Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
Diskusia

Swan Mobile má dvetisíc zákazníkov, zatraktívni ceny mobilov

PRIHLÁSENIE


Diskusia je možná už aj bez prihlásenia
Zadajte meno, pod ktorým budete vystupovať v diskusii
Pri príspevku bude uvedená vaša IP adresa v tvare: 54.89.139.***


Ak chcete diskutovať pod vaším Azet kontom:

Prihlásiť sa s Azet kontom

Ak nemáte ešte vytvorené konto
zaregistrujte sa.

Pridať názor Diskusie už aj bez prihlásenia!
20 príspevkov
10.7.2012 01:33 / Reagovať 1 5 nahlásiť

od zaciatku islo skor o doplnok k ich sluzbam prevazne pre ich existujucu klientelu.

10.7.2012 08:41 / MM (zive.sk) 3 23 nahlásiť

Vyjadrim sa ani nie tak k swanu, ako k clanku. "...sme dostali vyhýbavú odpoveď...." Ked som uz teda redaktor, novinar...tak sa pytam dovtedy kym nedostanem jasnu odpoved. Nevzdam to kym ju nedostanem. Ked sa tlchuba s funkciou hovorkyna nedokaze vyjadrit, tak ju aspon poriadne zosmiesnim. Nabuduce si uz vari najde cas na poriadnu a slusnu odpoved. Uz si uvedomte ze hovorcovia a ich zamestnavatelia potrebuju media a nie naopak. Aj ked sa snazia tvarit ze to tak nie je. Moda odpovedi typu politikov by uz mohla skoncit. Ti tiez odpovedia dakou chujovou replikou, nezmyslom a redaktor namiesto toho aby sa pytal kym nedostane jasnu odpoved, stiahne chvost a necha to odplavat do stratena. Vynimky sa najdu, ale zatial ich je veeelmi malo.

11.7.2012 06:11 / pfff (zive.sk) 7 0 nahlásiť

zaujímavý názor, najmä od človeka ktorý vytrvalo bojuje za právo iránu mať aspoň 5 atómových bombičiek, veď chcú len zničiť izrael, veď keď zničia ten, bude na svete mier a majú právo na a bomby a iní nemajú právo im v tom brániť... ktorý chorobne neznáša USA, židov... a vie čo majú robiť druhí, ale sám neurobí nič...

11.7.2012 08:55 / MM (zive.sk) 1 8 nahlásiť

S cim v mojom prispevku nesuhlasis? Bud sa vyjadri k tomu, alebo netrep a netahaj vsade tych tvojich oblubencov. Ked bude tema o zidoch, tam sa mozeme realizovat. Klamstvo moze vrieskat na plnu hubu, vzdy zostane len klamstvom. Takze vrieskaj dalej, aj tak ti nikto neveri.

