Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

Apple predstavil iOS 6, prináša cez 200 noviniek

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.82.121.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
165 príspevkov
12.6.2012 01:27 / Zasran (zive.sk) Reagovať 33 34 nahlásiť

Oničom, táto aktualizácia ios si nezaslúži mať označenie IOS 6, ale IOS 5.5. Toto sú fakt len sprostosti a nič zásadné...

12.6.2012 04:03 / lendo (zive.sk) 25 54 nahlásiť

co uz ma dalej vylepsovat na najdokonalejsom systeme? -mal som Samsung galaxy s2 a co sa tu spekulovalo o update na android ICS - milion clankov, bolo, este je, atd... ked som sa konecne dockal a nainstaloval aktualizaciu, hadaj co bolo nove, ja sam neviem, na nic som neprisiel... prostredie to iste, vylepsenia som ziadne neobjavil, vraj vacsia vydrz baterky, to som nepocitil, ale tak aktualizacia... toto spravi cez 200 vylepseni, uplne nove mapy, branie hovoru, facebook a mnoho aps, sharovanie, siri a ty povies ze nic zasadne sa nezmenilo? hh, ja neviem, co viac by tam mohlo este byt v jednej aktualizacii

12.6.2012 08:03 / Franto (zive.sk) 34 26 nahlásiť

Zase ste sa troška funkcionalitou priblížili k Androidu. Stále iProdukty chválite do nebies. Sú síce predražené, ale zas toľko ľudí sa nemôže mýliť. Už som rozmýšľal či môj budúci smartphone nebude Apple. Ale keď vidím, čo všetko "dopĺňate", čo my v Androide máme, asi predsa len zostanem pri tom Androide. :-P

12.6.2012 08:18 / Laco (zive.sk) 24 18 nahlásiť

Cely osial smatrphonov zacal Apple... iPhone1 bol prvy normalne pouzivatelny dotikac... o rok nato dosiel Android, a aby bol "pred" konkurenciuo vlozil do androidu vsetko, co sa daloa to je aj dosledok toho, ze potrebujes vela ghz a viac jadier a baterku z auta, aby to bolo normalne pouzivatelne... odvtedy sa android skoro nikam neposunul, okrem paru detajlov a dizajnovych prvkov... nema dalej co nove ponuknut... iPhone nic nekradne, len dorovnava to, co zacal... Ale robi to hrozne pomali... Ale ako tak pozeram, pri 3gs sa mi neoplati davat 6ku, a prist o jb...

12.6.2012 15:52 / miso (zive.sk) 2 6 nahlásiť

Ja vas opravim, do androidu nedali vsetko (otvorili ho) primarne kvoli tomu aby nejako dobehli iphone. Android je iba jednoducho medium pre google, cez ktore siri to na com zaraba - reklamu. Co si myslite, preco google je uplne otvoreny, dovoluje stahovat warez, nestara sa o dalsiu podporu u vyrobcov? Lebo jemu ide len o to, aby ten system malo co najviac ludi, nie o to aby bol dobry, stabilny atd. To by potom nedovolil davat android na kalkulacky...

13.6.2012 00:09 / iqlogic (zive.sk) 4 7 nahlásiť

Pojem smartphone sa rozšíril vďaka Nokii, neviem ako si prišiel, že ošiaľ so smartami začal Apple ... btw prvý iPhone bol asi najhlúpejší z tých "múdrych" a vedel toho podstatne menej ako taká Nokia N95 ... až s príchodom iPhone 3G sa môžeme baviť o použiteľnom dotykáči ... A myslíš, že Apple platí za všetky patenty, na ktorých stojí dnešný mobilný svet???

15.6.2012 23:58 / dubcho (zive.sk) 1 2 nahlásiť

gramatika ti ide...

17.6.2012 10:47 / servisak (zive.sk) 3 2 nahlásiť

iphone 1 prvy pouzitelny dotykac? to je dobry nezmysel, ktory stale prezentuju len iOvce, dotykove telefony tu boli uz x-rokov pred iPhonom

15.8.2012 22:30 / pxe (zive.sk) 0 2 nahlásiť

ano, "dotykace" tu boli, akurat nikto "nevedel" co s nimi, tablety tu boli predtym akurat nikto nevedel "na co to" okrem firemnej sfery, Jobs povedal, mi to spravime inak, a spravili a treba povedat ze to zafungovalo a odvtedy tu vsetci trepu o patente na koleso, iOvciach a podobnych nezmysloch...

12.6.2012 14:29 / Furty (zive.sk) 1 8 nahlásiť

Jedna vec je vylepsenie celkoveho systemu a druha su aplikacie.. To co tu pisu je vacsinou o novych aplikaciach a zlepseni existujucich app. Hociktory operacny system predsa umoznuje nahrat a updatovat app a pritom nejde o aktualizaciu samotneho operacneho systemu ale len o doplnky. Presne ako to tu bolo uz pisane...Android tie veci davno ma a nikto o tom nepise..naco

12.6.2012 05:25 / Palo (zive.sk) 23 13 nahlásiť

Zase BOREC ODBORNIK na produkty Apple!!! Ty sa radsej venuj svojmu winwowsiku a uzivaj svoju fantasticku sedmicku!!!!

12.6.2012 06:30 / M2 (zive.sk) 8 21 nahlásiť

Dalsi odpornik porovnavajuci iOs a Win7

12.6.2012 07:28 / asap (zive.sk) 6 9 nahlásiť

kks, toto som presne čakal - apple úderka :-D:-D:-D

12.6.2012 10:53 / dunčo (zive.sk) 9 3 nahlásiť

ja zase LINUX uderku a už je tu

12.6.2012 22:50 / asap (zive.sk) 0 5 nahlásiť

joj bože, ty si mi ale primitív...Spievam tu niekde glórie o Linuxe?

12.6.2012 06:52 / Laco (zive.sk) 7 17 nahlásiť

Takze pre iPad 1 to nebude. Osrat cely Apple.

12.6.2012 09:46 / alf (zive.sk) 3 4 nahlásiť

Som si isty, ze iOS6 skusali aj na Ipad 1, ale zistili, ze je slabe user experience a preto ho tam radsej nedali.

12.6.2012 16:18 / JaroB (zive.sk) 0 3 nahlásiť

tak ako je to potom možné , že to zvládne 3GS a iPad1 nie??? Čo také prevratné a náročné je na tom iOS6, že to nezvládne 1GHz procák a 600MHz na 3GS áno??? A,že najlepšia podpora .... aj najlepší sa k.rví vítajte v klube odvrhnutých 3-[

12.6.2012 16:49 / peter pan (zive.sk) 0 0 nahlásiť

ja mam tiez doma ipad1 a nejak mi to zily netrha ze nebude ios6 na neho... co z tych velkych noviniek ti bude tak velmi chybat?

12.6.2012 20:52 / Jozef Remen (zive.sk) 1 1 nahlásiť

RAMka ta nenapadla? To, ze iPad ma vyssie rozlisenie a teda pochopitelne grafika zozerie viac z RAM, na to si nemyslel? Otazne je, ci 6tka nepojde aj na 3G S ako iOS 4 na 3Gcku…

27.6.2012 23:27 / 0 0 nahlásiť

Napriklad velkost displaya moze robit rozdiel v performance...

13.6.2012 23:21 / 0 4 nahlásiť

Vacsinu noviniek vykradli z Windows Phone: Mapy - Nokia Lumia s WP ma od zaciatku integrovanu navigaciu Nokia Drive. Nehovoriac o tom ze uz niekolko rokov to maju aj Nokie so Symbianom. Integracia s Facebook - tu maju WP uplne od zaciatku uz vyse 2 rokoch a navyse aj integraciu s LinkedIn, Live a Twitter. VIP Mailbox - WP maju tzv Skupiny, do ktorych si mozete pridat lubovolnych ludi. Skupinu je mozne pripnut na uvodnu obrazovku a mat tak okamzitu prehlad nielen o skupine a jej novych emailoch alej SMS, Chat, zmeskanych hovoroch a spravach zo socialnych sieti. Photo Stream - WP uzivatelia odakziva mozu zdielat fotky (ale aj subory) cez SkyDrive aj s moznostou komentovania.

12.6.2012 06:09 / anywh (zive.sk) Reagovať 21 28 nahlásiť

koukám, že totální vykrádání Androidu pokračuje......a to si někoho dovolíš žalovat? Měl bys sklapnout, děkovat bohu za své iOfce, dál šoupat nohama a jen koukat a kopírovat, co dokáže Google ;)

12.6.2012 06:16 / haluzator (zive.sk) 32 20 nahlásiť

Co konkretne dokaze Google ? :D Vykradat android ? :D Android je BS, kym v IOS mas zabezpecenu stabilitu a realnu funcknost, Android preslapuje na mieste a ponuka hotovu databazu virusov :-), nestabilneho software, a nekompatibility sameho so sebou, mamlas.

12.6.2012 07:10 / anywh (zive.sk) 23 23 nahlásiť

ty jsi pěkně vymydlená ofce :-D

12.6.2012 07:27 / asap (zive.sk) 9 20 nahlásiť

Ako môže google vykrádať android, keď ho sám vyvýja, ty ofca? B-]

12.6.2012 06:37 / rr (zive.sk) 2 8 nahlásiť

konkretizuj ... ti co nemaju android to nemaju ako vediet

12.6.2012 07:10 / anywh (zive.sk) 11 8 nahlásiť

jenže vy máte v hlavě blok reality....ale zkus to: http://goo.gl/ZuTmL... je to na pokračování ;-)

12.6.2012 07:21 / rr (zive.sk) 2 10 nahlásiť

to som uz videl, nepametam si presne detaily kedze to nepouzivam .. vies mi napisat co je okopcene ? ked to pouzivas nemal by to byt pre teba problem ..

12.6.2012 08:23 / anywh (zive.sk) 7 5 nahlásiť

všechno nové v iOS6 ;)

12.6.2012 08:41 / rr (zive.sk) 5 11 nahlásiť

tak mi to pomenuj konkretne ... chcem si o tom najst info a neviem co mam hladat ... mapy ok, siri ok (to dodatocne dorobil samsung ale v core android nic take nie je), integracia fb som nasiel ... dalsie veci ? pouzivas vobec android lebo uz cez 3 prispevky nie si schony odpovedat mi konkretne ..

