Diskusia

Nokia Lumia 900: Najlepšie fínske okná

77 príspevkov
26.6.2012 00:15 / Reagovať 10 64 nahlásiť

Pri kvalite slovenskeho Marketplace, ktory zdaleka nema vsetky aplikacie (Ani len Angry Birds;-)) a pri tom, ze nebude mat upgrade na WP8, to nie ze bude mat tazke, ale je to rovno zabit. Kto chce Windows Phone si pocka do oktobra na dalsiu generaciu.

26.6.2012 00:19 / 5 4 nahlásiť

...rovno zabite... Sranda ake ikonky to dalo pri postnuti z Windows Phone. Takze pokus c.2, kde nie je preferencia Desktop verzia, ale Mobile

26.6.2012 08:16 / 10 27 nahlásiť

no koďže WP8 je určený pre multijadrá tak by to aj bolo zbytočné aby h upgradovali, keďže kopu funkcií by nedokázal využiť, ale bude aktualizácia na WP 7,8 ktorý má wiacero funkcií z 8 previes na na 7, tak až tak tragucky by som to nevidel

26.6.2012 10:18 / amx (zive.sk) 3 17 nahlásiť

tragicke to nie je, prave naopak - je chvalihodne, ze MS investoval do vyvoja dvoch systemov (aj ked na vyber velmi zrejme nemal); ale to sa tyka len pre stavajucich vlastnikov WP telefonu; osobne by som s kupou noveho modelu pockal par mesiacov, kedy budu za cenu, nie velmi vzdialenu tejto, predstavene nove telefony s WP8 a novou hardwareovou vybavou; Lumia 900 sa mala proste na Slovensku predavat uz pred pol rokom

26.6.2012 15:51 / milan (zive.sk) 6 12 nahlásiť

To, že upgrade na WP 7.8 bude mať väčšinu funkcií z WP 8.0 nie je pravda. Na phonearena.com jasne pišu, že Nokia 900 dostane v upgrade na WP 7.8 hlavne novu uvodnu obrazovku a par malych zmien. Takže je sebaklam dufať, že WP 7.8 niečo vyrieši. Lumie su tym padom nezaujimave, lebo az WP 8.0 bude prvy konkurencieschopny OS

26.6.2012 18:40 / Zaklinac (zive.sk) 4 4 nahlásiť

Pravdou je, ze nikto doslova nepovedal, ze jedina zmena vo WP7.8 bude uvodna obrazovka. Akurat teraz je moda prist so vsetkym "prvy", bez ohladu na to, ci su to dohady, spekulacie, alebo prekrutene a domyslene vyroky predstavitelov firiem.

27.6.2012 09:44 / RVM (zive.sk) 4 4 nahlásiť

WP8 bude ale konkurencieschopny najma podporou vyssich rozliseni displeja, viacjadrovych procesorov, SD kariet, NFC... vsetko hardwarove veci, ktore si uz aj tak do Lumie 900 nedomontujes.

26.6.2012 00:58 / fredy (zive.sk) Reagovať 4 26 nahlásiť

nuž, ja osobne si počkám na nove produkty ktore uz budu frčať na w8. keďže NOKIA sa snaží o vytvorenie super-hydrofobneho telefonu, predpokladam ze nove zariadenia, nech uz su to vyzuálne rovnake modelom lumia 800/900 budu odolne voči vode a to úplne....preto si myslím že pokiaľ telefon sučasný ešte slúži, rad si počkám čo prinesie druha polovica tohto roku...pokiaš to čo si myslím tak nový telefon bude určite z radov NOKIA

26.6.2012 07:29 / mariena (zive.sk) 19 12 nahlásiť

ale čo by si čakal. kupuj het teraz kým je lacno. telefón je dobrý, peniaze máš, tak čo sa ondieš.

