Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

Deväť dôvodov, prečo sú predajne Apple Store čarovné

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.87.75.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
98 príspevkov
20.6.2012 14:05 / Richard (zive.sk) Reagovať 11 109 nahlásiť

Tak to ozrejmilo, prečo je najbližší Apple Store k Slovensku až niekde v Miláne.

20.6.2012 14:19 / jablkozrut (zive.sk) 1 53 nahlásiť

najblizsie: Bratislava - München, 500 km :-|

20.6.2012 19:28 / flo (zive.sk) 12 4 nahlásiť

nie je jeden uz aj v prahe?

20.6.2012 20:12 / indeks (zive.sk) 5 7 nahlásiť

nie

20.6.2012 20:42 / M (zive.sk) 3 14 nahlásiť

mne sa zda ze je aj v Zilinskom Auparku ale nejsom si isty :P jak kecam tak ma nevysmejte ae zda sa mi ze tam daco taketo je :D

20.6.2012 21:30 / RS (zive.sk) 1 16 nahlásiť

To nie je Apple store, o akom sa hovori v clanku ale re-seller. Nieco ako zmluvny partner Apple. Mozno to autor mohol upresnit priamo v clanku.

21.6.2012 09:59 / MAJAK (zive.sk) 2 15 nahlásiť

Čarovné sú preto, lebo čekujú fejsbúčik...

21.6.2012 07:57 / stan (zive.sk) 13 1 nahlásiť

ano jeden je uz aj v centre prahy.

21.6.2012 09:51 / rado (zive.sk) 18 1 nahlásiť

najblizsi apple store je v kosiciach na hlavnej

21.6.2012 09:53 / xexeo (zive.sk) 0 13 nahlásiť

to nie je apple store to je len predajca apple ale nie oficálny apple

21.6.2012 11:16 / beee (zive.sk) 3 4 nahlásiť

...lebo slováč chce za málo peňazí veľa muziky a keď už muziku tak aj s poriadnou kapelou a veľkolepou show, aby vedeli že ako zákazníci sú tí naj naj naj

21.6.2012 12:04 / 19 3 nahlásiť

trošku poopravím, apple store je v OC Tesco galéria v Trnave, takže nemusíte chodiť nikam ďaleko

21.6.2012 20:07 / indeks (zive.sk) 2 24 nahlásiť

APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. APPLE STORE NIE JE V SR A CR. pochopene?

22.6.2012 21:29 / mino (zive.sk) 1 8 nahlásiť

v europe je iba par original apple store a urcite niesu na slovensku ani v cesku :D

20.6.2012 14:07 / MiZ (zive.sk) Reagovať 2 27 nahlásiť

Bod 5. pobavil :-D

20.6.2012 14:10 / Pamätník (zive.sk) Reagovať 3 10 nahlásiť

Zaspominajme na prehliadku pred otvorenim prveho Apple Storu (2001) http://www.youtube.com/watch...

20.6.2012 14:26 / cupertino (zive.sk) Reagovať 9 93 nahlásiť

skutocne mi uz je teraz jasne, preco na Slovensku nie je Apple store, a este hodnu chvilu nebude. Toto je jednoducho u nas nerealizovatelne. Vsetko by sa zneuzivalo od prveho dna, obchod by sa premenil na free-internet-cafe.

20.6.2012 14:39 / richterandrej (zive.sk) 3 42 nahlásiť

to máš pravdu u nás v obchode sú neustále deti nalepené na facebooku alebo pokeci

20.6.2012 14:40 / RS (zive.sk) 19 34 nahlásiť

V dobe kedy ma internet v mobile aj moja 5 rocna seternica je tento argument smiesny a hlupy. Mercedes dava auto na vyskusanie na cely den a tiez tam nechodis kazde rano po iny model.

20.6.2012 14:50 / to je jedno (zive.sk) 4 70 nahlásiť

Ale odteraz ked o tom vieme tak si to pojdeme vyskusat.

20.6.2012 20:15 / indeks (zive.sk) 3 18 nahlásiť

pracujem v predajni, kde hned vedla je stanok applu (nie apple store, ale pre porovnanie to posluzi). 4 vystavene iPady, po skole (niekedy aj pocas vyucovania) obsadene detmi od 5 do 15 rokov, je potrebne ich odhanat, aby si iPad mohli vyskusat aj zakaznici, ktori si ho realne chcu aj kupit.

