Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

Súboj: Nekonečno Orangeu vs. konkurencia

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.161.214.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
101 príspevkov
21.6.2012 12:09 / Palo (zive.sk) Reagovať 23 76 nahlásiť

Uz nech sa postavia aj na hlavu, ja tych oranzovych jednoducho uz nemusim!

21.6.2012 12:36 / cthulhus (zive.sk) 21 54 nahlásiť

Podobne.Aj keby mali hneď všetko lacnejšie k nim by som nešiel už z princípu.

21.6.2012 12:42 / Merfi (zive.sk) 16 34 nahlásiť

Ak by mali vsetko lacnejsie a nesiel by si tam,tak potom niesi velmi mudry;-) Ano nekoneco maju lacnejsie,ale to ze najvyhodnejsi pausal maju drahsie,ako konkurencia predplatenku,tak to je uz na povazenie

21.6.2012 13:22 / 5 28 nahlásiť

nemáš pravdu, 02 má za 55 eur nekonečno, do sk a celej eu

21.6.2012 13:40 / RastislavJ (zive.sk) 11 22 nahlásiť

Lenže 35€+7€ je stále menej ako 55€, dokonca 35€+10€ je stále menej ako 55€

21.6.2012 14:59 / q (zive.sk) 12 11 nahlásiť

99,84% slovakov nevola na viac ako 250 cisel.je to standartna ochrana proti zneuzitiu sluzby.to ma kazdy operator.len nirkedy iba maltmi pismenami. to by asi vsetky call centra presli do orange za 35€:-)

21.6.2012 18:49 / MARHA (zive.sk) 4 21 nahlásiť

takže vlastne nejde o žiadny neobmedzený paušál. mesačný poplatok je nad možnosti 90% pracujúcich slovákov. platiť také prachy len za volania na slovensku je hrôza. odporúčam orange ísť sa inšpirovať k sesternici do Rakúska B-]

22.6.2012 09:26 / RastislavJ (zive.sk) 11 6 nahlásiť

Súhlasím s tebou. Inšpirovať sa extra predraženým O2 SK a nie OR AT je pre zákazníka SK operátora hrôza.

22.6.2012 20:04 / Maestro (zive.sk) 2 11 nahlásiť

a čo keď sa inšpirovali programom podnikateľ 600 alebo 1000 od telekomu ? ;-) to je tak exkluzívny produkt kerý sa predáva jak volakedy pirohy v liga pasáži :-)

25.6.2012 11:24 / RastislavJ (zive.sk) 1 1 nahlásiť

podnikateľ 600 alebo 1000 je flat?

22.6.2012 09:23 / NoName (zive.sk) 21 18 nahlásiť

určite radšej neobmezdené volania na 250 čísel + platby za čísla na 251 a viac s klesajúcou cenou ... ako O2 s podmienkou primeraného množstva prichádzajúcich hovorov. A pritom ešte konkrétne nešpecifikovaným pomerom!! Tento krát Orange velké plus.

21.6.2012 13:54 / Merfi (zive.sk) 14 14 nahlásiť

lewicka1 Ale mam pravdu.Co sa tyka toho nekonecna,tak Orange je na tom lepsie. A mas tam aspon istotu,ze to mas vymedzene co to nekonecno vlastne znamena.Nie ako v O2,kde to vymedzene nieje a je to tam len Salamunsky zakamuflovane a ak si budes volat castejsie s niekym,kto ma u kenkurencii bonus za prichadzajuci hovor,tak vyfasujes mastnu pokutu

21.6.2012 14:01 / cthulhus (zive.sk) 8 21 nahlásiť

áno nešiel by som.To máš ako keď mi pred Tescom niekto ponúka trebárs žiletky.Tiež sú lacnejšie a nekúpim ich.Jednoducho nebudem podporovať zlodejov

21.6.2012 14:38 / Merfi (zive.sk) 17 17 nahlásiť

cthulhus To nieje to iste. Ak nazves operatora zlodejom,tak potom su zlodeji vsetci traja. A potom sa uz rozhodujes len medzi tym,ci ponukaju nieco vyhodnejsie s lepsou podporou a za menej penazi.

21.6.2012 18:52 / MARHA (zive.sk) 2 14 nahlásiť

ale to je blbosť. kým sa bude takýto produkt predávať nebude dôvod na zlacnenie. treba to ignorovať a prejsť na voip služby. smartov je plná prdel. pohnite zadkami a nesťažujte sa furt.

22.6.2012 09:30 / RastislavJ (zive.sk) 6 7 nahlásiť

A keď je preťažená sieť počuješ každú druhú slabiku z každého tretieho slova.

21.6.2012 12:43 / T (zive.sk) 11 27 nahlásiť

Ja by som s Orange nemal problém. Nebudem z princípu platiť viac, kvôli značke. Ale odpálili sa sami. A keď tu odpovedal človek z marketingu Orange MM ani nepustila otázku čo som sa pýtal, že prečo neskopírovali rakúsky cenník Orange... WOW MM asi platí O2 a Orange za propagáciu - teda reklama je v cene produktov zarátaná,tak vám budú dokola púšťať šialené bábky, alebo falošnú WOW dúhu.... :-D

21.6.2012 12:54 / cthulhus (zive.sk) 2 16 nahlásiť

aj moju otázku odignorovali.

21.6.2012 13:01 / T (zive.sk) 12 12 nahlásiť

Asi nebola vhodná... Ja zive.sk aj mobilmaniu.sk dnes vymením za mobil.sk a cz a českú MM plus anglické weby o mobiloch... Načo diskutovať na niečom čo sa podobá cenzurovanému O2 fóru... :-)

21.6.2012 13:48 / Chupacabras (zive.sk) 1 23 nahlásiť

Moje otázky tiež ignorovali. Je nás takých asi viac ;) Treba si uvedomiť, že to ich odpovedanie na otázky bol iba cirkus, čisto marketingová záležitosť. Vtedy sa nepohodlné otázky neriešia, lebo by to nevyzeralo dobre a išlo by to proti ich zámeru...

