Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

Paušálne pokuty pri viazanosti zrejme skončili

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.80.120.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
99 príspevkov
12.6.2012 17:57 / prehistoric (zive.sk) Reagovať 4 18 nahlásiť

rozumiem tomu správne? ak zákazník nedodrží viazanosť tak doplatí rozdiel medzi "dotovanou" cenou telefonu a trhovou cenou v čase nákupu alebo trhovou cenou v čase ukončenia viazanosti? orange neozhladňuje prípadné navýšenie poplatku za paušál za mesiace viazanosti až po ukončenie zo strany zákazníka keďže paušály s telefónom boli drahšie ako bez neho? takto to totiž vychádza z takejto interpretácie : V súčasnosti je zakazník povinný v prípade predčasného zrušenia viazanosti len doplatiť rozdiel medzi trhovou a akciovou cenou telefónu.

12.6.2012 18:16 / . (zive.sk) 0 11 nahlásiť

v dodatku mas obe sumy uvedene(trhova je ta kolko stal telefon v plnej sume ked si si ho kupoval a akciova kolko si v case podpisania dodatku za telefon zaplatil) a pokuta je ich rozdiel...

12.6.2012 19:24 / Fér (zive.sk) 24 20 nahlásiť

treba utekať do O2, tam žiadne zmluvné pokuty nedávajú

12.6.2012 20:25 / SI blbec (zive.sk) 13 22 nahlásiť

Jasne asi citas clanky s neporozumenim .. v O2 nie su zaidne pokuty??? keby neboli ziadne tak si beriem telefon kazdy 3 ti den moj krasny len si chod zrusit pausal ktory si si zobral s MT a ked nezaplatis ani halier tak tu vypisuj piii.oviny.. milujem typkov jak ty a trepu blbosti lebo su naivny maju len jednu vidinu .. aloha O2

12.6.2012 20:43 / pfff (zive.sk) 15 3 nahlásiť

v OSk máš mastné pokuty aj keď neberieš akciový mobil, zaviažeš sa im platiť 25€ mesačne bez DPH či prevoláš alebo nie, ako bonus ti k tomu dajú 6 mesačnú automaticky obnovovanú viazanosť (napr. po 9 mesiacoch nemôžeš skončiť len tak, musíš čakať kým ti ubehne už 2há viazanosť, ktorá sa opäť predĺži o ďalších a ďaľších 6 mesiacov) - to je o2 moja firma podobný, až totožný program ponúka orange bez viazanosti a po súčte faktúr dajú aj keď z lacnejších, ale mobil za 1€ a viac

12.6.2012 20:50 / laik (zive.sk) 3 1 nahlásiť

rozum mi povie ak uz mam platit za neico co som viazany taks i k tomu beriem asi aj MT nech to vyuzivam aj s priadnou hodnotou nie bezn nej ... a pokial by bol program drahsi s Mt tak si dam trochu menej a vyuzivam pausal s rozvahou .. a nie pisem ze platim tolko a tolko .. nakoniec aj tak len spotrebitel drzi telefon v ruke .. takze sam vie kolko vola aky ma program a na co ho moze vyuzit taks i to aj tak prisposobim ..

12.6.2012 22:14 / Peter (zive.sk) 0 24 nahlásiť

T-Mobile - Telekom mi na zmluvu dal zmluvnu pokutu za "predčasné ukončenie viazanosti" . Bral som si zvýhodnený paušál - BEZ TELEFÓNU !!! Na moju otázku predajcovi , prečo je v dodatku zmluvná pokuta, ked ja si neberiem nijaký telefón, len sa upisujem na 2 roky na paušál, iba pokrčil plecami. Toto je v poriadku????

12.6.2012 22:32 / jozef (zive.sk) 0 1 nahlásiť

V t-mobile to maju ine to musim uznat absolutne tam nechapem kedy tam vlastne konci viazanost ani tu ich vypovednu lehotu... a co sa tyka toho ze ti to predajca len pokrcil plecami moj nazor je... Kedze sa upisujes na urcitu dobu mqs to za nejaku zvyhodnenu sumu resp.viac minut tak z toho dovodu aby si udrzali zakanika... Stale zmluvna pokuta musi byt nejaka stanovena ak to je viazanost. A po dalsie ak ti to jevedel predajca povedat tak ti to bud mal peezistit alebo aj ked nerad zistit sam na zak. linke

13.6.2012 12:56 / mental.disease (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Pravdepodobne si dostal benefit miesto telefonu. Napr. -50%, -70% z ceny paušálu, alebo balíky služieb naviac. Takže ak ti dali zlavu, chceli aby si to využíval 2 roky. Preto tá zmluvná pokuta. Ale je to iba moja domienka. Nepoznám podrobnosti toho paušálu..

13.6.2012 13:23 / karel (zive.sk) 1 7 nahlásiť

pri zmluve o pripojení nemáš žiadne zmluvné pokuty, preto si treba dať paušál Fér a nemusíš sa báť žiadnych zmluvných pokút. platíš iba to čo pretelefonuješ. problém je, keď ku zmluve o pripojení podpisuješ dodatky. iba blbci podpisujú dodkatky k zmluve o pripojení. Seriózneho mobilného operátora poznáte podľa toho, že vám netlačí dodatok ku zmluve o pripojení.

13.6.2012 18:05 / Peter (zive.sk) 2 16 nahlásiť

samozrejme, dostal som percentuálnu zlavu na paušál, nakoľko som si nebral telefón. Moja otázka ale smerovala inde: tzv zmluvné pokuty naši operátori odôvodnujú poskytnutím zlavneného telefónu oproti bežnej cene telefónu.Ako chcú odôvodňovať "pokutu" ak sa rozhodnem prestať využívať ich služby ( samozrejme všetky účty poctivo platím). Domnievam sa, že ak by som chcel ukončiť tento paušál pred skončením 2 ročnej viazanosti, súd by takisto musel rozhodnúť, že Telekom porušuje zákon a neodôvodnene si dáva do dodatku " zmluvnú pokutu". Za čo vôbec Telekom uvádza túto "zmluvnú pokutu"? Za to že platím riadne všetky faktúry a využívam ich služby? Aké dotovanie Telekomu vzniklo so súvisom môjho pak by mi dali nejaký hardware, modem, telefón za euro a ja by som po pol roku chcel preušiť využívanie ich služieb, je jasné že im vznikne škoda. Ja ale od Telekomu žiadnu dotácu na nič neberiem, naopak, platím im, a to nemalé peniaze mesačne... myslím, že by bolo našase dať daľšiu žalobu aby sa naši operátori spamätali a nerobili si so zákaznikmi, čo chcú.

