Diskusia

O2: Neobmedzený paušál pre firmy zlacnel. Má strop 40 € (Doplnené)

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.166.84.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
137 príspevkov
1.7.2012 17:21 / JaroB (zive.sk) Reagovať 20 6 nahlásiť

"Okrem používania automatov a GSM brán je porušením podmienok aj využívanie služieb v neprimeranom rozsahu neobvyklom oproti štandardnému správaniu užívateľa, teda napríklad vtedy, ak nie je zachovaný primeraný pomer medzi odchádzajúcou a prichádzajúcou prevádzkou." Viete mi to vysvetliť??? akože keď mám teraz 800-1000min mesačne volania a prichádzajúce iba nejaký 50-60 tak by som u O2 nemal strop faktúry 40€???:-O

1.7.2012 17:32 / Matúš (zive.sk) 1 26 nahlásiť

Za 1000 minút ťa nikto nebude riešiť. To sú skôr opatrenia voči takým, čo ich majú niekoľkonásobne viac.

1.7.2012 18:08 / Milan (zive.sk) 11 34 nahlásiť

toto je ta najkrajsia sprava ktoru som dnes precital. vdaka. znizenie faktury o dalsie eurace ma naozaj velmi potesilo. o2 je jednoducho best operator. citil som to v kostiach ked som si pred dvomi rokmi preniesol cislo od oranzovych.

1.7.2012 19:15 / pfff (zive.sk) 29 6 nahlásiť

vieš to garantovať? ak by mali nejakú hronicu do ktorej to nik nebude riešiť, vyslovene by ju vo VOP napísali. ale vo VOP sa spomína ako zneužitie služy aj keď voláš niekomu kto má bonus za hovor, požičiaš niekomu mobil, dáš si automatické presmerovanie na iné číslo, či prepojíš tretiu osobu (konferenčný hovor) a pod. 4.2 Účastník je okrem ďalších povinností uvedených vo Všeobecných podmienkach povinný najmä: a) využívať Služby spôsobom, ktorý je v súlade so Zákonom, Zmluvou, s týmito Všeobecnými podmienkami, Cenníkom, písomnými návodmi a s pokynmi Poskytovateľa a ktorý nemôže negatívne ovplyvniť prevádzku siete alebo akejkoľvek jej časti, ani kvalitu Služieb poskytovaných iným Účastníkom. Za zneužitie sa považuje najmä, nie však výlučne: (i) automatizované generovanie telekomunikačnej prevádzky, t.j. ak odchádzajúce volanie vykonáva automat, */ to je aj GSM alarm (ii) generovanie telekomunikačnej prevádzky, ktoré môže negatívne ovplyvniť prevádzku siete Poskytovateľa napriek predchádzajúcemu upozorneniu zo strany Poskytovateľa na takéto využívanie Služby, (iii) využívanie Služby so stanoveným maximálnym cenovým stropom alebo poskytovanej v neohraničenom rozsahu za pevný mesačný poplatok v neprimeranom rozsahu neobvyklom oproti štandardnému správaniu užívateľa, predovšetkým neúmerné využívanie tzv. nekonečných, resp. neobmedzených volaní za účelom získania finančného prospechu (napr. získavanie Kreditu) volajúceho alebo volaného priamo závislého od dĺžky takéhoto volania */ ako to o2sk vie?! informuje sa u iného operátora, preveruje či najprv ťa obviní a ty dokazuj že nie?! = vždy si prever či nevoláš niekomu s aktívnym BONUSOM! /, za štandardné správanie sa pre účely týchto Všeobecných podmienok považuje priemerná miera využívania toho istého plnenia ostatnými Účastníkmi so zachovaním primeraného pomeru medzi odchádzajúcou a prichádzajúcou telekomunikačnou prevádzkou na danej SIM karte, */ aký je to primeraný pomer?! 1:1, 2:1, 1:2, 5:4 4:5?! kde je zverejnená priemerná miera využívania ostatnými ktorú keď prekročíš, zneužívaš službu?! pozor na volania na zmeškané hovory! = zlý pomer! žiadne ake nedvíhanie počas školy, rokovania a volanie počas presávky = ZLE = ZNEUŽITIE! / (iv) umožnenie využívania SIM karty na šírenie nelegálneho obsahu, neoprávneného zasahovania do práv tretích strán, (v) umožnenie, aby prostredníctvom SIM karty boli poskytované akékoľvek služby elektronických komunikácií tretím stranám, prípadne poskytovanie technických riešení určených na poskytovanie Služby tretím stranám, */ = aj konferečný hovor - počkaj, prepojím ťa, mám to "zadara" = zneužitie (vi) využitie tzv. GSM brán, alebo iného zariadenia slúžiaceho na prepájanie volaní medzi sieťami jednotlivých podnikov, (vii) využitie SIM karty výlučne na zabezpečenie spojenia medzi tretími stranami navzájom prostredníctvom nedovoleného presmerovania telekomunikačnej prevádzky pripojením na zariadenie slúžiace na automatické smerovanie telekomunikačnej prevádzky a/alebo využitím softvéru na takéto automatické smerovanie, */ = počas nedostupnosti presmerovanie na iné číslo, nie je uvedené na akú dobu sa to počíta, t.j. ak máš 2 týždňovú dovolenku, vypneš sim ktorú presmeruješ na číslo v predajni aby vec vybavil niekto kto je v práci = zneužitie! b) využívať Služby iba prostredníctvom mobilných telefónov alebo iných koncových zariadení, ktoré Poskytovateľ schválil na použitie SIM karty, */ BOMBA! potrebuješ od operátora schávalenie či v danom zariadení môžeš simku používať - obejdnej si mobil z číny, ktorý op nepredáva a máš problém!/ c) využívať Poskytovateľom dodatočne zavedené spôsoby ochrany sietí a Služieb, ak je to v prospech Účastníka alebo siete, d) platiť za poskytnuté Služby v súlade so Všeobecnými podmienkami, najmä čl. 7, a s platným Cenníkom, e) dodržiavať ďalšie povinnosti uvedené v týchto Všeobecných podmienkach, platnom Cenníku a v návode na používanie Služieb, SIM karty, mobilného telefónu alebo iného koncového zariadenia, f) vyhovieť výzve Poskytovateľa, aby sa z dôležitého dôvodu súvisiaceho s poskytovaním Služieb dostavil osobne na výzvu Poskytovateľa do určenej Značkovej predajne alebo na iné miesto, ktoré určí Poskytovateľ, pričom tento dôvod musí byť uvedený vo výzve, */ oni povedia prídite a ty musíš - Účastník je povinný najmä: f) dostavil osobne na výzvu Poskytovateľa do určenej Značkovej predajne... / g) písomne oznámiť Poskytovateľovi na oddelenie starostlivosti o zákazníkov do 15 pracovných dní každú zmenu svojich údajov podľa čl. 2.3, h) využívať SIM kartu Poskytovateľa výlučne na prevádzku mobilného telefónu alebo iného koncového zariadenia určeného na zabezpečenie hlasovej telefonickej komunikácie fyzickej osoby a výlučne pre svoju potrebu, */ takže žiadny konatelia, majitelia, živnostníci, žiadne obchody cez telefón, len kecy ktoré nevedú k fin. prospechu, ŽIADNE požičiavanie SIMky v rodine!!!! "výlučne pre svoju potrebu"!!! i) poskytnúť Poskytovateľovi akúkoľvek potrebnú súčinnosť a umožniť mu kontrolu používania Služby, najmä možnosť preveriť prípady podozrenia na zneužívanie Služieb, */ tomu nerozumiem, všetko ide cez nich ale oni si osobujú právo kontrovovať môj majetok, vstup na pracovisko, domácnosť, či mám povolené zariadenie, či volám len ako fyzická osoba, či mobil nikomu nepozičiavam, či neide o automat a pod ?! dokonca asi musím volať aj pred nimi - vtrhnú mi kukláči do domu aby zistili či som náhodou nepožičal mobil dcére aby zavolala kámoške že si objednáva od Avonu to a to = zneužitie služby?! No NEKÚP TO!

