Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

Šéf Foxconnu: Nový iPhone zahanbí Galaxy S III

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.90.227.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
82 príspevkov
21.6.2012 14:24 / hellwet (zive.sk) Reagovať 19 34 nahlásiť

zahanbi galaxy s3, tak na to som strasne zvedavy. V com by ho mohol zahanbit sak galaxy s3 ma uz stvorjadrovy procesor, displej velky jak neviem co ma slusneho napada :D

21.6.2012 23:08 / Susty (zive.sk) 27 23 nahlásiť

Galaxy s3 si robi hanbu sam. Momentalne ho testujem. Moj predosly telefon bol iPhone 4 s korym som bol ozaj velmi spokojny. Na gs3 neviem najst v tuto chvilu pekneho slova s toho ako som z neho vytoceny! Niekolko krat som ho musel restartovat. Prezeranie webu je utrpenie. Flashove videa co chcem mi aj tak nejdu alebo priserne sekaju. No oproti iPhonu ma aj otravuju tie neznesitelne reklamy. Podaktore zakupene aplikacie mi nefunguju. Ked pocuvam hudbu z nicoho nic mi ju prerusi a hodi ma do menu telefonu a pod. Co je priam trapne je prostredie touchwiz, ktore sa silou mocou snazi opicit po iPhone. S-Voice je neuveritelna vizualna kopia siri a tu to aj konci, proste vobec nefunguje. S 10 x co som sa telefonu opital tu istu vec, mi na nu odpovedal len 4x. Je toho ozaj vela, proste uz takuto korejsku napodobeninu ani nechcem vydiet.

21.6.2012 23:29 / nope (zive.sk) 10 30 nahlásiť

Prepac, ale s takou gramatikou ta nikto nebude brat vazne.

21.6.2012 23:34 / susty (zive.sk) 23 11 nahlásiť

Máš komplex? Alebo si učiteľ gramatiky a máš komplex?

22.6.2012 09:55 / 8 16 nahlásiť

ty si S3 videl na obrazku maximalne, lebo to co pises su strasne sra*ky... Alebo si plateny Aplle diskuter inac si to nemozem vysvetlit Pekny den

22.6.2012 17:19 / Susty (zive.sk) 4 7 nahlásiť

http://youtu.be/zPeM_5YSjik... Galaxy S3 Browser: http://www.youtube.com/watch... Neskôr sem ešte pridám video ohľadne problému prehrávania flashovych videí.

24.6.2012 10:00 / Fanatix (zive.sk) 2 2 nahlásiť

Skús použiť napríklad prehliadač Opera mini a bude ti to fungovať korektne. Ani na PC sa nezobrazujú všetky stránky korektne, pretože nie každá stránka je primárne prispôsobená na prehliadač, ktorý používaš a samozrejme v iBlude bude tých chýb menej, pretože nepodporuje flash, lenže to považujem skôr za veľké negatívum a určite by som už dnes nepoužíval smartphone bez flashu, už len kvôli huste.sk

24.6.2012 19:34 / 1 5 nahlásiť

LOL ty si ale korunovany blazon co si chcel akoze tym youtube videom dokazat? ze ked zabrowsis na nejaku webku, ktora nema korektne osetrene CSS vrstvy, tak ze to je chyba GS3? aha, uz chapem tvoj predosly post - si proste nesvojpravny :)

24.6.2012 20:08 / Susty (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Žiaľ nemôžem pretože opera mi proste nefunguje cez 3g, teda ako kedy, niekedy funguje niekedy nie. Dolphin HD mi padá prakticky každú chvíľu a základný prehliadač mi zobrazuje stránky nasledovne: http://img140.imageshack.us/img140/9933/screenshot201... ... Kód písma som si nastavil správne, no prehliadač daný text zobrazuje stále rovnako. No nie vždy, niekedy ho načíta korektne. Ďalšie browsery už nemám chuť skúšať, na iPhone som mal predinštalovaný safari a ten fungoval stále, tak nechápem prečo to nemôže byt aj tu tak isto.