14.6.2012 16:05 / fantomas (zive.sk) 2 2 nahlásiť

porusujes zmluvu, podla ktorej budez dva roky platit za sluzby danej firmy a na oplatku dostanes zadarmo HW alebo nizsiu cenu. Pokuta vyjadruje vysku skody ktoru im sposobis tym, ze zmluvu nedodrzis - cenu HW alebo usly zisk. Zrejme ju mali prehnane vysoku.

14.6.2012 16:24 / Peter (zive.sk) 1 8 nahlásiť

Mesačná suma ktorú platím za paušál nie je stratová pre telekom. Alebo si snád niekto myslí, že platím napr 20 euro / mesačne za paušál a telekom každý mesiac je stratový za počet minút ktoré mi poskytol? Ergo, že mi predávajú produkt, na ktorom sú každý mesiac v strate? samozrejme nie.. zarábajú na mne... prečo potom na dodatku figuruje pokuta 6000 korún? za aké dotovanie? za zisk, ktorý na mne mesiac čo mesiac majú? Argumentácia ušlým ziskom neobstojí, je to postavené na hlavu. To by som aj ja mohol ako podnikateľ si vymyslieť že budem predávať službu xy za dvojnásobok ceny, hoci viem, že aj pri polke budem poriadne v zisku. Niekomu ju predám za tento dvojnásobok ( a poriadne si namastím kapsu - o čom svedčia miliardové zisky ročne) , a niekomu za polku, s menším, ale stále so ziskom. Chcieť nejakú "pokutu" je absolútne scestné, u mna neprichádza k nijakej strate, nedávam zákazníkovi nijaký hardware, ktorý som kúpil a dávamho lacnejšie za nejaké viazanie. Naopak, zákazník mi okamžite po uzatvorení zmluvy vytvára zisk, nie stratu.

21.6.2013 07:13 / j.k. (zive.sk) 0 0 nahlásiť

zmluvná pokuta je neprijateľná zmluvná podmienka. Pre posúdenie neprijateľnosti zmluvnej podmienky je rozhodujúce, že podmienka je objektívne spôsobilá poškodiť spotrebiteľa a nie je rozhodujúca vôľa zmluvných strán. Súd je povinný z úradnej povinnosti prihliadať na neprijateľné zmluvné podmienky (absolútne neplatné dojednania) spotrebiteľských zmlúv, o to viac, že nemôže spotrebiteľovi poskytnúť poučenie o hmotnom práve. Pokiaľ by súd vyhovel žalobe na zaplatenie zmluvnej pokuty, nielenže by porušil zákon, princípy súkromného práva (princíp proporcionality), ale došlo by aj k porušeniu záväzkov Slovenskej republiky vyplývajúcich z členstva v Európskej únii. Publikované v článku: Zmluvná pokuta telekomunikačných operátorov je zo zákona neprijateľná zmluvná podmienka | Miroslav Antoňak Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Share Alike Follow us: @miroantonak on Twitter | miro.antonak on Facebook

13.6.2012 15:01 / jem to co som (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Pokial si beries pausal bez telefonu tak dostavas pravdepodobne lepsie ceny za telefonovanie teda ti ponukaju nieco co mozes vyuzivat len pri viazanosti. Ak ti nejaka firma ponuka vyhodnejsie podmienky pri viazanom programe nez pre ne-viazanom tak logicky si svoju investiciu chrania a preto tam ta zmluvna pokuta logicka je. Skor je nelogicke sa viazat bez toho aby som si bral aj telefon to uz by tie vyhody pri viazanosti museli byt riadne velke aby som sa rozhodal viazat sa bez toho aby som bral telefon. Ja som nastastie nikdy nepotreboval vyuzivat podobny nezmysel radsej som si vzdy nasetril na telefon nez ho preplacat pausalom ktory aj tak nevyuzijem.

13.6.2012 15:44 / RastislavJ (zive.sk) 1 2 nahlásiť

Len nie vždy sa dal akciový program zobrať bez akciového mobilu

14.6.2012 18:26 / Pepe (zive.sk) 0 2 nahlásiť

no ono je to ťažko mne napr. Orange ponukol z retenčného odd. net optiku za 11,99 € a k tomu zmluvná pokuta 130 €, ak to zruším počas 2 rokov, zariadenie som už mal splatené v predchádzajúcom období, mna to pri podpisovaní dodatku tiež nas.ralo pretože si takto akože nahrádzajú sumu cca 4,50 € čo som dostal zľavu ak ostanem. Na buduce to podpíšem len bez zmluvnej pokuty ak nie poviem im dovi, dopo :-P

13.6.2012 21:03 / axel06 (zive.sk) 0 1 nahlásiť

http://axel.blog.mobilmania.azet.sk/...

15.7.2012 14:59 / barca (zive.sk) 2 3 nahlásiť

V O2 pracujem,a O2 moja firma je len pre živnostníkov a tam sa zaväzuješ,máš aj rámcovú zmluvu,inak viazanosť nemáš nikde inde okrem mojej firmi,ktorá ale nie je určená pre rezidentných zákazníkov,a tým že si napr zobereš O2 paušál nezaväzuješ sa,jediná podmienka je: pokiaľ si zobereš MT a využiješ bonus na jeho nákup,musíš 18 mesiacov využívať,pokiaľ chceš ukončiť predčasne,zaplatíš len ten rozdiel,ktorý ti O2 dal-teda ten bonus,napr skončíš 15 mesiaci ,tak zaplatíš zvyšok bonusu v 16,17,18,ak si MT nezobereš,neplatíš nič za ukončenie,len podáš výpoveď....inak nemáš NIKDE viazanosť,môžeš prejsť kedykoľvek k inému operátorovi a nemusíš ako v Telecome platiť min. 280 euro zmluv.pokutu,a pokiaľ chceš preniesť TČ nebudeš platiť ako u iných operátorov len za to,že chceš prejsť k inému,v tom je O2 skvelé,žiadna viazanosť,ak chceš skončiť,skončíš....

27.9.2012 21:31 / Roman (zive.sk) 1 4 nahlásiť

:-)) O2 Moja Firma 3x AUTOMATICKY ! ! ! predlzuje dobu viazanosti ak sa presne v den cca 1.5 mesiaca pred koncom viazanosti nepridete odhlasit ! ! ! inak aj bez Mobilneho Telefonu Vam naparia pri neplneni podmienok zmluvnu pokutu cca 420 EUR ... bacha na to... :-O

15.11.2012 09:19 / Peter (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Nemáš pravdu v tom,že ako bonus ti pridajú automaticky sa predlžujúcu viazanosť.Ja mám ten paušál a v predajni sa ma pítala,či chcem aby sa mi po skončení viazanosti automaticky predĺžila a na koľko.Takže je tam možnosť výberu.Ja som si nedal predlžovanie viazanosti.