26.6.2012 18:11 / ubx (zive.sk) 3 3 nahlásiť

nie kazdy je tak bohaty, aby mohol kupovat lacne veci :-)

26.6.2012 07:41 / a (zive.sk) Reagovať 19 23 nahlásiť

teraz kupit mobil s windows iba imbecil :-D navyse ten zlaty rez medzera vyzera absolutne odporne. win8 naproti tomu giganticky krok dopredu.. pockam si na prve realne recenzie a mozno moj dalsi tele bude nie android

26.6.2012 18:38 / Zaklinac (zive.sk) 3 18 nahlásiť

Tak som asi imbecil, pretoze uplne dobrovolne mam tyzden staru Lumiu 800 Gloss White. Alebo to bude skor tak, ze imbecil bude ten, co v kuse na nieco caka. Totiz WP8 este nebol ani poriadne predstaveny, nikto nevie, ako vlastne vyzera, a prve telefony budu predstavene mozno na jesen, co znamena, ze k nam sa dostanu tak buduci rok v aprili :) WP 7.5 milujem a chcel som ho teraz. Rok-dva mi urcite bude plne dostacovat. Btw ten zlaty rez je skvely.

26.6.2012 19:10 / Marko (zive.sk) 2 6 nahlásiť

pekny telefonik zavidim ! :P aj ja planujem kupit...skoda ze 900ka je taka draha...predsa len 4,3" displej...parada...ale 500e :-|

26.6.2012 19:30 / Zaklinac (zive.sk) 4 7 nahlásiť

Ja som cakal povodne na 900vku a to dost dlho...ale ked ju sem neboli schopni niekolko mesiacov priniest a chcel som SK distribuciu, dosla mi trpezlivost a rozhodol som sa, ze na prvy kontakt s WP bude stacit aj 800vka. A zatial som nadseny.

27.6.2012 08:45 / Marko (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Ja chcem bielu glossy white...len neviem preco je asi o 80 eur drahsia ako cierna napr... takze ja by som rad nech to klesne na 300 a zobral by som :-P

27.6.2012 09:45 / RVM (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Podla mna 800ka je krajsia, na 900ke mi chyba to zahnute sklo na okrajoch :) No a v bielej to musi byt fakt nadhera.

27.6.2012 12:32 / Zaklinac (zive.sk) 0 0 nahlásiť

900vku som chcel najma kvoli browsovaniu, trocha som sa obaval ako to bude s 800 pretoze tu uhlopriecku poznam z N8, v ktorej napriek zalamovaniu textu v Opere sa niekedy citalo dost tazko. Napodiv ten Explorer je velmi dobry aj ked text nezalamuje a cita sa mi lepsie ako na N8. Zahnute sklo je parada a v bielej sa mi ten telefon naozaj velmi paci a neviem sa nan vynadivat :)

29.6.2012 16:40 / RVM (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Tak on ten Explorer na L800 je hlavne rychlejsi ako Opera Mobile na N8. Text reflow mi tam trochu chyba, ale sirka zobrazenia sa prisposobuje sirke stlpca, takze vo vacsine pripadov s tym problem nie je.

11.7.2012 13:23 / shaggy (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Ja tiež nechápem, prečo všade Lumiu 900 označujú, ako to najlepšie od Nokie (s WP). Osobne vlastním Lumiu 800 a myslím si, že je lepšia, ako 900ka. Dôvod? Je menšia. Ja nechcem tablet, chcem mobil a Lumia 900 mi príde príliš veľká. Rovnako nepotrebujem prednú kameru (videohovor v skype som použil za celý život možno trikrát). 800 a 900 sú porovnateľné mobily - nedovolil by som si tvrdiť, že je jeden z nich "to najlepšie". Sú takmer rovnaké + každý má svoje pre aj svoje proti.

27.6.2012 19:32 / Dior (zive.sk) 4 4 nahlásiť

Mal som 800 ku niekedy v marci/aprili, ked sa zacali predavat na SK este iba s cestinou. Nechcem nikoho urazat, kazdy ma svoj vkus, svoje potreby, pre mna to vsak bol HROZNY tlf,..i na pracu i na vsetko,..a k tomu totalne tupy zune. Potreboval som vymenit N8, vsetci okolo mna mali apple, volba na 800 ku nebola vobec dobra,..potreboval som softy a ostatne v mobile pouzivat hned, nie na nieco stale cakat a nad niecim stale laborovat ako nejaky cesky mudry pepik. Velmi rad by som zostal u nokie, bol som stary nokiak, ale ten tlf bol pre mna uplny shit,..do applu som ako tupa ovca nesiel, zvolil som android, naslahal som si tam z obchodu co som chcel a som spokojny...a N800 je niekde hodena v supliku i so spomienkami ake to bolo blbe cca 1 mesacne obdobie pri jej pouzivani.

3.7.2012 08:12 / aaa (zive.sk) 1 2 nahlásiť

co si tam nahadzal z obchodu? a co ti najviac vadilo na 800ke? - daj 3 veci.