12.6.2012 12:28 / Franto (zive.sk) 2 6 nahlásiť

Siri je síce fajn, ale pokiaľ nie si v USA, ale trčíš v SK je ti to na nič. Síce si s ňou po anglicky (nemecky...) môžeš pokecať, ale tam jej funkčnosť pre teba končí. A nehovor mi, že si môžeš nadstaviť budík, alebo podobné nezmysly. Nato Siri nepotrebuješ.

12.6.2012 12:57 / anywh (zive.sk) 6 7 nahlásiť

ovládání mobilu bylo už před Siri ;) synchronizace tabů, bezdrátový update, .... jen z fleku, co mě napaád ;)

12.6.2012 16:39 / JaroB (zive.sk) 2 14 nahlásiť

sťahovacia notifikačná lišta...najmarkantnejší prvok Androida 3-[ Keby bol Google ako iOvocie tak tu lietajú žaloby ako na páse ... ale oni to nepotrebujú pretože sú stále o krok pred iOvocím... napíšem ti vývoj iOvocia a vývoj iOvcí a ich zmýšľanie: napr. načo je tabletu kamera/foťák??? Každý iFanatik vykrikoval to čo je za blbosť mať na tablete foťák a ako tí hlupáci so Samsung tabletom budú vyzerať keď budú fotiť doskou na krájanie...prišiel s tým Samsung na svojich tabletoch a každá iOvca si ťukala na čelo,že čo je za blbosť... A ejha máme tu nový iPdad a čo zrazu tam má???.... 5Mpx foťák a FULL HD video na doske na krájanie tiež...ale teraz si už iOvce neťukajú na čelo, že to čo za blbosť a takto by sme mohli pokračovať ďalej Prišiel iPhone v dobe 5Mpx foťákov v Nokii a SE tel. ale ten iŠrot mal len 2Mpx foťák bez možnosti nahrávať akékoľvek video...pán JOBS iOvciam vysvetlil, že iPhone nieje na fotenie a natáčanie videa a kto chce nech si kúpi kameru...všetky iOvce vtedy svorne hlásali a klaňali sa veď nám netreba foťák a video už vôbec nie a všetci ostatný sú tupci lebo načo v mobile 5Mpx foťák a ešte aj s xenónom... a ejhle čo má dnes iPhone 4S??? detto MMS atď atď Takže iOvocie nevykráda nápady ostatných iba sa inšpiruje ...VŠAK???3-[B-] A TO EŠTE NEPÍŠEM O PATENTOCH KTORÉ VYSTAVUJE ZA SVOJE A EŠTE MÁ TÚ DRZOSŤ ZA NICH ŽALOVAŤ OSTATNÝCH viď posledný prípad: SIII chcú zakázať lebo im nahnala do gatí predobjednávka na 50mil SIII ... akože rýchle vytáčanie z klávesnice som mal na svojom Sonyericssone dávno pred tým ako si iOvocie zmyslelo,že nejaký iŠrot vypustí do sveta a detto prepojenie na email a t.č v sms atď... NEROZUMIEM AKO JE MOŽNÉ ŽE TEJTO FIRME VŠETKO PRECHÁDZA AKO U NÁS DEGEŠOM...

12.6.2012 17:01 / Busy (zive.sk) 1 7 nahlásiť

Mozno ze Apple raz do nejakej buducej verzie iOSu spravi volitelnu plnohodnotu podporu BT a volitelne plnohodnotne USB mass storage a potom vsetci ti, co teraz vykrikuju ze ake su to zbytocne veci a netreba ich, razom stichnu :) :-)) :-D

12.6.2012 17:02 / Busy (zive.sk) 2 4 nahlásiť

... mozno aj vratane pametovych kariet a vymenitelnej baterie :-)

13.6.2012 08:29 / Merfi (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Busy Chces tvrdit,ze posledne modely maju obtiaznu vymenu baterie?? 3 skrutky a pod minutu casu na vymenu je naozaj strasne zlozita vec.

13.6.2012 09:43 / peter pan (zive.sk) 5 1 nahlásiť

jasne ze je to zlozite, 3 skrutky, sak to je musi trvat vecnost. ak si to este z diskusii nezistil, Busy cele dni nerobi nic ine ako posiela subory cez BT, co ale strasne zerie baterku, takze pri sebe ma vzdy 4 zalozne a tie meni. a vymena baterky nesmie trvat viac ako 30 sekund, pretoze vsetok cas co stravis vymienanim baterky, nemozes stravit posielanim dat cez BT...

13.6.2012 16:51 / Busy (zive.sk) 2 4 nahlásiť

No zlozita ako zlozita. Doma pekne na stole zalezitost minuty, ale skus si bateriu vymenit niekde v autobuse, stojac na jednej nohe v tlacenici, a este drziac nejaku tasku v rukach ;-)

14.6.2012 17:20 / michal (zive.sk) 3 0 nahlásiť

ty si dobre jelito...

12.6.2012 18:17 / rr (zive.sk) 1 5 nahlásiť

budem ignorovat tvoje invektivy a hadzanie kazdeho do jedneho vreca lebo to mas v povahe a nikto to nezmeni .. notifikacna lista google - http://www.phonearena.com/news/Google-filed-for-pat... ... - asi pre toto nezaluju ty vseved kamera / fotak - kto je ifanatik ? kazdy kto ma apple zariadenia ? podla teba asi ano .. tak ked pises kazdy pozrime sa na moj pripad. fotak na tablete nepotrebujem, dokonca tablet som kupil a predal po 3och mesiacoch ako pre mna nepouzitelny. brat ma 3ku ipad a fotak ani nepouziva lebo jeho nazor je - nepotrebuje to. ale zial on nechodi na diskusie takze si okrateny o mnoho nazorov. predpokladam ze to ani nepotrebujes lebo nazor uz mas davno spraveny ... zase raz tvoja povaha. co sa hlasalo predtym neviem, moj prvy je iph4 .. ci je tam fotak alebo nie, kaslem ale ked je tam tak ho vyuzivam, co ti nato povedat ? transformacia telefonneho cisla na volatelne cislo .. co ti mam nato povedat ? maju patent, zaluju .. mne osobne je to jedno. mam telefon ktory mi zatial splna ucely .. vyssiu politiku nech si riesia ini. ak nato maju patent a nikto iny nema .. stazuj sa na patentovy urad ktory povoluje nieco taketo. apple a vsetci robia biznis a vyuzivaju to .. (tak ako ludia idu na PN ked nie su chori .. je to detto to iste, vyuzivaju sa poskytnute moznosti)

12.6.2012 10:54 / dunčo (zive.sk) 2 5 nahlásiť

niekomu už vykradli - mozog

12.6.2012 11:18 / dunčo (zive.sk) 8 6 nahlásiť

bojovník z android fora bez apple by nebol žiaden Android nedostal by nikto žiaden nápad,neskopíroval by myšlienku a potom nezdupkal ku konkurencii a keby nebolo samsungu,možno HTC ani by ste s tým androidom nikde nepokročili

12.6.2012 12:25 / dalid (zive.sk) 3 7 nahlásiť

Trochu si rypnem aj ja..:-D Spomen si ako zacinal Apple... ...vykradol Xerox... B-] a pesnicka sa opakuje, kto koho ako prvy vykradol... taze nic nove pod slnkom ;-)B-]

12.6.2012 14:08 / 0 3 nahlásiť

ked za niečo zaplatíš vo forme akcii , je to kradnutie ??? prečo tam neprišiel prvý Bill Gates ??? a vieme ako to nakoniec Bilík spravil takže

12.6.2012 18:40 / anywh (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Víš, kdo vymyslel kolo? Nevíš, stejně by přišlo samo.....zvlášť, když už tu byl hexagon (WM) ;) Tvá vymydlená hlava je fakt přesvědčená o tom, že bez Applu by nebyl Android? :-D

12.6.2012 06:29 / M2 (zive.sk) Reagovať 11 15 nahlásiť

Vidno, ze v par veciach sa inspirovali WP7, v par opat Androidom :)

12.6.2012 06:34 / rr (zive.sk) Reagovať 3 20 nahlásiť

mapy fajn - osamostatnia sa, z pohladu usera to moze byt zatial jedno, uvidime realne ake su rozdiely v mape siri, fb - pre mna nezaujimave telefon - aspon ze myslia aj na zaklade funkcie toho zariadenia, to ma celkom tesi .. som zvedav ako to bude fungovat photostream, passbook - pre mna nezaujimave safari - je to na styl Axis od Yahoo, ktory sem prisiel kusok skor :) co nie je az tak podstatne, dolezitejsie budu rozdiely medzi tymito dvomi rieseniami mail - tak tam toho je daleko viac co sa da zlepsit, smutne ze to robia step by step pomaly 10 rokov celkovo som trosku sklamany, nakolko sa aktualizacie v poslednej dobe nesu smerom k socialnym sietam, iCloud, k integracii roznych sluzieb pricom je v uzadi funkcionalita niektorych aplikacii a od povahy zariadenia niektorych funkcii (telefon -> primarne telefonovanie, sms)

12.6.2012 06:40 / rr (zive.sk) 2 6 nahlásiť

este sa narychlo doplnim .. passbook zavana skor potrebami marketingoveho oddelenia zabalene do funkcii pre usera. by ma zaujimala stats, kolko kariet ma clovek v usa napr a inych krajinach ze nema ziadny prehlad ..

12.6.2012 07:04 / Busy (zive.sk) Reagovať 8 10 nahlásiť

Ale zakladne veci, ktoru dnes maju uz skoro vsetky mobily a podobne zariadenia, tam nedoplnili - plnohodnotne USB mass storage + plnohodnotna komunikacia cez bluetooth. Alebo azda ano ?

12.6.2012 07:18 / rr (zive.sk) 2 13 nahlásiť

v novom mbp nie je ani ethernet ... maju svoj koncept a viziu, ktory nemusi sadnut kazdemu. pises sem veci ktore sa omielaju donekonecna .. bud si zavisly na apple a chces a neskutocne ti to chyba alebo pises len aby si pisal ..