12.6.2012 18:25 / marekb14 (zive.sk) Reagovať 16 31 nahlásiť

nezamestnanému synovi po zrušení zmluvy - nemal na to, dali pokutu 800 € a ja som to zaplatil HNUS, nikdy 02 a môžu si písať čo chcú ! Zlodeji a okrádači !

12.6.2012 18:58 / Mirexx (zive.sk) 5 13 nahlásiť

Nemal si to zaplatit, súd by si vyhral, pokuta ne neoprávnená, tak ako aj pokuty čo dávala SOZA sú a boli neoprávnené.-

12.6.2012 19:16 / pfff (zive.sk) 6 31 nahlásiť

po bitke ktorú vyhral niekto iný, je každý generál ale súd stojí peniaze a čas + zastrašovanie zo strany operátorov + divno fungujúce exekúcie, exekútori ktorí exekuuju aj cudzí majetok, aj nad hodnotu, z mnohých pre pár eur urobili žobrákov a kým vyhráš súd, skapeš od hladu, lebo aj účty ti zablokujú ale kto nevie ako to funguje, ten môže napísať - "Nemal si to zaplatit, súd by si vyhral, pokuta ne neoprávnená,"

12.6.2012 19:00 / @@@ (zive.sk) 0 22 nahlásiť

800EUR? to pouzival akciovy MOKYS, alebo co? :-O

12.6.2012 19:29 / Peto (zive.sk) 3 12 nahlásiť

KLUD!! Na akciovu Nokiuu C2-06 v T-Mobile je zmluvna pokuta 350€ pri Programe40, telefon novy stoji 90€, pausal 5€ mesacne.. za 2roky stoji pausal 120€, a pokuta je v zmluve 350€.. Takze klud, pri takom Androidovom smartfone je zmluvna pokuta z minulosti urcite aj 800€.. Inak len dodam, ze keby daval operator take zmluvne pokuty kolko stoji mobil, ludia by rusili zmluvy ako safrann.. Zaplatim 6mesiacov 5€ za Program40, konkurencia ponukne vyhodnejsi pausal, zaplatim 90€ pokutu za Nokiua C2-06 ktora ma stala 1€ a som volny.. Preto maju take pokuty, aby si zakaznik dobre premyslel, ze sa mu oplati dat SIMku do suflika, nevolat z nej a dokopy zaplati menej nez je pokuta....

12.6.2012 20:12 / Chupacabras (zive.sk) 0 6 nahlásiť

No a? Čo je zlé na to, čo si popísal? Prečo by to nemalo fungovať tak, že vyplatíš tých 90 euro? To mi pripadá ako primeraná suma, za to čo si popísal. 350 euro je úplne neadekvátne.

13.6.2012 09:40 / 1234abcd (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Aj 90 je vela. Viazanost je tam predsa nato, aby sa predrazenym pausalom dotacia splatila. Kazdym zaplatenim pausalu sa znizuje dlh za dotovany mobil.

12.6.2012 19:13 / pfff (zive.sk) 13 8 nahlásiť

k o2sk, k programu O2 Moja Firma od mojej známej upravili si všeobecné zmluvné podmienky a len tak bez upozornenia obmedzili služby (zmenili na O2 Fér) a zaúčtovali zmluvnú 1000 EURovú pokutu za zneužívanie služby to zneužívanie údajne bolo že prevolala 2-2500 minút, ale väčšina bola do zahraničia, keďže tam má obch. partnerov, platila za roaming a pod, mesačne za jedno číslo 80-100€... napriek tomu pokuta, zmena na o2fér, vyhrážky exekúciou + 6mesačná viazanosť ktorú ako neskôr zistila, má automaticky opakovanú (po 6mesiacoch nie je neviazaná ale zas má novú 6mes. viazanosť) - na to ju predajca neupozornil, vraj k tomu stačí zašktrnúť nejaké políčko na zmluve pokutu zaplatila, o2moja firma obnovili, teraz ešte 3 mesiace a pokúsi sa preniesť číslo späť do orange (z ktorého odišla pre ignoráciu jej požiadaviek, aby miesto hovorov do ČR jej dali hovory do inej EU krajiny, čo bolo údajne pre nich nemožné,3x volala nik jej nevolal späť aby 3-4 mesiace na to dali všetkým volania po celej EÚ...) kuvy sú to a teraz môže mať flat do celého sveta za menej ako 55eur, eu za 42eur ale keď chcela platiť aj viac len za jednu krajinu, ani bohovi! keď si človek spätne spočíta koľko ešte nedávno platil, čo za to dostal, ako sa k nemu ešte chovali... preto som nadšený z easy free, time = kredit! v najhoršom mi môžu vrátiť neminutý kredit, žiadne zmluv.pokuty, exekúcie a pod.

12.6.2012 19:49 / Peto (zive.sk) 1 12 nahlásiť

A bude jej stacit tych 250cisel??? Na to by som sa inak velmi rad pozrel, ci takto o2 skutocne postupuje... a co vlastne povazovali za zneuzitie sluzby.. V OR mas zadara 250cisel, potom platis.. Ak takto vola do zahranicia a na vela cisel aby jej neprisla FA na 3500€ :D Pretoze ak O2 skutocne uctovalo zmluvnu pokutu za zneuzitie, pochybujem ze volala na 200cisel.. INak rad by som videl papierove vyrozumenie za co to vlastne O2 uctovalo, lebo tomu nejak neverim,,

12.6.2012 20:00 / pfff (zive.sk) 11 6 nahlásiť

nie je sekreárka, ani operátorka telemarketingovej firmy ale ako vidím, mnohí najmä tu na mm.sk diskusiách su chorí z lmitu 250 rôznych čísel mesačne najviac tí, čo neplatia viac ako 10€ za mobil v čom majú aj data balík a sms 250/30 = 8,3 + 8,3 nových čísel každý jeden deň aby dosiahla limit 250 rôznych čísel mesačne ale podľa teba veta "keďže tam má obch. partnerov," asi znamená že každý jeden deň si náhodne vyberie zo zoznamu pár desiatok čísel v zahraničí a vyvoláva im

12.6.2012 20:14 / Peto (zive.sk) 2 11 nahlásiť

+8,3 NOVYCH? akych novych? :D ved ma aj starych obch. partnerov nie? Ked ma 200cisel a zavola 60novym tym 10tim uz plati. Podla mna je to dost obmedzujuce.. Samozrejme, ja to mam na salame. Volam len v SR, mam PS5 za 30€ a staci mi to na vsetko (starsiu verziu 80min 400sms net a volne vecer TM a TCOM), ale keby som bol taky podnikatel a potreboval volat do zahranicia urcite nebudem volat rovnakym ludom, potom by ma tych 250cisel dost hnevalo, najma ked nepride SMS ze prekrocili ste 250cisel a odteraz platite a pride mi 2000€ ucet nie.. Tak kus premyslaj. Podnikatel potrebuje volnost a nie este neprehladnejsiu ponuku,... Inak nedalo mi a cez ludi ktori su dost vysoko v O2 zistujem co je pravdy na tom co si napisal a kde je hacik :)) Pretoze tomu neverim, ze clovek co si da MF a zavola 150ludom aj do zahranicia porusil podmienky.. Neboj sa, presne Ti napisem preco tu pokutu platila, len vydrz.. :)) Myslim ze to vies aj Ty aj ona...