11.7.2012 12:31 / pfff (zive.sk) 5 1 nahlásiť

odôvodnenie prečo majú mať iránci A-Bomby, nenávisť k američanom aby teraz vyžadoval americký štýl práce sk novinárov (vždy presne vie čo má druhý urobiť ale on nič, len zákerné čakanie na vraždenie židov a američanov): MM | 01. 06. 2012 20:19 Zidia maju jadrove zbrane. Zije sa tu vdaka tomu podla teba lepsie? Keby aj Iran mal tie atomky, myslis si ze by ich vyhadzal na nas? A kolko, vsetky 3-4? Ak by ich niekedy vobec pouzil, tak len proti zidom. Ale na tych nikto nic nesmie, pravda?! MM 02. 06. 2012 08:56 Panacik ty si zjavne s poriadne vypratym mozgom. Ohanas sa populaciou a neberies do uvahy celu usarmy. Pekne zahmlievas, vraj okolite stay ich chcu znicit. Ano, a co? Ked chcu tak chcu. Aj zidia chcu vsade strkat nos a aj strkaju. Raz za cas po nom zakonite dostanu. Ako by sa spravali nebyt podpory usarmy? Mozno normalne. A aky nasi spojenci v regione? Mame tam dake mocenske zaujmy? Ak, tak obchodne a tie sa daju robit s kazdym. Za zidov by som v pripade vojny bojoval asi tak ako oni za nas. Niako. Za Slovensko v pohode, ale za inu krajinu a este v ramci okupacie ani nahodou. Ked sa ti nepaci proti americka nalada, tak chod do reality a nie si nechavat vymyvat mozog v synagoge. Cim vacsia pravda, tym besnejsi zid. Si poriadne dezorientovany. MM 02. 06. 2012 11:11 Ked ich vyrobi, tak ich nepouzije. Budu mat zastrasovaci charakter ako aj tie zidovske atomky. Bude rovnovaha a pokoj. Kde beries istotu ze ich pouzije? V spravach? Tak potom mozu mat aj oni istotu, ze zidia ich pouziju voci nim. Chore? Ano! Aj ked ich budu mat, nepouziju. Rozputalo by to protireakciu a tu nechcu ani oni. Kym ich nemaju, je este sanca na nich zautocit, usadit sa tam a okradnut ich o nerastne bohatstvo. Potom by to uz nebolo realne. Takze sa bude hladat zamienka pred vznikom ich a-bomby. http://www.zive.sk/default.aspx... a takých perál je viac, veď len niekoľko atómiek, tak nech si ich použijú

11.7.2012 12:41 / pfff (zive.sk) 2 1 nahlásiť

chorý človek: MM 08. 06. 2012 08:51 Nuz zidacik a vdaka komu mame tie nase "vojska" v zahranici? To bola nasa vola? Ty kde zijes? Keby bolo referendum o vstupe do nato, tak ako by podla spravnosti malo byt, tak by sme v nato neboli a nase vojska by boli doma. Tam kde maju byt a nie pomahat okupantom. Kto to naranzoval tak ako to je? Ze by vladnuci ch-uji s podporou a priamymi radami vas nosacov? Veru ano. Ale to si priznat, to je nad vase chapanie. To by ste museli priznat vela veci, to nikdy neurobite. Ste slepy a zahladeny len do seba. Zachranit zidov za kazdu cenu, nech pri tom skape aj cely svet, ale zidia musia prezit. To je vasa doktrina a vasa viera, ucenie a pod. Netrep hluposti ze nie. Vsade to vyhlasujete, kto sa vam nepodvoli a nechce za vas zdochnut, je zradca, nepriatel, antisemita a pod. Nie, nie ste bohom vyvoleni! Len poriadne vyhuleni. http://www.zive.sk/default.aspx... na celom svete je 12,5mil. židov, v izraeli je ich 6 mil. zo 7,5mil. obyvateľov, z celkovej populácie 7mld. na zemi tvora "až" 0,18% obyvateľstva ktorí žijú medzi 1,5mld. moslimov... ale chorých je viac, veď len pár atómiek pe irán

11.7.2012 13:05 / MM (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Obrezancek tak este raz. S cim v mojom prispevku, ohladom neschopnosti novinarov vydolovat poriadnu odpoved na otazku nesuhlasis? K tym linkom: Stojim si za kazdym pismenkom. Tak ako si ty stojis za tym ze Iran vyhlasil ze chce vyhladit zidov (vytrhnute z kontextu, neskor aj dokazane zverejnenim plneho znenia vyhlasenia a samozrejme nepuplikovana oprava) Totalna neochota zidov podpisat zmluvu o nesireni jadrovych zbrani. Totalna neochota zidov spristupnit svoje jadrove zariadenia medzinarodnej komisii. Nepriznanie zidov kolko jadrovych zbrani vlastnia. Takze obrezancek, najskor daj odpoved na to s cim nesuhlasis a potom sa trap nad dokazanim opaku toho co som napisal nizsie. Evidentne zacnes presne naopak a zacnes zahmlievat. Presne ako poslusny ziacik velkeho obrezaneho rabiho. Pripadne ako vymasirovany goj. Ja nemam rad zidov a amikov, ty zas niekoho ineho. A co ma byt? Svet sa bude dalej tocit a moju dobru naladu to nepokazi. Nie, naozaj nie ste vyvoleni, len poriadne vyhuleni. A nezabudni mrknut na Defamation. Ked to tocil zid o zidoch tak to musi byt pravda. Ci aj to je klamstvo? Tak co zide, ako to je? :-P