27.6.2012 00:00 / mitabrew (zive.sk) 4 3 nahlásiť

dúfam, že aj vieš čo znamená slovo imbecil :) ja osobne už 3 mesiac mám Lumiu710 a som s nou úplne spokojný a viem, že aj môj nasledujúci mobil bude jedine s WP

26.6.2012 08:08 / u96 (zive.sk) Reagovať 13 4 nahlásiť

Mozno blba otazka, ale slot na micro sim. Co je to?? Akoze klasicku sim tam nepouzijem?

26.6.2012 08:16 / aaa (zive.sk) 3 20 nahlásiť

asi si sa treraz zobudil, mikro sim je orezana mini sim, daj si do googla, musis si ju orezat noznicami, alebo ti ju vymeni operator, alebo ti ju mozno odkroja oni.

26.6.2012 18:14 / 1 2 nahlásiť

No ani v Galaxy S3 a novom iPhone nemáš klasickú SIM ale práve microSIM. Vymenia ti ju na počkanie v Tmobile za niečo vyše 4 eurá.

26.6.2012 10:34 / iqlogic (zive.sk) Reagovať 1 16 nahlásiť

Čo máte furt s tým rozlíšením ... je v tom WP7 a tým pádom automaticky nie je možné použiť vyššie rozlíšenie aj keby výrobca po tom neviem ako túžil ... toto by som samotným prístrojom nevyčítal ...

4.7.2012 20:10 / indeks (zive.sk) 1 0 nahlásiť

a? je to problem (aj tohto) telefonu? je. mali tam dat system, ktory na 4,3 palca vie vyuzit aj display s vyssim rozlisenim.

26.6.2012 10:40 / ubx (zive.sk) Reagovať 11 10 nahlásiť

na balkone mam finsky zasklievaci system a myslim, ze vo svojej triede je to rozhodne vyssia kvalita ako toto :-)

26.6.2012 11:33 / Reagovať 14 21 nahlásiť

Je smutné, že niekdajšia svetová jednotka sa v čase kedy sa snaži vybudovať nejakú lichotivejšiu pozíciu medzi konkurenciou produkuje produkty, ktoré ešte pred uvedením na trh značne zaostávajú za konkurenciou. Okrem SW a nekonečných problémov s ním spojenými, je tu HW, ktorý sa taktiež nemá čím pýšiť. napr. hmotnosť 160g je v porovnaní s konkurenciou dosť za etalónom (napr. HTC One S s rovnakou uhlopriečkou displeja a hliníkovým telom váži 120g) a o hrúbke 11 mm ani nehovorím....

26.6.2012 12:22 / M2 (zive.sk) 20 23 nahlásiť

Dalsi expert, ktoremu odpadne ruka zo 40 gramov a nevojde sa mu mobil do ruky, ak nema menej ako 15 mm ...

26.6.2012 12:34 / Marko (zive.sk) 15 16 nahlásiť

suhlas... asi mu zakrpateli od SE mini :-D

26.6.2012 12:53 / 8 17 nahlásiť

Asi ti nič nehovorí pojem progres, takýmto myslením ako máš ty by sme ešte bývali v jaskyniach a komunikovali dymovými signálmi :-). Mne neodpadla ruka ani z Ericssonu GA628 a predsa ho už nepoužívam ;-).

26.6.2012 16:42 / RVM (zive.sk) 6 17 nahlásiť

Vacsia hrubka je pri ergonomii vyhodou. Najma pri foteni sa drzia tenke telefony podstatne horsie ako tie hrubsie.

26.6.2012 18:10 / ubx (zive.sk) 6 4 nahlásiť

OK. Ale napriklad ja nosim fotak (ozajstny) v brasne. nesnazim sa ho namackat do vrecka a vlacim ho, len ked potrebujem fotit. mobil nie je ozajstny fotak, takze blby uchop je to najmenej, co vplyva na kvalitu fotky. (a neprosim si ody na 2mm optiku, ktora pokori aj zrkadlovkovy objektiv s pevnym ohniskom)

27.6.2012 09:52 / RVM (zive.sk) 2 6 nahlásiť

Problem je, ze dopredu nikdy nevies kedy budes potrebovat fotit. Samozrejme, ak ides niekde na dovolenku, ci na vylet, zoberies si kvalitny fotak. Niekedy ale potrebujes spravit fotku aj v situaciach kedy si dopredu fotenie neocakaval. Castokrat mas na sfotenie len minimum casu a tam je dost dolezite, aby si vedel rychlo zapnut fotak (na L900 nastastie je hardwarova spust) a tiez aby si vedel rychlo a pritom bezpecne uchopit mobil. Na nejakom 9mm mobile, ktory je nekomfortne siroky (ako napr. SGS3) je toto pre mnohych ludi dost problem, telefon sa ti lahko vysmykne a po dopade na zem moze skoncit dost zle.