25.6.2012 23:16 / lili (zive.sk) 2 2 nahlásiť

susty ty si proste trtoliiin

22.6.2012 10:10 / mauik (zive.sk) 2 10 nahlásiť

To je bezny nazor niekoho, kto presiel z iPhonu na Android. Zrazu treba telefon ponastavovat, prisposobit si a tak. Pri iPhone vsetko ide rovno z krabice, ale zas moznosti personalizacie je ovela menej. Galaxy S 3 nie je dokonaly, ale bud mas smolu na vadny kus, alebo si len zaujaty. Testujem smartfony a testoval som aj Galaxy S 3 a ziadne z tvojich problemov som za tyzden velmi intenzivneho pouzivania nemal. Reklamy su len v aplikaciach, ktore su zadarmo, s tym sa treba zmierit, ze vyvojar chce nejako zarobit a niektori si radsej stiahnu free verziu s reklamou ako platenu bez reklamy. Na prezeranie webu treba hlavne dobre pripojenie, nie Edge. A potom si vybrat najvhodnejsi prehliadac, je ich mozno aj tucet. S-Voice je vcelku len marketingova finta, uznavam. Touchwiz je tiez blbost. Nastastie staci 10 sekund a mas nahodeny jeden z mnohych launcherov, aky len chces. Dokonca aj velmi presna napodobenina iOS :-P

24.6.2012 20:17 / Susty (zive.sk) 5 2 nahlásiť

Tie launchery sú app tretích strán a sú neruveritelne nestabilne.

22.6.2012 10:49 / 6 4 nahlásiť

Susty, ty si ale iný ynteligent. Tie drísty ti kto nadiktoval? Na moje starej dvojročnej SGS ide flash v pohode a prehrávanie hudby no problemo (jednojadrový procák).

24.6.2012 08:15 / Fanatix (zive.sk) 2 3 nahlásiť

No ale na tom druhom videu je to riadna haluz od SGS III, to sa musí uznať. To by sa nemalo stávať ani na smartphonoch za 100 evri.

24.6.2012 09:42 / Fanatix (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Tak sa ospravedlňujem, tá web stránka je vadná, robí to aj na mojom smartphne.

25.6.2012 23:17 / kuz (zive.sk) 1 4 nahlásiť

vadny je susty....

24.6.2012 19:31 / 1 2 nahlásiť

klames! inak mi prosim ta povedz, preco mne flashove videa uplne BEZ PROBLEMOV funguju v Xperii Arc, modeli 2 roky starom s 1-core CPU a 512mb ram? neverim, ze ti to nejde na quad-core s 1gb ram este raz - neklam

24.6.2012 20:19 / Susty (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Takyto problem mam na vela strankach: http://www.youtube.com/watch...

25.6.2012 23:19 / kuk (zive.sk) 1 2 nahlásiť

ty mas iny problem i D i o t - i P o z i t i v

26.6.2012 00:56 / Susty (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Ty si asi ťažký zakomplexovaný d.ement. Píšeš v priebehu 3 minút z rovnakej ip adresy, pod 3 rôznymi nickmi. Žiaden argument, len úbohé poznámky. By ma zaujímalo aký máš vôbec telefón.

22.6.2012 10:17 / aaa (zive.sk) 4 6 nahlásiť

zahambit ho moze dizajnom a konstukciu, s3 vyzera dost o nicom.

22.6.2012 14:28 / rony (zive.sk) 1 0 nahlásiť

pred desiatimi rokmi nebol lepsi telefon ako Motorola Startac, tiez si jeden nevedel predstavit, v com by mohol byt zahanbeny.

21.6.2012 14:27 / Kucko (zive.sk) Reagovať 1 40 nahlásiť

Vetko je iba vecou nazoru. Mal som iphone (viacero verzi az po 4G) a plna spokojnost. Presiel som na galaxy s3, lebo aj ked mam iphone rad, prestal ma bavit, je stale o tom istom a novinky v novom ios mi pridu slabe, resp. nicim nezaujimave (pre mna). Verim ze su ludia co sa tesia... Snad budu mat radost.