11.7.2012 13:19 / pfff (zive.sk) 3 0 nahlásiť

preto som to sem dal, aby ľudia videli, že ak niekto napíše, vyzýva druhých k niečomu násilnému s čím sú schopní súhlasiť (zosmiešniť hovorkyňu neustálimi atakmi), je v skutočnosti chorý, nevyvinutý, plný chorobnej nenávisti jedinec ktorý by mal byť s opatere psychiatrov a nie verejne publikovať sociopatické názory

11.7.2012 13:36 / MM (zive.sk) 0 1 nahlásiť

Nie zle, len sa musis viac snazit. Vyzyvat ludi aby si robili poriadne svoju pracu je u teba nasilie a atak? Zosmiesnovanie? A co tak pozriet sa na to z druhej strany? Nie su arogantne, neuplne, zahmlievacie... odpovede hovorkyne urazkou novinarov? Nie je nahodou jej praca podavat presne, neskreslene a uplne informacie o firme, produkte? Ked nevie, tak odpovedou je "momentalne neviem odpovedat, ale co najskor vam to zistim a odpoved doplnim" Jej povinnostou je sirenie dobreho mena spolocnosti ktorej je hovorkynou. Ale tam ti to uz asi nesiaha. Mylim sa? K tym ostatnym blabolom sa ani nevyjadrim, nema to cenu. Ty neustupis zo svojho nabozenstva, ja z mojho nazoru. A ked ma vyhlasi za choreho niekto kto ospravedlnuje teroristov, agresorov, zabijakov, okupantov... Mozem mu akurat nastavit zrkadlo a ukazat mu jeho presny obraz. Nie si o nic lepsi ako ja. Ja sa aspon usmievam, po zhliadnuti Defamation, sa priam rehocem. O zidoch si nepokecame, ale na inu temu mozno. Mimochodom tuto debatu o obrezancoch si zacal ty a uplne mimo temy. Tak kto je tu zaslepeny?

11.7.2012 13:47 / MM (zive.sk) 0 2 nahlásiť

Uz mi to pripada ako ked zid pfff vyhlasi polovacku na moje reakcie k clankom a vsade sa mi to snazi "nandat" koli mojmu postoju voci obrecancom. Nech napisem cokolvek, vzdy sa snazi hodit zidovsku notu. Sklamem ta, s tymi slepymi nabojmi ma nedostanes, iba rozosmejes. Popros rabiho nech ti to vysvetli a dostuduj toru. Mas poriadne medzery v logike, argumentacii a aj v retorike. Nepriatela spoznavam jeho studiom a sledovanim, nie stekanim. Tym som chcel tvojej malosti povedat, ze nieco nemalo o zidoch viem. Vari ti to prinesie lahky spanok.:-P

3.6.2013 11:13 / Energy (zive.sk) 0 1 nahlásiť

S prvym prispevkom MM uplne suhlasim. Rozumny nazor. Dobry novinar ma byt otravny a otravovat dovtedy dokym nedostane odpoved

20.1.2014 17:31 / spooxik (zive.sk) 0 0 nahlásiť

tak naco potom maju nosice jericho3 s doletom 4500km?... aby cim dalej tym menej ludi mohlo mat cosi proti nim... USA su ich kolonia,tak netreba s dlhsim doletom,vsak maju ponorky od nemcov za reparacie vojnove-keby dakto este dalej mohol nieco mat proti nim ). ... aby sa neopakoval smrad z oswiecimu...(golda meyer)

13.7.2012 09:52 / loly (zive.sk) 0 0 nahlásiť

Od SWAN-u dostaneš vždy vyhýbavú odpoveď a môžes sa pýtať aj hodinu na to isté - o ich ich infolinke (ak sa to dá tak nazvať) radšej pomlčím - vačšinou mám lepšie informácie ako ich operátory. Cez víkend technické oddelenie vôbec nepracuje - ak sa ti niečo po.... tak môžeš čakať až do pondelka ale aj to musíš urgovať aby sa niekto rozhýbal !!