27.6.2012 10:11 / ubx (zive.sk) 6 4 nahlásiť

to je jasne. a na trojnozku nezabudni. :-) a nevies ani, ci nebudes potrebovat dazdnik ci prsiplast, pripadne auto. a ked ostanes dlhsie, nevies, nebudes potrebovat aj najest. zachvilu by si z mobilu spravil 10cm hruby 30cm siroky svajciarsky nozik. :-) pohodlne by sa drzal, aj opierat by sa on dalo. proste je to hrube a zavadzia to vo vacku, lebo to take hrube spravili. uz fakt prestante odovodnovat kazdu blbost ako uzasnu vyhodu. ked to bude mat 5 kil, tak to budes povazovat za ochranu proti nenapadnemu ukradnutiu? :-)

27.6.2012 13:22 / RastislavJ (zive.sk) 0 3 nahlásiť

"ked to bude mat 5 kil," a pútko, tak k tomu budeš potrebovať zbrojný pas.

29.6.2012 16:47 / RVM (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Ja som 808 uz vo vrecku mal (konkretne prototyp). A vobec mi nezavadzala. Skor sa obavam, ze by mi zavadzal SGS3, ktory je sirsi o viac ako centimeter. Ked chces takyto telefon vybrat z uzsieho vrecka, moze to byt celkom problem... Suhlasim, ze anorekticky dizajn telefonov teraz leti. Ale rozhodne to nema nic spolocne s ergonomiou ci komfortom.

26.6.2012 13:05 / Alahisdeath! (zive.sk) 3 14 nahlásiť

dôležitejšia je kvalita zvuku, fotografií a výdrž betérie než nejaké gramy a milimetre, nefotíme sa predsa pred zrkadlom v spodnom prádle B-]

26.6.2012 17:17 / 3 13 nahlásiť

Radsej budem mat tazsi telefon ,kt mi vydrzi jak nejaky 120g ,kt sa pol roku pokazi A nokia urcite vyraba kvalitne mobili.

26.6.2012 18:40 / Ja (zive.sk) 19 5 nahlásiť

Tak po rokoch uzivania HTC (to je ten lehasi co spomina) a topboz ich vlajkovej lode HTC One ti mozem garantovat ze Nokia nikdy nevyrobila tak kvalitny telefon ako HTC. Rozhodne Nokia v smartphonoch kvalitou vypracovania nema na HTC. Navyse ak si spomeniem na posledne vytovry non smartphonovych Nokii (symbianovych) s ktorymi som mal tu cest a ktore su stale v predaji tak by som najme v sucastnosti nespajal slova Nokia a kvalita nie len v jednej vete ale ani v jednom clanku pre istotu. Mozem ti spravit fotku s psoeldnymi firemnymi 10 nokiami E52 ako dopadli. Z toho siestim zamestnancom sme museli menit telefon este pred vyprsanim akcie lebo sa im telefony proste rozpadli. Vyse 3/4 z tychto telefonov stratili cely vonkajsi kryt. Od vtedy sa Nokiam vyhybame ako sa da. Len za posledny 18 mesiacov stal servis Nokii len na jednej pobocke vyse 800 EUR.

26.6.2012 18:43 / Zaklinac (zive.sk) 2 24 nahlásiť

Ja mam opacnu skusenost - nepoznam NIKOHO zo svojho okolia, ktoremu by sa htc nepokazilo. Najcastejsie odide fotak alebo rovno cela doska. A dovolim si tvrdit, ze na kvalitu vypracovania N8, E7 alebo Lumie 800/900 ma jedine Apple. Ostatni su hlboko, hlboko pod.