1.7.2012 20:11 / Milan (zive.sk) 5 24 nahlásiť

vychrlil si oheň a síru. napísal si obrovský kopec nezmyslov počnúc gsm alarmom zavŕšený zásahom kukláčov. podľa mňa nemôžeš sám podpísať žiadny dokuement lebo inak by si nemohol popísať toľko absurdných vlastných záverov. nevadí. daj si easy kartu alebo choď k vode. asi bolo dnes príliš teplo.

1.7.2012 20:21 / pfff (zive.sk) 20 5 nahlásiť

silné kecy máš, ale vlastný komentár k VOP si nedal keď budeš mať vlastný komentár alebo argumentačne zdôvodníš prečo ten môj nie je správny, potom mi napíš že som nesvojprávny. zatiaľ si sa ukázal len ako debílek ktorý hodnotí mňa a nie VOP opertora cucaj prsty ďalej

1.7.2012 20:36 / ErichDo (zive.sk) 3 22 nahlásiť

ako sorac, ale dakujem ze si sa ukazal v celej svojej nahote a potvrdil si to co som ja o tebe napisal v diskusii k inej teme. jednoducho nedokazes komunikovat ako dospely clovek a preto by som sa divil kazdemu jednemu kto by s tebou do nejakej diskusie kedykolvek vstupoval.

1.7.2012 20:49 / pfff (zive.sk) 21 4 nahlásiť

ďalší debílek nepíš o neschopnosti diskutovať keď sa ani nevyjadríš k téme, ale výlučne k autorovi diskusia je výmena názorov o predmete diskusie predmeom diskusie je O2 neobmedzeno a o2 VOP to upravujúce zachytil si niečo z toho? asi nie = debílek prosím ešte nejakých debílkov, dajte daľšie "inteligentné" názory mimo témy, len aby zanikla diskusia ohľadom VOP o2sk - pre vás očividne znak vysokej inteligencie kto nemá argumenty, hodnotí autora kto má fakty, oponuje myšlienke

1.7.2012 21:55 / ... (zive.sk) 2 27 nahlásiť

Nezapajam sa do diskusii ale obcas si ich precitam. Cele roky sa tu nic nezmenilo. Stale o tom istom. Stale tie iste postavy pfff, Manobb, Kotrcka prezleceny do nejakeho ineho nicku, Ja a Ty. Tito experti na vsetko ktori nemaju nic ine na praci tu za smradia kazdu jednu diskusiu tykajucu sa o2 svojimi doktorandskymi pracami najlepsie v rozsahu niekolko stran a vydavaju to za nemenne fakty. Ak im chce niekto oponovat pfff ho nazve ho de bil kom v tom lepsom pripade. Fakt sa nehnevaj ale to co tu ty predvzadzas svedci o tvojej intelektualnej urovni. Je velmi jednoduche a pomerne lacne zaradit sa k tebe a odpovedat rovnakym metrom ale urobi to len hlu pak. To co si tu popisal ako svoje komentare k vop je kopa nezmyslov domnienok a lzi zaroven. Nebudem sa pustat do hlbsej analyzy lebo je to zbytocne a v tvojom pripade priam neziaduce. Kludne ma preto tiez mozes nazvat de bil kom alebo ak chces aj hrubsie. Uzi si prazdniny. Ale hlavne ak uz chces pisat tak pis o vlastnych skusenostiach a nie o nejakych "zarucenych informaciach" nejakej osoby ktoru nikto nikdy nevidel a teda ani neveri ze nejaka taka osoba niekedy existovala. Rovno ti ale napisem ze ani tak by som im neveril. Od teba necakam ziadne informacie ktorym by sa dalo verit. Po tom co tu roky predvadzas v ziadnom pripade.

1.7.2012 22:10 / pfff (zive.sk) 25 3 nahlásiť

tak si opäť dokázal o čom sú debílkovia kto nemá argumenty, hodnotí autora kto má fakty, oponuje myšlienke

2.7.2012 06:08 / flat (zive.sk) 10 2 nahlásiť

veru najviac tu je o2fans onanov a a bohužiaľ stale tý istý len si nicky menia.

4.7.2012 07:01 / omg (zive.sk) 0 3 nahlásiť

prispevky na desiatky riadkov stale o tom istom fakt ze nikto necita ani nikoho nezaujimaju, kukni kolko mas minusiek, asi to ludi nezaujima, tak neviem preco stale dokolecka pises tie slohove prace.

4.7.2012 11:50 / RastislavJ (zive.sk) 2 1 nahlásiť

A ako čo má byť, že má toľko mínusiek? Ak ma niečo nezaujíma tak to preskočím, alebo chceš povedať, že majú problém odrolovať text?

1.7.2012 21:56 / ... (zive.sk) 1 19 nahlásiť

FW: Nezapajam sa do diskusii ale obcas si ich precitam. Cele roky sa tu nic nezmenilo. Stale o tom istom. Stale tie iste postavy pfff, Manobb, Kotrcka prezleceny do nejakeho ineho nicku, Ja a Ty. Tito experti na vsetko ktori nemaju nic ine na praci tu za smradia kazdu jednu diskusiu tykajucu sa o2 svojimi doktorandskymi pracami najlepsie v rozsahu niekolko stran a vydavaju to za nemenne fakty. Ak im chce niekto oponovat pfff ho nazve ho de bil kom v tom lepsom pripade. Fakt sa nehnevaj ale to co tu ty predvzadzas svedci o tvojej intelektualnej urovni. Je velmi jednoduche a pomerne lacne zaradit sa k tebe a odpovedat rovnakym metrom ale urobi to len hlu pak. To co si tu popisal ako svoje komentare k vop je kopa nezmyslov domnienok a lzi zaroven. Nebudem sa pustat do hlbsej analyzy lebo je to zbytocne a v tvojom pripade priam neziaduce. Kludne ma preto tiez mozes nazvat de bil kom alebo ak chces aj hrubsie. Uzi si prazdniny. Ale hlavne ak uz chces pisat tak pis o vlastnych skusenostiach a nie o nejakych "zarucenych informaciach" nejakej osoby ktoru nikto nikdy nevidel a teda ani neveri ze nejaka taka osoba niekedy existovala. Rovno ti ale napisem ze ani tak by som im neveril. Od teba necakam ziadne informacie ktorym by sa dalo verit. Po tom co tu roky predvadzas v ziadnom pripade.

1.7.2012 22:13 / pfff (zive.sk) 20 4 nahlásiť

3x si opäť dokázal o čom sú debílkovia kto nemá argumenty, hodnotí autora kto má fakty, oponuje myšlienke k veci a to konkrétne Oľ nekonečno, VOP 0 bodov

1.7.2012 23:52 / ferdo39 20 4 nahlásiť

hlavne, že ty tu smr díš a čakáš, kedy kto niečo napíše a okamžite reaguješ, nicky meníš ako ponožky, ak vôbec na nejaké máš. Ale, aby si reagoval na fakty, to nie, len kra viny. Niekto tu skopíroval úžasné VOP O2 a nikto nič. Len urážky, aké primi tívne, ked neviem čo povedať, tak ho aspoň urazím

1.7.2012 22:48 / ferisson (zive.sk) 1 14 nahlásiť

A zas pseudoodbornik co nema sajnu ako to chodi. Tieto VOP su univerzalne pre vsetkych ale hlavne sa v nich operator chrani voci spekulantom ktory si naberu niekolko sto sim a zacnu s nimi robit nekaly biznis a generovat obrovske straty . Ale tebe najmudrejsiemu z pomocnej skoly by to nedokazal vysvetlit ani cely akademicky zbor jednoducho kapacita tvojho hladkeho mozgu to nedokaze pojat, max ctrl+c a ctrl+ v

1.7.2012 23:11 / pfff (zive.sk) 10 1 nahlásiť

:-O:-O:-O:-O "a v nich operator chrani voci spekulantom ktory si naberu niekolko sto sim" ty niečo píš o pomocnej škole

1.7.2012 23:19 / indeks (zive.sk) 11 1 nahlásiť

prosím ťa, veď má pravdu. ty snáď vo svojom okolí nemáš zlé zlé indivíduá, ktoré si bežne naberú stovky SIM aby škodili dobrému a férovému operátorovi a jeho modernej sieti?