21.6.2012 14:52 / hellwet (zive.sk) 34 1 nahlásiť

presiel si iPhonu na s3? Tak preco potom pises pod apple logom? :D

21.6.2012 14:55 / steph (zive.sk) 4 26 nahlásiť

zeby to písal z PC ?

21.6.2012 17:55 / Cage (zive.sk) 6 5 nahlásiť

Tak PC to asi nebude, zeby Mac ? B-]

21.6.2012 14:56 / Kucko (zive.sk) 1 32 nahlásiť

Apple ma viac vyrobkov okrem iphonu :-)

21.6.2012 16:35 / zxvczxvc (zive.sk) 1 1 nahlásiť

napriklad apple pocitac :-|

25.6.2012 23:19 / liu (zive.sk) 0 0 nahlásiť

tablet .. booze

21.6.2012 16:55 / mental.disease (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Hmm a z čoho píšem ja? Nie je to ani apple ani safari :-O

21.6.2012 18:21 / xxx (zive.sk) 0 1 nahlásiť

zeby mal macbook?

21.6.2012 21:23 / egwgtw (zive.sk) 0 4 nahlásiť

apple nerobi tablet??? boooze booooze....vy mate dedukcne schopnosti jak ofce....

21.6.2012 21:54 / bree (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Vis lebo iOS sa dava aj na iMaci vcera som aktualizoval :D

22.6.2012 10:16 / aaa (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Deti andoid to zobrazuje ako apple aj s prehiadacom safari.

21.6.2012 15:25 / abelardoo (zive.sk) 14 25 nahlásiť

ak mas sIII skus mi poradit tvoje skunosti, nakolko som nad nim rozmyslal ale som cital dost recenzii a nebudem sa tu rozpisovat o jeho kvalitach ale vsetci sa zhoduju na nasledovnych nedostatkoch: - sIII sa vyrazne zahrieva - z tych ospevovanych funkcii ziadna nefunguje poriadne ani S Voice ani sledovanie oci atd... - phone prebudis hlasom ale cokolvek chces robit musis ho aj tak chytit a nieco stlacit - displej je (najma na ostrom slnku) vazne dost zly - nerealne farby... - je otravny stale sa na nieco pyta a neda pokoj - v zasade sa vsetci zhoduju ze ma mnoho funkcii, ktore su vsak prakticky nepouzitelne a najma nefunguju - baterka pri intenzivnom pouzivani ledva jeden den Recenzie su jedna vec ale budem vdacny ak mi das osobnu skusenost. Dik

21.6.2012 15:37 / abelardoo (zive.sk) 8 12 nahlásiť

minus za co? Pytam sa na osobnu skusenost lebo neverim recenziam. Co som vypisal je pozbierane asi zo 6 zahranicnych recenzii co tvrdia to iste, nie moj nazor. SIII nemam tak sa pytam....

21.6.2012 15:43 / RS (zive.sk) 8 26 nahlásiť

Tu dostanes minus len za to, ze si vobec nieco napisal. Vobec sa tym netrap.

21.6.2012 15:44 / abelardoo (zive.sk) 13 6 nahlásiť

asi mas pravdu, dik

21.6.2012 16:15 / lendo (zive.sk) 18 14 nahlásiť

ak by si na S3 mal, uz ho mas, je vidno ze spekulujes, cize zbytocne ti pisat rady ked nebudes verit ziadnym na tolko aby si telefon kupil, pokial ho nebudes mat v ruke, + ked tak spekulujes teraz, budes aj potom nad cenou, budes cakat kedy klesne, do vtedy budes mat s3 urcite v rukach tak na co tu zbytocne stracas cas zbytocnymi komentmi? vsetci vieme (dokonca aj ty) ze si ten telefon teraz nekupis, ked spekulujes nad hlupostami, a btw potom budes zas spekulovat s cenou, kedy klesne, a vyjdu nove lepsie mobily a opat budes spekulovat ci kupis s3 alebo si pockas na novy, a dokola... nemam pravdu? B-]

21.6.2012 16:19 / lendo (zive.sk) 1 9 nahlásiť

az sa opakujem z toho tepla, 3-[

21.6.2012 21:11 / Merfi (zive.sk) 5 6 nahlásiť

Ale chalan tu neriesil cenu.Podla mna chce vediet realne skusenosti a ja by som tiez nedal tolko penazi za polotovar. Takze predpokladam,ze peniaze na to ma