26.6.2012 23:13 / iqlogic (zive.sk) 1 1 nahlásiť

Tiež HTC nemusím a prakticky osobne nepoznám človeka, ktorý by bol s touto značkou spokojný, ale musím povedať, že napríklad nové One v unibody prevedení majú veľmi kvalitnú konštrukciu a takým Lumiam aj N8 sa bez problémov vyrovnajú ... bez ohľadu na dizajn samozrejme ...

27.6.2012 00:44 / Zaklinac (zive.sk) 1 3 nahlásiť

Co z toho, ked One X museli v niektorych krajinach stiahnut z trhu pre udajne katastrofalnu kvalitu zvuku pri volani. A vraj to nie je jediny model htc s tymto problemom. Ked sa uz z mobilu neda poriadne volat, to je uz fakt ako s tou sejackou, co jede, jenom neseje...

27.6.2012 10:09 / RVM (zive.sk) 0 3 nahlásiť

No HTC uz nejaku dobu nepatri medzi vyrobcou ktori by robili telefony s nekvalitnou konstrukciou. Ich problemom ale trochu je, ze sa dizajnovo velmi opakuju. Prakticky recykluju jeden dizajn uz par rokov. Co sa tyka Nokie, myslim ze vyhotovenie ich drahsich modelov je spickou na trhu (najma E7, N8, L800, L900, 808). Najnovsie v recenzii 808 na Engadget sa vyjadrili, ze si nespominaju ci videli telefon s tak pevnym plastovym vyhotovenim ako 808 a ze maju pocit, ze ak by im padol na dlazku, ze ta by dopadla horsie ako telefon. Samozrejme, kadejake lacne Nokie castokrat nemaju tak kvalitne vyhotovenie, ale zas nie je moc ferove porovnavat Nokiu za 100€ s HTC za 500€.

27.6.2012 10:10 / RVM (zive.sk) 0 0 nahlásiť

vyrobcov* Neviem ako sa mi toto podarilo :)

6.7.2012 00:07 / okoloidúci (zive.sk) 0 5 nahlásiť

JA mám HTC EVO 3D, asi pol roka a už nikdy v živote by som si nekúpil HTC, je to hruba tehla, ktorá mi stále mrzne, a vypína sa. a o androide ako takom ani nehovorím, neni nad starú dobrú nokiu....

26.6.2012 12:56 / epic_fail (zive.sk) Reagovať 22 22 nahlásiť

Tento kram zdravy clovek nekupi - DOA. Update na novu verziu OS nebude a aplikacie pre WP8 uz nebudu spatne kompatibilne. :D A ta cena za rok stary HW? To sa neda povazovat ani za nepodareny vtip. O sialenej hmotnosi, mizernom rozliseni ci biednsom OS uz skoda aj hovorit. A ze atraktivny OS - prosim prestante s tou sockarskou propagandou - ten nedorob nikto nechce.

26.6.2012 15:28 / Cortex A9 (zive.sk) 12 23 nahlásiť

Epic Fail: Keď bol android 2,1 tak si čakal kým pride 2,2? Akeď bol 2,2 tak si čakal radšej na 2,3?? A takto by som mohol pokračovať, windows phone 7,5 nieje už žiadna novinka, je to pochopiteľne že nedostane windows phone 8, budu aj náročnejšie aplikacie pre tento os a hlavne wp 8 je už dobre previazaný s Windows 8, 7,5 nie. Aj napriek tomu dostanú phony aktualizaciu na 7.8 čo je len plus. Tento os nieje len kabátik, prinesie ďaleko viac vylepšeni, nielen domácu obrazovku, v podstate to bude osmička, ale nebude to osmička, aplikacie ktore budú pre wp 8, na 7,8 nepojdu, kým ale pride wp8 na trh tak to budú dobré 3 mesiace...Su veci, ktore na 7,5 ke zaujali a na 7,8 čke zaujmu ešte viac..Velmi jednoducho si to všetci predstavujete, tak to sa možu prestať teda výrabať mobily a može sa len aktualizovať soft, nerealne:) ma isť Nokia prikladom iphonu alebo androidu? Napr. iphone 4 a pojde naňom ios 6, pekné čislo, že?:)) Len škoda že to bude ochudobnená ios 6 a niektore funkcie ten system ani nebude mať! Ale má ios 6!:)) HTC desire C má Android 4,0, nikdy tam nespustíš HD video ani HD hru a mnoho iných veci ale má to android 4!!:)) čo z toho plynie?? Niekedy Výrobca daným os degraduje celý smartphone a može si človek urobiť zlu mienku , pritom dokaže toho viac. U mňa dobrý krok, lepšie 7,8 ktorý bude plnohodnotne optimalizovaný na HW ako wp 8 na Lumiach a malo by to sekať, mrznúť, to si microsoft nemože dovoliť. Windows phone je preslávený svojou rýchlosťou a stabilitou, tak že toľko k tomu...Hmm.. ešte čo sa týka jadier. je to len ofajč na zákazníka, človek čo sa navyzná tak je z toho vzrušený, pravda je iná...... http://www.itnews.sk/spravy/produkty/2012-06-1... ... Windows phone 8 dokaže plnohodnotne pracovať so 64 jadrami a využije ch efektivnejšie.