1.7.2012 23:26 / pfff (zive.sk) 10 0 nahlásiť

ľutujem, žiaľ nemám. ale vysvetlil nám to pekne - nás čo nemáme u opa stovky sim, nás sa tie VOP netýkajú

1.7.2012 23:36 / ferisson (zive.sk) 0 9 nahlásiť

Este raz VOP = vseobecne obchodne podmienky , vseobecne pozri si slovnik.

1.7.2012 23:37 / indeks (zive.sk) 9 0 nahlásiť

u 02 najma s dorazom na slovo "vseobecne". su napisane tak vseobecne, ze mozu postihovat kohokolvek za cokolvek.

1.7.2012 23:43 / pfff (zive.sk) 7 1 nahlásiť

škoda slov na človeka ktorý žije v predstave z pomocnej školy, že VOP sú pre tých ktorý majú stovky SIM

1.7.2012 23:44 / pfff (zive.sk) 5 0 nahlásiť

len

1.7.2012 23:48 / ferisson (zive.sk) 0 7 nahlásiť

Je to iba ochrana ako som napisal, ano mozu ale urcite to nebudu uplatnovat pri standartnom uzivani sluzieb - bol by to ich velmi rychli koniec a o to im urcite nejde

2.7.2012 09:59 / flat (zive.sk) 20 2 nahlásiť

tvoj otec mal používať ochranu mali by sme o jedneho poškrabka menej.

2.7.2012 10:13 / oňur (zive.sk) 0 5 nahlásiť

bacha. evidovaní primitívi útočia.

2.7.2012 17:02 / Merfi (zive.sk) 3 0 nahlásiť

Ferisson Poprosim ta o zverejnenie standartneho vyuzivania sluzieb. Dakujem

1.7.2012 23:31 / ferisson (zive.sk) 0 4 nahlásiť

Asi si to konecne pochopil ked si poukazal iba na chybajuce "sa" :) Mozno tam bude nejaky pokrok v tvojom uvazovani

1.7.2012 23:32 / pfff (zive.sk) 5 1 nahlásiť

hlavne že si ty "pochopil"

1.7.2012 20:33 / JaroB (zive.sk) 15 4 nahlásiť

no a kto mi to garantuje? Lebo podľa ich podmienok je to obrovský nepomer odchádzajúcich a prichádzajúcich hovorov...niekde som tu čítal, že niekoľkým už zrušili tieto programy a dostali všetko k úhrade a pritom bežne telefonovali/bežne vrámci svojho podnikania/...

1.7.2012 20:38 / ErichDo (zive.sk) 4 16 nahlásiť

takze ty veris nejakym bezduchym prazdnym reciam nejakeho anonyma s nickom pfff ktory nakoniec ani neopisuje vlastnu skusenost ale len nejaku udajnu skusenost nejakej anonymnej priatelky ktora kto vie ci vobec niekedy existovala ? tak to smekam.

1.7.2012 20:54 / pfff (zive.sk) 14 2 nahlásiť

má asi veriť debílkom ktorí sa zmôžu len na osočovanie ale nevyjadria sa k VOP, nemajú a nenapísali nič čím by dokázali spochybniť napísané, tak sa snažia spochybniť autora? napíšeš niekedy aj niečo hodnotné, či dookola len urážky autora bez jediného proti argumentu? kto je ErichDo , že by len nejaky bezduchy prazdny anonym?

1.7.2012 21:52 / majro (zive.sk) 3 14 nahlásiť

Nezapajam sa do diskusii ale obcas si ich precitam. Cele roky sa tu nic nezmenilo. Stale o tom istom. Stale tie iste postavy pfff, Manobb, Kotrcka prezleceny do nejakeho ineho nicku, Ja a Ty. Tito experti na vsetko ktori nemaju nic ine na praci tu za smradia kazdu jednu diskusiu tykajucu sa o2 svojimi doktorandskymi pracami najlepsie v rozsahu niekolko stran a vydavaju to za nemenne fakty. Ak im chce niekto oponovat pfff ho nazve ho de bil kom v tom lepsom pripade. Fakt sa nehnevaj ale to co tu ty predvzadzas svedci o tvojej intelektualnej urovni. Je velmi jednoduche a pomerne lacne zaradit sa k tebe a odpovedat rovnakym metrom ale urobi to len hlu pak. To co si tu popisal ako svoje komentare k vop je kopa nezmyslov domnienok a lzi zaroven. Nebudem sa pustat do hlbsej analyzy lebo je to zbytocne a v tvojom pripade priam neziaduce. Kludne ma preto tiez mozes nazvat de bil kom alebo ak chces aj hrubsie. Uzi si prazdniny. Ale hlavne ak uz chces pisat tak pis o vlastnych skusenostiach a nie o nejakych "zarucenych informaciach" nejakej osoby ktoru nikto nikdy nevidel a teda ani neveri ze nejaka taka osoba niekedy existovala. Rovno ti ale napisem ze ani tak by som im neveril. Od teba necakam ziadne informacie ktorym by sa dalo verit. Po tom co tu roky predvadzas v ziadnom pripade.

1.7.2012 21:55 / 100bodov (zive.sk) 0 13 nahlásiť

majro konečne to niekto vecne pomenoval...palec hore ;-);-);-)

1.7.2012 22:11 / pfff (zive.sk) 11 0 nahlásiť

tak ste opäť dokázali o čom sú debílkovia kto nemá argumenty, hodnotí autora kto má fakty, oponuje myšlienke

1.7.2012 22:23 / Merfi (zive.sk) 7 1 nahlásiť

majro Ok tak pfff to nezvladol a nedal zarucene info.Spravne? Tak daj ty zarucene info,kolko minut do cudzej siete znamena nekonecno v podani O2;-)

1.7.2012 23:25 / pfff (zive.sk) 11 4 nahlásiť

tu neide o počet minút (to môže byť aj tisíce, 10 tisíce), ale o pomer prichádzajúcich a odchádzajúcich ktorý musí človek strážiť, aby zabezpečil opovi zisk takže ty nesmieš len veľa volať, ty musíš aj veľa príjimať, aby z tých 40€ si zabezpečil pre opa ideálne tých 40€ a dá sa to jednoducho vypočítať, len treba upozorniť, že ak si niekto myslí že sa nechá prezváňať alebo že bude požičiavať sim vrámci rodiny, či vytvárať konferenčné a pod. má problém podľa VOP je povinný odchádzajúcu prevádzku kompenzovať prichádajúcou, tí ktorým volá v podstate musia volať naoplátku aj oni jemu tak ak je prep. poplatok 3c /min. a op chce zarobiť min. 20€ bez DPH, nesmie byť rozdiel viac ako 444minút v neprospech prichádzajúcej z iných

1.7.2012 22:20 / Merfi (zive.sk) 7 4 nahlásiť

ErichDo Tiez by som sa bal dat taky pausal,ktory by nemal jasne pravidla.Ak by tam napisali,ze to ma fup,tak v poriadku.Ale takto si to da naozaj len niekto,kto nepremysla. A teraz nejde vobec o to,ci to napise pfff,Mano,alebo Peto.V zmluve nemas nic coho by si sa mohol chytit,ak by napisali,ze to s volanim do cudzej siete prehanas. Pokial to tam nedaju,tak je stale lepsi Orange,kde je to jasne definovane

1.7.2012 23:03 / ErichDo (zive.sk) 0 9 nahlásiť

@merfi napisem ti to opakovane ak mas pocit ze si v prave ak by hypoteticky prislo k nejakej situacii pri ktorej by ta operator sankcionoval za nejake porusenie vop mas moznost sa branit. zatial ste chlapci okrem neodovodnenych atakov neuviedli nic coho by sa dalo chytit. zatial ste ani jeden z vas neuviedli konkretny dokaz o tom ze ste podali nejaky podnet na riesenie nejakej spornej situacie. zatial len nejaky pfff uviedol nejaky nezmysel nejakej vymyslenej znamej ktora keby mala pravdu v tom co mu akoze tvrdila tak by to riesila dostupnymi prostriedkami. a kedze pravdu nemala tak tu chodi nejaky pfff ociernovat operatora. nic ine za tym nehladaj.