10.7.2012 01:42 / pfff (zive.sk) Reagovať 13 6 nahlásiť

že blahoželám, 2000 to už je číslo! nebyť tescomobile, ktorý jediný má vďaka tesco šancu, títo "operátori" na ktorých o2sk skúša svoj mokrý český sen so zavedením 60+1 na predplatenkách by už dávno neexistovali... zatiaľ sa ho drží tescomobile práve pri predplatenkách, na paušáli to vzdali, tam prehodili na 1+1 tak som zvedavý ako dlho sa budú tváriť že sú v čr, 60+1 je cool, keď aj taký orange pri FF to dávno pochopil, zmenil na 1+1 a telekom tiež, z pôvodnej easy free 60+1 urobili nedávno 1+1 a cool ponuku 9/10c / minúta, 5€ 2GB a najmä! 12 mesačná platnosť kreditu! btw. min. týždeň mi na o2fér predplatenku prišla sms - ak nedobijem, karta bude zablokovaná... ta ja nedobil, niet dôvod (ani dobré ceny, ani platnosť kreditu - nič prečo dávať ďalších 6€ za nič aby som si už po 3 mesiacoch nemohol zavolať ak by som potreboval) - to ju mám veľmi dlho (pôvodná o2 narovinu) aspoň vieme prečo naymobile postupne upustil od reklamy "svojej sim" a popri nej stále predával o2fér a aj easy... nenašli dostatok blbcov čo by híkali nad 60+1 od vzrušenia = čistá strata pre rebrand, najmä na ich egu

10.7.2012 07:47 / lapin (zive.sk) 10 7 nahlásiť

funfon uz na jar oslavyl 100 000 zakaznikov. FunFon ako si ostal bez aktivyt dohvie preco?

10.7.2012 06:57 / asap (zive.sk) Reagovať 9 10 nahlásiť

Swan je pre mňa maximálne neatraktívna firma, nech už podniká v čomkoľvek. Je to hrozná značka. Ruky preč!

10.7.2012 08:50 / huje© (zive.sk) Reagovať 17 10 nahlásiť

niekde bude klamstvo a preto davam tradicne palec dole. ------------------------------------------------------------------------------ zdroj: http://mobilmania.azet.sk/clanky/o2-ma-o-stvrt-mili... ... K počtu čísel značkových operátorov zverejnil riaditeľ komunikácie Telefónica Slovakia, René Parák, len „zverejniteľný odhad“. Ten sa pohybuje na hranici 20 % celkového počtu zákazníkov, čo znamená, že služby v sieti O2 využíva približne 230 tisíc zákazníkov značkových služieb. Presný počet aktívnych čísel zo značkových operátorov v sieti O2 uvádza iba Tesco mobile, ku koncu minulého roka ich evidoval viac ako 58 tisíc. ------------------------------------------------------------------------------ takze trocha rychlej matematiky: zverejnitelny odhad podielu znackovych SIM na urovni 20 percent (teda 230 tisic). pocitajme s tym, ze sudruh Parak si zasa nieco slahol a prestrelil to a tych SIM bude dajme tomu do 200 tisic. predpokladom je, ze pocty u SWAN sa nemenili (v zmysle, ze urcite to v poslednej dobe nekleslo z desiatok tisic na aktualne 2 tisicky), takze 2000. tesco ku koncu 2011 ma mat 58 tisic, nejaky narast do vyssie citovaneho clanku (polovica feb. 2012) asi bude, tak dam 70 tisic. 200 - 2 - 70 = 128 tisic SIM pre naymobile. este aj pri 150 tisicoch SIM dokopy: 150 - 2 - 70 = 78 tisic SIM pre naymobile. takze z toho vyplyva, ze skoncil (=v principe skrachoval) znackovy operator s najvacsim poctom SIM? alebo niekto klame? ------------------------------------------------------------------------------ klame Parak o tom, ze to je na urovni 20 percent (co pri tychto zisteniach nezakryje ani slovami ako "zverejnitelny odhad, pretoze je to prestrelene cislo, ktore on vie uplne presne)? klame tesco, ze ma zakaznikov menej? (preco by to robili?) klame swan, ze ma zakaznikov VYRAZNE menej? (preco by to robili?) MOBILMANIA, PYTAJTE SA, NIEKTO VAM KLAME DO OCI. U 02 SICE NIC NOVE, ALE PRECO SI TO NECHATE ROBIT DOOKOLA AKO FACKOVACI PAN(R)AK?