21.6.2012 22:48 / marek1234 (zive.sk) 3 13 nahlásiť

Tak naco pistete otazky? Druhykrat sa vys€rte na mobilmaniu a nepiste im ziadne otazky. Nech si ich polozia sami, ked Vam to cenzuruju a pytaju sa len to, co je vhodne pre Orange. Preto tomuto neverim, nepytam sa a ani necitam odpovede ani clanky tohto typu.

21.6.2012 18:30 / roob (zive.sk) 1 14 nahlásiť

aj moju :) pytal som sa preco si mam u nich kupit 700 mega za 7 euro, ked TM ma 2 giga za 5ecok.

21.6.2012 18:41 / OMYL (zive.sk) 2 16 nahlásiť

veď v Orange stojí 700 MB balík samostatne 14,99 € B-]

21.6.2012 12:53 / jozo (zive.sk) 20 11 nahlásiť

uz sa aktivizuje platena PR uderka O2 ? :-D Sup sup treba rychlo zase zaspamovat diskusiu lebo vysiel pozitivny clanok o konkurencii. Kolko vam vlastne O2 ako PR agenture plati za tieto sluzby ?

21.6.2012 13:02 / Bluedish (zive.sk) 8 11 nahlásiť

Amen, sa pripajam. Zeleninari nech predavaju pomarance a mobilne siete nech nechaju niekomu inemu.

21.6.2012 13:10 / bla (zive.sk) 4 20 nahlásiť

pomaranc nie je zelenina ale ovocie :P

21.6.2012 19:50 / Bluedish (zive.sk) 5 6 nahlásiť

to mas jedno, aj tak sa hovori ze idem do Zelovocu a nie do Ovocinarstva. To iste aj u Masiara idem masiarovi nie na udene vyrobky.

24.6.2012 10:33 / c4 (zive.sk) 1 8 nahlásiť

Ved Zelovoc je spojenim slov Zelenina - Ovocie....

24.6.2012 11:17 / crash (zive.sk) 1 11 nahlásiť

poriadne si kontrolujte vypis z hovorov orange si nauctuje aj to naco nema narok .. ked na to pridete a reklamujete velkodusne vam dobropisuju peniaze a este sa tvaria ze ake paradne sluzby robia .... minuly mesiac som na to prisiel a idem kprekontrolovat vsetko spatne dozadu minimalne za 2 roky .... ked vas niekto oplachne len na jednej fakture o 40 eur tak to nie je malickost

25.6.2012 08:38 / Busy (zive.sk) 1 9 nahlásiť

Mne dokonca spravili takyto podraz: Koncil mi pausal P60 a presiel som na nizsi P0 (s nula predplatenymi minutami a nulovym mesacnym poplatkom). Posledny mesiac mi nauctovali mesacny poplatok ako pri pausali P60 (co bolo spravne, ten mesiac som ho este mal) ale vsetky minuty co som prevolal mi uz uctovali ako pri pausalu P0. Ked som to reklamoval, tak to dali hned do poriadku a uctovanie minut zrusili. A mam spravy od niektorych znamych, ze aj im sa stalo toto iste. Myslim si ze proste skusaju "kdyz-to-projde" - ked si to zakaznik nevsimne, maju cisty zisk do vrecka, a ked si vsimne, tak vsetko daju do poriadku a nic sa nedeje. Ale ani ini operatori nie su sveti, napr. O2 mi uz niekolkokrat nauctovalo smsky ktore som ja nikdy neposielal. Akurat tam ma pri reklamacii odbili, ze smsky su zaznamenane v systeme a preto ich zaplatit musim a dovidenia :-( A preto, operator by mal v pripade chybnej faktury zakaznikovi platit pokuty tak isto, ako zakaznik musi platit operatorovi pokuty ked nieco porusi (neskoro zaplati fakturu a pod) !!! 3-[

3.7.2012 23:05 / peter (zive.sk) 0 0 nahlásiť

no mne sa to stavalo pravidelne ked som mal orange neobmedzeny pausal volal som len na orange a stale som mal prevolane aj do inych siety,tak som sa nanich vykaslal a nebol som jediny co im chodily faktury za to co neprevolaly orange velmi vela krat vystavuje fiktivne faktury

25.6.2012 15:29 / zuz (zive.sk) 0 4 nahlásiť

aj mne takto uz 2 mesiace "vylepsuju" faktury...

21.6.2012 12:10 / T (zive.sk) Reagovať 21 11 nahlásiť

Do zahraničia ľudia najčastejšie volajú cez Skype a aj vidia svojích blízkych... Nekonečno neletí. Taký paušál bez dát patrí niekde do r. 2005 aj s tými cenami.... V O2 je to zahraničie až 6 krajín. Pozrite sa do Rakúska.... MM tiež ako opovia nepochopí, že nekonečno si zaplatí, iba človek,. ktorý si nevie spočítať koľko je 1+1.... Ďaľší článok o tom istom... Nemáte o čom písať? Telekom našťastie nekopíruje hovadiny a Easy produkty schovajú celé nekonečno do vrecka.. Navyše sú tam kvalitné nebrzdné dáta s HSPA+. A Easy Time je lepšia do vlastnej siete na dlhšie hovory... Orange mobilné dáta brzdí a nepustí plnú rýchlosť HSPA+, V O2 za ešte pomalšie dáta draho priplatíte..... MM dnes letia dáta a človek nepotrebuje SMS, keď môže písať cez GOOGLE+, alebo Gmail a volať do zahraničia cez skype...