1.7.2012 23:07 / indeks (zive.sk) 11 0 nahlásiť

ty mas nejaky dokazy o tom, ze je to "nezmysel nejakej vymyslenej znamej"? ak ano, mozem ho vidiet? dakujem.

1.7.2012 23:18 / ach! (zive.sk) 0 10 nahlásiť

kotrčka kotrčka. máte sabath ? predložil vari pfff nejaký dôkaz o pokute ktorá bola vymáhaná v rozpore s vop ? nepredložil . predložil vari pfff nejaký dôkaz o tom že podal podnet na telek. úrad alebo soi alebo súd ? nepredložil . takže tam by som na tvojom mieste začal pán "spravodlivý". od toho sa totiž odvíja ten pokec o ničom .

1.7.2012 23:19 / indeks (zive.sk) 12 0 nahlásiť

ty mas nejaky dokazy o tom, ze je to "nezmysel nejakej vymyslenej znamej"? ak ano, mozem ho vidiet? dakujem.

1.7.2012 23:20 / ach! (zive.sk) 1 11 nahlásiť

a samozrejme posledná otázka predložil nejaký pfff nejaký dôkaz o rozhodnutí nejakého z vyššie menovaných kontrolných orgánov že operátor postupoval v rozpore s vop ? nepredložil . ďalšia zbytočná diskusia.

1.7.2012 23:21 / indeks (zive.sk) 7 2 nahlásiť

ak su VOP pisane stylom "mame moznost urobit cokolvek ak sa nam nebudes pacit", tak aku ma bezny zakaznik sancu? ferovy operator sa nema co skryvat za vseobecne napisane VOP. bodka.

1.7.2012 23:32 / ErichDo (zive.sk) 0 10 nahlásiť

ty si rovnako bezvyznamna postava ako pfff na vynasanie akychkolvek sudov. ak by na tom bol co i len kusok pravdy mala imaginarna znama postupovat v sulade so zdravym rozumom a konat v sucinnosti s instituciami na to urcenymi. podotykam ze ani ty ani pfff nie ste institucie ktore by mali opravnenie akykolvek zaver vyvodzovat. a suhlasim s tym ze pfff nepredlozil ziadny dokaz z vyssie ziadanych a preto cela tato diskusia je len bla bla bla nejakeho pfff a kotrcku. presne v intenciach diskutujuceho ktory vyssie napisal ze cele roky je to o tom istom a s tymi istymi kecalkami. kotrcka pfff manobb a ja a ty.

1.7.2012 23:34 / indeks (zive.sk) 8 0 nahlásiť

ty mas nejaky dokazy o tom, ze je to "nezmysel nejakej vymyslenej znamej"? ak ano, mozem ho vidiet? dakujem.

1.7.2012 23:35 / pfff (zive.sk) 8 0 nahlásiť

to vieš, ErichDo je významná neimaginárna postava tak neodporuj, ty indeks, nevýznamná imaginárna postava ako pfff

2.7.2012 18:49 / 0 1 nahlásiť

Koncom minuleho roku tu bol článok o nejakom nariadení ktoré by malo platiť od začiatku roka aj kvôli takýmto situáciám, podľa nich majú od začiatku roka opovia povinnosť zverejniť podrobne informácie o fungovaní jednotlivích služieb, žiadne konkrétne nedefinovany nepomer a pod. Komu sa chce nech si ten článok vyhľadá, bol zverejnený niekedy na prelome noveho roku.

1.7.2012 23:34 / pfff (zive.sk) 8 0 nahlásiť

kto je ErichDo? ErichDo je významná neimaginárna postava pozor na to!

2.7.2012 00:44 / JaroB (zive.sk) 5 1 nahlásiť

počúvaj...nezapájaj ma vašich infantilných diskusií .... ja som sa slušne pýtal a s toho čo tu a aj v článku bolo napísané je zrejmé, že pokiaľ nieje definovaný ten nepomer tak je TO IBA na niekom v O2. A ja nemienim riskovať...nejasné podmienky nemôžeš ani reklamovať ani vybojovať niekde na súde. Je to IBA NA NIEKOM V O2 ...ja som obchodník a nejasnú zmluvu s presne nedefinovanými právami ale aj povinnosťami nepodpisujem B-]

2.7.2012 01:11 / rastafa (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Blby pokus :-P Radsej konecne dajte ponuku pri ktorej si vacsina naozaj povie Wow. Toto duhove cudo je omyl a urcite pre vacsinu nie wow. Na najvacsieho by sa patrilo.

2.7.2012 01:58 / pfff (zive.sk) 5 1 nahlásiť

JaroB, presne o to ide! a to tie pasáže tam postupne pridávajú! keď si ľudia brali prvé O2 Moja firma, neboli tam. nebol problém. potom ich zrazu pridali a hneď o mesiac či dva na to začali pokutovať, odpájať s odvolávaním sa na VOP, ktoré sa odvolávajú na niečo čo nie je verejne známe, definované, proste si tam niečo dosadia a ty sa môžeš s nimi jedine tak súdiť ale predtým musíš zaplatiť kedysi som to ja odporúčil známej O2 Moja Firma, ale napr. som netušil, že keď podpisuješ 6 mesačnú viazanosť, tak oni ju automaticky obnovujú a obnovujú, takže nie si voľný ak si myslíš že po 6 mesiacoch môžeš zrušiť, vypovedať zmluvu hocikedy to ani akciový mobil nedávali a nedávajú k tomu

2.7.2012 00:10 / ferisson (zive.sk) 0 3 nahlásiť

A ja som niekde cital ze JaroB pritom bezne telefonuje vramci podnikania ale nepovedal pri com iba ze pri tom a este spomenul pomer ci nepomer? Som cital

1.7.2012 17:59 / Durus (zive.sk) 6 1 nahlásiť

Ano....

1.7.2012 17:31 / Reagovať 2 15 nahlásiť

A telekom zaspal .. tusim je konecne spravny cas na zmenu operatora.

1.7.2012 18:17 / Karol (zive.sk) 3 16 nahlásiť

Je veľmi dobré, že O2 pred rokmi vstúpilo na slovenský trh. Inak by sme ešte dnes platili na minútu hovoru 0,30€.

1.7.2012 18:28 / 20 6 nahlásiť

karol nemáš náhodou úpal z toho tepla?? CO2 iba tápa ,nemá nič poriadne dokopy....Ked nespraví niečo ako easy karta za 9 centov, tak niečo drahšie si dá iba ten,čo nevie počítať.....ked mesačne prevolám 15 eur, tak mi netreba flat za 40eur......

1.7.2012 18:48 / Milan (zive.sk) 0 15 nahlásiť

Ty zaolejovaný, a kto tebe núka tento program? To je pre tých, čo pretelefonujú niekoľkonásobne viac ako ty, tak zacúvaj a nespamuj. A mimochodom, svoju easy kartu si môžeš strčiť vieš kam ...

1.7.2012 18:57 / Hzdendo (zive.sk) 1 12 nahlásiť

Mňa O2 príjemne prekvapili. Platinový paušál je pre mňa cenovo dobrý. V podstate má vyjde faktúra na 40,€ pokiaľ rátam 5-€ zľavy na 10 mesiacov za prenos. Momentálne najlepšia ponuka na trhu pre mňa:-D. 40-€ neomedzené volania aj do vybr. EU štátnou a 1000 Mega dát a SMS ;-)

2.7.2012 10:14 / flat (zive.sk) 12 1 nahlásiť

myslíš, že teraz ťa vole budeme všetci nasledovať? Sa zobuď a rýchlo ruku vo zo slip. 45€ dať za to čo v pohode ide za 15€?