21.6.2012 22:51 / jasomto (zive.sk) 2 1 nahlásiť

preco, mna to tiez zaujima

21.6.2012 17:18 / 16 18 nahlásiť

minusky na tejto stranke dostanes za vsetko pro apple alebo anti samsung. Ty pises negativa samsungu a to ti zakomplexovane chudobne android deti z tejto stranky len tak jednoducho neodpustia :-D

21.6.2012 21:27 / gewrg (zive.sk) 6 7 nahlásiť

diagnoza nielen v nicku ... a nie len jedna.. aj demencia, de bi li ta... aj rodicia asi ebnuty az az...

22.6.2012 14:31 / rony (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Moja osobna skusenost: http://spravodaj.madaj.net/view.php/2012/06-samsung-... ... ci ti pomoze, neviem.

21.6.2012 16:56 / kucko (zive.sk) 5 18 nahlásiť

Na telefon nemozem povedat zleho slova. Z toho co si pisal: Ze sa zahrieva som absolutne nepostrehol aj ked som sa dlho hral narocnejsie hry. Iphone 4G sa mi zahrieval podstatne viac. Sledovanie oci funguje vyborne, presne tak ako potrebujem a aj svoice slape bez naznaku problemu. Budenie telefonu- sadnem si do auta, dam si handsfree, pustim svoice a nestaram sa. Poviem "hi galaxy" a telefon ide. Na slnku je horsie vidiet iba ked mas automaticky rezim. Stiahnes widget na prepnutie a vidis krasne a farby su stale rovnake. Nepytal sa ma od nastavenia telefonu na nic :-D Funguje vsetko co v telefone je- odskusane Baterka sa pri velkej zatazi vymlati rychlo, ale ktora nie. Telefon mi vydrzi pri normalnom fungovani den a pol ak v noci vypnem data. Mne to bohate staci Ja by som uz nemenil

21.6.2012 18:32 / xxx (zive.sk) 3 7 nahlásiť

nemam ho, ale - prehrievat sa asi bude, kedze sa prehrievala aj S2 a prakticky pri vysokom vykone sa prehrieva kazdy smartphone - S voice by som vobec neriesil, ta kravinka tak ako Siri nieje v slovencine, sledovanie oci logicky zalezi od toho kolko je svetla - to je nutne aj u iPhonu - prave displej je na priamom slnku snad najcitatejnejsi zo sucasnych smartphonov(mozno tak MIUI s translefxivnou vrstvou je lepsi), podanie farieb sa da nastavit - ??? - ??? - vydrz je paradoxne vraj jedna z najlepsich medzi smartphonmi narozdiel od S2

21.6.2012 21:30 / w (zive.sk) 2 2 nahlásiť

- prehrievat sa asi bude, kedze sa prehrievala aj S2 a prakticky pri vysokom vykone sa prehrieva kazdy smartphone dedukcia jak ofca

21.6.2012 23:27 / susty (zive.sk) 2 2 nahlásiť

1. i ked s ahram hry a beham vela po nete, videa atd. nespozoroval som ze by sa telefon zahrieval 2.s voice je zatial nepouzitelna kopia siri, ktorej nesiaha nikam, to sledovanie oci tiez nefunguje 100 percentne. vacsinou je to ok, ale cas od casu ked daco citam sa mi vypne dipslay, pretoze si telefon mylsi ze sa nan nepozeram a naopak ak ho necham len takl polozeny, tak sa zasa nevypne prezmenu vobec. 3.st ym hlasom som to este neksusal, tak skusim a napisem 4.iba dost casto sa zapne s-voice a ja nemam tusenie ako,asi nejaka predvolena skratka, no dost ma to otravuje. 5.zakaldny prehliadac mi robil neuveritelne bugy a prblemi, az opera mi vyriesila dost chyb. flashove videa napr. z navrat do reality alebo videa ceksy mi strasne sekaju, prakticky sa nedaju pozerat, alebo mam len ciernu obrazovku, malokedy natrafn na video co ide spustit. Podoaktore zakupene aplikacie z google play mi nefunguju i ked som zane zaplatil., no dost ludi tam ma rovnake problemi ked prezeram recnezie aplikaici. Mrzne, seka a cas od casu ma vypne z hudobneho prehravaca do menu. Je toho ovela viac. Toto su hlavne veci co mi ozaj prekazaju. 6.Mne pri intenzivnom pouzivani vydrzi baterka pol dna. Ale dost ho sksuam. cize ten den by mal dat pri nie az tak intenzivnom.