20.6.2012 21:31 / RS (zive.sk) 13 3 nahlásiť

Ako vies, ze deti doma jedneho dna neukecaju rodicov, a ti im ten iPad nepridu kupit?

20.6.2012 21:38 / indeks (zive.sk) 2 14 nahlásiť

ja niekde tvrdim, ze nepridu? ale su zakaznici, ktori si ho chcu kupit v ten den a chcu si nieco vyskusat aspon na par minut versus deti (rozne - aby som neposobil diskriminacne, tak len naznacim, ze aj skupiny, ktore nebyvaju solventne) ktore sa na nom hraju hodinu. moj prispevok bol skor ako reakcia na to, ze dnes uz nehrozi to, ze by sa pri neobmedzenom pristupe na taketo zariadenia z predajne stala herna/netcafe. hrozi a je to realita.

20.6.2012 17:23 / Hmm (zive.sk) 32 2 nahlásiť

Ako nie su? V Kosiciach su myslim, ze hned rovno dve. Jeden v meste a druhy v auparku.

20.6.2012 19:16 / sten (zive.sk) 0 5 nahlásiť

To nie je Apple Store, to sú len Premium Resellers ktorý nemajú určené takéto pravidlá ako sú v článku. A po 2. otvorením predajne v auparku sa tá na hlavnej tuším zavrela

21.6.2012 12:42 / coldplay (zive.sk) 0 1 nahlásiť

tak tak, ta z hlavnej sa prestahovala do auparku

20.6.2012 14:28 / capo (zive.sk) Reagovať 11 68 nahlásiť

Podľa Galla používajú zamestnanci na meranie uhla samozrejme iPhone a špeciálnu aplikáciu. tak toto ma pobavilo :D, to uz su fakt tak zmagoreni? neni jednoduchsie k tomu prilozit kus umelej hmoty skosenej presne na taky uhol a otvorit veko az nadoraz? :D, asi nie, jednoduchsie je to urcite merat ifonom :DD

20.6.2012 14:40 / RS (zive.sk) 3 88 nahlásiť

Jednoduchsie to je, ale nie je to dost cool.

20.6.2012 14:38 / d (zive.sk) Reagovať 53 23 nahlásiť

cista buzna tie obchody este ze som svoje apple hracky nakupil vsetky cez bazar a za podstatne nizsie ceny

20.6.2012 15:43 / hulvat (zive.sk) 4 34 nahlásiť

no chvala bohu. co ak by sa nahodou aj z teba stala buzna pri nakupe cez jeden z tych store-ov.

20.6.2012 17:58 / Vlado (zive.sk) 4 33 nahlásiť

uvedomujes si, ze to pred tebou pravdepodobne nejaka buzna mala?

20.6.2012 23:23 / rr (zive.sk) 1 28 nahlásiť

preto si to kupil

21.6.2012 01:34 / jzt (zive.sk) 7 16 nahlásiť

lebo iba buzna si kupi nieco od apple? tak?

21.6.2012 20:41 / eg (zive.sk) 5 1 nahlásiť

sa iba pyta a ma hned minuska od buznaofci???

21.6.2012 22:36 / rr (zive.sk) 4 3 nahlásiť

ked sa bavis sam so sebou tebe nepomoze ani keby si mal ultra super telefon co nikto na svete nema ... chory mozog medzi usami

27.6.2012 03:36 / lôui (zive.sk) 1 7 nahlásiť

mas pravdu! kazda spravna buzna ma aspon jeden vyrobok od apple!

30.6.2012 15:17 / takto vyzera (zive.sk) 0 1 nahlásiť

zakaznicka linka http://www.youtube.com/watch...

30.6.2012 17:13 / let´s go (zive.sk) 0 5 nahlásiť

co je buzna?

26.6.2012 08:07 / a (zive.sk) 3 4 nahlásiť

presne, prve co ma napadlo ze tu musia mat raj metro- homo- a ini.. neznasam ked este ani nevkrocim do obchodu a uz ma tam otravuje nejaky predavac. a 70% sklon displeja urcite vyhovuje rovnako 150 aj 220cm vysokym. apple ovecky sa uz rodia standardizovane :)

27.6.2012 03:40 / ww (zive.sk) 1 2 nahlásiť

ale ofeckam sa prave toto paci!!! vykecavat s pupusikmi ake su jablcka skvele ...