10.7.2012 09:11 / marek1234 (zive.sk) Reagovať 0 10 nahlásiť

Ziadna reklama, ziadne vylepsenia, karta je neatraktivna, tak s cim mutit vodu? Skor som cakal, ze to zabalia este skor ako NayMobile. Neda sa to porovnavat s inymi produktami, ktore tlacia peniaze aj do reklamny a davaju pridanu hodnotu. Swan karta nie je nicim vyjnimocna! Tescomobile pausal, momentalne najlepsia ponuka, aka tu bola do 30.6. 2012, kedy sa dalo ziskat za 10 (8EUR) EUR 200+200 minut. Kto vie pocitat, tak zisti, ze sa dostane na krasny 4ct resp. 2 ct za minutu a to neposkytuje nik. FunFun, ponuka pre rodiny s volanim na 3 cisla zdarma, tiez vyborna ponuka. Moj subjektivny nazor, ze prezije len TescoMobile a FunFon prave vdaka marketingovemu obutiu a potencialu silnych benefitov. Tesco moze rozdavat karty pri nakupe nad 50 EUR, rozdavat zdarma minuty pri nakupe nad 80 EUR a pod. Moznosti je vela, ako byt atraktivny.

10.7.2012 10:45 / lapin (zive.sk) Reagovať 20 10 nahlásiť

myslim si, ze aj v o2 je chyba. Ked uz spolu prevadzkuju z virtualnym opkom sluzbu 50 na 50, tak mu umoznim dobre podmienky ako napriklad s tescomobilom alebo orange a funfon. O2 tiez skratka nevie. Len co dosiahlo fiktivny melon sa rapidne pokazilo a toto su casom jej dalsie neuspechy ktore zacali od O2 Jednotiek.

10.7.2012 12:44 / mental.disease (zive.sk) Reagovať 1 4 nahlásiť

ak by tam bola tarifikácia 1+1, tak to vôbec nie je zlá ponuka. takto to nie hodné článku :-/

Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Nahlásiť
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Živé.sk a MobilMania.sk e-mailom Zaregistrujte si svoju e-mailovú adresu na denný odber aktuálnych článkov.
Nesprávny formát e-mail adresy
Váš e-mail bol úspešne pridaný.
ŽIVÉ.SK A MOBILMÁNIA.SK MAILOM Potvrdením tohto políčka súhlasíte so zasielaním informačných e-mailov spoločnosti Azet.sk, a.s., v súlade s platnou slovenskou legislatívou. Informačné e-maily vám budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých správ neprekročí 80 kB. Pokiaľ bude správa vo formáte HTML, budú grafické prvky uložené na našom serveri a nebudú zahrnuté do tela e-mailu.   Súhlasím s pravidlami newsletteru Prihlásiť sa na odber newsletteru
Nájdete nás aj na:
© Azet.sk, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich
prevádzkovateľ portálu. Spravodajská licencia vyhradená.