21.6.2012 12:46 / ubx (zive.sk) Reagovať 0 18 nahlásiť

my sme kedysi mali nekonecno na intraku. sice nebolo oranzove, ale hnede. a volat sa don dalo, ale nebolo to nikam pocut. :-)

21.6.2012 12:55 / T (zive.sk) Reagovať 15 2 nahlásiť

MM idete dolu vodou a choďte pod Piáno.... 100 článkov Orange vs O2, úžasný Apple a jeho predajne... Sťahujem sa na mobil.sk a české weby... Vy ste s info pozadu ako sekcia mobil na SME, alebo sa tu nedočítam, že Apple musí platiť Samsungu... hcete otázky od užívateľov pre hosťov a nevhodné sa neobjavia... Pod Piánom Vám bude dobre. Zamknite si aj celý Azet s úchylákmi. Tí budú platiť aj Piáno... Smer - mobil.sk Operačný systém Windows Phone je už na trhu nejaký ten piatok (uvedený bol v druhej polovici roka 2010), doteraz sa mu však nepodarilo získať podstatnejšiu časť trhu a presadiť sa voči svojím najväčším konkurentom – Androidu a iOS. Zmeniť by to mohla nová verzia Windows Phone 8, ktorú Microsoft predstavil na tlačovej konferencii Windows Phone Summit 2012 v San Franciscu. Čítajte viac: http://www.mobil.sk/clanok11995.htm...

21.6.2012 13:04 / T (zive.sk) Reagovať 12 0 nahlásiť

Zaklínač, M2 tu máte super WP7.... Kúpte si nový mobil s WP8 na nekonečný paušál... :-D Smutnou správou však je, že súčasné zariadenia s Windows Phone 7.x sa nového operačného systému nedočkajú. Akousi náplasťou môže byť aktualizácia na Windows Phone 7.8, obsahujúcu niektoré funkcie z WP 8, ktorá bude určená pre všetky existujúce zariadenia s Windows Phone 7.5. Čítajte viac: http://www.mobil.sk/clanok11995.htm...

21.6.2012 13:16 / 11 6 nahlásiť

ked mesačne prevolám cca 15 eur, tak si teraz naradostený nedám ani Teleslubografikofóniku ani Pomaranča , ja ich dlabem aj s ich flatmi, lebo furt nás odrbú na niečom druhom.....hlas čáuu,nech žijú dáta a Easy Free ....B-]

21.6.2012 21:14 / .. (zive.sk) 1 6 nahlásiť

odpovedz mi, ked nechcem predplatenku Easy, kolkoze stoji ten ich telekom internet v mobile ?

22.6.2012 10:40 / Peter (zive.sk) 6 0 nahlásiť

Odpoviem ti ja. 6 EUR mesačne za 2GB - plnou rýchlosťou. Ktorý iný operátor ti to dá? Pri predplatenke máš internet zadarmo a pokiaľ neprevoláš viac ako 230 minút mesačne, tak aj ten hlas je najvýhodnejší. Ak by si však nepotreboval hlas, tak potom 4 EUR na mesiac. Kto ti toto dá?

22.6.2012 12:17 / ... (zive.sk) 0 4 nahlásiť

daj sem linku na telekom.sk, kde sa tato cena spomina ... rad si pozriem

22.6.2012 12:41 / Peter (zive.sk) 5 0 nahlásiť

O ktorú konkrétne máš záujem? Spomínal som tri.

22.6.2012 21:29 / Pista (zive.sk) 0 5 nahlásiť

6 EUR za 2 GB na fakturu v telekome ? hmmm , to isto

22.6.2012 22:23 / malá žužu (zive.sk) 0 6 nahlásiť

d) Ponuka zvýhodnenej ceny mesačneho poplatku platí pri aktivácii alebo predĺžení niektorého z programov Viac/Relax na základe Dodatku k Zmluve o pripojení s viazanosťou na 24 mesiacov a súčasnom prevzatí záväzku viazanosti na 24 mesiacov na využívanie príslušnej služby Internet v mobile, pričom nárok na zvýhodnenú cenu bude platiť iba počas doby viazanosti. tá ďalšia blbosť tiež len s hlasom a viazanosťou s obmedzením rýchlosti po prečerpaní objemu.

23.6.2012 00:29 / Peter (zive.sk) 4 1 nahlásiť

Práveže vychádzam z otázky par príspevkov vyššie. Nechce predplatenku na internet. Inak povedané, chce aj hlasový paušál a na to to sedí. Ak niekto chce LEN internet, tak Easy Free s balíčky dát. Stačí dobiť raz ročne a mať nastavený ten balíček. Potom to má komfort paušálu. A je to za 5 EUR. Nechápem, čo niektorí chcú ...To sa im už má operátor postojačky pchať do r..i ???

23.6.2012 00:35 / Peter (zive.sk) 4 0 nahlásiť

Ešte k rýchlosti: A čo by si chcel? Daj si studenú sprchu a ďakujem Telekomu, lebo ten tuším prišiel s týmto modelom. Drvivej väčšine 2GB stačí a ak by to niekto prešvihol, tak by sa nedoplatil. Takto nezaplatí ani o cent viac. Navyše, dosť podstatná vec: V Telekome to klesne na 64kbit/s, kým v Orange až na smiešnych 16kbit/s!

23.6.2012 00:37 / Peter (zive.sk) 4 0 nahlásiť

Oprava: nie ďakujem ale "ďakuj". Chyba autokorekcie.