12.6.2012 20:27 / pfff (zive.sk) 9 5 nahlásiť

250 rôznych čísel mesačne, čomu nerozumieš? či ty každý mesiac obvoláš všetkých čo máš v zozname a pridáš k tomu ešte niekoľkodesiatok nových a v decembri obvolávaš už 1500 a viac čísel?

12.6.2012 20:47 / Peto (zive.sk) 2 10 nahlásiť

Pocuj... pokial viem tak JA, a nejaka podnikatelka ktora ma obch. partnerov v zahranici je obrovsky rozdiel. Mne staci mesacne 40-50cisel mesacne urcite, ale keby som mal obch. partnerov tak neviem ci by mi stacilo 300. Ak nieco predava tak aj 500-1000 je malo. Takze bud si vymyslas a len ociernujes O2 alebo urcite nevolala na 200cisel ale ovela viac ked jej nauctovali pokutu. Zaujima ma to dost, takze uz to zistujem od vyssie postavenych ludi v O2... Ze z akeho dovodu a preco by pri Mojej firme uctovali pokutu... :)

12.6.2012 21:39 / pfff (zive.sk) 10 2 nahlásiť

"takze uz to zistujem od vyssie postavenych ludi v O2" nabudúce nepriznávaj tak okato že ty a prehistoric ste tu nasadení o2 guruovia ktorí každého nespokojného s o2sk majú zosmiešňovať a urážať, ohovárať konkurenciu hlavne že "Mne staci mesacne 40-50cisel mesacne urcite, ale keby som mal obch. partnerov tak neviem ci by mi stacilo 300. " ale už v 2 či tretej diskusií ti je 250 rôznych čísel mesačne málo

12.6.2012 21:44 / prehistoric (zive.sk) 1 9 nahlásiť

a máš aj iné príznaky ? či toto je jediný ?

13.6.2012 02:01 / citron (zive.sk) 7 2 nahlásiť

prvych 250 jedinecnych cisel na ktore volas stale zadarmo! ak prideu nejake nove cisla po tom 250tom tak to platis tie zo zoznamu prvych 250 nie! a to kazde fakturacne obdobie sa ten zoznam aktualizuje... ustredne a otravujuce firmicky nevyziadanymi primitivnymi ponukami si zakladajte na O2 a nezasierajte nimi orange!

12.6.2012 20:16 / Chupacabras (zive.sk) 0 10 nahlásiť

Peto chcel asi iba povedať, že sú to jednostranné informácie. Nedá sa z toho urobiť žiaden záver, ktorý sa pokúšaš naznačiť.

12.6.2012 20:31 / Obcan (zive.sk) 8 8 nahlásiť

nebude jej stacit 250 cisel???? ludia vy nie ste normlani vy tu riesite ciste hovadiny abslutne .. ked chcela voalt do inej krajiny asi chcela volat na jedno cislo koli niekomu kto tam je :).. a dotycny ma urcite 250 cisel.. :d apropo skus si ty pozriet za posledny mesiac kolko cisiel si volal ked si taky zbehly podnikatel kotry zhana vsetko aby jeho firma fungovala tak mu staci 100 aj to vela ... amater

12.6.2012 20:46 / pfff (zive.sk) 8 3 nahlásiť

asi tak

12.6.2012 20:50 / Peto (zive.sk) 1 11 nahlásiť

Si si isty? "ked chcela voalt do inej krajiny asi chcela volat na jedno cislo koli niekomu kto tam je :)." Precital si si vobec clanok alebo len hadzes slova??? "to zneužívanie údajne bolo že prevolala 2-2500 minút, ale väčšina bola do zahraničia, keďže tam má obch. partnerov" Na jedno cislo?? :))) Podnikatelka s ICOm si kvoli jednej osobe v zahranici da Moja firma? Tak neviem kto je a kto nieje normalny.. Reagujem na to co pise. Jasne ze mne 250cisel staci, no pochybujem ze osoba o ktorej pise (ak nieje fiktivna) zavolala na 80cisel a platila 1000€ pokutu za zneuzitie. Kus premyslaj obcan predtym nez nieco napises..

13.6.2012 13:22 / mental.disease (zive.sk) 0 4 nahlásiť

sorry, ale ako môžeš vydedukovať z počtu prevolaných minút, na kolko tel. čísel volala? ak by volala na 50 čísel po 60 minút = 3000 min. a nie všetky (z 2-2500) boli do zahraničia. ako som pochopil bolo to v čase ked volania boli len do šiestich krajín, nie ako teraz celá EU. Jestli tu nebude nejaký zádrhel..

12.6.2012 20:23 / prehistoric (zive.sk) 1 9 nahlásiť

vyliala si srdiečko? bude ti stačiť veta: moja firma je dostupná len s viazanosťou? dokážeš ju pochopiť? alebo potrebuješ k tomu výklad na 10 strán formátu A4 10 bodové písmo ?

12.6.2012 20:31 / pfff (zive.sk) 8 4 nahlásiť

áno mojko, vyliala si srdiečko 6 mesačná viazanosť v O2Sk znamená nekonečnú viazanosť, nekonečnú povinnosť platiť minimálne plnenie a ak to chceš ukončiť, musíš striehnuť ako jastrab aby si sa trafil po x rokoch do termínu kedy ti končí jedna a automaticky začína druhá, lebo tá len 6 mesačná viazanosť je automaticky obnovovaná či chceš alebo nie samozrejme, ak nechceš, zaplať niekoľkosto eurovú pokutu aj keď si mal už niekoľko 6 mesačných viazaností a H-O-V-N-O dostal, ani ten mobil za 9,90€ ti lacnejšie nedajú

12.6.2012 20:35 / prehistoric (zive.sk) 0 14 nahlásiť

keďže moja firma je dostupná len s viazanosťou nič nemusíš striehnuť. stačí dať výpoveď k termínu ukončenia viazanosti. toto je úplne štandardný postup u každého operátora. ukľudni sa. daj si čajík.