12.6.2012 08:34 / kochones (zive.sk) 2 2 nahlásiť

ethernet je cez thunderbolt redukciu nie? a tyka sa iba noveho MBP 15 NG. Mne sa paci funkcia Do not diturb v novom iOS, neviem ci sa v clanku o nej zmienujete.

12.6.2012 10:17 / peter pan (zive.sk) 11 10 nahlásiť

ja ozaj nechapem tomuto dookola omielanemu problemu... nemam iphone (uz), mam WP, predtym som mal symbian, predtym neviem co. realne na co potrebuje clovek plnohodnotnu komunikaciu cez bluetooth??? na co je to dobre? to si ozaj dnes este niekto cez BT posiela fotky s kamaratom? predpokladam ze na zakladnej skole cez hodinu v lavici... ake ine vyuzitie to ma? a mass storage? fotky a videa odtial dostanes ako z normalneho fotaku, teda cez mass storage. dnes, v dobach internetu, ked je 1000x rychlejsie to cokolvek poslat mailom/dropboxom/skydrivom/gdrivom/icloudom, ja budem ako blb so sebou tahat kabel aby som mohol kamaratovi doniest nieco cez mass storage... a ak to nahodou ozaj mam v mobile iba, tak kazda druha aplikacia v iphone ti vie subory poslat do pc cez wifi... kto dnes doma nema wifi. a sorry, ale myslim ze tych par individui co nema wifi, nema internet, potrebuje posielat veci cez BT si nebude kupovat smartphone...

12.6.2012 10:38 / Busy (zive.sk) 3 12 nahlásiť

Ze to zrovna ty nevyuzijes este neznamena ze to nemoze byt uzitocne pre niekoho ineho. Ohladom internetu: Casto cestujem do Ciech, a platit drahe roamingove data sa mi teda veru 2x nechce. A nie vsade je wifi zadarmo. Ale ak ty si ten blb ktory si radsej vyuzije drahe roamingove data nez BT alebo USB ktore su zadarmo tak prosim. Ja svoje peniaze viem minut aj uzitocnejsie.

12.6.2012 11:02 / dunčo (zive.sk) 6 4 nahlásiť

čo také ti treba v čechách prenášať cez USB mass na iný komp? čo omielate stale somariny,ja som rad že nemusím USB nosiť so sebou(pamätám ešte ako sa cela firma na windozoch nakazila jedným USB a to boli obyčajne xls súbory ) čo chcem mám na dropboxe,cloude ked som niekde mimo slovenska ,služobka ,školenie (česko,rakusko,anglicko,nemecko) šade vo firmách je WIFI,v kaviarniach,ved to už je na slovensku normálka,dokonca v KE na hlavnej maš zadara,nehovorím o nákupných centrách a kto je trošku počítačovo zdatný tak ma doma WIFI,lebo cez to možem pozeať,video na Plzme,satelit na telefone , na PC a ak chcem byť ešte doma otravovaný tak si zapnem notebook alebo telefon kde chcem a ak už to chcem mať silou mocou na macu ,tak si to cez wifi syncnem a mam klud a kabel len v aute ked habýjam telefon

12.6.2012 13:31 / Busy (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Znovu opakujem to co predtym: Ze to zrovna ty nepotebujes, neznamena to, ze to nikto iny nedokaze vyuzit. USB mass nie je len o prenose dat na iny komp. Neviem co si robil, ale ja vyuzivam USB casto, doma aj v praci, a v zivote som nemal z toho nic zavirene. Ked som mimo Slovenska, nie vzdy som vo firme, v kaviarni ci nakupnom centre, kde by bolo free wifi.

12.6.2012 13:36 / peter pan (zive.sk) 2 0 nahlásiť

a realne mi tu budes tvrdit je je vyhodnejsie furt pri sebe nosit usb kabel (predsa sa nemozes spolahnut ze tam kam ides bude) ako usb kluc, ktory stoji par eur...

12.6.2012 11:04 / peter pan (zive.sk) 7 2 nahlásiť

ty len hladas dovod preco nadavat na apple. kazdy inteligentny clovek co cestuje casto do ciech ma aj cesku simkartu, kde ma lacne data. o ake wifi zadarmo sa tu rozpravas? v hoteloch? v kaviarniach? tam ty nosievas data na mass storage zariadeni? pokial je to pre teba ozaj taky problem, tak si za blbych 10 eur kup usb kluc, ktory nos vo vrecku miesto usb kablu, ktory tak ci tak potrebujes k mobilu s mass storage... a ten bluetooth akoze co? kto ma dnes v pocitaci bluetooth a nema tam wifi?

12.6.2012 13:44 / Busy (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Lepsie si precitaj moj prvy prispevok v tomto vlakne. Nadavam ja azda na apple ? Nie. Len som skonstatoval, ze niektore funkcie, ktore u vsetkych ostatnych mobiloch su uz samozrejmostou, apple stale nema. Keby ich spravil aspon nejak volitelne (defaultne mozu byt kludne vypnute), ale ani to nie. Ale ako to uz niekto inde napisal (a asi to bude fakt pravda), ak nejaku funkciu apple nepodporuje, jeho nadsenci (alebo aspon ich drviva vecsina) to povazuje za zbytocne a myslia si ze ani nikto iny to nemoze vyuzit. Vdaka za radu ohladom USB klucu za blbych 10 euro. Tvoja rada je zial absolutne nepouzitelna, pretoze USB kluc mi nespristupni suborovy system v mobile. Takze sa uz do USB mass v mobile nenavazaj, aj tak sa ti nepodari postihnut vsetky situacie kde sa da USB mass vyuzit ;)

12.6.2012 13:55 / peter pan (zive.sk) 4 2 nahlásiť

:-D:-D:-D:-D na to potrebujes mass storage? aby ti spristupnil suborovy system? :-D sak to ti iphone pomocou jailbreaku spristupni aj bez mass storage... ja nie som nadsenca applu, aktualne vlastnim uz iba ipad, aj iphonu aj macbooku som sa zbavil. mam WP, ten tiez nepodporuje mass storage, takze nie je pravda ze by to bola samozrejmost u vsetkych mobiloch. proste firmy to tam prestavaju davat, pretoze to nie je ziadana vec, realne ake percento uzivatelov mobilnych telefonov sa potrebuje hrabat s suborovom systeme? alebo potrebuje pri pive posielat subory cez BT? ved aj nove androidy uz prestavaju podporovat mass storage...

12.6.2012 11:48 / rr (zive.sk) 1 0 nahlásiť

ak raz budes robit analyzy a navrh rieseni zistis ze medzi zakladne otazky patri aj "ako casto ?" zaroven ako som ti pisal kazda spolocnost ma vizie a ciele .. ak ti to nesedi su tu alternativy .. zbytocna diskusia ohladom niekolkorocnej otazky.

12.6.2012 11:08 / Zaklinac (zive.sk) 4 3 nahlásiť

Zaujimave, ze ANI JEDEN z tych fnukacov, ktori fnukaju/vysmievaju sa, ze vo WP sa nedaju posielat subory cez BT nefnuka, ze dnesne mobily nemaju infracerveny port. Pamata si to este niekto? Posielat subory cez BT je uz prekonane riesenie. Bolo fajn, ked v mobiloch boli maximalne primitivne MIDI hodobne subory alebo par kb fotky. Ale dnes, ked su mp3 a par MB fotky to posielat cez BT??

12.6.2012 13:11 / Busy (zive.sk) 1 5 nahlásiť

Samozrejme ze pameta, IrDa som hojne vyuzival na prenos dat. Dnes mi uz az tak nechyba, pretoze BT ho plne nahradil. Ale rozhodne nesuhlasim s tym ze posielat subory cez BT je prekonane riesenie. Napr. sedim s kolegami na pive (alebo zrovna cestujeme vo vlaku, to je teraz jedno), kolega ma v mobile pekny obrazok (hudbu, video, no proste cokolvek...) a ja to chcem tiez, tak proste kolega mi to skopiruje cez BT. Dovolim si tvrdit, ze akekolvek ine riesenie (okrem IrDa) je vzdy komplikovanejsie (minimalne vyzaduje viac tukania). A rychlosti dnesnych BT su uz dostatocne aj pre posielanie velmi velkych mp3 a XYZ megapixelovych fotiek. Ale kto s tym nerobi, ten to nepozna a mysli si ze BT je cosi predpotopneho. To je normalne ;)

12.6.2012 13:22 / peter pan (zive.sk) 6 0 nahlásiť

ozaj? ty mas nejaky super premakany smartphone a nemas v nom data? pretoze ja ked sedim na pive s kamaratmi a chcem niekomu nieco poslat, tak mu poslem mail, alebo link na dropbox. nie, 500+ mb subory neposielam, a uz urcite nie pri pive. a 2gb dat co mam predplatene sa mi este nepodarilo minut... a mail je predsalen menej komplikovanejsi ako zapinat BT, parovat sa atp...

12.6.2012 13:52 / Busy (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Neviem co za smartphone mas ty, ale ja mam BT zapnuty raz-dva a sparovanie tiez prebehne velmi rychlo. A hlavne (ako som uz vyssie napisal) som nezavisly od wifi a datovych prenosov operatora, co moze byt niekedy (vypadok siete, roaming, odlahle uzemia bez signalu) vyhoda.

12.6.2012 13:57 / peter pan (zive.sk) 7 0 nahlásiť

furt tu budes opakovat rovnake sprostosti dookola, vypadok siete, odlahle uzemia :-D sprav prosimta jednu vec, zapatraj v pamati a napis kolko krat si posielal nejake subory cez BT za posledne 3 mesiace?

12.6.2012 15:18 / Busy (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Ty si nikdy necestoval do zahranicia ? Nikdy si sa nenachadzal na uzemi, kde proste nie je signal ? Nikdy si nebol v ziadnom podniku, nachadzajucom sa v nejakej pivnici pod zemou (kde tiez nie je signal) ? Za posledne 3 mesiace som zoparkrat uz potreboval skopirovat subory z jedneho mobilu na druhy, aj v tych vyssie spominanych podmienkach. Mozno ze ty len sedis doma (v praci...) kde mas stale dobry signal, ale ja nie. PS: Z mojho pohladu zase ty stale opakujes rovnake sprostosti. Ja som nikdy neodsudzoval cloudove a podobne riesenia. Ja len tvrdim, ze je dobre mat aj ine zalozne riesenie, ak zlyha to obvykle pouzivane.