21.6.2012 18:15 / M2 (zive.sk) 2 7 nahlásiť

Ukaz mi, ktory 2 rocny android dostal OFICIALNE android 4.0 :) Alebo mi povedz, ci 2 rocny iPhone ma oficialne vsetky moznosti noveho iOS :) Ano, na jednej strane to je sklamanie, na druhej aj po 2 rokoch mi daju update a podla "roumorov" este minimalne polroka updateov (bug fixov)

21.6.2012 13:56 / kikimoro (zive.sk) Reagovať 2 6 nahlásiť

mne je divna jedna vec, a to taka, ze za 20€ je v Orange flat vo vlastnej sieti, za 35€ flat SK. Potom z toho logicky vychadza, ze flat siete mimo Orange su v Orange za 15€ ? kupit sa to neda takto, to je jasne, len proste matika nepusti... :D

21.6.2012 14:43 / MiJa (zive.sk) 2 4 nahlásiť

Nie, ak ratas, ze zaklad za sluzbu je 15€. Potom stoji flat v orange 5€ + zaklad a flat sk 20€ + zaklad. Takze flat mimo Orange takto kludne moze byt 15€, cize 3x viac ako v Orange. Tych sposobov je viac a v kazdom z nich matika nepusti ;-)

21.6.2012 15:38 / 4 8 nahlásiť

Matematika sice nepusti ALE zabudas na jednu podstatnu vec... Orange sa hrdo chvali ze 90% hovorov ich zakaznikov konci zas len u nich (v Orange) takze v postate nulove naklady... To znamena ze za 35e flat si muzu pohodlne platit prepojovacie poplatky tym ktory to maju naozaj spocitane a volaju kade tade... alebo inac... 8 ludi z 10 ma tento flat, plati 35e a 400 z 500 minut ktore prevolaju skonci zas len v orange a zvysnych 100 minut co prevolaju inde za nich zaplati orange prepojovaci poplatok napr 5 euro... takze zisk s takehoto zakaznika je 30... dalsi dvaja z 10 minu tych 500 minut do inych sieti a tam uz orange na nich zaplati napr 50e takze je v strate, lenze stale je to par percent zakaznikov ktori realne ten flat vyuziju tak ako som opisal ze do inych sieti kde kazdy operator plati prepojovacie poplatky :)

21.6.2012 15:44 / 1 7 nahlásiť

.. aby som nezabudol, aj preto, ze 90% hovorov konci v ich sieti maju poplatok za flat do vlasnej siete myslim za 20e, aby od zakaznikov vytiahli este viac kedze, ako som spominal, prepojovacie poplatky neplatia... tu ma trosku navrch O2 kde tato sluzba stoji o polovicku menej :)

22.6.2012 07:43 / w (zive.sk) 5 0 nahlásiť

Pocty ti idu dobre. otvor si firmu a poskytuj telekom.sluzby. podla tvojho pripevku to je dost jednoduche!

22.6.2012 09:34 / RastislavJ (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Už sa ponúkajú frekvencie?

22.6.2012 14:40 / Busy (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Ano, teoreticky z matematickeho hladiska sice pytaju 15e za flat mimo svojej siete :) Ale je to nieco podobne, ako kedysi mali pausal 6000 minut do Orange za 600 Sk a k tomu si si mohol dat este 150 minut do inych SK sieti za 300 Sk takze spolu to bolo za 900 Sk. Ale vtedy sa v reklamach chvalili ze ponukaju volania za 2 Sk/min do vsektych sieti (co bolo vtedy menej ako prepojovaci poplatok!), len uz tak celkom nezdoraznovali, ze ked chces tych 150 min za 200 Sk, musis si k tomu kupit este minuty do vlastnej siete za 600 Sk :(

21.6.2012 14:04 / msxx Reagovať 0 4 nahlásiť

Pri balíku Európa sa nemá náhodou účtovať aj balík do všetkých sietí k tomu?

21.6.2012 17:12 / Manobb (zive.sk) Reagovať 8 4 nahlásiť

Súboj: Nekonečno OPERÁTOROV a operátorov ... Nekonečno OPERÁTOROV (t.j. tých skutočných) stojí cca 20 Eur ... Nekonečno operátorov (t.j. tých špecifických) stojí od 35 do 70 Eur ... Čo dodať ? Špecifickí operátori tento súboj so skutočnými OPERÁTORMI celkom jasne prehrali !!! P.S.: Zvyšok článku je len "vata", ktorá má za úlohu pridať plusové body tomu menej drahšiemu špecifickému operátorovi. Čo na tom, že i tá najmenej drahá varianta špecifického operátora je ešte stále až o 75 % DRAHŠIA, ako varianta tých skutočných OPERÁTOROV ... Ach jo, nielen politici z nás robia blbcov ... ;-)

21.6.2012 17:59 / sacharín (zive.sk) 0 5 nahlásiť

"cukrová vata" ? :-P

21.6.2012 18:00 / niktoš (zive.sk) 1 12 nahlásiť

kto je v dnešnej dobe ochotný dať za volania 35 € je asi burzový maklér B-]

26.6.2012 16:01 / mario (zive.sk) 0 1 nahlásiť

napriklad ja...mesacne prevolam priblizne 1000-1400 min (20% v OR) platim 47 eur, a to volam vela do cz a de a 2 Gb mi bohate stacia

21.6.2012 17:14 / slavik74 (zive.sk) Reagovať 2 4 nahlásiť

ako je s tymi 250 cislami? 250 roznych cisel na mesiac? alebo 250 roznych cisiel na cele obdobie viazanosti?

21.6.2012 20:53 / mito (zive.sk) 0 0 nahlásiť

250 cisiel ako strop v danom zuctovacom obdobi, teda v danom mesiaci...

