvy sud zrusi? je to dvojsecne a o takych pokutach by nemal rozhodovat sud ak su v zmluve zakotvene a podpisane svojpravnym clovekom.... nie ze by som obhajoval operatorov ale s pravnym systemom to nema nic spolocne ak sud takto zrusi zmluvu lebo dedko nepochopil.... to potom banky napadnut aj za predcasny vyber na viazanom ucte ak si strhnu moze hocikto ak ma na sude nejaku tu babku teda v presove ci hocikde inde kde sa rozhoduje inak ako rozumom....take zmluvy su platne a v poriadku kdekto ma zmluvne sankcie...

15.6.2012 05:38 / RastislavJ (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Operátor (všeobecne ktorýkoľvek subjekt ponúkajúci služby pri ktorých vyžaduje písomnú zmluvu) má pripraviť zmluvu v súlade zo zákonom.

14.6.2012 10:32 / candrej (zive.sk) Reagovať 1 2 nahlásiť

Dobry den. Mam este jednu otazku tykajucu sa pausalu snov. Ako Vam bola prezentovana ponuka,ak si aktivujete internet v mobile? Pytam sa na skratenie "doby viazanosti". Uprime si zmluvu necitam (moja chyba) ale doteraz som bol v tom, ze aktivacia Internetu v mobile skracovala viazanost z 24 na 18 mesiacov - aspontak mi to bolo prezentované na obchodnom zastúpeni. Dnes ma pani z Orange vyviedla z omylu, ze mam narok len na vymenu telefonu, ale viazanost stale plati 2 roky. Hmmm tak mi treba, mam citat zmluvu, ktoru podpisem a neverit Pomarancovniku co mi nakeca. Prva zla skusenost - k pausalu Volanie svojim vikend a vecer mi reklamovali Volanie do Orange non-stop zadarmo. Na moje prekvapenie mi ale riadne uctovali Volanie svojim vikend a vecer, takze zadarmo som dostal len sluzbu Volanie svojim den a nie Non-stop zadarmo. (Uznavam vymyte hlavy mali riadne, ale nakonic pochopili aspon na obchodnom zastupeni ze mam pravdu.) Nepochodil som s touto reklamaciou nikde. Klamliva a zavadzajuca reklama a teraz este tato info. A to som u nich cca. 10 rokov. Uz len na zaver... "Zbohom ostavajte...."

14.6.2012 12:06 / ižý (zive.sk) 1 0 nahlásiť

k pausalu Volanie svojim vikend a vecer mi reklamovali Volanie do Orange non-stop zadarmo. ty si trto ved to by sa ta sluzba asi aj ina volala.. ako ti to rekamovali? oo telefone? existuje zvukovy zaznam.. ak na pobocke tak to si bud ty trto alebo je to nejaka pobocka co ani nie je orange ale len nejake zastupenie a tam ti nakecaju cokolvek ak vidia ze im to zeries.. nikdy nedokazes co ti natarali a ked objednavas sluzbu daj si vytlacit co ti vlastne objednali a za kolko.. ty si trt

14.6.2012 15:03 / candrej (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Mam rad diskutujucich co hned urazaju a nadavaju. Reklamovali som myslel ako davali reklamu: Vezmite si volania vecer a vikendy a mate zadarmo na 6 mesiacov volania non-stop. Ale vdaka za podnetny prispevok

14.6.2012 21:13 / ... (zive.sk) Reagovať 0 6 nahlásiť

Odpoveď v čom je WOW iný: je drahší.

18.6.2012 09:25 / kunapes (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Ja iba potvrdim cenu Telekomu za data bez datoveho balika. Po zmene pausalu aj s neobmedzenym internetom sa mi podarilo prestrelit 40 €, kvoli tomu, ze mi este neaktivovali novy pausal s neobmedzenym internetom. Dost vysoka cena za cca 10 MB dat.Samozrejme to bola moja chyba, ale ako som sa docital, v pride O2 by ma to vyslo asi 2 €, takze telekom ma pekne chytil na hruskach.