12.6.2012 15:49 / peter pan (zive.sk) 3 2 nahlásiť

nesedim doma, cestujem, v predchodzej praci to predstavovalo asi 60% mojich povinnosti ze som musel behat za klientami a za 4 roky nenastal jeden jediny moment, ked som zrazu nemal internet a tak strasne surne som potreboval nieco niekomu poslat ze som lutoval ze ten moj telefon nevie posielat subory cez BT... mozno som som par krat povedal cloveku ze poslem ti to neskor a to cely problem vyriesilo... sak akoze mne je jedno, nech si ludia posielaju cez bluetooth 20gb databazy, mne je to fuk, ale sam si priznal ze je to funkcia, ktoru vyuzijes minimalne a prilezitostne a pritom to uz x rokov odkedy je tu iphone v kazdej diskusii niekto vytahuje ake je to strasne, aky je ten iphone sprosty ze to nevie a neviem co. z toho ako to furt niekto omiela ma clovek pocit ze posielanie suborov cez BT je snad dolezitejsia funkcia smartphonu ako telefonovanie...

12.6.2012 16:52 / Busy (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Ved to pisem, ty si stale v dosahu nejakeho signalu, tak nepotrebujes BT - bud tomu len rad ! Ale ja som velmi casto mimo akehokolvek signalu a v zahranici. Navyse mna to nezivi, tak nie som ochotny investovat do roamingovych dat alebo hoci i lacnych dat na zahranicnej simke. Dalsia vec je, ze pokial chcem subory prenasat cez cloud, musia mat moznost k nemu pristupovat vsetci zainteresovani, co tiez v mojom pripade nie je ani zdaleka splnene. A ze to v kazdej diskusii niekto vytahuje, no, ak ti to vadi tak nereaguj ;)

12.6.2012 17:06 / 3 2 nahlásiť

z tvojich komentarov som vydedukoval ze si bannik. kazdy den ked ides farat tak si potrebujes s kolegom, ktory fara vo vedlajsej diere posielat fotky cez BT ze co je nove. Akoze chapem to a respekektujem, ale nie su aj tie fotky v tych tmavych podmienkach trochu nekvalitne? A teraz vazne - uz sa necitis trapne s tym presadzovanim neustalej potreby posielat nieco cez BT?

12.6.2012 17:16 / Busy (zive.sk) 0 3 nahlásiť

banik alebo cestovatel do zahranicia ? ;-) Skor apple by sa mal zamysliet ci nie je uz tak trosku trapny svojim ignorovanim niektorych uzitocnych funkcionalit, bezne zauzivanych u inych vyrobcov. Inak, ja som tuto diskusiu zacal dotazom, ci do iOS6 nedoplnili podporu BT (a USB mass). Na nic, na nikoho som nenadaval, nic som nepresadzoval. A na tento moj dotaz proti mne rozputali iOfce poriadne utocnu diskusiu, miestami az presahujucu slusne mantinely. Tak kto sa tu ma citit trapne ?

13.6.2012 09:28 / peter pan (zive.sk) 3 0 nahlásiť

ok, stale riesime to iste dookola, ty posielas veci cez BT od rana do vecera a preto ti to na iphone chyba. a obavam sa ze takych ludi vela nie je, ja vo svojom okoli nepoznam nikoho kto by mal potrebu posielat veci cez BT, proste to nie je ziadna "must-have" funkcionalita a preto to apple do iphonu nikdy neprida, preco by pridaval zastaralu funkcionalitu, ked tu su modernejsie sposoby prenosu, aj bez signalu (wi-fi)...

13.6.2012 16:55 / Busy (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Ved ja ti tie ine sposoby prenosu suborov v ziadnom pripade neberiem. Len tvrdim, ze obcas som v situacii, kedy sa ine sposoby pouzit nedaju a BT pride vhod. Ak sa ty v takych situaciach nenachadzas, bud rad a klep na drevo. A hlavne sa nepausalizuj svoje potreby (popr. potreby ludi v tvojom okruhu).

14.6.2012 17:21 / michal (zive.sk) 2 0 nahlásiť

to ta bavi si sam davat plusky :-D

14.6.2012 17:46 / Busy (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Podla seba sudim teba ? :-P

13.6.2012 20:32 / bree (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ano su taki aj ja na 4S nemam net. Naco by som platil na dvoch smartphonoch net ked na n9 je aj viac prehliadacov aj lepsie pracuje? Hej, lebo na 15MB pesnicku mi ozaj treba dropbox alebo posielat mail. A druha vec je, vacsina userov smartphonov dotykovych i nedotykovych nema sajnu co je to dropboxa cloud service. A vysvetlime vacsina kamaratov z mojej partie maju n serie jak N95 N86 atd. jak si oni pozru dropbox alebo ako si to pozre ked nema v telefone net? Nie je to cez BT jednoduchsie? Typicky Slovaci mlet si svoje bez empatie a sebareflexie. Dajte este niake ambivaletne nerdacke argumenty, ze ako sme pozadu. Aj ked vymyslia el. utierac analu a bude to v mode tak si aj tak ja budem vytierat pretoze, ze je to lepsie a pohodlnejsie.

12.6.2012 14:10 / Zaklinac (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Odhadol si to zle - moj tel ma plnohodnotny BT. Teraz sa nemusime bavit o tom, ze som ho pouzil az RAZ, ale o pohodlnosti a rychlosti - tak schvalne, kolko je to "velmi rychlo" podla teba? Lebo hueba aj fotka trva cez BT naozaj dlho. Podme k tvojmu prikladu s pivom. Podla teba je jednoduchsie to napriklad 5 ludom to posielat po jednom s parovanim atd, ako dat vsetkym jeden link na cloudove ulozisko a vsetci si to mozu stiahnut naraz, po jednom, aj neskor (napr jeden ma vybitu baterku) alebo akokolvek a kedykolvek chcu? Lebo podla mna z toho BT ako vitaz naozaj nevychadza.

12.6.2012 15:24 / Busy (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Pokial si BT pouzil az RAZ, a cloud vyuzivas dennodenne, tak je jasne ze je pre teba pohodlnejsie vyuzit ten cloud a budes si ho branit silou mocou a BT zatracovat. To ale neznamena, ze to nutne musi platit vseobecne pre vsetkych.

12.6.2012 20:36 / Zaklinac (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Ja BT nezatracujem, ale sam uvidis, ze onedlho ziadne prenosy suborov cez BT nebudu. Lobby ochrancov autorskych prav je svina. Ale ano, som fanusikom cloudovych ulozisk. Prijimatel totiz nemusi byt pri mne len tych cca 10 metrov, ale kludne aj 10 tisic kilometrov...

12.6.2012 21:41 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ved ani ja email ci cloud cez data / wifi vobec nezatracujem. Len tvrdim ze obcas je vyhodnejsie na synchronizaciu pouzit BT. Lobby je svina, to je pravda, ved uz aj prve netove cloudove uloziska padli za obet :(

12.6.2012 16:58 / JaroB (zive.sk) 1 8 nahlásiť

Veríš tomu, že existujú ľudia ktorý nemajú smartfón a nemajú dátové tarify ale majú tel. s BT???A či už chcem ja od nich niečo alebo opačne tak bez plnohodnotného BT by sme sa neobišli....??? napíšem ti príklad ktorý sa mi stal: boli sme s partiou na prechádzke a stretli sme krásne šteniatko/husky/ a keďže som psíčkar tak som vytiahol ARC a začal si ho natáčať v HD kvalite. Keďže kamošku to nenapadlo/tiež psíčkarka/ tak mi hovorí pošli to video cez BT chcem ho/video má 51MB/...a ja veď máš Iphone/4S/ a tam BT prenos nefunguje !!! a ona,že ako nefunguje veď mám BT a funguje...a ja jej vysvetľujem,že to čo si kúpila to nedokáže tak nechápala ako je to možné keď to dokáže aj 5 rokov starý telefón. Tak ja,že jej to pošlem cez viber/NEJDE/, whatsApp/NEJDE iba do 10MB/ email/NEJDE/ TAK AKO SOM JEJ MAL POSLAŤ TO VIDEO ??? MUDRLANTI???

12.6.2012 20:30 / Zaklinac (zive.sk) 3 0 nahlásiť

Ty si chcel 51 MB video posielat cez BT??? Preboha...ved na to je prave ten cloud ako stvoreny.

12.6.2012 21:50 / Busy (zive.sk) 0 3 nahlásiť

A preco nie ? Modernym BT s rychlostou 21 Mbps to mam raz-dva. A nezatazujem tym siet operatora.

12.6.2012 21:01 / Jozef Remen (zive.sk) 3 1 nahlásiť

vies, ze existuje vec ako WiFi s moznostou pristupu k datam tak, ako cez BT? Bez sparovania, bez somarin. S mensou spotrebou, vacsou rychlostou. Staci sa pripojit na WiFi siet vytvorenu na iPhone. A len tak medzi nami – to video rychlejsie poslem cez 3G na YouTube (vstavana funkcia rovno z kamery), ako sa srat s parovanim a posielanim cez Bluetooth. BT je dobry tak na handsfree, uz sa s tym konecne zmierte.

12.6.2012 21:48 / Busy (zive.sk) 0 2 nahlásiť

A ty vies ze mnoho ludi ma stale mobily ktore wifi nemaju ? Ty to video mozno posles na Youtube ale skus ho odtial skopirovat do mobilu (ak to neni smarphone kde si mozes instalovat co chces). Obcas je aj BT este stale dobry na prenos suborov, uz sa s tym konecne zmier.

13.6.2012 09:39 / peter pan (zive.sk) 3 0 nahlásiť

skus si po sebe prosimta precitat niekedy co pises, pretoze mi vychadza ze kazdy druhy tu ma telefon, co sice ma dostatocne velky displej aj vykon aby prehral nejake kvalitnejsie video, ale nema wifi. v dnesnej dobe jedine telefony co nemaju wifi su tie najlacnejsie nokie, ktore maju displej 100x100 a tam si teda ziadne video nepustis a ak hej nic na nom neuvidis.