1.7.2012 19:44 / peter (zive.sk) 0 9 nahlásiť

mas pravdu do doby nez prisiel novy operator tak orange aj telekom maly ceny okolo 30 centou a az teraz v poslednej dobe ako im zacaly ubyvat zakaznici tak potom zacaly aj oni zlacnovat.este viac by pomohla dalsia konkurencia

1.7.2012 23:54 / ferdo39 10 2 nahlásiť

pred vstupom O2 som platil do všetkých sieti 15 centov, po vstupe 13 centov, takže nepíš kraviny, ale samozrejme dá sa nájsť aj horší program, a ten si si vybral ty, lebo si neschopák si vybrať ten správny sa čudujem, že nemáš od O2 narovinu 8,5 sk/ minuta ;-)

2.7.2012 00:20 / mental.disease (zive.sk) 0 11 nahlásiť

Preco by bol neschopak a pisal kraviny? Tych 30 centov bola realita pri cca 16€ mesacnom plnení. Bez povinnej mesacnej utraty (rozumej pusalu) to bolo cez 50c.

2.7.2012 09:31 / ferdo39 5 0 nahlásiť

zas si na omyle, do siete OR to bolo 9,9 sk a do ostatných sieti to bolo 14,9 sk za minutu pri použití primavariantov, kde som prevolal od 60-70 minút mesačne som mal priemerné plnenie aj zo započítaním priamavariantu okolo 4-6 korún za minutu. či znova píšeš kraviny ako vždy, a zas si ukázal svoju neschopnosť si vybrať, ale presne takých ako ty firmy potrebujú, presne na takých oni najviac zarábajú

2.7.2012 10:21 / milan (zive.sk) 0 4 nahlásiť

uz hned tie prve ceny mas zle :-D

2.7.2012 11:31 / ferdo39 3 0 nahlásiť

http://mobilmania.azet.sk/clanky/prima-uz-nie-je-pr... http://www.zive.sk/spravy/orange-zvyhodnuje-... ... http://mobilmania.azet.sk/clanky/prima-variant-extr... http://www.zive.sk/spravy/orange-zvyhodnuje-...... http://www.zive.sk/spravy/orange-zvyhodnuje-... ... sekol som sa o neuveriteľných 40 a 90 halierov (1,3 centu a skoro 3 centy) Stále lepšie ako tých viac ako 50 centov ;-)

2.7.2012 12:06 / mental.disease (zive.sk) 0 4 nahlásiť

sekol i ja, 14,50 je 0,481 centa. No bolo aj 14,90sk, ale vtedy do vlastnej 11,90sk. asi som to poplietol s Easy Life tam bola minuta za 15,60. No pamatam i minutu v pausale za 21sk.. :-P

2.7.2012 16:57 / ferdo39 1 0 nahlásiť

bolo 9,9 aj 14,9, tie som hľadal a nenašiel lebo mm.sk pri modernizácií asi všetko nepreniesla. Ja si pamätám Nokia 80 tehla, ako sa dalo volať iba z kopca a minuta stála cez 100 sk ;-) ale to tu bol vtedy iba Eurotel NMT

2.7.2012 17:17 / mental.disease (zive.sk) 0 2 nahlásiť

toto som myslel zníženie z 11,90 na 9,50. Takže 9,90 ani nebolo: http://mobilmania.azet.sk/clanky/po-sekundovej-tari... ... jasne, ale NMT mali iba "boháči" tam sa platil aj prijatý hovor :-) ja som písal za kolko som volal (21sk/m)- Dancall HP 2711 -Eurotel (leto 97) Od jesene 97 >Globtel.

2.7.2012 12:06 / mental.disease (zive.sk) 0 0 nahlásiť

duplicitný príspevok

1.7.2012 19:20 / pantao (zive.sk) Reagovať 3 5 nahlásiť

ja som zvedavy scim pridu telekomunisti, aka bude ich odpoved na kyslikovy a oranzovy flat :D

1.7.2012 20:49 / catm4n (zive.sk) 9 7 nahlásiť

no... podla mna by stacilo, aby hodili fakturovanu sluzbu obdobnu easy free (cena 10 centov/min., tarif. 1+1, 2GB za 5€, bez viazanosti)... a ak by k tomu prihodili 100 min do vlastnej za 3€ ako ma O2 - nestihali by s prenosmi a nase mile O2 by si aj s ich "inovativnymi" pausalmi mohlo ist hladat nejaku stavnatu pasu v zavese s OR aj ich woooooooow bleeeee uzasnostou ;)

1.7.2012 21:50 / Kordo (zive.sk) 8 1 nahlásiť

No s tým telekomom nie ste až tak ďaleko pred pár dňami mi volala operátorka z telekomu či nechcem za 11 eur 200 min v sieti telekom + 200 min do všetkých sietí a po prevolaní minút 0,06 € ďalšia minúta. Čo sa týka Orange neobmedzeného paušálu Maxi tak tam zas máte všetko neobmedzené ale aj tam je FUP že môžete volať mesačne max na 150 telefónnych čísel ale hlavne keď mi volal operátor z orangeu že tam žiadne FUP nieje ešte že som na to neprešiel.

1.7.2012 22:14 / pfff (zive.sk) 6 6 nahlásiť

250 v danom mesiaci

2.7.2012 00:40 / 2 7 nahlásiť

Vidis? ty si taky, citujem teba, de bilko, ze aj ked mas pravdu tak dostanes minuska :)) Nikdy nieje neskoro popremyslat nad sebou a zacat prispievat objektivne, pravdivo a k veci :)

2.7.2012 01:50 / pfff (zive.sk) 6 1 nahlásiť

tvoja logika: napísal si pravdu, ale dostal si mínuska, preto si de bilko a radšej píš tak, aby si dostal pluská, t.j. klam aby to de bilkom ktorí dávajú mínuská, vyhovovalo na pluská sry, ja sa neprispôsobujem tomu čo de bilkovia chcú počuť, čítať je to vizitka de bilov že nesúhlasia s pravdou, čo sa zas a znovu dokázalo, že sú to len obyčajní de bílkovia ktorí mínuskujú, h-o-v-n-o vedia a ani nedajú žiadnu reakciu, fakt, nič čím by dokázali že sa mýlim de bilom sa nikdy neprispôsobujem, nech sú v akomkoľvek počte, tu ani nikde inde

1.7.2012 23:48 / ferdo39 Reagovať 4 0 nahlásiť

Zajtra sa zastavím v OR, nech mi ukážu tú ich garanciu ;-) Len čo je to pre O2 primerane? Môj pomer je v priemere 3/5 v neprospech prijatých

1.7.2012 23:55 / ferdo39 6 3 nahlásiť

:-D komplexáci v akcií, už mínuskujú :-D Takže podľa nich nemám prejsť k O2, ak OR nedá lepšiu ponuku :-D

2.7.2012 01:07 / ferisson (zive.sk) 0 1 nahlásiť

3/5 je ok ale do O2 nechod radsaj si pockaj dva roky kym OR zas neokopci O2 ako to bolo v pripade wow

2.7.2012 07:36 / ferdo39 6 0 nahlásiť

3 roky som čakal na reakciu O2 ;-)