26.6.2012 15:59 / q (zive.sk) 5 0 nahlásiť

Intel* nedávno tvrdil že budúcnosť je jedine v ultrabookoch ... pretože nemali procák pre smart/tablet :-D

26.6.2012 18:07 / ubx (zive.sk) 10 3 nahlásiť

> Windows phone 8 dokaže plnohodnotne pracovať so 64 jadrami a využije ch efektivnejšie. ty kokfo, to tam chces lupat jadierka za mandarinky ci co? toho sa v mobile nedockas ani s WP10 :-) teda odhliadnuc od toho, ze "skusat v laboratornych podmienkach" znamena spustit, ked sa rozbehne, radostne vykriknut a ist to zapit. ako chlapi, toto sa uz snad riesilo pri prvom iPhone - draha nic nerobiaca hracka - proste vycacany imidzovy dumbhone s genialnym marketingom. clovek by cakal, ze ked prijde nejaky jeho klon - tentoraz od M$ - tak to schyta a nie, ze predtym budu ludia padat na rit. to je pre vas potom idealny 4palcovy dotykac so striebornym lemom okolo s 20 polozkovym addressbookom a s vymozenostami typu zapnut, vypnut, zavolat, polozit hovor. v podstate Aligator Touch HD :-)

27.6.2012 15:08 / Cortex A9 (zive.sk) 3 4 nahlásiť

UBX: ja som nikde netvrdil že wp 8 alebo iná verzia bude 64 jadier ponúkať. Ano, bolo to v lab. podmienkach ale pointa bola že wp 8 vie pracovat s viac jadrovým cpu a to pomerne dosť efektívne na rozdiel od androidu, ten nemá dobre plánovanie vlákien. Hovoriš že wp je aligator touch HD. Hovoríš ako keby máš tie naj pokrokovejšie veci a pritom pišeš z Visty ten ,,najvydarenejši os":) ktorý je už starý btw dobré 3 roky.......Ale tu budeš osočovať a mudrovať že wp je aligator touch HD, trapne..

28.6.2012 10:41 / ubx (zive.sk) 2 0 nahlásiť

tomu sa hovori argument ad hominem a pouziva sa vtedy, ked uz fakt dojde municia. napriklad v politickych debatach. trapne to nie je. a vies preco? pretoze nikde NETVRDIM, ZE VISTA JE SUPER. ale vy sa tu idete z okripleneho a vykastrovaneho systemu uslintat. a to uz trapne je.

28.6.2012 13:33 / Cortex A9 (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Ubx: Tomu so hovorí silný argument rozprávaš o niečom o čom vieš tak veľkú P.I.Č.U. a Celkovo mi tvoje príspevky nedávajú žiadnu logiku, hovoríš o windows phone ako šrote, dobre, tak že si zrejme človek , ktorý si potrpi na top High end veciach, pritom som pisal že pišeš z Visty, tento os sa už ani nepouživa, myslím že ani nepredáva:) a to radšej nejdem rozprávať o bugoch, ktorý ten os má!! Myslim že pre teba by bol aj windows phone 7 prvá verzia luxus:) Ja vychádzam z praxe a skúsenosti, preto sa smejem a nielen z teba, keď tu niekto držkuje že Nokia je nekvalitná a podobne nezmysli, ked nebol android vieš kde boli všeky značky okrem Nokie? V utrobách konskej riti!