13.6.2012 17:01 / Busy (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Tvoj problem je ze ty sa na to stale pozeras tym svojim uzkoprsym pohladom a akykolvek iny nazor lisiaci sa od tvojho sa ti zda blby a zastaraly. Mozno v tvojom okoli vsetci (vratane rodicov, starych rodicov...) maju len tie najnovsie najmodernejsie mobily s wifi alebo dostatocne velkymi datovymi balickami aby mohli cloudovat dosytosti. Avsak stale je tu kopec ludi, ktori maju mobily jednoduche, alebo starsie, a tieto mobily im proste vyhovuju a len kvoli nejakemu chybajucemu wifi si novy mobil kupovat nechcu, radsej minu peniaze uzitocnejsie.

13.6.2012 18:36 / Jozef Remen (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Dobre, dajme tomu, ze by si to video cez bluetooth z iPhone dostal do tohto stareho mobilu bez wifi. A co by si tam s nim potom robil? Pretoze ti garantujem, ze to H.264 video v 720p alebo 1080p s datovym tokom 6 MB/s by ti ten starucky mobil ZARUCENE tak ci tak neprehral. Takze fajn, video by si mal. Co s nim? Radoval sa z 1 frame za 10 sekund na displeji 320x240 bodov?

13.6.2012 21:14 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

HD videa predsa nie su jedine mozne, co sa da kopirovat medzi mobilmi. Ale dajme tomu, ze si do mobilu dam nejake pekne mp3 (na pocuvanie, na zvonenie...) alebo jpg (pzadie...). Pojmu potomkovi sa lubia tiez a poprosi ma o ne. Tak mu ich proste skopirujem cez BT a je to :) Je to maximalne jednoduche, a rychle, a hlavne uskutocnitelne aj ked potomok nema z mobilu pristup na net. Keby som mal iPhone, tak potom mame proste smolu, jednoducho neexistuje sposob ako tu mp3 z iPhone dostat do jeho mobilu :-(

14.6.2012 18:40 / Jozef Remen (zive.sk) 0 0 nahlásiť

samozrejme ze nie je sposob, ako tu MP3 dostat do ineho mobilu z iPhone. Apple nebude predsa podporovat kradnutie hudby, tym by si koledovali o zalobu.

14.6.2012 20:29 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Kolko zalob uz bolo podanych na vsetkych ostatnych vyrobcov mobilov za to ze podporuju kradnutie hudby tym ze vedia odoslat mp3 subor ?

13.6.2012 20:43 / bree (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Neries to uz radsej. Pripadaju mi jak moji sukmenovci z OS X na macblogu alebo ti co sa so mnou hadaju o Ubuntu, to iste mlet dokola, kebo si myslia, ze kazdy na Slovensku ma net v telefone, ja mam sice, ale viem o 100kach co ho nemaju tak wi-fi hotspot asi nevyrobi. Skuste si trosku otvorit oci, ze zijete v postkomunistickej ekonomickej totalite, ked ludia maju ledva na kredit. SR is not bloody Silicon Valley. Ale aj tak sa ten BT strati z nich ako poriadna vydrz baterie.

13.6.2012 21:18 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Mas pravdu, nema cenu to riesit. Mam pocit ze niektori si myslia ze kazdy ma prebytok volneho casu aby mohol sledovat vsetky najnovsie trendy a vydobytky, a prebytok penazi aby si ich mohol hned kupit a naplno vyuzivat. A nevedia si predstavit, ze niekto sa radsej venuje uzitocnejsim veciam (rodine, detom, priatelom...) nez starosti o to aby mal ten najspickovejsi mobil s najnovsimi technologiami.

12.6.2012 23:45 / JaroB (zive.sk) 0 3 nahlásiť

No nebudem si ja ničiť svoj dátový limit kvôli kret énskej firme? A ďalšia vec aplikácia na vytvorenie wifi siete a zasielanie je na iPhone v základe? Ak nie čo predpokladám,že nie tak sa nemáme o čom baviť...to že existuje státisíce aplikácií neznamená, že o nich musím vedieť a nieto nejaká baba ktorá si zobrala iphone iba kvôli jeho vzhľadu...takže plnohodnotný BT je jeden z najjednoduchších a najrýchlejších spôsobov prenosu dát jediná adekvátna náhrada sa javí iba NFC ale ten je iba na krátku vzdialenosť. Inak môžeš mi vysvetliť načo je iPhonu BT 4 ??? Môžeš mi to vysvetliť keď je to prežitok?

13.6.2012 09:36 / peter pan (zive.sk) 2 0 nahlásiť

chlapec ty sa konecne zobud, na ktoru r*t sa pchas do diskusie o telefone, ktory sa ti nepaci, nechces ho, nemas ho rad a v zivote by si si ho nekupil... tomu sa hovori trolling... len provokovat inych... to ze si tvoja kamaratka kupila telefon, ktory nevie pouzivat, nedokaze si stiahnut aplikaciu (sorry ale kazdy smartphone zaklada na aplikaciach) a ma ho len preto lebo je to v mode, to predsa nie je chyba telefonu a jej tupej hlavicky... pochybujem ze taka osoba je schopna si aj ten bluetooth zapnut a poslat cez neho nieco... fakt uz nevedia co si vymysliet tieto andrOVCE, dookola tu budes opakovat o tom ako iphone nema BT a teda nemas ako presuvat videa a ked ti niekto napise ze to predsa ide cez wifi a aplikaciu ktoru si moze stiahnut kazdy, tak napises ze to neplati lebo to nema v zaklade... ako vo skolke :D iphone ma bluetooth na handsfree, to je vsetko na co je ta technologia dobra... tak isto sa vie parovat s autoradiami, hrat hudbu cez ne a prijimat hovory. tak ako kazdy iny telefon s BT. akurat iphone ma zakazane posielat cez BT subory.

13.6.2012 18:40 / Jozef Remen (zive.sk) 2 0 nahlásiť

No chuda, nicit si datovy limit za smiesnych 10 eur za 2 GB, no to ma fakt polozi. Moc. A ano, iPhone ma vytvaranie wifi siete priamo v sebe. A prepac, ak je taky velky problem pouzivat smart phone na aplikacie. Ja som si myslel, ze to je hlavny dovod pre smart phone. Pre apps, ktore tam su

13.6.2012 20:45 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Akurat ze nema kazdy smartphone.

14.6.2012 18:44 / Jozef Remen (zive.sk) 0 0 nahlásiť

ale my sa tu bavime o smart phone a clanok je o iOS 6 pre iphone. Dumb phones su mrtve a problemy okolo nich (ziadne apps, slaba podpora sieti a mailu, slabe komunikacne moznosti) ma nezaujimaju. Ak to niekomu vyhovuje, prosim, nemam nic proti tomu. Ak mu staci volat a SMSkovat, nech sa paci. Nemam s tym problem. Ak sa ale niekto stazuje na to, ze do dumb phone nedostane nieco zo smart phone, pretoze na to dumb phone skratka nema vykon, kapacitu pamate alebo prislusne technologie, tak nechapem, o co sa mu jedna. Je to rovnake, ako by sa mi majitel Skody Favorit stazoval, ze tam nema ABS a airbag a ze si cez radio neprehra skladby na USB kluci.

14.6.2012 20:42 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Existuje cely rad dumb phonov ktore vedia pracovat s multimediami. Mozno neprehraju Full HD divx ale bezne mp4 videa natocene inym mobilom, obrazky a hudbu zvladnu v pohode. A dokonca su plne vybavene potrebnou kapacitou pamete (vratane podpory pametovych kariet!) a prislusnymi technologiami pre zabezpecenie konektivity (data, BT, USB mass). Nikdy som nemal problem z ktorehokolvek smartphone (rozneho od iPhone) dostat nejaky vyssie menovany obsah cez BT do dump phone a tam ho prehrat. Tak to logicky ocakavam aj od iPhone. Je na tom nieco zle ? Alebo zeby iPhone bol ten Favorit, ktory proste niektore technologie (este) nema ?

15.6.2012 07:56 / Jozef Remen (zive.sk) 1 0 nahlásiť

nema a ani mat nebude. Apple nepodporuje zastarale, defakto mrtve technologie. Preto ako prvy zaviedol vylucne USB u svojich pocitacov (a zrusil stare, za cenu spatnej kompatibility), preto zrusil disketovky, SCSI, VGA, DVI, teraz opticke mechaniky a pevne disky. Preto nemal problem prejst z PowerPC na Intel. Niekto skratka musi byt prvy a mat odvahu robit veci, na ktore sa ini nezmozu (vid stale VGA a stare porty u vyrobcov Windows PC – ti by architekturu procesorov nezmenili nikdy). Paradoxom je, ze aj na intel Macu pustim Photoshop 1.

15.6.2012 17:49 / Busy (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Iste, ale je tu jeden velky rozdiel. Nepodporovat zastarale technologie, ktore uz svojimi moznostami nestacia pre dnesnu dobu, a ich nahrada inymi, novsimi, modernejsimi, je spravna a to plne schvalujem. Napriklad diskety, analogove VGA D-SUB, SCSI, harddisky s mechanickymi rotacnymi platnami, LCD displeje. To su vsetko technologie ktore su uz prekonane a mrtve a mame za ne lepsie (vykonnejsie, rychlejsie, kvalitnejsie) nove nahrady. Lenze rozdiel je v tom ze take USB mass alebo plnohodnotna podpora BT rozhodne nie su mrtve technologie. V sucasnej dobe stacia a v ziadnom pripade nie su moralne ani technicky zastarale. Napriklad len ohladom rychlosti, BT dnes poskytuje 24 Mbps, USB 2.0 poskytuje este lepsiu rychlost 480 Mbps, a to mame este rychlejsie USB 3.0. Alebo myslis, ze keby USB mass storage bola mrtva technologia, zeby ju vsetci ostatni vyrobcovia, a to nielen mobilov, ale aj vecsiny fotakov, externych harddiskov a vsetkych USB klucov, stale podporovali ? Ale inak suhlasim, Apple ma odvahu. Ma odvahu prinasat na trh nove revolucne veci, to je samozrejme dobre, ale zaroven ma odvahu (ci skor tu drzost), odignorovat ine, jednoznacne osvedcene a stale velmi dobe dobre veci a standarty. A iOfce mu to zial zeru :-(

13.6.2012 09:29 / peter pan (zive.sk) 1 0 nahlásiť

hodit ho na jednu z milion cloudovych sluzieb, uploadnut na rapidshare (iny filesharing) a poslat link?