12.6.2012 20:38 / pfff (zive.sk) 10 4 nahlásiť

dík za čajíček ty každý operátor orange rovnaký program do 55€ ponúka absolútne bez viazanosti, faktúry ti spočíta a podľa ich výšky ti dá mobil za 1 a viac eur podľa útraty a hocikedy môžeš odísť nik sa ti nevyhráža ktorý iný mobilný operátor má automatické obnovovanie "len" 6 mesačnej viazanosti, t.j. nikdy nemožné vypovedať zmluvu len tak aj keď pôvodná 6mes. viazanosť vypršala pred rokmi?

12.6.2012 20:59 / prehistoric (zive.sk) 3 12 nahlásiť

zabudla doma čočky keď podpisovala zmluvu ? alebo čo by bolo ešte horšie bola vôbec spôsobilá na právne úkony ? pozdravujem tvoju priateľku podnikateľku. odkáž jej že sa mýli ak si myslí že celý svet je zlý a ona a ty ste jediní dobrí na tomto svete. čím skôr si to osvojí tým lepšie sa vám bude dýchať.

12.6.2012 21:03 / Peto (zive.sk) 2 8 nahlásiť

Hh :D tak nejak.. a este by ma zaujimalo ako by sa zachoval Orange nech skusi podobnu prevadzku aby nebola prekvapena :D

13.6.2012 08:46 / Matúš (zive.sk) 0 7 nahlásiť

Hodne klameš. 1. Sám som bol zákazníkom Orange dlhé roky, mal som aj obchodného zástupcu (sme firma s cca. 10 SIM kartami). Predtým, než som odišiel do O2 na program O2 Moja firma, žiadal som tohto zástupcu nech mi dajú nejakú porovnateľnú ponuku a nič také mi neboli schopní ponúknuť. Inak po prechode platíme asi 40% pôvodných nákladov. 2. Viazanosť rámcovej zmluvy sa síce predlžuje automaticky, ak ju nevypovieš, ale je tam limit, tuším maximálne 3 roky, potom už automatické predĺženie nie je možné a musí dojsť k explicitnému písomnému predĺženiu. Navyše to automatické predlžovanie je pokiaľ viem dobrovoľné a každý kto tú rámcovú zmluvu podpisuje, si môže vybrať, či sa má alebo nemá automaticky predlžovať.

13.6.2012 22:33 / pfff (zive.sk) 1 1 nahlásiť

:-D:-D:-D "Hodne klameš." a v čom mojko?

27.9.2012 22:04 / Roman (zive.sk) 0 2 nahlásiť

:-O 1. Vsetci maju rovnake pausaly = uplne nanic... pred 4 rokmi mali toto iste a je jedno ci si ho vyskladas alebo prevolas vela a zaplatis malo v konecnom dosledku mas aj tak mesacne cca 30-50eur cest vinimkam pod 30eur s ktorymi sa nikam nedovolas. 2.Nemozes si vybrat nic ako AUTOMATICKY / MANUALNE predlzeni, kde si na tuto kofotinu prisiel? Je to proste automaticky kapis? Mam to a viem o com hovorim. A opakujem sa, nikto sa ta nespyta ci je tvoj stav este stale "Zivnostnik" alebo nie. Prosto povedane mame ta v pazi, predlzime a ty plať. Nic nie je nemozne... Na Slovensku...

12.6.2012 20:35 / pfff (zive.sk) 8 6 nahlásiť

a aby si mojko nemusel písať 10 strán A4 s 10b písmom, orange rovnaký program do 55€ ponúka absolútne bez viazanosti, faktúry ti spočíta a podľa ich výšky ti dá mobil za 1 a viac eur podľa útraty a hocikedy môžeš odísť nik sa ti nevyhráža o2sk predsajlen niečo dá, sms o zmeškaných hovoroch počas vašej nedostupnosti pri plne nabitom a zapnutom mobile položenom pred vami v stojane na stole a volajúcemu signál nedostupnosti

12.6.2012 20:47 / prehistoric (zive.sk) 3 8 nahlásiť

jasne. ešte daj tú o otrasnej kvalite hlasu a potom o červenej čiapočke a budeme s otrepanými blbosťami ktorým už nikto neverí na dnes komplet.

12.6.2012 21:34 / pfff (zive.sk) 10 1 nahlásiť

zaujímavé že vždy ste tu debílkovia dvaja. ty a busy alebo ty a Peto

12.6.2012 21:46 / prehistoric (zive.sk) 2 9 nahlásiť

aké prízemné. ale čo čakať od pfff ? len takúto prezentáciu. postpuberta?

13.6.2012 10:12 / 0 0 nahlásiť

Este stale sa k tym peniazom mozes dostat len musis zazalovat, ak sud rozhodne(co zrejme rozhodne lebo takzch rozsudkov uz je viac) ze je to ustanovenie neplatne, tak je to bezdovodne obohatenie operatora.

2.9.2012 21:12 / Mato (zive.sk) 0 0 nahlásiť

nehadz flintu do zita...pride aj na to ze spotrebitelia ktori taketo zmluvne pokuty zaplatili, budu moct ich pytat spat..na margo drahych sudov: 1. spotrebitel je v konaniach pred sudom oslobodeny od akychkolvek poplatkov a po 2. odmena advokatovi je iba 1/13 z toho co by si mal platit ak by si nebol spotrebitel..to uz neplati ak spor vyhras, v tom pripade by O2 museli zaplatit tvojho advokata v plnej vyske

12.6.2012 18:58 / pfff (zive.sk) Reagovať 3 3 nahlásiť

SUPER! konečne niekto kto len netáral po fórach ale riešil to! díky! :) k orange: Dodatok k Zmluve o poskytovaní ver. služieb na poskytovanie služby Internet na doma DSL 2.13 "V prípade porušenia niektorej z povinností Účasníka" ... "je Účastník povinný uhradiť podniku zmluvnú pokuty vo výške 280,00 EUR" 2.18 ak sa nevráti prenajaté zariadenie ... je povinný uhradiť Podniku zmluvnú pokutu vo výške 30,00 EUR zmluva z mája 2012, som unavený, budem musieť prečítať článok neskôr, ale zaregistroval som v ňom niečo také že od min. roku také pokuty nemajú. ak ide o niečo iné, ako mám ja v zmluve, tak potom ... :-/ DSL 12EUR mesačne, viazanosť 24 mesiacov = 288EUR, pokuta 280 EUR aj keby šlo len o jeden deň zariadenie cena do 24EUR, pokuta 30EUR aj keď človek zaplatil 24x 0,99EUR nájomné, ale po ukončení viazanosti ho nevrátil, či niečo bude chýbať (stačí LAN kábel, škatuľa), keď ho odmietnú prevziať alebo ho vrátil po stanovenej lehote 15dní... + obe pokuty podľa zmluvy môžu žiadať súčasne + "Účasník je zároveň povinný uhradiť Podniku náhradu škody, ktorej výška presahuje výšku dohodnutej zmluvnej pokuty. " podpísal som, s netom som spokojný, mať možnosť výberu, nepodpísal by som, dokonca sa mi nepáčili ani pasáže kde som im dal súhlas že nadiaľku môžu ovládať prenajaté zariadenie a pod. tak ak im niekto zatrhne úsmev... super! ďakujem! :-)