20.6.2012 15:00 / M2 (zive.sk) Reagovať 14 42 nahlásiť

Nic proti, ale je to fakt buzerovanie - minimalne body 5, 6 a 9. Si neviem predstavit, zeby prisiel zakaznik a miesto iPhone by povedal blbost, kde by mi kazda bunka v tele skolabovala a nutila ma ho opravit. 9 bod je prosto kravina - nie je hanba opravit niekoho chybu a upresnit ho. Hanba je, ak sa pomyli pri niekom inom kto ho vysmeje a vy ho nemozete opravit, pretoze "by sa ho to mohlo dotknut". Tu je vidno, ze tieto "pravidla" su riadene skor z pravneho hladiska ameriky ako zo "sedliackeho" rozumu a slusnosti. Sa divim, ze tam nie je bod 10 "zakaz otvarania dveri zenam, lebo nechceme aby sa citili diskriminovane"

20.6.2012 20:04 / nie je to jedno? (zive.sk) 0 33 nahlásiť

Cize tam mozem prist, povedat ze chcem tento Galaxy S mobil, a potom ich zazalovat ze mi predali iPhone a nie Galaxy nakolko ma na to neupozornili?:-)Kedze si to nazvat mozem ako chcem a opravit ma nemozu....

20.6.2012 20:19 / indeks (zive.sk) 2 22 nahlásiť

nie je to blbost.. pracujem pre inu firmu, ktora taktiez vyraba tablety a ked za mnou pride zakaznik, aby som mu ukazal tie ipady od nas, tak ho tiez neopravujem, snazim sa skor v odpovedi nejako zahrnut skor slovo "tablet".. a predstav si, funguje to. ak by ti "kazda bunka kolabovala", tak si povahovo zrejme prilis lahko "vytocitelny" a preto na pracu predajcu nevhodny (neber to ako ukazku, urcite zasa si dobry v niecom, pri com by zlyhaval clovek vhodny na poziciu predajcu).

20.6.2012 23:25 / rr (zive.sk) 1 14 nahlásiť

otvorit dvere zene je skor navrh na hratky v posteli ... z toho vytrieskaju viac na sude

27.6.2012 03:40 / crash (zive.sk) 1 3 nahlásiť

ja ze preco matke stale otvaras a zatvaras dvere na spajzi....

20.6.2012 15:10 / Debilko123 (zive.sk) Reagovať 12 19 nahlásiť

Mám ajfón4, som čarovný... B-] http://www.youtube.com/watch... Som čarovný :-P

20.6.2012 16:18 / msxx Reagovať 3 15 nahlásiť

Nechce sa mi celkom veriť, že všetko dodržujú, ale keby dodržiavali skutočne aspoň 75 % toho, čo je tu napísané, tak to fakt musí stáť za to. Škoda, že tak nefungujú u nás všetky obchody.

20.6.2012 18:24 / jablkozrut (zive.sk) 5 7 nahlásiť

dodržujú; bol som, videl som, zazil som. vsetci predavaci/-ky v podstate teens, vycviceni paradne :-)

20.6.2012 18:27 / 0 11 nahlásiť

Škoda že to není tak aj v m:zone :-D

20.6.2012 19:53 / Cert_BSD (zive.sk) 2 4 nahlásiť

dodrzuju tiez potvrdzujem, bol som v apple store v New Yorku a v Miami.

26.6.2012 08:12 / a (zive.sk) 1 6 nahlásiť

tipujem ze hned ako klesnu ceny robotov budu tieto nemysliace bytosti nahradene :-D

20.6.2012 16:51 / Spixy (zive.sk) Reagovať 2 1 nahlásiť

To mi pripomenulo: youtube.com/watch?v=NUo3601SIdk

20.6.2012 18:00 / Reagovať 2 19 nahlásiť

Keby sa takto správala obsluha v obchodoch bežne, tak je to radosť nakupovať, ale ak predavač v Datarte vie len koľko čo stojí a čo je napísané na cenovke, je to strašne máááálo... a tam nepomôže ani že sám nevie vysloviť názov produktu alebo že veko je otvorené pod zlým uhlom (v Datarte pre istotu všetko zaheslované)...

20.6.2012 22:11 / ned_stark (zive.sk) 5 0 nahlásiť

:-D to sa cudujes preco maju zaheslovane notebooky?