12.6.2012 17:15 / mental.disease (zive.sk) 0 10 nahlásiť

Hmm, prečo asi väčšina japonských mobilov IR port má? Napoviem ti, stiahnu si softy na ovládanie TV a iných spotrebičov s dialkovým ovládaním.. BT nie je iba na posielanie obrázkov v škole, krčme (ako sa tu posmešne snažíte naznačiť). Používam ho v prvom rade na synchronizáciu kalendára, kontaktov (outlook). Prídem domov zapnem notebook a všetko prebehne automaticky(PIM). To isté v práci. Mám rovnaké údaje v štyroch zariadeniach 2xPC 2xMobil. V autorádiu Clarion mám taktiež s BT. Nasadnem do auta a pokračujem v počúvaní hudby tam kde som skončil na slúchadlách. Opäť vše bez stláčania a nastavovania (mobil môže byt kludne v taške A2DP, AVRCP). V mobile kde nemám wifi tethering, BT používama príležitostne ako modem(DUN). Pravidelne na prenos dokumentov, inštalačky (FTP, OBEX). Fotky sú na poslednom mieste. Od verzie 3.0 prebieha prenos väčších súborov cez wifi, pri jednoduchosti nastavenia a ovládania BT. Rýchlosť sa zvýšila z 3 Mb/s (Bluetooth 2.1) na 24 Mb/s. Aké prekonané riešenie? K mass storage a pam kartám sa ani nemá cenu vyjadrovať. Vy si dávajte dáta na Cloudy, ja to robiť nebudem.

12.6.2012 17:20 / Busy (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Konecne nejaky rozumny nazor. Z bezpecnostnych dovodov ani ja niektore data nechcem davat na cloudy. A este ma napadlo - tazko si sparujem handsfree alebo aspon sluchadla s mobilom cez cloud :)

12.6.2012 20:31 / Zaklinac (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Ale ved sluchadla samozrejme cez BT sparujes, aspon teda cez WP, kedze na to bol povodne BT stvoreny.

12.6.2012 20:33 / Zaklinac (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Sam pises, ze rychlejsie je synchro cez wifi. A to parovanie s telefonu cez BT ide samozrejme aj s telefonom, ktory prenos suborov cez BT nepodporuje (WP).

13.6.2012 20:13 / bree (zive.sk) 0 0 nahlásiť

BT je dost podstatna vec aj mass storage. Mam 4S aj N9 ( na nej mam aj net ) cloudy su pi..vina nepotrebujem si nikde nic odosielat jak trt, cez mass je to jednoduhsie nepotrebujem furt stlacat net a posielat to na niake ulozisko, BT napr moja priatelka neznasa dotykove, ma nokiu 6303i ked sa fotime kebyze nemam tu N9 tak nwm cez co by som jej to poslal hned tam na mieste, druha vec ked mi ona posiela hudbu mam to hned a nie zmolit sa s iTunes. Pre obycajnych ludi su BT a mass pohodlnejsie.

12.6.2012 16:08 / Merfi (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Busy Mam 64gb a naozaj to nemam zaplnene ani z polovice,k pc ho pripajam kazdy den a kazdy den sa automaticky synchronizuje,takze odpada moznost straty dat. Ak ma niekto 8gb,tak ano tam by pam.karta boka uzitocna Co sa tyka bt,tak nemoznost posielania suborov na ine zariadenia je dobra ochrana proti virusom Aj ked musim priznat,ze to mohli nechat na zakaznika Ja by som v ios privital black list.Zvladal ho uz aj stary ericsson

12.6.2012 16:59 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ved to je tiez vsetko v poriadku, o pameti a pametovych kartach som nepisal nic (hoci aj to mi vadi, ze v pripade iPhone si nemozem svoje data nechat na karte, ktoru v pripade nutnosti z iPhone vytiahnem). Nemyslim ze je to ochrana voci virusom, napriklad ja cez BT kopirujem vsetko mozne a nikdy som ziadneho virusa nechytil. Mas pravdu, mohli to urobit tak ze by plnohodnota funkcionalita BT bola volitelna, s tym ze je defaultne vypnuta a zakaznik si ju moze zapnut s varovanim ze je to riziko. Ale skor si myslim, ze BT je umyselne obmedzeny preto, lebo aj moznost kopirovat medzi iPhone a inymi mobilmi je vlastne zo strany Apple taka implicitna podpora inych mobilov a to (pysne) Apple rozhodne nepovoli (ale to je naozaj iba moja teoria:) ). Co presne robi ten black list v ericssone ? Co zakazuje ?

12.6.2012 08:36 / štefan (zive.sk) Reagovať 2 6 nahlásiť

teda ipad 1 nič? za nuda teda maximálna ! Apple chytá mínusy

12.6.2012 09:03 / Hobeky (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Jj :( a skoda lebo som sa tesil ze si dam najnovsi system do ipadu a kukam ze asi nie co mo pride ako blbost lebo starsi a pomalsi iphone 3gs tuto moznost mat bude :/ co uz

12.6.2012 08:37 / AG (zive.sk) Reagovať 4 3 nahlásiť

Jozoooooooo Remen :-) Akurat minule som spominal, ze mi v smartoch chyba funkcia na bezpecne ukladanie nejakych vlastnych udajov. Teraz ked to uz ma aj epl, stale to povazujes za blbost alebo je to teraz ta najlepsia a najuzitocnejsia vec na svete? :-D

12.6.2012 11:03 / dunčo (zive.sk) 2 2 nahlásiť

je rozdiel ale ako to robí zelený a ako zlý apple

12.6.2012 20:58 / Jozef Remen (zive.sk) 1 0 nahlásiť

samozrejme, ze to pokladam a budem pokladat za blbost. Take veci patria do hlavy, nie do telefonu. Velmi silno mi to totiz pripomina PIN na listku nalepenom na GRID karte spolu s debetnou v jednej penazenke…

12.6.2012 08:42 / Effe (zive.sk) Reagovať 0 6 nahlásiť

Kde je ten blbeček Mr. T, čo tu nedávno splietal niečo o slabej podpore od Apple a že iOS 6 nebude ani pre iP4 ???

12.6.2012 08:48 / Effe (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Tu je to, prvý príspevok. Čo už, je to tĺk... : http://lubomir2.minus.com/lbsRaGwVLJUHLq...

12.6.2012 17:03 / JaroB (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Tak čo blbeček koľko má iPAD 1 ??? dostane iOS 6 ??? NEDOSTANE tak tu nevypisuj somariny a nenadávaj na druhých keď mal s časti pravdu !!!

12.6.2012 19:47 / AAA (zive.sk) 1 2 nahlásiť

No vzhľadom na to, že Effe poukazoval na prvý príspevok, kde riaditeľ všehomíru "T" spomína iP4 a žiaden iPad1, tak dochádzame k záveru, že skutočný blbeček si akurát ty.

12.6.2012 19:51 / AAA (zive.sk) 1 2 nahlásiť

A ešte, keď už si spomenul iPad 1 resp. jeho nepodporu, napíš nám tu zopár alternatívnych - Androidových tabletov, ktoré majú dostupnú aktualizáciu OS od výrobcu aj po 2 a pol roku od uvedenia na trh ???

12.6.2012 08:48 / Amnart (zive.sk) Reagovať 9 3 nahlásiť

okrem vylepsenia mailu a novych map tam nie je nic zaujimave, a ked nepojdu tie mapy ani na iphone 4, ci ipade 2 tak to je jasny priklad apple marketingu, coraz viac som presvedceny o prechode na android 4, pretoze apple nepusti flash a ma zly prehliadac safari, iphone 4 mi isiel spomalene po jailbreaku, bez neho rychlo, celkovo ma vytocil aj ten pristup applu ze siri pojde len na novy ipad, pritom ipad 2 ma rovnaky procesor len inu grafiku, je to odrb na zakaznika

12.6.2012 09:32 / hahmm (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Ty si spravis JB a je to chyba applu,ze ide pomaly ? Sa zobud. odrb na zakaznika je, ze si kupim 2 roky stary android telefon (Samsung galaxy S) kde mam prosim ta ICSko ? Iphone 3Gs (tiez 2010) bude mat aj iOS 6.0. kto koho odrbava ? kto z koho taha prachy ? Vyhovorka typu stary HW a bla bla, nebol to nahodou akoze iphone killer ? Kde su vsetky iphone killers po tych rokoch ?

12.6.2012 09:56 / Effe (zive.sk) 1 3 nahlásiť

So všetkým súhlasím, len ťa opravím : iPhone 3GS bol predstavený 8. júna 2009, takže iOS6 bude na jeseň dostupný pre takmer 3 a pol ročný model. A to tu miestny pošuk lubomir2 alias T pred pár dňami písal, že Apple má biednu podporu a že iOS6 nebude ani pre iP4.

12.6.2012 10:09 / 7 0 nahlásiť

absolutne podporujem tvoj prechod na android vzhladom nato, ze tvoje komentare k applu su neskutocne primitivne dristy na hranici citatelnosti

12.6.2012 21:04 / Jozef Remen (zive.sk) 5 0 nahlásiť

takze za zmrveny Jailbreak je vinny Apple? Zaujimava logika. Alebo, zeby tam ziadna logika nebola? A ten Flash, to myslis vazne? Problem je totiz v tom, ze ho uz nenajdes NIKDE, ani v Androide. Adobe ukoncil jeho vyvoj pre mobilne systemy. A coskoro ho ukonci uplne. Zobud sa, pise sa rok 2012. Flash nemam ani na desktope ani na notasi a vobec nikdy mi nechybal.

13.6.2012 18:02 / Fanda (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Řemene to je zajímavé že na Galaxy Note běhá Flash jako po másle.(ICS):-D

13.6.2012 18:21 / Fanda (zive.sk) 0 2 nahlásiť

P.S. Pořád je na netu dost videa co není na YouTube a nemyslím tím to pro dospělé.