12.6.2012 21:24 / jozef (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Pises o tom aku mas zmluvni pokutu ale na druhej strane... polz si otazku vyuzivas ten internet ? myslis si ze je to vela za neobmedzeny internet ? pokial si v dobrom pokryti liniek tak by ti aj mal ist rychlo (kedze je to len maximalne teoreticka dosiahnutelna rychlost) je to pripojenie stabilnejsie ako mobilne ? pokial si na tieto otazky odpvies ako normalny clovek s rozumom tak zistis ze ti netreba rusit ziadnu zmluvu ani viazanost a nemas ani ziadnu zmluvnu pokutu ani nic poprpade este o dva roky ppdpises novu viazanost ledze budes spokojny s prpojenim ;-)

12.6.2012 21:34 / pfff (zive.sk) 6 1 nahlásiť

koľko vás tu je? či len iný nick?

27.9.2012 22:18 / Roman (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Podla "Suhlasov" cca 5 + kazdy ma sem tam naladu a resetne si modem aspon 1x, pripadne pristupuje aj z mobilu. tj. 5+5=10 "Suhlasov" cca Pravdepodobne zamestnanci operatora ktori brania cest zamestnavatela a nevidia tu "uzeru" za sluzby ktore nevyzduju ani zlomok nakladov v porovnani s mild. ziskami. Kedze teda su zamestnancami su teda aj sprostredkovatelia a zastupcovia operatora. Udrite si... PS: Poprosim min 10 nesuhlasov B-]

12.6.2012 18:59 / Manobb (zive.sk) Reagovať 5 19 nahlásiť

"Každý sa môže prikrývať len takou perinou, na akú má ..." Preto musí byť každému jasné, že ak sa pustí cestou nad rámec svojich možností, musí rátať aj s tým, že ho tento experiment vyjde pekne draho a môže ho aj zruinovať ... Je všeobecne známe, že život na dlh je drahší ako život bez dlhov. A propó: Dnes už môže prakticky každý Slovák telefonovať bez dlhov, keďže najlacnejší telefón vyjde do 10 Eur a najlacnejšia predplatenka s kreditom 7 Eur mu môže vydržať až 12 mesiacov. Takže viazať sa dnes len kvôli lepšiemu/imidžovemu MT je svojim spôsobom úchylka, či zvrátenosť, keďže to isté (=telefonovanie a byť on-line na príjme) mu dokáže zabezpečiť aj horeuvedená minimalistická kombinácia. ;-)

12.6.2012 19:37 / David (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

ako je to potom so zmluvnou pokutou ak si vyberem zlavu napr 3€ mesacne bez telefonu a pokuta na zmluve je 120 eur ? na toto by sa trebalo asi tiez opytat :o) alebo napr ramcova zmluva kde je pokuta 1700 eur v spolocnosti orange len aby som neplatil poplatky pri vymene co usetri napr za 24 mesiacov 80 eur :o)

12.6.2012 19:44 / ferko (zive.sk) 0 3 nahlásiť

spotrebiteľské zmluvy sa vzťahujú iba na fyzické osoby teda na paušály, ktoré si platí bežný spotrebiteľ.

12.6.2012 19:43 / OTAZKA (zive.sk) Reagovať 2 8 nahlásiť

Jeden dobry priatel ma internet od telekomu, ktorz je pisany na jeho otca. V telekome ho yaviayali na 24 mesiacov s tym, ze nedostal ziadne zariadenie, a zmluvnu pokuta je cez 200 EUR.. Vie niekto ci sa to da vypovedat bez nej? Lebo platit pokutu len koli omu ze pol roka mal internet o 8 eur lacnejsi a nedostat ziadne zariadenie je cista zlodejina a podvod na ludoch..

12.6.2012 19:51 / SonOfGod (zive.sk) 3 10 nahlásiť

Mna osobne by zaujímalo aké sú skryté podmienky neobmedzeného flat od Orangeu, nakolko prevolám mesačne 2-4tis minúť a zo skúseností obaja operátori pri prevolaní viac ako 1000 minút mesačne Vás dajú na súd a vymáhajú tisícky eur Ale to sa zamlciava uz roky, kedysi som tu o tom videl článok ale redaktori to ututlali a viac o tom nepísali lebo im operátori zaplatili

12.6.2012 20:24 / pfff (zive.sk) 7 3 nahlásiť

o tých 1000minútach neviem z kadiaľ máš, ale čo viem začínajú sledovať pri 1500-2000minút známy čo má biznis 300 extra od orange za 55€ max. prevolá sem tam 4-5000 minút mesačne a nemal problém, volá však vrámci SK teraz som si kukol VOP O2Sk, no nádhera :-D Za zneužitie sa považuje najmä, nie však výlučne: (iii) využívanie Služby so stanoveným maximálnym cenovým stropom alebo poskytovanej v neohraničenom rozsahu za pevný mesačný poplatok v neprimeranom rozsahu neobvyklom oproti štandardnému správaniu užívateľa, predovšetkým neúmerné využívanie tzv. nekonečných, resp. neobmedzených volaní za účelom získania finančného prospechu (napr. získavanie Kreditu) volajúceho alebo volaného priamo závislého od dĺžky takéhoto volania, za štandardné správanie sa pre účely týchto Všeobecných podmienok považuje priemerná miera využívania toho istého plnenia ostatnými Účastníkmi so zachovaním primeraného pomeru medzi odchádzajúcou a prichádzajúcou telekomunikačnou prevádzkou na danej SIM karte, rozumej, ak si budeš platiť flat a uvažuješ o tom, že sa necháš prezváňať, budeš volať späť, máš smolu či si ukecaný, vysvetluješ ale spätne ti volajú len krátko na potvrdenie = zneužívanie služby + ak budeš volať len na jedno, 2 čísla, či len zahraničie, t.j. tvoje správanie nebude zodpovedať priemernej miere priemerného = zneužívanie ale aký je priemer priemerného ti neoznámia orange teraz neriešim, tých som kedysi mal, bola doba keď som prevolal FUP (cez 5000 minút) a nič, len prišla sms. prečítaj si VOP, O2SK ich má také, že za ne schovajú všetko a ty nemáš šancu

13.6.2012 02:02 / r (zive.sk) 1 1 nahlásiť

na sud? ja mam flat a 6000 minut ty mas asi holY ko ko t ked ta niekto dal na sud namiesto toho aby ziadal to co si mal nazmluve a ty si povinny to dorzta a zaplatiit ty trt!