25.6.2012 15:29 / Deluxa (zive.sk) 0 0 nahlásiť

neviem co tam budes pustat simulaciu atomoveho reaktoru na tom telefone ze sa zahrieva? vsetky sa zahrievaju ked cely den hras neaku kktinu jasne ze sa zahrieva...niekto ti nieco nadrmal a uz to beriete ako ze je to samozrejmost a pravda. Ja som mal jednojadrove aj dvojadrove telefony od HTC aj od Samsungu a s ziadnym prehnanym zahrievanim som sa nestretol tak pochybujem ze to bude inak na tom novom...

21.6.2012 17:20 / Peter (zive.sk) 3 7 nahlásiť

Konecne triezvy nazor, nezahmleny neopodstatnenou nenavistou voci ktoremukolvek dodavatelovi. Mili diskuteri, berte si priklad...

21.6.2012 18:11 / M2 (zive.sk) Reagovať 5 4 nahlásiť

Dovolte, aby som sa zasmial - haha - Galaxy S3 nastavil latku tak vysoko (a to viete, ze nie som fanusik androidu), ze prekonat ho by chcelo nieco rovnako "revolucne" ako ked bol ohlaseny prvy iPhone a nie vec ako je "Siri" ci 4GSS, alebo 4" displej.

21.6.2012 19:17 / ericho33 (zive.sk) 9 1 nahlásiť

A čím to nastavil tú laťku tak vysoko?

21.6.2012 21:32 / wggew (zive.sk) 1 6 nahlásiť

napriklad tym ze keby nemal mat mmsky tak by netvrdil ze ich nie je treba ako to robi apple....ale by ich jednoducho mal!

21.6.2012 21:49 / Merfi (zive.sk) 5 1 nahlásiť

IPhone nemam mms? To mi je vazne novinka;-)

25.6.2012 23:23 / kuz (zive.sk) 0 2 nahlásiť

veru ze bola doba ked nemal ze vraj netrebalo.... a ine veci co nema lebo vraj netreba a uz to mala kalkulacka v 89tom....

21.6.2012 22:55 / Jozef Remen (zive.sk) 5 1 nahlásiť

hmm, to sa dozviem veci. iPhone nema MMS? A snad ani tethering, ze? Ts, ts, ts… Mimochodom, kolko si tych MMS poslal? Poznam dost ludi ale z nich len 1, co 1x v zivote poslal MMS. Ja ti neviem kajo, ale iMessage ci e-mail alebo Facebook/Youtube ma vyjdu VYRAZNE lacnejsie na podobne blbinky.

23.6.2012 21:10 / 0 2 nahlásiť

To je smutne, ze dokonca ani nikoho nepoznas kto posiela mmsky. Staci mat napriklad priatelku a zistis ze mms sa stane sucastou tvojej komunikacie :D

25.6.2012 23:24 / liu (zive.sk) 0 2 nahlásiť

remenko jasne ze iphoniky nemali mms ky lebo velky jobsko povedal ze netreba....

25.6.2012 23:26 / oáý (zive.sk) 0 1 nahlásiť

remenko ty ked nieco nemozes robit lebo to iphone nema povies ze to nepotrebuujes... ja si zas nepotrebujem honit s iphonom nad fotkou jobsa ako to kazdodenne predvadzas uplne verejne ty sam!!!