28.6.2012 14:25 / ubx (zive.sk) 4 3 nahlásiť

ako clovek, ktory vsetko videl a vsade bol isto tazko najdes do diskusie sebe rovneho. takze podobne vyrazy si pouzivaj na komunikaciu su svojimi rodicmi, ked uz ta tak vychovali, nech sa tesia. ja mam dost rokov na to, aby som zrovna toto potreboval. a ak ta to potesi - ano si jediny clovek, ktory windows na mobile videl, ano si nakrajsi a najmudrejsi a my vsetci ostatni sme uplni blbci, nikto z nas nikdy nevidel ziadnu nokiu, ani tu s oknami samozrejme, preto nevieme, o com sa bavime a co nam na nich vadi a co by sme od nokie chceli. dakujeme, ze nas nevedomych zastupujes. zaroven dakujem za tvoju pozornost a cas a viac si ho neprosim. a ako pozeram, ze diskutovat na forach o iphonoch a windowsovych nokiach absolutne nema zmysel.

2.7.2012 19:32 / hammer (zive.sk) 0 0 nahlásiť

chod veru trolovat inde magooo ;-)

26.6.2012 18:56 / Ja (zive.sk) 10 3 nahlásiť

Ano. A po 2.3.4 az do dnesneho 2.3.7 je to system s ktorym sa da vyborne pracovat. MS vyraba OS pre smartphony uz hodne dlho, pmnoho dlsie ako existuje Android alebo iOS a este ani jeden Windows Mobile alebo Windows Phone nebol poriadne spraveny. Pistis ze HTC nema HD a co je 1080p v HTC One X? A to nehovorim ze v tom telefone je nVidia Tegra3. V skratke ked postavis toto HTC medzi Lumie je to ako ked pride Einstein na navstevu ustavu pre mentalne zaostalych. A ked porovnas cenu HTC One X okolo 510 EUR vs. Nokia Lumia 900 s cenoutesne nad 500 EUR tak by si tu Lumiu kupil iba blazon. Ale toto je vsetko iba o HW alebo cene. Smartphone robia aplikacie a tam je Windows telefon uplna rit. Staci sa pozriet na Marketplace a clovek sa zacne valat od smiechu. Pouzivam desiatky aplikacie v Androide a vacina z nich su malichernosti ale su a to je dolezite. Inak ta poznamka na konci to ma uprimne rozosmialo tak ze mi az slzy isli. Windows Phone 8 dokaze plnohodnotne pracovat s 64 jadrami. No parada uz sa tesim ked budem mat telefon so 64 jadrami. Urcite to bude v telefone neskutocne potrebne. Ako HD a neviem co vsetko co ta na telefonoch rajcuje. Mimochodom s kolkymi jadrami dokaze pracovat linux? Lebo Android je v podstate linux ze? Ja si typlnem ze ked vnzikne potreba 128 jadier v telefone tak linux/Android s tym nebude mat velky problem. ;-)

27.6.2012 14:48 / Cortex A9 (zive.sk) 2 3 nahlásiť

Ja: Máš problémy so zrakom? Písal som HTC desire C ! ! ! tak že tvoj prispevok je pre mňa bezpredmetný a čo sa týka 64 jadier, bolo to v lab. podmienkách. Pointa bola že windows phone 8 a budúce verzie maju dobre našliapnute keď že budu ponukať konkurencie schopný HW a ked system bude mať aj viac jadier, tak ich využije efektívnejšie než android lebo wp 8 čka je nato už stavana. Android nemá dobré plánovanie vlákien, windows phone áno.

28.6.2012 10:43 / ubx (zive.sk) 2 0 nahlásiť

jasne. az jednou. a dovtedy budu ostatne OS spat a nikto, vratane na linuxovom jadre postaveneho androidu sa nepohne dalej. skus si znova prelestit gule. :-)

26.6.2012 15:04 / Maco (zive.sk) Reagovať 5 2 nahlásiť

Ked bude taký krásny tvar ale 3,2palec displ. Slot na karty a bez toho protivneho zlateho rezu či čo to je tak nevaham a beriem. Toto je moc velké! Alebo max 3,5palec.

26.6.2012 16:49 / WASO (zive.sk) Reagovať 7 6 nahlásiť

no teda tuto musí Nokia a Windows financovať asi celý portál stale mi to tu pripadá ako platená reklama ked sem dojdem Nokia a WM sa tu omiela dookola:-P

26.6.2012 17:05 / LuboSS (zive.sk) 2 5 nahlásiť

davnejsie tu niekto nadaval ze sa tu pise stale len o iPhone, teraz o nokii :) co bude dalej? :) ked niekedy pride android 5 tak sa bude pisat o nom...