2.7.2012 00:05 / Manobb (zive.sk) Reagovať 4 4 nahlásiť

VOPky sem, VOPky tam, nám už je to všetko jedno ? OK, VOP sú na to, aby pokryly skutočne podmienky vo všeobecnosti, t.j. aby ich článkom neunikla žiadna vzniknutá situácia. Problémom však je aj to, ak sú už až príliš vágne = nie je možný ich jasný výklad. Top určite už nie je dobré pre zákazníkov, lebo vzniká nevyvážený stav, kde zákazník začína ťahať za kratší koniec =právna neistota pre zákazníka, ktorý sa tak musí už len spoliehať na férovosť operátora. Nuž a tej férovosti u našich špecifických operátorov naozaj nie je na rozdávanie, je jej skôr ako šafranu. Preto sa musím zastať tých, ktorí takéto až príliš všeobecne písané VOPky odsudzujú. Právna istota je totiž dôležitá, najmä ak ide o nemalé sumičky, ktoré sa môžu objaviť vo forme zmluvnej pokuty a podobne. P.S.: Problém je jeden jediný, že VOPky nie je možné zo strany zákazníka opraviť dohodou. Zákazník k nim môže iba pristúpiť = súhlasiť s nimi, inak má smolu. Toto operátori radi využívajú vo svoj prospech. P.P.S.: Možno by naozaj stálo za to, keby TÚ SR napr. spoločne so SOI zapracovali na novele zákona, ktorý by obsahoval tzv. povinné klauzuly na ochranu spotrebiteľa, pretože zákazníci nemajú prachy na drahých právnikov, operátori však áno, a preto aj VOPky prvorade chránia záujmy operátora a nie klienta ... ;-)

2.7.2012 00:24 / ferdo39 9 2 nahlásiť

presne tak, O2 je tak FER, že radšej nedefinuje podmienky. OR si spočítal, kedy sa mu to neoplatí a určite číslo 250 nedal len tak od buka, ale na základe štatistík. Ale toto číslo dal. Klient aspoň vie do čoho ide. Ako sa vyššie niekto zmenil, 1000/60 minutám je OK? alebo už je to veľký nepomer a zneužívanie služby? Možno má niekto jedno číslo na volanie a druhé na prijímanie.

2.7.2012 00:40 / ferisson (zive.sk) 2 7 nahlásiť

Jedno na volanie a druhe na prjimanie? A ja mam dve auta jednym idem tam a druhym naspat . Ved je to celkom normalne urcite aj ty mas vsetko dvojmo aj spravy pozeras na jednej tv a filmy na druhej

2.7.2012 07:39 / ferdo39 5 0 nahlásiť

úplne mimo príklad, ale takýto mimo príklad dá iba O2 fanatik, skús niečo k veci. Napr. mám 2 čísla, súkromné a firemné, na súkromnom iba prijímam, na firemné prijímam a volám. ...

2.7.2012 10:43 / ferisson (zive.sk) 5 3 nahlásiť

takže si dalšia socka čo zneužíva zamestnávateľa na súkromné hovory

2.7.2012 10:57 / huje© (zive.sk) 5 3 nahlásiť

ako vies, ze nema povolene vyuzivat sluzobny telefon aj na sukromne hovory? dnes je to bezny benefit v praci (jasne, to by si najprv musel nejaku mat, aby si to mohol chapat - a kopacom kanalizacii to zrejme nedavaju, preto o tom nevies ani z rozpravania rodinnych prislusnikov) nie, lahsie je hned ho nazvat sockou, na to nepotrebujes potrapit tu vyrazku na krku.

2.7.2012 11:04 / flat (zive.sk) 3 1 nahlásiť

ale si mu dal, teraz samu budú triasť ruky a bude sa báť vycikať.

2.7.2012 11:17 / ferdo39 4 0 nahlásiť

ja zamestnávam sám seba :-D, čiže hovori si platím sám sebe ;-) 1 os. s.r.o. takže socka si ty

2.7.2012 11:18 / ferdo39 1 0 nahlásiť

*hovory

2.7.2012 18:09 / pantao (zive.sk) 0 2 nahlásiť

tak si zaplat aj kurz slovenciny :-D:-D:-D zisiel by sa ti, uz ked davas interpunkcne znamienka, nauc sa aspon aj ypsilony pouzivat tam kde patria

2.7.2012 00:29 / ferisson (zive.sk) 2 4 nahlásiť

Je to tak, ale aj vstupy do tohoto vztahu nie su vyvazene, napr: zakaznik si zoberie sim za 0 - 10€ za mesiac prevola v roamingu 10000€ a zmizne, op ale platit za prevolane partnerovi musi . Potom mu nepomozu ani vop. Tak preto je to tak nevyvazene lebo op na seba berie vacsie riziko straty

2.7.2012 00:36 / indeks (zive.sk) 4 3 nahlásiť

tolko neprevolas... vsad ena nete najdes info o tom, ze ta (minimalne 02) zastavi po par € nad priemer tvojej prevadzky. takze ziadne tisicky € nehrozia.

2.7.2012 00:40 / Mark (zive.sk) 1 3 nahlásiť

a co ak ano? Volania do Zimbabwe nie su zrovna najlacnejsie... Lenze operator moze zablokovat sluzby iba na zaklade tych odsudzovanych VOP... bez nich by si ho mohol zazalovat trebars za usly zisk (lebo si sa nedovolal klientovi-kamaratovi a ten ti zrusil prislubenu zmluvu) a ziskat nejake to pekne odskodne.

2.7.2012 02:46 / pfff (zive.sk) 5 1 nahlásiť

číta si vôbec tie VOP? priznám sa, poslednú verziu som celú nečítal, ale keď som mal s nimi spor, čítal som dôsledne. a vieš čo tam bolo? +- operátor ti akurát tak dá zľavu z obdobie kedy ti služba nefungovala alebo bola odpojená avšak musí to byť min. 5 dní v kuse a v žiadnom prípade nemáš nárok na nič iné, ani na ušlý zisk a to predtým mali 3 dni ale pri kvalite ich data siete to predĺžili na 5... a ani to mi to nechceli uznať - ani zapojiť, ani vrátiť peniaze zažalovať ich môžeš za hocičo, len si dávaj pozor, aby ti medzitým firma neskrachovala keď budeš odpojený, v registri neplatičov a nik iný ťa už potom nepripojí

2.7.2012 03:53 / Mark (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Zjavne si az tak poriadne necital... Tento odsek je absolutne v kazdej zmluve lubovolneho telekomunikacneho operatora a riesi nedostupnost sluzby z technickych dovodov na strane operatora, nie umyselne odpojenie zakaznika. Dalej o tvojej nevedomosti svedci i to, ze si myslis, ze operator dokaze zo dna na den zmiznut z trhu - omyl... Okrem toho, ze okamzity krach je nepravdepodobny, tak aj firma v likvidacii ma svojho spravcu, ktory ta z registra moze nechat v mene firmy odstranit.

2.7.2012 04:42 / pfff (zive.sk) 4 2 nahlásiť

takže zjavne som nečítal, len potvrdzuješ že to tam je to čo som napísal (a nájdeš aj iné bofy, ktoré dovoľujú legátne žiadať okamžitú zálohu a pod.) a o mojej nevedomosti svedčí to, že ak ja napíšem aby ti neskrachovala firma, ty génius to pochopíš že tvrdím že skrachuje operátor?! máš ešte niečo podobne hodnotné, hodné tvojho obrovského génia?

2.7.2012 17:33 / Jan (zive.sk) 0 5 nahlásiť

chlapci vy ste si museli silno prepudrovat nos :))) vysledkom diskusií tu na MM je len to, ake je O2 zle a aky je iPhone zly :))) inak nic. ziadny prinos pre citatelov. skuste sa zaclenit do normalneho zivota, narazit nejaku kočku, a budete mat zivot lahsí ;) nezapajam sa sem do diskusií, ale dnes mi uz ozaj nedalo :))

2.7.2012 18:51 / ilon (zive.sk) 1 4 nahlásiť

Ale nechaj ich však za to poberajú prachy. A mne to aspoň občas spríjemní deň, keď sa na týchto polopravdách hlavne od pfff, index (alias huje), ja a ty ... dobre zabávam. Vieš je až nepochopiteľné ako dokážu na fórach títo zamestnanci operátorov (alebo externých firiem, ktoré operátori platia) klamať. A ak aj JaroB nie je jeden z nich a nechcel tu len tárať, tak ja mu poradím aby sa spýtal ľudí čo majú Moja Firma, ako sú spokojný, alebo nespokojný a potom nech si to porovná s tým čo používa teraz. A ešte k pfff demagógii o jeho známej. Ja mám reálny problém s Orange, pretože už mi môj program nevyhovuje a chcem ho zmeniť, žiaľ chcú odo mňa 350€ ako zmluvnú pokutu. Mám aj ja kričať aký je Orange zlý? Vedel som do čoho idem a mám možnosť zaplatiť alebo doplatiť. Takže pre väčšinu tu diskutujúcich, želám príjemný zvyšok pracovnej smeny a pre ostatných čo tento web len čítajú príjemný zvyšok dňa.