21.6.2012 12:06 / olina (zive.sk) 0 11 nahlásiť

ja sa čudujem načo ich tam majú vôbec zapnuté, ked som minule chcel žene ukázať tablet, nech si vyberie niečo na čítanie mailov, tak tí experti tam začali nastavovať wifi, čo sa im nepodarilo a videl som v reále prd, horšie ako recenzia na youtube.

22.6.2012 14:33 / Jozef Remen (zive.sk) 0 6 nahlásiť

jj, rovnako to funguje v NAY. Vystavene tablety, notebooky, WiFi dostupna ale nepripojitelna, na zariadeniach nenakonfigurovana. Kurna, ked mam zaujem o tablet, k comu mi je skusat ho bez pristupu na siet?

21.6.2012 12:41 / Peťo (zive.sk) 6 1 nahlásiť

To, že Ťa tam jeden predavač nedokázal obslúžiť tak, aby si bol spokojný, ešte nie je vizitka celého DATARTU. Ja s nimi mám našťastie najlepšie skúsenosti spomedzi predajní s elektrom v BA. Netreba súdiť podľa jednej negatívnej skúsenosti. ;-)

20.6.2012 18:25 / Reagovať 6 0 nahlásiť

:-) Najlepšia predajňa :-D Inak, kde je najbližšia taká predajňa z BA? :D

20.6.2012 18:33 / michal (zive.sk) 12 1 nahlásiť

Trnave je v Tescu :)

20.6.2012 18:40 / 0 11 nahlásiť

Ale nie originál Apple, ale len Premium Reseller (len oficiálny predajca pod ich menom)...

20.6.2012 18:41 / memorex31 (zive.sk) 1 7 nahlásiť

Smejte sa kolko chcete, ale tieto Vam viac-menej odsuhlasi kazdy trener/skolitel/ v ramci predajnych a komunikacnych zrucnosti... Dost bodov z toho ucime aj v nasej firme... To su vsetko drobnosti, ktore vo vysledku znamenaju nulu alebo uspesny obchod :) PS: Naposledy, ked ma na Shell pumpar zbuzeroval po odpovedi na otazku, co ma natankovat, ze to nie je obycajny diesel, ale usporny, som si spomenul na "zakaznika neopravujeme :)))"

20.6.2012 19:25 / johnnyho_ (zive.sk) Reagovať 0 13 nahlásiť

Apple mam rad, no bohuzial som zatial este nemal moznost navstivit ziadnu z predajni apple store. Na druhej strane, mozno som aj rad, lebo niektore z pravidiel mi pridu prilis americke. Avsak bod c. 8 sa mi velmi paci. toto by mali zaviest aj manazeri velkych slovenskych elektropredajni (napr. nay), kde sa predajca bud kupujucemu nevenuje, alebo vie malicko informacii o produkte, ak vobec nejake. A ked si clovek tovar vyberie, pribehne k nemu ako cvicena opicka, doslova ho vytrhne kupujucemu z ruky a ochotne s usmevom na tvari, vyvolanym "dalsim uspesnym predajom, a teda prasulmi do vrecka" ho zanesie na pokladnu.

20.6.2012 20:39 / tak (zive.sk) 12 16 nahlásiť

Ja sa necudujem, v Nay kolko zarobia? 500 eur ? Za tie peniaze nikto nebude skakat po zakaznikovi, v Apple rad robia svoju robotu lebo neni zobracka. Ani ja by som sa neroztrhol za slovenske vyplaty predavacov. :-))

20.6.2012 20:46 / johnnyho_ (zive.sk) 12 11 nahlásiť

je to ich zamestnanie, tak by sa mali snazit. z tvojej reakcie predpokladam, ze nevies, ake su platy v nay. ani ja to neviem. ak sa predavaci citia platovo podhodnoteni, nikto im predsa nebrani zmenit pracu a zarobit viac. Pripadne sa mozu snazit a dotiahnut to na veduceho pracovnika, atd atd. Tak to predsa funguje v kazdej normalnej firme. A predavac je v predajni na to, aby naozaj motivoval zakaznika ku kupe, nenasilne, ale isto.

20.6.2012 21:36 / tak (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Aj tí co robia v Apple Store, by urcite chceli zarobit viac, je to zlozitejsie. Moj bratranec robil v Nay ale presiel do Okey za menej penazi, vtedy 400 euro.