27.6.2012 10:06 / ubx (zive.sk) 1 0 nahlásiť

a snad financuje aj diskutujucich :-) kolegovu 800ku som prezul dost na to, aby mi bolo jasne, ze nadsenecke reakcie tuna su uplne od veci. hulan by chrochtal blahem. pomedzi blogovanie samozrejme. :-)

27.6.2012 12:36 / Zaklinac (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Preco by boli od veci? Kazdemu vyhovuje nieco ine. Mne na 800vke absolutne nic nechyba a vsetko funguje ako ma. Neviem preco sem pleties Hulana.

27.6.2012 13:18 / ubx (zive.sk) 3 0 nahlásiť

podom obdivujem tvoju skromnost a predstavivost. mame kolegu M$ fanatika - ale zasa technicky dost zdatneho, ale aj on od prveho dna frfle na svoju 800ku. mozes poslat do M$ kvety, ze si nasli dobreho zakaznika. :-)

27.6.2012 23:10 / Zaklinac (zive.sk) 0 1 nahlásiť

"podom" si zistil, ze tvoj prispevok nema zmysel. Nevadi. Aj na teba svieti slnko :)

26.6.2012 17:03 / Reagovať 0 5 nahlásiť

Absencia wifi hotspotu ? Ja mam HTC s wp7 a wifi hotspot mam a pouzivam.

26.6.2012 19:03 / Ja (zive.sk) 12 2 nahlásiť

Wifi tethering by mala byt triavialna vec v uplne najlacnejsich smatphonoch. Ak to nokia nema tak to je fakt trapne. Nedokazem si predstavit ze by som mal niekam prist a otvorit notebook a potom nejako j*ebnute nokiacky cez tie ioch priserne aplikacie robit USB tether aby som sa dostal na net. Des. Este dodnes sa mi robi husia koza ked si spomeniem na Nokia PC Suite tak dufam ze tieto WP Nokie uz maju nieco lepsie.

26.6.2012 19:11 / Marko (zive.sk) 7 11 nahlásiť

bohuzial si IT negramotny...PC suite je v pohode jednoduchy softver...pokazit tam ma co iba totalny pako :) male dieta alebo stara pani :D

26.6.2012 22:56 / kkkk (zive.sk) 4 1 nahlásiť

ehm, skusal si ten soft od nokie tak pred 8 rokmi aky bol skvely ?? :) moc silne slova pouzivas...

27.6.2012 08:47 / Marko (zive.sk) 1 7 nahlásiť

ty co tu pleties zpred 8 rokov ? a vtedy si skusal android aky bol skvely ? aha ved vtedy ani nebol lol...a skusal si windows 95 pred 17 rokmi ? fuuu :-O

27.6.2012 10:07 / fantomas (zive.sk) 0 4 nahlásiť

ja preferujem pripojenie cez BT, wi-fi pokial viem zerie viac baterky

11.7.2012 13:33 / shaggy (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Nokie nemali tethering (údajne) na žiadosť operátorov. Samozrejme je táto možnosť už dostupná (od aktualizácie Tango).

26.6.2012 20:19 / Reagovať 8 3 nahlásiť

Odpudive..

26.6.2012 23:47 / Peto (zive.sk) Reagovať 0 6 nahlásiť

absencia Wi-Fi hotspotu????Wi-Fi hotspot 900-ka už ma stačí si otvorit nastavenia!!!

27.6.2012 10:08 / fantomas (zive.sk) Reagovať 5 10 nahlásiť

...este do toho narvat symbian alebo android ;-)

6.7.2012 15:37 / wtf (zive.sk) Reagovať 3 1 nahlásiť

co som videl recenziu inde, boli tam aj fotky, co dany recenzent nafotil. to bol hnus, ten mobil foti slabucko

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.

PRIHLÁSENIE

Ak chcete komentovať, musíte sa prihlásiť do siete médií Azet.sk.
Chcete sa prihlásiť?

Áno Nie

Ak nemáte ešte prihlasovanie meno, zaregistrujte sa.

MIGRÁCIA ÚČTOV

Pokiaľ ste využívali pôvodné prihlásenie na Živé.sk a MobilMania.sk, preneste si svoje konto - hneď po úspešnom zaregistrovaní a prihlásení pod Azet kontom.

Viac informácií o migrácii a redizajne môžete získať na tejto stránke