22.6.2012 07:46 / w (zive.sk) 8 0 nahlásiť

250 roznych cisel.nemas ani v zozname mozno;-)

21.6.2012 23:02 / pomarancova komedia (zive.sk) Reagovať 4 5 nahlásiť

To je uplne komicke ze len 250 cisel to ked budem chciet niekomu zavolat v ramci specialneho okradacieho pausalu musim si najprv nahlasit cislo komu budem volat aby som na to uplatnil zlavu??????

22.6.2012 08:06 / Denis (zive.sk) 5 2 nahlásiť

nie, nemusis nic dopredu hlasit.. proste volaj a volaj .. len si sleduj kolko unikatnych cisiel si uz kontaktoval... 99.8% ludi toto cislo nikdy nedosiahne..

22.6.2012 10:49 / 4 1 nahlásiť

Mne včera zavolala nejaká pani a ponúkala ponožky s bambusu. Ja som sa jej spýtal, prečo otravuje s takými hlúposťami a bolo dohovorené. Tých 250 čísel je ochrana proti dílerom tohoto typu, ktorí by to zneužívali a 35€ by donekonečna otravovali všetkých čo sú v telefónnom zozname.

22.6.2012 16:23 / Busy (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Vzdy ked mna niekto zastavi na ulici ze ponukne mi "zarucene kvalitne" vyrobky, vzdy sa opytam ci mi k tomu da aj zarucny list a blocek z registracnej pokladnice. Je to velmi spolahlivy sposob ako sa zbavit otravnych poulicnych obchodnikov ;) A ked otravuje dalej, opytam sa ho kde to mozem reklamovat v pripade vady alebo poruchy...

22.6.2012 03:17 / majozdravim ja mam (zive.sk) Reagovať 0 3 nahlásiť

zdravim ja mam o2 moja firma viezanost mam na 6 mes uz to vyuzivam 3x tak ze rok a pol volam do celej eu tak ze do zahranicia aj do vsetkych slovenskych sieti prevolam bezne asi 1400 az 2000 minut sms su spoplatnovane zvlast ale bezne ich pslam tak do 50, zaplatim 55e + par sms co pslem naviac keby som volal za menej napr za 30eciek tak zaplatim 30. fakt som velmi spokojny s tymto pausalom vzhladom na to ze volam casto aj do zahranicia a kludne tam mozem prepojit aj do konferencneho hovoru a niekolko ludi len skoda ze nemozem brat telefon akciovy k tomuto pausalu inak som spokojny napr v cechach take lacne volani nemaju ako mame my na slovensku

22.6.2012 08:10 / Denis (zive.sk) 12 8 nahlásiť

zober kalkulacku a pocitaj... urob si 24 stlpcekov, do kazdeho si zapis podla faktur, ze kolko si kam prevolal a skus toto aplikovat na ceny orangeu... mne to vyslo o hooodne lacnejsie u pomaranca + mam lacny Samsung GS III... ale to som ja

22.6.2012 09:55 / indeks (zive.sk) 7 6 nahlásiť

kto uz na tvoj prispevok dal minusko, tak toho uz nechapem...

22.6.2012 10:56 / Merfi (zive.sk) 8 5 nahlásiť

Niekto zaujaty,alebo niekto kto mal na zakladnej problem s matikou

22.6.2012 10:46 / Peter (zive.sk) Reagovať 7 10 nahlásiť

Myslím, že redaktor zabudul do grafu vložiť aj Easy Free program. Ten totiž v kategórii 0-200 minút suverénne vedie. Pretože základný OR WOW tam je a tiež aj O2 Fér. Myslím, že ľudia sú tu na Slovensku zámerne manipulovaní, keďže drvivá väčšina neprevolá ani 100 minút mesačne. Pri takomto objeme sa na Easy Free nechytá ani WOW ani Fér. Ak má niekto iný názor, nech mi to dokáže. Ale prosím nie retenčné ponuky a nie so záväzkom prevolať x minút mesačne.

22.6.2012 15:40 / Manobb (zive.sk) 7 0 nahlásiť

K+

22.6.2012 16:14 / ubx (zive.sk) 0 5 nahlásiť

nie je to uplne easy. kedze s o2 fer volas druhemu o2kacovi po 3. minut zadara tusim do 30 ci kolko minut. co sa dost zasadne prejavi v nakladoch. inak s tym provolanim max 100 minut mesacne plne suhlasim. bezny clovek, ktory aj daco robi (nie typci a pipinky, co travia vacsinu dna socialnymi kontaktmi s ludmi, ktorych nevidia) , na to nema cas. to samozrejme nehovorim o firemnych telefonoch.

22.6.2012 19:42 / indeks (zive.sk) 6 0 nahlásiť

ale nesmies mat balik a najvacsia uspora je az pri prevolani 30 (60) minut - proste sa to blbo do takeho grau vklada.

23.6.2012 11:34 / Reagovať 16 5 nahlásiť

O2 padne ;-).. a myslim, ze uz to dlho trvat nebude ;-)... s predplatenkami ho zabil Telekom, z flatom Orange ;-).. matka mu prestane posielat prachy a bye bye ;-)