12.6.2012 09:27 / duchan (zive.sk) Reagovať 2 2 nahlásiť

iphone som nikdy nepouzival ...otazka -> to doteraz nebola moznost pocas vyzvanania rovno polozit?

12.6.2012 09:46 / MatusB (zive.sk) 3 3 nahlásiť

Samozrejme, ze bola. 2x stlacit HW tlacidlo na vypinanie telefonu. Myslim, ze aj ine smarty to tak maju.

12.6.2012 09:50 / duchan (zive.sk) 0 4 nahlásiť

hehe. mna to len zaujalo ked to tu je prezentovane ako nova funkcia.

12.6.2012 09:55 / Jožo (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Je to prezentované ako drobné vylepšenie, nie novinka..;-)

12.6.2012 10:21 / peter pan (zive.sk) 1 3 nahlásiť

ty si zase raz precital prve 2 slova vety a uz si bezal do diskusie vysmievat sa uzivatelom iphonu... keby si si to precital cele, pochopil by si ze nepridali moznost zlozit telefon, ale jednym tuknutim telefon zlozit a rovno poslat sms volajucemu alebo nastavit pripomienku...

12.6.2012 10:38 / duchan (zive.sk) 1 3 nahlásiť

nemam dvovod sa vysmievat pouzivatelom iphonu. mne je uplne jedno z coho telefonujes ty alebo hocikto iny. a to ako som to napisal tak to clanok aj prezentuje. ja ako nepozuivatel ios som si clanok precitak, ako nepozuivatel som to tak pochodpil a spytal sa. vobec clanok nepise o tom ze okrem moznosti zrusenia hovoru hw tlacidlom pridava moznost aj pomocou dotyku.

12.6.2012 11:06 / dunčo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

nečítaš ani čo píšu iný,to bolo ,a tlačidlom volume si stíšil vyzvánanie,ked si ho mal napr. vo vrecu a zabudol si vypnuť zvuk,ale tu stačí prepnuť tlačidlo MUTE vo vrecku a budeš mať pokoj ma toto konkurencia najlepšia?

12.6.2012 11:47 / duchan (zive.sk) 0 0 nahlásiť

mne to je jedno ako to ma konkurencia. ja som sa pytal co to mali dovtedy dako poriesene. dosla odpoved ze ano cez hw tlacidlo a to je to co som chcel vediet. ostatne co tu pisete uz je vasa zabava.

12.6.2012 13:46 / dalid (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Nejako mi uniklo v com je to ine ako ked si nastavim tichy rezim na telefone? (len sa pytam, tak nehladajde preboha zas niekto ze rypem..)

12.6.2012 11:07 / peter pan (zive.sk) 1 0 nahlásiť

ja som zase len napisal ze nevies citat a tvoj druhy prispevok to zase potvrdzuje... "iPhone už dokáže pomocou tlačidla na displeji zrušiť hovor a ponúknuť možnosť na odoslanie správy o nedostupnosti či nastaviť pripomienku na neskoršie zavolanie." ako si z toho mohol vydedukovat ze iphone konecne dokaze zrusit hovor?

12.6.2012 10:24 / Mirec (zive.sk) Reagovať 5 11 nahlásiť

Par Iexpertov tu pisalo ako strasne Android preslapuje na mieste...Vidno ake ste ovce keby ste pozerali vcerajsi live Stream z tej jablckarskej konferencie zistili by ste ze to Apple preslapuje na mieste.Proste uz nema co ponuknut.Medzi starym IOS-om a novym je len velmi malo rozdielov dokonca niektore ani vobec nezaujali pritomnych na konferencii.A dokonca Apple predstavil aj nove produkty ktore su uplne rovnake od tych starich a maximalne pridali viac pamate na SSD to je vsetko.Uvidime kde bude Google za par rokov a kde bude Apple... B-]

12.6.2012 10:44 / Richard (zive.sk) 4 3 nahlásiť

No tak daj nejakú úžasnú novinku z dielne Google nech sa poučíme. Napríklad by stačila nejaká funkcia pre Android, ktorej by som večer povedal aby vypol všetko možné včítane widgetov, pretože ráno je ten môj úžasný Samsung VŽDY úplne vybitý. To sa mi s iPhonom nikdy nestalo a ešte aj starý iPhone 3G vydrží po tých rokoch tri dni bez nabíjania.

12.6.2012 11:11 / Jay (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Kua tak som dufal ze spristupnia Siri aj pre iP4, hold marketingove oddelenie asi rozhodlo ze by to bolo nevhodne... Pritom technicky sa to da spravit dokonca aj na starsom 3GS. Ked Siri nespristupnia aj pre iP4, asi budem musiet presedlat na SGS3

12.6.2012 11:31 / 4 0 nahlásiť

JAY a to si myslíš že ta sranda na SGSIII je niečo ako SIRI ??? tak to sa velmi mýliš je to paskvil

12.6.2012 11:41 / Richard (zive.sk) 0 6 nahlásiť

No ja mám SIRI na iPhone 4S. A je to iba na jednu vec. Ukázať niekomu ako to funguje a potom to zase v nastavení vypnúť.

12.6.2012 12:32 / Jay (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Mna skor serie to ze Siri je technicky mozne rozbehat aj na starsich zariadeniach ale z financnych dovodov to neumoznia lebo su nenazrani, hold kto chce mat Siri musi pustit perie a kupit si zariadenie na ktorom mu to velkodusne umoznia spustit, aj ked sa v nicom podstatnom od nepodporovaneho modelu nelisi. Taktiez vsetky tie patentove vojny, patentovanie si vyzoru ultrabooku a podobne

12.6.2012 11:10 / dunčo (zive.sk) 4 2 nahlásiť

ja už niekolko rokov počúvam aký tu bude (aj je) užasný Gooogle OS a kde je ??? kde bude o pár rokov chválite sa aký je android super a čo všetko dokáže,prečo máte skoro všetci WIN ?(česť pár výnimkám) ved je to otvorený OS a nahráte si tam všetko aj upravíte,všetko zoženiete,tak prečo je skoro na NULE?

12.6.2012 11:52 / Ivek (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Ja napríklad nemôžem ísť na iný OS kedže aplikácie ktoreé používam v škole sú len pre windows ... Ale android. Na androide sa dokopy doteraz nič podstatné nemení -ale páči sa mi koľko nových funkcíí dal samsung do galaxy s3. A k tomu úžasnému siry - však to je zbytočnosť len na machrovanie - ale za to tie mapy čo budú v ios 6 tak to už je niečo využiteľné.

17.6.2012 11:05 / servisak (zive.sk) 0 0 nahlásiť

totalne odveci prispevok iOvce ako vzdy, preco mam win na PC? no hadaj preco tam nemam android... :-O

12.6.2012 11:55 / ubx (zive.sk) Reagovať 2 7 nahlásiť

konecne navigacia v mobile. ooo klaniame sa nesmrtelnemu ohryzku, ze po tom, co kedysi vynasiel dotykovy telefon, teraz pren vynasiel aj navigaciu. o rok bude kazdej ovci jasne, ze pred junom 2012 navigacia v mobile neexistovala.

12.6.2012 15:11 / dalid (zive.sk) 0 2 nahlásiť

No, asi ta Apple navigacia nebude az taka dokonala.. Aj ta je nejaka ohryzena... http://navigovat.mobilmania.cz/clanky/jak-vypada-cesko-v... ...

12.6.2012 12:50 / Fefe (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Lost mode - poslať na zariadenie tel. číslo? Veď teraz tam môžem poslať akýkoľvek text.

12.6.2012 13:09 / peter pan (zive.sk) 0 0 nahlásiť

no to trosku odflaknuty popis tu na zive, lost mode zablokuje telefon a jedine co umozni spravit je zavolat na zvolene cislo (ktore mu posles)... vpodsate to je blbost, aj teraz vies zablokovat telefon na dialku, ale toto to spravi vsetko v jednom kroku + umozni zatelefonovat priamo z iphone, teda ak ho najde clovek, co nema telefon/kredit/ochotu, stale sa s tebou moze skontaktovat.

12.6.2012 18:44 / fefe (zive.sk) 0 0 nahlásiť

dik za dovysvetlenie, toto už znie novšie

12.6.2012 13:46 / monocat (zive.sk) Reagovať 0 7 nahlásiť

Mam rad iOS aj Android. Kazdy ma svoje vyhody aj nevyhody. Touto verziou iOS dotahuje niektore funkcie Androidu, ktore chybali. Nevravim ze to je zle, ale na bumb na verziu 6 mi to pride malo. Nic v zlom, ale iOS mi pomaly pride uz stale rovnaky a unaveny, ako kedysi windows mobile. Jeho najvecsia zbran - jednoduchost naucenia sa praci s nim sa zacina obracat proti nemu. Ano, s Androidom sa treba ucit robit o nieco dlhsie, ale akonahle to uzivatel zvladne, otvaraju sa mu sirsie moznosti. A ti co nadavaju na android, skuste par dni pouzivat zariadenie s Android 4. poctivo, s otvorenou myslou a bez predsudkov. Potom sa vyjadrite.

12.6.2012 15:26 / Richard (zive.sk) 6 2 nahlásiť

1. Ovládanie celého OS je horšie, pretože je menej prehľadné. Rôzne widgety, plochy usporiadané všetkými smermi sťažujú ovládanie niekomu kto dané zariadenie drží prvý krát v ruke. To nie je problém pri telefóne (ten predsa nikomu nepožičiavame) ale pri tabletoch áno. Najlepšie ovládanie má Amazon Kindle. . 2. Zariadenia s Androidom sú drahšie. Ak nie sú drahšie tak je hardvér výrazne horší. . 3. iOS je lepšie navrhnutý OS. Nemieša rôzne technológie (Java a C++). Apple nemusel meniť ovládanie. Android menil ovládanie od zariadenia s viacerými HW tlačítkami až po zariadenie bez tlačítok. Tomu sa museli aj prospôsobovať aplikácie. Architektúra iOS aj uprednostňuje vlákno, ktoré sa stará o dotykový displej vďaka čomu sa iOS javí, že má rýchlejšie a presnejšie reakcie. Tiež má iOS lepšie navrhnutý systém notifikácií a spôsob ako fungujú aplikácie na pozadí. Ďalšia výhoda je inApp nákup. . 4. iOS má niektoré funkcie, ktoré užívatelia Androidu vôbec nepoznajú: PhotoStream, iCloud, GameCenter, prepojenie s Twitterom, komunikácia so strateným mobilom a pod. Tiež má lepšiu podporu pre elektronické knižky, hudbu, filmy, univerzitné prednášky, nákup a predplácanie časopisov. . 5. Pre iOS je nie len viac aplikácií ale hlavne sú pre iOS urobené lepšie aplikácie. . Veci, ktoré má lepšie Android: . 1. Widgety. Pri rozumnom používaní to môže byť dobrá vec. . 2. File systém. Je to naozaj rýchlejšie skopírovať si filmy priamo na Android ako ich kopírovať cez iTunes. . Bolo by dobré keby priaznivci Androidu konkrétne písali v čom si myslia, že je Android lepší. Väčšinou napíšu sto príspevkov kde sú iba frázy a nie je tam ani jedna jediná konkrétna vlastnosť.