20.6.2012 21:42 / indeks (zive.sk) 0 12 nahlásiť

jedna vec, ktora mi v okay/nay/datart vadi viac nez vsetkych tychto 9 bodov z clanku je RIADENY PREDAJ. ak musia predat pracku A, tak urobia vsetko pre to, aby poohovarali pracku B a predali to svoje, aj ked to pre zakaznika bude znamenat, ze si odvezie menej vyhovujuci vyrobok. a bohuzial ludia ktori nakupuju v tomto type obchodov im na to skocia.

20.6.2012 23:32 / rr (zive.sk) 0 12 nahlásiť

alebo vojdes ze si kupis pracku a odides s hotdogovacom ..

21.6.2012 07:27 / stefan (zive.sk) 0 4 nahlásiť

:-))))

21.6.2012 11:58 / Informátor (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Tak aby si vedel trošku ti to objasním. V Datarte a v pradaňach Okey to funguje presne tak ako vravíš, čiže riadený predaj (proste z každej komodity za určitú vec dostaneš oveľa viac peňazí ako za inú) zbieraš pomyselné body a podobne. Inak to je v Nay kde je systém iba v rámci odmeny za tovar tj. napr. na cca 1000€ notebooku máš 2€ nič viac. V takom Datarte je možné že ak predáš iba 500€(dobre obodovaný) notebook tak máš z neho oveľa viac ako 1000e notebook. Ide o nákup Okey, Datart nakupujú jeden tip vo väčšom množstve a preto tlačia na predajcov aby predávali iba tento jediný.

21.6.2012 20:10 / indeks (zive.sk) 0 5 nahlásiť

mne osobne ako zakaznikovi je jedno, ci zbieraju body, sisky (kto pozna, vie) alebo nieco ine. mne osobne ako zakaznikovi vadi to, ze sa mi snazia preda nieco ine ako je idealny vyrobok podla mojich potrieb (alebo najviac vyhovujuci z CELEJ ponuky).

20.6.2012 22:18 / stilo (zive.sk) 2 14 nahlásiť

je rozdiel obsluhovat zakaznika ktory si kupi macbook za 2k euro alebo zakaznika ktory hlada packard bell za 3 stovky... je rozdiel obsluhovat v obchode kde mas ako plat minimalmu mzdu + odmeny za to ze splnis svoj plan (nerealny plan vychadzajuci z nejakych cisiel ktore vymyslel clovek sediaci na teplej stolicke ) ... ty nevies ako zarabaju predavaci v elektro - ja to viem...

21.6.2012 13:47 / pedro (zive.sk) 2 9 nahlásiť

nie ... rozdiel by v tom ziadny byt nemal. Obsluhujes zakaznika, o ktorom ani nevies, co si nakoniec kupi a ci si vobec nieco kupi. To plati rovnako u nas, ci v amerike. A ked v obchode vidim ofucaneho predavaca, ktoreho pritomnost zakaznika obtazuje alebo mu potrebuje za kazdu cenu nieco vnutit, uz z principu si tam nic nekupim a utekam prec. Za druhe ... pre slovenskeho zakaznika je 300E na notebook to, co pre nemca 2k €, mozno polovica z mesacneho zarobku. A ani v tych apple storoch nepredavaju len same drahe notebooky za 3000 dolarov ale aj iPody, iPhony atd., tovary za par supov. Proste principy su rovnake vsade na svete ... a zakaznik by mal byt naozaj panom a nie len dojnou kravou na ktorej sa treba bez skrupul rychlo nabalit. To budu musiet pochopit aj nasi podnikatelia.

26.6.2012 08:18 / a (zive.sk) 2 2 nahlásiť

to je silne subjektivny pohlad. ak ma clovek za rovnako kvalitne vykonanu pracu desatinovy plat, tak chut pracovat kvalitne ide prudko dolu. a nasi podnikatelia maju z vacsiny zamestnancov iba otrokov, tie platy na slovensku su absolutne smiene, i ked produktivita a ceny vyrobkov su skoro porovnatelne so zapadom

20.6.2012 20:30 / vermuth (zive.sk) Reagovať 24 18 nahlásiť

Nikdy som si nič od Apple nekupil, iba raz som vyhral Ipod aj ten som predal, dovod ? stupidna jednoduchost tychto zariadeni a ten isty vzhlad, predraženosť mi ani tak nevadi, i ked tiež sa dakedy čudujem že tieto hračky tolko stoja :-D

20.6.2012 21:15 / T (zive.sk) Reagovať 5 10 nahlásiť

Pre mňa sú čarovné e-shopy.... :-P

20.6.2012 23:30 / rr (zive.sk) 1 14 nahlásiť

tam sa nemusis hanbit pred predavacom ked kupujes eroticke pomocky ?