13.6.2012 10:42 / Iw (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ak v Telekome chceš nové zariadenie pri predĺžení zmluvy, treba o to požiadať. Nie je možné posielať každému zákazníkovi automaticky nové zariadenia len tak. Samozrejme nárok na to má každý zákazník, ale treba o to požiadať pri uzatváraní novej zmluvy, že máš záujem aj o nové zariadenie.

12.6.2012 20:00 / crucifix (zive.sk) Reagovať 0 5 nahlásiť

no treba ratat s tym, ze v SR rozhodnu sudy obcas v rovnakej veci uplne inak.

12.6.2012 20:17 / T (zive.sk) Reagovať 0 3 nahlásiť

V Telekome som mal dávnejšie na dodatku k zmluve pokutu 300€ a to isté v Orange, ale viem, že ak dotovali mobil zmluvnú pokutu často neuplatnili a vypýtali si sumu za dotáciu mobilu do plnej výšky ceny mobilu, ak niekto viazanosť chcel zrušiť. Tento zákazník zrejme neplatil faktúry, tak to skončilo na súde. Na to, aby zmluvy s pokutou neboli by malo byť nariadenie TÚ SR, ak sa nemýlim.... Osobne siuž kupujem mobily v e-shope a zostanem na predplatenkách Easy Free a Easy Time.

12.6.2012 20:47 / niekto (zive.sk) Reagovať 4 5 nahlásiť

2 redakcia: na slovensku funguje bezprecedentné právo, takže každé podanie/žaloba na súde sa prejednáva ako nová bez ohľadu na predošlé konania (rozdiel oproti americkému právu) takže to že to teraz jeden zákazník vyhral vôbec neznamená že o 2 dni to môže byť opačne a najbližších 10 to prehrá...

12.6.2012 21:34 / juraj_ducky (zive.sk) 1 8 nahlásiť

Pozdravujem, operatorovi bolo ale sudom zakazane pouzivat nadalej tento typ vymahania zmluvnej pokuty kvoli rozporu s platnym pravom. Dalsie zaloby tohto typu s prave tymto znenim by uz teda nemalo byt ani akceptovane. O bezprecedentnosti samozrejme vieme, v clanku preto aj dalej piseme, ze pravo by malo byt pri podobnych pripadoch na strane zakaznika, nie ze je nevyhnutne na jeho strane. Temu nadalej sledujeme, uz onedlho prinesieme dalsie informacie.

12.6.2012 21:27 / Branko (zive.sk) Reagovať 2 4 nahlásiť

No Orage nikdy nedbal na sociálnu situáciu svojho klienta ... moja priateľka tiež vyhrala súd s Orange ... Je to banda novej mafie !!! Výmáhanie a výpalné, nedovolené obohacovanie !!! Veľmi rád by som zverejnil listy a e-maily ktoré sme posielali Orange v snahe sa dohodnúť !!!! Nič nezabralo ...

13.6.2012 02:05 / fečtč (zive.sk) 0 4 nahlásiť

ktora firma ma stanovene v kapitalizme kukat na to co je niekto socka ci ne?

12.6.2012 22:19 / Nieje pravda (zive.sk) Reagovať 0 8 nahlásiť

Nieje pravda. Napr. Orangutan ma na optike zmluvnu pokutu 250 eur a to aj ked si ziadne zariadenie neberiete. Ci sa to jedna len o mobily?

13.6.2012 02:06 / rš (zive.sk) 5 0 nahlásiť

trepes

13.6.2012 02:37 / Ani omylom (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Trepes ty precitaj si tu zmluvu a uvidis.

13.6.2012 04:34 / dianshui (zive.sk) 5 2 nahlásiť

veľkoobchodné rôzne typy kožené púzdro pre Apple iPad 2, doprava zdarma + rýchle dodanie + najnižšia cena 7,95 dolárov: http://x.vu/259717...

13.6.2012 07:29 / Od teraz len kredit (zive.sk) Reagovať 9 13 nahlásiť

A presne pre toto neberte paušály ale uprednostňujte kredit, neviažete sa. Odporúčam Easy Free/Time a FunFon.

13.6.2012 08:26 / ghgh (zive.sk) 0 7 nahlásiť

a v tesco mobile volas aj bez kreditu

13.6.2012 14:46 / Viazanosť je riziko (zive.sk) 14 4 nahlásiť

Priklad- paušál 20€ a v ňom 200 minút predplateních. Málo kedy ich minem. Platiť ale musim mesačne 20€. Minuta ma stojí viac ako keby som mal kredit a čim menej volám tým mam volanie drahšie. Riziká sú tiež vysoké. Strata zamestnania, krádež mobilu, pozabudnutie na zaplatenie faktúry, nevedomé navolané minúty detmi. Načo rizkovať a preplácať, čert nespí a nahráva len operátorom. Istota je kredit a Easy Free je tá správna voľba či na hlas alebo dáta.

13.6.2012 14:51 / prehistoric (zive.sk) 3 6 nahlásiť

veď keď si hňup a kupuješ si paušál ktorý neminieš tvoj problém. keď ti zamestnávateľ ak teda nejakého máš zabudne vyplatiť výplatu hodíš to rovnako cez plece ako tvoje pozabudnutie vyplatenia faktúry za služby ktoré si spotreboval? takéto trubky ako ty sú na smiech. choď sa vyplakať mamičke do sukne. a už nikdy nepíš riZkovať. nedá sa to čítať.

13.6.2012 15:44 / Viazanosť je riziko (zive.sk) 4 2 nahlásiť

Si chápavy musím uznať. Tvoja reakcia je zrejme, že som nepochválil tvoje drahé O2. Keď už píšeš o zamestnaní, tak zostaňme u neho. Keby si mal na výber dve práce na ktorých zarobíš rovnako, rizikovú a bez rizika tak je jasné že ty by si bral rizikovú. Ja nie. Načo rizkovať. A to je to isté aj z paušálom a kreditom. Keď budeš pracovať, tak pochopiš a budeš si vážiť vlastnými rukami zarobené €. Rodičmi zarobené si nevážiš alebo si platený a to hovorí za všetko.

13.6.2012 15:49 / prehistoric (zive.sk) 1 4 nahlásiť

tvoja reakcia len dokazuje tvoju nezrelosť. opakujem nepíš riZkovať. nedá sa to čítať. asi by si mal zvážiť doučko zo slovenčiny.