3.7.2012 03:00 / pfff (zive.sk) 6 0 nahlásiť

ja mám demagógiu o známej, ty reálny problém ? skôr to vypadá, že ja mám reálnu známu s reálnou skúsenosťou a so svojvoľnými zmenami o2sk vo VOP a ty virtuálny demagogický problém s orange ale chápanie rozdielov je nad tvoje mentálne schopnosti

2.7.2012 00:54 / mental.disease (zive.sk) 3 4 nahlásiť

:-D ze 10000€ a zmizne, kam? Do chile :-D Po po 50 prevolanych eur ho odpoja. Ale ak som správne pochopil píšeš o predplatenke a to by tam museel mat taký kredit :-O :-D

2.7.2012 01:14 / ferisson (zive.sk) 5 3 nahlásiť

Sa premenuj mental retard , po 50eur datalimit roaming aj to si mozes sms deaktivovat a ides dalej , O2 ma najprehladnejsie cenniky a aj tak v tom mas zmatok uz sa necudujem ze si v OR alebo T lebo v ich cennikoch sa nevyznaju ani oni sami

2.7.2012 02:29 / mental.disease (zive.sk) 3 5 nahlásiť

Ano 50€ je limit na data. Omyl. Ale su aj limity mimo nariadenia EK, nastavené operatorom pri nestandartne vysokom volani v roamingu. Takže sa chlapec ukludni. radsej si kup sim kartu dobi ju na 10tis.€ a zmizni..

2.7.2012 02:39 / pfff (zive.sk) 3 1 nahlásiť

:-D vidím že to berú rad za radom :-D:-D:-D:-D a potom sú celí urazení ak im napíšeš čo v skutočnosti sú :-D

2.7.2012 04:01 / Mark (zive.sk) 0 3 nahlásiť

Akekolvek limity nad ramec zakonov neosetrene v zmluvnych podmienkach su porusenim zmluvy o pripojeni, kedze operator by odmietal poskytovat sluzbu, ku ktorej sa zmluvne zaviazal. Prave preto obsahuju zmluvy rozne presne ci volne formulky o FUP, zneuzivani ci nadmernom vyuzivani sluzby (a suvisiacej ochrane siete), o ktore sa potom moze operator pri aplikovani limitov opriet. Inak poradis mi, ako si dobit 10tis. Eur kreditu? Lebo kupony tak velke nie su, cez internet to tiez v takych vyskach nejde a banky mi tolko ciastkovych (a teda i podozrivych) transakcii tiez nedovolia urobit ;-)

2.7.2012 04:44 / pfff (zive.sk) 6 0 nahlásiť

navštív predajňu operátora, podaj žiadosť o výnimku a vlož hotovosť som prekvapený že tak geniálnemu mozgu, megamozgu ako si ty, to nenapadlo

2.7.2012 11:39 / mental.disease (zive.sk) 2 2 nahlásiť

ja som iba reagoval na tento výplod: "zakaznik si zoberie sim za 0 - 10€ za mesiac prevola v roamingu 10000€ a zmizne, op ale platit za prevolane partnerovi musi" je to perla, ale netuším ako to autor myslel..

2.7.2012 00:29 / rastafa (zive.sk) 0 5 nahlásiť

A ty o com ? Draheho pravnika zaplati odporca ak prehra. Blbosti popisane v tejto akoze diskusii nenajdes ani na pokeci a tam sa hadaju sklopovinni.

2.7.2012 00:36 / Mark (zive.sk) 0 11 nahlásiť

1) Ak su VOP pisane prilis volne, tak je to skor na skodu operatora, pretoze zakaznik ma viac moznosti vykluckovat - alebo az tak volne zase pisane nie su? Kazdopadne zakaznik ma pravo pred podpisom pytat sa a dostat odpovede (napr. si ich legalnou cestou nahrat alebo ziskat na papieri ci elektronicky). 2) TU SR nema na starosti tvorbu zakonov (rovnako ako ich nemaju policajti ci vojaci), obrat sa na prislusnych poslancov NR SR, ktorych si zvolil do parlamentu - iba oni (a vlada) maju moznost predkladat navrhy zakonov. Plus toto nie je cesta ako riesit zmluvne problemy. Ak tam budu povinne casti, co ak vznikne atypicky pripad, kde iba uskodia zakaznikovi? Co ak operator doplni casti, ktorymi ich obide? Co ak zakaznik podpise dodatok, ktorym zrusi ich platnost? Zakon naozaj nema riesit obsah zmluv a ich vyhodnost pre zakaznika (to by musel urcovat i maximalne vysky pokut ci FUP)... Ak by to aj preslo, tak co dalej? povinny navod na pouzitie k rohlikom? Maximalne zakrivenie ceruzky? Minimalna doba horenia sviecky? Garancia, ze semena sa uchytia a rastlina bude totozna s obrazkom? 3) VOP nie su nad zakonom. Ak obsahuju casti, ktore su zjavne v rozpore s dobrymi mravmi a poskodzuju zakaznika, prislusny sud by v danom pripade mohol (a mal) zmluvu prehlasit za neplatnu a akukolvek sankcnu pokutu za nezakonnu. Stazoval sa ale uz niekto, alebo tu iba zufalo zaujati diskuteri vyplakavaju nad imaginarnymi pribehmi ich fiktivnych kamaratov?

2.7.2012 00:43 / rastafa (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Nie nestazoval sa nikto. Tu je trendom len klamat. Aby som nezabudol mas K+

2.7.2012 00:46 / ferisson (zive.sk) 0 6 nahlásiť

Presne si to vystihol ;-)

2.7.2012 06:13 / flat (zive.sk) Reagovať 8 4 nahlásiť

stručne napísané. Nech je trebars prepojovací poplatok 0,03€ za minútu. Na flate od O2 prevoláte 100 min do Or, 100 min do Tm a 100 min do O2. Na vaše čislo nech vám volajú 100 min z Or, 100 min z Tm a 100 min z O2. Aké sú náklady O2 na O2 Flat? Nula (0)€. Aký ma zisk O2 z Vás? 100% čiže získa od Vás celých 45€ a neprerobí ani cent. Keby naďalej ponúkal O2 flat za 70€ tak jeho čistý zisk by bol celých 70€.

2.7.2012 07:42 / ferdo39 3 4 nahlásiť

Ak mi OR nedá takúto ponuku prejdem k O2, z ich siete prijímam iba jedno číslo, ostatné prijímam o OR a TM. Volám iba mimo O2, max. 2 čísla O2. pomer 3/5 v prospech volaných, takže im moc nezarobím ;-)

2.7.2012 08:04 / flat (zive.sk) 3 6 nahlásiť

ja počkam na vynovenú primu a na reakciu telekomu na flat. Flat je pre opka ktorý ma ako telekom veľa ovečiek zlatá baňa. A to už od 19,90€ mesačne bez viazanosti.

2.7.2012 08:32 / rastafa (zive.sk) 2 4 nahlásiť

Lopata pise poucky o cistom zisku :-D Pekne svinstva beres. Fuj

2.7.2012 09:32 / huje© (zive.sk) 7 1 nahlásiť

ale tisko..

2.7.2012 09:36 / flat (zive.sk) 24 4 nahlásiť

prosim ťa načo sa zhoväduješ nevhodnými príspevkami, však ak nevieš slušne a vkusne k téme napísať tak radšej mlč, mlčať je niekedy zlato.