20.6.2012 23:29 / rr (zive.sk) Reagovať 2 8 nahlásiť

bod 5: "ako sa ukazalo, bohuzial sa to neda spravit .."

21.6.2012 01:30 / ws f (zive.sk) Reagovať 8 6 nahlásiť

v ociach koho su carovne? ofciiiiii? moze byt.....

21.6.2012 01:33 / jobs (zive.sk) Reagovať 7 10 nahlásiť

okydat konkurencne vyrobky - tajny a skutocny bod c. 1

21.6.2012 08:15 / indeks (zive.sk) 4 9 nahlásiť

osobna skusenost? nikdy som sa nestretol s tym, aby predajca v apple predajni (nie len store, aj reseller) co i len porovnaval s konkurencnym vyrobkom.. vzdy vyzdvihnu to svoje (klady, to co je zaujimave, to co konkurencia este napr. nema - ale nikdy nie stylom "na rozdiel od X mame v nasom produkte ABC".

21.6.2012 09:11 / rr (zive.sk) 3 6 nahlásiť

ved to na nom vidis. si mysli ze kazdy tak funguje ako on ... jeho prispevky su len nadavky a ohovaracky nic ine. asi preto ze sam je totalna nula tak nema moc o com:) sa len cudujem ako sa dostal na net ... bud kradnute zariadenie alebo sa niekam vlamal kde je net.

27.6.2012 03:38 / QQ (zive.sk) 4 4 nahlásiť

zas jedna buzna s jabkom!!! boooze kam ten svet speje jeden buznacik za druhym....

27.6.2012 03:42 / kuzt (zive.sk) 1 1 nahlásiť

to ze ty nie to neznamena ze nie... ja som to zazil stale.... ved appole zacalo s porovnavacou reklamou a robi ju dodnes....

21.6.2012 09:55 / xexeo (zive.sk) 3 0 nahlásiť

to robí len tvoja milovaná konkurencia - ak chcem apple hned začnú ponúkať ich krámy ,že su lepšie lebo procák,lebo RAM,lebo hento :-D

22.6.2012 14:36 / Jozef Remen (zive.sk) 3 2 nahlásiť

ziadny predajca ti nebude predavat Mac na zaklade parametrov. To je charakteristicky prvok tabulkoveho porovnavania u predajcov Aususov, Kacerov apod. Macy sa predavaju na zaklade predvedenia, co to VIE, nie aky bod v tabulke je mozne odfajknut. To laika NEZAUJIMA.

21.6.2012 02:58 / AG (zive.sk) Reagovať 7 20 nahlásiť

Su to velmi dobre a premyslene pravidla, ale na tych prikladoch je dobre vidiet, ako to funguje - zakaznika zlbnut natolko, ze nebude vediet napocitat do troch a iba bude opakovat 'ja chcem ipad, ja chcem ipad'. A este to robit najmenej napadne. Nieco nefunguje? Ale kdeze, iba sa ukazalo, ze je to inak a ze to zakaznik vobec nepotrebuje :-D Ja teda neviem ale ja mam radsej ked mi predavac uprimne povie 'neviem' nez aby mlzil alebo ak nieco naozaj vie lepsie ako ja, tak nech ma opravi. To sa tam ovela radsej vratim poradit a nakuit nez ked zistim, ze mi trepal dve na tri. Ale u amikov to asi funguje inak, tych treba masirovat a hladkat po hlavicke aby sa neurazili :-/ Ako vieme, slovenski spotrebitelia si najprv vsetko dobre nastuduju predtym, ako vysolia mesacnu vyplatu za striebornu dosticku. A to je podla mna lepsie nez z nich robit v obchode nesvojpravnych.