21.6.2012 23:13 / ericho33 (zive.sk) 3 2 nahlásiť

Keď nie je treba, tak nie je treba… Disketovú mechaniku tiež nie je treba a ani Samsung ju už nikde nedáva (či mal by?). Ak je raz lepšia alternatíva, tak sa treba zbytočností zbavovať a nie ich podporovať. Mail je ďaleko efektívnejší a výhodnejší než nejaké MMS.

25.6.2012 23:30 / jtrt (zive.sk) 0 3 nahlásiť

ovce maju viac logiky ako ofce.. dnes ma kazdy telefon mmsky ale ty tvrdis ze ich netreba ako mechaniku??? ked nieco nahradi mmksy tak apple ich zas bude mat az na konci ked ich uz nebude treba .. toto je cela pravda kedy ich pridalo apple nie ze by ich varadilo ked by to uz nebolo treba.. iba ofciam nahovorili ze je to zbytocne.. potom na keru rit ich tam davali? pridali ti disketovu mechaniku ? pridali vec ktoru ma kazdy lacny smejd a nie ze by sa branili prezitku! mail bez pristupu na net poslat nemozes... aj kricat z okna je efektivnejsie a rychlejsie tak ked iphoniky stratia funkciu hovorov mozes tiez argumentovat ako daleko dokricis.. trtko ....

21.6.2012 20:41 / Amnart (zive.sk) Reagovať 3 3 nahlásiť

ak by mal zahanbiť galaxy s 3, tak by musel mat a5x procesor 12mpx fotak a vodeodolnost, 1gb ramku, a aj vacsi displej tak 3,9-4 palce

21.6.2012 23:30 / susty (zive.sk) 2 4 nahlásiť

premna zamna nech ma aj pol jadra a 120mb op pamet ak bude fungovat plynulo a nebude sekat. tak ako to predvadza nokia na 1 jadre a 512mb ram . Moj gs3 seka a a mrzne na 4 jadrach bezne.

22.6.2012 10:15 / Jano (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ja si myslim ze bude mat aspon 128 Mpx fotak, aby zahanbil aj pure viewty :-D Fandovia Nokie neberte to v zlom, ja tomu telefonu fandim..

28.6.2012 09:19 / vavrorr (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Tak preco ho nereklamujes. Isto mas len vadny kus. Popznam ludi ktorym mrzol aj iPhon a ked ho reklamovale tak potom slapal ok.

21.6.2012 21:19 / ewge (zive.sk) Reagovať 1 7 nahlásiť

zabudol povedat ze ho vydaju az ked Samsung bude uz davno predavat Galaxy S IV....

21.6.2012 22:33 / Fefe (zive.sk) 1 7 nahlásiť

To je dosť možné, lebo samsung robí nový mobil každý týždeň.;-)

22.6.2012 08:41 / cabax (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

LOL :-D ..tak o tom silno pochybujem :-D

22.6.2012 08:47 / Busy (zive.sk) Reagovať 0 0 nahlásiť

Nový iPhone zahanbí Galaxy S III v tom ze nezacne horiet po vlozeni do stojanu :-P :-)) :-D

22.6.2012 09:09 / Ivek (zive.sk) 1 8 nahlásiť

Aj iphonu 4 sa stalo že po začiatku predaja začal horieť - nestalo sa to len samsungu. Jedine revolučné čo by ma napadlo čo by iphone mohol doniesť si myslím, že by mohol byť seriózne fungujúci 3d displej -ale to asi nehrozí . Alebo aby bol tenulinký ako žiletka, alebo výdrž týždeň. Takými to vecami by v mojich očiach mohol zvalcovať nový galaxy s3 ale isto nie, že tam da 8 jadier alebo 15 mpix foťák. Osobne mám galaxy s a ten výkon jedného jadra mi úplne stačí- hry mi nesekajú - 5mpix mi stačí úplne - nepotrebujem väčšie rozlíšenie nechcem fotiť na bilboardy.