2.7.2012 09:37 / mysiak (zive.sk) Reagovať 2 0 nahlásiť

Viete niekto ako to maju Rakusaci s tym flatom za 20€ ? Maju tam nejaku FUP alebo obmedzenia v ramci VOP ? Vdaka

2.7.2012 10:31 / ferdo39 Reagovať 3 3 nahlásiť

OR mi zatiaľ ponúkol iba oficiálny paušál Biznis Profi za 44,9 €, kde nie je EU, ale zas ich biznis profi svet nevyužijem, do zahraničia volám 20-50 minút, ako kedy. neobmedzené minuty a sms v SR do všetkých sieti a 2GB data. Požadujem min,. plnenie, O2 má 0 €, Biznis 300 Extra má 24 € (300 minút - to prevolám bez problémov),... Tak uvidíme, či sa niekto ozve s niečim a čo ponúknu. Najprv nechceli nič riešiť, ale ked som vyšiel s ich garanciou, ústretovosťou,.... tak zrazu to išlo aj bez žiadosti o prenos.

2.7.2012 10:37 / ferdo39 5 1 nahlásiť

stačil by mi aj Neobmedzený WOW 3 za 34,9 €, len to je na FO, ale ved čo ;-)

2.7.2012 10:38 / ferdo39 5 2 nahlásiť

niekto tu nemôže spávať a okamžite mínuskuje všetky príspevky :-D, kokos deti, deti :-D

2.7.2012 12:46 / mental.disease (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Biznis 300 Extra pokial si pamätám má 18 krajín EÚ zahrnutých v tých 300 min. Potom sa platí navyše. http://mobilmania.azet.sk/bleskovky/orange-vo-flato... ... za 24€ u Moja Firma ti vychádza 400 minút (ale môže to byť kludne aj minút 240:-) ) Min. plnenie ma i O2 a to 25€ bez DPH (30€ s DPH) na súčet všetkých sim. Takže 1. musí (môže) spraviť obrat 30€ a 2.,3.. môže mať NULU. Pokial nevolaš moc do zahraničia a potrebuješ net môže byť výhodnejší aj wow maximum 2 za 39,99€

2.7.2012 16:55 / ferdo39 1 0 nahlásiť

uvidíme čo ponúknu, net v mobile nejako nepotrebujem, mimo SR volám 20-50 minút, ako kedy. Mám 2 simky na každej je využitý strop 55 €, aj ked teraz vlastne na druhej sú zvýšenie volania do ČR a prijaté hovory v roamingu, ale je to dočasné, tak uvidím, čo bude. A dobre by bolo, keby to bolo na ICO, ked nie tak zoberiem aj na FO

2.7.2012 19:24 / prodigy (zive.sk) 2 1 nahlásiť

Ved nekonecno 3 za 34,90 mozes zobrat aj na podnikatela. S telefonom i bez. Navyse, ak mas tak dlho uz pausal bez viazanosti, ako proklamujes, a nebral si mobily bez zavazku, tak tam mozes mat aj slusnu cenu na telefon.

4.7.2012 17:33 / . (zive.sk) 0 0 nahlásiť

niečo nad 100 € na každú simku

2.7.2012 11:53 / killli (zive.sk) Reagovať 6 4 nahlásiť

Vyuzivam tento pausal a potesilo. Ale aj tak musim povedat, ze diskusie na tejto stranke pripominaju diskusie pred volbami na sme, kde bola vacsina "diskutujucich" uderkami SaS. V O2 pouzivaju rovnaky marketing. Mne osobne to vadi. O2 je v pohode ale aby sme sa z toho mali pokakat ako 90% tych, co sem pisu, to je proste neprirodzene a trapne.

2.7.2012 17:39 / pepe (zive.sk) 4 0 nahlásiť

suhlasim s tebou do posledneho pismena. Skoda ze sa O2 uchyluje k takymto praktikam, lebo si sami robia zle. Ludia neuveria, ze 90 percent prispevkov su chvalospevy na O2 a utoky na konkurenciu.

2.7.2012 18:55 / ilon (zive.sk) 0 5 nahlásiť

Súhlasím s tebou, ale upravil by som percentá. Pozri si pár nickov, ip adresy, dátumy a časy. Myslíš, že normálny človek by tu reagoval každý deň, čakal na každý článok o hociakom operátorovi a hneď reagoval a útočil? A tie percentá by som upravil nasledovne 40% sú tu od Telekomu, 25% a 25% Orange a O2 a 10% bežný ľudia.

3.7.2012 08:11 / :-) :-) :-) (zive.sk) 3 0 nahlásiť

A tie percentá by som upravil nasledovne 130% sú tu od O2, -20% od OR, -20% TK a 10% bežný ľudia. :-) :-) :-)

2.7.2012 14:12 / milan (zive.sk) Reagovať 0 3 nahlásiť

a balik 300min stoji 21e

2.7.2012 17:32 / pejko (zive.sk) Reagovať 0 6 nahlásiť

no moj zlaty telekom, dufam ze sa preberes, lebo pojdes do rici.

2.7.2012 19:22 / T (zive.sk) 8 0 nahlásiť

Telekom sa preberať nemusí. Easy Free a Easy Time schová všetky predražené flaty.... Keby sa zobudil Orange a skopíroval cenník rakúskeho Orange. To by bolo skutočne WOW... Nehovoriac o výške platov v Rakúsku.... Za 40€ mám 2x digitálnu káblovku s HD setoboxom - UPC Digital basic , pevnú linku a neobmedzený internet na optike... Platiť za mobil 40€... :-D

2.7.2012 20:07 / fajka zhasla (zive.sk) 2 9 nahlásiť

ti hrabe? ved telekom neobmedzeny mobilny internet ktory si zapnes cez grc s badou alebo handroidom mas vsade. pevny internet maju len socky. viazanost je hnus. upc nikdy. a potom po deliriu tremens prislo vytriezvenie a mame tu toto. upc je najlepsie. mam dva hd settopboxy s neobmedzenym internetom a telefonom. super. hura. trikrathura. ©lubomir2

2.7.2012 20:46 / T (zive.sk) 10 1 nahlásiť

Ja som napísal čo mám za 40€ ty trúba prenickovaná..... Ty máš, iba úbohý mobilný flat. :-D

3.7.2012 19:10 / O2 Guru plateny na f (zive.sk) 7 1 nahlásiť

O2 tele trafika vie, že dlhodobo nemôže si nechať emigrovať svoje ovce ale vsúčastnosti vsadila na dôveru svojich oviec a šklbe ich čo to dá do bezvedomia.

4.7.2012 17:31 / . (zive.sk) 0 0 nahlásiť

a prečo sa neprebierie T alebo O2 a nedá OR A ponuku? prečo ju musí stále dávať iba OR? čo iba OR je tu mobilný operátor? jaj hubu si otierať od OR, to je normálne. Ja som spokojný s OR maximum 2

4.7.2012 17:27 / . (zive.sk) Reagovať 1 2 nahlásiť

neviem čo je na tom pravdy, už mi to potvrdili 2 OR operátori, že extremne všeobecné nie presne definované podmienky O2 pár ľudom "pomohli". O2 im vyrubilo 1000 € pokutu, za nie FER využívanie služieb. Pod pojmom NEFER využívané služby rozumej prevolaných viac ako 1000-1500 minút mimo siete O2. čo je na tom pravdy neviem, lebo som menil program na Maximum 2 s SG SIII, ktorý mi dali za 179 € (s mojou zľavou) a pýtal som sa na nejaké obmedzenia,... povedala, že len tých 250 rôznych čísel, ja mám okolo 125 rôznych čísiel za mesiac v priemere. že proste O2 má všeobecne definované tieto obmedzenia a potom pokutuje. Neviem čo je na tom pravda, je mi to jedno, k O2 by som nešiel aj tak. Lebo to čo som dostal od OR, mi O2 nedá ani z ďaleka. Viem, že O2 úderka tu bude tvrdiť niečo iné, ale veľa vecí napr., padanie signálu, slabá dostupnosť,. ... mizerná kumunikácia,... mi bola potvrdená dlhodobými klientami O2, ktorý využívajú vo veľkom volania po 3 minute.

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich prevádzkovateľ
portálu. Spravodajská licencia vyhradená.