21.6.2012 08:20 / indeks (zive.sk) 0 0 nahlásiť

suhlasim s tym, ze nevyhody (nefungujuce veci) sa snazia preniest do roviny "aj tak to nepotrebujete". to je fakt. problem je, ze v apple store ti nemozu na bezne otazky povedat "neviem", musia to zistit (schvalne do nejakeho apple storu chod - ale do original, nie do beznej apple predajne). a s tym nastudovanim vsetkeho - je skupina, ktora to takto robi. ale podla mojich skusenosti (s cechmi, ale snad sa to tak nebude lisit) vacsina vie tak maximalne v hrubych rysoch to, co by chceli a takisto maximalne maju jeden predvybraty vyrobok, s vyberom pomahal sused/synovec/milenec (vhodne dopln)

21.6.2012 09:57 / xexeo (zive.sk) 0 0 nahlásiť

v čechách nie je nikde apple store,to su len domáci predajcovia,maximálne majú originál eshop (u nás žial ešte nie)

21.6.2012 20:11 / indeks (zive.sk) 0 0 nahlásiť

no ved pisem, nech ide do realne apple storu. ja som bol v drazdanskom.

21.6.2012 10:37 / starablazkova (zive.sk) Reagovať 1 2 nahlásiť

hmm...ja som bol iba v jednom oficialnom store v New Yorku na 5th av. a zdalo sa mi to ako obycajny obchod, kupoval som si tam iPad, urcite ma do 10s nikto nezdravil a musel som ja niekoho nahanat ze chcem kupit iPad, dobru vlastnost maju, sice neviem ci vsade alebo iba v USA ze do 14 dni to mozes naspat doniest do obchodu a bez slova ti vratia peniaze :-) to si neviem predstavit ze by to fungovalo tu u nas.

21.6.2012 12:03 / rr (zive.sk) 1 0 nahlásiť

u nas to je do 7 dni cez online objednavku .. nepoznam zakony usa, ako tam definuju co musis vratit a v akom stave ?

21.6.2012 12:39 / starablazkova (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Musis mat doklad o kupe a obal, samozrejmene veci musia byt neposkodene. Rozbaleny soft naspat neberu. Ak nechces refund daju ti zlavu v hodnote povodneho tovaru na nieco ine. Peniaze ti nedaju hned (iba do 250 USD) ale do 10 prac. dni.

21.6.2012 12:17 / T (zive.sk) Reagovať 7 3 nahlásiť

Apple musí Samsungu zaplatit za zneužití patentů Soud v Nizozemsku nařídil společnosti Apple uhradit společnosti Samsung Electronics škody způsobené porušením patentových práv. Dopady rozhodnutí jsou zatím spíše nejasné a verdikt se patrně vztahuje pouze na Nizozemsko. Obě firmy se vzájemně obviňují z krádeže patentů a vedou soudní spory ve více než deseti zemích. Mluvčí Samsungu řekla, že neví, zda má rozhodnutí dopady i na zahraniční trhy, anebo zda se bude týkat jen Nizozemska. Neví prý ani to, kolik peněz bude Samsung požadovat. Apple verdikt nekomentoval. http://samsungmania.mobilmania.cz/bleskovky/apple-musi-sams... ...

24.6.2012 19:46 / Clouda (zive.sk) 2 2 nahlásiť

Čo to má spoločné s článkom...?

27.6.2012 03:37 / jzt (zive.sk) 2 7 nahlásiť

ze jobsovi po smrti natrhaju korejci prdel takmer kazdy den....

28.6.2012 19:53 / acmm (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

8. Predajcovia nemajú z predaja žiadne provízie Pri slovenskom sposobe podnikania nemozne. Ak sa spravi naozaj kvalitny a lakavy produkt s vybornou prezentaciou a reklamou, zakaznika netreba nutit, aby si ho kupil aj za draho (no offence-nie som apple fan). Ale na SR aby predajca zarobil aspon na slanu vodu a najom, musi zakaznikovi predat aj h**no ako chutny kakaovy kolacik, niekedy doslova vnutit klamstvami. Typickym prikladom su tunajsi mobilni operatori.

8.7.2012 04:34 / feqw (zive.sk) Reagovať 4 3 nahlásiť

Carovne? kto toto tvrdi? Nazrali ste sa fekalii od jobsa?

8.7.2012 22:19 / . (zive.sk) Reagovať 3 0 nahlásiť

Dalsia dolezita fraza predajcu: It's not a bug, it's feature! Vlastne to je aj hlavna mantra Apple... nespochybnitelna 'dokonalost' bez moznosti prisposobenia

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.