23.6.2012 23:23 / Busy (zive.sk) 0 10 nahlásiť

S flatom ho zabil Orange - tak schvalne: Vsetky siete: Orange 35e, O2 70e (55e pre firmy). Je pravda ze Orange je dvakrat lacnejsi, ale - uprimne - kolko % slovakov si to aktivuje ? Myslim ze az tak vela nie. Pokial clovek telefonovanie priamo nepotrebuje k praci, a nie je typu tetuska ktora sa k smrti rada vykecava, tych 35e mesacne obvykle neprevola ani pri neflatovych programoch. Vlastna siet: Orange 20e, O2 10e. Tak tu jednoznacne vitazi O2 a poraza Orange na celej ciare. Orange sice ponuka vecer a vikend za cca 12e ale zase riesit kedy mozem zavolat a kedy nie, no, to sa mi nechce. Hovorca Orange, na otazku preco su 2x drahsi, sa vyjadril, ze u Orange si k tomu mozem zobrat akciovy mobil. Lenze ked sa clovek pozrie na vypocet zlavy akcioveho mobilu (beriem ten pre Orange lepsi pripad), zlava z mobilu je 6-nasobok mesacnej utraty pri dvojrocnej viazanosti, co znamena ze z tych 20e realne ide na mobil maximalne 5e. A zvysok 15e je potom cista platba za flat vo vlastnej sieti. Takze Orange je v tomto aj tak ovela drahsi ako O2. Niektori mozu argumentovat, ze Orange je co do poctu uzivatelov niekolkonasobne vecsia siet nez O2 a preto je ten flat relativne vyhodnejsi. Ale zase je to len velmi relativne, pretoze normalny clovek (nie podnikatel) obvykle volava hlavne svojim znamym a tam je ovela dolezitejsie v ktorej sieti ma znamych ktorym najviac vola.

24.6.2012 18:33 / Merfi (zive.sk) 3 1 nahlásiť

Busy Potom je tu ale otazka,preco O2 dalo pausal az za 70€. V O2 si to neaktivuje nikto to mas pravdu,ale v Orange si to aktivuje velmi vela ludi.Tam bol doteraz ta tu cenu flat do vlastnej,takze urcite prejdu na tento novy.Mnoho znamych co poznam prejdu este pred koncom viazanosti S tym dalsim s tebou suhlasim tiez.Nieje az tak podstatne aka velka siet je,ale komu najcastejsie volam. Samostatny kapitola je internet.Tam je O2 extremne draha a tam zdrazel aj Orange Dokonca hlboko klesol pod svoju uroven,ktoru sa snazil doteraz prezentovat a spomaluje extremne ako O2

24.6.2012 18:54 / Busy (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Dalo by sa povedat ze cena platiny od O2 v podstate vychadza z mojej Firmy za 55e + dotacia na mobil ktoru si mozu zobrat aj nefiremni zakaznici a bez viazanosti. Ale i tak si myslim, ze je to totalne predrazene a za taku cenu si to len malokto aktivuje. Polovicna cena flatu v Orange je samozrejme uz lepsia, ale mne osobne sa to stale zda moc. A flat do vlastnej, ktory mal Orange za podobnu cenu predtym, sa mi zdal totalne predrazeny uz vtedy. Ale ako pises, kto predtym tak vela volal, ze sa mu vyplatil flat do vlastnej, tak flat do celeho SK za podobnu cenu mu pride vhod. Ledazeby mu vyslo ze si vystaci aj nadalej s flatom do vlastnej za 20e ;)

25.6.2012 11:28 / RastislavJ (zive.sk) 2 0 nahlásiť

Lenže úž 1X OR flat SK + 1Free je, pri určitom spôsobe využívania, výhodnejší ako 1X OR flat OR + 1 WOW /Prima/Click.

24.6.2012 09:49 / mahamo (zive.sk) 3 3 nahlásiť

ty ale si zavalil. uš to neber. keť ti niegdo tvrdil že je to svinstvo neškodné tak ťa klamal.

28.6.2012 02:28 / Majkls (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

Ja len jednu vec nechapem. Ako a preco stale pocitate flat hlasu za 35Eur ked kazdy rozumny clovek si k tomu prida tych 5eur navyse a za ne dostane 2GB internetu co tu kazdy ospevuje pri easy free ze mu to staci a taktiez dostane neobmedzene vela sms. V skratke dostane za 40Eur uplne neobmedzeny flat ci uz hlas, sms alebo internet. A skuste takto porovnavat, totiz kazdy kto pouziva uz aspon ako tak telefon aby mohol zacat uvazovat nad tymto flatom alebo aj ani nie tak mozno zacne ked si to da takto dokopy. Zacnem len s porovnanim s O2 kde je nekonecno za 70Eur avsak uz v nom mate aj neobmedzene sms a aj prispevok na tel. takze k tomu uz len pripocitame balik 2GB tak sa dostaneme na celkovu sumu 81EUR!!! Prejdem k telekomu, Podla seba 3 do ktoreho zaradime neobmedzeny internet a neobmedzene sms a pridame volania za 0,06centov mame zakladny mesacny poplatok 20Eur a aj nejaku tu mensiu dotaciu na telefon. A teraz ideme znova ku kalkulacke. 20€ zakladny poplatok a do sumy za ktoru mame neobmedzeny flat vsade od orange nam chyba 20Eur za ktore v telekome pretelefonujeme 333minut. Zhrnutie: O2 je vo vseobecnosti najdrahsi s ich cenou 81Eur, nasleduje suboj medzi dvoma telekomom a orangeom. Tu sa majitel musi rozhodnut, pozriet faktury a ak prevola viac ako 333 minut co je zrejme kedze si porovnavame flat tak je vyhodnejsi orange. Pri prepocte na dobehnutie O2 mame dokonca 1016 minut aby zacalo byt o2 vyhodnejsie. Podla mna by ste to mali takto porovnavat. A pre predplatenkarov. Nie nezaradim do porovnanie easy free lebo sa rozpravame o FLAT-ovej ponuke a teda ma netrapi kto prevola 50minut. Vam tato ponuka nieje smerovana. A dokonca by som mohol zacat aj s Vami pocitat a zaplakali by ste kebyze si napocitat 2GB, priblizne 400minut do vsetkych sieti a aj nejakych 300-400sms-iek co je minumum.