12.6.2012 15:59 / peter pan (zive.sk) 0 2 nahlásiť

s vacsinou suhlasim, ale ze ios ma lepsie notifikacie??? co je na nich lepsie? ze konecne su? (od verzie c.5) cely lockscreen iphonu je tragedia. (android nemam ani som nikdy nemal, ale viem ze tam je to lepsie) vec ktora mi neuveritelne chybala, moznost vidiet udalosti z kalendara niekde kde mi to bude stale pripominat aby som nezabudol. ano, ked si nastavim pripomienku, tak sa mi zobrazi, ale raz odomknem telefon a uz to neuvidim. WP mi poctivo ukazuje na lockscreene najblizsiu udalost (bez toho ze by tam lietalo vela widgetov alebo to vyzera neprehladne). druha vec co mi neuveritelne chybala na iphone a tak isto bola vyriesitelna iba jailbreakom a platenou aplikaciou, nejaky rozumny speed dial. ios sam favorites, co je akoze pekna vec, ale aj tak dovolat sa zene to bolo minimalne na 4 kliknutia (odblokovat, telefon, favorites, osoba), pricom staci tak jednoducho ako to vedela aplikacia zo sydie, na ploche vytvorim ikonu osoby, ktorej chcem a po kliknuti na nu automaticky volam... proste mam telefon, urceny primarne na telefonovanie ale to paradoxne sa mi na nom robilo najhorsie...

12.6.2012 16:27 / monocat (zive.sk) 0 4 nahlásiť

1. ano, "leraning curve" je strmejsia, ale nie je sa to problem naucit. Moznosti je potom viac. Android tablety su tragedia, uznavam. 2. to som nepochopil, moj galaxy nexus stal 399 eur. Jedine ak myslis ze nema sklo a kov. Hardware vnutri je porovnatelny so 4s. 3. Najlepsi ako najlepsi. Vsetko ma svoje vyhody a nevyhody. Android ma plnohodnotny multitasking. Jo, vecsina ludi to nemusi vyuzit. Ja ho vyuzivam a chybal by mi ak by som ho memal. Stahovanie velkych suborov na pozadi, kludne aj torrent klient... Dam si loadovat subory do hry ktoru stahujem a idem zatial inam.. Na iOS ma vlakno s GUI absolutnu prioritu, vseko ostatne sa pauzne, len aby bolo vykreslovanie plynule. Vyzera to super, nebravim, ja by som ale nemenil. Android 4 urobil ale z hladiska plynulosti dost velke pokroky. 4. na vsetko co si vymenoval su appky. Free appky. Na nakup legalnych veci cez itunes je ios lepsi, ostatne veci sa daju bez problemov poriesit aplikaciami, ktore maju casto sirsiu funkcnost ako iOS systemove apps. 5. Vec nazoru. UI je na iOS jednotnejsie, ale to sa tiez s prichodom Android 4 standardizuje. Mna osobne, ako dlhorocneho uzivatela Androidu nejak zvlast pestrost androidovych user interfaces nerozsusovala. Ale nevravim ze niekoho nemoze. K veciam co ma lepsie android: - vecsie displeje. Ja by som k iPhone velkosti displeja uz nedokazal ist. Nevravim ze to je pre vsetkych, ale aj pre nemalu cast iPone userov bude vecsi diplej na novom iPhone vyslobodenim. Teraz si to nemusite mysliet, ale uvidite. - pestry hardware v roznych cenovych hladinach. Kazdy si moze vybrat podla svojich preferencii a moznosti. Samozrejme si moze vybrat aj zle. A potom tpiet s HTC wildfire alebo Xperiou x8 ;) - multitasking. Pre mna osobne velka vec. - skvele prepojenie s Google sluzbami - konfigurovatelnost, rozne launchery, rozne klavesnice, moznost absolutne pretvorit na svoj obraz Co sa mi na androide nepaci: - nizsia vydrz baterie kvoli velkym displejom a multitaskingu - casto lacnejsie pouzite materialy, kratsie testovanie modelu pred uvedenim na trh v porovnani s apple zariadeniami, a teda chyby objavujuce sa po launchi - update telefonoch na novsie androidy su pomale, pri telefonoch starsich ako rok velmi neiste - slabsie fotaky oproti 4s (s vynimkou One X a par telefonov co idu na trh) Mam galaxy nexus a som spoko. Vybral som si ho pretoze mi vyhovuje viac ako iPhone. Dalsi telefon bude urcite uz len ofic google telefon.

12.6.2012 20:41 / Zaklinac (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ked sme pri multitaskingu, "najpravejsi" (a podla mna aj najlepsi) ho ma Symbian, ale ten je uz akosi "burning platform" ;)

12.6.2012 15:58 / Tomy (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Kde sa dá prosím vás beta oficiálne stiahnúť?

12.6.2012 21:07 / Jozef Remen (zive.sk) 0 0 nahlásiť

beta Ti bez UUID zariadenia naviazaneho na Developer konto bude k nicomu.

12.6.2012 16:34 / Reagovať 3 0 nahlásiť

Zbytočne sa tu hádate o bluetooth - Apple ho nemá plne funkčný je to bohužiaľ fakt, na druhej strane BT je tiež už za zenitom svojim. Posielanie napríklad videa cez BT trvá neskutočne dlho a hnevá ma to. Preto som rád, že nový Galaxy S3 ma NFC a fotky vie poslať obyčajným priložením mobilov k sebe. Ináč ako sa tu v diskusii píše - nič nové iOS6 nepriniesol, väčšinu už Android má a ide skôr o aplikácie než vylepšenie systému.

12.6.2012 17:06 / Busy (zive.sk) 3 0 nahlásiť

S tym NFC zatial nemam skusenosti, ale mozno raz nim bude BT plnohodnotne nahradeny. Aj ked si myslim ze nie celkom - pokial viem NFC je robene tak aby fungovalo na par centimetrov, kdezto BT na par metrov. Teraz mozem urobit to, ze zadam na mobile kopirovanie cez BT, mobil strcim do vacku a mozem sa veselo prechadzat po izbe alebo proste robit ine veci. S NFC to asi toto nebude mozne. Ale ved uvidime :)

12.6.2012 17:13 / ubx (zive.sk) 0 6 nahlásiť

chlapi, nemyslite si dufam, ze cez NFC sa posielaju samotne data (subory a tak)? ak ano, iPhone je pre vas to prave :-(

12.6.2012 17:05 / JaroB (zive.sk) Reagovať 3 5 nahlásiť

http://navigovat.mobilmania.cz/clanky/jak-vypada-cesko-v... ... TENTO ČLÁNOK SI PREČITAJTE iOvce aby ste pochopili, Váš iZázrak nieje vôbec najlepší a tobôž nie dokonalý... :-D:-D:-D

13.6.2012 09:23 / peter pan (zive.sk) 2 4 nahlásiť

jedina ovca si tu ty, co ma zahadne nutkanie behat po diskusiach o produktoch ktore ta vobec nezaujimaju a vypisovat blbosti... neviem si predstavit dovod ktory by ma prinutil ist pod clanok o androide, ktory nemam a ani nikdy mat nebudem a pisat tam aky su ludia co si to kupuju sprosti a nadavat im a smiat sa... asi preto ze som dusevne v poriadku... ukaz mi niekoho kto napriklad v tejto diskusii pisal ze iphone je dokonaly a najlepsi... nikto to nenapisal ale to ti nezabranilo ponadavat si na tych ludi ze to tvrdia... a nakoniec, vytiahnut prve dojmy z aplikacie, ktora je v rannej betaverzii a o ktorej vyvojari napisali ze este nie je finalna bude sa menit, fakt si teraz dostal kazdeho majitela iphonu, predpokladam ze kazdy kto vlastni iphone a precital si tento tvoj prispevok ho teraz predava a kupuje si android. ja by som to tiez spravil keby ze mam iphone. naschval by som skontroloval bazos, stavim sa ze inzeraty "predam iphone" sa znasobili niekolkokrat vcera podvecer, ako si zacali ludia citat tvoj prispevok...

13.6.2012 10:39 / rr (zive.sk) 2 0 nahlásiť

asi si doteraz zil s nazorom ze je ... gratulujem. ty to zistujes z clankov a ja to viem z praxe ..

12.6.2012 21:57 / bree (zive.sk) Reagovať 1 1 nahlásiť

Hned mam lepsiu naladu pri tychto papierovackach. Najprv Pr 1.2 na N9, teraz bude iOs 6 na 4S, pred mesiacom som dal update na 12.04 Ubuntu a uz sa tesim na nove Macbooky.

13.6.2012 00:15 / crash (zive.sk) Reagovať 1 3 nahlásiť

uu ha to je sklamanie ( nedostanem iOS6)..... ipad1 stale od konkurencie neprekonane zariadenie a konci podpora .... hmmm ale u nas doma to nikto netusi a bitka medzi detmi o toto zariadneie tato sprava asi nejako neovplyvni ... :))) ..... obcas im tu placku inak slohnem na dlhsi navigacny let ..... ale kolaps domacnosti kvoli tomu nenastane ... i ked spoza kuta sledujem manzelku ako operativne pouziva ten ipad ..... netbook po kupe tohoto zariadenia zapadol nejako prachom .. kto vie preco .....

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.