13.6.2012 10:09 / Zobor (zive.sk) Reagovať 0 3 nahlásiť

Kedy sa už konečne vyjadrí Telekom. Volal som na infolinku, tam o ničom nevedia, podľa nich sa zmluvná pokuta stále platí. Ale ako je to v prípade - FIXu s akciovým telefónom, keď už som si splnil zmluvné dobitie, ale mám ešte viazanosť - paušálu Podľa seba bez telefónu, ale ešte s viazanosťou

13.6.2012 10:47 / Juro9 (zive.sk) Reagovať 0 11 nahlásiť

Kym sud nezacne davat pokuty firmam, napriklad pre zaciatok 100 mil eur za taketo porusenia prav a elementarnej slusnosti, ale len rozhodne v jednej veci a len tak, ze "nemusi zaplatit", budu tam tito gauneri cpat do zmluv taketo gaunerstva.

15.6.2012 04:45 / wiyou (zive.sk) 0 0 nahlásiť

veľkoobchod nádherný klasický štýl slúchadlá s 3,5 mm konektorom pre iPhone 4, iPad, Android smartphony a mobilné telefóny, Doprava zdarma a najnižšia cena $ 6.99: http://x.vu/259924...

17.6.2012 08:06 / trecula (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

vzivote uz neberem mibil s viazanostou......smradom platit nebudem

18.6.2012 12:41 / katuss (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Neviete či bude platiť pokutu a akú veľkú, keď mám viazanosť v Orange do februára s tým, že som si vybavila pausál - predplatenie 400 minút do vsetkých sietí, ale bez mobilu ? Mesačne platím 30 eur a 400 minut nikdy neprevolam, tak chcem prejst do O2, ale neviem ci sa mi to oplati, keď budem platiť pokutu.

28.8.2012 12:52 / Ján Šalko (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

Tak Orange si robí srandu asi so všetkých, aj so súdov! Podľa rady ích zmluvného opravára som zmenil a prešiel k...! Tak si na súde uplatňoval zmluvnú pokutu za 4 paušály, Ale on porušil zmluvné podmienky to ích dodatku! (27 iii), Podal som odpor, tak speť vzali žalobu a chceli aby som zaplatil za nefunkčné zariadenia s pred 4 rokov, no zas dal odpor, tak stiahli žalobu! Vykríkol som WáW! No po mesiaci tu mám bumerang, Pozvánku na súd a cca 1400€ chcú odo mňa, Dôchodcu? Čo konštatovať? Teror? Ale naďalej rukojemníci! Daj te si pozor na Orange! Doplatíte!

20.9.2012 20:49 / Rasti (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

v Januari mi Telecom dal pausal za 97eur s DPH kde som mal hovory a sms, mms internet presne ako na teraz pausal Happy XL za 44,99...Samozrejme nahnevany som sa rozhodol prejst do Orange k programu WAW kde za 39 eur mam uplne vsetko co som mal v Telecome, cize som s cislom presiel do orange...Nikto mi z telecomu nevolal preco odchadzam a pod..len mi prisla sms ze mi nauctuju k dalsej poslednej FA zmluvnu pokutu 200€. Volal som na zakaznicku linku kde som im povedal ze FA za sluzby uhradim ale zmluvnu pokutu nie ani za cenu pohrozenia sudom z ich strany. Povedali mi ze z mojej strany som sa nezachoval ako fer zakaznik pretoze som presiel vo viazanosti k inemu operatorovi. Ja som im povedal, ze nefer sa zachovali oni pretoze v januari ma nabulikali do pausalu pomali za 100eur kde mi ho ospevovali ako super individualny pausal kde mam vsetko zadarmo a po 6 mesiacoch pridu s rovnakym za 45 eur??? Nebral som ani dotovany mobil nic...nic ziadnu pokutu im nezaplatim..a dufam ze to teraz niekto z Telecomu cita..pretoze zmluvnu pokutu NEZAPLATIM. dovi dopo!

5.12.2013 21:38 / miso (zive.sk) 0 0 nahlásiť

ahoj ako to dopadlo zaplatil si ty 200€ ,zmluvnu pokutu?

7.12.2013 00:06 / Rasti (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ahoj,nic som im nezaplatil..pretoze na ico mam dalsie 4 sluzobne pausaly + 3 magio internety. Povedal som im ze pre mna je lacnejsie zalozit novu s.r.o a dat si tam nove a lepsie sluzby ineho operatora ako by som mal im platit nezmyselne pokuty...takze nakoniec mi volala nejaka pani ze ziadnu pokutu platit nebudem...tak sa aj naozaj stalo..

7.12.2013 00:14 / Rasti (zive.sk) 0 0 nahlásiť

A este nieco..ak niekto nezaplati za sluzby....je to samozrejme napadnutelne na kolko sluzba bola dodana a zakaznik ju nezaplatil..je to ako zobrat rozok z tesca a nezaplatit...ale ak nezaplatis len pokutu a sluzbu ano...mozu ti vsetci vyskocit na hrb..v tomto pripade sa ti mozu len vyhrazat alebo ti odpoja ostatne tel. pisane na teba...institucie kde sa daju vymahat pokuty exekutorom su len, policia (pokuty),socialna poistovna,zdravotna poistovna....ale urcite nie mobilny operator...

21.9.2012 08:25 / janet1981 (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

ja by som chcela končil mi fix16 a pred jeo ukončenim som si predlžila program ale happy xs zase na dva roky a došla mi pokuta zaplatit tak by som sa chcela spytat či sa to neda dohodnut s telekomom splacat tu pokutu ja som nezamestnana ale ten progrym budem platit normalne

17.1.2013 18:27 / Martin Korbíni (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Prislo mi zapaltit 789e aj s exekutorom za to ze som v roku 2009 nezaplatil zostatkovu cenu tel. 60e. Mal som platit pausal este asi rok. Od vtedy jedno upozrnenie v roku2011 ze pokuta 498e + 9% uroky za kaydy rok z omeskania co teraz robi aj s poplatkam tych 789e. Da sa stym este daco robiť? či to uz musim zaplatit? Dakujem za radu.

25.1.2013 23:50 / rauny7 (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Chcem polozit jasnu otazku prosim kdo vie nech poradi .... 7 mesiac som uz v t.mobile viazanost mam 24mes... chcem vypovedat zmluvu ..... dostanem pokutu teda len rozdiel ceny telefonu akcioveho a neakcioveho alebo na spokutuje ze budem ciernej ...a budem unich na nejakej listine neplaticov ???

24.1.2014 23:08 / Igor (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Ja mám v Telekome "Happy M" paušál aj s mobilom a keďže som teraz v zahraničí chcel som si ho zrušiť. Vystavili mi pokutu na 497€, čo je približná suma, ktorú by som aj tak zaplatil, pokiaľ to nechám plávať. Myslíte, že je to v poriadku vymáhať takúto veľkú sumu ?

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.