28.6.2012 02:31 / Majkls (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Ja len jednu vec nechapem. Ako a preco stale pocitate flat hlasu za 35Eur ked kazdy rozumny clovek si k tomu prida tych 5eur navyse a za ne dostane 2GB internetu co tu kazdy ospevuje pri easy free ze mu to staci a taktiez dostane neobmedzene vela sms. V skratke dostane za 40Eur uplne neobmedzeny flat ci uz hlas, sms alebo internet. A skuste takto porovnavat, totiz kazdy kto pouziva uz aspon ako tak telefon aby mohol zacat uvazovat nad tymto flatom alebo aj ani nie tak mozno zacne ked si to da takto dokopy. Zacnem len s porovnanim s O2 kde je nekonecno za 70Eur avsak uz v nom mate aj neobmedzene sms a aj prispevok na tel. takze k tomu uz len pripocitame balik 2GB tak sa dostaneme na celkovu sumu 81EUR!!! Prejdem k telekomu, Podla seba 3 do ktoreho zaradime neobmedzeny internet a neobmedzene sms a pridame volania za 0,06centov mame zakladny mesacny poplatok 20Eur a aj nejaku tu mensiu dotaciu na telefon. A teraz ideme znova ku kalkulacke. 20€ zakladny poplatok a do sumy za ktoru mame neobmedzeny flat vsade od orange nam chyba 20Eur za ktore v telekome pretelefonujeme 333minut. Zhrnutie: O2 je vo vseobecnosti najdrahsi s ich cenou 81Eur, nasleduje suboj medzi dvoma telekomom a orangeom. Tu sa majitel musi rozhodnut, pozriet faktury a ak prevola viac ako 333 minut co je zrejme kedze si porovnavame flat tak je vyhodnejsi orange. Pri prepocte na dobehnutie O2 mame dokonca 1016 minut aby zacalo byt o2 vyhodnejsie. Podla mna by ste to mali takto porovnavat. A pre predplatenkarov. Nie nezaradim do porovnanie easy free lebo sa rozpravame o FLAT-ovej ponuke a teda ma netrapi kto prevola 50minut. Vam tato ponuka nieje smerovana. A dokonca by som mohol zacat aj s Vami pocitat a zaplakali by ste kebyze si napocitat 2GB, priblizne 400minut do vsetkych sieti a aj nejakych 300-400sms-iek co je minumum.

20.8.2012 23:17 / MichalK (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Hovori sa v clanku ze su tu nejake negativa v Wow programoch. Pri 200 minutach sa prenasali minuty a tak prosim Vas teraz je nekonecne volanie a sms za 34.99 pre tych co vela volaju. A tí co neprovolaju vela maju program wow cim viac volaju menej platia za minutu. a ti co volaju raz za uhorsky rok si davaju Start alebo ak volaju na Cechy zakladny pausal tj 13centov/minuta. Ak sa niekomu nepaci ze je to na pausal tak prejdu na funfon a v kruhu (funfon 4ria)rodiny si volaju neobmedzene 3 roky. Orange ma siroku ponuku pre vsetky kategorie ludi. A internet je nepochybne najlepsi rychlostou a pokrytim. Aj ja som vseliako pozeral na ine spolocnosti ale teraz co ma Orange je fakt super. Vedenie tejto stranky ocividne zaujate voci Orangu. Ja mam orange rad.

20.8.2012 23:22 / MichalK (zive.sk) 0 0 nahlásiť

A mesacne predplatne, ked viem ze ho mam vela je na cokolvek moze sa pouzit na sms, mms, volanie do zahranicia a internet vyuzijem ho na to co chcem. Slobodna vola. Free style ;-)

20.8.2012 23:24 / MichalK (zive.sk) 0 0 nahlásiť

A mesacne predplatne, ked viem ze ho mam vela je na cokolvek moze sa pouzit na sms, mms, volanie do zahranicia a internet vyuzijem ho na to co chcem. Slobodna vola. Free style ;-)

1.10.2012 19:20 / Jana (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

no vsade citam rozne komenty ja mam zatial znamych viacej oranzovych a rozmyslam prejst do o2 sama sa neviem rozhodnut ako, co, a kde teda pojdem ...no poradte..:D

6.11.2012 17:03 / Andy (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

mam otazku... je mozne si zobrat k pausalu WoW len samotny balik neobmedzenych sms do vsetkych sieti za 6,99 ale je tam nutne si aktivovat aj ine balicky.

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.234.147.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.