29.6.2012 08:51 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Zaujimave porovnanie, O2 s tymi svojimi 81 eurami je hodne drahy, to je pravda. Ale skusme toto svoje porovnanie urobit este raz, pricom vezmeme do uvahy fakt, ze 88% hovorov beznych ludi (z toho ze si u O2 na porovnanie zobral platinu za 70 a nie firmu za 55 predpokladam ze o podnikateloch sa nebavime) zostava vo vlastnej sieti (tusim ze tolko % deklaroval Orange). Pokial dajme tomu clovek prevola tych 400 minut, tym padom 12% hovorov ide do inych sieti, tak sa mu u Orange neoplati brat celoslovensky flat, ale iba flat v ramci svojej siete, pretoze tych 48 minut mimo ho vyjde na cca 6 eur. Dokopy teda len za volania zaplati u Orange 20e za flat + 6e za ine volania = 26e. U O2 (za predpokladu, ze aj tu zostava 88% hovorov vo vlastnej sieti) zaplati za volania mimo svoju siet presne 6.24e + 10e za flat v ramci siete, co je iba 16.24e. Za takychto podmienok je O2 ovela vyhodnejsie. Ak by chcel volat napriklad aj do Ciech, u Orange treba este pripocitat 2 eura za domace ceny do zahranicia - ale zase potom ma clovek domace ceny nielen do 6 zahranicnych statov, ale aj do celej EU. Je tiez pravda, ze z akejkolvek sumy, zaplatenej u Orange, moze ist 1/6 az 1/4 na dotaciu akcioveho mobilu, ale vzhladom na to, ze ceny mobilkov v eshopoch su casto este lacnejsie ako plna cena u Orange znizena o tuto 1/4, a nikto rozumny sa preto kvoli takto predrazenym mobilom viazat nebude, tento fakt som vo svojom porovnani schvalne neuvazoval.

29.6.2012 10:07 / Majkls (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Dobre, porovnal si volania, ale ja som mojim poukazovanim ukazoval aj na to ze ked uz niekto vola cca 400min mesacne tak ze vyuziva telefon aj inak a teda na sms a internet :) Taktiez sa bavime o pausalovych sluzbach a teda s viazanostou a telefonom. Pri orange si staci vybrat jeden z vyhodnenych balikov kde dostane clovek okrem nekonecna aj sms a internet a kebyze to iste uz chcem ziskat od O2 tak sme zas cenovo uplne inde. Ak bude treba mozem sem poskytnut kompletne porovnanie ale je to snad kazdemu jasne ked si to sam aj pozrie. Pochybujem ze niekto kde prevola take kvantum, nenapise sms... a uz vonkoncom nepredpokladam to ze by pri takom mesacnom poplatku nevyuzil taku dotaciu na telefon.

29.6.2012 10:43 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ak niekto veľa volá ešte to neznamená, že aj posiela veľa SMSiek alebo, že využíva internet. Môže ale nemusí. Ak mám flat hlas nevidím dôvod posielať SMSky.

29.6.2012 10:51 / Majkls (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ak mas flat hlasu, fajn, teda mi povec ze nikdy by si nevyuzil na cestach niekde internetovy hotspot s telefonu. Ze si nikdy nikomu nenapisal sms? Po dalsie bavime sa o flate do vlastnej siete alebo do vsetkych sieti?

29.6.2012 11:14 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Za celý minulý rok som poslal asi 1SMS okrem nastavovacích. A to som ich mohol posielať zadarmo/skoro zadarmo, ale je pohodlnejšie zavolať ako písať. Ja mobilný internet používam často práve cez mobil, lebo na chalupe modem ten signál akosi nezvláda a padá. Zase doma modem ide podstatne rýchlejšie ako mobil. Ale poznám ľudí čo prevolajú viac a v živote sa nepripojili na internet nie to cez mobilné pripojenie.

29.6.2012 10:52 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Viem, porovnaval som cisto len hlas. Je vela ludi co vela volaju, ale pisat smsky sa im vobec nechce. A ak ano, tak sem-tam nejaku, ale nie stovky mesacne :) A tiez (nastastie) vela ludi co sa nerado viaze, alebo si radsej kupi nebrandovany mobil z normalneho predaja. Ale k veci. Pokial niekto okrem velmi vela volani aj velmi vela pise smsky a chce dotovany mobil, moze si u O2 zobrat modry pausal a k nemu flatovy balik do vlastnej siete - spolu zaplati 25e mesacne. A namiesto 48 minut bude mat v cene dokonca 100 minut volani a neobmedzenych smsiek, a to rovno aj do dalsich 6 statov. Takze aj za takychto podmienok O2 vychadza lacnejsie. S netom 2 GB to u O2 vyjde az na 36e mesacne (modry pausal + flat do O2 + net 2GB), co je uz dost. U Orange by takato ponuka bola za cca 40e (zvyhodneny balicek maximum s bez flatu do vsetkych sieti za 30e + 100 minut za 0.13,0.12,0.10c/min), takze aj tu vychadza O2 cenovo stale vyhodnejsie. Orange zase na rozdiel od O2 ponuka aj neobmedzene MMSky do slovenskych sieti, O2 sice iba smsky ale tie sa daju neobmedzene posielat aj do zopar inych statov. Navyse u O2 mas viazanost iba 18 mesiacov a aj to iba na splatky mobilu, sluzby mozes kedykolvek beztrestne vypovedat alebo lubovolne zmenit. Takze kazdy ma "svoje" :)

29.6.2012 11:06 / Majkls (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Klaniam sa konecne na Mobilmanii clovek ktory aj racionalne uvazuje. Moja uvaha vysla s mojich potrieb a opisovania inych ako na internet maju easy free, na to maju zas to a podobne. Moje potreby su cca 1500MB, 400sms a cez 600minut mesacne a to sa vo vsetkom este krotim lebo mi chodia pekne faktury. A teda, ked clovek ktory naozaj vyuziva mobilny telefon naplno ako ja sa zamysli kam ma ist(Ano tato ponuka je skladana pre takych ludi) bude mat problem najst nieco lepsie, respektivne nenajde. Pri mojich fakturach medzi 50-90eur s radostou prejdem na tuto ponuku. Pre ludi ktory su konzervovany len na volanie alebo na ine extremy v pripade poziadaviek je lepsie zobrat kalkulacku a pocitat co kde je pre nich vyhodnejsie. Pre mna je bezpodmienecne Orange.