22.6.2012 10:33 / Merfi (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Ivek Az na to,ze ten Iph4 co horel mal na zadnom kryte miesto loga jablka Jobsovu siluetu tvare. Kedze taky Iph orig vyrobeny nebol,musel byt ten zadny kryt meneny. Ja netvrdim,ze to horenie sposobila neodborna vymena krytu,ale je minimalne podozrive,ze sa to stalo prave takemuto upravovanemu telefonu

22.6.2012 11:10 / IVEK (zive.sk) 0 2 nahlásiť

http://www.macblog.sk/iphone/dalsi-zhoreny-ipho... ... Zrejme nemyslíme ten samí iphone - tých čo zhorelo bolo viac - jeden v lietadle a jeden v hasičskom zbore a to neboli vôbec upravované iphony

22.6.2012 12:24 / Merfi (zive.sk) 1 0 nahlásiť

Tak si pozri ten clanok o zhorenom iph v lietadle este raz a pozornejsie si vsimni logo na zadnej casti;-)

22.6.2012 16:08 / ivek (zive.sk) 0 1 nahlásiť

A ten druhý iphone na hasičskej stanici ?

22.6.2012 18:49 / Merfi (zive.sk) 0 0 nahlásiť

O tom som nepisal. Ale je to ako kampan od Nokie,ked tvrdili,aby ludia kupovali iba orig.baterie,pretoze nahrady strielaju.A pritom strelilo aj kopec original babterii od Nokie. Tu islo o to,ze pripad v lietadle co si popisoval ako tel bez zasahu,nebol bez zasahu do telefonu. Mozno ak by hasicovi strelil S3,tvrdili by,ze sa poskodil koli narocnej praci pri tom povolani,kde k poskodeniu mohlo naozaj dost aj bez pricinenia vyrobcu

22.6.2012 14:24 / omas (zive.sk) Reagovať 1 13 nahlásiť

Nechápem vás ludia ... prečo sa stále hádate ?? Malé Apple decká ktorým Iphony kúpili rodičia na vianoce stále píšu dookola že android= chudobné zakomplexované decko.. Ja mám 15 .. mám Xperiu neo V (na hranie a experimentovanie) lebo na lepší nemám .. druhý telefón mám nejaké staré véčko od sony ericssonu. Rukami mi prešlo vela telefonov (IP4,4S,3G,3GS, SGS SGS2 SGS3, asi všetky xperie.... atd. ) Každý nech si kúpi to čo chce a nestarajte sa do druhého .. Aj tak tým nič nevyriešite a akurát sa pohádate a keď si chcem prećítať diskusiu ku nejakemu slušnému článku že ako ho ostatní hodnotia tak tu vidím same urážky z oboch strán.. Fakt ludia zamyslite sa.. Robíte z toho akurát sračky.Keď má niekto rád produkty od Applu tak nech ich má rád. Ja som zasa vžitý do firmy Sony a Samsung. Veď každý má právo kúpiť si čo chce a tak sa mu do toho nestarajte prosím... (sorry za gramatiku ak sú tam nejaké chyby). Prajem priemny deň :)

22.6.2012 18:52 / Merfi (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Presne ako pises A Murphyho zakony stale platia.Aj ten,ze co sa moze pokazit,tak to sa urcite aj pokazi

24.6.2012 11:40 / :-) (zive.sk) Reagovať 0 9 nahlásiť

Bude mat konecne mutlitasking? Co som pocul, tak nie :-D. To fakt zahanbi Galaxy na plnej ciare :-D

25.6.2012 12:52 / raketa (zive.sk) Reagovať 0 1 nahlásiť

"..jeho životným cieľom je poraziť kórejskú spoločnosť Samsung." vela stastia v (zivotnom) boji, snad sa to raz podari.. B-]

25.6.2012 23:33 / muehehe (zive.sk) 0 1 nahlásiť

no jobs pri testoch s jadrovymi zbranami ktorymi chcel znicit android dostal rakovinu mozno sa tento smejdak z ciny uhoni na smrt.. mozno pri fotke svojho idolu ako tu robia okrem remena viaceri....

25.6.2012 23:34 / liu (zive.sk) Reagovať 0 4 nahlásiť

Ano ano novy apple iphone urobi novy rekord! Pri jeho vyrobe vyskace z okien o 200 percent viac vykoristovanych sikmacov z Foxconu a tak porazi samsung v tejto novej definicii vykonnosti uplne bezkonkurencne!

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.