29.6.2012 11:21 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

"Pri mojich fakturach medzi 50-90eur s radostou prejdem na tuto ponuku." už si tam dávno mal byť :-)

29.6.2012 11:27 / Busy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Vdaka :) Ono vo vseobecnosti, dokonca aj bez ohladu na velke rozdiely medzi flatovymi ponukami, stale plati ze najvyhodnejsi je pre cloveka ten operator, do siete ktoreho potrebuje najviac volat. Kedze mam celu rodinu + zopar dalsich najdolezitejich ludi v O2 (a na 99% len im pisem spravy), a potrebujem aj obcas volat do Ciech, je pre mna osobne najvyhodnejsi prave O2. Mam O2DN 6e + flat 10e + sms/mms 4e = 20e + 13c/min co prevolam inam, hlavne do tych Ciech. U akehokolvek ineho opa by ma to vyslo drahsie. Ale ak by som mal dve simky, kde ta druha by bola Orange s nekonecnymi hovormi do EU za 7e, vyslo by ma to mozno este lacnejsie. Akurat smola je v tom, ze to mi Orange neda bez toho, aby som zaroven nemusel platit aj flat za 35e ktory vzhladom na moje potreby absolutne nepotrebujem...

29.6.2012 13:21 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Vyzerá, že si to budeš museť znovu prerátať http://www.fony.sk/clanky/6287-o2-platinovy-... ...

29.6.2012 10:38 / RastislavJ (zive.sk) 0 0 nahlásiť

S tým free by si to pri dobitiach za 25€ + 16€ mal od 486 min do 1037 min podľa prich. volaní + internet bez SMS bez MMS.

30.6.2012 17:36 / redmond (zive.sk) Reagovať 0 3 nahlásiť

bol som orange zakaznikom 6 rokov (1998-2004), pre nich bol zaujimavy iba novy zakaznik. Stavajuci zakaznik pre nich nebol nijako zaujimavy, vsimnite si tu paralelu s peklom: "nove duse su zaujimave, co diabla po tych dusiach, ktore uz podpisali krvou". To ze si nevedia vazit "verneho" zakaznika specatili tym ked zrusili volania cez vikend zadarmo (po prevolani pausalu). Ja som mal pausal prevolany v prvom tyzdni pausalneho mesiaca, tak ze ked zrusili tuto vyhodu pre "verneho" zakaznika, odisiel som ku konkurencii. Od vtedy pre mna plati: 2x do tej istej rieky nevstupis.

2.7.2012 11:49 / mimi (zive.sk) 0 0 nahlásiť

a vieš mi povedať, kde si vážia verných zákazníkov? v o2 nič také nemajú a v TM im je jedno či si verný či nový, máš rovnaké ceny

2.7.2012 16:48 / Busy (zive.sk) 0 1 nahlásiť

V Orange som ako verny zakaznik v roku 2004 ziskal neobmedzeny net o 200 Sk mesacne lacnejsie a v roku 2009 zase optiku o 5 eur mesacne lacnejsie. O2 mi zase ako vernemu zakaznikovi dalo o dva mesiace dlhsiu akciu na bezplatne MMSky v ramci svojej siete.

17.7.2012 10:36 / Rumburak (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Ja som verny zakaznik v banke, v poistovni, u poskytovatela elektrickej energie alebo plynu. Nikde neexistuje pojem verny zakaznik. Preco by mal tento pojem existovat u operatorov?

3.7.2012 23:01 / peter (zive.sk) Reagovať 0 2 nahlásiť

nezmenila sa tak nahodou cena platinoveho pausalu na 40 euro?alebo 45?namiesto 70?

4.7.2012 22:28 / 0 2 nahlásiť

By mohli spravit nove porovnanie...

18.7.2012 14:30 / usmev (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Skutocne sa mi paci ako vsetci operatori na Slovensku robia vsetko mozne len aby nemuseli poskytnut kvalitny mobilny internet ktory by tie ich nekonecne volania uplne vymazal asi sa im MB resp dnes uz prijate a odoslane GB falsuju a spoplatnuju horsie ako minuty. No sme 100 rocia za opicami. Vraj nekonecny internet a spomalenie na 16Kbit/s :-D na tom sa clovek ani nezasmeje

19.7.2012 20:29 / acmm (zive.sk) Reagovať 0 6 nahlásiť

otazka kamosky na Orange na fan stranke Facebooku: preco ste zdrazili Jednorazove zvysenie internetu v mobile zo 4 na 6 eur? preco ste zdrazili internet dvojnasobne a spomalili z tazko pouzitelnych 64kbps na nepouzitelnych 16kbps? "odpoved" Orange: vymazanie otazky, unlike stranky, vyhostenie z fan stranky a zablokovanie buduceho pridavania komentarov. Bravo Orange, ukazali ste svoju pravu tvar. Jasne vyjadrenie, ze cim skor si od vas vsetci zakaznici prenesu cisla inde, tym lepsie urobia.

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.